po minucie leci sam wrzątek a po chwili jest wyrzucany płyn ze zbiorniczka Może pompa padła
Możesz trzymać na 2000obr i obserwować. Na czas tego możesz wyłączyć ogrzewanie w kabinie wtedy układ zagrzeje się szybciej. Dodano po 2 Potrzymaj go na tych 2000obr i obserwuj co się dzieje z poziomem płynu , następnie zgaś silnik , zobacz ile jest płynu ew uzupełnij do połowy pomiędzy MIN a MAX i w trasę. Zrób jakieś 10km ale dając temu silnikowi...
płyn chłodniczy w zbiorniczku trzyma stan czy ucieka ? Paski piszczą :-) visco trochę przyśpiesza ...... porównaj ciepłotę węży zaczynając od dołu silnika - Pompa -Głowica Nagrzewnica wtedy zlokalizujesz problem komputer pokazuje temperaturę 50 stopni ? o rozrząd mi nie chodzi jak o tą pompę Stawiam na pompę...... lub przytkany układ / zapowietrzony....
W ten sposób że przed nagrzewnicą robiłoby ciśnienie, lecz też nie mogę w to dowierzyć. Jak myślisz chłodniczka egr mogła przepuścić płyn?
Wyrzuca płyn dopiero po osiągnięciu 90 stopni
Moim zdaniem elektryczny wentylator również pracuje. Miałem tak w swoim a4 gdy łapał powyżej 90° to wentylator się załączał gdy klima była wyłączona.
Tak jak w temacie Potrzebuję pomocy w odpowiedzi na to pytanie. Mianowicie mój nowy nabytek Audi TT podczas jazdy wyrzuca płyn przez zbiorniczek, a najdziwniejsze jest to że na postoju przy obrotach 5tys nic się nie dzieje. Wyrzuca tylko podczas jazdy. Ktoś pomoże?
Cześć wszystkim! Mam problem ze swoją audiczką A mianowicie wygania płyn chłodniczy przez korek od zbiorniczka wyrównawczego i nie grzeje w środu. Próbowałem odpowietrzyć ale po odkręcaniu odpowietrznika przy wężu od nagrzewnicy nie leci wogóle płyn w czym może być problem?
Może być uszczelka pod głowica. Wyrzuca gazy do układu chłodzenia. Sprawdzić ciśnienie na cylindrach i będzie wiadomo. Chłodnica u dołu zimna czy ciepła po jeździe? Temperatura ok na wskaźniku?
Zostaw na tym minimum i zobacz co dalej ,nagrzewnica działa grzeje, płyn nie wyrzuca sprawdzi i napisz .
jak samochód stoi a nie jedzie to się nie chłodzi pędem powietrza a w związku z tym nawet bez termostatu na postoju będzie się grzał aż włączy się wentylator i co znaczy "za wysoka temp"? przecież na postoju za wysoka jest wtedy kiedy przekracza temp załączenia wentylatora a to przecież nie zaszło druga sprawa to że jak silnik pracuje na wyższych obr...
To jest taka konstrukcja że nadmiar płynu chłodzącego ucieka przez korek i wylatuje w tym miejscu na dole. Rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzuca płyn. Uszczelka pod głowicą, blok lub głowica. Rzadko winny jest sam korek.
Kombinuje jakby Ci tu podpowiedzieć....Ta nagrzewnica może ma jakąś wadę ( gdzieś się po prostu zatkała) skoro na włączonym ogrzewaniu wraca tamp do normy. Nie wiem czy dobrze poradzę,więc: By nie demontować nagrzewnicy( bo jest sporo grzebania) ,to spróbuj podłączyć wodę pod ciśnieniem( wcześniej spuść płyn jak Ci go szkoda) i porządnie przepłukać...
Zapowietrzony układ, mało płynu. Gdzie wyrzuca? Sprawdź poziom płynu i zrób test na CO2 w płynie.
No właśnie nic nie pominąłem, starałem się wszystko w miarę dokładnie opisać. Wypluje wodę tylko po zgaszeniu silnika i w zimne dni, jeżeli jest na dworze ok. 10 stopni i wzwyż woda nie ucieka, i to jest bardzo ciekawe. Sam przypuszczam że to co najmniej uszczelka pod głowicą, ale zastanawiające jest również to że nie zapowietrza nagrzewnicy. Płynu...
Nie spiesz się z wymianą uszczelki, tylko wymień korek zbiorniczka płynu chłodzącego. W układzie chłodzenia panuje zawsze ciśnienie regulowane zaworkiem na korku zbiorniczka wyrównawczego.
Siemka. Mam problem z Audi a3 8l. Przy włączonej klimie wentylatory włączają się tylko na 5 sekund i po 10 sekundach znowu włączają. Powinny chyba chodzić cały czas? Przez to robi się duże ciśnienie w układzie i wyrzuca mi płyn nadmiarem. Proszę o pomoc
Przy montażu instalacji gazowej trzeba się "wpiąć" do układu chłodzenia i tam najpierw bym szukał ubytków płynu. I to jest istotna uwaga. Mam dwa zagazowane samochody i w obydwóch miałem kłopoty ze szczelnością układu w miejscach włączenia reduktorów do układu. Ciągłe sączenie się płynu spod opasek zaciskowych (na śrubkę) na wężach wodnych do reduktora....
Na miarce poziom płynu jest jak pisałeś mierzony 2 minuty po odpaleniu jak w instrukcji vag a i tak czasami wyrzuca odpowietrznikiem korka podczas jazdy Dodano po 2 Sitko jest na pewno w środku zbiorniczka i jest czyste bo czyściłem
Musisz sprawdzic czy wentylator jest sprawny. Zachowaj jednak przy tym szczegolna ostroznosc. Mozesz na krotko podpiac wentylator zeby stwierdzic czy wgl dziala. Zalacza on sie jednak automatycznie kiedy termostat da znak ze plyn sie nagrzal. (temp okolo 90 C) Takze termostat wentylatora moze byc uszkodzony i nie zalaczac wentylatora. Bzdury! Nie ma...
Nie wiązałbym wymiany węża z ubytkiem cieczy. Opisana sytuacja wskazuje na uszkodzenie uszczelki pod głowicą. I tu może leżeć główna przyczyna wyrzucania płynu chłodniczego. Układ chłodzenia w A4 nie wymaga specjalnej gimnastyki by go odpowietrzyć.
W moim przypadku, że nie jest to uszczelka pod głowicą, w ASO mieli takie argumenty, że przy uszczelce jest duży dopływ "powietrza" do układu i towarzyszy temu z reguły wyrzucanie płynu przez korek. Temat archiwalny, ale tytułem wyjaśnienia i uzupełnienia informuję, że u mnie w megance nie było żadnego przedmuchu, jak początkowo sądziłem. Bąbelki o...
czasami mozna odwrotnie załozyc termostat jak jest (wkład) np: audi,vw nie da się inaczej włożyć,ale nawet jak jest zle założony to i tak będzie wiadomo wtedy kiedy silnik się ugrzeje,jak na zimnym po odpaleniu rośnie poziom płynu to na pewno uszczelka lub głowica pęknięta
Jak jest wypieta wtyczka, to obwod jest rozwarty i piszczy caly czas. Zeby zamknac obwod musisz wyczyscic te wąsy czujnika wewnątrz zbiorniczka. Czasem pomaga dolanie odrobiny płynu. Nie da się przelac. W korku jest zawór, ktory wyrzuca nadmiar. Edit: Jesli chcesz sprawdzic czy czujnik jest na 100% ok, to odepnij wtyczke, podlacz do czujnika miernik...
Trzy rzeczy ja znam przez które się woda gotuje . pompa wody (ale masz wymienioną ) termostat ( tez masz wymieniony ) i zapowietrzony układ. Jeżeli masz zapowietrzony układ to z ciąg jakiegoś węża który jest najwyżej (jeżeli na wężu nie ma oryginalnego odpowietrznika) i lej płyn aż zacznie wylatywać tym wężykiem, następnie załóż go z powrotem dolej...
Wymontuj wentylator to cała się zrobi gorąca hehehe. Temperaturę masz ok więc nie ma się czym martwić. Płyn pewnie wyrzuca bo jest go za dużo - powstrzymaj się z dolewaniem i pewnie się uspokoi.
nie ma w tym aucie przewodow do czujnikow zuzycia klockow dodam ze abs nie dziala jakis czas, wyrzuca blad: nieprawdopodobne napiecie na zac 30 (po zmierzeniu na zlaczu abs-u pokazuje 12,09V) ale przed robota hamulcow, lampka kontrolna nie migala
na początek należało by zrobić test wskazówek licznika czy nie posypał się silniczek, następnie mając podłączonego kompa sprawdzić czy wartości temperatury silnika i licznika są takie same potem można myśleć dalej czy trzeba coś wymienić czy naprawić płyn się nie gotuje? nie wyrzuca go ze zbiorniczka? wentylatory działają prawidłowo? sprawdziłeś już...
Jeśli nie wyrzuca płynu. To jest ok. Tylko czasem upuszcza małe ilości przynajmniej na początku i ciężko zauważyć .Generalnie wszystkie atd,ajm z roczniów 2000,2001 mają problem miekkimi lub pękającymi głowicami. Ja już zmieniłem slupek na nowszy z 2003 roku bo nie miałem siły do tego silnika.
Skoro nic nie wypływało z węży parownika, to ta pompa wody coś nie działa.Jeżeli piszesz że węże są drożnę, to jakim prawem płyn nie recyrkuluje? od recyrkulacji płynu odpowiada pompa.Jeżeli po zdjęciu węża nie wyrzuca płynu, to musi być coś z recyrkulacją płynu.A dobry wąż zdjąłeś? ten do zasilania parownika( powinien iść od węża zasilającego nagrzewnicę),...
Układ odpowietrzałem przy otwartym zbiorniku, po nagrzaniu zaczął mi wyrzucać płyn przez otwór to szybko zakręciłem, oznacza to chyba, że termostat działa, termostat założyłem jakiejś niemieckiej firmy, kupiony w sklepie specjalistycznym Golfa i Audi. Trochę to dziwne, bo w zeszłym roku było wszystko ok, nawet w upale tak szybko mi się nie gotował....
Witam Pacjent : Audi a4 b6 1.8t q Od pewnego czasu wyskakuje mi błąd : 16712 - knock sensor 1 (g61) signal too high p0328-001 oraz 16804 P0420 Rząd 1 kat 1 skuteczność za mała Który to jest czujnik spalania stukowego nr 1 ? Co może być powodem tych błędów? Sonda Lambda 1 nowa ,katalizator nowy,przeplywomierz powietrza nowy,turbo zregenerowane. Wzrosło...
Czasem testery reagują z innego powodu niż obecność CO2 w płynie. Objawem uszkodzonej uszczelki głowicy jest zapowietrzanie nagrzewnicy. Skutkowało to brakiem ogrzewania na obrotach jałowych i lekką poprawą po przekroczeniu 1500 obr. Jeśi u Ciebie tak jest to niestety ale masz przedmuch do układu chłodzenia. I wszelkie zaklinanie rzeczywistości nie...
(...) y nie ma spalin to nie ma spalin cały czas płyn jest niebieski, ktoś wie co może być przyczyną?. To jest zimna strona Turbo powietrze które idzie do silnika a nie spaliny. https://obrazki.elektroda.pl/4881231300_... https://obrazki.elektroda.pl/9403904500_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
zaczelo wyrzucac olej wlewem z bialym dymem . To sugeruje przedostawanie się płyny chłodniczego do komory spalania. Czy poziom tegoż płynu drastycznie nie opadł ?
Witam mam następujący problem z moją a3 8l 1.9tdi 110km otóż samochód się grzeje i przez to wyrzuca płyn chłodniczy. Otóż gdy jadę po mieście to temperatura na vcds jest cały czas między 93 a 96 czy jeżdżę czy stoję problem zaczyna się już przy autostradzie bo temperatura rośnie do 120 ale jak dojdzie do np do 105 i zwolnie nie przekraczam 3 tyś obrotów...
Ona prawdopodobnie jest uszkodzona , przepuszcza gaz do płynu chłodniczego w obiegu i przy większych prędkościach dlatego reduktor zamarza!!! Nie pisze kolega jaka to instalacja, a właściwie reduktor. Mam wątpliwości co do tej diagnozy, bo przypuszczam, że gdyby się gaz dostawał do układu chłodzenia, to objawem byłyby bardzo twarde węże do chłodnicy,...
Ja mam audi 100 2.2 z `88 i miałem też ten problem, stawiałem na czujnik halla a okazało się że nie łączyła któraś kostka w skrzynce bezpieczników. To jest ciekawy problem bo odpalał normalnie jechał przez około 10-15minut i gasł, postał minutę i jechałem dalej i już problem znikał! Życzę powodzenia! Dodano po 21 A wracając do setki to ja też mam ciekawy...
Cześć, szukam pomocy gdzie tylko się da, koszta remontu rosną, a efektu nadal nie widać, ale do rzeczy. Posiadam Audi 80 B3 2.0, problem dotyczy ciągle zapowietrzającego się układu chłodzenia na rozgrzanym silniku (na zimnym jest ok) Objawy - nagrzewnica zawsze grzeje bardzo dobrze (nowa) - chłodnica nagrzewa się równomiernie i również jest gorąca (jest...
Szukałem po forum tematów o ciśnieniu w układzie chłodzenia i znalazłem takie któremu towarzyszyły różne objawy, wyrzucanie płynu korkiem lub ubywanie płynu czy inne... U mnie natomiast jest tak: Po przejechaniu 15-20 km mam podniesione ciśnienie w układzie chłodzenia, tzn. jak ściskam węża tego grubego co idzie do góry chłodnicy to wyraźnie czuję że...
Witam, ponownie po świętach zrobiłem test na obecność CO2 w układzie chłodzenia, i kolor odczynnika po około 5-7 min zmienił się z niebieskiego na zielony. Niestety nie udało się wydłużyć testu, gdyż w układzie panowało wysokie ciśnienie i wyrzucało płyn na wyższych obrotach, a silnik był mocno rozgrzany do około 105 C. Nie wiem, czy mogę się sugerować...
Masz jakiś problem z tym autem czy masz za dużo wolnego czasu i szukasz "dziury w całym"? Zostaw ten korek w spokoju. Martwić się zacznij jak Ci będzie wyrzucać olej przez bagnet, albo dmuchać spalinami z korka wlewowego oleju, jak będzie źle to ręki tam nie przyłożysz bo Cię oparzą gorące spaliny albo schlapie Cię gorącym olejem. Dopóki czuć tylko...
Fery nie słychać. Karty też :). Mam na mojego Armora od MSI założone Accelero S1 i dwa Pure Wings 2 PWM. Karta maks 68 stopni po kilku godzinach gry. Wentylatory obudowy jedynie słyszę. Dodano po 14 Accelero+radiatory na pamięci i cewki+Wingsy 120 mm (nowe) udało się kupić za 100 złotych razem. To jedna z lepiej wydanych stówek :) Dodano po 3 A płyta...
Ta Audica śmigała na LPG 7 lat bez problemu!! Gościu dbał właśnie o to wszystko co wypisał MARECZNY. A co do mechanicznego wtrysku i odcinania pompy paliwa to tutaj odcina pracę rozdzielacza. Gotowała wodę prawdopodobnie po przez uszczelkę/ niedociągniętą głowicę po poprzedniej (jak na moje oko) nieudanej wymianie. Koleś zostawił stare szpilki i nie...
Tak ale bogata mieszanka to raczej do sprawdzenia : 1. Przepustnica filtr powietrza czy nie ma syfu. 2. Filtr paliwa ma wbudowany regulator i zamiast 4 bar daje 5 bar lub więcej. Na której sondzie jest błąd ewentualnie kod błędu? Jak masz VCDS to sprawdź jaką temperaturę cieczy chłodzącej widzi w (blokach pomiarowych) sterownik silnika. LPG brak na...
c hodziłeś na fizyke więc wiesz że im wyższe ciśnienie tym niższa temp wrzenia . p oza tym na początek podpioł bym byle co byle zobaczyć jaka jest faktyczna temp gdy na zegarach pokazuje ci 105 stopni . p ewnie nie całe 90... im wyższe ciśnienie tym niższa temp wrzenia Co??? Czyli konstruktorzy samochodów stosując układy ciśnieniowe OBNIŻALI by punkt...
Z jakiegoś powodu wyrzuca na tryb awaryjny sprawdź czy sztanga turbo płynnie chodzi Szukanie igły tak na odległość to ciężko coś ująć Trzeba wejść w parametry i zobaczyć w którym momencie odcina Sprawdzić ustawienie rozrządów są dwa Sprawdzić luz na turbinie, elektrozawór turbiny tam są filterki Sprawdzić kompem temperatury wody, dolotu w momencie odcięcia...
Wyrzucacie przepalone bezpieczniki? https://obrazki.elektroda.pl/2728859900_... HiFi-Tuning Diamond Supreme³ Copper Fuse 10x38 mm bezpiecznik instalacyjny audio Najwyższej klasy bezpiecznik do zastosowań w instalacjach zasilania sprzętu audio i kina domowego. Bezpiecznik 10x38mm w wersji Diamond - przeznaczony do montażu w uchwytach...
Mam problem po wymianie silnika z 3.0 ASN na 2,8 AQD, mianowicie przed wymianą silnika skrzynia chodziła ładnie, płynnie zmieniała biegi. Jednym slowem nic się z nią nie działo. Zaznaczę że wymieniałem olej co 60tyś. Po swapie na oryginalnym sterowniku skrzynia działała tylko w trybie awaryjnym. Wymieniłem sterownik skrzyni na sterownik od dawcy z A4B6...
Witam, w moim Audi z instalacją LPG Stag występują problemy z wchodzeniem na obroty. Jest to zauważalne w ten sposób, że kiedy silnik pracuje na 1k obrotów dodam gwałtownie gazu na biegu jałowym obroty nie zwiększają się płynnie lecz około 2k obrotów silnik tak jakby "przebiera" czyli ma problem z przejściem około 2k obrotów. To samo jest odczuwalne...
Sztanga chodzi płynnie sama, bo sprawdzaliśmy, przełożyliśmy zawór od Egr i zasysaliśmy wężyk też,ogólnie jest małe ciśnienie w układzie,sprawdziliśmy tez bezpieczniki na podszybiu są całe.Będę musiał kupić zawór to jego numer 059 906 627 A Serwis 400 zł hurtownia 310 zł lub 260 zł, używane allegro 30 zł Komputer cały czas wyrzuca te same błędy nie...
miałeś zbyt małej mocy reduktor i dlatego przerzucało na benę z powody dużych spadków ciśnienia. Towarzyszy temu niska temperatura gazu i wytrącanie się parafin w całej instalacji. Zabrudzenie wtryskiwaczy to wypadanie zapłonów, szarpanie, brak mocy i nie ma to nic do przełączania na benę, więc to raczej reduktor padł. Magic III to wydajny reduktor...
Panowie , aparat włożony , palec ustawiony na kreskę na obudowie aparatu , tłok nr 1 na górze. Samochód nie pali. Czy mogła się pozmieniać kolejność kabli z racji że było kręcone aparatem ? Dodam że, samochód zaczął świrować po zalaniu silnika płynem ( czujnik wyrzuciło do góry , źle zamontowany ) wtedy tylko odpalał po czym odrazu gasł. No i trochę...
Witam Panowie. Zakupiłem Audi 1.8T, a w właściwie mój brat. Zauważyłem, że od strony grodzi jest rozpięty taki trójnik. Chodzi o przewód wychodzący z górnyj części silnika, na trójniku jeden przewód idzie do kolektora ssącego (jest odpięty z trójnika i zatkany), a drugi leci do dolnej części silnika, jednak tam na dole przy kolanku na łączeniu też jest...
Aby nieco przybliżyć temat, chciałbym na wstępie opisać "logikę" odczytywania płyt przez napęd z laserem. W znamienitej większości przypadków wygląda to następująco: Po załadowaniu na tackę (zamknięciu klapki czy wsunięcie w szczelinę "zasysarki") płyta jest układana na talerzyku napędu płyty, głowica laserowa dojeżdża do środka płyty, a soczewka próbuje...
Pompa miesza, wymieniona po pojawieniu się usterki. Stara też była w porządku. Termostat, czujnik temperatury oraz filtr kabinowy też wymieniono. Płyn wężykiem przelewowym czasami wraca czasami nie. W ogóle płyn w zbiorniczku zachowuje się dziwnie. Przy odkręconym korku czasami zassie cały płyn, czasami wyrzuci cały płyn. Może być uszkodzony korek zbiorniczka...
Czy wiadomo jakie powinno być ciśnienie w układzie chłodzenia? Wiadomo - powinno być napisane na korku od tegoż zbiorniczka, około 1,4 Bara. Jest w nim też zawór ciśnieniowy, który jest bardo ważne aby był sprawny. Nie wolno odkręcać korka przy gorącym silniku - grozi to nagłym zawrzeniem płynu i wyrzuceniem go ze zbiornika, a w efekcie poparzeniem,...
Witam,mam problem z hamulcami w audi 80 model b3,a mianowicie na ''uciekaniu'' pedału hamulca . Wymieniłem serwo,pompę hamulcową,klocki i cylinderki z tyłu a nawet cały płyn w układzie i nadal podczas wciśniętego pedału hamulca -ucieka on do podłogi ,zaznaczam że nie mam żadnych ubytków płynu z układu.Jeden mechanik doradził,zeby wyrzucić regulator...
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
Witam wszystkich Stałem sie posiadaczem autka jak w temacie bylem przez jakiś czas szczęśliwy ale na krótko ponieważ ubywa płynu chłodniczego ze zbiorniczka wyrównawczego Przeglądałem tematy z tym związane ale i tak mam jeszcze kilka pytań dodam jeszcze że autko jest z 1988r,silnik z jednopunktowym wtryskiem paliwa auto przez rok jest używane na krótkich...
Może to głupie pytanie ale podobno kto pyta nie błądzi...czy powinienem obniżać to napięcie? Czy dla "wyrównania" wszystkich napięć anodowych nie powinienem też obniżyć napięcia na anodzie EBL21 (mimo, że teraz jest teoretycznie bezpiecznie dla lampy)? Najpierw sprawdź jakie prądy płyną w poszczególnych lampach i w całym odbiorniku, ponieważ być może...
Witam. Mam następujący problem. Audi po nocnym postoju nie chce odpalić, niby łapie ale jednak nie odpala. Samochód bez lpg, W VAGu wyrzuciło błąd czujnika temperatury płynu chłodzącego G62, wskazania temperatury cieczy jak i powietrza w 01-Engine pokrywają się z temperaturą zewnętrzną czyli ok. -5`C natomiast już w 17-Instruments grupa 003 wskazuje...
No więc tam. Nauczyciel urządzeń analogowych, u którego mam praktyki, podarował mi jeden ze starych oscyloskopów, które wyszły z użytku w szkole, a nie będzie wyrzucał czegoś co działa. No więc miałem wybór między C1-65A i C1-55. Wybrałem pierwszy z powodu większego pasma do 35Mhz i trochę większej lampy. Drugi był natomiast dwu strumieniowy/kanałowy,...
http://obrazki.elektroda.pl/4169005600_1... Na początku niniejszego opisu chciałbym serdecznie podziękować użytkownikowi szymonszymon - dzięki jego nieocenionej pomocy udało się zdobyć część materiałów - bardzo przydatnych podczas procesu uruchamiania mikrokomputera COBRA 1. Projekt powstał wiele lat temu. W dobie szybkich procesorów...
Cześć. W czasie bezczynności, wszystko jest w porządku, a po odpaleniu Guild Wars 2 dzieje się coś niedobrego z komputerem. Zużycie procesora sięga ponad 90% i bardzo gorący jest ten mały radiator na płycie głównej, wszystko się tnie i po paru minutach wyrzuca mnie do pulpitu. Wykluczam zbyt wysokie wymagania gry, bo znajomy ma słabszy komputer i jemu...
Zgodnie z obietnicą informuję na bieżąco... 😉 Przelotka drzwi prawych (to wersja 3D) ma tylko lekkie pęknięcie na przewodzie masowym(grubszy brązowy) https://obrazki.elektroda.pl/5611523500_... https://obrazki.elektroda.pl/6028753700_... Przelotka lewa (drzwi kierowcy) znacznie gorsza... https://obrazki.elektroda.pl/1713357100_...
https://obrazki.elektroda.pl/2372916000_... Dzisiaj kolejna zabawa sprzętem z elektrośmieci, tym razem zawilgoconym tunerem HDTV DSB-H370G, z którego środka odzyskam trzy przetwornice step down oraz też zademonstruję jak można zmienić im napięcie wyjścia. Przy okazji też, standardowo, ogólnie obejrzymy jego wnętrze i budowę. DSB-H370G...
https://obrazki.elektroda.pl/5961033700_... Tutaj pokażę jak można łatwo uruchomić gotowy moduł z wyświetlaczem VFD ze starego odtwarzacza DVD. Najpierw przeanalizuję jego budowę oraz zasilanie, a potem w oparciu o notę katalogową od zera zaimplementuję jego sterownik na Arduino. Ten temat będzie stanowić pierwszą część przygody z VFD i...
Witam Was serdecznie i proszę o pomoc, bo ślęczę już nad sprawą kilka dni i pomysły mi się już kończą. Kupiłem 2 miesiące temu dysk WD5000BPVT 5000GB 2,5' SATA II i pamięć RAM GOODRAM 1GB Dysk miał pracować jako wewnętrzny, a stary dysk z lapka chciałem wykorzystać jako zewnętrzny. Po założeniu BIOS wyrzucał komunikat o błędach SMART, sprawdziłem go...
wyrzuca płyn wyrzuca płyn zbiorniczka wyrzuca płyn chłodniczy
magistrale komunikacyjne lutować flexa selfa predom
zwrotnica magnat quantum kalkulator simlock nokia
Schemat elektryczny Kawasaki Vulcan S 2023 – gdzie znaleźć, Service Manual, różnice modeli Mastercook F-195AN – tryb AUTO co 3 godziny, piszczenie piekarnika, reset programatora