Nie za mało pali? Moze mieszanka zbyt uboga, to by tłumaczyło wysoką temperaturę wydechu.
Lovato też ma swoje rozwiązania, może się odpalać zgodnie z zaplanowanym harmonogramem. Ma też dodatkowy panel, który można zamontować w rozdzielni obok SZR i widzieć wszystko to co tam na miejscu. Nie podoba mi się wysoka temperatura wydechu w tym silniku przy obciążeniu ok 60-70kW, kolektor robi się jakby czerwony. Na najbliższy czas mam do przeróbki...
Jeżli czyta wyższą powietrza niż żwykle to jest dobrze. Temperatura powietrza jest tu b,wysoka. A często wali się tam uszczelka miedzy ssącym a wydechem. Pozdrawiam.
Fizycznie brakuje paliwa. Filtr, smok w baku. Temperatura wysoka, bo nie wybucha w komorze tylko spala w wydechu.
Ten uklad oczyszczania spalin wlaczony to czasami nie jest aktywne wypalanie dpf? Wysoka temperatura na wydechu moze swiadczyc o zapchaniu i chce sie wypalic ale ktorys z bledow nie pozwala rozpoczac procedury wypalania. Jak masz mozliwosc to sprawdz na kompie cisnienia w wydechu chyba ze mozna z poziomu menu sprawdzic poziom wypelnienia dpf.
Zatarcie od strony wydechu prawdopodobnie zbyt wysoka temperatura. Jeśli paliwo przeciekało przez co silnik mocno łapał brud, który pogarszał chłodzenie to mogło się przyczynić do awarii. Olej lej taki jak lałeś jest prawidłowy a tani olej to nie do markowego sprzętu. Na okres docieranie 2-3 zbiorniki warto minimalnie zwiększyć ilość oleju 25 ml na...
widzę przewody uziemiające To są raczej koszulki odporne na wysoką temperaturę, więc tam pewnie wydech gdzieś blisko jest.
Taka biała maź na korku i bagnecie to nie koniecznie wina uszczelki pod głowicą. Po prostu olej miesza sie ze skroplona parą wodną z atmosfery i tworzy emulsję. Gdy rozgrzejesz silnik to woda powinna odparować z oleju maź powinna zniknąć. Przez rozgrzanie silni myślę o przejechaniu kilkudziesięciu kilometrow z predkościa 80-90km i większą, ta maź wchlania...
Po tygodniu znowu to samo, zakład który regeneruje turbo po rozebraniu tych dwóch powiedział że obydwie zostały uszkodzone w ten sam sposób (zbyt wysoka temperatura po stronie wydechu). Czy ktoś z kolegów może się wypowiedzieć na ten temat ? Zmień zakład - jeżeli ci szkoda kasy na nową turbosprężarkę...
sprawdz czy któryś z przewodów wodnych za silnikiem co idą nie jest uszkodzony, gdy pojawia się wysoka temperatura i ciśnienie może ciec w trakcie jazdy a tego nie zauważasz. Mi przewód przetarł się o wydech z silnika bo gazownicy go źle przymocowali. Ile masz przejechane? może to być i uszczelka pod głowicą. Ale może to też być uszczelka w termostacie,...
W przypadku transportera którego opisałem powyżej, przyczyną była ewidentnie zatarta turbina, natomiast podczas rozbierania auta doszedł do tego jeszcze katalizator, którego spory kawałek opierając się o czujnik ciśnienia blokował wydech. Być może był to zbieg okoliczności, obie usterki w tym samym czasie ale to mi właśnie nasunęło pomysł z wydechem....
No to przecież napisałem. Tu nie jest problem smarowania tylko tego że jest za wysoka temperatura spalin przez co tłok rozgrzał się powyżej temperatury płynięcia materiału i go rozsmarowało. Nie pierwszy i nie ostatni taki przypadek.
witam ale jaja z tym vw,ciężko coś chyba już sprawdzać,komputer gazowy autronik 700 sam wykrywa podczas regulacji jaka sonda jest na jakie napięcie i dopasowuje emulator ma taki tryb i wtedy auto musi być na benzynie,kurczę golfik ma szprycę prostą jak cep powinno to już dawno iść.Wiesz co sprawdz jeszcze jak auto nie idzie ani na gazie i na benzynie...
To sprawdź czy jest dobrze wyregulowany przy wydechu często linki się zapiekają z racji wysokiej temperatury.
Witam,problem jest taki że motorek po uruchomieniu nagrzewa się w 10 sekund do bardzo wysokich temperatur i przy tym strzela z wydechu co chwilę. Po nie długim czasie bez dodawania gazu gaśnie. I tak rozrząd {na popychacze} jest ok, luzy zaworowe są ok {0,15 0.10} więc co może być przyczyną? Gaźnik? niby jest dobrze wyregulowany bo ma wykręcone ok 1.5...
Od ciśnienia i temperatury gazu. Małe ciśnienie = słaba wydajność = wysoka temperatura. Niedziałający wentyaltor klimatyzacji = wysoka temperatura. Wentylator się włącza?
16504 awaria obwodu czujnika przepustnicy 16506 czujnik przepustnicy sygnał za niski 16493 ty w zależności od kodu przyczyny wywołania przepływomierz albo czujnik podciśnienia w kolektorze 16468 elektrozawór wydechu bank2 (exhaust Valve Control Solenoid, Circuit (Bank-2) 16522 sygnal lambda za wysoki bank1 czujnik2 16483 czujnik-2 (G299) temperatury...
Probówka na pewno nie pęknie bo jest przeznaczona do ogrzewania w wysokich temperaturach.:D A ten silnik stringa nie potrzebuje żadnych wydechów tak jak to jest w maszynie parowej? To wystarczy zwykły cylinder podłączyć pod koło zamachowe podgrzać i będzie działać? tj tak zbudowany jak w powyższym filmie?
Widzę że na tym zdjęciu są termopady? jak było w twoim przypadku? może serwis usunął termopady i nakładł zamiast tego pastę ? ;-) efekt mógłby być taki że chłodzenie nie dotyka dokładnie do elementów grzejnych ia co za tym idzie nie odprowadza ciepła , dlatego masz zimne powietrze z wydechu ???...
No fakt, ale to nie Harley, który ma silnik na wierzchu, i musi ślicznie wyglądać. Pomyśl może nad jakimś lakierem bezbarwnym, który jest odporny na wysoką temperaturę
Coś zmieniło się w temacie? Ewentualnie można odkręcić rurę i sprawdzić czy problemu z temperaturą nie wzmaga przepchany wydech, lub katalizator, ale jeśli samochód jeździ normalnie to raczej nie to.
Sprawdź przeciwcisnienie w układzie wydechowym.Przytkany wydech powoduje wzrost temperatury silnika bo gorące spaliny dłużej pozostają w silniku.
Po pierwsze odłącz sobie akumulator na noc tak na zaś i spróbuj czy będzie lepiej, Po drugie silnik poprostu ci się zalewa na biegu jałowym bo z tego co piszesz sąda pokazuje bzdury - może to być wina emulatora sondy lambda który na benzynie fałszuje trzeba odlutować na jakiś czas kabelek od niego do sondy, Po trzecie może masz zepsutą grzałkę w sondzie...
Witam. Pęknięte jest jedno "ramię" kolektora wydechowego przy silniku. Czy można to pospawać lub ewentualnie uszczelnić jakąś pastą. Nie wiem czy jakaś pasta wytrzyma tak wysoką temperaturę?
Witam kolego : P 0490 „Niski obwód sterujący recyrkulacją spalin” P 1162 Ten kod może być wygenerowany automatycznie i może oznaczać różne rzeczy a więc np sumę wszystkich błędów P 1351 Tak iak powyżej lecz sugeruje utratę monitorowania diagnostyki załonu wraz z odcięciem pompy paliwa P 0409 Obwód czujnika recylkulacji spalin P 0438 Wysoki sygnał wejściowy...
Znaczy to że mieszanka zbyt bogata.Sprawdz czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Wkleiłem prawdopodobną drogę dostawania się wody do oleju. Co prawda jest tam kanał, który powinien temu zapobiegać ale możliwe, że był zapchany. http://obrazki.elektroda.pl/1033535900_1... Płyn częściowo trafiał do oleju - mniejsze ilości - a częściowo był wypychany do cylindrów, a dalej do wydechu. Tak czy siak auto musiało chodzić...
Ustaw 1 tłok w GMP(znak na kole zamachowym), a wałek tak aby zawory na 4tym się mijały tzn. wydech już zamknął a ssący miał się otworzyć. Wtedy załóż pasek i będzie ok.
Przecież pisałem, że nie jest to jedyna ze składowych. Nie chodziło mi też o nagar w dolocie bo ten wiadomo skąd się bierze. Wysoka temperatura jest czynnikiem, który pozwala wypalać osady ograniczyć warstwę nagaru. Ruch miejski jest jedną z przyczyn wyższego zagrożenia nagarem gdyż wówczas silnik a nawet katalizator wydechu jest słabo dogrzany. Pisałem...
Efekt jak z filmu, uzyskuje się wtłaczając dodatkową porcję paliwa, wprost do wydechu. Paliwo spala się w wysokiej temperaturze, zostawiając dużą ilość spalin. Można też dodawać barwniki. W dronie takim jak twój, nie ma ani silnika spalinowego, ani jak uzyskać wysokiej temperatury (plastik). Sam dron jest zaś za słaby by unieść wytwornicę dymu ze zbiornikiem...
Mam dokładnie taką samą usterkę... auto ma problem powyżej 18*C pali ledwo co, gaśnie od razu. Po przełączeniu na LPG idzie jak nówka, na benzynie też jest ok jak już się rozgrzeje ponad 80*C. (at) drzasiek nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wtryski ok, świece ok, cewka ok i wszystkie pozostałe czujniki. Czy u Ciebie też śmierdzi paliwem z wydechu? Ja...
Sprawdź filtr powietrza, czujnik temperatury i ustawienie zapłonu oraz odpowietrzenie zbiornika paliwa. Ale sonda jakaś podejrzana. Pozdrawiam.
no to Ci zatyka wlasnie filtr czastek stalych... takie cos powinienes napisac w 1 poscie, odetkaj wydech wywalajac FIZYCZNIE FAP inaczej bd mial non stop problemy, w sterowniku nie ma instrukcji bledow od FAP dlatego nic Ci nie pokazuje, a wentylator sie odpala bo jest zbyt wysoka temperatura w ukladzie wydechowym.
Tak to normalne, pod maską jest zawsze ciepłej. A i żeby było jasne, powietrze nie grzeje się od prędkości (prędkość nawet wychładza), ale od kolektora wydechowego, samego bloki silnika. Skoro na dworze mamy temperaturę jaką mamy, a silnik i wydech generują kilkaset stopni to bilans temperatury zawsze będzie wyższy, niz temperatura otoczenia.
Witam mam problem z citroenem c5 2.0 hpi. mam bardzo wysaka temperature w kolektorze wydechowym po sprawdzeniu u diagnosty wyskoczyl mi blad P1291 sprawdzilem wtryski i jest ok,czy mozemi ktos doradzic gdzie szukac problemu??
Częstą usterką był w takich przypadkach regulator ciśnienia który się przycina powodując chwilowe zbyt duże ciśnienie na listwie i wyłącza silnik . Zapytasz pewnie czemu nie rejestruje błędu , o to trzeba zapytać producęta albo posiadać sprzęt dilera . To samo tyczy się czujników temperatury wydechu dpf itd . - przerwę w obwodzie wywali ci błąd ale...
Panowie a gdzie znajduje się korek do podłączenia manometru ? Nr 2 na obrazku https://obrazki.elektroda.pl/3892573800_... Narastanie poziomu oleju ponad max jest związane z jazdą na krótkich trasach. Sterownik silnika inicjuje wypalanie filtra DPF które zostaje przerwane. I tak kilka razy. Dawka paliwa jest zwiększana w celu osiągnięcia...
Trochę mnie nie było, lecz znalazłem rozwiązanie... a więc byłem u gazownika, popatrzył/pogrzebał stwierdził że do wymiany ewidentnie jest parownik, więc go wymieniłem bo swoje juz posłużył. Praca silnika od razu się poprawiła i wyelminowało problemy z szarpaniem, gasnieciem i zmiana między paliwami.. wszystko ok, jednak temperatura dalej wysoka......
Problem w tym silniku polega na tym, że masz tulejkę na główce korbowodu. Potrzebuje ona większej ilości oleju aby się nie zatarła. Użycie pełnego syntetyku w tym silniku jest niewskazane. Ten olej potrzebuje wysokiej temperatury aby się w pełni spalił, a nie osiągniesz tego w słabym silniku jeżdżonym "na listonosza". Inaczej mówiąc będzie się lał z...
A co ma odbieranie ciepła z wydechu do tego co napisałeś ? A przegapiłem ten wydech :| Z wydechu też nie można sobie odbierać ciepła od tak. Katalizator - musi być rozgrzany do wysokiej temperatury żeby w ogóle działał. Sondy lambda też. Teraz w dieslach są filtry cząsteczek stałych, recyrkulacja i inne cuda na kiju... Problem za problemem , można...
Myślałem,że pęknę ze śmiechu jak to zobaczyłem;] Walenie kotka za pomocą młotka;] BMW interesuje się tym,bo już od dawna prowadzi prace nad takim odzyskiwaniem energii. Aby peltiery miały wysoką sprawność, musisz być duża różnica temperatur. Łatwo ją osiągnąć chłodząc powietrzem jedną stronę wydechu,drugą grzejąc spalinami. Widać,że idą na wyciągniecie...
Temperaturę łapie dobrą około 90stopni A co masz na myśli mówiąc analizatora w wydech i patrzymy co tam słychać z zawartością CO w spalinach??
Mam problem odnośnie naprawy opla corsy jeździł bardzo ładnie ale jest z nim taki problem ze gdy się odkręci świece przeczysci to zazwyczaj odpala ale pali chwilę i koniec zgasisz to nie zapalisz a jak już zapali to ma moc i silnik chodzi wzorowo czasem zdarzało się że zaświeciła się kontrolka od silnika ale po jakimś czasie gasła nie odpala nawet na...
Nie wiem jakie ten typ ma czujniki i sondy, bo to gaźnik. U mnie w Seicento 900 (wtrysk) też masakrycznie zaczął palić, winny okazał się czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Odczytywał źle temperaturę (za niską) i jeżdził cały czas tak, jak "na ssaniu", a w wydechu czarno.
Podgląd parametrów i czasów wtrysków. Trochę dużo tego się nazbierało ale mocy zapach benzyny + problem nasilający się na zimny silniku w wysokich temperaturach otoczenia sugeruje zalewanie. Czujnik temperatury bądź instalacja LPG rozjechała benzynę. LPG należałoby nie używać przez kilkaset km i to najlepiej w nie mniej niż 3 cyklach odpalania i stygnięcia....
Objawy wskazywały by na zbyt ubogą mieszankę. Warto by było pomierzyć ciśnienie paliwa na listwie, sprawdzić wtryskiwacze, filtr paliwa. Podłączyć komputer i przeprowadzić diagnostykę a nie tylko błędy. Takie parametry jak wskazania sondy, podciśnienie w kolektorze, temperatura widziana przez sterownik silnika, wyprzedzenie zapłonu i kilka innych podpowiedzą...
Witam, pytanie do posiadaczy OETF 10. Jaką temperaturę macie na wyjściu? U mnie przy temp. zew. 16 stopni, na wyjściu jest 130 stopni a wydech 300 stopni. Pompka o wydajności 1,45l/h (wyliczone za pomocą wzorów z poprzednich stron). Pytanie skąd taka wysoka temp? Czy może w tych nagrzewnicach jest to normalna temp? Dodam, że napięcie w sieci mam 240V...
Odpowiedz brzmi nie może powodować efektu sowy. Na stole testowym turbina nie jest w swoich warunkach naturalnych. Nie jest tam napędzana gazami spalinowymi, nie ma tak ekstremalnie wysokiej temperatury, nie ma tam podawanego strumienia gazu napędzającego turbine w sposób cykliczny. To Twoje auto i Ty wiesz co tam siedzi, może jakaś uszczelka ma mniejsze...
To są uszczelki prawdopodobnie od jakichś motoryzacyjnych sprzętów (wydech?)- okucie miedziane, w środku wypełnienie wysokotemperaturowe (siatka metalowa lub szklana plus azbest?) Może od układów/instalacji pary technologicznej? Stara kolejówka/parowozy? Inny trop- wtryskarki odlewnicze do aluminium/tworzyw sztucznych? Wszystko wskazuje na wysokie temperatury...
Błąd P0400 w tym silniku ma kilka znaczeń : -Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za wysokie -Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za niskie -Obwód recyrkulacji spalin - wysokie napięcie -Obwód recyrkulacji spalin - niskie napięcie -Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego -Rozpoznany zbytni przepływ recyrkulacji gazu...
Większa dawka spala się dłużej Gdyby spalała się dłużej, to miałbyś ją przeciągnietą na suw wydechu - rzygało by ogniem do turbiny. Na zbyt wysoką temp ma wpływ zbyt mało tlenu w mieszance za późny wtrysk, za niska kompresja, Czy aby na pewno? Za mało tlenu - reakcja zostaje zahamowana, następuje spalanie nie całkowite. Temperatura spalin zależy od...
witam. co do parafiny, zbiorniczka, pompki itp to pamietac trzeba, ze sapliny maja dosc wysoka temperature i powoduja korozje. w tym kontekscie nalezaloby rozpatrywac pomysl z dysza wstryskujaca. trzeba tez wziac pod uwage, ze spaliny usuwane sa przez uklad wydechowy pod cisnieniem, wiec trzebaby wziac pod uwage mozliwosc cofniecia sie spalin w rzeczona...
Powstawanie tlenków azotu podczas spalania wynika z tego, że reakcje chemiczne zawsze dążą do równowagi. Czy może kolega to rozwinąć? W każdej reakcji dochodzi do ustalenia się konkretnych proporcji między substratami i produktami. To ile substratów przereaguje i jak czyste otrzymamy produkty można łatwo ustalić na podstawie reguły przekory: wysoka...
Uboga mieszanka ma znacznie mniejszą prędkość spalania, więc proces spalania potrafi przeciągnąć się aż na suw wydechu; stąd niższa sprawność, "wyższa temperatura spalania" i ogień w wydechu, w efekcie wypalenie zaworów i gniazd, koksowanie oleju w rowkach pierścieni, zaleganie tychże i wypalanie dziury w tłoku, bo zapieczone pierścienie puszczają spaliny...
Auto od około miesiąca ma problem z temperatura silnika/chłodzeniem. Nagrzewa się zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy do okolo 100-110 stopni i nie schodzi niżej (a jak juz zejdzie to po chwili znowu mocno wzrasta). Na korku oraz sciankach od wlewu płynu chłodniczego pojawia się dziwna brazowa maź, nie jest oleista, jest bezwonna (patrz zdjecie)....
Typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą ... ale czemu chłodnica zimna?? Może termostat się nie otwiera. 3l oleju to bardzo dużo .. W płynie od chłodnicy jest olej, może lecą babelki na pracującym silniku?? Wydech okopcony .. może puszcza olej przez pierścienie?? Co do 110 stopni , jakiej firmy czujnik wstawiłeś może przekłamuje , czasem tak się...
Myślisz że diagnostyka wykaże zapchany katalizator??? To jesteś w wielkim błędzie. sady lambda jeśli pracują poprawnie nic nie wykażą. Właściciel auta pisze o zapachach siarki itp. to jest oczywiste, że katalizator się zapchał. A ponadto wystarczy sprawdzić po jeździe z większymi obrotami jaka temperatura jest wydechu w okolicy tego drugiego katalizatora...
Tak, uszczelka wymieniona i założona zgodnie z instrukcjami Dodano po 7 Tylko jak odpowietrzyć te silniki. Czytałem już o tym, że osoby odpowietrzają to w taki sposób, że wyciągają czujnik temperatury potem zalewają, jeszcze coś było o włączającym się wentylatorze i na tym bazowali kiedy wlac plyn chłodniczy, u mnie ten wentylator wcale się nie włącza...
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
http://obrazki.elektroda.pl/3378628500_1... Witam. Przedstawiam moją konstrukcję ogrzewania garażu na piecu webasto thermo top Z diesel. Piecyk zakupiłem ze dwa lata temu z myślą o ogrzewaczu. Często czas spędzam w garażu przy modyfikacjach auta lub po prostu dla zabicia czasu i tworzeniu różnych rzeczy. Całość składa się z kilku rzeczy:...
Witam Ponownie. Dziękuję za charakterystykę - czujnik wyglądem trochę się różni, ale może elektrycznie będzie podobny - sprawdzę. Błędów niestety nie udaje się wybłyskać, mimo różnych informacji w internetach: - w Polonezie GSI podobno się udaje, - w Fiacie Tempra ktoś nawet tego dokonał. Tutaj brak jakiejkolwiek współpracy kontrolki wtrysku z wybłyskiwaniem...
mam problem z R 19 1.4i 92 rok silnik C3JC710 silnik ma wolne oboroty około 1500 - 1600 podczas jazdy dusi się - chodzi tak jak miał by za dużo paliwa - zalewa się ,tak jakby ssanie działało podczas jazdy przy szybkim dodaniu gazu dusi się dodając powoli przyśpiesza z wydech czuć paliwo sprawdziłem czujniki temperatury , mapsensor podmienialem jakieś...
Twój silnik to kopia minarelli AC (leżący) czyli bardzo dobrego włoskiego silnika. W związku z tym wiele części tuningowych markowych pasuje do twojego modelu. Jeśli chcesz przyśpieszyć skuter polecam na początek sportowy wydech (Yasuni R , Stage6 Pro Replica , Laser X PRO itp - pod cylinder 70cm3) , cylinder 70cm3 ale markowy (Malossi , Stage6, Polini)...
Jak dba się o paliwo i dokładnie robi mieszankę to pokosi się długo nawet chińczykiem. Naprawiałem kilka kos i pił. Problem pojawia się przy przechowywaniu rozrobionego paliwa lub zostawianie paliwa w zbiorniku. Przy wysokiej temperaturze benzyna odparowuje a olej zostaje. Zagęszcza mieszankę silnik odpali ale duże ilość oleju wytwarza nagar który rysuje...
Ale jakie pomysły? Sprawa jasna jak słońce, trzeba tego blosa wyregulować. Najlepiej posiłkując się analizatorem spalin, ale obserwując pracę sondy lambda można i bez niego. Może się też okazać że nie da się wyregulować bo reduktor już się skończył -> wymiana. szymtro: Tu się zupełnie nie zgodzę. Katalizator dopalając niespalone paliwo przy bogatej...
No i spełnia się mój najczarniejszy scenariusz, czyli wpakowałem kasę w turbo, a efekt jest mizerny. Samochód chodzi odrobinę lepiej, ale nadal to nie jest to Kolego co innego turbo na stole a co innego w aucie? Sprawdziłeś że turbo jest ok ale ciągle nie wiesz jak doładowuje w twoim samochodzie... Jeżeli masz zapchany wydech to turbo się nie rozpędza...
Sprawdź czujnik temperatury silnika ten od komputera. Jak jest uszkodzony lub brudne styki to ten myśli ze silnik jest zimny i podaje więcej paliwa. Ja miałem tak. Po przeczyszczenie styków było ok. Do tego jest trochę mulowaty i jest jako tako na wysokich obrotach.
Ale głupoty opowiadasz. Weź pierwszą lepszą książkę na temat silników i poczytaj gdzie, ile energii z paliwa jest przekazywane. W wielkim skrócie z 30% idzie na wał, z 30% w wydech, kolejne 30% w płyn chłodzący i reszta na jest wypromieniowana. Myślisz że cała energia z paliwa zamienia się w ciepło, a energia mechaniczna na wale jest gratis :D Prosiłem...
No tak tylko to nie rozwiąże wykorzystywania spalin i ich temperatury. W silnikach rakietowych ciepłowniczych wykorzystuje się ciepło spalin jak najbardziej. Tak, że na wylocie temperatura jest tak niska iż nie poparzy ci dłoni gdy ją ułożysz nad wylotem. Coś podobnego chcę zrobić. Chłodnica działa jak grzejnik w piwnicy. Ma odprowadzony wydech na zewnątrz....
P0235 to: Awaria obwodu czujnika „A” doładowania turbosprężarki. Jak masz OP-COMa to wejdź sobie w bloki pomiarowe i sprawdź jakie ciśnienie doładowania pokazuje. Jeżeli czujnik doładowania jest uszkodzony, to ECU przyjmuje wartość zastępczą 0.9 bara. Możliwe także, że walnięty jest przepływomierz i komputerowi nie pasują wartości przepływu powietrza...
Witaj lukasz530 dzięki za odpowiedz temperatura wygląda ze jest w normie , co do wydechu to nie wiem jak sprawdzić ,jeśli juz to tłumik?Zacznę od wtrysków już kilku znajomych mi to sugeruje.Dzięki i pozdrawiam.
(do 2 przedmówcy) W zimie, gdy silnik (zależy jeszcze jaki) jest bardzo schłodzony (zwykle poniżej -15) to EGR jest zamknięty aby paliwo spalało się w możliwie najlepszych warunkach które i tak są trudne a otwiera sie później w miarę nagrzewania. W średnich przedziałach temp. powoduje szybsze grzanie to fakt ale nie sprzyja EKONOMII ponieważ ogranicza...
Gdy uruchamiam zimny silnik jest wszystko w porządku. I cieszę się komfortem jazdy dopóki silnik nie nabierze temperatury. Wtedy, gdy tylko operuję małym gazem (silnik jest na niskich obrotach), zaczyna szarpać i pojawiają się strzały w wydech. Oczywiście ruszać muszę z wysokich obrotów, bo tylko wtedy mam szanse, że nie zgaśnie. Powyżej pewnego progu...
Czy wymieniłeś pasty / termopady na układach ?? Czy odkurzyłeś wydech układu chłodzenia ?? Czy wyczyściłeś wentylator (nic w nim nie utrudnia działania)?? Dodano po 1 Nie doczytałem, suszarką go potraktowałeś :) - oddaj komputer na serwis.
następny problem napotkam, jak będę musiał połączyć tę siatkę z chromowanym wydechem. Zapewne stal nierdzewna, którą będę musiał polutować, albo pospawać jakoś z tą siatką. Mogę uzyskać melanże kolorystyczne, bo o to akurat chodzi, ale jak to zrobić ,żeby połączenie było trwałe... elektroda , może znowu mi pomoże ;-)
Parownik za słaby, po za tym 2 generacja w nim to zło. Strzałka na fotce nr2 to zawór wtrysku powietrza do wydechu, fotka nr 4 czujnik temperatury powietrza, warto zawsze sprawdzić bo ten "głupi" sterownik nie umie rozpoznać jego usterki nawet jak całkowicie odłączysz i przelewa na benzynie, fotka nr 5 zaworek do kontroli ciśnienia paliwa.
Witam, Volvo 940 II B200FT + LPG. Po uruchomieniu zimnego silnika pracuje jakby na 3 cylindrach, chmura niespalonego paliwa z wydechu i trzęsie nim strasznie. Po ok 20sek jest już ok aż silnik wystygnie. Ciśnienie sprężania po 9,5 bar, ciśnienie paliwa 2,9 bar, czujnik temperatury silnika nowy, wtryski sprawdzone na stole. To ciśnienie paliwa nie jest...
Silnik cieplny (wszystko jedno, o jakiej konstrukcji) ma sprawność określoną dwiema temperaturami: "kotła" - tu jest albo temperatura spalania paliwa, albo żródła zewnętrznego w Stirlingu) i "chłodnicy" - to jest np. temperatura spalin w wydechu. Dotyczy to również turbiny i silnika odrzutowego. Modelowa symulacja pracy silnika cieplnego to pole zawarte...
Opel Agila 1,2 EcoTec. Czysta benzyna. Duzo pali. Zdecydowanie za dużo... Kupiłem Agilę kilka dni temu. Radość minęła po 380km. 45L benzyny wyjarala w mieście. Jeżdżę spokojnie. Może nie emerycko ale normalnie. Stara Lancia Y10 Selectronic z automatem pali mi po mieście max 7,5L latem i ma 8L zimą. Silnik też 1,2. Cos jest nie tak!!! Odpala od strzała,...
Jeżeli chodzi o czujnik temperatury silnika. Raczej jest dobry. Gaz przełącza się gdy ma silnik ma około 30 stopni. Zresztą na zegarach dość szybko osiąga temperaturę 90 stopi i później ją trzyma cały czas. Komputer chyba najlepszy w regionie. Gość u którego olej wymieniałem powiedział mi ze najlepiej tam pojechać. Komputer raczej nie chiński. Sąsiad...
Nie watpie tutaj w wiedze niektórych jednak spawanie kolektora pod turbo doładowanie za 300zł? ja bym za tyle nawet nie zabierał sie za zaprojektowanie tego gówna. Trzeba mieć sporo wiedzy zeby coś takiego zrobić i np. nie smarzyć przy okazji zaworów wydechowych na jednym z cylidrów. W motocyklowych jednostkach wysokoobrotowych nie jednemu spłatała...
sprawdź przeciwciśnienie w układzie wydechowym.Potrzebujesz manometr w zakresie do 1 bar, rurkę plastikową wystarczająco długą aby sięgnąć z kabiny pod auto w okolice wydechu i adapter umożliwiający podłączenie rurki do rury wejściowej do katalizatora (np. po wykręceniu czujnika temperatury spalin lub dyszy adblue). Zrób test w trakcie jazdy na pełnym...
To nie bajki (sam mam instalację LPG i mój brat też) gaz przy spalaniu wytwarza duże ilości pary wodnej (przy nagrzanym silniku też znacznie więcej niż na benzynie). Dlatego też przy autach z LPG szybciej "lecą" układy wydechowe. Przy spalaniu kazdego węglowodoru powstaje woda i nie ma takiej zaleznosci ze przy zasilaniu gazem tej wody jest mniej czy...
Sprawdź napięcie sondy na rozgrzanym silniku. Na 100% zbyt bogata mieszanka paliwowo powietrzna, na gazie takie czujniki jak sonda, czy czujnik temperatury silnika, nie biorą udziału w doborze mieszanki, dlatego jest ok. Ciśnienie paliwa też można sprawdzić, czy aby nie za wysokie. Strzały w rurę czy w kolektor ssacy?
Nie uważasz, że tak leciwej "furze" należałby się nowy wydech? Nie jestem z "druciarzy" także spokojnie :) Jakby wydech był do wymiany to bym tak właśnie zrobił. Na całej długości rury wszystko ładnie się trzyma, oryginalne spawy są szczelnie (może kiedyś wydech był już robiony). Jedynie miejsca to te, gdzie ktoś wspawał coś co wygląda jak katalizator....
Tak czytając to wszystko...to do żadnego konkretnego wniosku nie dojdziemy, chyba że... podsumowac by to wszystko... to tak, jedz do tych swoich znajomych mechanikow tam i niech pomierzą Ci ciśnienia w cylindrach...również z pomocą oleju jeśli zajdzie taka potrzeba... i w ten sposób można sie zorientowac czy są to pierścienie, mam nadzieję że nie bo...
Borykam się z dziwnym problemem. Auto dość często przeprowadza wypalanie DPF (auto buczy obroty minimalne silnika wtedy to około 1100obr, gorące spaliny z wydechu). - Średnio co 150km. Wiosna - zima - lato jest to do wytrzymania i auto nie komunikuje żadnych błędów... "Schody" i dziwne zachowania zaczynają się latem kiedy temperatura otoczenia przekracza...
Bardzo fajna konstrukcja, w końcu coś lampowego w dziale DIY :D Plus za tanie lampy a także użycie zasilacza impulsowego. Mam w projektach na komputerze mam niedokończony zasilacz impulsowy właśnie pod układy lampowe, trafo nawinięte ale czasu na dokończenie nie mam. Natomiast termistory to przerost formy nad treścią. Lampy są tanie, więc nie bawiłbym...
Jest progres. Nie wiem po cholere to piszę i komu, ale może komuś się przyda. W ASO jeszcze bardziej sknocili. A to ich wielkie czyszczenie przepustnicy polegało na ściągnięciu węża z dolotu i 'wyczyszczenie' tego gdzie sięgał paluchem pan. Śmiech na sali. Przepustnicę zdemontowałem sam i wyczyściłem dokładnie. Syfu było co nie miara. Tak samo krokowiec...
Rozrząd ma z 4 lata. Nie był odpalany na pych. Luz zaworów nie był regulowany od nowości auta. To może być trop. Wydaje mi się, że czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest ok. Nie wiem co z czujnikiem temperatury powietrza (na początku wskazuje dobrze, potem wskazania rosną do dość wysokiego poziomu - widać na wykresie). Tak samo nie wiem co z map...
Ja bym zaczął od porządnego sprawdzenia sond lambda, poobserwowania ich pracy podczas jazdy, oraz związanych z nimi korekty długoterminowych. Niestety ale Chevrolety nie lubią zamienników czujników i sondy lambda trzeba szukać oryginalnych, bądź wysokiej jakości, bo wszelkie uniwersalne, w szczególności Delphi, na nic się nie zdadzą. Ja u siebie też...
Dzięki za sugestie. Doprecyzuję. Auto niedługo po zakupie zaczęło dzwonić resztkami wkładu kata. Kilka puknięć uciszyło dzwonienie, resztki ceramiki pewnie wypluło. Wiadomo. Pojawiły się błędy drugiej sondy które kasowałem co jakiś czas torque i elmem. Posiadam dostęp do elma BT i CLIP Wracając do opisu wrażeń z jazdy auto zawsze wydawało mi się że...
Powrót dajesz nie do zbiornika a do wejścia podgrzewacza. Wtedy mała ilość oleju krąży przez pompę i podgrzewacz więc powinna się szybko nagrzać a zimnego dostaje się tyle co silnik spala. Żeby mógł się jakoś sam odpowietrzać (jelli w ogóle to tak zadziała) powrót z pompy możesz połączyć z powrotem do zbiornika kryzując przewód do zbiornika. Ogólnie...
Mam problem z moim samochodem, jest w nim silnik 1.2 8v z punto. Przy bardzo spokojnej jeździe nie ma problemu, jeśli powoli go wkręcę na obroty też nie ma problemu. Ale gdy odrazu wystartuje z 5-7k obrotów auto zamula się, jedzie jak by z zamkniętą przepustnicą ... 0 mocy... Następnego dnia nie chciał odpalić... okazało się że w parę minut jazdy testowej...
Nie dawno kupiłem Seata Toledo '93 1.8 Benzyna (brak gazu). Spalanie po mieście wynosi ok 13/100km. Po podłączeniu testeru spalin wyszło, że emisja CO2 jest za wysoka i wynosi ok 9 (chyba %). Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju (bo mi kontrolki wariowały i już są OK) oraz czujniki temperatury chłodziwa (czerwony i niebieski). Wymieniłem również sonde...
Mam problem. Z moim Brawo trudno go odpalić na małym mrozie, A co będzie później, gdy temperatura spadnie do-15. Sprawdziłem świece ok. Sterownik też ok. Luz zaworowy sprawdzony w normie. Poranny rozruch grzanie świec 2x i odpał. Kręci ok3sek, zaczyna łapać, jakby chciał zapalić a nie mógł. Dopiero po chwili zapali. Nie wydostają się z wydechu jakieś...
...tylko pomyśl co steruje tym krokowym i na podstwie odczytu z jakiego czujnika. IAT (czujn. temp. powietrza) ma stosunkowo niewielkie znaczenie, dużo istotniejszy jest ECT (czujn. temp. silnika) ale gdyby znacząco zaniżał temperaturę silnik miałby podniesione wolne obroty - dla tego silnika mają one wynosić ok 850 obr/min. Kiedy ostatnio regulowałeś...
Zdjęcia sugerują, że to dwa różne tłoki po pierwszej i drugiej awarii. Zdj. 1. Zatarcie po stronie dolotowej na pierwszym zdjęciu doprowadziło do zablokowania pierścienia. Na górnej powierzchni tłoka widoczna warstwa nagaru (skorupa) - widać to na zbliżeniu. Dolny pierścień wygląda na uszczerbiony, stąd pionowa rysa na tłoku. Pierścień obrócony bo...
no i jakimś cudem (obstawiam wysoką temperaturę na zewnątrz + niska temperatura na noc i na dzień na sterowniku CO) wyszło spalanie na ostatnie 24h 7,1m^3 gazu, jak dla mnie hit, bo temperatury zapisuje już od jakiś 3 tygodni i pierwszy raz wyszło zużycie poniżej 10m^3 Ale przyznam że w nocy przy 19C komfortu nie było... Za to później coś topornie mu...
Cześć Czy swap został wykonany z komputerem silnika czy został stary sterownik? Jeśli został stary, to czy przekodowano go pod nowy silnik? Jakkolwiek jest - podsuwam pomysł wykodowania tej dodatkowej dmuchawy do wydechu z komputera silnika. Odpowiednia zmiana kodu wysposażenia może załatwić sprawę. To co możesz jeszcze zrobić na już, to wejść pod auto...
temperatura wydech wysoka temperatura podajnika lodówka wysoka temperatura
termostat danfoss parametry laptop wyłączać chwila silnik rozdrabniacza
parkside szczotki pic16f asembler
Przegrzewanie się dławicy na jachcie - przyczyny Bluedio T7 Turbine headset charging failure, battery short, LED issues, and manual Li-ion charging workaround