Pomiar ciśnienia na tłokach był ? jak poprzednie wtryski lały ,to tam już tłoki wypalone albo pierścionki lichawe ,zacznij od pomiaru ciśnienia
Miska zdjęta ale nie wiem jak wygląda wał. Mam jeszcze pytanie czy mogło to uszkodzić katalizator?
Cześć, od czego tak wyglądają tłoki? To wypalone czy odbite zawory? Jeśli dwa tłoki są uszkodzone modna wymienić dwa czy powinno się 4? https://obrazki.elektroda.pl/1440037500_...
Wielkie dzięki za odzew tomek-1980, na stronie 199, 200 piszesz o wymianie zaworków z Ursusa. I chyba według mnie to najlepsze wyjście. A co mówisz o wymianie wszystkich 4szt? Na olx facet ma blaszki wypalone w nierdzewce po parę złotych za sztukę. Twierdzi że sam ma je zamontowane. Na razie przetoczę podpory łożysk pod nowy wał i uszczelniacz metalowo...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam. Zdarzają się wypalone tłoki (komory spalania), może to być pozostałość po poprzednich wtryskiwaczach, 3 miesiące temu miałem taki przypadek, objawiało się niebieskawym dymieniem, ale cóż przypadki są różne. Kompresja to była mierzona?
Mam pewien problem. W lutym tego roku kupiłem używane volvo s40 (2004 r, ~304tys km przebiegu). Ogólnie ciężko odpadało, a w maju, tuż przed wymianą rozrządu zaczęło też nierówno pracować. Wstawiłem auto do warsztatu. Po wymianie rozrządu mechanik do mnie dzwoni, że podczas jego jazdy próbnej posypał się popychacz, wyleciała dźwigienka, zahaczając o...
Witam ponownie! Znalazło się trochę wolnego czasu i udało rozebrać silnik. Nie dziwi mnie to, ze spalanie oleju było tak duże. Tuleje cylindrów wypolerowane, że brak jakichkolwiek zarysowań honowania, tłoki miejscowo przytarte oraz pomiędzy pierwszym pierścieniem a denkiem wypalone miejscowo. Pierścienie w rowkach zbyt luźne, że na nowych pierścieniach...
Przy zatkaniu dolotu powietrza jest wysoce prawdopodobne że zassało olej do układu dolotowego. Odma i turbina są podejrzane. Turbina może być dobra ale wytworzone podciśnienie zrobiło swoje. Wypalone tłoki i uszkodzone wtryskiwacze zdecydowanie mogły się uszkodzić w czasie tych 5 sekund. Wnioski proszę samemu wyciągnąć.
To forum prawie byłoby ok padło kilka konkretnych pytań zamiast konkretnych odpowiedzi tylko ble ble Wypalone tłoki widok remontowanego silnika po tuningu kogo to obchodzi czy ktoś o to pytał? Panowie szpece, wiedzy nie wyssaliście z mlekiem matki . tego trzeba się nauczyć pozwólcie innym też zdobyć tę wiedzę pozwólcie wymienić doświadczenia Dodano...
A remont robiłeś ty? Znaczy widzę, że z rozrządem nic nie robiłeś. Jak napisałem wyżej - wszystkie elementy do weryfikacji, skoro żadnego nie jesteś pewien. Rozrząd ustawiony źle, musisz dojść dlaczego. ciągnik był rozebrany przez nas na części pierwsze nowe tuleje tłoki (jeden pęknięty) glowica gniazda wypalone jakieś pęknięcia
To co ma moze ktos takie wsady? Praktycznie to jest towar specyficzny. Rynek jak to można poczytać, jest zamknięty dla grona "fachowców", i raczej nikt Ci za darmo moda nie da, ale za to porad typu "falowanie turbiny wypalone tłoki i inne katastroficzne wizje" będzie bez liku, dlatego jak chcesz za chipować autko to raczej musisz liczyć na siebie,...
skoro jesteś mechanikiem to powinieneś wiedzieć od czego powstaje nagar. Są to pozostałości niewypalonego paliwa w procesie spalania. To znaczy że jeżeli cały czas masz gaz wciśnięty za mocno to silnik nie jest wstanie przepalić tego paliwa i dlatego osadza się nagar. Większość ludzi jeździ z pedałem w podłodze, ale tylko przy maksymalnych obrotach...
Świece na jaki kolor były wypalone - biały? Moim zdaniem przyczyną jest skład mieszanki.
Miałem już dwie akcje nalewania nafty na Tłoki i moczenie kilka dni. W sumie silnik wypłukany już płukanki liqui Moly i naftą kilka razy. Niestety nic to nie dało. Miałem kiedyś wymienione uszczelniacze zaworowe Ponieważ zżerał masakryczne ilości oleju w silniku benzynowym i tam przy odpaleniu była wielka niebieska chmura, Po wymianie wszystko dobrze...
ostatni z podobnym problemem do mnie przyjechał z tym silnikiem. najpierw dławił i przerywał przy 16okm/h, lekko przykapcał w końcu silnik zgasł i zapomnij żeby odpalić. trzy tłoki wypalone jak grzybki - lały wtryski, kapitalny /słupek drugi, bo jeden tłok 800zł/. wtryski po regeneracji /szkoda że nie zaznaczyłem który z którego gara/ z trzech wodę...
Zanim zaczniecie regulować, montować magnetyzery i inne turbinki, najpierw należy dokładnie sprawdzić stan silnika. Na pewno wiele nie uzyskamy, jeśli wypalone będą gniazda zaworowe, zużyte pierścienie,komory i tłoki pokryte nagarem, na wałku aparatu zapłonowego luz będzie wynosić tak ze 2mm, a sprężynki na przyspieszaczu zapłonu będą rozciągnięte do...
Witam. Posiadam Sienke 1.6 16v z 97 roku. Mam problem. Zaczęło się w wakacje. Stojąc w korku gdy silnik byl rozgrzany obroty utrzymywały się na poziomie 3tys. Z czasem tj na jesieni problem pogłębił się. Obroty albo prawie równe zeru lub na okolo 2-3tyś. Na dodatek gaśnie przy wysprzegleniu np przy zatrzymaniu się na czerwonym świetle. Zauważyłem że...
Witam. Jak chcesz się dowiedzieć dlaczego dużo pali to najpierw sprawdź kompresie na sucho i na mokro, na sucho to znaczy pedał gazu do dechy i kręć ,sprawdź każdy cylinder z osobna. Ciśnienie nie powinno być niższe niż 9,5 At im więcej tym lepiej. Jeśli będzie mniej to próbę zrób jeszcze raz tylko na mokro, przed wkręceniem zegara wtryśnij 2,5cm2 oleju...
Raczej nie łącz tych dwuch spraw. Jeżeli ostatnio zaglądałęś do świec i były czyściutkie, wypalone i ok, to można by było coś podejżewać,ale podejżewam,że dawno tam nie zaglądałęś... Po prostu prawdopodobnie pier ścienie się pozapiekały,zużyły itp.lub pospadały/popękały uszcz.zaworów. Na początek sprawdz gore,czyli uszcz.zaworów i luz na prowadnicach,jezeli...
Vaku pompa nie ma nic wspólnego z wypalonym tłokiem!
Witaj,jak zdejmiesz głowicę to będzie wiadomo-może to być wina zaworów,pierścieni na tłoku,a nawet czasami potrafi wypalić dziurę w tłoku. Równie dobrze może to być uszkodzona uszczelka głowicy.
Że tak powiem, wypalona dziura w tłoku?
Ew. Świecą. Co ma świeca do braku kompresji ? Chyba że wykręcona. Możliwe też że knota zabrakło. Pomyśl trochę, co ? (at)enalcatelpowno Możliwe że zawieszony zawór, bo nawet przy popękanych pierścieniach jakaś kompresja by była. Ewentualnie wypalona dziura w tłoku.
Wyrzuć ten opornik lub załóż na niego wyłącznik. Jak będziesz zapalał włącz opornik po uruchomieniu wyłącz go(zewrzyj wyłącznikiem) , na dłuższą mete wypalisz denka tłoków, opornik został założony po to aby włączyć świece żarowe. Masz rację , sterowanie kątem wtrysku do roboty. Jeszcze pytanie ; jakie masz sprężanie na garach????
Nie. Nie będzie palił mniej. Będzie za to słabszy i w końcu wypali Ci zawory lub tłoki.
Albo uszkodzony wtryskiwacz leje do cylindra, co moze spowodowac nawet wypalenie dziury w tłoku. Metaliczny stuk = dawka bogata i czarno z tyłu.
Lejący wtryskiwacz w najgorszym wypadku wypali dziurę w tłoku. Lejący wtryskiwacz można zobaczyć tylko na stole probierczym. Lejący wtryskiwacz z przelewu świadczy tylko o nieszczelnościach. Oba te parametry można zmierzyć razem tylko na stole.
zrób przy uczelnie zaworu i problem znikinie. Przerabiałem ten temat nie tak dawno. Żadne delphi nie poradzi tylko lexia. Dodano po 3 ps. mój boxer był z 2011r jeździł dość długo z tym problemem , echekt taki że tłoki wypaliło
wypalone części tłoka blokowały zawory w turbinie
Witux dźwięk może zginąć ale nie musi i cięzko powiedzieć jak sie bedzie sprawował wydech po wspawaniu rurki !!! W jednych samochodach nic sie nie dzieje a w innych zmienia sie diametralnie charakterystyka układu wydechowgo objawiająca sie rezonansem. Ja jestem wielkim przeciwnikiem instalacji gazowych, dla mnie jest to poprostu krzywdzenie samochodu....
Wykręcić świece, sprawdzić jak są wypalone. Sprawdzić czy na tłokach widać olej. Obserwować zużycie oleju. Jeśli silnik ma gorsza kompresję to olej po dłuższym czasie spłynie = mniejsze ciśnienie na garach przy odpaleniu
Leje ci wtryskiwacz do komory spalania. Stad stuki i czarny dym. Przestan jezdzic bo wypalisz dziure w tłoku. Sprawdz wtryski na powrocie. To paradoks, ale ten który z powrotów nic nie leje, jest uszkodzony. Bo leje do srodka komory.
Nie radzę ryzykować bez przyrządu, znam przypadek wypalonego tłoka ponieważ kąt wtrysku się nie zgadzał po przypadkowej wymianie uszczelniacza
Uboga mieszanka = b. wysoka temp. spalania. Dla tego katalizator się rozsypał. Dodatkowy objaw to białe wypalone elektrody świec zapłonowych.
Jak ktoś wie co robi to może wgrywać w ciemno , tylko pamiętaj że jak coś zrobisz źle to sterownik już nie wstanie i trzeba go będzie wyciągać i robić na stole . Co do pliku to w sieci jest wiele "rodzynków" które na początku może i robią moc , ale przy nieco dłuższej eksploatacji potrafią spowodować wypalenie dziur w tłokach czy rozwalenie turbosprężarki...
Prawdopodobnie masz lejące końcówki wtryskiwaczy. Paliwo jest wtedy wlewane a nie rozpylane. Wtedy jest podwyższona temperatura spalania co powoduje że tłok może się wtedy wypalić.
Boli mnie fakt, że po zdaniu auta na warsztat. Chłopaki zamiast sprawdzić układ chłodzenia, tak jak im mówiłem, że jest problem to pojechali na jazdę testową. To mnie zabolało. Nie wykonali naprawy tak jak im Zleciłem. Przez to mogło dojść do nadmiernego ponadnormatywnie rozszerzenia elementu wewnątrz silnika co doprowadziło w konsekwencji do uszkodzeń...
Jutro dam do sprawdzenia głowicę, jak będzie wszystko ok wymienię pierścienie Jeszcze lepiej , ja pierd... skąd się tacy biorą. Nie mieniaj pierścieni tylko pomierz rowki w tłokach, nie zamieniaj tłoków miejscami przypadkiem. TY nie mniej myślę że to nie wypali, składanie silników to nie buła z masłem.
czasy gazy masz stanowczo za długie, więc albo za mała przepustowośc wytyskiwaczy albo za małe ciśnienie gazu - nic o tym nie piszesz. Tak prawidłowe zestrojenie instalacji ma istotny wpływ na wszystkie wymienione parametry - można dołożyć jeszcze pewność że silnik nie pracuje na ubogiej mieszance i nie grozi wypalenie zaworó , głowicy czynawet tłoków...
Dodatkowo wypalone tłoki, rysy na cylindrach i spalona sprężarka klimatyzacji oraz rozrząd do wymiany. Oprócz tego sprzęgło do wymiany, 2 katalizatory i zawieszenie przednie do remontu. Silniki, sprzęgło katalizatory i wymiana górne wahacze plus robocizna 14 000 zł. Co mam zrobić teraz z tym autem ? Kasacja ?
Niewłaściwa praca wtryskiwaczy może uszkodzić (wypalić) tłoki w silniku ,to samo jeśli zastosujemy wtryski niezgodne z typem silnika więc trzeba uważać.A jaki olej zastosowałeś w silniku i jaki był wcześniej?
hmm, no może i rozrząd ale tylko na jednym cylindrze stuka? trochę to dziwne, ale warto sprawdzić, warto też sprawdzić przelewy na wtryskach, to by tłumaczyło jeden cylinder i dymienie, i nie jest to zbyt pracochłonne, pozdrawiam Dodano po 12 póki co kompresję może Pan sobie darować, 1 wtrysk potrafi narobić hałasu, lejący wtrysk w ekstremalnych przypadkach...
mam pytanie do kolegów czy miedzy tymi silnikami oprócz wałków istnieją jakiś poważne zmiany zamierzam wymienić stary AKE z wypalonym tłokiem na BDH natomiast nie wiem czy wszystko podejdzie proszę o pomoc
Mozesz cos wiecej napisac co swiadczy ze to pomopa? a nie nap. czujnik polozenia walu albo wypalony tlok? Chetnie zregeneruje ale chcialbym najpierw dowiedziec sie jak mozna sprawdzic ze to pompa?
Jeżeli to silnik 2.2 to wymieniaj odrazu wtryski na nowe. Regenerowane nie dają rady. Ten silnik jest bardzo wrażliwy na wtryski. Jak wtrysk zacznie lać to nawet się nie zorientujesz a już będzie wypalona dziura w tłoku i silnik do kapitaliki. Ostanie miałem takiego co przy przebiegu 55 tyś wypaliło dziurę w tłoku. Przebieg bardzo mały ale auto robiło...
Kolega tym jeszcze jeździ?. Nie wypaliło 3 tłoka?. Ile to pali- 10 litrów. Ponieważ wtryskiwacze Denso są dość kosztowne nie zapłaciłeś dużo za furę 116 kM- zgadłem.
Mierzyłem, wszystko opisałem chyba jasno, nie wiem co by tu jeszcze dodać... Dodano po 3 Daj spokuj, nic nie zrobisz. Clio 4 to nie clio 2. Zresztą podaj rezystancje tego czujnika . Pytanie mało istotne w sytuacji gdy czujnik inny to samo pokazuje... Dodano po 16 A tak mnie teraz myśl napadła (jak pomysłowego Dobromira kulka nad głową :D ) takie "niewinne"...
Ciężki temat dla początkującego i nie radze zasysać syfu z neta nie wiarygodnych źródeł bo może cie to kosztować nowe ECU. ECU jak ECU - pełno tego na alledrogo, ale jak przesadzi z dawką paliwa i wypali tłoki .... :-)[/b]
Kolego sprawdź ciśnienie na cylindrach bo obstawiam dziurę wypaloną w tłoku
zetor tłoki ruszyć tłoki tłoki astra
mixture adaptation pogodynka czujnik objawy uszkodzonego programatora pralki
TP.SK713PC.825 Mainboard Features and Troubleshooting Domyślne hasło do Kyocera TASKalfa 3551ci