Od '96 był R134a seryjnie napelniany. A ile jest czynnika załadowanego? Jakie jest ciśnienie w "spoczynku".
Sprężarka była wymieniona bo była nieszczelna. Do tego osuszacz. Wlałem 150 ml do sprężarki i 50 do układu ze stacji. Czyli jeżeli nie płukałeś układu, a pewnie nie, to masz spokojnie o50% więcej oleju co jak najbardziej powoduje wysokie HP. To po pierwsze. Po drugie nie wykluczałbym jako winowajcy, osuszacza. Te ryżowe podróbki są nie pewne. Ale na...
Skraplacz zasyfiony/brak przelotu powietrza. Bajki opowiadasz z tym podgrzewaniem, czasem w gorące dni i nagrzanym aucie rzeczywiście jest trudno załadować wymaganą ilość czynnika do układu, zakręca się wtedy zawór wysokiego w maszynie, włącza klimę i ładuje resztę przez zawór niskiego ciśnienia.
Czyli : grubsza rurka - cieńszy zawór to niskie ciśnienie, tzw ssanie cieńsza rurka - gruby zawór to wysokie ciśnienie tzw tłoczenie W każdej klimie samochodowej jest ta sama zasada.
25-45 psi to podczas pracy sprężarki. Jak nie pracuje to ciśnienia wyrównują się. Jeśli mimo pracy sprężarki ciśnienia wynosi 90 psi to albo zawór rozprężny jest uszkodzony ( otwarty na max) albo sprężarka padła i nie robi różnicy ciśnień.
Wysokie ciśnienie to także powietrze w układzie.
Jakie masz cisnienie przy normalnie nabitej klimie przy nie pracujacym silniku? Sprawdz czy przewody nie sa pozaginane. Prawdopodobnie masz duzo wody w osuszaczu. Pytanie co z zaworem? Raz miałem problem z waga w maszynie do klimy (warsztat nie kwapił sie zeby naprawiac). Wiec nabijałem tylko do LP (HP zamkniety), na pracujacej klimie. Nabijałem patrzac...
Witam serdecznie mam problem z klimatyzacja w scania mianowicie padła mi sprężarka i wymieniłem na nową nissensa i pojawił się taki problem ze po włączeniu klimy przez chwilę jest wszystko ok i po chwili zaczyna robić wysokie ciśnienie w układzie tak że wyrzuca czynnik przez zawór bezpieczeństwa i oczywiście nie chłodzi podczas jazdy zaczyna chłodzić...
Klimatyzacja samochodowa: Jak rozróżnić czy uszkodził się zawór rozprężny (zawiesił się w pozycji otwartej) czy też sprężarka nie wytwarza wysokiego ciśnienia? Po załączeniu klimatyzacji niskie ciśnienie nieznacznie spada wysokie "nie reaguje". Radek
Za wysokie ciśnienie.
Jeśli wentylator startuje po chwili na maxa to dzieje się to w dwóch przypadkach-brak odczytu ciśnienia klimy, odczytu temperatury silnika(tryb awaryjny wentylatora) lub zbyt wysokie ciśnienie w klimie, od 16-17barów
Witam Jestem tu nowy potrzebuje pomocy Mam fiata bravo 12 16V z 99 r. nie działa mi klimatyzacja Pojechałem do nabicia czynnika okazało się że nie było go za dużo. Sprawdzono szczelność nabito układ czynnikiem wszystko ok, jednak jak załączyłem klimę w samochodzie sprężarka dawała za duże ciśnienie ponad 23 bar, wiem bo był podłączony do maszyny nabijającej...
Temat stary, ale czy autor poradził sobie z usterką?
wymień ten czujnik bo padają nie musisz czynnika odciągać
Bez czynnika nic nie zdziałasz. Napełnij. Znaczy źle napisałem zdj zegarów są jak był czynnik.. Mam znajomego ale on tylko nabija klime nic przy niej nie grzebie. Odessałem swój czynnik zmieniłem dławik a nie zdarzyłem napełnić gazu. Te ciśnienia sa jak było 500g gazu
Witam zaczynam z serwisem klimatyzacji samochodowej I mam pytanie jak najlepiej nabijac gaz czy Ciecz przez wysokie czy niskie ciśnienie??
Jakby nie było przejścia to byś miał wysokie ciśnienie na sprężarce.
Witam, mam pytanie: w samochodzie opel vectra c jeden zawor kkimatyzacji jest na cienszym przewodzie, drugi na grubszym. Który przewód to niskie a który wysokie ciśnienie?
Próba podcisnieniowa,napełnienie właściwą dla modelu auta ilością czynnika, sprawdzenie ciśnienia na uruchomionej klimatyzacji ,czyli wysokie i niskie ciśnienie.
Sprawdz i napisz jak dokladnie zachowuje sie wysokie cisnienie... bez tego ciężko cokolwiek powiedzieć.
Po nabiciu czynnika (1050g) i uruchomieniu klimatyzacji ciśnienie na wysokim ciśnieniu ok 8 bar , a na niskim co dziwne jakieś 3,5 bara. Czy wentylatory pracują, wysokie ciśnienie cos niskie jest . Czy ta klimatyzacja była szczelna i pracowała w tym roku , czy masz kota w worku .
Polej skraplacz zimną wodą i zobacz czy ciśnienia spadają, jeśli tak to chłodnice do wymontowania i umycia.
Nic nie rób, wysokie ciśnienie wynika z wysokiej temperatury zewnętrznej. Jeżeli ciśnienie było by zbyt wysokie presostat by wyłączył ci sprężarkę klimatyzacji. Jak dla mnie jest dobrze. Może być jeszcze trochę za dużo czynnika ale nic się nie stanie. Jeździj i ciesz się klimatyzacją.
jutro dobije mniej gazu i dam znać czy pomogło. A może to zawór rozprężny się zablokował ? W Manie f2000 miałem podobną sytuację i pomogła wymiana zaworu tylko że do Mana zawór kosztuje 300 zł a magnum 1200zl i mogłem ryzykować ;/
Ciśnienie na ssaniu odczytujesz z manometru a wysokie testerem. HP około 7-10 barów , niskie 2 - 3 bary. Klimę powinno się sprawdzać na około1500 rpm silnika.
Masz dwa wyjścia, albo zrób po bożemu obsługę i posprawdzaj te wentylatory albo dywagujmy, a wtedy klima niech działa jak chce. To, że ciśnienie jest nie oznacza, że czynnika jest odpowiednia ilość. Mechaniczne zabezpieczenie przed zbyt wysokim ciśnieniem jest zawsze!
Wybacz, ale pierwsze słyszę Mało jeszcze słyszałeś. Dopowiem że ten sprytny czujnik za wysokie ciśnienie też wykrywa.
taki objaw wskazuje na zbyt wysokie ciśnienie w układzie klimatyzacji, a przyczyną jest zapewne niedziałający wentylator!
M05 - Motor wentylatora chłodnicy. S07h - Przełącznik wysokiego ciśnienia klimatyzacji ( sensor high pressure ;) ) S07L - WYŁĄCZNIK NISKOCIŚNIENIOWY KLIMATYZACJI ( sensor low pressure ) A28 - Sterownik ogrzewania ( panel klimatyzacji ?? ) M29 - NASTAWNIK KLAPY POW. DODATKOWEGO S21 - WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ ( pewnie do podświetlenia panela ) Podzespół Ilość...
Po napełnieniu klimatyzacji, urządzenie napełniające pokazuje ciśnienie w 2 obwodach (strona niska i wysoka), jaka jest różnica ciśnień? I jakie są? Może osuszacz nie puszcza? Podejrzewam że przewody, osuszacz i zawór rozprężny zostały. (wymienione) dostosowane do nowego czynnika!
Jest tam gdzie jest wysokie cisnienie, a powodem zwarcia do plusa może być zbyt wysokie ciśnienie w układzie
Dzięki za schemat. Wynika z niego, że klima manualna posiada tylko jeden czujnik - czujnik ciśnienia, posiada on trzy styki. Czujnik monitoruje za niskie lub zbyt wysokie ciśnienie w układzie klimatyzacji. Jak dobrze pamiętam od 2 do 7 barów uznaje za prawidłowe. Ważne jest to, że czujnik ten można odkręcić bez rozszczelnienia układu, w większości modeli...
Pytania: Czym to diagnozujesz? Jakie ciśnienie pokazuje w ECU? Twierdzisz, że nie można było odciągnąć całego czynnika...bardzo dziwne...Czy podłączyłeś stronę ssącą i tłoczną czy tylko tłoczną? Co pokazują zegary? Może sprężarkę włącza na chwilę i później rozłącza i jest jakiś błąd stały który nie pozwala jej włączyć. Czynnik zmienia ciśnienia wraz...
A czy wentylator działa? Częstą przyczyną wyłączania ac jest niesprawny wentylator chłodnicy klimy. Sprężarka robi ciśnienie temp gazu rośnie a nie ma chłodzenia przez wentylator czujnik wyłapuje za wysokie ciśnienie I rozłacza klimatyzacje.
Może być, sprawdź też czujnik ciśnienia czynnika w klimatyzacji. Jak będzie widział zbyt wysokie ciśnienie, będą pracowały wentylatory chłodnicy i spężarka nie zostanie włączona. Nawet jeśli nie będzie błędów, przyjrzyj się parametrom. Grupa VW ma blok pomiarowy, który mówi o przyczynie odłączenia sprężarki, tylko nie każdy tester to pokazuje.
Diagnoskop do auta i sprawdzić jak wygląda HP (wysokie ciśnienie w klimie)
jak prąd dochodi do samego sprzęgła a ono nie reaguje to po prostu jest zepsute, najprawdopodobnej masz przerwę w uzwojeniu jak jest zimno to się kurczy i styka nie raz tak miałem, przecież to tylko zwykły elektro magnes jak jest prąd to to musi działać i zapiąć, albo druga opcja lepsza dla ciebie zdaża się tak że tarcza sprzęgiełka jest za daleko i...
Witam koledzy ponownie, niestety brak czasu nie pozwolił mi na wcześniejsze zabranie głosu w dyskusji, niestety chyba nie wszyscy zrozumieli moją intencje, moim celem jest odzyskanie energii która standardowo się marnuje i nie prowadzi do niczego innego jak marnowanie tej energii a przy tym każda taka jednostka dodatkowo ociepla atmosferę. Jestem mechanikiem...
Tytuł Klimatyzacja Usterka Klimatyzacja nie działa skutecznie. Przyczyna Usterka sprężarki układu klimatyzacji. Usterka przewodów lub złączy komunikacji CAN lub usterka jednostki sterującej sprężarką układu klimatyzacji. Ciśnienie w układzie klimatyzacji jest za niskie lub za wysokie. Mógł wystąpić przeciek w układzie. Uwagi Układ kontynuuje sterowanie...
Podaj rocznik, po 2004 tak ale tylko wysokie.
zapchany odwadniacz albo za dużo R134a ,sprawdzić wysokie ciśnienie przy pracy
Byłem dzisiaj u gościa typowo od klimatyzacji i stwierdził, że kończy się sprężarka. Wywnioskował to po tym, że wysokie ciśnienie po uruchomieniu klimatyzacji, rosło na manometrze bardzo nie równo, skakało, dopiero przy 10bar się stabilizuje i zatrzymuje. Niskie ciśnienie, podobnie jak ostatnio 6-8bar. Powiedział, że niskie ciśnienie jest tak wysokie,...
Cześć, Niestety walczę z tematem. Zauważyłem: 1 - klimatyzacja nie chłodzi: Włączam przycisk klimatyzacji ("śnieżynka" na panelu). Sprzęgło sprężarki załącza się. Wentylator chłodnicy nie pracuje. Wysokie ciśnienie czynnika wynosi 6 - 9.5 bara. Niskie ciśnienie czynnika wynosi 5 barów. 2 - klimatyzacja chłodzi: Włączam przycisk klimatyzacji. Sprzęgło...
Witam klimatyzacja zachowuje się w sposób dziwny : napełniona prawidłowi 450g, układ szczelny , kompresor sie włącza niskie cisnienie spada do 2,5 bara wysokie ani drgnie utrzymuje sie na 5 bar. Wentylator działa , klima nie chłodzi powietrza. Czy to moze byc skutek dyszy dławiącej? dziękuje za podpowiedż
mam papiery od poprzedniego właściciela i tam jest fakturka za wymiane czujnika w klimie i napisana uwaga że zbyt wysokie ciśnienie w układzie , może tam jest przyczyna
Witam Chciałem sprawdzić szczelność połączeń w instalacji klimatyzacji multisplita przy pomocy azotu.Czy bylby ktoś uprzejmy udzielić informacji jak wysokie ciśnienie mogę zapodac do instalacji.Dziekuje za odp
Awaria układu chłodzenia silnika (sterowania wentylatorów chłodnic) lub klimatyzacji (np. brak lub za niskie/za wysokie ciśnienie czynnika w układzie).
Skraplacz pracuje po stronie wysokiego ciśnienia i 2 Atm czyli prawie 2 bary to za małe ciśnienie. Powinno być sprawdzone conajmniej 20 barami
Rurka niskiego ciśnienia LP to ta grubsza co do tego zbiorniczka z zaworkiem to podczas napełniania raczej nie pełni on roli osuszacza lecz nigdy tego nie rozcinałem by zobaczyć czy wewnątrz jest sorbent ale i jest to swego rodzaju zabezpieczenie przed zalaniem sprężarki czynnik chłodniczy wstępnie się w nim rozpręża i przechodzi w stan gazowy no bo...
To możesz obejrzeć na klimatroniku, sprawdź co Ci pokazuje. KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne....
Moim zdaniem zwarcie w instalacji i na przewodzie idącym z czujnika ciśnienia do sterownika wentylatorów jest jakiś sygnał. Sterownik uznaje że jest zbyt wysokie ciśnienie, odłącza kompresor i włącza 2 bieg wentylatorów by zbić ciśnienie w układzie klimatyzacji. Tutaj komputer nic nie da bo sterowanie wentylatorów idzie tylko przez sterownik wentylatorów...
W klimatyzacjach, lodówkach silnik elektryczny sprężarki jest zbyt słaby aby pokonać różnice ciśnień jaka powstała na sprężarce. Pomiędzy wysoką a niską stroną musi wyrównać się ciśnienie. Co prawda jest zabezpieczenie w postaci kliksona ale on wiecznie na straży stać nie będzie.
Raczej nie jeśli to czujnik wysokiego ciśnienia to musi wytrzymać realane ciśnienie od 6 bar do 16bar (homologacja do 25bar). Kupiłeś szajz jak masz możliwość reklamuj.
W Toyotach często stosowany jest układ odwracania obiegu, jest to zawór zamontowany przed skraplaczem i tam w jednym z przewodów zamontowana jest dysza rozprężna która ulega zatkaniu i dlatego niema obiegu czynnika chłodniczego ,a to powoduje wysokie ciśnienie skraplania i wysoką temperaturę przewodów od strony tłoczenia .Wyciąganie sprężarki nic CI...
jeśli temperatura z nawiewów jest niska to ciśnienie też powinno być ok bo niby na wysokim ciśnieniu klimatyzacja nie dmucha zimnem? To nie jest do końca tak - bo wytwarzaniu niskiej temperatury sprzyja RÓŻNICA CIŚNIEŃ. Jeżeli róznica ciśnień jest wysoka - to skuteczność też jest dużo wyższa. Nie utrzymuje się górnego ciśnienia na tak wysokim poziomie...
http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml https://www.youtube.com/watch?v=9LwF9OK9... Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne...
Zbyt słabe chłodzenie skraplacza. Potrzebne dodatkowe wentylatory. Możliwe że jest zamontowany ale nie działa. Przy zbyt słabym chłodzeniu ciśnienie rośnie ponad dopuszczalną wartość i układ się wyłącza - względy bezpieczeństwa.
Może zacznijmy od początku czy urządzenie niedomagało zgłaszało błędy ,czy po prostu sprawdzałeś parametry pracy. Może urządzenie jest całkiem sprawne tylko sprężarka się wkręca aby odpowiednio dogrzać chłodnice jednostki wewnętrznej a punktem odniesienia jest tylko czujnik temperatury na parowniku .U siebie mam zainstalowaną klimatyzację Fujitsu i...
Witam Problem jest następujący, ciśnienie na niskim jest 2,5 bara a na wysokim 0 bara, klimatyzacja jest manualna, dotyczy klimatyzacji Opel Meriva A z 2004r silnik 1,7 cdti. Po uruchomieniu silnika i włączeniu przycisku AC sprzęgło sprężarki normalnie spina i sprężarka chodzi lecz żadnych zmian na manometrach. Proszę o radę gdzie szukać problemu
Witam, raz jeszcze. Byłem u znajomego w warsztacie, nabiliśmy klimatyzacje jeszcze raz i co się dzieje, podczas działania/sprawdzania niskie cisnienie trzyma 3 Bary, natomiast wysokie ciśnienie dochodzi do aż około 30 barów na wolnych obrotach i dopiero załącza się wentylator klimatyzacji, natomiast gdy "przygazowałem" silnik do około 2500-3000 obrotów...
Witam. 2 dni temu zgłosiłem się z tym problemem do mechanika, po odczycie z komputera, stwierdził, że powodem ciągłego działania wiatraka jest zbyt wysokie ciśnienie w klimatyzacji. Błąd został skasowany, mechanik polecił nie włączać klimy i przyjechać na drugi dzień w celu naprawy. Tak uczyniłem, wiatrak faktycznie włączał się, wszystko było jak należy,...
Bo ten gość co dobijał klimę powiedział , że to może być ten zawór, bo zamykało wskaźnik na tym jego urządzeniu. Wysokie ciśnienie.
Ani jedno ani drugie nie jest szczęśliwym rozwiązaniem na upalne dni . Pomyśl , jak wentylator jednostki zewnętrznej ma schłodzić skraplacz , jeśli przeciąga przez niego powietrze o temp. 40-50 st.? Skutek - odstawianie się jednostki na wysokie ciśnienie , lub brak efektywnej pracy klimatyzacji.
Rok produkcji 2007-2009. Przyczyna błędu 16555 czy zbyt wysokich obrotów biegu jałowego po włączeniu klimatyzacji ?
jak włączę klimatyzacje niskie ciśnienie dochodzi do 15-17 bar a wysokie spada do 3 teoretycznie klimatyzacja działa leci bardzo chłodne powietrze Kolego skoro z kratek w środku leci chłód a nie żar to masz ciśnienia dobre tylko porty ci się pomyliły.
Wymieniłem zawór rozprężny. Napełniłem klime jeszcze raz. Temperatura z nawiewu 7-9 stopni Niskie ciśnienie schodziło do ok 2 Wysokie podniosło się do 7, po czym rozłączyło sprężarke i po klimie. Dalej nie chłodzi. Wysokie ciśnienie nie chce rosnąć. Co zrobić?
Witam . Mam pytanie odnośnie układu klimatyzacji w Volvo S60 z silnikiem 2.4 diesel 2001 r. Po napełnieniu układu klimatyzacji , wysokie ciśnienie rośnie do 15 bar (niskie 2 bary) po czym rozłącza się sprężarka , spadnie ciśnienie do ok 12 bar i ponownie się załączy i tak cyklicznie ( co 1 min) . Wentylator się nie załącza , czy w volvo to jest normalne...
1. Xsara Picasso ma 2 lub 3 prędkości wentylatora. To ile ma tych prędkości poznasz zaglądając pod kratkę atrapy - po prawej stronie (samochodu) w górnej części są umieszczone jeden lub dwa rezystory wentylatora. 2. Tak nie powinno wyglądać, może to świadczyć o uszkodzeniu wyżej opisanych rezystorów. 3. Wentylator chłodnicy wody chłodzi jednocześnie...
Skoro nawet nie startuje to po przeczytaniu opisu wyglada na to ze zacząłeś od końca… sprawdź sprzęgło na sprężarce, następnie napięcie na sprężarkę. Jest jeszcze czujnik ciśnienia w układzie. Strzelam ze błąd, który podałeś był w ECU wiec mówi o problemu z przepływomierzem bo tam jest czujnik powietrza zasysanego. W fordach często przyczyna jest...
Błąd z pamięci Climatronica raczej nie jest powodem. Nie pamiętam dokładnie tej wersji lecz stosowane były wentylatory dwubiegowe z wbudowanym do silnika opornikiem redukcyjnym dla pierwszego biegu - jeśli będzie spalony silnik nie będzie pracował z mniejszą prędkością. Zwróć uwagę czy drugi wentylator ma wtyczkę - niekiedy stosowano w grupie VW myk...
Zwierasz dwa styki to dajesz sygnał że jest odpowiednie ciśnienie i że klima może ruszać. Zwierasz te od wysokiego ciśnienia i włączają się wentylatory by schłodzić czynnik i zbić tym ciśnienie w układzie.
Raczej czujnik wysokiego ciśnienia.On powoduje rozłączenie elektomagnetycznego sprzęgła i załączenie wentylatora.Objawy wskazują że przed nabiciem klimy podwiesił się w pozycji załącz wentylator a rozłącz sprzęgło(tak sie dzieje jak wzrasta ciśnienie w układzie).Po nabiciu klimy zadziałało" wyłącz wentylator "a nie zadziałało "załącz sprzęgło".Stawiałbym...
Przy klimatyzacji stacjonarnej, gdzie powszechne są połączenia kielichowe, nie stosuje się też żadnego typu uszczelniaczy. Właściwie nie wiem, czy uszczelniacze z dopiskiem "do klimatyzacji" mają jakiekolwiek zastosowanie, poza takim, żeby je sprzedać. Przy połączeniu kielichowym co jakiś czas spotyka się, że ktoś zastosował tego typu uszczelniacze,...
moze skraplacz brudny ? jaki presostat rozłącza-wysokie czy niskie cisnienie ?
Jeśli jest taka możliwość to nagraj filmik lub zrób zdjęcia manometrów podczas pracy klimatyzacji na wolnych obrotach i na 1500 obrotów. Interesuje mnie jak zachowuje się ciśnienie niskie i wysokie bo te parametry mogą ujawnić przyczynę twoich problemów.
Auto jak w temacie , nie działa klimatyzacja. Wymieniona chłodnica z osuszaczem na nową Nissens , stara była dziurawa. Czynnik nabity ,prawidłowo. Po włączeniu kompresora wysokie ciśnienie jest 7-8 bar ,a niskie spada poniżej 0 ,zasysa wąż dosłownie . Wyłączy się klimatyzacje i nic się nie zmienia niskie poniżej 0 , wysokie 7 , tak jakby czynnik po...
Skro wentylator chodzi na drugim biegu to jest wysokie ciśnienie czynnika w układzie.
Witam Kilka dni temu kupiłem Skode Superb II 2.0TDI 140 kW rok 2010 pierwsza rejestracja była w grudniu. Mam pytanie odnośnie klimatyzacji z którą mam problem. Byłem dzisiaj w warsztacie, klimatyzacja jest szczelna została nabita gazem na nowo, niestety nie działa. Po wpięciu do komputera nie pokazuje żadnych błędów, wymieniony został czujnik wysokiego...
Witam serdecznie. Mój problem polega na tym iz nie załącza się mi wentylator klimy.Wentylator przy podłaczeniu bezpośrednim do zasilannia kręci na obydwu biegach.Kabelki między sterownikiem a wentylatorem oK Diagnozowny był KTS i wykazał błedy 11- zakłócenia syganału wentylatora przed kondensatorem 13- zakłócenia syganału wentylatora za kondensatorem...
Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy kompresor pracuję ? Sprawdzić jakie są ciśnienia po stronie niskiego i wysokiego ciśnienia.
klimatyzacja nie ma termowłaczników działa na zasadzie Ciśnień (są dwa obwody wysokiego i niskiego ciśnienia...) przy prawidłowej pracy ciśnienie niskie nie przekracza od 2 do 3 bar a wysokiego od 15 do 25 bar jeżeli wysokie Ciśnienie przekracza 20 bar to włącza się wentylator klimy.... klimatyzacja nie włączy się jezeli jest poniżej 6 stopni celcjusza...
Czy jest możliwość, wykręcenia czujnika wysokiego ciśnienia klimatyzacji. Bez uprzedniego opróżnienia płynu z układu? Z góry dziękuję.
Aby wiedzieć czy czujnik odcina klimatyzację bo jest w niej za wysokie ciśnienie wystarczy podłączyć manometry i to potwierdzić. Jeśli się to nie pokrywa czujnik do wymiany lub uszkodzenie w instalacji i tyle w temacie.
kolego jedyna wartość którą mogę ci podać to ciśnienie na wężu niskiego ściśnienia podczas pracy sprężarki to ok 2atm To ja na podstawie tej wartości mogę ci odpowiedzieć tylko, że zawór rozprężny jest PRAWDOPODOBNIE sprawny (nic pewnego bo nie wiadomo jakie jest ciśnienie na wysokim)
Sprawdź jakie widzi ciśnienie w klimatyzacji jak czujnik cisnienia będzie pokazywał za wysokie włączy się wentylator a błędów nie będzie.
Przecież masz napisane 00819- czujnik ciśnienia w klimatyzacji/ nie wymieniony jeszcze tam bym upatrywał winnego, a włącza wentylatory bo nie wie jakie jest ciśnienie albo widzi wysokie.
Ten niebieski kapturek przy chłodnicy to wysokie ciśnienie (tłoczenie), a na grubej rurce masz niskie ciśnienie (ssanie). Jeśli tak jest to czy muszę mieć manometr z zaciskiem konkretnie pod taki zaworek? Myślałem, że to wszystko jest uniwersalne. Nie jest uniwersalne. Port LP jest węższy od portu HP. Manometry są dwa, inaczej wyskalowane, LP do około...
Zawór rozprężny raczej się nie zatyka- inaczej z duszą dławiącą.Ciśnienie na wysokim jest więc sprężarkę też bym wykluczył.Moim zdaniem będzie przytkany osuszacz albo skraplacz bo niskie ciśnienie rośnie za wysoko.
Od ciśnienia i temperatury gazu. Małe ciśnienie = słaba wydajność = wysoka temperatura. Niedziałający wentyaltor klimatyzacji = wysoka temperatura. Wentylator się włącza?
Koledzy dziś od rana klimatyzacja zaczęła nagle działać, ciśnienie biło do 9,5 bar oczywiście wraz z pracą zaworu malało, temperatura parownika zeszła do 8 stopni. O godzinie 16 niestety nie mogłem podłączyć kompa ale klima znów trup poczułem że działa dopiero po 5km. Czy uszkodzony kompresor może tak się zachowywać? Dodano po 1 Aktualizacja, na dworze...
W twoim aucie nie ma klasycznego sprzęgła z elektromagnesem na kompresorze. Tutaj masz tylko sprzęgło zrywalne które uszkodzi się gdy wirnik kompresora będzie stwarzał zbyt duży opór. Dość częsty przypadek w tych autach to zerwane sprzęgło z powodu zatarcia się kompresora. Przy takim rozwiązaniu kompresor kręcisz się cały czas gdy pracuje silnik. Kompresor...
Tylko znając takie zakłady jak naprawią to mnie pewnie skasują na ponad 1000zl a może to tylko jakaś drobna rzecz wiec chce zaczerpnąc trochę informacji. A co do ciśnienia to powiedział mi tylko ze jest za wysokie tamto
Dziś napełniłem układ tak jak książka pisze i co ciekawe coś tam kompresor próbuje robić. Ale marnie mu to idzie . Ciśnienie wys. prawie w normie ok. 7 bar ale niskie za wysokie około 7bar i faluje . Czy to może ten zawór robić takie cuda?
Co sprawdziłeś? Ciśnienie/ilość środka, działanie wentylatora, czystość skraplacza, czy nawet odczyt parametrów.
Toyota Avensis Verso 2.0 D4D 2001r Witam, czy ktoś orientuje się gdzie może rozszczelnic się klimatyzacja w tym pojezdzie ? Na h wysokie ciśnienie trzyma ciśnienie prawidłowo, natomiast na przewodzie - obigu L -niskie ciśnienie gaz gdzieś ucieka. Podczas nabijania przy włączonej klimatyzacji, klimatyzacja chłodzi, jednak tylko przez chwilkę do czasu...
Nie wolno jeździć ze zmostkowanym presostatem. Widzę że całkowicie nie rozumiesz zasady działania klimy. Klima ma dwa presostaty, jeden na niskie ciśnienie i nie pozwoli właczyć klimy jeśli gazu jest za mało lub ciśnienie za niskie. Drugo wysokiego ciśnienia i ten zabezpiecza układ przed rozerwaniem. Normalnie działa tak: Włacza się sprężarka i po jednej...
Rozumiem że piszesz o ciśnieniu na zaworku H a wtedy na L jest prawidłowe ciśnienie? Jeśli tak to problem leży w skraplaczu coś to blokuje. Trzeba sprawdzić układ po stronie wysokiego ciśnienia. Może też być za dużo gazu w układzie.
Wysokie ciśnienie nie wzrasta na poziomie 11ba wentylatory chodzą Dodano po 2 przewód z wysokiego ciśnienia jest gorący a z niskiego letni
Temperaturę widzi poprawną. W parametrach niestety nie mam wglądu na ciśnienie klimatyzacji. . Ale w sumie to jest dobra myśl. Jeśli ma za wysokie ciśnienie ECU będzie chciało go zbić włączając wentylator. Jutro sprawdzę. Dziękuję za wskazówki.
Piszesz, że problem wtedy ustąpił. Czy aby temperatura na zewnątrz (4 stopnie) nie blokowała już wtedy załączania sprężarki ( w końcu to był już pażdziernik)? Jeśli tak to sprawdziłbym czy sprawny jest wentylator chłodnicy klimatyzacji. Presostat F129 działa zarówno na wysokie jak i na niskie ciśnienie w układzie.
klimatyzacja wysoki ciśnienie wysoki ciśnienie klimatyzacja peugeot wysoki ciśnienie klimatyzacja aster
zasilacz impulsowy startuje schemat zasilacz antenowy baterie rowerowe połączenie
probook 6560b pralka przecieka
Brak świecenia czerwonej diody w Onkyo TX-SR504E: diagnostyka i rozwiązania Wymiary pasków do Technics RS-TR265 - szczegóły i porady