Rano zaobserwuj jak zmienia się temperatura obu węży podgrzewania reduktora LPG. Zakręć wielozawór przy butli LPG i sprawdz następnego dnia, jak z temperaturą płynu chłodzącego. Niezależnie od powyższego, dobrze odpowietrz układ chłodzenia - wcześniej sprawdzając czy nie widać miejsc ubytku płynu (plastikowe trójniki LPG, połączenia zaciskowe przewodów,...
Witam serdecznie forumowiczów. Być może się powtórzę, ale nigdzie jak dotąd nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Mam Berlingo 1,6 HDI. Gdy rano go odpalę (auto jest zimne po nocy) od razu na wskaźniku temp idzie do 110 stopni i załącza się komunikat STOP, oraz zaczynają pracować wentylatory od chłodnicy). Kiedyś trwało to tylko chwilę i zdarzało...
Wymiana termostatu
Stabilizator w liczniku do sprawdzenia.
Jesli nagrzewnica jest ciepła to układ nie jest zapowietrzony. Kontrolnie możesz sprawdzic czy jest drożny cienki przewód do zbiorniczka wyrównawczego i czy płyn wraca równym strumieniem. Moim zdaniem przyczyna jest zwarcie.
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
Jaki odczyt z czujnika temperatury zewnętrznej? Przy jego braku czy odczycie poniżej 5 C nie załączy. Czasem błąd ECU (sterownika silnika nie pozwala załączyć klimatyzacji np za wysoka temperatura płynu chłodzącego). Drugi podejrzany to czujnik temperatury parownika. Odłącza sprężarkę gdy temperatura spada poniżej 4-5 C (zapobiega zamarzaniu parownika...
2 styki zielony/czarny, numerek VW: 251 919 501D. Źródło: Vagcat on line
Witam. Kontrolka wskazuje na wysoką temperaturę płynu chłodzącego intarder lub błąd związany z czujnikiem temperatury. W tym modelu nie ma czujnika temperatury/ilości/jakości oleju w skrzyni biegów. U mnie rozwiązaniem problemu było dokręcenie kołnierza wtyczki do czujnika. Czyli jednym słowem: wypięła się wtyczka od czujnika. Trzeba było również zresetować...
ECU 001569.31 - Obniżenie poziomu paliwa jest zapisywane, jeśli ECU wykryje niskie ciśnienie oleju silnikowego, wysoką temperaturę płynu chłodzącego, niską temperaturę paliwa, brak sygnału prędkości wału korbowego lub wadliwą pompę wtryskową. Sorki że z translatora, ale nie chce mi się tłumaczyć.
Historii z klimatyzacją ciąg dalszy, w zeszłym roku olałem temat ale zrobiło się ciepło i czasami działająca klima zaczyna mnie denerwowac. Zimne powietrze leci tylko wtedy gdy wentylator pod maską załączy sie z powodu wysokiej temperatury płynu chłodzącego. Po zmostkowaniu przekaźnika R11 pod maską, zimne powietrze zaczyna dmuchac ale wentylator przy...
Diagnoskop SD i podglądnij temperaturę płynu chłodzącego oraz wysteruj wentylator aby sprawdzić czy potrafi szybko "kręcić".
A sterownik klimy nie widzi za wysokiej temperatury płynu chłodzącego?Masy sa ok?
Z rana odpala normalnie, zimą również. Przejadę 200 300metrow i ponownie ma ciężko odpalić kręci jak by chciał już zaskoczyć i po chwili odpala. W zimę było gorzej czasami wyskoczy błąd (zbyt wysoka temperatura płynu chłodzącego) ale czujnik temperatury płynu był zmieniony. Przejadę ponad 3km jak się rozgrzeje odpala już normalnie. Wymienione świece...
Bremsflussigkeit Poziom płynu hamulcowego osiągnął MIN / Uzupełnić przy najbliższej okazji Oeldruck Motor Za niskie ciśnienie oleju w silniku / Natychmiast zatrzymać się i wyłączyć silnik Kuhlwassertemp Za wysoka temperatura płynu chłodzącego / Natychmiast zatrzymać się i wyłączyć silnik Handbremse losen Zwolnić hamulec ręczny - informacja po przekroczeniu...
Na zegarze Mana wysoka temperatura płynu chłodzącego a z nawiewów leci zimne powietrze. Po zgaszeniu silnika i uruchomieniu za 15 minut temperatura prawidłowa (na postoju). W trasie znowu temperatura rośnie. Stan płynu bez zmian. Miał ktoś podobny przypadek?
Informacja z tego czujnika o braku płynu była wyświetlana za pomocą czerwonej kontrolki od wysokiej temperatury płynu chłodzącego, wiec jak nie świeci się to pewnie w samochód nie jest wyposażony w tą opcję.
Opisuję spotykane komunikaty wyświetlane na FIS, pół-FIS i MFA ... dane pochodzą z internetu i moich obserwacji Kategoria A (Wyświetla czerwone symbole wraz z dodatkowymi sygnałami dźwiękowymi-trzy następujące po sobie) STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG....
Nie zaświeciła się jeszcze kontrolka ostrzegająca o zbyt wysokiej temperaturze płynu chłodzącego. Zaznaczam, że silnik pracuje nadal równiutko, obroty nie skaczą, po prostu brak mocy i objawy jakie pisałem wcześniej.
Problem udało rozwiązać, winny był czujnik temperatury płynu chłodzącego. Wysokie obroty oraz dymienie na biało ustały po wymianie, może komuś się przyda ta informacja. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Witam. Kontrolka którą zaznaczyłes na dole to kontrolka alarmu za wysokiej temperatury płynu chłodzącego silnika.Razem z nia zapala sie na srodkowym wyswietlaczy STOP. Masz układ hydrauliczny z pompą o zmiennej wydajności.To znaczy jeżeli dzwignie hydr. zewnętrznej i podnosnika są w neutralnym położeniu to pompa praktycznie nie pracuje gdyz tarcza sterująca...
No właśnie -co załącza wentylatory -termowłącznik w chłodnicy-do pracy klimatyzacji bez znaczenia. -wyłącznik klimatyzacji za względu na za wysoką temperaturę płynu chłodzącego.(siedzi na wężu płynu chłodzącego) -coś jeszcze?Komputer silnika?Chyba nie. Przecież to stary samochód i klima prosta jak budowa cepa.Diagnoza nie powinna zająć dłużej jak pół...
Witam kolego udało Ci się rozwiązać problem. Mam podobnie jak ty tylko jeszcze dochodzi wyższa temperatura płynu chłodzącego.
masa 18 ,19 i 12 Raczej nie. Przysiadłem chwile na tym i ja to widzę tak: 20. Aku + 19. Aku - 18. Przekaźnik rozrusznika 17. Kontrolka oleju 16. Alarm przeciążenia generatora 15. Niski stan płynu chłodzącego 14. Wysoka temperatura płynu chłodzącego 13. Wyjście + (np. podświetlenie wskaźników) 12. Wyłącznik bezpieczeństwa 11. Opcjonalny włącznik alarmu...
Przekładając na polski 16502 P0118: Czujnik temperatury płynu chłodzącego-G62, zbyt wysokiego poziomu Sygnał 01039: Czujnik temperatury płynu chłodzącego-G2 00771: Czujnik poziomu paliwa G
mczapski: właśnie nie jest to włącznik sygnalizacji przegrzania silnika, o czym napisałem wyżej. Czujnik natomiast ma zwierać obwód po nagrzaniu wody i tym samym włączyć wentylator. Po zwarciu "na krótko" wtyczki tegoż czujnika, wentylator startuje. Dodano po 30 Według schematów, termowłącznik zwierając się pod wpływem wysokiej temperatury płynu chłodzącego,...
Witam, nie mogę sobie poradzić z gotującym się płynem chłodniczym w seicento. Z 2 mieś temu paliła mi się lampka od wysokiej temperatury płynu chłodzącego. Okazało się ,że jest go mniej niż min. więc wymieniłem cały płyn. W tym tyg znów się zapaliła, po otwarciu maski syk gotującego się płynu i płyn poniżej min. Dokupiłem -dolałem i tu zaczynają sie...
To ja już nie rozumiem jedni pisza,że nie ma prawa nic spływać do zbiorniczka.Mechanik mówi po odpaleniu pomp wody zasysa płyn ze zbiorniczka i rozprowadza po układzie.Po wyłączeniu silnika normalne jest to,ze słychać napływanie do zbiorniczka płynu ponieważ on wraca co wy na to? Dodano po 2 szukałem,szukałem aż trafiła się strona chyba google się zlitowało...
Witam. Na mój gust to czujnik temperatury w chłodnicy. Choć może to być i termostat, który cały czas może być zamknięty i nie otwiera duże obiegu układu chłodzenia. Czy po uruchomieniu auta i jego pracy przez klika minut chłodnica jest cieplejsza? Jeśli jest cały czas zimna to tak jak napisałem wyżej - termostat. Jeśli ciepła to czujnik. Co się tyczy...
Zależy od gazownika :) Może być mocowany w reduktorze, na przewodzie wodnym zasilającym reduktor albo wpięty w ori instalację auta. Najczęściej w okolicy czujnika temperatury płynu chłodzącego.
https://obrazki.elektroda.pl/6504268800_... Potrzebuje wiedzieć co załącza trzeci i czwarty przekaźnik w oplu Tigra A z 96r 1,4 benzyna z klimatyzacją Pierwszy od lewej to sprzęgło klimatyzacji Drugi dostaje sygnał z termo-włącznika trzypinowego znajdującego się w chłodnicy i załącza wentylator w komorze silnika. Trzeci dostaje sygnał...
Zdaje się, że w tym aucie nie ma wskaźnika temperatury. Zapewne jest tylko kontrolka która zapala się po osiągnięciu przez silnik zbyt wysokiej temperatury (tak jest np. w seicento).
stilo abarth co może być przyczyna wysokiej temperatury oleju, wskaźnik wchodzi prawie na czerwone pole ? natomiast temperatura płynu chłodzącego jest ok . prosze pilnie o wskazówki
Niepokojącym jest dopiero zapalenie się czerwonej lampki temperatury płynu chłodzącego. Następuje to przy ok. 95st.C.
Witam . Kiedyś borykałem się z problemem gaśnięcia w moim peugeocie okazało się że wadliwy jest czujnik temperatury płynu chłodzącego ,który podawał na kompa za wysoką temp a ten nie załączał ssania .
Sterowanie obrotomierzem z wyjścia W alternatora zasadniczego.Bywa że wewnętrzny opornik tego złącza ulega uszkodzeniu co powoduje brak napięcia zmiennego do obrotomierza.Napięcie to lub jego brak nie ma wpływu na ładowanie. Natomiast błąd jednostki sterującej PLD 04038 informuje że czujnik temperatury płynu chłodzącego zarejestrował zbyt wysoką temperaturę.
witam mam silnik 1.4 TDI 51kW z 2007r gdzie jest ten czujnik temperatury silnika/płynu chłodzącego/? u mnie czasami wolne obroty są za wysokie ok 1250 powinny być 950 obr/min
Po ponownym podłączeniu komputera pokazało następujące błędy: -P2202 Obwód czujnika NOx - niski sygnał wejściowy -P0118 Obwód temperatury płynu chłodzącego - wysoka wartość wejściowa Czujnik temperatury płynu był wcześniej wymieniany, błąd od sondy Nox pojawia się co jakiś czas, mniej więcej po przejechaniu 150km. Silnik pracuje poprawnie. Czy może...
Z układu smarowania... OK.... A co z płukaniem układu chłodzącego ????
Witam. RET 22000 Czujnik temperatury płynu chłodzącego Usterka: Za wysokie napięcie między masą a obwodem. Uwagi: Hamowanie retarderem jest niemożliwe. Czynności zaradcze: Sprawdź czujnik temperatury, złącze i wiązkę przewodów.
Witam wszystkich, posiadam Astre H 1.3 CDTI z 2006 roku, auto ma 105 tys km przebiegu. Mam poważny problem ze znalezieniem usterki , a więc do tematu, moja astra jak się nagrzeje gaśnie na wolnych obrotach jak jadę nic się nie dzieje tylko sie zatrzymam i auto gasnie po czym w sumie nie za każdym razem, ale za którymś nie mogę odpalić , muszę odczekać...
Tak kiedyś uciekał płyn ale przez chłodnicę dolotu powietrza. Chłodnica wydaje mi się, że nie bo jednak ze 120° schłodziło mi do 90°. Obydwa wentylatory działają. Źle zrozumiałem. To jedziesz, masz 120, a za chwilę masz 90, i znowu rośnie do 120, i znowu spada. Tak? To tak jakby coś się włączyło (wentylator) i zbija temperaturę? Pozdrawiam
Zestawienie kodów usterek dla samochodów Daewoo Kod usterki Znaczenie 12 brak impulsów odniesienia z układu DIS 13 usterka sondy lambda (EOS) 14 usterka czujnika temperatury płynu chłodzącego (CTS) albo: czujnik temperatury płynu chłodzącego (CTS) - sygnał zbyt niski (temp. zbyt wysoka) 15 czujnik temperatury płynu chłodzącego (CTS) - sygnał zbyt wysoki...
Uszczelka pod głowicą nie powodowała by niedrożności układu chłodzenie! Ewentualnie zapowietrzanie lub ubytek płynu chłodzącego.
Witam 1. lampka ostrzegawcza dotyczy temperatury płynu chłodzącego lub poziomu płynu chłodzącego. Jeżeli po rozruchu silnika lampka nie zgaśnie lub zacznie migać w czasie jazdy to: - temperatura płynu chłodzącego jest za wysoka lub - poziom płynu chłodzącego jest za niski. (opis z instrukcji). Więc włączenie się lampki na zimnym silniku raczej nie ma...
Kolego sprawdź lepiej czy wiskoza nie stoi na sztywno. Jeśli założyłeś nowy markowy termostat to jedyne co może być to wsiok innej przyczyny nie widzę. Czy na wolnych czy na wysokich silnik diesla powinien osiągnąć 90 stopni a termostat jest odpowiedzialny za puszczanie płynu chłodzącego w duży lub mały obieg sprzęgło wiskotyczne na wentylatorze stabilizuje...
Witam Potrzebuję schematów elektryki a może ewentualnie ktoś wie miał podobny problem. Nie pokazuje mi się wgl. Temperatura płynu chłodniczego. Błąd po diagnostyce : Kod: P0118 Opis: Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika 1 - wysoki poziom Czyjnik zmieniłem na nowy lecz to samo, sprawdziłem do czyjnika dochodzi tylko 3,2V a z tego co wiem powinno...
Czujnik temperatury chłodziwa to termistor. Niska temperatura powoduje duzy opór, podczas gdy wysoka temperatura powoduje maly opór. Zespół sterowania wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku. Przy 40°C napięcie skacze z niskiego na wysokie.napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2 500 - 3 500 omów / 20 °C opór: 300 - 350 omów...
Sprawdź czy po nagrzaniu silnika przewody płynu chłodzącego od termostatu są wszystkie o podobnej temperaturze, można się poparzyć więc radzę to robić ostrożnie. Jeśli jeden z nich będzie o znacznie innej temperaturze to masz winowajcę. Sprawdź na tzw. krótko, czy działa wentylator. Jeśli tak a nie załącza się on przy wysokich temp. płynu to możesz...
Temat trochę stary ale to chyba ważne. Ssanie w Tico nie jest elektroniczne tylko oparte jest na elemencie woskowym który rozszerza się wraz ze wzrostem temperatury płynu chłodzącego i powoduje zmniejszanie obrotów silnika.
Znaczy to że mieszanka zbyt bogata.Sprawdz czujnik temperatury płynu chłodzącego.
A co z temperaturą płynu chłodzącego? Wymień jeszcze czujnik .
Dmucha dobrze, tylko temperatura nawiewu nie jest dosyć wysoka. Ostatnio dolałem płynu chłodzącego (bo było troche mało) i się poprawiło ale i tak wydaje mi się że powinno być cieplej. Jeśli chodzi o nadmuch to wszędzie dmucha w miarę dobrze oprócz nawiewu na szybę przednią.
Podejrzewam, że albo masz podpiętego boxa albo zbyt wysoką ustawioną dawkę paliwa lub uwalony albo odpięty czujnik temperatury płynu chłodzącego - oczywiście łatwo ustalić co jest grane, wystarczy podpiąć interfejs diagnostyczny VAG-COM i wyjdzie co go boli.
Fiat Tipo 1.4 16V Wagon rocznik 2018. Przy niższych temperaturach mam drobny problem z odpalaniem, już opisuję. Jeśli temperatura jest na plusie to auto normalnie odpala. Natomiast jeśli pojawią się niższe temperatury to przy próbie odpalania pojawia się komunikat "Wysoki poziom płynu chłodzącego", wskaźnik powoli wędruje do maksymalnej wartości. Auto...
Witam. Mam następujący problem. Posiadam Nissana Almere 1.4 GA 1999r. Podczas jazdy obrotomierz zatrzymuje się na wskazaniach ok 3000 obr/min, prędkościomierz zatrzymuje się na 100km/h, temperatura płynu chłodzącego idzie na MAX, wskazanie poziomu paliwa idzie też na MAX. Po pewnym czasie wskazania wracają do normy. Innym razem prędkościomierz wskazuje...
Czy peugeot 508 2.0 bluehdi 180KM 2015r. ma dwa czujniki temperatury silnika? Problem polega na tym, że od jakiegoś czasu walczę z błędem P2683. Oznacza on "obwód sterowania zaworem obejściowym płynu chłodzącego silnika, wysoki". Objawia się nagłym wzrostem temperatury na zegarach do MAX, wyświetleniem kontrolki awarii silnika i wielkim czerwonym napisem...
1. Sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego : - Obserwuj, czy poziom płynu chłodzącego nie spada. Jeśli tak, może to wskazywać na wyciek zewnętrzny lub parowanie przez układ odpowietrzania. 2. Test ciśnieniowy układu chłodzenia : - Przeprowadź test ciśnieniowy, aby sprawdzić szczelność układu chłodzenia. Sprawdź wszystkie węże, połączenia i chłodnicę...
Po pierwsze odczytać błędy. Po drugie sprawdzić działanie czujnika temperatury płynu chłodzącego i sondy lambda .
niestety ale tak temperatura oleju jest zawsze wyższa od temperatury płynu chłodzącego
Na początek wykonaj odczyt błędów, pojedz do kogoś kto ma VAG lub VCDS, następnie podgląd temperatur paliwa powietrza i płynu chłodzącego, oraz procent użycia pedału przyśpieszenia.
15 - zbyt niski sygnał czujnika temperatury płynu chłodzącego 33 - zbyt wysoki sygnał czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym 35 - uszkodzenie zaworu regulacji powietrza,czyli silniczka krokowego Posprawdzaj te elementy,a w szczególności połączenia na wtyczkach.Czujnika temperatury płynu chłodzącego nie pomyl z czujnikiem temperatury ze wskaźnika,ani...
W passacie b6 2,0 tfsi, w chłodniejsze dni (temp. ponizej 5 stopni C) przy uruchamianiu zimnego silnika zapala się kontrolka od płynu chłodzącego (sygnalizacja jak przy za niskim poziomie płynu lub przy zbyt wysokiej temp.). Płyn w układzie jest, temperatura zamarzania też sprawdzona i jest OK. Kontrolka nie zapala się juz przy kolejnym uruchomieniu,...
Sprawdź czujnik temperatury płynu chłodzącego lub przekaźnik. Najlepiej podpiąć się testerem i odczytać wskazania porównując je ze stanem faktycznym
Jeśli nie ma czujnika temperatury silnika (nie płynu chłodzącego) to bardzo, bardzo przepraszam. W moim oplu jest.
11 Nadmierna prędkość obrotowa 12 Czujnik obrotów silnika 1 13 Czujnik obrotów silnika 2 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 15 Czujnik temperatury powietrza doładowującego 16 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego 18 Czujnik ciśnienia oleju 19 Czujnik temperatury paliwa 23 Istnieją kody usterek w koordynatorze 24 Przełączniki pedału hamulca...
witam mam pytanie bo od niedawna co jakiś czas silnik dostaje niebezpiecznie wysokiej temperatury po czym płyn chłodzący wyparowuje mimo ze mam szczelny okład bynajmniej tak mi się wydaje. Dlaczego tak się dzieje? nie raz tez zdarza się ze silnik bardzo kopci na biało. Moc silnika dopiero odczuwalna jest przy 2000obr
Ja nigdzie nie napisałem o żadnych skokach temperatury. Dodam iż przy kalibracji były problemy z temperaturą płynu chłodzącego, skakała
Problem polega na podwyższonym ciśnieniu (?) w układzie chłodzenia. Audi A3 1.6 o oznaczeniu silnika BFQ. Problem polegający na zbyt wysokiej temp. układu chłodzenia, oscylującej w granicach 110 st. Temperatura otwarcia tego termostatu wynosi 105 stopni. Termostat nie otwiera się mimo zadanej temp. otwarcia. Jest on w tym silniku sterowany elektronicznie....
Ciecz nie ma tak dużego współczynnika rozszerzalności cieplnej jak gaz (powietrze). Przy tej objętości jaka jest w układzie chłodzenia przyrost objętości związanej ze wzrostem temperatury może skutkować wzrostem poziomu w zbiorniku wyrównawczym 1-2mm. Większy wzrost poziomu może pochodzić tylko z zapowietrzonego układu chłodzenia (pęcherz powietrza,...
Co z temperaturą pracy silnika (termostat, czujnik temperatury płynu chłodzącego. Nie ma czegoś takiego jak rozkładanie rąk zawsze jest gdzieś przyczyna.
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
Sprawdż czujnik temperatury płynu chłodzącego, z czujnika pobierany jest sygnał do układu "ssania".
Odczyt temperatury płynu chłodzącego. Czy nie jest taka sama jak temp. paliwa.
Rozpiska pinów licznika 28pin: 1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie...
ASTRA 2 1,4 16V po uruchomieniu silnik wchodzi na 1500 obr/min i tak zostaje, niezależnie czy ciepły, czy zimny silnik, przy hamowaniu gaśnie i terzeba go uruchamiać. W serwisie sprawdzili i wyczyścili silnik krokowy i sprawdzili zawór recyrkujacji spalin, podejrzewają że to wina czujnika temperatury płynu chłodzącego - nowy 400 zł - czy to możliwe...
Witam, mam dziwny przypadek przy ciężarowym mercedesie 814 Ecopwoer ( silnik atego ). Temperatura silnika skoczyła do około 90 stopni C w czasie ostatniej trasy. Wymieniony został termostat, temperatura nadal jest wysoka. Zastanawiam się dlaczego chłodnica w dolnej części jest chłodna. Czy układ chłodzenia może być zapowietrzony? Jeżeli tak to w jaki...
(at)KapitanSTS Ale jakby walnięty był czujnik to chyba cały czas a przynajmniej dosyć często bym miał z tym problem ? U mnie dzieje się to tylko w określonych warunkach i tylko w jedną stronę. Nie wariuje i nie skacze z góry na dół, ogólnie wydaje się działać poprawnie. U mnie też działo się tylko w określonych warunkach. Czyli podczas postoju lub...
czujnik temperatury płynu chłodzącego G62 jest albo uszkodzony albo zerwane z nim połączenie do ECU - pin nr 1 i 3 podwójnego czujnika G62/G2, dziwię się, że diagnostyka nic nie wykryła, sprawdź wskazania czujnika G62 w 01 Engine, grupa 007, pole 4 od lewej (zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku) a następnie te wskazania porównaj z wartością temp....
Cześć Panowie, mam problem z wykonaniem testów wtryskiwaczy w MAN TGX TGL EURO 6, sterownik EDC17CV42. Temat wygląda tak, że raz test przechodzi i pokazuje wyniki, a raz wyrzuca błąd. Test sprężania, zaworu DBV lub pompy wysokiego ciśnienia wykonuje się zawsze. Testy wykonywane Jaltest lub MC II, bez różnicy. Może to kwestia zmian temperatury otoczenia...
Najprawdopodobniej czujnik płynu chłodzącego przekłamuje. Zmierz temperaturę termometrem w zbiorniczku wyrównawczym i porównaj ze wskazaniem wskaźnika. Oczywiście gdy będzie wysoka.
Możesz urzyć oleju transformatorowego. nieprzewodzący i odporny na wysoką temperaturę.......
Przyczyna takiego zachowania jest banalna - sporadyczne przerwy w obwodzie czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 - sprawdzić ciągłość obwodu i sam czujnik.
Witam wszystkich. Mam problem z temperaturą oleju w Volvo fh 13 jak w temacie. Podczas jazdy z dużym obciążeniem temp. oleju rośnie nawet do 127 st. przy czym temp. płynu chłodzącego wynosi 75st. Moje pytanie brzmi jakie powinny być prawidłowe temperatury? Jeżeli u mnie są za wysokie to czego to może być przyczyną. Auto ma moc nie dymi ,pracuje poprawnie....
Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego Poziom napięcia w obwodzie jest niższy niż dopuszczalny. Możliwe przyczyny: •Zwarcie w obwodzie czujnika ciśnienia powietrza doładowującego. Usterka mogła powstać wskutek zatkania układu dolotowego. •Usterka w obwodzie czujnika temperatury płynu chłodzącego, czujnika temperatury powietrza doładowującego,...
VW Polo 6N2 Lift, 2001.03, HB 3d., benzyna 1.4 16V 75KM bez lpg, 182000km, manual 5, ABS, klima Opiszę dzisiejszy przypadek: Do dnia dzisiejszego wszystko było ok. Trochę jazdy po mieście (spokojnej i około 8-10km). Nagle temperatura 110° (płynu chłodzącego) i mruganie kontrolki oleju. Zjechałem na prking, wyłączyłem silnik. Pod maską: - zbiorniczek...
Witam. Była lub jest akcja serwisowa związana z tym problemem a wg dealera wygląda to tak: "... istnieje potrzeba przeprogramowania jednostki sterującej PCM najnowszym oprogramowaniem. Problem wynika z nieprawidłowej komunikacji pomiędzy modułem sterowania zespołem napędowym PCM, a zestawem wskaźników IC. W wyniku tego aktualne oprogramowanie zestawu...
Niestety nie. W międzyczasie w pewnym warsztacie wykonano czyszczenie silnika z nagaru - pomogło o tyle, że efekt nie jest już tak częsty i nie wyskakują błędy o braku powietrza we wtórnym obiegu. Dla pewności wymieniłem też wszystkie cewki i pompę wysokiego ciśnienia paliwa. Ale wciąż zdarza się, że sinik przy uruchamianiu (szczególnie kiedy temperatura...
1. Sprawdz ręką czy wentylator lekko obraca się (przy wyłaczonym zapłonie); 2. Zapala się lampka check na tablicy podczas pracy silnika? Jeśli tak odczytaj błędy) ECU otrzymuje sygnał od czujnika temperatury (w Lanosie 1,6 16V pod kolektorem ssącym dwupinowy ) i steruje przekaźnikami low i high w układzie wentylatora(ów) - jeśli pojawi się niesprawność...
Należałoby podpiąć komputer i zobaczyć co tam się zarejestrowało. Dla mnie wygląda to na "sikające" wtryskiwacze. Jednak to, że po nagrzaniu jest lepiej może wskazywać na czujnik temperatury - płynu chłodzącego lub powietrza. Ale to wszystko to tak na prawdę wróżenie - zczytaj błędy i daj znać.
MSF 0 2317 - jest o jeden wyłącznik za mało, za dużo, lub któryś jest uszkodzony MR 1 6777 - zużycie energii przez pompę AdBlue jest za wysokie HM 0 6033 - czujnik temperatury oleju w skrzyni rozdzielczej ma zwarcie do masy GS 0 4540 - czujnik temperatury oleju ma przerwę lub zwarcie do plusa GM 0 7044 - światełko nocne po stronie kierowcy ma przerwę...
odporność do 100 stopni Celsjusza Zdecydowanie mało. Temperatura płynu chłodzącego jest czasem dużo wyższa. To nie te czasy gdy można było lać wodę do układu
michal200848 mógłbyś rozwinąć, co rozumiesz przez test wyjść? Jestem troszeczkę laikiem w dziedzinie motoryzacji. Pawel wawa w okolicach czujnika temperatury płynu chłodzącego ? Gdzieś miernik mieć powinienem, muszę poszukać, jak nie to jakiś kupię.
Mam Citroena AX 1.1 na wtrysku. Problem przedstawia się następująco: przy odpalaniu zimnego silnika wchodzi na zbyt wysokie obroty i utrzymują się one trochę za długo (ok 5km). Przy uruchamianiu ciepłego silnika jest OK. Silnik krokowy jest OK. Podejrzewam czujnik temperatury płynu chłodzącego układu wtryskowego. Mam tylko mały problem - nie wiem który...
Zaświecenie się kontrolki zbyt wysokiej temperatury nie świadczy jeszcze o przegrzaniu silnika , o przegrzaniu można mówić jak wywali płyn przez korek w zbiorniku wyrównawczym.W tych silnikach kontrolka podwyższonej temperatury płynu chłodzącego świeci się z wielu powodów ,nie koniecznie z powodu przekroczenia dopuszczalnej temperatury pracy silnika.
Wystarczyłoby aby podpięli do auta interfejs diagnostyczny by porównać wskazania temperatury z czujnika G2 ze wskazaniami z czujnika G62 (obydwa umieszczone są w jednej obudowie ale mierzą temperaturę płynu chłodzącego silnika oddzielnie, jeden dla potrzeb sterownika a drugi dla potrzeb wskaźnika w zegarach) i już byłoby wiadomo czy to wina któregoś...
Witam! Brak całkowicie ogrzewania z przodu i z tyłu.... Webasto rusza i osiąga szybko wysoką temperaturę i się wyłącza..... Czy brak działania pompki obiegowej całkowicie zatrzyma ogrzewanie... Rurki do nagrzewnic zimne... Gdzie ta pompka jest, czy w środku w piecyku?
Witam, ja mam podobną sytuację do opisanej i mówię co następuję: Komunikat z czerwonym ostrzeżeniem silnika na desce rozdzielczej dotyczy przekroczenia temp. granicznej jaką jest 125,2 stopnia Celsjusza dla oleju dla DAF XF105.460. Co zrobiłem do tej pory, wymieniłem termostat płynu chłodzącego (stary martwy w pozycji półotwartej), wymieniłem termostat...
(płyn chłodzący jest ugotowany) nie wiem czy dobrze zrozumiałem (ma wysoka temperaturę). Trzeba sprawdzić drożność całego układu chłodniczego oraz pompę wody, sprawdź też olej w silniku jego brak powoduje szybkie nagrzewanie się silnika co może go zatrzeć, sprawdź też wentylator ten na chłodnicy oraz ilość płyny chłodzącego.
Ok precyzuje😉 Tak wiec wymieniałem kołnierz cieczy płynu chłodzącego wraz z czujnikiem który się w nim znajduje. Stary przepuszczał płyn, rzeczywiście po wycięciu z tego czujnika wtyczki na desce wywala komunikat o za wysokiej temperaturze i włącza wentylator na bardzo wysokie obroty. Wiec wiem na pewno ze drugi bieg działa. Nie wiem jak sprawdzić...
wysoka temperatura płynu temperatura płynu chłodzącego mazda podgrzewacza płynu chłodzącego
toyota radio zasilać akumulator skuter elektryczny przyciski przestają działać
uniden ubc125xlt uniden ubc125xlt
Skoda Fabia I - Niedziałające wycieraczki przód i tył Czy można wymienić bezpiecznik 20A na 25A?