Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
Powodów może być 100, potrzebna diagnostyka i odczyt kodu usterki, inaczej nie da rady, najprawdopodobniej, zgłosi błędy związane z obwodem wysokiego ciśnienia paliwa.
masz problem z układem wysokiego ciśnienia paliwa.
Auto po zatankowaniu paliwa do pełna ujechało 500 m i momentalnie zgasło. Paliwo zostało zmienione i nic to nie dało. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie wydobywa się dym z rury. Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza paliwo ledwo kapie, pompa nie wytwarza ciśnienia. Podłączając żarówkę do wtyczki od zaworu dawki, zaświeca się w...
Witam mam problem z moim Iveco problem standardowy ale niekoniecznie po dodaniu gazy pod czerwone pole na obrotomierzu samochód gaśnie co zauważyłem wywali paliwo na górnej sekcji pompy potem gaśnie uszczelniłem pompę nie dało to nic wymieniłem zawór ciśnienia na pompie na nowy nie dało to nic. A i bym zapomniał miga kontrolka wtrysku ale dlaczego to...
Ciśnienie zadane około 440 bar rzeczywiste dochodzi do 440. Ciśnienie na pompce wstępnej ok 1 bar. Po włączeniu zapłonu paliwo przelatuje przez powrót pompy wysokiego ciśnienia. Dodano po 3 Problem rozwiązany. Klient chciał zaoszczędzić na paliwie i przyznał się że tankował gdzieś w garażu. Padł regulator ciśnienia paliwa ciśnienie było zbyt wysokie.
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
Panowie, brak ciśnienia paliwa z pompy wysokiego ciśnienia, nadmieniam że wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku i nie idzie ciśnienie na listwę, co może być powodem?
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
REgulator dawki paliwa w tej pompie WC CP3 jak dostaje napięcie (brzęczy) to obniża wysokie ciśnienie po odłączeniu od niego wtyczki elektrycznej pompa daje maksymalne cisnienie na listwę. Po wyciągnięciu regulatora dawki z otworu powinno wypływać paliwo pod ciśnieniem pompki w zbiorniku. Przy 12 atm zasilania to nawet po odkręceniu przewodu na wtryskiwaczu...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Jeśli jesteś pewny swego to twoja sprawa. Twierdzę że pomylone wężyki bo kiedyś sam pomyliłem i na przewód powrotny dawało dużo paliwa + ciśnienie na rampie na maksa (zawór bezpieczeństwa gwizdał) - nie analizowałem dlaczego tak się dzieje, ale wygląda na to że jeśli dasz 6bar z pompki zasilającej na powrót do zbiornika to pompa wysokiego ciśnienia...
witam Niestety po kodach błędów nic nie powiem, ale z doświadczenia podejrzewam ze blokuje sie zawór regulujący ciśnienie paliwa(zawór znajduje sie na pompie wysokiego ciśnienia z tyłu, przykręcony jest na dwa torxy) na początek zdemontuj zawór przemyj go,włącz zapłon z miejsca po zaworze wyleci paliwo (wypłucze pompe) zamontuj zawór i sprawdz. Powinno...
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Zobaczy, jak puści ostatnie górne uszczelnienie, to jednak rzadko pada i paliwo jedyną drogę ujścia ma do układu chłodzenia bo najgoręcej jest na dolnym uszczelniaczu, który traci swoje właściwości uszczelniajace. Można wyjąć wszystkie pompowtryski i tłoczyć powietrze do układu chłodzenia- spryskać płynem do sprawdzania szczelności wnętrze otworów pompowtryskiwaczy...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Problem z przelewami rozwiązany. "Zaciął" się jeden wtrysk i dawał zbyt wysokie ciśnienie na przelew. Tak powiedział mechanik. Ponoć mogło być to spowodowane tym, że kiedyś brakło mi paliwa i później zapowietrzenie przy wymianie filtra dopełniło dzieła 😉
w moim przypadku jak iveco "padło" to z powodu braku prądu na pompie paliwa tej przy zbiorniku paliwa a co do kontrolki wtrysku to wymienili jeden z czujników na pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam i życzę powodzenia
Przy dieslu chyba jednak masz rację. Dawno temu czytałem o jakimś tam chipie, który obniżał temp., przez co ECU podawał więcej paliwa - auto jeździło jakby na "ssaniu" - ale to dotyczyło bęzyniaka. Niemniej jednak można kupić "powerbox-a" do diesla, który ingeruje głownie w ciśnienie doładowania i dawkę paliwa.
Tak się dzieje jak zalejesz paliwo zawodnione (wtedy gasisz i po kilku dniach już nie odpalasz) lub poszły syfy (opiłki) na wtryskiwacze np z pompy wysokiego ciśnienia albo paliwo dziadowskie, ale musiał by być naprawdę nie palne bo przeważnie chodzi kulowo lub nie wkręca się na obroty.
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
Może tak, ale z mojego doświadczenia, a było tych awarii dosyć sporo to raczej jest to spowodowane niesprawnością pompy wysokiego ciśnienia. A ile ma to Iveco przejechane ?
Gdzieś łapie powietrze w układzie niskiego ciśnienia paliwa,może już w samym zbiorniku.Sama pompka na wstępnym filtrze też jest istotna. Dwa.Gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w układzie wysokiego ciśnienia i to może być np.zaworek na pompie, lub sama pompa, wtryskiwacze , pęknięty jedem z przewodów wysokiego (mało widoczny wyciek-mgiełka) Trzy.Utrudniony...
Witam potrzebuje pomocy mam Mascotta 150 km silnik od iveco podczas gdy auto potrzebuje wiekszej dawki paliwa odcina moc, wystarczy wrzucić na luz i auto dalej jedzie normalnie. Wymieniłem wtryskiwacze , pompę wysokiego ciśnienia, wyczyściłem zbiornik wymieniłem filtry i nic. Po wymianie pompy był spokój jakieś dwa miesiące ale objawy wróciły. Pomocy...
Podłączyliśmy go pod komputer i wyskoczył błąd P1671 regulator ciśnienia paliwa. Wynika z tego, że nie chodziło wcale o pedał gazu, tylko regulację wysokiego ciśnienia paliwa w zasobniku za pomocą zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1 - widok pompy wysokiego ciśnienia BOSCH poniżej). http://obrazki.elektroda.pl/8826458900_1...
Witam. Mam problem z Iveco Daily 2,8 2007r. Problem polega na tym, że w ciągu 3 miesięcy wykończyło mi 4 pompy wtryskowe i nikt nie może mi poradzić co może być przyczyną? Wywala błąd 151 - układ wysokiego ciśnienia, powyżej maksymalnej wartości progowej i 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Z góry dziękuję...
Czytam ST-6000 Wtryskiwacze sprawne na 100% z obrotami dziś sprawdzę. Własnie sprawdziłem obroty podczas odpalania , ponad 300obr/min i w końcu pojawił się jakiś błąd , kod 85 , niestety nie mam opisu. Dodano po 3 Podmnieniłem czujnik cisnienia na listwie i pompkę elektryczną , nic nie pomogło. Jak jak sie poluzuje przewód paliwowy idący od pompy do...
Witam, potrzebna pomoc, Iveco Dayli 2.8, 2004 r, nie odpala, zgasł raz sam, odpalał z plaka, tylko wymienione zostało wszystko z drugiego palącego, pompa, wtryski i nie zapalał sam, tylko plak. Po tygodniu stania nawet nie zapala z plaka, prąd na zawór wysokiego ciśnienia i na pompę paliwową dochodzi, nie dostaje prądu na wtryski, usunięty jest immobilajzer...
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Witam wszystkich mam problem z Iveco 35c12 2.3hpi 2003r. Auto zgasło kontrolka wtrysku mrugała,po zdiagnozowaniu komputerem wirtha wyszło że uszkodzone są wtryski 1 i 4.Wtryski wszystkie zostały oddane do sprawdzenia i potwierdziło się 1 i 4 trzeba było zregenerować reszta dobra. Po zamontowaniu kontrolka wtrysku dalej mruga błędów wirth nie widzi :/...
Czesc. Interesuje mnie wskaznik ilości paliwa w zbiorniku. Moze on byc zrobiony w ten sposób ze przy pelnym zbiorniku świecą sie led`y ( a przy zanikaniu :lol: paliwa w baku) ilośc swiecących diód sie zmniejsza. Da sie do takiego czegos wykorzystac jakis "manometr elektroniczny" ? bo tylko takie rozwiazanie dalo by sie u mnie zaszczepic w pojezdzie...
Witam Szanownych Kolegów Proszę o pomoc w odpaleniu Iveco /daily 2001, 2.8 common rail/, już mi ręce opadły, walczę z nim 2 tydzień i nic, opisuję sutuację: - samochód był na chodzie wszystko sprawne, marchewka nie wykazywała żadnych błędów, problemem był cieknący olej z silnika, tak więc wyjąłem silnik, wymieniłem wszystkie uszczelki poza głową, włożyłem...
Witam wszystkich mam problem z iveco daily 2.3 hpi. Auto zostało kupione jako uszkodzone silnik nie odpalał, po podłączeniu pod komputer sprawdzeniu błedów itp wyszło że uszkodzony jest komputer silnika więc został oddany do speca który tym się zajmuje potwierdził usterkę komputera i sprzedał mi sprawny po podłączeniu do samochodu auto dalej nie odpala...
Błąd 8.1 jeśli występuje razem z 8.2 i 8.3 jest groźny. Samo występowanie 8.1 nie jest niczym szczególnym bo potrafi wskoczyć podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeśli jest wiecznie powracający to może być problem z paliwem lub brudny regulator w pompie wysokiego ciśnienia. Na razie bym się nim nie przejmował. 1.7 wskakuje przy jednoczesnym naciśnięciu...
Witam wszystkich , problem dotyczy auta iveco cursor 8 360 solówka , pierwsza usterka miała miejsce 8 miesięcy temu auto straciło moc w czasie jazdy okazało się że zabity był ssak w baku po wyczyszczeniu auto chodziło normalnie przez jakieś 2 miesiące następnie pojawił się identyczny problem tylko tym razem ssak był czysty ponownie wymieniliśmy filtry...
iveco daily wysoki ciśnienie paliwo wysoki ciśnienie paliwo ciśnienie paliwo iveco
amazon assistant zasilacz złącze 20pin 24pin kondensator szeroko
termet silver instrukcja serwisowa termet silver instrukcja serwisowa
Jak odbierać 225 MHz w DAF XG 480? Renault Master 2.8 TDI - Silnik gaśnie po odpaleniu