Witam, mam problem z silnikiem 1.8 TSI, kod silnika CJSA, rocznik 2014, skrzynia automat. Przy przebiegu 150000 km zaczął odzywać się łańcuch rozrządu, pomijając ogromny koszt wymiany (posiadam jeszcze Opla Astrę 1.6 benzyna o podobnych osiągach - koszt rozrządu dwukrotnie niższy), zdecydowałem się na wymianę... Po wymianie przejechane 1000 kilometrów...
Do sprawdzenia kompresja w poszczególnych cylindrach, prawdopodobnie pęknięte albo zapieczone pierścienie ( w najgorszym przypadku wypalony tłok )
Wygląda na to że nie masz kompresji na trzecim :(. Podejrzewam że podstawienie drugiego wtryskiwacza nie pomoże. Powodem może być; niedomykający się zawór, popękane lub zapieczone pierścienie, pęknięty lub wypalony tłok, uszkodzona uszczelka, pęknięta głowica.
witam... jeśli można wiedzieć jaki był koszt całkowity naprawy?? Mam ten sam problem- wypalony tłok 320tyś. km
Nie kombinuj, warsztat nie popełnił tu żadnego błędu. Zepsuł ci się samochód, zresztą, jeśli faktycznie jest wypalony tłok i zużyta pompa, to jest to skutkiem awarii która objawiała się już dawno. A tak z ciekawości, o co chodzi w pozycjach 2 i 4? Kazałeś wymieniać 3 amortyzatory?
Ja tak z głupia frant zapytam, ta piła to miała filtr powietrza założony? Bo wygląda jakby chodziła na mieszance benzyna z pyłem. Te ślady zatarcia na płaszczu tłoka od strony dolotu i dziura nad świecą to efekt pracy na pyle. Pyl w cylindrze nie znika. Spalany osadza sadze. To wszystko się żarzy i powoduje przy silnym nagrzaniu niekontrolowane spalanie....
Zamieniane były wszystkie, nie tylko para. Więc nawet jakby źle policzył, to błąd by przeskoczył. Dodatkowo - na korku z oleju jest majonez. Pierwszy mechanik który oglądał stwierdził, że to z powodu zbyt krótkich dystansów. No ale po to brałem benzynę. Zresztą przedmuchałem go też nieco na autostradzie. Ostatnio też częściej muszę olej dolewać. Gdzieś...
Pewnie pęknięty albo wypalony tłok więc naprawa = wartość auta. Sam nie zrobisz, popytaj mechaników o cenę naprawy ewentualnie o cenę przekładki silnika a sam poszukaj silnika.
Ani to nie wypalony tłok ani czujnik wału,standardowe uszkodzenie pompy zadzwoń to porozmawiamy.
Aktualnie mam dwa takie silniki 1.6 hdi i w jednym i drugim jest to samo. Zasrany od ssącego po wydechowy. Ogolnie ten nagar to przez tą ekologie znaczy egr'a która zresztą wykończy polska motoryzacje z dieslami. Silnik słaby strasznie, twardość materiałów daje wiele do życzenia nie dość że nie wytrzymałe to jeszcze drogie (800zl za 1 wałek ) Robiliśmy...
Witam Mam problem od kupienia z laguną 3 2.0dci silnik na zimnym podczas odpalania puszcza strasznie duża chmurę siwego dymu i kopci przez 20 sekund po czym kopcenie całkowicie ustaje. Samochód zaprowadziłem do mechanika i zmienił świece żarowe na nowe i wtryski były u sprawdzenia i wszytko ok.A problem dalej nie ustaje za każdym razem podczas odpalania...
czwarta pompka do wymiany Stawiam na wypalony tłok albo popękane pierścienie. Wbity zawór w Tłok (sporadyczne) Trzeba zrobić pomiar kompresji.
Kolego mieliśmy taki przypadek co prawda w VITO 2,2cdi dość ciężki przypadek do wykrycia tam akurat był tak wypalony tłok że do póki silnik nie miał temperatury 90 stopni i nie przejechał 15KM to było wszystko spoko ale po 15 km i zgaszeniu nie chciał odpalić i brak kompresji na jednym z cylindrów. Czy u ciebie nie jest pęknięty tłok i póki zimny to...
Ta pompa ma sterownik.Przerabiałem podobny temat przy podobnych objawach,wypalony był tłok.
Witam. Astra jeździła 7 lat na gazie i przestała chodzić na 4 cylinder, po zdjęciu głowicy okazało się że jest wypalony 4 tłok i moje pytanie brzmi czy trzeba wymieniać wszystkie tłoki czy wystarczy tylko ten jeden? Pozdrawiam.
Mierzysz ciśnienie następnie robisz to samo wlewając wcześniej powiedzmy 5 mililitrów oleju do cylindra.Jeżeli drugi pomiar będzie większy od pierwszego -nieszczelny cylinder jeżeli pomiar będzie taki sam - wypalony zawór.Warto również sprawdzić wałek rozrządu.
Zrzuciłem dzisiaj nie dawno głowicę.... I już widać problem gdzie leży :P 1 Tłok wypalony aa drugi nad palony... Czyli silnik chodził licząc na 1 tłoku :D hahha Zobaczę jeszcze jak wygląda korbowód, panewki... :/ Na pierwszy rzut idzie regeneracja głowicy... Bo za bita jest... Jak panewki też... Nie obejdzie się bez szlifu wału...
Jeżeli tłok nie jest wypalony i gładzie są ok. to wymień tylko pierścienie. Pozdrawiam.
Wypalony zawór albo nawet tłok na tym cylindrze( świeca morka i jest iskra , Brak ciśnienia), często się zdarza jak jest źle wyregulowany gaz.
Kabel, świeca, wypalony zawór, pęknięty tłok, wydmuchana uszczelka pod głowicą i jeszcze można coś wymyślić. Sprawdź coś np czy jest iskra na tym cyl, wykręć świecę i podmień na drugą, wstaw na próbę drugi kabel, - od czegoś trzeba zacząć.
Nie tylko 1 ale i 4 bo chyba ciurkiem leje na cylinder i Ci tłok wypali.
W tłumik strzela, jest strasznie nieszczelna przez tłumik ucieka powietrze z mieszanką, może nie jest wypalony, nie wiem pierwszy raz grzebie przy spalinówce. Nagaru prawie nie było pod głowicą, tłok cylinder bez żadnych rys.
Dawid91X rozgrzej silnik do temperatury roboczej. Wprowadź silnik na 3000-3500 tysiąca obrotów(połowa obrotów max.). Trzymając na obrotach zakręcaj śrubę na wężu(register)do momentu kiedy silnik zacznie zdawać obroty,wtedy odkręć śrubę registra o jeden obrót.Mamy ustawioną dawkę gazu. Idziemy do parownika,zakręcamy małą śrubkę i kręcimy dużą w lewo...
Problemem był wypalony zawór .
Prędzej od zaworu spłynie tłok. Ale nie w tym silniku. Nie ma z czego
Kolego i co ustaliłeś. Silnik według ciebie pracuje bez zarzutu to po co szukasz czegoś? Z literatury wiem, że zbyt duża dawka może wypalić tłok i zawory, a to już jest bardziej kosztowne. Dla tego szukam oryginalnego wsadu by wgrać i porównać. Jeśli Byś coś takiego podesłał byłbym Ci bardzo wdzięczny. :D
Nie jest wyszczerbiony, tylko wypalony. Albo miałeś pęknięty pierścień na tym tłoku, albo wtryskiwacz leje. Często spotykane.
Sprawdź ciśnienie, objaw typowy w tym silniku na wypalone tłok.
Niedawno miałem awarie silnika w Oplu Vectrze B. Okazało że się, że do wymiany były dwa tłoki ( w drugim i trzecim cylindrze ) wraz z zapieczonymi zaworkami. Najbardziej wypalony był tłok w drugim cylindrze ( wyraźnie wypalona dziura ). Naprawiana była też głowica Dwa lata wcześniej miałem podobną awarię. Wówczas to zapiekły się dwa zaworki w także...
wtryski ,przerabiane. Nie czekaj aż wypali tłok.
Jak któryś zawór będzie podparty (nie domyka się) lub jest wypalony, to też będzie spadek kompresji, ale próba olejowa wskazuje na pierścienie (brak szczelności tłok-cylinder). Dawniej sprawdzano gdzie jest nieszczelność przez podłączenie sprężonego powietrza do cylindra (przez otwór świecy) przy zamkniętych zaworach i słuchano gdzie syczy lub dmucha...
Jest w czołówce nowych silnik się psujacych ale zobaczmy tak naprawdę ile tego jest na świecie. To tak jak z telewizorami Samsunga psują się jak wszystko ale strzelam 50% sprzedaży to w/ w firma a reszta to reszta😆 1.6 thp i jakiś tam jego odpowiednik w oplu 1.6 turbo też potrafili fajnie na 3 czy 4 garnku zjarac zawory czy wypalić tłok. A nowe...
Witam, ten wtryskiwacz musisz zrobić bo może się okazać że tak zacznie lać że wypali tłok, powinno sie sprawdzić wszystkie, powodzenia
TYlko i wyłącznie strzelam . Diagnoza skąd, robiłem kilka takich stukających zawsze kończyło się zdjęciem głowicy a tam wypalony jeden albo kilka tłoków.. możesz na początek sprawdzic zawory są na płytkach.
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Witam czy ma ktoś może schemat rozrządu do Renault Mascott 3.0 dxi . Muszę zdjąć głowicę , bo chyba wypaliło tłok i wyrzuca olej bagnetem. Pozdrawiam i dzięki z góry.
Wtryski do nowego słupka były robione i zawór ciśnienia na pompie też był nowy. Sterownik pozostał bez zmian, ale to by miało taki szybki wpływ na wypalenie tloka. Nowy silnik przelatał ponad 200 tyś, słupek po wymianie nie całe 40 tyś.
Witam, trafic 2, 2.0 dci, po wypaleniu tłoka został przeprowadzony generalny remont silnika, nowy wał, panewki, tłoki, pierścienie itp., ale niestety silnik odpala po długim kręceniu i nie wkręca się powyżej 3 tys. obrotów, wtrysk na tłoku, który został wypalony, wymieniony na nowy, rozrząd sprawdzony dwa razy, ciśnienie na listwie szybko rośnie i auto...
Albo (na pierwszym cylindrze): - popękały pierścienie - wypalił się tłok - wypaliły się zawory lub gniazda - dmuchnięta uszczelka głowicy i to powoduje wypadanie zapłonów. Wszelkie możliwe niedomagania sprzętu już wyeliminowałeś. Także nie ma lipy - czeka cię zdejmowanie głowicy.
Na pewno nic poważnego A jak jest wypalony zawór to też nic poważnego?
Kolego sory bardzo ale jakoś nie mam w bloku czujnika wału też mnie to zastanawiało ale no jednak tak jest a może ty chcesz zdjęcie że jest przy kole pasowym ? Dodano po 59 A co masz zepsute w tym 1.6 ? Albo wypalony zawór albo dziura w tłoku oraz walnięta uszczelka pod głowicą
Córka ma Renault 1.5 dci 65 KM .Wtryski regenerowane 3 lata temu .Od pewnego czasu zawiesza się 3 wtrysk .Przelewy robione Clipem ma około 5 ml .Gdzie szukać przyczyny. Sprawdź przelewy nie clipem, a podpinajac przewody powrotow i menzurki. W tych wtryskach często pada zaworek, ale jeżeli nie przelewa może być wina cewki, końcówki wtryskiwacza, pompa...
Jeśli jest lpg, to mogło stopić tłok, ew. wypalić zawór. Raczej tłok, bo pobiera olej.
Dla ewentualnych przyszłych chętnych na tą instalację: Instalację założyła Siedlecka firma MOTO-GAZ (bardzo niechlujnie) i po montażu nie potrafiła tego uruchomić skończyło się wyjazdem 120 km. do Lublina, czyli producenta instalacji D.T. Gas System. Przez okres dwóch lat jeździłem na tej instalacji z nierówno pracującym silnikiem na gazie oraz wieloma...
Witam. Rozpylacz nie uszkodził się bez powodu, albo coś wpadło do komory spalania albo rozpiął się tłok - może coś z korbowodem. Istnieje też możliwość że wtrysk wypalił tłok ale od wypalenia nie łamie się stopka, ogólnie nie rozbierzesz nie będziesz wiedział.
A wtryski dobre?! Czemu się wypalił tłok? Trzeba najpierw naprawić przyczynę usterki, a dopiero później zająć się skutkami. próbuj go dłużej odpowietrzać, może powietrze nie może się przebić. Jak były przechowywane wtryski po odkręceniu z głowicy? Czy ich nie odkręcałeś tylko odłożyłeś całą głowicę na bok i tak leżały?
Witam serdecznie posiadam kangura 1.5 dci 2003r maxi w którym wypaliło tłok przez awarie pompy cr. Kupiłem drugiego kangura 1.9 dti przedlifta. Przełozyc silnik to pikus problem zostanie z elektryką. Mam zamiar zamienić całość łącznie z elektryka deski lecz ten przedlift nie ma abs oraz elektrycznych szyb i zastanawiam jak zgrac to z instalacja z polifta....
Witam, mam problem ze swoją Scanią G94 230 KM, brak mocy silnika, szarpie silnikiem podczas jazdy, na wolnym obrotach pracuje równo,spalanie ok 28 litrów/100km ( solówka ), Wymieniłem końcówki wtrysków i nic to nie pomogło. Ciśnienie na cylindrach między 23-28 bar. W serwisie powiedzieli że ciśnienie powinno byc ponad 30 atmosfer. Wyregulowali luzy...
Witam ponownie. Temat jeszcze nie rozwiązany. Konsultowałem się z mechanikiem ,który poddał mi jeszcze jedną ewentualność do rozważenia.Mianowicie może być to nieszczelność któregoś zaworu 2 lub 3 cylindra, wypalony któryś z tych tłoków, lub co bardziej prawdopodobne to przedmuchana uszczelka pomiędzy 2 i 3 cylindrem. Na razie zmuszony jestem odpuścić...
Prawdopodobnie masz lejące końcówki wtryskiwaczy. Paliwo jest wtedy wlewane a nie rozpylane. Wtedy jest podwyższona temperatura spalania co powoduje że tłok może się wtedy wypalić.
Witam Pacjent to W211 2007r e500 388km V8 model po lifcie. Samochód przyjechał do mnie z Niemiec z przegrzanym silnikiem, zrobiłem kapitalke, wymieniłem tłok (był wypalony) blok nowe tuleje otrzymał, nowe pierścienie, planowanie głowic bloku, nadwymiarowe uszczelki pod głowice. Auto odpala chodzi i jeździ bardzo dobrze, powodem przegrzania był prawdopodobnie...
Kolego czy znalazłeś przyczynę problemu? Mam ten sam silnik i identyczny problem. Silnik remontowałem bo lejący wtryskiwaczy wypalił tłok. Przy okazji wymieniłem chłodnice EGR, które sypały opilkami. Wtryski nowe. Po 5k km wysypało turbo i po regeneracji dokładnie zaczęły występować te komunikaty o ciśnieniu oleju szczególnie przy schodzeniu silnika...
Jeżeli na jednym cylindrze masz 10 a na reszcie po 14 to masz najprawdopodobniej uszkodzony/wypalony zawór przez gaz, albo się ukruszył/podparł i wali w tłok skoro tak coś stuka. Ewentualnie niech sprawdzą jeszcze ciśnienie z próbą olejową. Ale co by nie wyszło to głowica do demontażu. Skoro przestało stukać a ciśnienie dalej jest 10 (no bo jakim cudem...
Tak to właśnie u mnie wygląda. Podajnik ma dosyć duże obroty i mógłby przeładować palnik a jeśli nawet nie to spadnie wówczas jeszcze do końca nie wypalony węgiel a to już jest pewna strata. Proces ten wcale nie jest skomplikowany jak by się pozornie mogło wydawać. Banalna analogowa elektronika w której nie ma się co psuć.
Opis fajny ale moje pęknięcie to str 34 identyczne tylko możliwych powodów w opisie jest tyle że dalej nie wiadomo dlaczego 3.4.4 Spękania denka tłoka i wgłębienia komory spalania (silniki wysokoprężne) Opis Pęknięcia naprężeniowe przy krawędzi wgłębienia. Główne pęknięcie do poziomu piasty sworznia tłokowego. Wypalony kanał od wgłębienia pod...
Zawór będzie polerowany i docierany, luz ma ale delikatny na boki, nie jest w jakiś sposób wypalony a widac tylko na nim ogrom sadzy. Nie mam czym zmierzyć luzu pomiędzy cylindrem a tłokiem ponieważ gdzieś wcięło mój szczelinomierz ale przy poruszniu tłoka na boki słychać lekkie pukanie. Pomiar wykonany niestety przy pomocy suwmiarki a nie profesionalnie...
Więc tak , w dniu dzisiejszym podmieniłem cewkę na 3 cylindrze i brak reakcji... Zrobiłem pomiary kompresji : cyl. 1 - 12bar , cyl.2 -12 bar, cyl. 3 - 0 bar!!!, cyl;. 4 -13 bar Próba olejowa na 3 cylindrze nie przyniosła zamierzonego efektu. Co za tym idzie albo wypalony zawór na wydechu albo pęknięty tłok - tak domniemam... Zdejmuję więc głowice, pozostał...
Witam,została ściągnięta głowica z Punto gdyż były duże ubytki płynu chłodniczego,masło pod korkiem oleju,małe wycieki oleju,lekki spadek mocy oraz brak możliwości jazdy po rozgrzaniu na lpg.Chciałbym uzyskać porady o stan mojej głowicy oraz tłoków, co zauważyłem to wypalony zawór wydechowy 6 i 8(nadaje się już do wymiany?),zawór wydechowy 4 i 6 jest...
Remont silnika nie jest taki drogi. Jeżeli ci sie chce w to bawić to koszty wyniosą około 300 zł. Prawdopodobnie wypalił sie tłok na cilindrze na którym nie ma kompresji. Ściąg głowice to będziesz widział co sie stało.
To nie dobrze, może być uszkodzony tłok, pierścienie, wypalone zawory, itp.
Ja na twoim miejscu wyjąłbym wtryski i dał do sprawdzenia na maszynie (najlepiej być obecnym przy tym sprawdzeniu bo może okazać się ze wszystkie do naprawy a w rzeczywistości wystarczy jeden) ewentualnie sprawdził korekty testerem. Jak będzie ci wtrysk lał to albo tłok wypali i silnik do wymiany albo korbę zegnie i wtedy jak dobrze pójdzie to tylko...
Podwieszony lub wypalony zawór , świeca czasem nie jest mokra od płynu chłodzącego ? jak masz końcówkę którą możesz wkręcić do cylindra to spróbuj wprowadzić ciśnienie powietrza {oczywiście tłok w GMP , suw pracy} zaraz będziesz wiedział skąd "dmucha".
A więc troche czasu minęło, ale ktos może jezcze się męczy z takim problemem. W moim przypadku były to ....smoczki (uszczelki) na zaworach:!: Po nocy olej w małej ilości przedostawał się na tłoki, a rano po odpaleniu spalał. Sonda lambda "widząc" takie spaliny odrazu zmniejszała dawkę paliwa i silnik kaput:D. Przy drugim odpaleniu olej był już wypalony.Najciekawsze...
Witam na filmiku słychać jak by mu tłok wypaliło lub korbowód spróbuj dodać gazu i wsłuchaj się czy puka szybciej czy ustało pukanie
Ja nigdy nie widziałem silnika 100 konnego grupy VAG na pompie... Ten silnik który kolega opisuje to dokładnie jest 101 KM/ 74 KW na pompowtryskiwaczach i proszę kolego (at)philsonic nie wprowadzaj ludzi w błąd. I ten przypadek który widziałeś, że wypaliło tłok w Audi. Nie koniecznie musiało się to stać przez chiptuning. Ostatnio u mnie w firmie padł...
Też uważam, że 1.5 bara to albo wypalony zawór wydechowy albo któryś zawór się przycina albo ciągle uchylony. jeśli zawory są ok to nawet tłok z pękniętymi pierścieniami nabije ze 2-3 bary Dymienie na biało to przepalanie glikolu Dymienie na szaro to może być też strasznie przelany paliwem jeden z cylindrów Ale ja tam widzę dym niebieskawy czyli jednak...
Witam mam następujący problem.W seacie alhambrze 1.9 tdi przeskoczył mi rozrząd uszkodziło zawory. Wiec kupiłem drugi silnik z pobliskiego szrotu okazało się zaraz po odpaleniu ze silnik nie chodzi na 3 gar zero ciśnienia.Dogadałem się ze szrotem ze jeśli to tylko uszczelka bądź wypalony zawór to sobie to zrobię wiec mechanik zdemontował głowice co...
Z uwagi na to, że miałem przyjemność składać taki silnik po kapitalnym remoncie to napisze kilka uwag. Czy został wymieniony zawór baypas'u magistrali olejowej na nowy? Jeżeli w starym silniku wypaliło tłok to opiłki metalu mogły go zablokować. Pompa oleju musi być bezwzględnie przed montażem zanurzona w całości w oleju i napełniona poprzez kręcenie...
nie tylko zatykał , ale może uszkodzić tłok , lub wypalić zawór
Mazda 3 1.6 benzyna wiem że bierze olej bo muszę dolewać co ileś km A tych km to ile jest miedzy jednym a drugim dolaniem Dodano po 5 możliwe też że jest wypalony zawór tym bardziej że to gaz ciągle jeżdżony ? Jak najbardziej na to bym postawił a nie na krzywy zawór, ale ja obstawiam że zabrakło luzu na zaworach ssących na 4 tłoku, daj znać czy trafiłem
Brak kompresji świadczy o nieszczelności układu sprężania, przyczyna - zużyte pierścienie tłokowe lub nieszczelne zawory ssący i wydechowy, i od tego trzeba zacząć. Wykręć świecę zapłonową, ustaw tłok w górnym martwym punkcie, sprawdź luzy na zaworach na klawiaturze. Poczytaj jakie luzy mają być na zimnym silniku dla Twego modelu. Po prawidłowym ustawieniu...
Mam problem z autem. A mianowicie auto podczas jazdy zapaliło świece (mruga) żarowe i nie chce wejść na wyzsze obroty niż 3000. Prawdopodobnie komputer odciął turbinę po to żeby nic sie nie stało i strasznie kopci. Nie pali na pewno na 1 cylinder. filtry, oleje, świece żarowe wymienione były. Przy mrozie -25 paliło a teraz coś go zabolało. Dodam że...
Zgadzam się z przed mówcą, a tym bardziej że to MS180 które raczej nie pałają się zbytnio do pracy, po każdym wypalonym zbiorniku musi odpocząć.
Witam wszystkich, mam problem z modusem który nie chce kręcić. Znalazłem jeden temat, ale nie jestem pewien czy pasuje pod moją awarię. Auto miało wymontowany silnik (wypalił się tłok), po ponownym złożeniu nie ma zasilania na wiązce która idzie na wtryski plus czesc osprzętu i załączanie rozrusznika. Auto nie kręci, kontrolki się świecą na szafie,...
Nikt nie zamierza ,,jeździć ". Zatytuował bym ten post jako ,,Zdychający Chińczyk :cry: " Zwyczajnie - silnik się kończy, a nie prądnica, więc szczotki, etc. to zbędny wydatek. Jak już nowe części, to tłok, cylinder i pierscienie. Moze mieć ten silnik także wypalone zawory (szczególnie wydechowy), wiec pomiar kompresji niezbedny i od tego trzeba zacząć.
Dziękuję za odpowiedź i cierpliwość. Chyba wszystko się zgadza, co Pan pisze. Jedna rzecz jeszcze tylko do wyjaśnienia - "nagar mogący dostać się tam z tłumika". Tłumik w mojej pile jest wypalony w środku na tyle, że po odkręceniu część elementów wysypała się po prostu ze środka (ale głośność bez zmian). Co się dało to wyjąłem. Zastanawiałem się przez...
Tuleje można wyciągnąć śrubą lub zniszczyć przecinakiem. Otwór w bloku czyścimy papierem ściernym sprawdzamy czy u góry blok jest nie wypalony bo wtedy jest złe odprowadzenie ciepła z tulei na blok, smarujemy TYLKO otwór i wciskamy tuleję śrubą. Przed końcem wciskania wydmuchujemy otwór w który wchodzi kołnierz oporowy tulei. Do Perkinsa produkowane...
Witam Mam nastepujacy prolem.Klijentowi samochod zaczał szarpac i jezdził tak pewien czas az wypaliło mu tłoka.po zrobieniu silnika i odpaleniu go silnik zalewa paliwo.pali z dotyku.obroty wariuja i samochod nie jedzie wogole do 3500 tys a pozniej budzi sie w nim wariat:) podmieniałem juz krokowy,czujnik polozenia przepustnicy,swiece litwe z wtryskami...
Jak składałeś silnik to smarowałeś wszystkie części olejem, on musi się wypalić. Najpierw świeca. Później gaźnik, a w między czasie możesz sprawdzić czy nowy tłok nie jest niższy od oryginału. Nie powinien w GMP być niżej od krawędzi cylindra.
Właściciel warsztatu ostrzegał mojego mechanika,że w zwiazku z ,, uszczelnieniem" głowicy może się pojawić zwiększone zużycie powodowane przez pierscienie tłokowe i ew. zużyte cylindry Mówił prawdę. Czasami tak jest, że po zrobieniu góry (tj. głowicy) silnik zaczyna nagle zużywać olej pompując go między tłokiem, a cylindrem. Miałem kilka takich przypadków...
Witam! Kupiłem auto z wyskakującą kontrolką ciśnienia oleju, zmierzyłem i wyszło, że jest ono ok, a więc wymieniłem czujnik, olej i filtr i podziałało-na kilka dni. Potem wyskoczyła znów-poziom oleju niski (okazało się, że auto pali olej, tak więc zrobiłem generalke silnika-pierścienie, uszczelniacze, uszczeleczki, rozrząd, no ogólnie wszystko. Wymieniłem...
Wstępnie należy sądzić, że nastąpiło rozszczelnienie układu olejowego. W którym miejscu? Mój stary narząd wzroku, tak daleko nie widzi! Aktualnie jestem kilkaset kilometrów od miejsca zdarzenia. Może bez ironii, przecież napisane, że zalany cały przód. Maska zalana? Wywaliło wlewem oleju zapewne, i zapewne masz dziurę w tłoku wypaloną lejącym wtryskiem. Nie...
Remont bez ponownego honowania cylindrów to proszenie się o kłopoty. A co tu da honowanie? Nic. Trzeba przywrócić kształt do okrągłego, czyli pełna obróbka. A że Ford rzadko przewiduje wymiar naprawczy tłoków i dostępne są tylko nominalne, to dochodzi koszt gilzowania bloku. A jak gilzowanie, to potem osiowanie wału i leci w koszta... Nie takiego czegoś...
Smar silikonowy jest to inaczej smar syntetyczny! Skończ się wymadrzac i wprowadzać ludzi w błąd jeżeli nie masz o tym pojęcia a najlepiej każdemu to udowodnić podczas regeneracji tłoka hamulca Dostajesz 2 saszetki smaru jak wspomniałem 1sza jest czerwona do tłoków hamulcowych czemu czerwona bo rozpuszcza się w płynie hamulcowym i podczas odpowietrzania...
Więc po kolei. Jeżeli chodzi o wpis o braniu oleju, to on nigdzie nie wyciekał. Silnik nie turbo, tylko zwykła wolnossąca jednostka Opla, silnik suchutki, głowicę ściągałem bo zupełnie zniknęła kompresja na jednym cylindrze, winowajcą okazał się wypalony zawór. Gumki na zaworach, ciasne i elastyczne, a przy szybszej jeździe szło do 1,5L oleju na 1000km,...
Jeżeli to V-TEC to mogą być zawory do regulacji ale piszesz że to zrobione zatem: - kasowniki luzu zaworowego - wyciągnięty łańcuch rozrządu - wypalony któryś zawór - przysmażony nagar w kanale olejowym smarującym główkę tłoka - wybity sworzeń tłoka - skutki pałowania na starym oleju - niestety panewka... Tutaj masz szerzej opisane jak eliminować w...
Witam mam taki problem wypalił mi się tłok w mojej fronterze 2.8 TDI silnik Isuzu. Chodzi mi o to gdzie można kupić taki tłok byłem w serwisie Opla tam powiedzieli mi że kosztuje u nich 1300zł, byłem także w intercars tam powiedział mi sprzedawca że w Polsce są trzy firmy które dorabiają takie tłoki ale oni ich na stanie nie mają ich cena waha się w...
Witam Proszę czytajcie pierwszy post , końcówki wtrysku po pierwszym wypaleniu zostały wymienione , [ tak teraz na tych wypalonych tłokach nawet nie można ich przebić ] po tym remoncie auto zrobiło się słabe , zrobione około 1000 km.[ paliwo dolewane nowe ] , w celu ożywienia zamieniony sterownik geometrii turbiny [ z takiego samego auta , które jeździ...
szary , wypalony
Zdarza się że tłok wypali ale nie z powodu niewypalonego paliwa. Zazwyczaj jest to wina specyficznego uszkodzenia wtryskiwacza gdy paliwo jest kierowane nie w komorę sprężania tylko obok lub zatkanych otworów w końcówce gdy paliwo rozpyla w jedno miejsce. I znając życie musi do tego dojść jeszcze kilka innych niedociągnięć. Wypalenie tłoka to zjawisko...
Głowicę oczywiście możesz pozostawić - ona nie zużywa się tak jak tłok i cylinder. Jeśli nie jest odkształcona, wypalona, ma dobry gwint na świecę, to zostaje. O tym czy wymieniać jakiś element decydują jego wymiary - posłuchaj kkknc i zmierz elementy, które chcesz wymieniać. Być może da się na nich jeszcze trochę pojeździć a później zrobisz grubszy...
Witam! Postanowiłem założyć ten temat gdyż sprawa dotyczy dość popularnego silnika a mimo to w sieci ciągle niewiele informacji na jego temat. Pacjent VW Polo 1.2 6V AWY. Sprowadziłem go z pracującymi 2 cylindrami. Po oględzinach kompresja na 3 cyl - 3 bar. Tak więc głowica została zdjęta i ukazał się pięknie wypalony zawór wydechowy. Głowica została...
Jeżeli wkropisz mu paliwa nad tłok i odpali to szukaj przyczyny w zasilaniu paliwem. Olej, który wlałeś nad tłok już dawno się wypalił, a dlaczego nie zasysa mieszanki... Trudno napisać. Zaczynał bym od przemycia gaźnika i sprawdzenia szczelności połączenia gaźnik cylinder, dalej jak silnik długo nie był odpalany, może stoją pierścienie i jest za mała...
wiec mianowicie powiem szczerze to jest tak ze, hmmm lipa wypalone gniazda przez gaz ...... 1 i 4 tłok juz odmawiał pracy tak ze nie warto . I tyle na 1,8 i mogę powiedzieć teraz tylko na benzyn-ce będę śmigał bo nie opłacalny temat . wiec tak cały silnik igła ze tak powiem ale gniazda masakra głowica do planowania itp ... wiec koszta na Maxxxa . no...
Sprawdź ciśnienie na tłokach. Może być wypalony zawór, uszkodzony wtryskiwacz itp.
To pozostaje silnik na początek regulacja luzów zaworowych a jak nie pomoże (mogło wypalić gniazda zaworowe jak zawory były podparte) to pewnie pierścienie i tłok się skończył.
Czyli to szare zawory są złe. No logikę powiedziałbym że te z nagarem, ale ok muszę uwierzyć:) Na szrocie szukam głowicy z czarnymi, nie wypalonymi zaworami, docieram gniazda, wymieniam uszczelniacze i zobaczymy co z tego wyjdzie. Zawory mają mieć kolor kawy z mlekiem, brązowy. Jeśli są białe tak jak na zdj (chyba, że ja źle na telefonie widzę) to...
Kolego to wszystko tu to prawie wróżby, ja podłączam auto pod kompa i sprawdzam po za błędami wartości rzeczywiste i widzę co się dzieje. Tak samo wypadało by sprawdzić ciśnienie na tłokach czy przypadkiem od gazu nie masz wypalonych zaworów i stąd wypadanie zapłonów.
Witam kolegów, temat niby prosty... a jednak. Mam 12V pompę wody która ma za zadanie "nabijać" instalację wodą do ustalonego ciśnienia (przyczepka kempingowa). Ciśnienie to jest regulowane za pomocą manometru kontaktowego. Niestety pompa jest tłokowa i co za tym idzie pod sam koniec procesu pompowania powoduje częste chwilowe załączanie i wyłączanie...
Witam. Skuter 4t, 50ccm nie chce zapalić (rozrusznik nie kręci, z kopki też nie chce zapalić), wymieniany był moduł zapłonu, regulator napięć oraz przekaźnik rozrusznika. Skuter udało się zapalić, kiedy było wstrzyknięte paliwo pod tłok, ale zgasł gdy tylko wypalił wstrzyknięte paliwo. Brak świateł (nawet stopu), działa tylko klakson. Pisze o światłach...
wypalony ekran wypalony kontakt wypalony wyświetlacz
agregat kicha toyota corolla akumulator pompa ciepła usterka
merkury schemat panasonic aquarea
Wideodomofon dzwoni bez powodu - co może być przyczyną? Loncin 250 brak iskry, silnik nie odpala - przyczyny