Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Czym pachnie ten dym? Jak po zdjęciu wtyczki nie ma różnicy, to kąt jest ok. Jest paliwo to zostaję pompa lub wtryski. lub te świece jednak słabo grzeją, sprawdź napięcie na świecach podczas ich pracy, może jest wypalone gniazdo przekaźnika świec i niby napięcie jest, a pod obciążeniem świecami spada. Wtedy spaliny będzie czuć parafiną.
Poziom oleju jest ok a teraz tak rozwaliło silnik ze na drugim tłoku nie mogłem wyciągnąć wtrysku pomału go wyszarpałem i niespodzianka końcówka wtrysku spalona gniazdo wypalone na tłoku wyssałem wodę układ turbo troszkę oleju nie dużo w normie jutro rozbiorę silnik to będę wiedział więcej
Tylko na drugim jest. A ta część wtryskiwacza gdzie jest skrecany jest w głowicy zanurzona to nie idzie się wyznać. Chyba że gniazdo już wypalone.
U mnie po dłuższym postoju też potrafił nie zapalić za pierwszym razem, niby łapał ale nie zapalał, ostatnio wypaliło mi podkładkę pod wtryskiem, po wyjęciu wtrysku z gniazda okazało się że nie tylko podkładka się wypaliła ale też gniazdo oraz co najgorsze dolna część wtrysku (nakrętka dyszy). Więc jedyna skuteczna naprawa polegała na wymianie tej nakrętki....
Po 1 zrób regulacje silnika zawory + pompowtryski w jakimś porządnym warsztacie. Generalnie jeśli ma około 1 mln to wtryski nie powinny być aż tak złe ale też mogą być w tragicznym stanie. Może masz wypalone gniazda na zaworach bo może nikt nie regulował zaworów i masz utratę kompresji.
Czy np przepuszczajacy wtrysk mógł spowodować wypalenie komory spalania, zaworu lub gniazda? Jest taka możliwość. Zrób zdjęcie świec ( elektrod ) i wstaw na forum.
To jest euro 5 bez ad blue, układa paliwowy został sprawdzony w serwisie diesla. Wtryskiwacze i pompa była wymontowana bo każdy obstawiał wtryski, i zawiozlem graty do sprawdzenia... Ale wszystko jest ok z układem paliwowym. Mogły się wypalić gniazda czy raczej obstawiać dół silnika?
Odczyty błędów z komputera to pikuś, prawdopodobnie masz padnięty przepływomierz, ogólni BMW dobrze się gazują, ale na sekwencji, II generacja w tych autach to pomyłka, później są same problemy: wypalone gniazda, pękające głowice, padające przepływomierze(to nagminne).
Posiadam obecnie dwa samochody na wytryskach Lovato. Jeden to toyota Auris 1,6 - tutaj wtryski działają bez zarzutu. Drugi to Dodge Grand Caravan 3.3 - do dużych silników Lovato się nie nadaje. Po roku na tej instalacji wypaliło mi gniazda zaworowe i uszczelki pod głowicą mi szlak trafil. Nadmienię jeszcze tylko, że serwisy filtrów robię częściej niż...
10-15 lat tam, a nie rzadko niektórzy jeszcze dojezdzają po 60km w jedna stronę. Oj tam,renoma się liczy że w serwisie robią,a na placu do naprawy po godzinach przed domem z 5 sztuk stoi.Jak się nie miało rozmiaru płytki to się trzonek zaworu liznęło,bynajmniej tak praktykowano w pewnym serwisie aut francuskich.Do dzisiaj to praktykuje i nie ma reklamacji.Wracając...
zależy jaka instalacja- jak V generacji (wtrysk w fazie ciekłej) to żadne konsekwencje nie grożą ;) ale ta cena - najtaniej 8 tys. ;) "zwykłą" - sekwencyjną po przejechaniu 100kkm mogą być kłopoty- wypalone gniazda zaworowe (dotyczy toyoty i hondy) do c4 - najlepszy silnik 1,4 i 1,6 i 2,0 - te w miare fajnie współpracują z lpg i powinno być dobrze
Kąt wtrysku opuzniony, ciągnik stał cały dzień bez odpalania czyli zimny,teraz odpalałem i nadal ciężko trzeba pokręcić,dym biały wali. Po odpaleniu przygazowka i dym powoli ustępuje co jest? Zawory ustawione na 0,30 ssący i wydechowy. Może gniazda wypalone ale wtedy by nie miał siły chyba Dodano po 3 Panowie mam jeszcze takie pytanie czy w mwm 228-6...
Pewnie na lpg przejechane min.100 tys km to i zawór/zawory wypalone. Przy 100tys wymienia się wtryski i reduktor, silnik wytrzymuje dużo więcej. Jak gazownia rozjechana na max. to wystarczy jej 10000 km. żeby z zaworów i gniazd zrobić złom.
Panowie, zapomnialem poinforowac o tym co sie stalo. Otoz w koncu za namowa kolegi, ktory posiada dosc duza flote busow francuskich, jezdza pod DHL (chyba 20 sztuk) trafilem do jego mechanika, ktory specjalizuje sie we francuzach. Po pierwsze to mowil, ze nie ma szans zeby lecialo szpilką. Po 2 to wyciagnal wtryski, zobaczyl, ze podkladki ladnie odcisniete,...
Tu akurat Ameryki nie odkryłeś wiem jak jest zbudowane gniazdo i wtryskiwacz ja mam korozję i nierówne to końce więc musi być podkładka ogólnie z drugiej strony nawet jeśli tulejki te w gniazdach wtryskiwaczy były by nowe gładkie powierzchnie i na końcach wtryskowaczy też to nie mówione że bez podkładki nie będzie przedmuchów i będzie wszystko grało...
Niestety problemy wróciły wraz z nadejściem ochłodzenia, ale nie pisałem o tym. Później wymieniłem rozrząd, uszczelkę pod głowicą, pompę paliwa, wyregulowałem luzy zaworowe oraz kilkukrotnie regulowałem gaz i nadal, gdy jest chłodno nie chce odpalić na benzynie. Na gazie pali, ale trzeba trochę pokręcić. Gdy zapali na gazie i popracuje trochę, to po...
Zawory podparte rozpoznasz ustawiając silnik w pozycji kiedy zawory są zamknięte powinieneś wtedy wyczuć na konikach delikatny luz wynikający z luzu zaworowego. Powodem słabej kompresji mogą też być wypalone gniazda zaworowe i oczywiście pierścienie ale to już są koszta a ustawienie luzu jest darmowe a może pomóc. Luz zalecany przez producenta to 0,2mm...
Tylko co mi to da skoro nie wiem jak rozebrać dalej przepustnicę? Najchętniej to dałbym ja do renowacji bo to już druga przepustnica która padła (pierwsza od nowości i druga używka). Zna ktoś kogoś kto się tym zajmuje? Zamówiłem kolejna przepustnice z 2007 r i problem ustał, a były podejrzenia wypalonych gniazd zaworów lub uszczelki pod głowicą. Zrobiłem...
Mówisz pewnie o serii 50d trzy turbiny, według mnie to już za "ekologiczno-downzaizingowa" wydumka, to motor seri n57x i tez uwazam że jest ok tylko w prospektach reklamowych i autach na gwarancij, nie na dłuższą mete. Co do dziury w tłoku to chyba każdy współczesny gnojownik z niedomagającym wtryskiem to zrobi. M57n miałem w e60 530 z programem na...
To swoją drogą. Ogólnie - jak świeca mokra od oleju - uszczelniacze, etc, jak od paliwa - wtryski (można miejscami zamienić, żeby sprawdzić). Jak nie jest mokra, a kable nie mają przebicia, to cewkę warto podmienić. A na dzień dobry tak czy inaczej - sprawdzenie kompresji. Ecotec + gaz = wypalone gniazda zaworowe.
Witam. Przyjąłęm do naprawy Alfę 146 1.6 boxer. Gość jeździł ponad pół roku na trzech cylindrach. Okazało się,że wypalił się przewód zapłonowy w gnieździe cewki czwartego cylindra. Zakupiłem nową cewkę, przewody zapł. i świece. Po zmontowaniu i odpaleniu zaświeciła się kontrolka wtrysku i silnik dalej kulał na czwarty gar. Prowadzone "śledztwo" wykryło...
Kolego z przekładkami jest tak ,że: mówisz ten mały to mono wtrysk a ten drugi to sekwencja czyli ten mały teoretycznie po przekładce kolektora by powinien chodzić, ale trzeba by było komputer od tego dużego co za tym idzie komputer zaprogramowany jest na duży silnik tzn ma takie charakterystyki algorytmy pracy czyli jest przystosowany do większej pojemności...
częstą przyczyną to jazda na rezerwie paliwa.po prostu zatankuj z pół zbiornika i pośmigaj troszkę na paliwie a by go przepalić, a najlepiej jak masz możliwość , to sprawdz ciśnienie paliwa i porównaj z zalecanym.Gdy ciśnienie jest mniejsze od zalecanego to może być wadliwa pompka lub regulator ciśnienia paliwa.Jeśli to jednopunkt to sprawdziłbym jeszcze...
Moje pytanie do tego grona : 1.Jeżeli dodatek tzw.HHO nie ma żadnego wpływu na pracę silnika ,to dlaczego przy dodawaniu HHO zapala się kontrolka check engine i potrzebne jest tzw.EFIE . Miło by było jakby odpowiadający poparli swoje teoretyczne wywody jakimiś konkretami . Sonda lambda widzi więcej tlenu niż powinno się go dostać wg przepływomierza...
Nie wiem czy warto inwestować jeszcze w to auto ale na początek sprawdź mu kompresję, przy takim przebiegu i wieku, czy przypadkiem zawory mu nie puszczają bo wypalone, mówię o kosztach bo gniazda zaworów to sciąganie głowicy. Jeżeli kompresja ok czytaj dalej :) Nie znam tego silnika ale raczej bez programowania się obejdzie, to silnik ASTRA HD 7-C...
Wygląda na to że uszkodzona jest głowica lub zawory nie wyregulowane ewentualnie wałek rozrządu często się wycierają. Z praktyki uszkodzenie wygląda mi na wypalone gniazda głowicy. możlie jest też że przeskoczył pasek rozrządu ale to małoprawdopodobne. Kolego napisz coś wiecej dokładnie co i jak przy jakich obrotach, czy ogień jest widoczny czy tylko...
Dzisiaj zauważyłem, że w momencie zapalenia się checka napięcie na 2giej sondzie 0,005v wg kompa. I teraz pytanie ile powinno być tak książkowo? Ja bym zaczął od drożności układu wydechowego, bo wskazania drugiej sondy są zbyt niskie, a to może sugerować jakiś kłopot z wydechem. To prawda natomiast jak pisałem, założyłem emulator przed sondę i tam jest...
MOZLIWA PRZYCZYNA 1 UKLAD ZAPLONOWY TZ SWIECE PRZEWODY 2 WYPALONE GNIAZDA ZAWORÓW 3 REGULACJA INSTALACJI (W SZCZEGULNOSCI ZBYT UBOGA MIESZANKA) W PIERWSZEJ KOLEJNOSCI PROPONUJE REGULACJE INSTALACJI W DRÓGIEJ WYMIANA SWIEC A PUZNIEJ PRZEWODÓW (POMIMO ZE SA NOWE ) A W OSTATECZNOSCI ZROBIENIE GLOWICY A JESLI JEST TO WTRYSK ABIMEX TO CZESTO SIE ZDARZAJA...
Witam! Mam pytanie. Otóż posiadam amerykańskiego forda z 92roku z silnikiem benzynowym 1.9 SEFI (wielopunktowy wtrysk) z LPG. Auto zupełnie traci moc po nawet minimalnym nagrzaniu silnika (na benzynie, na gazie już w ogóle nie pali, tylko strzela), dopiero w 4 z kolei warsztacie powiedziano mi, ze silnik jest przegrzany i wypaliły się gniazda zaworowe,...
witam kolego na moje oko nasz gdzieś nieszczelność i ciągnie lewe powietrze posprawdzaj sobie bo sam kiedyś to przerabiałem może nieszczelny anty-wybuch podstawa wtrysku albo jeszcze co innego weź sobie samostart plaka albo zmywacz uniwersalny i spróbuj psykać po kolektorze dolotowym jak obroty w pewnym momencie zaczną się wyrównywać to masz nieszczelność...
Przy takich fanaberiach jakie robi ecu pb niestety nie da sie w tym aucie poprawnie dawkowac gazu na podstawie wtrysku pb. Dzis zrobiłem szereg testów ze zniennyn cisnieniem lpg by odwzorowalo to choć trochę sterowanie pb. Niestety jak ol jest poprawny oraz lepiej rusza i problem z cutoff niemal znika tak cl zle dziala. Najlepiej działa tech dawkujac...
Jeśli w trakcie jazdy wyrzuciło Ci miarkę oleju i "zarzuciło" wtryski problem może leżeć na uszkodzeniu uszczelki pod głowicą ( przedmuch pomiędzy komorą (komorami) spalania a otworami smarowania ( kanały olejowe) bądź poważniejszy problem - pęknięcie (lub mikropęknięcie) głowicy pomiędzy 2 a 3 cylindrem. Dzieje się to często w silnikach o małej pojemności...
Alternator nie jest wpięty w swiece.... (jak to mozliwe?? sic!!) Sterownika swiec nie ma.... Czujka temp. płynu nie odłacza grzania.... Swiece masz jako R5.. w tym schemacie ropniaka masz je wpięte przez zegarek K75. Sygnał z U12 może skracać ten czas. Ale jakoś na moje oko to chyba nie ten schemat. W Combo trochę inaczej to wyglądało z tym silnikiem...
Witam serdecznie forumowiczów. Robiona była uszczelka pod głowicą. Wypaliło ją między 2 a 3 cylindrem i ciśnie przedostawało się do układu chłodzenia. Po naprawie auto zrobiło 300km i jak to klient opowiada, zdjął nogę z gazu bo było z górki, a jak ponownie nacisną pedał gazu auto zgasło. Jak odkręciłem korek od wlewu oleju auto odpaliło i praktycznie...
Dziękuję za wyjaśnienie. Wcale nie wątpię w to, że jak Kolega montuje dla siebie, to jest dobrze, jak ja w swojej branży robię dla siebie, to też jest dobrze... Widziałem kilkanaście aut z IV generacją, jeździłem nimi i wszystkie śmierdziały... Wszystkie sprawiały problemy, a kupując nie wiem kto montował i jak. Za dotację nie zamontuję. Jest to opinie...
Witam! Kiedyś miałem Poldka 92r. na wtrysku multeca-GM i z gazem. Również bez sondy lambda, ponieważ był bez katalizatora! Gniazdo ALDL było położone przy komputerze, tam jest jeszcze (chyba) 4 bezpieczniki - bez których auto nie bedzie poprawnie lub wcale chodzić. Co do pracy na paliwie - silnik bedzie miał problemy przy uruchamianiu, gdy masz wciśnięty...
Wtryski mogą podawać paliwo, ale jeśli leją, tj nie ma 'mgiełki' wtedy również może być problem. sprawdź wtryski u pompiarza. A co do zaworów reguluj na 'zimnym' silniku. I najlepiej w środku przedziału wartości luzów zaworowych ustaw :). Czy jesteś w stanie stwierdzić które cylindry nie pracują? Jak wygląda na nich ciśnienie? - to też sprawa kluczowa...
dokladnie, kazdy lubi sobie raczej odjac oszukujac samych siebie(albo nie dokonca umie policzyc), badz sklamac, aby sobie ktos pomyslal ten to ma zajebiste auto, malo pali i wogole, a prawda jest taka ze to nie prawda, nie wieze ze silnik 1,6 jeszcze ten starszej generacji na jednopunktowym wtrysku pali 9 l gazu, bo po pierwsze mam tej samej gen silnik...
dziwne brzęczenie na zaworze PVC wydaje mi sie że one tak mogą pracować. Być może była źle dobrana mapa wtrysku dla gazu i lecą błędy. Spróbuj na początek odłączyć aku. i włączyć postojówki a następnie po kilkuminutowym resecie spróbować odpalić i zobaczyć co się dzieje. Może warto by było sprawdzić ustawienie konta wyprzedzenia zapłonu, może błędnie...
Mieszanka jest zbyt uboga gdy jest w niej za duzo powietrza i na odwrót jest zbyt bogata gdy jest w niej za mało powietrza. Gdy mieszanka jest uboga wtedy silnik mniej spala, ale ma gorsze osiągi i nastepuje jego szybsze zuzycie ze względu na wyższą temperaturę jaka sie tworzy w głowicy (moze nastąpić wypalenie gniazd zaworów, peknięcie głowicy itp)...
w takim rozwiązaniu jakość wtrysków jest praktycznie bez znaczenia, pomysł do zrealizowana ale pozbawiony jakiegokolwiek sensu. Nawet najgorsza sekwencja będzie lepsza od tego rozwiązania , które jest krokiem wstecz a dodatkowo grozi strzałami w kolektor i układ zasilania powietrzem - czyli ma wszystkie wady mieszalnika. Każdy cylinder będzie zasilany...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Witam, Mam spory problem ze swoją renault laguną, i już 2 mechaników rozłożyło ręce. Postaram się niżej jasno opisać co się dzieje, co było robione i jakie wnioski wysnuto. MODEL - RENAULT LAGUNA III ROK PRODUKCJI: 2007 SILNIK: BENZYNA 2.0 16V, 140KM, OZNACZENIE M4R (NISSAN) PRZEBIEG: 257 500 km OBJAWY: Na zimnym silniku wszystko ok. Po przejechaniu...
Wypalanie 3, 4 minuty to nawet filtr nie zdąży się rozgrzać a co dopiero porządnie wypalić. Mylisz się filtr masz zawalony. Nic nie z działasz, nawet jak go wypalisz serwisowo to za chwilę będzie zawalony ponownie. Mycie cieżko powiedzieć czy coś da. Podejrzewam że skończy się na wymianie lub usunięciu. A zerkałeś na załączone video (to drugie)? Tam...
A jaki masz pasek? Głowica była już planowana? Tym małym przesunięciem, to bym się nie przejmował, ja testowałem na ząbek, 2 w tą i tamtą na wałkach, to normalnie chodził na przestawionym o 1 ząbek, no ale czujnika wałka nie było. Przestawiałem, bo na ustawionym działał jak traktor, z przestawionym zaś cichutko, jak powinien. To jakiś stary patent......
W takim polu powstają w cząstkach dipole magnetyczne i cząstki się przyciągają do siebie i są odpychane od biegunów magnesu. Ale żeby był tego jakikolwiek sens, to paliwo musiało by się spalać w tym polu i dawało by to efekt rzeczywiście podobny do zatankowania benzyny o wyższej liczbie oktanowej - tu jest jednak małe ale - w samochodzie bez wariatora...
A jaki sterownik ? ME7.4.4, 7.4.5 czy coś innego ? Po pierwsze podłącz coś normalnego do diagnozy (polecana Lexia, ew. KTS lub Launch). Nie masz przypadkiem błędu wtryskiwacza na tym cylindrze ? Świeca sprawdzona ? Jeśli występuje jeden z wymienionych sterowników (a dosyć dobrze zapoznałem się z ich dokumentacją) to nie ma prawa odcinać wtryskiwacza...
Witam. Mam poważny problem a mianowicie: auto z 96 r vw sharan 2.0. zanim trafiło do mechanika troche szarpało , dało się jeździć, no ale ileż można sie męczyć. Gdy trafiło do mechanika stwierdził on iż jest jest wypalony zawór na 4 cylndze no więc trzeba było zrobic. przy okazji wymieniony został rozrząd , kopułka, przewody, sonda, , wywalony katalizator,...
Gdzie się zaczyna ten tor ? Dodam tylko że wzmacniacz dostałem od kolegi bo nie grał na oba kanały. Po sprawdzeniu okazało się że na prawym są całkowicie zwarte końcówki, wylutowalem ich i pomierzyłem emitery drivery na obu kanałach i wszystko jest ok. Lewy kanał zaczął grać bo przekaźnik puścił już go. Kupiłem oryginalne tranzystory i po wlutowaniu...
gniazdo wypalone wypalone gniazdo wypalone gniazdo bezpiecznika
restartuje ładowanie ładowanie klimatyzator serwerowni zasilacz azart
bateria roweru panasonic bateria roweru panasonic
Migająca 4 razy czerwona dioda w Kukirin G2 Max - co oznacza? Komunikat "Brak modułu palnika" - co oznacza?