Witam Ten problem to ja przerabiałem. Ten przewodzik który idzie do zbiorniczka wyrównawczego jest nie drożny on musi być ciepły powstaje poduszka i dla tego tak się dzieje {brak odpowietrzenia}sprawdź ten przewodzik i napisz na forum.
wskazówka weszła na czerwone pole a wentylator nie zadziałał Podjedz do kogoś na "komputer" i niech odczyta jaką temperaturę widzi sterownik silnika jak wskazówka jest na czerwonym polu, bo bardzo prawdopodobne jest że wskaźnik cie w balona robi, a sam silnik wcale nie musi się przegrzewać.
Od penwego czasu w Oplu Corsa dzieje sie cos z ogrzewaniem.W zimie po właczeniu ogrzewania trzeba było czekac bardzo długi czas zeby auto sie ogrzało mimo iz temperatura silnki była wystarczajaco wysoka.Prosze o pomoc moze ktos wie co trzeba sprawdzic ?? Dzieki za pomoc pozdrawiam.
To jest właśnie silnik krokowy. Trzpień trzeba ustawić przed włożeniem na określony wymiar. Między wierzchołkiem trzpienia, kołnierzem ma być nie więcej niz 28mm. na 80% w tym silniku nie ma egr.
Od penwego czasu w Oplu Corsa dzieje sie cos z ogrzewaniem.W zimie po właczeniu ogrzewania trzeba było czekac bardzo długi czas zeby auto sie ogrzało mimo iz temperatura silnki była wystarczajaco wysoka.Prosze o pomoc moze ktos wie co trzeba sprawdzic ?? Dzieki za pomoc pozdrawiam.
a odma i czujnik temperatury silnika???moze to być przyczyna duzego spalania i jego słabości???
Witam Chyba znam przyczynę wysokiego spalania, nawet na trasie wskaźnik temperatury pokazuje koło 80 stopni a to jest kilkanaście stopni poniżej optymalnej temperatury silnika.
zacznij od wymiany termostatu i potestuj auto moze to tylko problem w zbyt słabej temperaturze silnika .pozdr.
Sprawdź czujnik temperatury cieczy chłodzącej (niebieski)
Ja bym pomierzył cisnienie paliwa i kompresje skoro to opel.
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
Jak to nie ma sterownika? Sterownik jest zamocowany bezpośrednio na bloku silnika przez co jest narażony na wibracje i wysoką temperaturę.
Witam. Sprawdź: 1) Termostat czy do momentu osiągnięcia temperatury pracy nie otwiera dużego obiegu do chłodnicy. 2) Jeżeli 1 pkt. ok. to sprawdź czujnik temperatury silnika czy ma poprawne wskazania w danych temperaturach (zimny/ciepły). 3) Jeśli ok to trzeba szukać dalej w bebechach silnika. P.S. Zawsze zaczynajmy od diagnozy najprostszych rzeczy,...
Najlepiej op -com .Chodzi o temperaturę jaką widzi sterownik bo jeśli jest za wysoka będzie podawał zbyt mało paliwa na zimny silnik
Na razie nic nie ruszaj. Za wysokie napięcie lądowania jest właśnie spowodowane zimnem. Zimny regulator napięcia ma większą tolerancje błędu. Gdy temperatura wzrośnie od silnika bądź samego alternatora napięcie masz właściwe. Miej rękę na pulsie i kontroluj sytuacje. Ale zapewne gdy temperatura otoczenia wzrośnie to i ładowanie po uruchomieniu wróci...
Zwróć uwagę na wskaźnik temperatury czy silnik dochodzi szybko do temperatury 92-95 st. Jeżeli nie to sprawdź czy nie jest uszkodzony termostat. Może jest zacięty. Jest to jedna z głównych przyczyn wysokiego zużycia paliwa.
Po wymianie sondy powinno się zdejmować kleme minusową - reset kompa. Termostat: 1.Jeśli jest wskaźnik temperatury to należy zaobserwować czy w czasie jazdy nie spada za nisko - poniżej właściwej temperatury pracy czyli około 88stopni , albo gdy wskaźnika nie ma sprawdzić czy normalnie działa ogrzewanie czy przy pokrętle ustawionym na max. jeśli powietrze...
przegrzewa się, muszę włączać nawiew w kabinie na maxa na najwyższą temperaturę, wtedy ja się gotuję, ale temp silnika minimalnie spada, choć ciągle jest bardzo wysoka :( Najgorzej jest w korkach :(
Jeżeli chodzi o wysokie obroty, to winowajcą często okazuje się czujnik odpowiedzialny za badanie temperatury silnika – w przypadku, gdy jest niesprawny, może pokazywać, że silnik jest nierozgrzany, a w rzeczywistości osiągnął już odpowiednią temperaturę. Dodano po 1 I czujnik temperatury zewnętrznej
Tak swoją drogą, ciekawi mnie tylko jak długo powinny się grzać Jeszcze jedno bo przeoczyłem.. Świece zarowe powinny tylko grzać kiedy na desce rozdzielczej pali się kontrolka od świec przed uruchomieniem silnika.Napewno po uruchomieniu silnika świece żarowe nie powinny grzać, bo niby po co by miały to robić skoro w komorze spalania jest zapłon? Sa...
W chłodnicy to nie żaden czujnik, tylko przełącznik termiczny. Jeśli na 2 piny to tak jak mówiłem, włączenie 100, wyłączenie 95. Wszystko jest ok a Ty szukasz dziury w całym, na dodatek masz tu wielu radzących, z wiedzą taką samą albo i mniejszą niż Twoja. To Opel i tak ma być, skoro jeździsz na płynie, żadnych niepokojących objawów nie ma prócz tej...
No za krotki dystans uznaje odcinek o długości ok 5 km. Wedy wskaźnik wskazuje wysoką temperaturę i załańcza się wiatrak. Jackall -- jeżeli uważasz że to nie wina termostatu to co by było przyczyną ? kolego ,wysoka temperatura to ile to jest tak na wskazniku :?::?::?::idea: i co po za tym się jeszcze złego dzieje :idea:
Witam, mam ten sam problem, szarpie podczas jazdy - przy schodzeniu z wysokich obrotow (silnik nagrzany). Sonda nowa, zawor tez. O którym czujniku temperatury piszecie? Bo jest ich chyba kilka. Gdzie go moge znaleźć przy silniku (od której strony)?
niestety to nie ten problem. -> regulacja gazu. A z jakim silnikiem ten wóz ? On po mieście moze tyle spalić. Analiza spalin prawdę ci powie.
o cholera, no nie wiedziałem że potencjometr to nastawnik biegu jalowego. A czujnik temperatury silnika służy do właczania świateł w zimie? Ps-zbyt wysokie napięcie w przypadku potencjometru to wtedy kiedy na slizgaczu bedzie powyżej 4,7V albo bedzie odłączony.
na biegu jałowym zawór EGR nie otwiera się samoczynnie (ECU nie żąda otwarcia, dopiero po dodaniu gazu lub jego puszczeniu), ciekawe jaką temperaturę widzi ECU, miałem taki przypadek że po nagrzaniu silnika termistor wariował (przerwa, albo wysoka rezystancja) wzbogacało mieszankę i szarpało nim, na wysokich w miarę dobrze się zachowywał.
filtr powietrza ok a poza tym reszta nie ma wplywy na 7.1 CO Dodano po 2 wtrysk paliwa podmieniany sonda nowa swiece nowe kable wn nowe przeplywki nie ma silniczek nie ma wplywu lewego powietrza brak rozrzad ok ustawiony czujnik temperatury ok na kompie ) usterek
Wracając do pierwsze twojej wypowiedzi, piszesz żę termostat został wyjęty, czy wstawiony jest nowy. Bez termostatu silnik nie będzie prawidłowo pracował, jak wiemy musi mieć odpowiednią temperaturę. Jeśli problem to wysoka temperatura, proponuję jeszcze sprawdzić płyn chłodzący i olej w silniku, czy nie pojawiły się jakieś wzajemne zanieczyszczenia....
Wskazania sondy lambda są nieprawidłowe. To jest sonda 1V ,więc masz zwarcie do plusa np. na wtyku sondy.(do grzałki). Dodano po 5 Wyświetlacz testera B1S1 Czujnik O2 Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej Wszystkie odbiorniki wyłączone Pedał gazu nie przyciśnięty 50 ... 950 mV Zmiana sygnału między wysokim oraz niskim zakresem napięcia
Corsa z tym samym silnikiem pokazuje mniej-więcej tyle samo na wskaźniku. W zimie masakra z nagrzaniem tego silnika, przy -20 po zatrzymaniu na światłach temperatura spada w oczach...
kody odczytałem poprzez przytrzymanie dwóch przycisków obok wyświetlacza No to sobie odczytałeś kody błędów wyświetlacza. Nie nagrywaj żadnych filmików, nie wypisuj bzdur na temat planowania od nowa głowicy, nie czyść silniczka krokowego tylko jedź na jakikolwiek warsztat, niech przeprowadzą analizę spalin, ponadto sprawdzą parametry życiowe silnika....
Witam! Ostatnio w moim Oplu wymieniałem termostat, ponieważ silnik się nie dogrzewał. Po wymianie, do 90 stopni silnik rozgrzewa się w prawidłowym tempie. Jednak problem pojawia się jak już osiągnie tę temperaturę. Wskazówka podnosi do jednej kreski powyżej 90 stopni, a później szybko opada do 90 stopni i proces ten powtarza się przez całą jazdę. Co...
Byl juz podobny temat ale sadze ze jest inna przyczyna wysokiej temperatury silnika podczas jazdy po miescie i w korkach. Odmiennie do poprzedniego postu nie slyszalem swojego wentylatora juz jakis czas plyn jest na jednakowym poziomie od dluzszego czasu czyli od wymiany, kolor rowniez bez zmian. Temparatura spada do normalnego pozimu podczas szybkiej...
Witam grupę, czy ma ktoś może jakiś pomysł na usunięcie usterki w Oplu Corsie 1.2 16v 2002r. mianowicie błąd P0115 obwód cieczy chłodzącej zbyt wysoki sygnał podczas odczytu temperatury z testera wykazuje -40 stopni Celsjusza a napięcie mierzone we wtyczce czujnika temperatury cieczy wykazuje ponad 6,5V z tendencją spadkową. Po wyłączeniu silnika kiedy...
Witam.Mam Corsę 1,0 z instalacją gazową i po nagrzaniu silnika samochód na niskich obrotach traci moc, na wysokich wszystko jest ok, odczuwalne jest to w ten sposób jak by na moment nie palił na jedną świecę. Wymieniłem świece na nowe, czujnik położenie wału, czujnik temperatury, wyczyściłem przepustnice, wyciąłem katalizator i bez zmian. Corsa ma przejechane...
Za wysokie ciśnienie napewno nie; nadmiar na listwie wraca przewodem do baku. Natomiast faktycznie w grę wchodzi albo czujnik temperatury silnika, albo ta słynna sonda lamda. Ponawiam propozycję odłączenia jej, przejścia tym samym w tryb awaryjny i przejechania się, najlepiej na benzynie. Jeżeli będzie chodził lepiej to mamy winowajcę.
Ktoś patrzał w takie parametry jak napięcie sondy lambda, temperatura silnika, czas wtrysku itp.? Ile auto spala benzyny? Czy są jakieś błędy w ECU? Jakie ciśnienie na reduktorze? Jak wygląda mapa benzyny a jak LPG? Dlaczego po wzbogaceniu mieszanki silnik pali tyle samo? - bo ECU zmniejszyło czas wtrysku?
Na zimnym silniku obroty wysokie nawet bardzo,a po zapaleniu zimnego silnika chodzi jakby po zalaniu albo na 3 cylindry dopiero po przegazowaniu takim mocnym zaczyna w miarę normalnie chodzic ale ma mocno podniesione obroty. Dopiero na swojej normalnej temperaturze chodzi w miarę płynnie ale ma podwyższone obroty. Nie mam obrotomierza więc nie wiem...
Te miejsce na przekaźnik od podgrzewacza paliwa i świec żarowych w przypadku diesla (którego nie było) Opel corsa B i opel tigra to niemal to samo. O ile opel corsa B miał silniki diesla od isuzu (pojemności 1.5, 1.7) o tyle w tigrze były montowane tylko silniki benzynowe(a przynajmniej nigy diezla w tigrze nie widziałem i nie słyszałem). Ale to będę...
Mam problem odnośnie naprawy opla corsy jeździł bardzo ładnie ale jest z nim taki problem ze gdy się odkręci świece przeczysci to zazwyczaj odpala ale pali chwilę i koniec zgasisz to nie zapalisz a jak już zapali to ma moc i silnik chodzi wzorowo czasem zdarzało się że zaświeciła się kontrolka od silnika ale po jakimś czasie gasła nie odpala nawet na...
Taki pomiar nic nie daje bo tak naprawdę nie wiadomo jakie napięcie tam ma być a ono zależy od temperatury silnika oraz obrotów silnika. Mnie np program pokazuje że tam ma być 1,5V na jałowym. Należało by odczytać co widzi ECU i czy ta wartość zmienia się "liniowo" przy wyższych obrotach. Chodzi o to że nie używasz tych obrotów w czasie jazdy a raczej...
Witam. Mam następujący problem z Corsą B 1996 1,2 benzyna 45KM Oznaczenie silnika 12NZ. Kiedy silnik się nagrzeje to obroty zaczynają mieć wahania. Towarzyszy temu też taka przypadłość, że kiedy auto się przechyli na prawo lub do tyłu (np. gdy zaparkuję na krawężniku, albo stanę na wzniesieniu), albo wykonam ostry zakręt, Corsa zaczyna się dusić. Czasami...
Jak silnik nie bedzie miał swojej normalnej temp. pracy to będzie cały czas zwiększona dawka paliwa przez sterownik ustalana. Tak jest, czyli potwierdziłeś coś, o czym przekonał mnie wyżej kolega, pisząc, że gdyby to był czujnik temperatury, to samochód paliłby więcej również w trasie, a w trasie pali dobrze.
Witam, Na wstępie może powiem że przeczytałem chyba wszystkie tematy dotyczące tego problemu. Corsa B 1.4 8v ( nie wiem gdzie znaleźć model silnika ) bez gazu , przejechane 80 tys. Problem dotyczy wysokich obrotów oraz wysokiego spalania , wyskakuje check engine (p0505 błąd regulacji biegu jałowego)+syczenie pod maską elementy wymienione : 2 czujniki...
Mam Opla Corsa b 1.0 12v rok prod. 1999 /2000. silnik pracuje dobrze, ale na wolnych obrotach faluje. Przyspieszenie jest , nie szarpie , jedyny minus duszące spaliny i pali koło 7 l na 100 km. I przy wyłączeniu odbija w lewą stronę. Byłem podłączyć autko do komputera i nic nie odczytał. Autko jeździ na benzynie i nie było gazowane. Wymieniłem; -czujnik...
Witam wszystkich, mam pytanie dotyczące programu ABCom. Samochód Opel Corsa B silnik 1.0. ABCom na rs232 podaje wszystkie parametry oprócz temperatury płynu i temperatury powietrza wchodzącego-cały czas pokazuje 0. Odpowiadające tym temperaturom napięcia czujników wyświetlają się chyba normalnie, tzn napięcie czujnika temp powietrza wchodzącego zmienia...
Ale to jest wielopunkt 1,4 16V 66KW 90KM Model silnika to X14XE Po odcyztaniu kodow z komputera wyskakuja mi takie cyfry : 12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek 47 Zawór recyrkulacji spalin 61 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie 71 Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie 35 Silnik krokowy - niewłaściwa...
Czujnik tylko oryginał, może być dobra używka. Najczęściej jest i tak sprawny, przyczyna leży w kablu i gniazdach. Oględziny tu nie pomogą, trzeba wymienić. Ważna jest bardzo rezystancja kabla z czujnikiem, niewielka odchyłka od prawidłowej wartości potrafi powodować błędy. Kabel potrafi mieć mikropęknięcia od temperatury co w połączeniu z wilgocią...
Myślę, że grubość świec nie ma większego znaczenia. Jeśli tylko nagrzewają się do wysokiej temperatury i są takiej samej mocy, to będą w stanie nagrzać komorę do podobnej temperatury. Jeśli po wykręceniu z bloku i sprawdzaniu osiągały jasnopomarańczowy kolor, to znaczy że są sprawne i nie szukałbym w nich przyczyny nieodpalania auta. Co innego sam sterownik...
WITAM Mineły 3 lata od ostatniego wpisu ale podzielę się doświadczeniami związanymi z opel corsa b 1.2 8v wer. z katalizatorem 1995 R . Nie pamiętam kodu silnika. Auto paliło 12 litrów, po dodaniu gazu zamiast jechać to zwalniało, dopiero jak weszło na wyższe obroty to zaczynało przyspieszać no i nie równa praca silnika na luzie. Problemów było kilka...
mój Asterix 1,4 pali od 6,15 ( lato, trasa ) do 8,8 - zima, najgorszy wynik od roku czyli twoj wóz łyka stanowczo za dużo. Sprawdz filtr powietrza, czujnik temperatury kompa, swiece, termostat i czy do filtru jest podpiete zimne powietrze a sądząc po opisie masz żle wyregulowaną instalację - po nagrzaniu silnika trzeba wkręcić śrubę na parowniku tak...
Witam, komputer wskazuje błąd P0505 "Układ regulacji biegu jałowego - usterka", zapala się check engine. Do tego na początku pokazywał się P0115 "Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - usterka". Napięcia raz były za wysokie, raz za niskie (w załączonym obrazku). Potem zniknął błąd P0115. http://obrazki.elektroda.pl/4467038200_1...
Witam , Mam corse B 95' silnik c12nz . 1. Po odpaleniu na zimnym silniku pali się stale kontrolka CHECK ENGINE 2. Zastosowałem metodę drucikową która wykazała błędy : -15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie -34 Zawór EGR -okablowanie EGR- wysokie napięcie lub Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym - niskie napięcie...
Oleje syntatyczne czy półsyntetyczne mają lepszy wskaźnik lepkości niż mineralne oraz lepsze dodatki uszlachetniające. olej który masz teraz 15W40 jak zmienisz na półsyntetyk np. 10W40 to nie powinno się nic stać, jeśli chodzi o klasę lepkości to polepszysz mu parametry przy niskich temperaturach z 15W na 10W, a przy silniku rozgrzanym (temp. oleju...
gdzie ten potencjometr jest umiejscowiony? czy da się to samemu wyczyścić? na kompa podjadę tak czy inaczej. znalazłem w innym temacie, dotyczącym corsy c 1,7 dti z 2000, że to najprawdopodobniej przepływomierz powietrza. czy to możliwe? Albo gdzieś przy pedale gazu w kabinie albo gdzieś w komorze silnika - szczerze powiedziawszy nie przyglądałem się...
a jeszcze jedno rano jak odpalam silnik pracuje jakby na dwuch garach i nie chce wejść na obroty dopiero jak popracuje dwie trzy min.trochę się zagrzeje to jest ok itak już do ostygnięcia A z obrotami to standardowa kwestia,popracuje troche zagrzeje sie to zajdzie na prawidlowe obroty (u mnie to 800obr) Nie kolego tomking, silnik ma pracować na wszystkich...
Witam! otóż od jakiegoś czasu mam uciążliwy problem z moim samochodem, polega on na zbyt wysokich wolnych obrotach, obroty te utrzymują się na poziomie 1,5tys i nie chcą zejść, dziwna sytuacja występuje także przy wciśnięciu gazu ponieważ kiedy wkręcam silnik tak do 5tys (na luzie) to obroty kiedy spadają tak od 2 tys spadają bardzo powoli podczas normalnej...
Witam ! Dziękuję za pomoc Prawdopodobnie przyczyną gaśnięcia był nieszczelny przewód (za luzny)do czujnika podciśnienia (MAP sensora) przy kolektorze ssącym W tej chwili pali bez zastrzeżen mając ciśnienie na jednym cylindrze 6 a na pozostałych po 10 (prawdopodobnie zapieczone pierścienie) może dlatego wolne obroty minimalnie są niestabilne. Co do 100...
Zaznaczam, że na oplach się nie znam, ale też mam auto z 93, w którym mechaniory nie chcą już grzebać - i dobrze, bo sam w nim grzebię i wiem do kogo miec pretensje w razie czego... (p106 1.1i). Możliwe, że masz pokorodowane złącza przewodów w wiązce od kompa do czujnika temperatury lub krokowca. Komputer zgłosił błędy, mechanior je odczytał, wymienił...
Dzień dobry, Posiadam Opla Corsa B 1.6 16v GSI i od ponad roku mam z nią niemały problem. Opiszę problem w punktach: 1. Odpalam samochód na zimnym silniku 2. Silnik chwilę się dławi i nie ma mocy 3. Po przejechaniu ok 50m dławienie ustępuje i samochód z powrotem odzyskuje prawie całą moc. 4. Gdy silnik się nagrzeje, dławienie powraca następuje spadek...
Witam. Samochód ładnie jedzie na krótkich dystansach. Przy dłuższej trasie po pewnym czasie zapala się żółta kontrolka silnika i silnik gaśnie. Dzieje się tak przede wszystkim przy dojeździe do skrzyżowania, przy wrzucaniu na luz lub na światłach. Nie można od razu ponownie go zapalić, ale po odczekaniu kilku minut jak ostygnie znowu można pojechać,...
Miał do czynienia ,ale bez porządnej diagnostyki zbyt dużo trzeba wydać na próby. przeływomierz ,EGR,czujnik temp.(na pompie wody),pompa paliwa.....itd Dodano po 14 Tutaj masz kompletną listę danych: T001 Wyświetlacz testera Napięcie akumulatora Zapłon ZAŁ Silnik WYŁ Wszystkie odbiorniki wyłączone 11,0 ... 13,5 V Rozruch silnika powyżej 8,0 V Silnik...
W twoim aucie są dwa czujniki temperatury cieczy jeden do wskazań na desce-jednopinowy drugi do sterowania ECU -dwupinowy tego sprawdź. Przeważnie problemy są gdy wykazuje zbyt małą oporność np. przy 20*C poniżej 2000 omów Masz na myśli ten czujnik http://www.alle*** Jak tak zaraz sprawdzę Dodano po 6 Proszę zapoznać się z regulaminem forum, link do...
Witam, tak się składa że od ponad 2 lat jeżdżę taką Corsą. Ten silnik jest starszej generacji i nie ma tam żadnych czujników!! (oprócz dwóch czujników temperatury [jeden do wskaźnika na desce rozdzielczej, a drugi do układu sterującego przekaźnikiem świec żarowych] i czujnika ciśnienia oleju). W związku z czym wyłączanie się silnika leży zapewne w kostce...
Witam, ostatnio do mojej corsy B 1.2 96r został założony gaz ( 1 generacja). Pomimo małego silnika, byłem do tego zmuszony ze względu wysokiego spalani jak na 1.2 (8l/100km) a samochód służy mi tylko dojazdowi do pracy. Przez pierwsze trzy dni jazdy na gazie było wszystko w porządku, następnie pogorszyla się pogoda, spadła temperatura i występuje problem...
Na temat: OPEL CORSA 1.2 KAT (1995) bez gazu Witam, chcialbym spytac, czy mial ktos moze podobny problem do mojego i zna jakies rozwiazanie (podpowiedz). Otoz niedawno, kupilem ponoc wg mechanika calkiem niezle autko - Corse B. Na poczatku wszystko bylo ok, az do zaswiecenia sie pomaranczowej lampki (awaria ukladu elektronicznego). Nadszedl czas na...
To wszytko co mogłem dzisiaj uzyskać, ale brak błędów OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,14/01/2017. 10:1209 Dane serwisu: hkj Wybrany model>,1997,Corsa-B,Silnik,X 12 SZ Sterownik KW81 protocol initialized. ECU ID=16212209-JD-2209-5C Software=2209 Hardware=5C Dane z bloków pomiarowych: Identyfikator,01...
Dzień doberek :) Od maja zeszłego roku stałem się nieszczęśliwym posiadaczem czerwonej Corsy C 1.2 Twinport z 2004 roku. Nie przyszło mi do głowy, żeby wpisać do wyszukiwarki numer telefonu sprzedającego. Zrobiłem tak niedawno i wyskoczyło mi archiwalne ogłoszenie z tym samochodem. Pisało w nim ,,pilnie sprzedam". No i się przekonałem, dlaczego pilnie......
Wg Ciebie to normalne, że "nowoczesny europejski" silnik dogrzewa sie po 25 km jazdy, bo oddaje mało ciepła? No to gratuluje i współczuje za razem. Tak to całkiem normalne ( niestety) zjawisko zwłaszcza w europie gdzie stosuje się wysoko sprawne małe silniki witam! tak się przyglądam tej ciekawej dyskusji i czasami to aż mi się coś zbiera! co ma teoria...
Witam. Zakupiłem Corse B 1.0 12V z 99roku. Silnik od początku nie chodził najlepiej - miał cały czas podwyższone obroty. Pracował jakby był na ssaniu i zapalał się check. Podczas jazdy potrafił się zdusić, ale jechać się dało. Zauważyłem, że ktoś majstrował przy zamalowanych żółtą farbą śrubkach przepustnicy i był założony w miarę nowy zamiennik regulatora...
Moja historia zaczeła sie od tego ze na benzynie auto zaczeło szarpac, tlumaczylem sobie ze poprostu po intensywnej jeździe na gazie przewody paliwowe i wtryski sie pozapiekały i ze minie to predzej czy pozniej po stosowaniu benzyny plus srodka czyszczacego (STP) i tak było faktycznie auto po takim zabiegu jezdziło lepiej na benzynie. Podczas tego jak...
Witam, zakładając ten temat proszę o pomoc - wskazówkę w wyborze auta. Roczne przebiegi minimum 7-10 tyś km do 25 tyś km- będzie oszczędnie mogą się zwiększyć. Są minimum 3 kryteria wyboru 1. silnik pojemność od 1.4 do max 1.8 l. p.s. proszę polecać w tych widełkach. 2. chętnie kombi - wygoda, a między 5 drzwi a kombi spalanie może nawet nie 1 litr...
Podzielę się z wami moją przeróbka alternatora akurat od Isuzu Midi, bo jakieś 12 lat temu na szortach w Polsce tego nie było a diody były tam nisko-profilowe, więc od Poloneza się nie zmieściły a te, które wchodziły miały max 5A więc lipa.. Wymiana alternatora nie wchodziła w rachubę ze względu na wakupompę. U mnie poszły diody, a regulator też szwankował,...
Jeżeli obr. na zimnym silniku przy niskich temperaturach masz w granicy 1000-1300obr/min nie masz się czym przejmować. To normalne . Gdy tep jest niższa silnik ma zwiększone obr żeby silnik szybciej uzyskał optymalną temperaturę roboczą.
Wiem że podobnych tematów było dużo, zapoznałem się z nimi ale nie rozwiązały mojego problemu. Od 1,5 roku posiadam Opla Corsę B 1.4 benzyna + lpg 1994r. Samochód jak na swój silnik ma dość duże spalanie. Spalanie benzyny to około 9-10 litrów, a gazu około 11 litrów latem w mieście. Instalacja gazowa jest raczej niskiej generacji, nie jest to sekwencja,...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Witam. Widziałem, czytałem, szukałem... Jednak puki co nic nie pomogło. Mam opel corse B 1,2 city+lpg kolor gaciowaty zielony. Problem pojawia sie przy odpalaniu tylko ciepłego silnika zalewa sie lub niechce wogole zapalic i wtedy gaz w podłoge odpalam auto wskakuje na wysokie obroty puszczam gaz wskakuje na lpg znowu pedal w podloge i juz jest ok....
Witam, piszę tego posta jako swój wkład w to forum. Wiedza z tego formu niejednokrotnie przydaje mi się w różnych sytuacjach. Ale do rzeczy: w poście tym opisuje swój problem z Corsą B 1.0 '98 zwiazany z pracą silnika. Objawy (opis subiektywny): :arrow: podczas jazdy jeszcze na dobrze nienagrzanym silniku samochód szarpał, jakby się dusił lub tracił...
wysoka temperatura corsa wysoka temperatura silnika temperatura silnika corsa
funkcja skoda sterować głośność słuchawka czujniki leuze
pioneer vsx323 satel awaria stacja
Przesuwanie się obrazu w dół w wideodomofonie Tuya Telewizor Sharp nowej generacji nie włącza się po dłuższym nieużywaniu