Wprawdzie nie wiemy który to model Octavii, ale usterka świateł po przekątnej może sygnalizować uszkodzenie skrzynki bezpieczników pod maską. Wypalone gniazdo bezpiecznika, nie pamietam który, raczej dużej wartości koło 30A, zabezpiecza on wejście modułu elektryki nadwozia.
Witam mam problem ze światłami konkretnie nie działa mi prawy przód kierunkowskaz i lewy tył . Widziałem podobny temat na forum , chodziło o wypalone gniazdo bezpiecznika po wyjęciu tego bezpiecznika 30A wygląda na sprawny jak zdiagnozować wypalone gniazdo ?
Podobny problem jest u mnie od kilku dni. Skoki napięcia na jednej fazie w granicach od 170 do nawet 300 V ) No i po kłopocie. Przyjechali z PGE i zrobili. Wypalone było gniazdo bezpiecznika przedlicznikowego Wypalone gniazdo bezpiecznika daje Skoki napięcia na jednej fazie nawet do 300 V. ?
Schematy pomogły wypalone gniazdo bezpiecznika
Chciałbym się dowiedzieć, co zrobić w sytuacji kiedy ewidentnie w skrzynce przed licznikiem jest wypalone gniazdo bezpiecznika tablicowego i nadaje się do wymiany. W związku z tym mam pytanie: - Co na to energetyka ? - Co mogę z tym zrobić?
Albo uszkodzony bezpiecznik 30A (wypalone gniazdo) albo przekaźnik wentylatora.
Może masz wypalone gniazdo bezpiecznika.
Zamykam temat, rozwiązanie to wypalone gniazdo bezpiecznika 80A. Post "lukashb" jest opisem rozwiązania problemu znikającego wspomagania kierownicy. Dziękuję, pomógł "lukashb", natomiast "carrot" udzielił pomocy w lokalizacji gniazda i bezpiecznika maxi fuse 80A.
Sprawdź gniazdo bezpiecznika, czy nie jest wypalone. Może będzie konieczne czyszczenie lub wymiana gniazda. Tylko odłącz wcześniej zasilanie. Może nadszedł już czas na wymianę instalacji na nową i bezpieczniejszą.
Auto naprawione :). Wypalone gniazdo bezpiecznika. Było widać dopiero po rozkręceniu puszki. Temat zamykam i dziękuję za pomoc.
Wypaliło mi się gniazdo bezpiecznika od dodatkowego wentylatora. Niestety zbyt późno dowiedziałem się, że to dość częste zjawisko spowodowane śniedzeniem i luzowaniem się styków. Tak czy siak trzeba kupić nowe. - 1J0 937 617 - dla pojazdów z akumulatorem 44AH to jest ta któa jest zamontowana - 1J0 937 617A - dla pojazdów z akumulatorem 70AH - 1J0 937...
Może być wina przekaźnika, wypalone gniazdo bezpiecznika lub we wtyczce lub kostka pod stacyjką. Jak masz diagram z opisem bezpieczników to prześlij zdjecie. Przewód z + od pompy powinien iść do bezpiecznika.
Może być wypalone gniazdo bezpiecznika albo gdy bezpiecznik jest automatyczny połączenia wewnątrz bezpiecznika. Wykręć bezpiecznik i zobacz czy gniazdo nie ma śladu nadpaleń i/lub wymień bezpiecznik.
Dziękuję wal-ker za podpowiedź. Wypalone gniazdo bezpiecznik i nie szukał pozdrawiam kolegów.
Witam. Miałem podobny przypadek w momencie włączania dodatkowego odbiornika następował spadek napięcia w gniazdku. Przyczyną takiego zachowania okazało się wypalone gniazdo bezpiecznika topikowego. Proponuję wykonać pomiar napięcia podczas zapalania światła.
dziekuję za odpowiedz. Okazało sie własnie wypalone gniazdo bezpiecznika nr 7 i nie stykał .
Wlz jest w gestii ZE W gestii tylko pod względem nieopomiarowanej energii, ale nie pod względem własności - WLZ jest własnością odbiorcy Nie wiem dokładnie jak jest z własnością i kosztami utrzymania w sprawności ale gdy mi faza "trzeszczała" czyli przerywała zglosiłem telefonicznie awarię do ZE w sobotę ok. 7. Przyjechali ok. 8 i okazało się, że wypalone...
Temat rozwiązany nie dostawał zasilania Alternator gniazdo wypalone bezpiecznika Alternatora 5 A
A widziałeś kiedy zimne luty w tym sterowniku? Mniejsza z tym-jeżeli jest błąd pompy to na 90% wypalone gniazdo bezpiecznika 30A w skrzynce koło akumulatora
Na mojego nosa wypalone gniazdo przekaźnika elektromotora dmuchawy, u dołu skrzynki bezpieczników; nad pedałem sprzęgła, przekaźnik koloru zielonego.
wentylator jest zasilany z opornicy wentylatora. Jeżeli po podłączeniu do bezpiecznika osobnego przewodu wszystko działa poprawnie to albo jest wypalone gniazdo bezpiecznika albo masz przerwany przewód. Przy przerwanym przewodzie najlepiej poprowadzić drugi, ponieważ szukanie przerwy może okazać się bardzo czasochłonne
Czynnik w układzie jest? Jeśli tak to spróbuj zmostkować na chwilę dwa żółte przewody na czujniku ciśnienia (ten na osuszaczu) Klima manualna czy full auto?. Częstą przyczyną padu klimatyzacji w tym modelu jest wypalone gniazdo bezpiecznika.
a ja wyjme bezpiecznik przy akumulatorze i go wloze z powrotem to wentylator i sprezarka zalacza sie na sekunde i tyle Sprawdź czy masz 100% przejście przez ten bezpiecznik i jego gniazdo (czerwony kabel wychodzący ze skrzynki bezpieczników naprzeciwko tego bezpiecznika) Większość usterek klimy w grupie golfa/octavii i leona to wypalone gniazdo bezpiecznika...
Temat już częściowo nieaktualny - moduły naprawione. Usterka okazała się banalna, moduł stracił zasilanie - WYPALONE gniazdo bezpiecznika. Po kilku rozruchach (zasilanie odcinałem przez wyjmowanie zabezpieczenia) po prostu przestało przewodzić. :-) sam się sobie dziwię, że nie sprawdziłem napięcia na module. POZOSTAŁE PYTANIA dotyczące wiedzy o agregatach...
1. dmuchawa Typowe problemy to: wypalone gniazdo bezpiecznika zasilania dmuchawy (znajduje się w komorze silnika), uszkodzone tranzystory sterujące dmuchawą (są zintegrowane z dmuchawą). Sprawdź najpierw te rzeczy. 2. centralny zamek Pilot działa na podczerwień, czy fale radiowe? Podczerwień można naprawić, ten radiowy nadaje się tylko do wymiany (zakup...
problemem okazał się poprostu bezpiecznik wypalone gniazdo , wydaje mi się że skrzynka bezpieczników jest słabym punktem iveco
Miałem podobny problem w Meganie 1.9D,tak mnie ta usterka w maliny wpuściła że wstyd gadać ,chciałem wymienić moduł ,a usterka była taka :Wypalone gniazdo bezpiecznika 70A zasilającego świece żarowe W momencie włączenia świec napięcie spadało a właśnie moduł pobierał sobie ten prąd do zasilania przekaźnika w module i kontrolka świeciła tylko przez sekundę...
Przyglądnij się jeszcze raz zasilaniu centralki z zwłaszcza masie, bezpiecznikowi i przewodowi na zasilaniu w okolicy akumulatora - przerabiałem to w mojej As. po kolei. Pierwsze wypalone gniazdo bezpiecznika, później przerwa ( korozja wnętrza przewodu ) i niepełne napięcie PODCZAS PRACY! nie na "sucho" centralki. To że nie wskakuje na obroty po podpięciu,...
Miałem podobny problem w Megane 1.9D,tak mnie ta usterka w maliny wpuściła, że wstyd gadać, chciałem wymienić moduł, a usterka była taka: Rada Wypalone gniazdo bezpiecznika 70A zasilającego świece żarowe W momencie włączenia świec napięcie spadało a właśnie moduł pobierał sobie ten prąd do zasilania przekaźnika w module i kontrolka świeciła tylko przez...
Cześć, czy ogarnąłeś temat? Walczę od 2 tygodni z tym samym, proszę o pomoc 505427511 Elektryk za 100zl zrobił mi włączanie świateł po zapłonie. Mogę ci wysłać zdjęcie skrzynki bezpieczników, co i jak podłączył. Według elektryka jest to do ogarnięcia i wypalone jest jakieś gniazdo w skrzynce bezpieczników.
Witam, podbiję temat mam podobny problem, octavia 1997 ac manual nie włącza w ogóle wentylatora chłodnicy, nawet gdy pokazuje 108stopni na chłodnicy. Wentylator i przewody go zasilające sprawne, ponieważ gdy załączę klimatyzację oba wentylatory startują na pełnej mocy. Czujnik temp na silniku wygląda na sprawny, na vagu wskazania podobne do tych miernikiem...
Odkopię, bo nikt nie uzyskał odpowiedzi. Przekaźnik jest pod nogami kierowcy, zaraz nad miejscem, w którym opiera się stopę. Z latarką jest to łatwo dojrzeć, praktycznie po samej ścianie grodziowej, tyle że pierwsza rzecz widoczna to kość, w którą wpina się ten przekaźnik, kolor ciemny szary/czarny, a od góry jest wpięty zielony przekaźnik. W moim przypadku...
Wygląda na kostkę stacyjki lub przekaźnik , może też kabelek nie łączyć czy bezpiecznik mieć wypalone gniazdo.
Silniki są z magnesami trwałymi więc nie grozi im rozbieganie. Udało się usunąć problem który okazał się dość banalny - wypalone delikatnie było gniazdo bezpiecznika jednej z faz w tym kanale. Bezpiecznik na miernik miał kilka Ω ale pod prądem przestawał przewodzić.
Przyczyna znaleziona, bezpiecznik nr 24 pod siedzeniem miał wypalone gniazdo.
A nie ma przepięcia na tym bezpieczniku? Może gniazdo jest wypalone, albo przewody do gniazda? Pozdrawiam
Witam wszystkich Zwracam się z prośbą o schemat elektryczny klimatyzacji/nawiewu do Audi A1 8X 2012r 1.6 TDI 3-drzwiowy, klimatyzacja automatyczna. Nie działa mi dmuchawa powietrza. Po mojej diagnozie brakuje mi zasilania na czarnym przewodzie (4 mm2) wchodzącym do regulatora/rezystora obrotów przed dmuchawą. Po podaniu zasilania na ten przewód wszystko...
jak na grubych zasilanie jest to szczotki pewnie się skończyły.. bezpiecznik może być sprawny ale gniazdo bezpiecznika może być wypalone..
Czyli nie ma zwarcia ale duzy prad grzeje gniazdo bezpiecznika bo ma słaby styk/ wypalone.
Wiec sprawa wyglada tak ze w tym aucie powinny byc dwa bezpieczniki po 60A. Alternator ma 90A. Ze wzgledu na wypalone gniazdo na jeden bezpiecznik zastosowalem jeden w oryginale MAXI 60A i drugi automat montowany na lodziach 60A (montaz identyczny jak przy wzmacniaczu, jedna strona do instalacji a druga do aku). Z taka konfiguracja auto jezdzi juz 2...
Mylisz się ,jest tak jak pisze Paweł! Brak zasilania wchodzącego do skrzynki bezpieczników. (wypalone gniazdo) Stacyjkę zostaw w spokoju na razie.Ewentualnie sprawdź czy wychodzą z niej wszystkie +15stki. Tylko nie pytaj co to jest...
sprawdź czy gniazdo bezpiecznika nie jest wypalone Zdanie zaczyna się dużą literą, a kończy kropką. Proszę poprawić.
Opis pasuje mi do blokady alarmem, gdy nieodblokowany alarm odcinał napięcie na stacyjkę, lub z niej. A od kiedy takie rzeczy są w oryginalnym rozwiązaniu?? Pompka z alarmem jedynie co może blokować to rozrusznik ale nie prąd na stacyjkę i tak jest w przypadku vag. Tu mi pasuje standardową usterkę wypalone łącza gniazd bezpieczników te skręcane nad...
może sam bezpiecznik ci nie łączy wypalone gniazdo.
Przed bezpiecznikiem, prócz gniazda, nie jest podłączone nic więcej. Wygląda więc na to, że uszkodzenie jest gdzieś dalej. Lektura: http://www.elvikom.pl/forum/viewtopic.ph...
Witam. Ja mam inny problem, nie wiem czy pisze w odpowiednim temacie ale... posiadam bezpiecznik automatyczny 10 A, chciałbym zmienić na 16A, czywiście ten bezpiecznik nie pasuje. Pytanie czy musze wymienić całe gniazdo bezpiecznika czy coś wewnątrz wystarczy?
Trochę widziałem w indukcjach ale nigdy wypalonego gniazda bezpiecznika (oryginalnie zainstalowanego 6,3x32 mm). Zdarzają się wypalone konektory bagnetowe na zasilaniu modułów albo wypalone złącza skręcane (słabo dokręcona śruba) na zasilaniu induktorów.
Zasilania silnika. Brak zasilania na przekaźnik. Sterowanie masz sprawne. Zobacz bezpiecznik i jego gniazdo. Masz pewnie wypalone.
Jeżeli był przepalony bezpiecznik to może trzeba by sprawdzić sam przerywacz Dodano po 6 Sprawdź jeszcze gniazdo bezpiecznika i przekaźnika czy połączenie konektorów nie jest wypalone, lub nadpalone.
Elektryk przekierowal obwód na wolne pole - stare gniazdo było wypalone . Znalazł zwarcie. Usunięto przyczynę. Dzieki
01516 - Zacisk 30 po lewej stronie Ten błąd wskazuje, że nie masz jednego zasilania na sterownik centralnej elektryki. Jeżeli bezpieczniki pod maską są OK to wyjmij je i oglądnij czy nie jest wypalone gniazdo.
Dobra Panowie chyba się pochwaliłem :/ Otóż po ładowaniu 30 minut ojciec odłączył prostownik twierdząc że śmierdzi plastikiem, po ponownym otwarciu obudowy, bezpiecznik samochodowy który dołożyłem po prostu jest stopiony, nie jest spalony. https://obrazki.elektroda.pl/1920186600_... Jest to gniazdo bezpiecznika mini bezpiecznik jaki...
Skończył się silnik lub wypalone gniazdo z wtykami do silnika (wielopinowe).
Tak te 25V to za duża różnica. Sprawdź w domu czy bezpieczniki ci się nie grzeją jak są ciepłe to trzeba je odkręcić i zobaczyć czy gniazda bezpieczników nie są wypalone jak masz w domu bezpieczniki okrągłe topikowe.
Bezpiecznik wstawiony taki, jaki ma być? Pewnie gniazdo wypalone. Już samo to powoduje nagrzewanie się i może spowodować stopienie. Jednak niepokojące jest to, że zaczyna się grzać już po włączeniu stacyjki.
cześć problem polega na tym ze po wymianie skrzynki bezpieczników przestał działać rozrusznik,, nie kreci, na krótko odpala '' powodem zmiany skrzynki bezpieczników było wypalenie gniazd bezpieczników.
Wypaliło gniazdo bezpiecznika i grzeję się bezpiecznik kolejny, eh tak to jest jak stara instalacja jest a się spawarkę podłącza :) pozdrawiam.
Jak w temacie, brak zasilania na brązowo -czerwonym przewodzie, który powinien być łączony czujnikiem z czarno-czerwonym i zaświecać lampy. Skąd on przychodzi? Bo na pewno nie ze skrzynki bezpieczników - nie ma tam takiego koloru. Oczywiście bezpiecznik cały, gniazdo nie wypalone. Silnik 1.9TDI.
Nie podałeś rocznika. Ale wątpliwe by w tak prostym aucie szło to przez jakikolwiek komputer. Zacznij od włącznika świateł, czy wychodzi z niego sygnał. Później do skrzynki bezpieczników, może wypalone gniazdo, może wypalony pin w którejś wtyczce... ...a jak odepnę wtyczkę od lamp to praktycznie wszystkie kable mają zwarcie... Nie rozumiem tego stwierdzenia,...
Fiat Tempra 1,6 i napewno tipo nie wiem jak twój miał robione podgrzewanie kolektorów ssących grzałką elektryczną. Często spotykałem się z problemem że gniazdo bezpiecznika było wypalone i na zimnym silniku były zaniskie obroty. Bezpiecznik znajduje się po lewej stronie obok bezpieczników w osobnym gnieździe. Czy masz w ten sposób zrobione podgrzewanie...
Po wcześniejszej zmianie płytki z wadliwym epromem, po połataniu druku, wymianie wypalonych gniazd bezpieczników, watowanych bezpieczników, wymianie wypalonych pinów oraz uzupełnieniu nieistotnych wczesniej przekaźników elektronika działa poprawnie. Zaraz po odpaleniu świeciły diody od prawego tylnego stabilizatora i wstępnej pompy paliwa, która fizycznie...
Sprawdź czy w instalacji się coś nie grzeje np. przekaźniki,wypalone gniazda bezpieczników,masy do karoserii. A może woda siedzi gdzieś w kostkach. Na początek dasz sobie sam z tym rade.
1. To dziwne bo ewidentnie widać spaloną izolację przewodu i wypalone gniazdo. Przewody mogły się dawno palić, a w oprawie tylko skwierczało. Wkładka kalibrująca rozbita żeby można było włożyć bezp 25A. Tam musiały płynąć ładne prądy. Instalacja na gniazda może być przegrzana.
Na akumulatorze jest skrzynka z bezpiecznikami ?, jeśli tak to zobacz na te 3 zielone (30A) i kostkę od nich Dzieki za pomoc bezpieczniki sa ok. prod jest na bezpiecznikach czyli ok, ale wypalone jest gniazdo w tej kostce. Polaczylem wszystko i smiga. Taka pierdola i nie przyszlo do glowy zeby tam zajzec.
Światłami zarządza UPC i w nim są bezpieczniki - skrzynka pod maską. Jeżeli bezpieczniki są dobre, instalacja pomiędzy UPC a lampą jest sprawna a gniazdo w lampie nie wypalone to problem będzie siedział w skrzynce. http://obrazki.elektroda.pl/5860183400_1... F9 - bezpiecznik 15A prawego światła mijania F10 - bezpiecznik 15A lewego światła...
Główne zabezpieczenie WLZ kamienicy- a raczej jej części ( 20cm nad posadzką przy wejściu na klatkę). Górny bezpiecznik trudno wykręcić- chyba się zapiekł. :D Środkowy- w miarę, ale gniazdo oprawy tak wypalone i skorodowane że ... daje co najmniej 0.5Ω (lub więcej) dodatkowo do pętli zwarcia. Dolny- jakieś ślady wkładki kalibracyjnej, oprawa też...
Pod kierownicą BSI. A jak nie ma BSI? Przekaźnik nad skrzynką bezpieczników, trochę na prawo. Poznasz, no gniazdo wypalone nieźle. A ładowanie jest? Bo podstawą załączenia przekaxnika jest to, że alternator pracuje.
Najlepiej wymienić gniazda bezpiecznikowe, wyglądają nie najlepiej i możliwe że tam powstaje zwarcie. O jakim zwarciu piszesz? Tam widać wypalone gniazdo i ono się grzeje, wydziela się moc P=I^2*R. Im większa rezystancja styku tym więcej ciepła się wydzieli i to ono powoduje zadziałanie zabezpieczenia. Do autora tematu, nie można sobie bezkarnie zwiększać...
Zwykłym miernikiem Nie, sprawdzaj kontrolką z żarówką. W uno z 93 raz padła manetka - oba mijania, raz wypaliło gniazdo bezpiecznika, chyba też oba światła - nie pamiętam już, ale po ciemku coś tam mostkowałem, czyli oba, bo jedno bym olał, ale to było z 10 lat temu. Ogólnie sprawdź żarówką czy do żarówki w reflektorze dochodzi plus i masa, i czy bezpieczniki...
Następnie zwieram styki bezpośrednio na przekaźniku, palcem - II bieg pracuje, I nie pracuje. Gdyby tak było, nie załączyłbym 1 biegu "z palca", czyli wyręczając palcem pracę cewki. Zatem sam styk jest OK Coś się kolego plączesz w zeznaniach... Ten moduł jest prosty jak budowa cepa, 4 wejścia sterujące odseparowane diodami, 2 idą na termowyłącznik...
W skrzynce bezpieczników pod maską wypalają się gniazda bezpieczników od sterownika instalacji elektrycznej. Bezpiecznik wygląda cały a po wyjęciu ma wypalone styki. Bezpiecznik 30A.
Zapewne wypalone gniazdo lub główka tego zabezpieczenia A może założona jest wkładka kalibrowa na mniejszy bezpiecznik .
Przyczyną były wypalone styki gniazda bezpiecznika F34. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
Z lewej rzecz jasna... widać jak idzie ścieżka, czy raczej pole od nóżki do bezpiecznika. Możesz spróbować polutować, ale sam "pin" gniazda jest mocno utleniony, a laminat i pole lutownicze wypalone.
W końcu udało mi się dojść do przyczyny wiec zostawiam wpis dla potomnych - wszystkie bezpieczniki były ok ale wypaliło się gniazdo jednego z bezpieczników w kabinie.
Witam, miałem podobną sytuację, ostatnie gniazdo było wypalone, dokładnie pod drukarką laserową - tak jak napisał Kolega 'ja-kenaj" posprawdzaj stan listwy pozdrowienia dla forumowiczów
sprawdzic bezpiecznik nad akumulatorem(sa trzy ten po lewej jak sie niemyle) oraz gniazdo czy nie jest wypalone to pierwsza sprawa a druga to sprawdzic przekaznik wentylatora czy wszystko ok oraz czy zasilanie dochodzi.
jesli jak napisałeś jak go włączyłem wyraźnie usłyszałem bzyczenie przy wejściu kabla mocy przy monitorze, - sprawdz dokł. gniazdo zasilania ,może masz nadpalone styki w tej ok. lub wypaloną sciezkę... * na rys. >>duze gniazdo z ziel.kablem> filtr p/zakłóceniowy... - sprawdz bezpiecznik.. zaleznie od wer. matrycy był (inwertor+ zasilacz) dla 2świetlówek...
Sprawdź czy nie masz wypalonych gniazd na 3 bezpiecznikach 30A siedzących na akumulatorze. Wentylatory startują na 1 biegu po włączeniu klimy?
Właśnie to wszystko JEST NA TEMAT! 1.Już na opakowaniu takiej żarówki masz napisane: NOT FORU USE IN EUROPE, albo NOT FOR USE ON PUBLIC ROADS 2. Żarówka taka pobiera około 2 razy więcej prądu niż standardowa. Producenci samochodów nie przewidzieli aż takich obciążeń w obwodach świateł. Ty je solidnie przeciążyłeś. A oto i możliwe skutki takiego działania:...
Dzieki za wszystkie rady. Sporo z Was miało rację, padnieta była sonda lambda (na szczescie tylko bezpiecznik), ale najorsze to brak kompresji na drugim cylindrze - powod, wypalone gniazdo zawrowe. Teraz spalanie wróciło do normy a silnik pracuje równo i cicho pozdrawiam serdecznie. dzekuje za porady
W samochodzie Alfie mam problem z tylną szybą ogrzewaną, a tak dokładnie to z jej instalacją. Ale od początku. Jak zakupiłem samochód paroletni zauważyłem, że gniazdo bezpiecznika tylnej szyby jest mocno wypalone/przegrzane, postanowiłem dla porządku wymienić skrzynkę na nie uszkodzoną. Usterka ponownie wystąpiła po kolejnej zimie. Zaznaczę, że bezpiecznik...
Ginie masa lub zasilanie (z powodu wypalonego złącza lub gniazda bezpiecznika) , albo same szczotki w silniku się kończą. Kontrolka z żarówki H4 i sprawdzasz co ginie. Zacznij od sprawdzania masy silnika dmuchawy.
Witam Jestem początkąjącym użytkownikiem forum więc proszę o wyrozumiałość:D. Niedawno stałem się włąściecielem owego citroena 2,2 HDI 2003. Nie działa dmuchawa powietrza.Po otwarciu skrzynki z bezpiecznikami pod maską zauważyłem że wokół bezpiecznika F18 jest wypalona,,dziura,, ale bepeicznik znajduję się na miejscu.Jest jednak mniejszy niż powienien...
Masz dwa problemy. 1. Przeciążona instalacja. 2. Słaby styk w oprawie bezpiecznika. Sumując te dwie rzeczy wychodzi nam dość wysoka temperatura która wypaliła izolację. Gniazda bezpieczników do wymiany. Można założyć ponownie topiki choć ''eSy'' są bardziej praktyczne. Wszystko zależy od Twojej kieszeni. Przewód również do wymiany. Rachunki za prąd...
Podpinaj i używaj. Po to jest zabezpieczenie by czuwało nad przeciążeniem. Gniazdo to 3600W musi przetrzymać. Jak w obwodzie będzie dodatkowy jakiś odbiornik prądożerny 1000W to spokojnie zabezpieczenie wyłączy i tyle. Po to jest " bezpiecznik " . Gniazdo wypali się jak będzie zużyte i miało słaby styk to się wygrzeje ale to scenariusz ostateczny. Wpinaj...
Powodów może być kilka, może jakieś urządzenie po jakimś czasie się nagrzewa i powoduję duże obciążenie, może się grzać i napięcie spada po czasie. Odepnij zasilanie radia, alarmu, i po kolei urządzenia, nie wiem zmieniarka, wzmacniacz, mogą być to jakieś dodatkowe moduły, może wentylator - przełącznik któryś zalany i jest upływność, itp. Nie wykluczone,...
Witam , od kilku lat zajmuję się wymianą , remontem, montażem instalacji elektrycznej. Co do instalacji w starym budownictwie to w większości jest instalacja 2 przewodowa z cienkich drutów miedzianych 1,0 1,5 rzadko 2,5 mm² a dość często jest wykonana z przewodów aluminiowych. Liczniki często zamontowane są na klatkach schodowych ale też znajdują...
Na 99% sprawa dotyczy bezpieczników i wypalonych gniazd. Im szybciej to napraw (wezwij elektryka) bo takie iskrzenie i nagrzewanie bezpiecznika nie wróży nic dobrego.
Prawdopodobnie wypalona śruba stykowa w gnieździe bezpiecznika. Wykręć ten felerny bezpiecznik i zrób zdjęcie środka gniazda.
Okazało się, że gniazdo bezpiecznika ma wypalony pin z opisu licznik, i nie dostawał napięcia z powodu wypalenia. Wtopiłem nowy pin, usunąłem mostek i jest ok. Pozdrawiam
Dzień dobry koledzy, pomóżcie. Poszukuję pełnego opisu (schematu) bezpieczników do Peugeot 508, 2016 lift. Wszelkie info w sieci to te same zrzuty i lakoniczny opis kilku podstawowych bezpieczników. Wypaliłem najpewniej zabezpieczenie z gniazda OBD bo zgasło, i pojęcia nie mam, gdzie jest bezpiecznik.
Warto również sprawdzić stan stopki w gnieździe bezpiecznikowym. Jeśli jest wypalona, należy ją wymienić na nową.
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Mam Opla Vectra 2,0 diesel. "Wypaliło się" gniazdo przkaźnika/ bezpiecznika ? do wentylatora. Chcę to naprawić i szukam tanich części. W serwisie proponują komplet za 1200 złotych. Proszę o pomoc! Alek
Nie wiedziałem o tym, sprawdzę czy po trzech minutach świece zgasną, czyli wnioskuje że lampka świec zapala się tylko na początku, a później jak świece grzeją to lampka się nie pali, chyba założę kontrolkę, która będzie informowała o napięciu na świecach, gdyż instalacja jest po drobnym defekcie i wypalone gniazdo, boję się żę instalacja może się zapalić...
Nalezalo by zaczac od obejrzenia gniazda zasilaniaczy czasem przelotka nie jest wypalona, jesli nie to sprawdzac bezpieczniki, mosfety i kondensatory.
Witam ponownie ! Problem rozwiązany, jadąc po instalacji dotarłem do kostki połączeniowej gdzie wszystko jest ok lecz zmieniają się kolory kabli idące dalej to już jest biały zaslilanie i żółto-zielony do masy, po dalszym poszukiwaniu znalazłem kostkę z gniazdem i przekaźnikiem i tam był cały problem, przekaźnik i gniazdo było wypalone dostęp do niego...
Witam trzeba zdjąć jeszcze taką klapkę z prawej strony :) i tam w dole w takiej białej tulei jest śrubka po wykręceniu drzwiczki schowka dają się wyjąć, a potem cały schowek. Pozwolę dopiąć się do tematu . Przełącznik nawiewu sprawny,sam opornik w kanale nawiewu sprawny,silnik wentylatora sprawny, ale uszkodzone gniazdo i wtyk wypalone (zwęglone) styki...
Witam potrzebuję schemat instalacji elektrycznej peugeota boxera 2.2 HDi 120 KM. Nie mogę znaleźć przyczyny niedziałania klimatyzacji. wymieniona została na początku cewka i w miarę chodziło, nie załączał się pierwszy bieg wiatraka. Potem nowa cewka spaliła się kompletnie niszcząc łożysko oraz sprzęgło. Kupiona została druga sprężarka klimatyzacji....
gniazdo wypalone wypalone gniazdo wypalone gniazdo wtrysku
żarówka omnilux czerwona dioda pilot wyłączniki bezpieczeństwa podłączenie
parkside szczotki parkside szczotki
Wzmacniacz do akordeonu Roland - jaki wybrać? Rura wlewu paliwa Fiat Punto II 2004: wymiana i problemy