Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Tylko na drugim jest. A ta część wtryskiwacza gdzie jest skrecany jest w głowicy zanurzona to nie idzie się wyznać. Chyba że gniazdo już wypalone.
Poziom oleju jest ok a teraz tak rozwaliło silnik ze na drugim tłoku nie mogłem wyciągnąć wtrysku pomału go wyszarpałem i niespodzianka końcówka wtrysku spalona gniazdo wypalone na tłoku wyssałem wodę układ turbo troszkę oleju nie dużo w normie jutro rozbiorę silnik to będę wiedział więcej
Czym pachnie ten dym? Jak po zdjęciu wtyczki nie ma różnicy, to kąt jest ok. Jest paliwo to zostaję pompa lub wtryski. lub te świece jednak słabo grzeją, sprawdź napięcie na świecach podczas ich pracy, może jest wypalone gniazdo przekaźnika świec i niby napięcie jest, a pod obciążeniem świecami spada. Wtedy spaliny będzie czuć parafiną.
U mnie po dłuższym postoju też potrafił nie zapalić za pierwszym razem, niby łapał ale nie zapalał, ostatnio wypaliło mi podkładkę pod wtryskiem, po wyjęciu wtrysku z gniazda okazało się że nie tylko podkładka się wypaliła ale też gniazdo oraz co najgorsze dolna część wtrysku (nakrętka dyszy). Więc jedyna skuteczna naprawa polegała na wymianie tej nakrętki....
dziwne brzęczenie na zaworze PVC wydaje mi sie że one tak mogą pracować. Być może była źle dobrana mapa wtrysku dla gazu i lecą błędy. Spróbuj na początek odłączyć aku. i włączyć postojówki a następnie po kilkuminutowym resecie spróbować odpalić i zobaczyć co się dzieje. Może warto by było sprawdzić ustawienie konta wyprzedzenia zapłonu, może błędnie...
Witam, Mam spory problem ze swoją renault laguną, i już 2 mechaników rozłożyło ręce. Postaram się niżej jasno opisać co się dzieje, co było robione i jakie wnioski wysnuto. MODEL - RENAULT LAGUNA III ROK PRODUKCJI: 2007 SILNIK: BENZYNA 2.0 16V, 140KM, OZNACZENIE M4R (NISSAN) PRZEBIEG: 257 500 km OBJAWY: Na zimnym silniku wszystko ok. Po przejechaniu...
Po 1 zrób regulacje silnika zawory + pompowtryski w jakimś porządnym warsztacie. Generalnie jeśli ma około 1 mln to wtryski nie powinny być aż tak złe ale też mogą być w tragicznym stanie. Może masz wypalone gniazda na zaworach bo może nikt nie regulował zaworów i masz utratę kompresji.
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Udało się wywołać kody błyskowe, napisze jasno dla potomnych: Włączasz zapłon z bezpiecznikiem włożonym w przekaźnik od pompy paliwa. (pompa chwilę działa i się wyłącza) 5 sekund z stoperem w ręku ( ja tak zrobiłem) wyciągasz bezpiecznik. Zapala się długo "check engine", gaśnie i zaczyna błyskać. Każdy nowy kod jest poprzedzony dłuższym świeceniem się...
Czy np przepuszczajacy wtrysk mógł spowodować wypalenie komory spalania, zaworu lub gniazda? Jest taka możliwość. Zrób zdjęcie świec ( elektrod ) i wstaw na forum.
Odczyty błędów z komputera to pikuś, prawdopodobnie masz padnięty przepływomierz, ogólni BMW dobrze się gazują, ale na sekwencji, II generacja w tych autach to pomyłka, później są same problemy: wypalone gniazda, pękające głowice, padające przepływomierze(to nagminne).
10-15 lat tam, a nie rzadko niektórzy jeszcze dojezdzają po 60km w jedna stronę. Oj tam,renoma się liczy że w serwisie robią,a na placu do naprawy po godzinach przed domem z 5 sztuk stoi.Jak się nie miało rozmiaru płytki to się trzonek zaworu liznęło,bynajmniej tak praktykowano w pewnym serwisie aut francuskich.Do dzisiaj to praktykuje i nie ma reklamacji.Wracając...
Niestety problemy wróciły wraz z nadejściem ochłodzenia, ale nie pisałem o tym. Później wymieniłem rozrząd, uszczelkę pod głowicą, pompę paliwa, wyregulowałem luzy zaworowe oraz kilkukrotnie regulowałem gaz i nadal, gdy jest chłodno nie chce odpalić na benzynie. Na gazie pali, ale trzeba trochę pokręcić. Gdy zapali na gazie i popracuje trochę, to po...
To jest euro 5 bez ad blue, układa paliwowy został sprawdzony w serwisie diesla. Wtryskiwacze i pompa była wymontowana bo każdy obstawiał wtryski, i zawiozlem graty do sprawdzenia... Ale wszystko jest ok z układem paliwowym. Mogły się wypalić gniazda czy raczej obstawiać dół silnika?
Kolego z przekładkami jest tak ,że: mówisz ten mały to mono wtrysk a ten drugi to sekwencja czyli ten mały teoretycznie po przekładce kolektora by powinien chodzić, ale trzeba by było komputer od tego dużego co za tym idzie komputer zaprogramowany jest na duży silnik tzn ma takie charakterystyki algorytmy pracy czyli jest przystosowany do większej pojemności...
Posiadam obecnie dwa samochody na wytryskach Lovato. Jeden to toyota Auris 1,6 - tutaj wtryski działają bez zarzutu. Drugi to Dodge Grand Caravan 3.3 - do dużych silników Lovato się nie nadaje. Po roku na tej instalacji wypaliło mi gniazda zaworowe i uszczelki pod głowicą mi szlak trafil. Nadmienię jeszcze tylko, że serwisy filtrów robię częściej niż...
zależy jaka instalacja- jak V generacji (wtrysk w fazie ciekłej) to żadne konsekwencje nie grożą ;) ale ta cena - najtaniej 8 tys. ;) "zwykłą" - sekwencyjną po przejechaniu 100kkm mogą być kłopoty- wypalone gniazda zaworowe (dotyczy toyoty i hondy) do c4 - najlepszy silnik 1,4 i 1,6 i 2,0 - te w miare fajnie współpracują z lpg i powinno być dobrze
To tez jest dziwne blokada pompy na 6 a blokada rozrzadu na 4 godzinie. Dodano po 2 W tym silniku jak widze po przekroczeniu 200kkm zczyna sie wszydtko sypać, przelewy wtryskow kruche jak ciastka, wypalone gniazdo podgrzewacza paliwa zapowietrza układ , leje sie z kazdego mozliwego miejsca, boli mnie jeszcze simmering walu od skrzyni.
Pewnie na lpg przejechane min.100 tys km to i zawór/zawory wypalone. Przy 100tys wymienia się wtryski i reduktor, silnik wytrzymuje dużo więcej. Jak gazownia rozjechana na max. to wystarczy jej 10000 km. żeby z zaworów i gniazd zrobić złom.
Dziękuję za wyjaśnienie. Wcale nie wątpię w to, że jak Kolega montuje dla siebie, to jest dobrze, jak ja w swojej branży robię dla siebie, to też jest dobrze... Widziałem kilkanaście aut z IV generacją, jeździłem nimi i wszystkie śmierdziały... Wszystkie sprawiały problemy, a kupując nie wiem kto montował i jak. Za dotację nie zamontuję. Jest to opinie...
Alternator nie jest wpięty w swiece.... (jak to mozliwe?? sic!!) Sterownika swiec nie ma.... Czujka temp. płynu nie odłacza grzania.... Swiece masz jako R5.. w tym schemacie ropniaka masz je wpięte przez zegarek K75. Sygnał z U12 może skracać ten czas. Ale jakoś na moje oko to chyba nie ten schemat. W Combo trochę inaczej to wyglądało z tym silnikiem...
Witam serdecznie forumowiczów. Robiona była uszczelka pod głowicą. Wypaliło ją między 2 a 3 cylindrem i ciśnie przedostawało się do układu chłodzenia. Po naprawie auto zrobiło 300km i jak to klient opowiada, zdjął nogę z gazu bo było z górki, a jak ponownie nacisną pedał gazu auto zgasło. Jak odkręciłem korek od wlewu oleju auto odpaliło i praktycznie...
Moje pytanie do tego grona : 1.Jeżeli dodatek tzw.HHO nie ma żadnego wpływu na pracę silnika ,to dlaczego przy dodawaniu HHO zapala się kontrolka check engine i potrzebne jest tzw.EFIE . Miło by było jakby odpowiadający poparli swoje teoretyczne wywody jakimiś konkretami . Sonda lambda widzi więcej tlenu niż powinno się go dostać wg przepływomierza...
Witam. Przyjąłęm do naprawy Alfę 146 1.6 boxer. Gość jeździł ponad pół roku na trzech cylindrach. Okazało się,że wypalił się przewód zapłonowy w gnieździe cewki czwartego cylindra. Zakupiłem nową cewkę, przewody zapł. i świece. Po zmontowaniu i odpaleniu zaświeciła się kontrolka wtrysku i silnik dalej kulał na czwarty gar. Prowadzone "śledztwo" wykryło...
Mówisz pewnie o serii 50d trzy turbiny, według mnie to już za "ekologiczno-downzaizingowa" wydumka, to motor seri n57x i tez uwazam że jest ok tylko w prospektach reklamowych i autach na gwarancij, nie na dłuższą mete. Co do dziury w tłoku to chyba każdy współczesny gnojownik z niedomagającym wtryskiem to zrobi. M57n miałem w e60 530 z programem na...
gniazdo wypalone wypalone gniazdo wypalone gniazdo bezpiecznika
palet maszyna z18xe wymiana silnika xantia regulator
wskaznik wychylowy czujnik strat ziarna
Jak nagrać program z kanału kodowanego - dekodery, nagrywarki, karty TV Błąd CO202 w Renault Kangoo - układ wspomagania kierownicy