Pomiar ciśnienia na tłokach był ? jak poprzednie wtryski lały ,to tam już tłoki wypalone albo pierścionki lichawe ,zacznij od pomiaru ciśnienia
Miska zdjęta ale nie wiem jak wygląda wał. Mam jeszcze pytanie czy mogło to uszkodzić katalizator?
Cześć, od czego tak wyglądają tłoki? To wypalone czy odbite zawory? Jeśli dwa tłoki są uszkodzone modna wymienić dwa czy powinno się 4? https://obrazki.elektroda.pl/1440037500_...
Wielkie dzięki za odzew tomek-1980, na stronie 199, 200 piszesz o wymianie zaworków z Ursusa. I chyba według mnie to najlepsze wyjście. A co mówisz o wymianie wszystkich 4szt? Na olx facet ma blaszki wypalone w nierdzewce po parę złotych za sztukę. Twierdzi że sam ma je zamontowane. Na razie przetoczę podpory łożysk pod nowy wał i uszczelniacz metalowo...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam. Zdarzają się wypalone tłoki (komory spalania), może to być pozostałość po poprzednich wtryskiwaczach, 3 miesiące temu miałem taki przypadek, objawiało się niebieskawym dymieniem, ale cóż przypadki są różne. Kompresja to była mierzona?
Mam pewien problem. W lutym tego roku kupiłem używane volvo s40 (2004 r, ~304tys km przebiegu). Ogólnie ciężko odpadało, a w maju, tuż przed wymianą rozrządu zaczęło też nierówno pracować. Wstawiłem auto do warsztatu. Po wymianie rozrządu mechanik do mnie dzwoni, że podczas jego jazdy próbnej posypał się popychacz, wyleciała dźwigienka, zahaczając o...
Witam ponownie! Znalazło się trochę wolnego czasu i udało rozebrać silnik. Nie dziwi mnie to, ze spalanie oleju było tak duże. Tuleje cylindrów wypolerowane, że brak jakichkolwiek zarysowań honowania, tłoki miejscowo przytarte oraz pomiędzy pierwszym pierścieniem a denkiem wypalone miejscowo. Pierścienie w rowkach zbyt luźne, że na nowych pierścieniach...
Przy zatkaniu dolotu powietrza jest wysoce prawdopodobne że zassało olej do układu dolotowego. Odma i turbina są podejrzane. Turbina może być dobra ale wytworzone podciśnienie zrobiło swoje. Wypalone tłoki i uszkodzone wtryskiwacze zdecydowanie mogły się uszkodzić w czasie tych 5 sekund. Wnioski proszę samemu wyciągnąć.
To forum prawie byłoby ok padło kilka konkretnych pytań zamiast konkretnych odpowiedzi tylko ble ble Wypalone tłoki widok remontowanego silnika po tuningu kogo to obchodzi czy ktoś o to pytał? Panowie szpece, wiedzy nie wyssaliście z mlekiem matki . tego trzeba się nauczyć pozwólcie innym też zdobyć tę wiedzę pozwólcie wymienić doświadczenia Dodano...
A remont robiłeś ty? Znaczy widzę, że z rozrządem nic nie robiłeś. Jak napisałem wyżej - wszystkie elementy do weryfikacji, skoro żadnego nie jesteś pewien. Rozrząd ustawiony źle, musisz dojść dlaczego. ciągnik był rozebrany przez nas na części pierwsze nowe tuleje tłoki (jeden pęknięty) glowica gniazda wypalone jakieś pęknięcia
To co ma moze ktos takie wsady? Praktycznie to jest towar specyficzny. Rynek jak to można poczytać, jest zamknięty dla grona "fachowców", i raczej nikt Ci za darmo moda nie da, ale za to porad typu "falowanie turbiny wypalone tłoki i inne katastroficzne wizje" będzie bez liku, dlatego jak chcesz za chipować autko to raczej musisz liczyć na siebie,...
skoro jesteś mechanikiem to powinieneś wiedzieć od czego powstaje nagar. Są to pozostałości niewypalonego paliwa w procesie spalania. To znaczy że jeżeli cały czas masz gaz wciśnięty za mocno to silnik nie jest wstanie przepalić tego paliwa i dlatego osadza się nagar. Większość ludzi jeździ z pedałem w podłodze, ale tylko przy maksymalnych obrotach...
Świece na jaki kolor były wypalone - biały? Moim zdaniem przyczyną jest skład mieszanki.
Miałem już dwie akcje nalewania nafty na Tłoki i moczenie kilka dni. W sumie silnik wypłukany już płukanki liqui Moly i naftą kilka razy. Niestety nic to nie dało. Miałem kiedyś wymienione uszczelniacze zaworowe Ponieważ zżerał masakryczne ilości oleju w silniku benzynowym i tam przy odpaleniu była wielka niebieska chmura, Po wymianie wszystko dobrze...
ostatni z podobnym problemem do mnie przyjechał z tym silnikiem. najpierw dławił i przerywał przy 16okm/h, lekko przykapcał w końcu silnik zgasł i zapomnij żeby odpalić. trzy tłoki wypalone jak grzybki - lały wtryski, kapitalny /słupek drugi, bo jeden tłok 800zł/. wtryski po regeneracji /szkoda że nie zaznaczyłem który z którego gara/ z trzech wodę...
Zanim zaczniecie regulować, montować magnetyzery i inne turbinki, najpierw należy dokładnie sprawdzić stan silnika. Na pewno wiele nie uzyskamy, jeśli wypalone będą gniazda zaworowe, zużyte pierścienie,komory i tłoki pokryte nagarem, na wałku aparatu zapłonowego luz będzie wynosić tak ze 2mm, a sprężynki na przyspieszaczu zapłonu będą rozciągnięte do...
Witam. Posiadam Sienke 1.6 16v z 97 roku. Mam problem. Zaczęło się w wakacje. Stojąc w korku gdy silnik byl rozgrzany obroty utrzymywały się na poziomie 3tys. Z czasem tj na jesieni problem pogłębił się. Obroty albo prawie równe zeru lub na okolo 2-3tyś. Na dodatek gaśnie przy wysprzegleniu np przy zatrzymaniu się na czerwonym świetle. Zauważyłem że...
Witam. Jak chcesz się dowiedzieć dlaczego dużo pali to najpierw sprawdź kompresie na sucho i na mokro, na sucho to znaczy pedał gazu do dechy i kręć ,sprawdź każdy cylinder z osobna. Ciśnienie nie powinno być niższe niż 9,5 At im więcej tym lepiej. Jeśli będzie mniej to próbę zrób jeszcze raz tylko na mokro, przed wkręceniem zegara wtryśnij 2,5cm2 oleju...
Raczej nie łącz tych dwuch spraw. Jeżeli ostatnio zaglądałęś do świec i były czyściutkie, wypalone i ok, to można by było coś podejżewać,ale podejżewam,że dawno tam nie zaglądałęś... Po prostu prawdopodobnie pier ścienie się pozapiekały,zużyły itp.lub pospadały/popękały uszcz.zaworów. Na początek sprawdz gore,czyli uszcz.zaworów i luz na prowadnicach,jezeli...
Vaku pompa nie ma nic wspólnego z wypalonym tłokiem!
Witaj,jak zdejmiesz głowicę to będzie wiadomo-może to być wina zaworów,pierścieni na tłoku,a nawet czasami potrafi wypalić dziurę w tłoku. Równie dobrze może to być uszkodzona uszczelka głowicy.
Że tak powiem, wypalona dziura w tłoku?
Ew. Świecą. Co ma świeca do braku kompresji ? Chyba że wykręcona. Możliwe też że knota zabrakło. Pomyśl trochę, co ? (at)enalcatelpowno Możliwe że zawieszony zawór, bo nawet przy popękanych pierścieniach jakaś kompresja by była. Ewentualnie wypalona dziura w tłoku.
Wyrzuć ten opornik lub załóż na niego wyłącznik. Jak będziesz zapalał włącz opornik po uruchomieniu wyłącz go(zewrzyj wyłącznikiem) , na dłuższą mete wypalisz denka tłoków, opornik został założony po to aby włączyć świece żarowe. Masz rację , sterowanie kątem wtrysku do roboty. Jeszcze pytanie ; jakie masz sprężanie na garach????
Nie. Nie będzie palił mniej. Będzie za to słabszy i w końcu wypali Ci zawory lub tłoki.
Albo uszkodzony wtryskiwacz leje do cylindra, co moze spowodowac nawet wypalenie dziury w tłoku. Metaliczny stuk = dawka bogata i czarno z tyłu.
Lejący wtryskiwacz w najgorszym wypadku wypali dziurę w tłoku. Lejący wtryskiwacz można zobaczyć tylko na stole probierczym. Lejący wtryskiwacz z przelewu świadczy tylko o nieszczelnościach. Oba te parametry można zmierzyć razem tylko na stole.
zrób przy uczelnie zaworu i problem znikinie. Przerabiałem ten temat nie tak dawno. Żadne delphi nie poradzi tylko lexia. Dodano po 3 ps. mój boxer był z 2011r jeździł dość długo z tym problemem , echekt taki że tłoki wypaliło
wypalone części tłoka blokowały zawory w turbinie
Witux dźwięk może zginąć ale nie musi i cięzko powiedzieć jak sie bedzie sprawował wydech po wspawaniu rurki !!! W jednych samochodach nic sie nie dzieje a w innych zmienia sie diametralnie charakterystyka układu wydechowgo objawiająca sie rezonansem. Ja jestem wielkim przeciwnikiem instalacji gazowych, dla mnie jest to poprostu krzywdzenie samochodu....
Wykręcić świece, sprawdzić jak są wypalone. Sprawdzić czy na tłokach widać olej. Obserwować zużycie oleju. Jeśli silnik ma gorsza kompresję to olej po dłuższym czasie spłynie = mniejsze ciśnienie na garach przy odpaleniu
Leje ci wtryskiwacz do komory spalania. Stad stuki i czarny dym. Przestan jezdzic bo wypalisz dziure w tłoku. Sprawdz wtryski na powrocie. To paradoks, ale ten który z powrotów nic nie leje, jest uszkodzony. Bo leje do srodka komory.
Nie radzę ryzykować bez przyrządu, znam przypadek wypalonego tłoka ponieważ kąt wtrysku się nie zgadzał po przypadkowej wymianie uszczelniacza
Uboga mieszanka = b. wysoka temp. spalania. Dla tego katalizator się rozsypał. Dodatkowy objaw to białe wypalone elektrody świec zapłonowych.
Jak ktoś wie co robi to może wgrywać w ciemno , tylko pamiętaj że jak coś zrobisz źle to sterownik już nie wstanie i trzeba go będzie wyciągać i robić na stole . Co do pliku to w sieci jest wiele "rodzynków" które na początku może i robią moc , ale przy nieco dłuższej eksploatacji potrafią spowodować wypalenie dziur w tłokach czy rozwalenie turbosprężarki...
Prawdopodobnie masz lejące końcówki wtryskiwaczy. Paliwo jest wtedy wlewane a nie rozpylane. Wtedy jest podwyższona temperatura spalania co powoduje że tłok może się wtedy wypalić.
Boli mnie fakt, że po zdaniu auta na warsztat. Chłopaki zamiast sprawdzić układ chłodzenia, tak jak im mówiłem, że jest problem to pojechali na jazdę testową. To mnie zabolało. Nie wykonali naprawy tak jak im Zleciłem. Przez to mogło dojść do nadmiernego ponadnormatywnie rozszerzenia elementu wewnątrz silnika co doprowadziło w konsekwencji do uszkodzeń...
Jutro dam do sprawdzenia głowicę, jak będzie wszystko ok wymienię pierścienie Jeszcze lepiej , ja pierd... skąd się tacy biorą. Nie mieniaj pierścieni tylko pomierz rowki w tłokach, nie zamieniaj tłoków miejscami przypadkiem. TY nie mniej myślę że to nie wypali, składanie silników to nie buła z masłem.
czasy gazy masz stanowczo za długie, więc albo za mała przepustowośc wytyskiwaczy albo za małe ciśnienie gazu - nic o tym nie piszesz. Tak prawidłowe zestrojenie instalacji ma istotny wpływ na wszystkie wymienione parametry - można dołożyć jeszcze pewność że silnik nie pracuje na ubogiej mieszance i nie grozi wypalenie zaworó , głowicy czynawet tłoków...
Dodatkowo wypalone tłoki, rysy na cylindrach i spalona sprężarka klimatyzacji oraz rozrząd do wymiany. Oprócz tego sprzęgło do wymiany, 2 katalizatory i zawieszenie przednie do remontu. Silniki, sprzęgło katalizatory i wymiana górne wahacze plus robocizna 14 000 zł. Co mam zrobić teraz z tym autem ? Kasacja ?
Niewłaściwa praca wtryskiwaczy może uszkodzić (wypalić) tłoki w silniku ,to samo jeśli zastosujemy wtryski niezgodne z typem silnika więc trzeba uważać.A jaki olej zastosowałeś w silniku i jaki był wcześniej?
hmm, no może i rozrząd ale tylko na jednym cylindrze stuka? trochę to dziwne, ale warto sprawdzić, warto też sprawdzić przelewy na wtryskach, to by tłumaczyło jeden cylinder i dymienie, i nie jest to zbyt pracochłonne, pozdrawiam Dodano po 12 póki co kompresję może Pan sobie darować, 1 wtrysk potrafi narobić hałasu, lejący wtrysk w ekstremalnych przypadkach...
mam pytanie do kolegów czy miedzy tymi silnikami oprócz wałków istnieją jakiś poważne zmiany zamierzam wymienić stary AKE z wypalonym tłokiem na BDH natomiast nie wiem czy wszystko podejdzie proszę o pomoc
Jeżeli to silnik 2.2 to wymieniaj odrazu wtryski na nowe. Regenerowane nie dają rady. Ten silnik jest bardzo wrażliwy na wtryski. Jak wtrysk zacznie lać to nawet się nie zorientujesz a już będzie wypalona dziura w tłoku i silnik do kapitaliki. Ostanie miałem takiego co przy przebiegu 55 tyś wypaliło dziurę w tłoku. Przebieg bardzo mały ale auto robiło...
Kolega tym jeszcze jeździ?. Nie wypaliło 3 tłoka?. Ile to pali- 10 litrów. Ponieważ wtryskiwacze Denso są dość kosztowne nie zapłaciłeś dużo za furę 116 kM- zgadłem.
Mozesz cos wiecej napisac co swiadczy ze to pomopa? a nie nap. czujnik polozenia walu albo wypalony tlok? Chetnie zregeneruje ale chcialbym najpierw dowiedziec sie jak mozna sprawdzic ze to pompa?
Mierzyłem, wszystko opisałem chyba jasno, nie wiem co by tu jeszcze dodać... Dodano po 3 Daj spokuj, nic nie zrobisz. Clio 4 to nie clio 2. Zresztą podaj rezystancje tego czujnika . Pytanie mało istotne w sytuacji gdy czujnik inny to samo pokazuje... Dodano po 16 A tak mnie teraz myśl napadła (jak pomysłowego Dobromira kulka nad głową :D ) takie "niewinne"...
Ciężki temat dla początkującego i nie radze zasysać syfu z neta nie wiarygodnych źródeł bo może cie to kosztować nowe ECU. ECU jak ECU - pełno tego na alledrogo, ale jak przesadzi z dawką paliwa i wypali tłoki .... :-)[/b]
Kolego sprawdź ciśnienie na cylindrach bo obstawiam dziurę wypaloną w tłoku
Sprawdź ciśnienie na tłokach. Może być wypalony zawór, uszkodzony wtryskiwacz itp.
Brak kompresji. Możliwości: — Brak luzu zaworowego. — Podparte lub wypalone zawory. — Pęknięcie tłoka, zapieczone pierścienie itp.
Wstępnie należy sądzić, że nastąpiło rozszczelnienie układu olejowego. W którym miejscu? Mój stary narząd wzroku, tak daleko nie widzi! Aktualnie jestem kilkaset kilometrów od miejsca zdarzenia. Może bez ironii, przecież napisane, że zalany cały przód. Maska zalana? Wywaliło wlewem oleju zapewne, i zapewne masz dziurę w tłoku wypaloną lejącym wtryskiem. Nie...
0 bar to zawór lub gniazdo wypalone bardziej niż pierścienie na tłokach. Zdejmij pokrywę zaworów może coś tam zobaczysz na wałku krzywka.
Jeżeli to V-TEC to mogą być zawory do regulacji ale piszesz że to zrobione zatem: - kasowniki luzu zaworowego - wyciągnięty łańcuch rozrządu - wypalony któryś zawór - przysmażony nagar w kanale olejowym smarującym główkę tłoka - wybity sworzeń tłoka - skutki pałowania na starym oleju - niestety panewka... Tutaj masz szerzej opisane jak eliminować w...
Witam Proszę czytajcie pierwszy post , końcówki wtrysku po pierwszym wypaleniu zostały wymienione , [ tak teraz na tych wypalonych tłokach nawet nie można ich przebić ] po tym remoncie auto zrobiło się słabe , zrobione około 1000 km.[ paliwo dolewane nowe ] , w celu ożywienia zamieniony sterownik geometrii turbiny [ z takiego samego auta , które jeździ...
pojawil sie blad P1195 (wtrysk otwarty) tylko nie podaje ktory. (-)Bylbym bardzo wdzieczny za wskazowki. Jeżeli masz błąd P1195 - Sterowanie wtryskiwaczy, wtryskiwacz zablokowany w położeniu otwartym, oznacza sytuację opisaną na początku postu #9, to jest jakbyś wypiął wtyczkę elektryczną wtryskiwacza podczas pracy silnika. Wówczas następuje wtrysk...
Z tym to gorzej 😀,masakra z tym autem ,sam robiłem remont i przez to mi ręce opadają Dodano po 4 Ale kamera nic nie da bo tłoka na pewno nie wypaliło bo blok jest z z22yh z nadlewanymi tłokami więc nie ma opcji ,koło impulsowe też ustawiłem a może czujnik położenia wału szwankuje ?
Jak składałeś silnik to smarowałeś wszystkie części olejem, on musi się wypalić. Najpierw świeca. Później gaźnik, a w między czasie możesz sprawdzić czy nowy tłok nie jest niższy od oryginału. Nie powinien w GMP być niżej od krawędzi cylindra.
Trochę mało danych wygląda na zapowietrzone wtryski ale miałem przypadek "wypalone tłoki" . Zakładamy menzurki na przelew i ile paliwa przelewa ewentualnie sprawdzamy ciśnienie sprężania. Jak przelewa dużo to tłumaczy dlaczego pompa nie utrzymuje ciśnienia.Jak jest w miarę na przelewie no to zapowietrzone wtryski albo niestety wtryski za długo jeździły...
Przy tak niskim ciśnieniu przychodzi na myśl autodekompresator, ale ten silniczek go nie posiada. Według źródeł internetowych, ciśnienie powinno wynosić 180–200 psi (produkcja indyjska, więc złe jednostki). Trzeba było na zdjętej głowicy sprawdzić czy zawory są szczelne i nie są wypalone. Wzrost ciśnienia przy próbie olejowej wskazuje że problemem mogą...
Witam kolego rbiesiada z całym szacunkiem ale takie rysy na tłoku to jeszcze nie tragedia . Owszem najlepiej jak by ich nie było , nie chcę tutaj nikogo przekonywać ani zachęcać do bylejakiej roboty i wyrzucenia w ten sposób pieniędzy w błoto . Najlepiej założyć nowe tłoki , prze moje ręce przeszło juz trochę silników i owszem nie wszystko było w nich...
Tłok nr 3 to klasyczny przypadek przegrzania tłoka z wypalonym otworem na granicy wgłębienia komory spalania i pęknięciem tłoka. Dzieje się tak na wskutek przegrzania lub dużych wahań temperatury. Te "gwiazdy" jak dla mnie zamiast skupiać się w dnie komory wirowej, omiatają czoło tłoka - przypadkiem nie były wymieniane wtryski? Popieram że i dla mnie...
Tak! Zbyt bogata dawka moze nawet wypalic dziure w tłoku.
Witam wszystkich. Mam Opla Movano z 2006 roku. Ostatnio wymieniałem rozrząd, ponieważ ściągałem głowice mam przeczucie że trzeba ustawić pompę paliwa lecz nie jestem pewny bo to przecież common rail. A zaczęło się od wtrysków... Wtryski lały i wypaliły tłoki które wymieniłem, również wtryski i świece żarowe. Po złożeniu wszystkiego nie chce odpalić....
Remontu na pewno nie będzie tylko jazda aż się coś rozleci. Inna sprawa że te silniki robią 2x tyle bez jakichś wielkich problemów, jeśli tylko lejący wtrysk tłoka nie wypali albo rozrząd nie walnie, dlatego szukam. Ps. Wspominałem że stukanie jest wyraźniejsze gdy jest bardzo ciepło. Gdy jest poniżej 20 stopni przechodzi w zwykłe dieslowskie klekotanie....
Jak dla mnie szkoda zachodu. To chyba pomaga tylko stosującym na ich przekonanie o słuszności tego. Ostatnio miałem taki silnik który brak olej w podobnych ilościach, dostał instalacje LPG i wypaliło dziurę w tłoku po 40km autostrady. Podratować pierścieniami i głowica i będzie jeszcze na chwilę.
Przy niższych wartościach może dojść do spalania stukowego ( wypalą się dziury w tłokach :D). Zapewniam kolegę że żadne dziury w tłokach się nie wypalą od spalania stukowego - o coś innego chodzi.
I tak będziesz musiał to zrobić bo prędzej czy później, podczas żwawej jazdy na autostradzie wypali zawór albo zrobi dziurę w tłoku. Wtedy może być trochę drożej.
Takie sprawdzanie wtryskiwaczy jak opisywales nic nie daje.Powinno sie sprawdzic wydajnosc kazdego wtryskiwacza,czyli ilosc podanego paliwa w funkcji czasu pracy.Bo owszem strumien paliwa moze byc ladny ale ilosc podanego paliwa mogla byc mniejsza od pozostalych.Innych przyczyn takiego wypadku nie widze.Inna sprawa jest jezeli wszystkie cylindry wygladaja...
Nie kombinuj, nie zwiększysz mocy. A na czerwonych możesz wypalić dziury w tłokach.
Jak może być coś z zaworami skoro luzy zaworowe skorygowane? Chyba że gniazda wypalone? A ciśnienie na tłokach jakie masz? Skoro mechanik stawia na silnik - ciśnienie powinno być niskie lub znacząco odbiegające od normy na poszczególnych tłokach
Poziom oleju jest ok a teraz tak rozwaliło silnik ze na drugim tłoku nie mogłem wyciągnąć wtrysku pomału go wyszarpałem i niespodzianka końcówka wtrysku spalona gniazdo wypalone na tłoku wyssałem wodę układ turbo troszkę oleju nie dużo w normie jutro rozbiorę silnik to będę wiedział więcej
Nagar tworzy się głównie od oparów oleju i jazda po mieście z niskimi obrotami nie daje wystarczającej temperatury by się wypalił. Gaz ma większą temperaturę spalania i łatwiej usuwa nagar, dlaczego trzeba przegonić auto na trasie tak 3500-4500 obrotów w benzynie by nagar wypalić. Na tłoki można polać naftę czy płukankę, ale musi być podgrzana do 80...
Ustaw dobrze wtryski.maja miec 220/300 Bar. Bez tej regulacji bedzie duzo palił może nawet lać i wypalic denko tłoka. Jak chciałeś moc to od razu trzeba było zapodac 0.216 bosio . Ja je mam założone i auto to rakieta po zmianie.
Kompresja musi być wyraźnie wyczuwalna, zawory ustawia się na 0,05 wydech i wdech. Powodem słabego sprężania może być również wypalenie zaworów, uszkodzenie tłoka lub pierścieni.
pompa na linkach, hydrotłoki ok. Istotna wiadomość wymieniana uszczelka pod głowicą wypaliło ją między 3-4 tłokiem. a jak wyciągnę przyspieszacz to jakby lepiej pracuje ale kopci jak ursus na wybiegu!!!
Radze uważać zabawę z podtlenkiem w alfie ts!! w naszej a dokładnie naszego klienta założyliśmy instalację firmy NX model Hit Man - wypaliło tłoki już na strzale 35PS (chodzi o dysze paliwa i powietrza które mają dać taki przyrost mocy) dodam tylko że montowaliśmy już w nie jednym autku i tylko w alfie były duże problemy w samym ustawieniu mieszanki......
Pekniety pierścień na tłoku? Przegrzanie, uszkodzenie głowicy, cylindra. Obawiam się, ze to poważna sprawa. A jak kopci? Na siwo, czy raczej wali czarnym dymem? Jak na siwo to prawdopodobnie olej. Jak wali czarnego kopciucha to może tylko końcówka wtrysku leje. Lub się oberwała i ciurkiem paliwo leje się do cylindra. Sprawdź najpierw wtryski. Bo może...
Problemem był wypalony zawór .
Na wszystkich i nawet nie zagląda. Odpala z Polaka ale jak go wypali to gaśnie. Ciśnienie paliwa jest
Zdarza się że tłok wypali ale nie z powodu niewypalonego paliwa. Zazwyczaj jest to wina specyficznego uszkodzenia wtryskiwacza gdy paliwo jest kierowane nie w komorę sprężania tylko obok lub zatkanych otworów w końcówce gdy paliwo rozpyla w jedno miejsce. I znając życie musi do tego dojść jeszcze kilka innych niedociągnięć. Wypalenie tłoka to zjawisko...
Nie jest wyszczerbiony, tylko wypalony. Albo miałeś pęknięty pierścień na tym tłoku, albo wtryskiwacz leje. Często spotykane.
https://obrazki.elektroda.pl/1083950200_... Witam Dalszy ciąg moich zmagań 500-setką . https://obrazki.elektroda.pl/1642546800_... https://obrazki.elektroda.pl/7289985500_... https://obrazki.elektroda.pl/8588476700_... https://obrazki.elektroda.pl/5112743100_... Wypalone...
Zmierz ciśnienie na tłokach. Może być wypalony zawór i objawy będą identyczne.
Da się zmniejszyć ale reduktor jest dość mały więc nie będzie dobrze wygrzany gaz. Jeżeli obniżysz za dużo to będzie się dostawał gaz płynny do komory spalania. Efektem końcowym bywa wypalenie dziur w tłoku.
Przy gazie standardowo wysiadają uszczelki pod głowicą, - dobrze by było że tylko uszczelka, - często po odkręceniu głowicy okazuje się że wypalone są zawory (gniazda zaworów), uszkodzone przegrody w głowicy, a nawet wypalona dziura w tłoku. Z tymi usterkami się spotkałem, i wyleczyłem się z samochodów z gazem. Lepiej kupić ekonomicznego diesla.
No jeśli tak twierdzisz to pozostaje mi się zgodzić aczkolwiek dziwne mi się wydaje że zmieniali by nastawy w takim samym silniku. Koniec końców i tak najlepiej przy wymianie na inną wiedzieć co w niej piszczy i na stole sprawdzić. Większa dawka, większe kopyto ale czy np nie zrobi spustoszeń w silniku? Co jakby przez to wtryskiwacze lały albo coś...ciężko...
Piszesz że była maź - wszystko zależy jakiego koloru, może być że lał wtrysk i nie spalał paliwa i narobiło się mazi, i jeszcze jedno dodam - lejący wtrysk może też spowodować wypalenie dziury w tłoku ... to pewnie nie będzie dla Ciebie pocieszeniem. Kupić wtrysk podmienić i jak po zagrzaniu nie będzie chciał chodzić tak jak trzeba (musi przedmuchać...
Witam, miałem dokładnie to samo u siebie, problemem był olej gromadząc y sie wokół filtra powietrza. Po takim zgaśnięciu silnika musiałem zdjąć pokrywe filtru powietrza, wytrzeć szmatką znajdujący sie tam olej oraz przetrzeć gaźnik. Jeżeli po takim zabiegu odpaliła można było poskładać wszystko do kupy i było ok przez jakiś czas. Powodem zalewania olejem...
Bipy, korekcje, wtyczki, synchronizacja, dawka startowa. Te magiczne słowa są dla PD. No i poprawne ustawienie pompowtryskiwaczy. Nie każdy wie, ale najbezpieczniej czujnikiem zegarowym na wznios krzywki, i suwmiarką od ścianki głowicy. Inaczej dziurę w tłoku wypalisz.
Lejącym wtryskiem wypalisz w końcu dziurę w tłoku a 2-etyloheksanol jest szkodliwy: H315 Causes skin irritation. H319 Causes serious eye irritation. H332 Harmful if inhaled. H335 May cause respiratory irritation
Witam Pacjent to motocykl Benelli Trek 1130 2007r Przyjechał z Niemiec miał wypalone 2 tłoki, technicznie został naprawiony, lecz podejrzewam uszkodzenie elektronicznie/programu. Motocykl odpalał bardzo ciężko, blokował silnik przy rozruchu nie trzymał wolnych obrotów, mocno się grzał wydech dymił na czarno(paliwo) W motocyklu było kilka dolutowanych...
TYlko i wyłącznie strzelam . Diagnoza skąd, robiłem kilka takich stukających zawsze kończyło się zdjęciem głowicy a tam wypalony jeden albo kilka tłoków.. możesz na początek sprawdzic zawory są na płytkach.
ja w moim aucie przyspieszyłem zapłon na granice spalania stukowego t to daje duży efekt ale można sobie w silniku zawory albo tłoki wypalić jak sie przesadzi z tak przyspieszonym zapłonem unikałem gwałtownego przyspieszana z bardzo wolnych obrotów bo zaworki grały
raczej wtryski siadaja pod obciązeniem w zyciu nie wymieniałem pompy w fordzie, ale wtryski licze w setkach. uwalony wtryski moze nawet wypalić dziure w tłoku. radze zamienic wtryski kolejnoscią i niech wtedy ASO powie co mysli. Maszyna do wtrysków nie odzwierciedla zeczywistosci.
Witam, trafic 2, 2.0 dci, po wypaleniu tłoka został przeprowadzony generalny remont silnika, nowy wał, panewki, tłoki, pierścienie itp., ale niestety silnik odpala po długim kręceniu i nie wkręca się powyżej 3 tys. obrotów, wtrysk na tłoku, który został wypalony, wymieniony na nowy, rozrząd sprawdzony dwa razy, ciśnienie na listwie szybko rośnie i auto...
szary , wypalony
Najwyżej dziury w tłokach można wypalić, zawory powypalać, same swiece spalić-w sumie nic strasznego stać się nie może...Odpowiednie w/g NGK to BKR5EZ
Witam jak w temacie mam problem z odpaleniem silnika w Lagunie 2.2dci silnik G9T 600 błąd które pokazuje komputer to DF118 (przycisk rozruchu) samochód przed naprawą jeździł bez żadnych problemów aż do momentu kiedy wypaliło dziurę w tłoku i przytarł sie cylinder jeżeli macie jakieś pomysły co może być przyczyną to proszę o pomoc... :(
zetor tłoki ruszyć tłoki tłoki astra
tp118 obudowa odbieranie danych bluetooth siemens simovert
zasilacz warsztatowy nagrzewnica indukcyjna
Simulating Neon Lamp Relaxation Oscillator in Simulink Niedziałające przyciski w okapie Mastercook - przyczyny i rozwiązania