6 stopni na lampie jest ustawiony Gratuluję jeśli się udało - przecież sterownik cały czas "buja" kątem, dla celów regulacji prędkości biegu jałowego, robi się to w trybie nastaw podstawowych sterownika.
Wyprzedzenie zapłonu, 2.8mm przed GMP. Rozwarcie przerywacza, 0.4mm.
Opiłki metalu na wolnych obrotach mieszają zapłonem. A siedzą na dolnym czujniku, czyli czujniku wału a biorą się z niedokładnego czyszczenia po zerwaniu łańcucha, ujedziesz 2, 5, 10km i takie jaja.
W 3 serii pompy ustawia się na znaki na sprzęgiełku (na tej części która jest bezpośrednio przykręcona na walku pompy), nacięcie na sprzęgiełku do krawędzi ściętej na obudowie łożyska walka, lub czasami nacięcie było tez na obudowie łożyska. Gdybyś posiadał blokadę taką jak w niektórych pompach MW w MAN to też można byłoby ustawić na tę blokadę. Standardowo...
Wariator, regulujesz sobie jak chcesz. http://www.ac.com.pl/pl/produkt/318/tap-...
Dobra, trochę mi zeszło ale do rzeczy ... Skleciłem prostą przystawkę do "oscyloskopu" Polaryzacja powinna być poprawna bo sprawdzałem wcześniej to na baterii 1.5V Standardowo impuls wygląda tak: https://obrazki.elektroda.pl/5333282700_... Przy odwróceniu polaryzacji (poprzez zmianę podłączenia do "oscyloskopu") wiadomo: https://obrazki.elektroda.pl/8429186200_...
Potrzeba spróbować wyprzedzić zapłon w zakresie od 5° do max. 9° w stosunku do podstawy pierwotnej (wyprzedzić = przyspieszyć). Czym to ugryźć? Zębami. Masz zafiksowane kąty wyprzedzenia zapłonu w ECU, i możesz to zmienić tylko softwarowo.
Witam, po pierwsze - czy wiadomo, na jaka benzynę był fabrycznie Komar o stopniu sprężania silnika 6,5:1? Bo z tego, co pamiętam - to na paliwo 72/75 oktan (dlatego miał tak niski stopień sprężania - bo benzyny 72/75 okt. były bardzo eksplozyjne, kaloryczne). Czy może w tym silniku została już splanowana głowica i cylinder i podniesiony tym samym stopień...
Witam. Dla modułu 4354 w najprostszym ujęciu wygląda to następująco: I_I___I______I___I______I___I w stopniach kolejno: 10-30-90-30-90-30-zostało 80 Drugi ząb (ten po 10) określa statyczne wyprzedzenie zapłonu ustawiane dla 1-go cylindra.
Witam . Wyprzedzenie zapłonu 3,8-3,9mm . Świeca 0,6mm . Platyny 0,25mm . W pierwszej kolejności ustawiamy przerwę na platynach , następnie wyprzedzenie zapłonu . Dysza wolnych obrotów tak jak podaje kol .JAFO . Warto sprawdzić kondensator . Jeśli powyższe zabiegi nieprzyniosą pożądanego rezultatu Warto przeczyścić tłumik , zanieczyszczony powoduje podobne...
Możesz jeszcze wyprzedzenie zapłonu obczaić.
Tak powinno być. Jeszcze raz sprawdź wyprzedzenie zapłonu i regulację gaźnika.
Ustaw najpierw przerwę na przerywaczu, ma mieć 0,3 mm w najwyższym punkcie wzniosu krzywki. Potem ustaw wyprzedzenie zapłonu na 2,8-3 mm przed GMP - w tym momencie ma się zacząć otwierać przerywacz. W tej kolejności, nie odwrotnie! Jeśli będzie normalna iskra, to powinien odpalić, potem co najwyżej kosmetyczne korekty punktu zapłonu. Nie bardzo rozumiem...
Może się przyda:
Porównałem to z moimi danymi z logu z PCMScan. U mnie na wolnych obrotach (628), rozgrzanym silniku (90 st.) przepływ powietrza jest 2 g/s (temperatura 40 st.), ale położenie przepustnicy jest 15%, wyprzedzenie zapłonu 6-9 st. Wartości są zaokrąglone do wartości całkowitych, więc tu przepływ może być również 1.6 g/s. Natomiat przy: - przy prędkości...
Jeśli dobrze wyprzedzenie zapłonu dobrze wyregulowane to podmień kondensator i sprawdź styki przerywacza.
Bez kata nie wyjdzie nigdy dobra emisja spalin a wyprzedzenie zapłonu w granicach 10stopni przed. Kata lepiej oryginała z anglika.
Tu masz wszystko opisane, instrukcja serwisowa do Twojego pojazdu. http://www.mopedriders.org/html/manuals/... Nie potrzeba żadnej lampy stroboskopowej. Wyprzedzenie zapłonu to 1.5 mm przed GMP zaś przerywacz 0.4 mm.
Ustawiasz na pełnym wznosie krzywki, czyli tłok będzie już trochę za ZZ, przerwę robisz na 0,3-0,4mm. Potem ustawiasz wyprzedzenie zapłonu na 2,8-3mm przed ZZ, po czym sprawdzasz czy po ruszeniu podstawki z przerywaczami nie zmieniła się przerwa, ewentualnie korygujesz i ustawiasz wyprzedzenie jeszcze raz. Aż do skutku. W jawach/cz wykonanie podstawek...
Napięcie jest ok Tzn jakie? Ustawiłem wyprzedzenie zapłonu wkręcając w miejsce świecy czujnik zegarowy i cofając od punktu Gmp o 3mm. Ale ską wiesz w jakim położeniu wału/koła magnesowego w stosunku do położenia statora nastąpi iskra? Kontrola punktu zapłonu wyzwalanego bezstykowo, z takim masz do czynienia jest tylko możliwa dzięki lampie stroboskopowej....
najpierw ustaw przerwę na przerywaczu w tym celu pokręcaj wałem i szukaj największego rozwarcia przerywacza i w położeniu największego rozwarcia styków wyreguluj przerwę na 0,35-0,45mm i dopiero potem ustaw wyprzedzenie zapłonu można to zrobić na żarówkę podłączasz ją równolegle do styków ustawianego przerywacza i kręcisz wolno wałem jak się zaświeci(punkt...
Ten passat to na pewno 93 rok i wtrysk ? Jeśli tak to ten mechanik jakiś "nie tego" (i zna tylko gaźnikowce :D), zapłon w takim aucie a właściwie to wyprzedzenie zapłonu wynosi 6 stopni. (przy gazie można póbować trochę wyprzedzić ale na tyle żeby silnik dobrze pracował na benzynie).
Kolego Łukasz jest coś takiego jak wyprzedzenie zapłonu i zawory nie otwierają się w GMP. Jezu człowieku... Łukasz dobrze pisze, ale jest jeszcze inna opcja, masz przecież znak na kole pompy i na wsporniku pompy. Jeśli nie ruszasz krótkiego paska, to ustaw wałek rozrządu tak, żeby znaki na pompie się zgrywały i powinno być dobrze.
Jeżeli na jałowym masz takie wyprzedzenie zapłonu to znak że leży regulator biegu jałowego, zresztą zobacz w parametrach czy wartość obciążenia CLV nie przekracza 40%, jeżeli jest sprawny zawór to wynosi przeważnie 24%. Sterownik nie mogąc wyregulować biegu jałowego owym nastawnikiem wyprzedził zapłon. Moze to też byc tym, że zle pracuje czujnik ciśnienia...
Czy 40 stopni wyprzedzenie zapłonu to nie za wiele? Tak mi się wydaje bo bazując na innych silnikach (starszego typu) to tam statyczny był z 10 stopni plus dynamiczny to nie było tych 40 stopni na pewno
Przerwa na przerywaczu powinna mieć 0,20 mm, odległość cewki od koła 0,10-0,15 mm. Jeżeli się nie mylę. to wyprzedzenie zapłonu wynosi 3,5 mm przed GPM.
Witam tak jak w temacie mam taki mikrociągnik VARI z silnikiem JICIN jakie wyprzedzenie zapłonu ustawić? i jaka przerwa na platynkach?? doradzcie coś:) z góry dziekuje
No to juz jest 'prawie dobrze' [ cienka uszczelka pod glowice z wyzarzonej blachy miedzianej 0,5 mm powinna pomoc jeszcze ], ale i tak trzeba stosowac do niego wyprzedzenie zaplonu ok. 4 - 4,5 mm / przed GMP - zreszta to wychodzi samo, jesli daje sie zapalic silnik bez 'odkopywania rozrusznika', to wyprzedza sie zaplon coraz bardziej - az do mocnego...
Jeśli chodzi Ci o ponowną regulację zaworów , to nie . Wałek rozrządu masz w głowicy więc nic się nie przestawi , wyprzedzenie zapłonu też zostanie w tym samym miejscu . :| Przy składaniu zwróć uwagę na znaki . Przestawisz o jeden ząbek na rozrządzie i będzie lipa . :| Dodano po 3 ( Wał , łańcuszek , wałek rozrządu ) . To musisz ustawić na znaki , zgrać...
A jakiego typu pompa powinna siedzieć w tym silniku?? Nie była tam czasem VP44?? Przejrzałem na szybko dane i niestety nie znalazłem wyprzedzenia dla tego silnika co wskazywałoby na VP44. Jesli siedzi tam taka pompa o której myslę to wyprzedzenie zapłonu jest nabite na pompie. Edit: Przepraszam, źle spojrzałem na tabliczkę. Nie doczytałem, że tam jest...
Wyprzedzenie zapłonu wynosi tu 18 stopni. Sprawdza się w "wzierniku" w obudowie skrzyni biegów "nad sprzęgłem" (trzeba wyjąć plastykową zaślepkę i używając lampy stroboskopowej zsynchronizować znacznik na kole zamachowym lub przy lampie z ustawianym kątem wyprzedzenia można "świecić" na koło pasowe na wale głownym i "zgrać" znacznik). pozdrawiam.
Blokowanie zapłonu oznacza, że komputer nie będzie sam korygował wyprzedzenia zapłonu, tylko wyprzedzenie będzie następowało na skutek przekręcania rozdzielacza.
Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny? W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec na wolnych...
Temat rozwiązany magneto posiada długi magnes, z ktorego sczytuje czujnik ok 3cm na obwodzie. Nowy moduł wyzwalał iskre gdzy widzial początek tego magnesu, dlatego za wczesnie podawał iskre. Zapodałem inny moduł który daje iskre gdy czujnik "puści" i moto chodzi :):) Ahh te chińskie moduły żadnych oznaczeń jak trafisz na dobry to sie uda ;/
Poszukaj w Google części zamienne do np pilarek spalinowych, zresztą, najpopularniejszy chinski motocykl Li-Fan 150ccm tez ma taki zapłon. Co ciekawe, jedna cewka podczas ,,najazdu' na nią magnesu koła generuje wzrastające napięcie, ładujące poprzez diodę kondensator i jednocześnie w odpowiednim miejscu tej krzywej napięcia na kondensatorze lub z cewki...
Wyprzedzenie zapłonu 2,8-3,0mm przed GMP, przerwa na platynkach 0,3-0,4mm. Przerywacz w trakcie obrotu wału musi się zamykać, iskra pojawia się w momencie rozwarcia. Jeśli dobrze (szczelnie) poskładałeś silnik to musi palić. Jak nie z kopki, to na pych. Nie piszesz nic o gaźniku, a on też może być winnym tego, że silnik nie pali. PS Możesz jeszcze sprawdzić/podmienić...
Witam panowie czy ktoś wie jakie jest wyprzedzenie zapłonu w mm na tłoku przed GMP dla tego silnika?
http://motokirc.pl/problemy-tech-f29/jaw...
Wypowiem sie jako posiadacz kaszla z takim urządzeniem a nie jako elektronik :) Wydaje mi sie ze nic nie osiągniesz podłączając sie do tego złącza, ponieważ do tego modułu dochodzą tylko dwie dane z: - czujnika położenia wału korbowego - czujnika podciśnienia Czujnik podciśnienia działa na zasadzie włącz wyłącz, podaje dwie wartości do modułu, dzieki...
Nie chce się ośmieszyć, ale gdzieś kiedyś wyczytałem, że na haalu nie zmienia sie przerwy na przerywaczu, ale po pytaniu widzę, że się myliłem. Czujnik halla to nic innego jak ulepszona wersja przerywacza. Wyprzedzenie zapłonu można też ustawiać, ale potrzebna jest do tego lampa stroboskopowa, w sumie na przerywaczch pastylkowych też sie jej używa....
Powiem Ci, że z wywalaniem błędu bywa różnie i często zdarza się, że nie pokazuje błędu, lub sygnalizuje co innego. Tak to każdy kupił by sobie interface i w domu robił większość usterek a warsztaty by nie istniały. Tak to trochę z przymrużeniem oka napisałem, ale reasumując komputer nie zawsze pokaże prawdę. W rzeczonym focusie nie było żadnych błędów...
Skoro odpalił, to znaczy, że jest dobrze ustawione. Teraz tylko trzeba się upewnić, że chodzą wszystkie cylindry, czyli, że przewody są podłączone do odpowiednich cylindrów. A potem trzeba dokładnie ustawić aparat zapłonowy, obracając go przy pracującym silniku o bardzo mały kąt, by uzyskać optymalne wyprzedzenie zapłonu i równą pracę. Do tego przydała...
Dobrze spisywały się świece od malucha Iskra F95P Chyba raczej F95PS. To są świece z tzw. projekcją izolatora. Generalnie polecane są do samochodów, ale też świece z projekcją izolatora są stosowane w pilarkach, kosach spalinowych itp. Projekcja sprawia że izolator jest wystawiony na działanie wysokiej temperatury i świeca szybciej się oczyszcza, zmniejsza...
tak wiem ale nie na tyle stopni wyczytalem ze ten silnik powinien miec 14 do 18 a nie 22 do 30
5 stopni
To nic nie da bo nie masz akumulatora z którego mocniejsza cewka mogłaby pobrać zwiększony prąd. W tym motorowerze masz prądnicę która jest zdolna do wytworzenia ograniczonej mocy. I o optymalne jej wykorzystanie zadbał producent a ty go chcesz poprawiać. Każde dodatkowe urządzenie w obwodzie (przetwornica lub transformator) obniżą tylko dostępną moc...
Czytałem ten poprzedni Twój temat ale nim zdążyłem cokolwiek napisać został przeniesiony do kosza. Nawet bez zdjęcia, każdy, kto się tym interesuje, od razu domyśli się, że chodzi o agregacik GG400, i tak jest w rzeczywistości. Wyprodukowany przez firmę Auto Union, dzisiejsze Audi. Przeznaczenie tak jak napisałeś, ładowanie akumulatorów i zasilanie...
Czym spowodowane jest wyprzedzenie zapłonu na poziomie -8 stopni ? Zapłon nie podlega regulacji w tym silniku. Raz jest -6 a raz -9 Na wolnych obrotach nigdy nie będzie stał idealnie równe, takie wahania są w normie
tak 0 to GMP a kreska wyprzedzenie teraz tak krec aperatem zeby sie pokrywaly
Czy dobrze rozumuję że zmieniając np. napięcie warystora można by zmienić moment wystąpienia iskry (czyli wyprzedzenie zapłonu) ? Niestety nie. Mój opis może być błędny. Sorry. Na 100% jest błędny dla Twojego przypadku. Ten układ zapłonowy jest typowy dla pilarek, kosiarek i innych małych i prostych silników nietrakcyjnych, choć i w pojazdach się trafiał....
wartości wyprzedzenie zapłonu simson wyprzedzenie zapłonu wyprzedzenie zapłonu podstawy
odczyt przetwornik ciśnienie philips komunikat content filtering
ekspres delonghi reset ekspres delonghi reset
FirstChip YC2019 NAND USB2DISK 0 Bytes Fault – MPTool Recovery, VID FFFF, FlashID, Fake Capacity MAN TGA poduszka kabiny prawa strona nie napełnia się powietrzem, ciśnienie w przewodach, zawór poziomowania ECAS