Diagnoskop SD i podglądnij temperaturę płynu chłodzącego oraz wysteruj wentylator aby sprawdzić czy potrafi szybko "kręcić".
Przewód wygląda tak (nie znam parametrów, 1mm^2): http://obrazki.elektroda.pl/7202247000_1... To jest zwykła izolacja z polichlorku winylu, ale ja tu widzę inny problem - to jest drut a nie linka, drutu w instalacjach pojazdów nie stosujemy ze względu na wibracje, przewody się połamią a izolacja bedzie miała tendencje do przecierania...
to w normie czy spada? brak obiegu czynnika chłodzącego, pewnie termostat
Te rurki zawsze są ciepłe bo obieg jest cały czas, tylko klapa w środku zamyka obieg ciepłego powietrza. Termostat pewnie do wymiany, bo zamienniki na długo nie wytrzymują w tym modelu.
bo jest wszystko ok moim zdaniem jeśli stało się to zaraz po założeniu gazu to nie ma się co czepiać chłodnicy czy termostatu tylko sposobu podłączenia obiegu płynu do parownika z drugiej strony jeśli stało się to po pewnym czasie to może być winny termostat, czujnik wentylatora, albo zamuliła się chłodnica sam już trochę nie wiem co mam o tym myśleć...
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
Pompa wodna jest sprawna? Sprawdz pasek klinowy, Nie wiem czy jest oddzielny do pompy, ale moze to jest to.
termostat otwiera się przy ok.90 stopni ,a wentylator włącza przy ok. 100 .to dane książkowe .Jeżeli nic sięnie dzieje ,nie wyrzuca wody to może wszystko dobrze? daj mu pochodzic trochę dłużej na postoju to może załączy ,jeżeli chłodnica gorąca to wygląda .że wszystko ok.
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
Możesz pomalowac żaroodporną, ale nie ma takiej potrzeby. Ja mam pomalowany chlorokauczukiem już 2 lata i nie ma przebarwień.
VW Polo 6N2 Lift, 2001.03, HB 3d., benzyna 1.4 16V 75KM bez lpg, 182000km, manual 5, ABS, klima Opiszę dzisiejszy przypadek: Do dnia dzisiejszego wszystko było ok. Trochę jazdy po mieście (spokojnej i około 8-10km). Nagle temperatura 110° (płynu chłodzącego) i mruganie kontrolki oleju. Zjechałem na prking, wyłączyłem silnik. Pod maską: - zbiorniczek...
Dzięki będę śmigał dalej mam nadzieję że nic się nie stanie pozdrowionka jakby się ktoś wybierał na burgmanie to chętnie dolacze
Witam, mam problem z samochodem Renault Thalia 1.4 LPG, dzisiaj wieczorem podczas jazdy wskaźnik temperatury zaczął się podnosić do dosyć wysokich wartości 113°C gdzie zazwyczaj się to nie działo, zauważyłem że podczas odpalenia nawiewu na maksa wskaźnik zaczął pokazywać granicę temperatury oraz znak stop i znacznik przegrzania oraz jak zacząłem podnosić...
Nagraj filmik i wrzuć link.
Tak naprawdę to nic nie sprawdziłeś a już wymieniłeś dwie rzeczy. No dobra sprawdziłeś bezpieczniki. Nie sprawdziłeś czego brakuje w lampie ale pewnie plusa. Możesz mieć uszkodzony kabel między przetwornicą a ż są żarnikiem. Uszkodzony czujnik, wtyczka, wiązka będzie dawał efekty przegrzania auta i kontrolki STOP. Także jak widzisz szkoda Twoich pieniędzy...
Witaj. Mam ten sam problem ze swoją skodą octavia 2014r 2.0tdi 150km. Czasami nic sie nie dzieje, normalnie jest temperatura ok 90st. A czasami przy spokojnej jeździe potrafi wskoczyć na 130st. Co może być tego powodem? Nie pokazuje żadnego błędu Pomocnicze pompy wody działają normlanie. Termostat? Czujnik? Główna pompa wody?
Masz aktywny termostat przy małym obciążeniu silnika i mrozie na zewnątrz 110'C to normalna temperatura. Przegoń autostradą to temperatura płynu powinna spaść. Układ ma być pod ciśnieniem . Do póki nie gotuje płynu to jest ok.i Dodano po 1 Jak swobodny przepływ powietrza przez chłodnicę nie wystarcza do ochłodzenia płynu w chłodnicy, i tym samym w silniku...
Witam, Mam problem z przegrzewającym się partnerem. Wentylator załącza się zbyt późno, zaraz przed wejściem wskazówki na czerwone pole. Wyłącza się mniej więcej gdy wskazówka pokazuje 3/4 skali. Auto ma klimatyzację i dwa wentylatory. Gdzie szukać czujnika załączającego wentylator? Jakie ten czujnik powinien mieć wskazania dla danej temperatury i jak...
W niektórych modelach wozków widłowych są zabezpieczenia termiczne na silniku. Po osiagnięcięciu za wysokiej temperatury silnika zabezpieczenie odcina prąd. Może jest uszkodzony wentylator chłodzenia silnika. Może być tak, że odcina tylko jazdę w tył. Przyczyna może być również niesprawny ogranicznik prądowy lub sterownik.
Wentylator chłodnicy pracuje na 1 biegu?
Zacznij od wymiany tego czujnika dość często pada. Czy po nagrzaniu węże gumowe stają się twarde? Jakieś problemy z ogrzewaniem wnętrza?
No i jak spowolnisz silnik? Dasz przekładnię? Jak to umocujesz wewnątrz kuchni?? Jak to utrzyma ciężar rusztu i opiekanego mięsa? Jakie smary będą mogły być użyte? Zasilanie to pewnie najmniejszy problem jeżeli znajdziesz kable odporne na wysoką temperaturę.
Od penwego czasu w Oplu Corsa dzieje sie cos z ogrzewaniem.W zimie po właczeniu ogrzewania trzeba było czekac bardzo długi czas zeby auto sie ogrzało mimo iz temperatura silnki była wystarczajaco wysoka.Prosze o pomoc moze ktos wie co trzeba sprawdzic ?? Dzieki za pomoc pozdrawiam.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Witam wszystkich. Problem dotyczy w204 1.8CGi z 2012r. Silnik po włączeniu ogrzewania zaczyna się mocno grzać temperatura na wskaźniku 120 stopni, wentylator chłodnicy włącza się na Maxa i w kabinie słychać jak by się gotował płyn. Po wyłączeniu ogrzewania temperatura wraca do ok 80 stopni Termostat i płyn chłodniczy(wszystko z serwisu) już są wymienione....
Jego mozna stwierdzic tylko sluchowo lub przez rozbiurke. Porzadny mechanik uczciwy powinien ocenic czy nadaje sie do wymiany. Z lancuszkami sprawa wyglada tak ze oryginal przejedzie 80 tys a juz lancuszek z 2 obiegu czyli zakupiony w sklepie przejedzie 20 tys. W sumie lancuszki sa bardzo dobre lecz kolka sie wycieraja bo robione z byle jakiego materialu.
Po czym poznajesz, że temperatura wody się podnosi? Wskaźnik temperatury? Na rozgrzanym silniku sprawdź węże chłodnicy (tak jak kolega powyżej wspomniał). Jeśli będą ciepłe (czyli termostat OK) to obstawiał bym czujnik temperatury.
JJednak jeżeli świeciła się kontrolka za wysokiej temperatury silnika to miał 120 stopni i nie wróżę usterki termostatu jako jedynej przyczyny wywalania płynu. Nie przesadzaj. Jednorazowe podniesienie temperatury raczej od razu uszczelki nie uszkadza. Więcej - efekt może wyjść dopiero za jakiś czas.
Tak jest prawidłowo: http://obrazki.elektroda.net/56_12887347...
Witam Cię !! Biedna jesteś bardzo, bo ktoś naciągnął Cię na duże koszta, choć to co wymieniłaś na pewno się przyda (choć to duże wydatki). Dziwi Mnie to, że ktoś kto Ci to wszystko wymieniał, nie postawił jasno diagnozy, a jeżeli błędną to niech za to sam odpowiada!! NIE DAJ SIĘ OSZUKIWAĆ!! To nie Ty jesteś mechanikiem, tylko temu komu to zlecasz!!...
Były ''poldki'' z dwoma czujnikami w chłodnicy i z dwoma wentylatorami, ale że z dwoma czujnikami i jednym wentylatorem jednobiegowym to się nie spodziewałem.
Test na CO2 ;)
Astra F 1.6, gaz, 8 zaworów, jeżdżę od 12 lat, prawie zabytek. Od wiosny porobiło mi się, że jak temperatura na dworze ponad 15 st. C, po przejechaniu 15 km temperatura na silniku skacze do 100 st. C. Załącza się wentylator, ale temperatura cały czas w okolicy 100 stopni. Co ciekawe, wcześniej przy szybkiej jeździe (wysokie obroty, prędkość pow. 80km/h)...
Może mam wadliwy termostat,przed zmianą było wszystko ok,po założeniu nowego termostatu temperatura silnika zrobiła się wyzsza
Brudy były spuszczane jakieś 10 tys km wcześnij i nie było tego za dużo ale zobaczymy. a filterek wymienię i zobaczymy, tylko powiedzcie mi dlaczego jak temperatura silnika jest 90 st to jest ok a jak tylko podejdzie do miejsca gdzie załącza sie wentylator to już jest problem. Na moje to jak byłby filterek albo te brudy to cały czas by tak było a nie...
Problem z podnoszeniem się temperatury silnika.Jazda na pusto wszystko ok samochód załadowany podczas rozpędzania po równej powierzchni temperatura pod czerwone pole.Wymienione chłodnice wody,termostaty,pompa wody.Jeżdżę już tak rok teraz problem zaczął się pogłębiać samochód słabo wchodzi na obroty podczas rozpędzania brakuje mocy(pedał w podłogę a...
Witam kolegów forumowiczów ;) Mam podobny problem ze swoją maździnką 323j 1,58 BJ ;/ Zaczęło się od wyjazdu w Bieszczady - w wysokich partiach gór temperatura silnika wędrowała w maksymalne położenie. Był to piewszy tego typu przypadek, więc zjechałem na pobocze i podniosłem maskę...odczekałem chwilę. Nic to nie dało - jadąc na kwaterę zmiana temperatur...
Witam. Moja 206 miala wymienianą uszczelke pod gowicą, termostat, pompę wody, wszystkie czujniki temperatury, chłodnice. Problem polega na tym że po odpaleniu,silnik chodząc na wolnych obrotach trzyma temperaturę 90st i wszystko jest w normie, lecz po minucie od ruszenia temperatura silnika wzrasta nawet do 110st!!! wentylator włącza się i zbija temperature...
Od penwego czasu w Oplu Corsa dzieje sie cos z ogrzewaniem.W zimie po właczeniu ogrzewania trzeba było czekac bardzo długi czas zeby auto sie ogrzało mimo iz temperatura silnki była wystarczajaco wysoka.Prosze o pomoc moze ktos wie co trzeba sprawdzic ?? Dzieki za pomoc pozdrawiam.
czy to wina czujnika temperatury? Uszkodzony albo czujnik albo zegar. Ewentualnie może masz gdzieś zaśniedziałe złącze bądź uszkodzony przewód od czujnika.
Termostatow bylo juz 50 nowych korek od zbiorniczka jak i zbiorniczek wymieniony na nowy. Tak naprawde kazda czesc nowa kazda sprawdzona :(
Na starym czujniku też pokazywał wysoką temperaturę. A jeśli chodzi o autko to kupiłem i przejechałem ok 50 km i zaczeło się grzać Utrzymuje temperaturę ok 100 stopni a nawet przeszło 100 wtedy zapala się choinka i staję na ok 15 min i mam już ok 80-85 stopni. Dodam że teraz spuściłem płyn i jest taki brązowy jeździłem na nim ok tydzień.
Dzieki, bede szukal dalej, pozdrawiam
Wymienię wymienię po robocie w polu .
jest ok tak ma być on ma mieć ok 100stopni to normalka.
W takim razie sprawdź kolego termostat bo jak na moje oko to się nie otwiera.
Jeśli masz silnik 1.6 AVU to temperatura silnika była jest i bedzie miała 105 stopni. taki urok tego silnika. ja też nie wierzyłem i spędziłem zbyt dużo czasu żeby to zrozumieć. Jeśli masz zegary jaeger (1/2 fis) to te liczniki padały. problem był ze wskazaniem temp (wskazówka pokazywała właśnie około 120C), załączał się tryb awaryjny klimatronika i...
Spokojnie możesz sprawdzić :D Przy 100°C nic się nie stanie :idea: Przy okazji sprawdzisz czy działa wentylator od chłodnicy :P
Witam wszystkich serdecznie. Podczas ostatnich mrozów miałem problem z nagrzaniem samochodu. Temperatura na silniku była niska więc myślałem że to może być przyczyną. Wczoraj wracając z pracy silnik momentalnie złapał bardzo wysoką temperature ~100 stopni. Jako, że byłem pewien że zalany jest płynem chłodniczym a miałem do domu parę minut jazdy dojechałem...
Jakie,to auto,jak passat to popraw zimne luty w liczniku.
moj golfik MK3 w korku dostaje 110 stopni wentyl się włącza mam 100% petrygo zadnej mieszaniny z wodą podczas ciągłej jazdy mam 90 stopni. Wszystko masz OK dopóki wentyl sie włącza i lampka nie świeci....
O pompie wody też myślałem. Pod koniec grudnia wymieniam kompletny rozrząd i być może się poprawi. Nie mniej, mierzi mnie to :(
a, zapytam jeszcze po co inny jak stary działa?
Witam Ten problem to ja przerabiałem. Ten przewodzik który idzie do zbiorniczka wyrównawczego jest nie drożny on musi być ciepły powstaje poduszka i dla tego tak się dzieje {brak odpowietrzenia}sprawdź ten przewodzik i napisz na forum.
Moto doc to czysty dodatek który zagęszcza olej w wysokiej temperaturze.
Mam problem z temperaturą silnika. W czasie jazdy w lecie silnik utrzymywał bardzo wysoką temperaturę około 95 ,98 stopni ale się nigdy nie zagotował. Natomiast zimą problem jakby znikł ale szybka jazda za innym samochodem albo dynamiczna jazda i problem powraca. Na początku myślałem, że to uszczelka pod głowicą ale przejechałem 7000 km i ani nie ubywa...
nie pamiętam jak jest w a4 jeżeli jest pokrętło to linka nie przesterowuję przesłony a jak jest panel klimatronika to jest elektryczna przesłona i zacięła się w położeniu na zimne
Na początku się przywitam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum. Jestem posiadaczem Renault Laguna 2.0 8V 1994, silnik F3R. Mój problem związany jest z temperaturą silnika mojej laguny. Wszystko wygląda normalnie podczas jazdy "na trasie". W mieście wskaźnik temperatury, w moim mniemaniu osiąga zbyt wysoki stan. Prezentuje się to tak: http://img151.imageshack.us/img151/988/2...
Ja miałem troszkę gorszą sytuacje bo termo się zablokowało w stanie zamkniętym efekt - temp. chłodziwa ponad 100 stopni a wentylator nie załączał się ponieważ wskazanie temp. jest mierzone koło termostatu a pomiar temp. do załączania wentylatora jest mierzony na chłodnicy. Więc kolega może mieć przymknięty termostat i nawet przy 100 stopniach może się...
moze byc i wina czujnika. nie wiem uklad masz dobrze odpowietrzony?jezeli tak to sprobuj zmienic czujnik albo jest wina po prostu krocca.moze nie jest dla tego modelu auta co ty masz Układ odpowietrza się sam w Golfie 3 podczas pracy wentylatora wszystkie węże są pełne, czyli OK. Właśnie króciec który dałem ma miejsce na 2 czujniki podczas gdy mój...
mam problem z chłodzeniem wcześniej wogóle niełapał temperatury teraz gdy wymieniłem termostat wzkaźnik temperatury po nagrzaniu stoi na 3/4 wskaźnika i cały czas w tym miejscu ani mniej ani więcej czy jade szybko czy wolno pomieście, i niewiem czemu słyszałem że niepowinno niewychodzić za półowe i to mnie martwi pomóżcie jaka może być przyczyna ?
Sprawdz po nagrzaniu silnika czy węże od nagrzewnicy są gorące czy zimne.
Witam wszystkich na forum :D Mam problem z moją Vectra, otóż zaczęła osiągać wysoką temperaturę grubo powyżej 100 stopni (przy dzisiejszych upałach wskazówka osiągnęła nawet czerwone pole). Zacząłem wiec sprawdzać po kolei co może być tego przyczyna, termostat sprawdziłem- sprawny, wentylatory nie załączały się nawet po przekroczeniu 100 stopni, wymieniłem...
proszę o pomoc jeżdżę BMW 318 tds 1.8 przez większość roku jest wszystko ok ale niestety przy dużych upałach i gdy silnik uzyskuje górne dopuszczalne wartości temperatur zaczyna bardzo słabnąć, może ktoś miał taką sytuację i wie "co go boli"?
Najlepszy sposób to włożyć do przewiewnego woreczka sierść psa ,albo pęk włosów i zamocować pod pokrywą silnika. sądze, że od wysokiej temperatury silnika mogłoby się stopić/spalić
Jeśli dobrze pamiętam to w tym aucie jest osobny czujnik do zegara i osobny do sterownika. Jeżeli tak jest to kłopoty z odpalaniem nie mają z tym nic wspólnego.
Witam serdecznie, Problem dotyczy Audi A4 B5, 1.6 benzyna, 2000r. Mianowicie auto po osiągnięciu temperatury 90 stopni celciusza zaczyna przepalać olej (w ilościach takich iż dla jadących z tyłu jest to uciążliwe). Po włączeniu nagrzewnicy temperatura spada i spalanie ustępuje całkowicie. Dodam iż przy temperaturze 85 stopni spalanie oleju jest zasadniczo...
Ja bym pomierzył cisnienie paliwa i kompresje skoro to opel.
Klima to klima a silnik to silnik a wskazania temp na zegarach to jeszcze osobna sprawa.. Sprawdz VAG-iem jaka jest fizyczna temp silnika. Ew termostat do wymiany
Włączała mi się kontrolka od płynu chłodniczego. Wymieniłem czujnik temperatury bo wskazówka przekłamywała. Po wymianie czujnika bardzo szybko łapie temperaturę 105 -110 stopni i taka temperatura utrzymuje się cały czas. Czerwona kontrolka zaczyna migać po ok. 10 minutach. Chłodnica słabo nagrzana, termostat wymieniłem pół roku temu. Dodam że bierze...
Co masz na myśli?
najprawdopodobniej to pompa wodna jej regeneracja sie nie oplaca radze kupic nowa. pompa poprostu na wolnych obrotach ma zamala wydajnosc. pozdrawiam
Plak jest bardzo łatwopalnym produktem , spróbuj zgasić rozgrzany silnik i psiknij . Nie potrzebuje wysokiej kompresji jak olej napędowy do zapłonu. Po zgaszeniu w silniku masz wysoką temperaturę więc odpalisz bez problemu kolejny raz na ropie. Jak silnik ostygnie musisz mieć znowu do rozruchu wysoka temperaturę i odpowiednią kompresję aby nastąpił...
Przed chwilą napisałem że w parametrach na VAGu 90°C a w panelu informacja, że sprężarka zablokowana przez zbyt wysoką temperaturę silnika.
A czy po dłużej takiej jeździe nie wyskakuje komunikat wysokiej temperatury silnika ? Albo czy silniki nie jest gorący ?
Najpierw sprawdź czy czujnik nie oszukuje o te 10 C.
który chciałem kupić to jest z opcją emisyjności. Rozumiem z opcją ustawienia emisyjności. To nie jest konieczne. Tutaj należy nakładać cieniutką warstwę tuszu z tlenku tytanu bo jego emisyjność jest znana i jest w tablicach do wzięcia. Nie wiemy z jakiego stopu jest wykonany cylinder i nie znajdziemy gotowca w tablicach. Ponadto metale są "wredne"...
A czy przyczyną tej wysokiej temperatury silnika może być słabo wyważony wirnik? Na stole z podkładką gumową pracujący silnik przesuwa się. Na wirniku są takie trzpienie aluminiowe i na niektórych jest po dwie, trzy sztuki podkładek stalowych, a trzpień jest delikatnie sklepany. Dodam jeszcze, że wirnik ani stojan nie mają śladów kontaktu ze sobą.
Część. Mam problem z wysoką temperaturą silnika podczas jazdy, wymieniłem termostat jednak to nie to :/ Pomocy
Wszystko co związane z pracą silnika (nie jestem mechanikiem i nie znam tego interface), a najlepiej nagrać filmik przy rozruchu i podczas rozgrzewania i nagrać tabele z: prędkości obrotowej, temperatury powietrza i płynu (tu może być więcej niż jeden czujnik), przepływu powietrza, ciśnienia paliwa, czasu otwarcia wtrysków, pracy sondy lambda, EGR jeśli...
Witam lepiej zrobić tak że każda grzałka ma wejście i wyjście przez ściane pieca poprzez przepusty ceramiczne .Z tyłu pieca możesz łączyć je w różne konfiguracje np: gwiazda trójkąt lub jeszcze do tego regulator na tyrystorach . W celu dokładniejszego rozkładu temperatury możesz zamocować propelę czyli mieszarke atmosfery w komorze grzejnej. przy większych...
Ze zbiorniczka wyrównawczego? Odkręc korek za zapalonym ciepłym silniku i sprawdź czy mocno nie gazuje. Nie ubywa go czasem? Może uszczelka pod głowicą. Dodano po 2 Może odpowietrznik w korku nie puszcza ciśnienia. Silnik łapie wysoką temperaturę?
Bez pasty? Dość odważne :). Wyczyść, posmaruj pastą i sprawdź czy wentylator się dobrze kręci (może trzeba przesmarować np wazeliną techniczną, albo smarem do silników).
Witam wszystkich! Na wirniku nakręcona jest tarcza hamulcowa . W momencie podłączenia napięcia zasilania , zwora hamulca przyciągana jest przez uwydatnione bieguny uzwojenia roboczego.W ten sposób luzowany jest hamulec i słychać charakterystyczne klapnięcie. Silnik by mógł wystartować posiada uzwojenie rozruchowe w postaci jednego zwartego zwoja ,wykonanego...
Sprawdź termostat .
witam poszukuje schematu (rozpiski) bezpieczników do citroena berlingo 99 r 1.9 DIESEL wersja z podnoszoną klapą tylnią. Mam jeszcze 2 inne problemy mianowicie , na wskażniku jest bardzo wysoka temperatura silnika co wcześniej nie miało miejsca, oraz mam brak podświetlania deski rozdzielczej oraz zegarów . BARDZO PROSZĘ O POMOC
Witam, mam wózek widłowy LINDE E16C-02. Ten wózek był przechowywany na dworze, zaśniedział licznik i w końcu się spalił. Wymieniłem licznik na nowy i po tygodniu znowu się spalił ale był przechowywany już w garażu. Zamówiłem kolejny już z rzędu i pojawił się problem ponieważ świeci się kontrolka na liczniku kontrolka wentylatora na pomarańczowo oraz...
Moze termostat jest "zmeczony " i wolno sie otwiera?. W kazdym razie nie powinien sie tak grzac, bo najgorsze dla diesla jest przegranie silnika;/ Najgorsze dla silnika jest przechłodzenie (praca przy zbyt niskiej temperaturze). Jeżeli silnik będzie pracował przy temperaturze 100°C to nic mu się nie stanie. Ciecz w układzie wrze dopiero przy 108°C...
który rok transita ja nigdy nie słyszałem ami się nie spotkałem żeby miał jakieś zabezpieczenie przed przegrzaniem Większość Fordów ma takie zabezpieczenie, także Transit. Czujnik temperatury jest w głowicy, więc przy braku płynu jest szybka reakcja układu, bo to ona wpierw dostaje wysokiej temperatury... Ochrona silnika obejmuje: - zmniejszenie mocy,...
zapowietrzony układ chłodzenia moze byc przyczyna ubywania płynu i falowana obrotów? Dodano po 3 moze sie myle ale mysle ze skutkiem zapowietrzenia była by wysoka temperatura silnika a u mnie temperatura jest na stałym poziomie
Pomocy!!! Czym mogą być spowodowane takie objawy??? Dzieje się to sporadycznie, silnik spada z obrotów i do tego takie szarpanie. Co może być przyczyną? Film w załączniku czemu jest tak wysoka temperatura silnika ????
A moim zdaniem silne iskrzenie z komutatora wynika ze zwarcia w uzwojeniu jednej z sekcji uzwojenia wirnika. Silne iskrzenie, to duża temperatura wokół i stąd możliwość zatarcia łożyska - co z kolei powoduje zwiększenie oporu na łożysku ślizgowym podczas obracania wirnikiem. Większe tarcie, to większy prąd, a większy prąd, to większe moce tracone na...
Jeśli silnik gaśnie dopiero po rozgrzaniu, warto zwrócić uwagę na czujnik położenia wału oraz czujnik walka rozrządu. Oba elementy często odmawiają współpracy dopiero wtedy, gdy silnik uzyska wyższą temperaturę.
Pisałem wyżej. prawdopodobnie nie załącza mu się wolny bieg wentylatora i załącza się dopiero bieg szybki gdy temperatura jest już wysoka.
Powodem tego stanu jest zbyt wysoka temperatura silnika. Może to być spowodowane uszkodzeniem samego silnika lub łożysk.
Witam. Mam Kia Carnival 2.9 nie mam ogrzewania co jakiś czas podskakuje za wysoka temperatura silnika, co robić?
To nie jest wysoka temperatura. https://intercars.com.pl/pl/prawidlowa-t...
Jaki kod silnika?
Podpinasz komputer na zimnym silniku i w parametrach technicznych patrzysz jakie wartości widzi ECU. Temperatura silnika i powietrza.
To jest normalne. Najpierw następuje autotest kontrolki (czerwony kolor), potem na niebiesko sygnalizuje, że silnik jeszcze nie osiągnął właściwej temperatury pracy. Znika, gdy silnik osiągnie właściwą temperaturę. Na czerwono zaświeci, gdy temperatura będzie za wysoka.
renault wysoka temperatura silnika wysoka temperatura silnika corsa wysoka temperatura silnika peugeot
kosztorys przykład laser vam1201 złącze podświetlić klawiatura
regeneracja głośników tonsil napis neonowy
Punkt strojenia zero detektora w Menuet UKsrf Strojenie zera detektora w radiu Menuet UKF