Rano zaobserwuj jak zmienia się temperatura obu węży podgrzewania reduktora LPG. Zakręć wielozawór przy butli LPG i sprawdz następnego dnia, jak z temperaturą płynu chłodzącego. Niezależnie od powyższego, dobrze odpowietrz układ chłodzenia - wcześniej sprawdzając czy nie widać miejsc ubytku płynu (plastikowe trójniki LPG, połączenia zaciskowe przewodów,...
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
Uszczelka pod głowicą
sprawdzone są ok
Wymiana termostatu
Jak temperatura jest w normie ,a miga kontrolka to musisz przeczyścić czujnik w zbiorniczku.Jeżeli zbiorniczek jest nowego typu i czujnik nie jest wyjmowany przemyj zbiorniczek z osadu,powinno pomóc.
Chyba mam ten sam problem. A nie da się jakoś wyczyścić chłodnicy wewnątrz?
Diagnoskop SD i podglądnij temperaturę płynu chłodzącego oraz wysteruj wentylator aby sprawdzić czy potrafi szybko "kręcić".
Jesli nagrzewnica jest ciepła to układ nie jest zapowietrzony. Kontrolnie możesz sprawdzic czy jest drożny cienki przewód do zbiorniczka wyrównawczego i czy płyn wraca równym strumieniem. Moim zdaniem przyczyna jest zwarcie.
Opisuję spotykane komunikaty wyświetlane na FIS, pół-FIS i MFA ... dane pochodzą z internetu i moich obserwacji Kategoria A (Wyświetla czerwone symbole wraz z dodatkowymi sygnałami dźwiękowymi-trzy następujące po sobie) STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG....
Witam. Problem jak w temacie. W czasie jazdy, przy temperaturze zewnętrznej 15 st., temperatura płynu oscyluje ok. 100 st. Wentylator cały czas pracuje na max. MAN wyposażony w pritarder i tu poszukuję problemu. Wcześniej był problem z nieszczelnością zaworu upustowego pritardera (kawitacja zniszczyła tłok sterujący), zawór wymieniony i jakiś czas było...
No właśnie robiłem według instrukcji i przy ponownym uzupełnianiu nie wydostawały się żadne pęcherzyki powietrza ani nie mieściło się już więcej płynu. Ale dla pewności jeszcze raz sprawdzę.
a termostat jak? Dodano po 34 Sprawdź termostat może za późno otwiera
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
A jak zapalasz silnik to też słychać jakiś dźwięki spod maski? Bo może silnik też jest zepsuty.... A tak na poważnie - dopóki masz prawidłowo działające wspomaganie, nie dotykaj niczego pod maską. Tak ma być i już. Co najwyżej możesz sprawdzić stan pasków.
Wymagania stawiane płyną hamulcowym to przede wszystkim hydroskopijnosc czyli umiejętnośc pochłaniania wilgoci który płyn wraz z przebiegiem traci. Wierutna bzdura, za którą powinieneś dostać ostrzeżenie. Podstawowa cecha, jaką powinien charakteryzować się płyn hamulcowy, to wysoka temperatura wrzenia, nie przemijająca z czasem użytkowania i warunkami...
Bremsflussigkeit Poziom płynu hamulcowego osiągnął MIN / Uzupełnić przy najbliższej okazji Oeldruck Motor Za niskie ciśnienie oleju w silniku / Natychmiast zatrzymać się i wyłączyć silnik Kuhlwassertemp Za wysoka temperatura płynu chłodzącego / Natychmiast zatrzymać się i wyłączyć silnik Handbremse losen Zwolnić hamulec ręczny - informacja po przekroczeniu...
2 styki zielony/czarny, numerek VW: 251 919 501D. Źródło: Vagcat on line
Każdy samochód ma mały odpowietrznik na przewodach łączących silnik z chłodnicą luc silnik z nagrzewnicą albo korek samoodpowietrzający na zbiorniczku wyrównawczym . Jak dla mnie każdy samochód odpowietrza się w inny sposób. Co do Twojego auta to ja zrobił bym to w taki sposób zalewasz układ płynem do momentu aż przestanie zasysać ze zbiorniczka wyrównawczego,...
Czujnik temperatury chłodziwa to termistor. Niska temperatura powoduje duzy opór, podczas gdy wysoka temperatura powoduje maly opór. Zespół sterowania wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku. Przy 40°C napięcie skacze z niskiego na wysokie.napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2 500 - 3 500 omów / 20 °C opór: 300 - 350 omów...
Jaki odczyt z czujnika temperatury zewnętrznej? Przy jego braku czy odczycie poniżej 5 C nie załączy. Czasem błąd ECU (sterownika silnika nie pozwala załączyć klimatyzacji np za wysoka temperatura płynu chłodzącego). Drugi podejrzany to czujnik temperatury parownika. Odłącza sprężarkę gdy temperatura spada poniżej 4-5 C (zapobiega zamarzaniu parownika...
Wysoka temperatura płynu przekładniowego
Witam. Mam pytanie do użytkownika StanisławPiotr. Mianowicie posiadam Iveco Daily 2017 rok, pojemność 2.3 100 kW, skrzynia automat ZF8HP. Auto zostało zostawione na zimę, wszystko działało OK. Po zimie rozładował się aku, po naładowaniu i założeniu aku auto nie odpala. Po włączeniu zapłonu miga kontrolka świec żarowych i kontrolka od niskiego poziomu...
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy 17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie...
Serdeczne dzieki za porade. Postaram sie zmierzyć termometrem ile mniej wiecej jest róznicy. puki co bede śmigał i obserwował. Przejechałem juz ok. 600 km i jest ok. nie zaobserwowałej jakiś anomali, pozatym ze mam wysoką ok. 100 stopni temperature. mam nadzieje je nic mi nie poleci jak bede tak jeździł. Pozdrawiam i dzieki
Zacznij od temperatur powietrza doładowanego, tym bardziej że miałeś wcześniej zapisany błąd. Jeżeli temperatura będzie za wysoka to będzie ograniczał moc.
Według mojej myśli czynnik chłodniczy na saniu jest tym bardziej gęstszy gdy ma niższą temperaturę dochodzi do płynu , gdy wyższa temperatura rozrzedza się i gęstość jest bardzo mała pompa ciepła ma bardzo mało wydajność przy wysokiej temperaturze na ssaniu. No ok, ale to ty chciałes podnosić tempo na ssaniu bo pisałeś dlatego dawałem też niską temperaturę...
Tak czytam i wszystko się kręci wokół usuwania skutków a nie przyczyny. Skoro problemem zaistniałej sytuacji jest wysoka temperatura głowicy, to może warto się zastanowić dlaczego tak jest. W moim przypadku zaczęło się od nieszczelnego termostatu. Pęknięcie na zgrzewie. Wymiana, problem powrócił zimą. Brak ogrzewania, zapchana nagrzewnica. Czyszczenie...
intarder nie jest związany z temp. oleju w silniku, bo jeżeli intarder przegrzewałby silnik, to byłoby w pierwszej kolejności ostrzeżenie o zbyt wysokiej temperaturze płynu w chłodnicy oraz visco by chodzilo na sztywno cały czas. Silnik jest zabezpieczony przed przegrzaniem z 3 progowymi temperaturami płynu chłodniczego i serią strategii z redukcją...
Tak się termostatu nie sprawdza. Zalejesz wrzątkiem i wiesz jedynie że się otwiera-nic poza tym. On ma działać w odpowiednim przedziale,a nie tylko się otwierać i to jeszcze we wrzątku. Początek otwierania ma nastąpić dokładnie w punkcie wyspecyfikowanym na obudowie. Jeśli to nie wystarcza to otwiera się dalej aż przepływ będzie wystarczający.Jeśli...
Na zegarze Mana wysoka temperatura płynu chłodzącego a z nawiewów leci zimne powietrze. Po zgaszeniu silnika i uruchomieniu za 15 minut temperatura prawidłowa (na postoju). W trasie znowu temperatura rośnie. Stan płynu bez zmian. Miał ktoś podobny przypadek?
Na pewno taki stan powodował ubytki płynu i zapowietrzenie układu, co jak najbardziej może skutkować gotowaniem płynu.
VW Polo 6N2 Lift, 2001.03, HB 3d., benzyna 1.4 16V 75KM bez lpg, 182000km, manual 5, ABS, klima Opiszę dzisiejszy przypadek: Do dnia dzisiejszego wszystko było ok. Trochę jazdy po mieście (spokojnej i około 8-10km). Nagle temperatura 110° (płynu chłodzącego) i mruganie kontrolki oleju. Zjechałem na prking, wyłączyłem silnik. Pod maską: - zbiorniczek...
Hmm. Widze, ze naprawde cienko u ciebie z mechanika. Wiec moze rzeczywiscie bedzie lepiej jak pojedziesz do jakiegos speca. Dla niego to max 15 min. To plywanie jak pisales to moze pompa paliwa sie wlacza.
Z rana odpala normalnie, zimą również. Przejadę 200 300metrow i ponownie ma ciężko odpalić kręci jak by chciał już zaskoczyć i po chwili odpala. W zimę było gorzej czasami wyskoczy błąd (zbyt wysoka temperatura płynu chłodzącego) ale czujnik temperatury płynu był zmieniony. Przejadę ponad 3km jak się rozgrzeje odpala już normalnie. Wymienione świece...
Każdy układ elektroniczny wcześniej czy później trzeba w końcu polutować. Czy to będzie zestaw elementów do samodzielnego montażu (KiT) czy też własnoręcznie zaprojektowany układ - przychodzi taki moment gdy płytkę stykową trzeba zamienić na PCB (płytkę drukowaną z wytrawionymi połączeniami), czy też naprawiając jakieś uszkodzone urządzenie elektroniczne...
Witam. Pacjent to Boxer 2012 r. 2,2 hdi. Problem to: Rano przy pierwszym razie odpalania nie odpala (choc żadko ale zdaża sie że jednak odpali od razu) a jak juz to odpali dopiero po iluś próbach, Odpali za to od razu po podłączeniu drugiego akumulatora. Wtedy na dwóch naraz odpali bez problemu i kłopotu i bez błędów. Przy problemach z odpalaniem wyskakuje...
Panowie specjaliści od olejów. Zagwarantujecie autorce tematu, że nic się nie stanie z samochodem? Olej do wspomagania to nie jest taki sam olej jak olej silnikowy. Całkiem inny skład, całkiem inna lepkość, całkiem inne właściwości, całkiem inne dodatki. Głównym składnikiem olejów silnikowych są polimery poliolefinowe. Cechą olejów silnikowych jest...
Sprawdziłbym porządnie masy, najlepiej na różnicę napięć pod dużym obciążeniem. Jak odkręciłeś korek na gorącym silniku, to normalne, że poziom płynu podniósł się. Nie na darmo są napisy „Never open when hot”.
Problem polega na podwyższonym ciśnieniu (?) w układzie chłodzenia. Audi A3 1.6 o oznaczeniu silnika BFQ. Problem polegający na zbyt wysokiej temp. układu chłodzenia, oscylującej w granicach 110 st. Temperatura otwarcia tego termostatu wynosi 105 stopni. Termostat nie otwiera się mimo zadanej temp. otwarcia. Jest on w tym silniku sterowany elektronicznie....
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
1. Sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego : - Obserwuj, czy poziom płynu chłodzącego nie spada. Jeśli tak, może to wskazywać na wyciek zewnętrzny lub parowanie przez układ odpowietrzania. 2. Test ciśnieniowy układu chłodzenia : - Przeprowadź test ciśnieniowy, aby sprawdzić szczelność układu chłodzenia. Sprawdź wszystkie węże, połączenia i chłodnicę...
To jest przecież obieg zamknięty a nie customowe chłodzenie wodne więc nie mam jak wymienić płynu
A tego nie wiem czy na pewno działa, podczas włączania komputera staje się dosyć gorący, przed wymianą płynu i pasty było dobrze.
Witam, pacjent Citroen DS4 1.6 THP. Na początku brak prawego xenon (soczewka poziomuje, kierunek działa, postojowe też). Żarnik i przetwornica wymienione, a nadal zero efektów, a bezpieczniki są ok. Dalej idąc, brak spryskiwaczy szyby, a dziś zaczęło się świecić "stop", "wyłącz silnik", "wysoka temperatura"! Czasem podczas jazdy potrafi się wyłączyć...
Witam. Mam następujący problem. Posiadam Nissana Almere 1.4 GA 1999r. Podczas jazdy obrotomierz zatrzymuje się na wskazaniach ok 3000 obr/min, prędkościomierz zatrzymuje się na 100km/h, temperatura płynu chłodzącego idzie na MAX, wskazanie poziomu paliwa idzie też na MAX. Po pewnym czasie wskazania wracają do normy. Innym razem prędkościomierz wskazuje...
Witam, samochód Renault Clio 3 1.5 DCI, 106 KM Problem polega na tym, że przedostają się spaliny do płynu chłodniczego prawdopodobnie, wzrasta ciśnienie w układzie i wyrzuca płyn chłodniczy korkiem. Dzieje się tak najbardziej kiedy w samochodzie jest ustawiona wysoka temperatura i termostat pcha płyn tylko na nagrzewnice przez co zapowietrza się i stara...
Cześć. Czy po podpieciu komputera 100/101c stopni płynu chłodniczego jest odpowiedni czy za wysoka taka temp i szukać przyczyn? Na liczniku jak
A to przepraszam bo termostat zwykły jeszcze bo to stara konstrukcja 050121113C wiec początek otwarcia 87stC wiec płyn nie powinien ci przekraczać 90stC Wiec tak jak wyżej sprawdzić pierwszy stopień wentylatora, lub termostat uszkodzony. Obniżysz temp. płynu to spadnie i temperatura oleju.
Na razie nic nie robiłem. Od jutra rozbieram traktorek. Demontuję silnik i przekładnię. Mam ubytki "lakiernicze". Trzeba wyczyścić i pomalować, coby rdza nie zżarła. Dorwałem się serwisówki w PDF-e , ale nie do końca rozumiem o co chodzi. Tłumaczenie translatorem PROCEDURY SERWISU I KONSERWACJI Wszystkie procedury serwisowe i konserwacyjne przedstawione...
wysoka temperatura płynu chłodzącego wysoka temperatura podajnika lodówka wysoka temperatura
kopia dekodera przez zdalny pulpit zmiana liczba tekst
płytą indukcyjną transmiter radiowy
Zdalny reset routera ZTE MF971R - czy to możliwe? Budowa i działanie cęgów prądowych: transformatorowe, Hallotronowe, Rogowskiego