Problem rozwiązany. Okazało się pierdoła.
Błąd wysokie ciśnienie w kolektorze dolotowym
Moze gdzies przeciek powietrza jest
jakie masz podzespoły, ciśnienie reguluje sie śrubką na reduktorze, wysokie ciśnienie kolektora może świadczyć o jakiejś nieszczelności, jaki masz MAP na wolnych
Witam. Mam podobny problem. Też mam takie wysokie ciśnienie oleju. Olej wypluwa kolektorem wydechowym. Możesz napisać co było przyczyną usterki?
Błąd EDC przy niskich obrotach ok 1700 i wysokim biegu. Proszę o porade...wszystkie tematy powoli się wyczerpuje...wtryski czujniki turbina egr wszystko wymienione lub sprawdzone A błąd jest nadal...teraz mam wysokie ciśnienie doładowania w kolektorze kolorowym...p0234...pozdrawiam
Sprawdź te luzy zaworowe, bo na gazie bierze impuls tylko z sondy i potencjometra przepustnicy, przy benzynie + czyjnik ciśnienia w kolektorze ssącym( jak go ma). Jeżeli przy gazie sonda ma stałe napięcie to wygłada że gaz jest źle wyregulowany( 0.35 to mieszanka ubogai się nie zmienia), przy benzynie jeżeli jest zbyt wysokie ciśnienie kolektora to...
czy na przewodzie OUT z N75 który idzie do gruchy powinienem czuć jakiś powiew powietrza Tak jeśli MAP sensor da sygnał do ECU że jest za wysokie ciśnienie w kolektorze ssącym , to ECU wtedy wysteruje N75 i powinno być czuć powiew. Na wolnych obrotach nic tam Ci nie dmuchnie .
Ze strony elektrycznej mam jedynie komunikat: zbyt wysokie ciśnienie w kolektorze ssącym. Komunikat jest mniej wiecej taki: masa powietrza zbyt duża. Zdecyduj się który masz komunikat, o to są dwie różne sprawy.
Czy przypadkiem nie jest tak, że regulator ciśnienia upuszcza ciśnienie do przewodów powrotnych? Po co zatem ta siateczka, skoro i tak idzie paliwo do baku? Pompa wysokiego ciśnienia składa się z: https://obrazki.elektroda.pl/1842600600_... 1 - Cylinder 2 - Krzywka 3 - Zawór ssący płytkowy 4 - Zawór zasilania kulowy 5 - Tłok 6 - Wałek...
W załączniku schematy 1312 - MAP 1261 - pedał gazu 8007 - czujnik ciśnienia klimatyzacji Do sprawdzenia instalacja. To że auto wkręca się tylko do 3 tysięcy będzie raczej problemem z tym że sterownik nie widzi pedału gazu. Masz problem z czujnikiem MAP a nie z wysokim ciśnieniem w kolektorze. Tutaj jest raczej problem po stronie elektrycznej - sterownik...
A kolega to podcisnienie to dobrze wpiol, bo znajac zycie odpinal go od strony kolektora:P, spradz to podcisnienie ma isc bezposrednio do kolektora ssacego nie zadnego elektrozaworku:P:P
Zobacz co widać na przewodzie sygnałowym bo ECU krzyczy że w kolektorze jest złe ciśnienie (zbyt wysokie) albo ma zwarcie na przewodzie sygnałowym. Zobacz co jest na odpalonym silniku z czujnikiem i bez czujnika. Mierz do masy. Powinno być 5V gdy silnik nie pracuje. Czym niższe napięcie tym niższe ciśnienie w kolektorze (wyższe podciśnienie). W tej...
Filtry wymieniam na bieżąco co 10 tys obydwa na raz bo to groszowe sprawy.Podpiołem się do kompa staga przez bluetooth przeprowadziłem kalibrację i nie mogę zmnieszyś obrotów kalibracja oczywiście nie przebiegła do końca bo wyszedł bład za wysokie ciśnienie w kolektorze i silnik zgasł.Sprawdziłem przewody podciśnienia i wszystko ok.Jakieś sugestie co...
Podciśnienie w kolektorze ssącym MAP masz wysokie wg mnie. Ciśnienie gazu może być chociaż lepsze jest w granicach 1 bara .
Kolektor sprawdzany czyszczony, jest czujnik ciśnienia od strony rozrządu w kolektorze i wylapal by za niskie ciśnienie w kolektorze. Lub za wysokie. Wezmę sprawdze to czy nie ma nieszczelności przy tym czujniku bo jest na dwóch oringach to może tam coś jest nie tak
Witam po długiej przerwie. Stwierdziłem że sam sobie nie poradze z problemem i auto pojechało do mechanika. Niestety bez rezultatu. Stało dwa 3 tygodnie ale nie nie udało się zrobić. Elektryk wgrał nowe oprogramowanie do sterownika silnika ale nie nie pomogło. U niego też nie było komunikacji z bsi i resztą podzespołów. Jedyne co znalazł mechanik to...
Jeśli to są mnożniki, to tak jak pisałem wcześniej masz za wysokie ciśnienie do tej średnicy dysz i to byłoby logiczne. Różnice w mnożnikach dla poszczególnych predkości obrotowych biorą się z tąd, że przy wyższych obrotach wzrasta wydatek gazu i jego przepływ przez filtr fazy lotnej, na nim zwiększa się spadek ciśnienia, co powoduje spadek ciśnienia...
Samochód gaśnie na wolnych obrotach, pojechałem na stację diagnostyczną i po odczycie z komputera fachowiec stwierdził, że jest za wysokie ciśnienie w kolektorze ssącym, wykasował błędy i przez dwa tygodnie wszystko było ok. Po dwóch tygodniach usterka powróciła. Wymieniłem silnik krokowy ale usterka pozostała. Ponad to podczas jazdy przy dodawaniu...
Cewki z pierwszego na czwarty nie zamieniłeś? Pierwszy jest od skrzyni biegów. Białe świece na 1 i 2 czyli uboga mieszanka. Lewego powietrza nie ssie? Ciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych jest trochę za wysokie. Powinno być około 30kPa. Może serwo hamulców dziurawe?
To jeszcze niech zmierzy podciśnienie w kolektorze bez działającej klimatyzacji i poważniejszych odbiorników prądu. Btw trochę wysokie to ciśnienie sprężania jak na benzynę.
Dzień dobry. Mam Scenica 1 9dCI 130 koni, niedawno kupionego. Tuż po zakupie sterownik silnika wskazal błąd P012B przy wyprzedzaniu na 5 biegu. Wymieniony został filtr powietrza, bo był zawalony na czarno, oprócz tego był wymieniony rozrząd i filtr paliwa. Dziś w trasie sytuacja się powtórzyła, wystąpił ten sam błąd przy wyprzedzaniu na 5 biegu. Odczytywałem...
Korzystając z przejściówki używasz tylko 7 i 15 pinu dla linii K i L, ale która jest która nie ma żadnego znaczenia. W złączach ABSu i SRSu masz tylko 2 przewody - linię K i masę. Masa jest w środku, a skrajne piny to linie K i L. Jak na wolne obroty i zamkniętą przepustnicę masz stanowczo za wysokie ciśnienie w kolektorze (za małe podciśnienie), pozostałe...
Płyn do spryskiwaczy może się różnić od glikolu szczegółami, ale za to bardzo ważnymi. Przede wszystkim czy po znacznym podgrzaniu nie zacznie rozdzielać się na frakcje? Czy płyn nie ma przypadkiem składników będących katalizatorami korozji? Czy przebywanie w szczególnym reaktorze chemicznym jak kolektor gdzie oprócz wysokiej temp. jest wysokie ciśnienie...
Witam, Czy pomógłby ktoś zinterpretować odczyty z programu Car Scanner? Na biegu jałowym i podczas ruszania obroty falują na chwilę i później wracają tak jak być powinno. Podczas jazdy na wyższych obrotach nie ma jakichkolwiek problemów. Samochód Seat Arosa 1.4 MPI 60KM 2001 po wymianie rozrządu, kabli wn, świec. Przed wymianą było delikatne falowanie...
Witam serdecznie Mam problem. Po zapaleniu żółtej kontrolki oznaczającej problem z silnikiem udałem się do ASO Peugeota na diagnozę. Okazało się że jest problem z czujnikiem wysokiego ciśnienia w pompie. Błąd obwodu regulacji wysokiego ciśnienia oleju napędowego. Ciśnienie w kolektorze ciśnieniowym niższe. (Ciśnienie w rail 203 bar, wartość zadana ciśnienia...
Właśnie widac, że masz nie podpięte podciśnienie z kolektora do reduktora (do tego mosiężnego króćca z otworem fi 4). Połączyć z wężykiem (poprzez trójnik), który łączy prawy króciec MAP na czujniku i idzie do kolektora, oznaczony poglądowo na niebiesko, lub bezpośrednio do kolektora ssącego. Dlatego ciśnienie 1,8 ale i tak w jakimś zakresie powinno...
Witam.I jak koledzy,doszedł ktoś,co jest odpowiedzialne za tak wysokie ciśnienie.Umnie też jest 480 bar.Auto dymi mocno na biało.Korekty wtryskiwaczy po rozjeżdżane od -4 do + 5 w nieskończoność.Wtryskiwacze podmienione na drugie i to samo.Pomiedzy kolektorami jest taka chlodniczka i tam widzę jak mi ropa cieknie.Czy to od takiego ciśnienia, coś się...
W moim przypadku nie pomogły mapy, wymiana świec, czyszczenie przepustnicy. Poza tym, mechanik psikał łatwopalnym sprayem we wszystkie miejsca, z których potencjalnie mogło dostawać się lewe powietrze. Komputer wyświetlał błędy p0106 i p0171. Sprawdziłem także zawór oparów paliwa poprzez odkręcenie wlewu paliwa na odpalonym silniku, co nie wpłynęło...
Ostatnio byłem u mechanika i na komputerze był zapisany błąd nadmiernego doładowania. Wie ktoś może o co to chodzi. Nadmierne doładowanie powstaje gdy , łopatki kierownicy turbiny nie zmieniają poziomu w stosunku do obrotów silnika. Zaistniałe wtedy zbyt wysokie ciśnienie w kolektorze dolotowym musi został rozładowane w celu nie uszkodzenia układu,...
Oto kilka zrzutów ekranu: Komunikat który zaobserwowałeś to za wysokie ciśnienie w kolektorze, czyli podciśnienie na wolnych obrotach jest nieprawidłowe co widać na MAP sensorze masz 0.59 przy wystąpieniu błędu, powinno być coś koło 0.3. Chyba gdzieś dostaje się lewe powietrze. Pamiętaj, że autokalibracje przeprowadza się przy minimalnym obciążeniu,...
o tego powinieneś sprawdzić co widzi ECM z MAP na zapłonie,ma być porównywalne z ciśnieniem atmosferycznym. To tez sprawdziłem wiadomo zawsze 1 to robię czy czujnik działa ok, pokazuje dobrze ciśnienie atmosferyczne okolice 980. No i tak za wysokie ale tak minimalnie że zastanawiam się na tym rorządem jutro go chyba sprawdze. Bo usterka wystąpiła z...
W silnikach turbo oba czujniki są równorzędne ponieważ istotne jest różnicowe ciśnienie gazu. Im wyższe ciśnienie w kolektorze tym musi być wyższe ciśnienie gazu. By móc powiedzieć coś o ciśnieniu gazu patrzy się na różnicę ciśnienia gazu i ciśnienia kolektora która musi być stała i właśnie z ciśnienia różnicowego liczy się korektę od ciśnienia gazu...
Witam. Z tego co czytam. "Kolektor" o którym mowa będzie zaraz za sprężarką? Tam akurat jest zbyt wysokie ciśnienie względem zbiornika no i "udary" z samej sprężarki. Za zbiornikiem te udary są już wytłumione. No i jeszcze mimo chłodnicy sprężone powietrze jest zdecydowanie za gorące. Ale to chyba rozważasz. Pozdrawiam i powodzenia, będzie fajna konstrukcja.
Witam, ten sam samochód rok 2000 dodatkowo w gazie. Zimny na ssaniu całkiem ok, rozgrzewa się i od razu faluje na jałowym kiedy jadę szarpie pedał gazu. Zdejmuję nogę z gazu a on po sekundzie szarpnie 2-3 razy bardzo mocno - słychać jak coś puka w tym momencie z przodu jakby metalowy dźwięk - następnie auto powoli schodzi z obrotów skokami aż się wszystko...
Cewki zamienione miejscami, wszystkie sprawne. Nie pali tylko na czwartym cylindrze. Ciśnienia jeszcze nie sprawdzałem (nie mam czym), ale podejrzanym numerem jeden jest w tym momencie nagar od strony kolektora dolotowego. Wczoraj myślałem o pompie wysokiego ciśnienia, ale patrząc na komputer, pokazuje, że ciśnienie na listwie jest wyższe od referencyjnego......
Alaska w naszym klimacie w opinii producenta staga do 90KM, informacja producenta reduktora zdecydowanie zawyżona , może na południu Włoch daje radę? U nas tylko na upały. Poczytaj wytyczne producenta staga i porównaj z wykonaniem swojej instalacji http://www.alltop.pl/AC_wytyczne.pdf piszą o doborze reduktora , ale i pokazują jak perfekcyjnie zainstalować...
(at)pitcobra1985 Już masz pierwszy błąd - albo czujnik albo za wysoka temperatura pomiędzy kolektorem a turbosprężarką. A gdzie reszta tego (5 błędów) ?
Odma, to element który jest nad pokrywą zaworów, połączony z przewodem dostarczającym powietrze do kolektora ssącego?
A co słychać w parametrach? EDIT: Silnik mechanicznie sprawny? Jakie ciśnienie sprężania ? Podaj czas wtrysku na gorącym silniku i ciśnienie w kolektorze ssącym
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Nadal powtarza się co kilka dni . Odczytane diagboxem Podczas wystąpienia błędu: -Wypadanie zapłonu (wpływ katalizatora) -Stan regulacji wzbogacenia. Pętla otwarta (warunki do przejścia do pętli zamkniętej jeszcze nie spełnione) - ciśnienie w kolektorze benzyny 14bar - Wartość zadana ciśnienia w kolektorze benzyny 90bar Za to po wykasowaniu błędów....
vw golf IV 1.9 TDI pompo wtryskiwacze typ silnika AJM traci moc ok 120 km/h po wyłączeniu i włączeniu zapłonu znów jest dobrze aż osiągnie daną prędkość. Okazuje się że jest za wysokie ciśnienie doładowania. Była wymieniona już turbosprężarka, zawór regulacji ciśnienia doładowania i czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Ratunku.
A wiec tak zaczynając od początku mam scenica 1 2,0 8v rok 98 benzyna +gaz! Problem mam taki ze silni delikatnie drży ale trzyma obroty na biegu jałowym w czasie jazdy gaz w podłogę i nic prawie żadnej reakcji szczególnie na biegu 4 i 5 auto ma ciężko osiągnąć 130km/h !przy jeździe np. 100km/h nacisnę sprzęgło auto zgaśnie jak i na pb i lpg! W aucie...
Przy wysokich obrotach masz otwarte maksymalnie klapy w kolektorach ssących zasysana jest mieszanka - ciśnienie zasysania, nie będą klekotać a silnik tak ryczy ze nie słychać już tego. Być może klapy są już luźne wysłużone bądz urwane i słychać je jedynie w niższych partiach obrotów. Rozrząd kiedy wymieniany?
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 480 hPa Tu masz problem.
Zawór pod żółwiem to zawór regulujący ciśnienie paliwa 4,5 bar. Natomiast żółw jest to kolektor ssący dla silników o układzie cylindrów V. Ciśnienie paliwa na jałowych to 4,5bar przy wysokich obrotach ok 6,5 bar. Ale z tym ciśnieniem sprężania raczej już sobie odpowiedziałeś gdzie jest przyczyna.
Nie jest to prosta robota ,dla wprawnego mechanika dniówka. Test zadymienia nic nie wykazał ponieważ tam jest dosyć wysoka temperatura i duże ciśnienie, a błędy wywala właśnie przy obciążeniu . Od temperatury kolektor robi się bardziej plastyczny i przepuszcza ... Ja jeszcze szlifowałem te tulejki dystansowe przy srubach mocujących kolektor po ok 0,5mm...
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 487 hPa Za wysokie, rozrząd, lewe powietrze lub silnik trup. Dobra skupmy się na ciśnieniu w kolektorze. Pisałeś, że jest za wysokie. Popatrzmy na ciśnienie lukidwska 297 hPa czas wtrysku 0,87 ms przy czym prawidłowy czas wtrysku powinien się mieścić w granicach 1,5 do 3,5 ms. Czy aby napeno za duże dla silnika SPI?...
Ten zawór z imbusem jakiś ma cel. Ma . Jest to zawór równoważący umożliwia regulowanie natężenie przepływu czynnika . W skrócie chodzi o to , że instalacja solarna narażona jest na duże różnice ciśnienia , spowodowane szerokim zakresem panujących w układzie temperatur. Programator musisz sobie ustawić doświadczalnie by w coraz chłodniejsze wieczory...
sprawdź filtr powietrza i silnik krokowy, jak dobrze rozumiem mapsensor sprawdza ciśnienie w kolektorze dolotowym powietrza.
Witam. Zrobiłem remont silnika w Ursusie c-360 3P. Mechanik doradził mi żebym tylko wymienił pierścienie ponieważ ciśnienie trzymał więc je wymieniłem. Teraz ciągnik strasznie wyrzuca olej kolektorem. Mechanik powiedział że to jest chwilowe ponieważ pierścienie nie zostały jeszcze dotarte ale nie wiem czy to jest prawda. Kazał trzymać ciągnik na wysokich...
Mam problem z instalacją solarną- zakładam brak obiegu glikolu. Mam od kilkunastu lat dwa kolektory słoneczne ze sterownikiem Viessmann- do tej pory działały bezproblemowo, ostatnio zauważyłem, że pomimo pracującej pompki nie ma obiegu glikolu (jak mniemam). Jakie są objawy? Ano na sterowniku widzę wysoką temperaturę (nawet do 140 stopni), sterownik...
wyczyściłem czujnik i chwilę działał ale za chwilę to samo, wymieniłem na nowy, wykasowałem błędy, nadal pojawia się P0105 Ciśnienie bezwzględne kolektora (MAP) - wysokie napięcie czujnika oraz P1405 Zawór recyrkulacji spalin EGR - napięcie za wysokie, dodam ze zawór też nowy założyłem. przejechalem sie kawałek i to samo, max 3,5 tys obroty
Jak dla mnie pudło z tym MAP-em. Wysokie obroty, małe otwarcie przepustnicy to i czemu nie miało by być niskie ciśnienie w kolektorze.
Puszcza więcej powietrza dlatego że za bogato ma. Czas wtrysku 3,6ms to co najmniej 2 razy za dużo jak na rozgrzany silnik. I tak nawet jak jest całkowicie otwarty to nie realne żeby miał w kolektorze ciśnienie atmosferyczne.
A w sterowniku nie zapisuje się błąd? Może odłącz przepływkę i/lub czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Może widzi za dużo powietrza? Jeszcze spójrz na temperatury. A sterownik czytany i zapisywany przez OBD?
Sprawdź czy poziom oleju nie jest zbyt wysoki i czy ciśnienie oleju jest odpowiednie. Bardzo prawdopodobny będzie remont silnika.
Spokojnie bez nerwów jeżeli odpowietrzałeś pompę z poluźnionymi przewodami wysokiego ciśnienia to niestety ale tak tej pompy nie odpowietrzysz. Weź wszystkie przewody wysokiego ciśnienia po dokręcaj dość mocno chyba ok 60nM i wtedy odpowietrz jak już odpowietrzysz to wtedy próba odpalenia. Mi nawet jak powietrze szło z powrotu przy odpowietrzaniu to...
Czujnik na wierzchu skrzyni biegów- włącznik świateł cofania Czujnik tuż nad łączeniem skrzyni biegów z silnikiem- kontrolka zbyt wysokiej temperatury cieczy Czujnik z tyłu silnika od strony kabiny- ciśnienie oleju 2 czujniki obok termostatu, z przodu silnika- temperatura cieczy, jeden do wskaźnika, drugi do ecu czujnik nad wyjściem prawej półosi. (...
Błędy sporadyczne od EGR i kolektora dolotowego. Na dzień dzisiejszy brak błędów w ECU. Ciśnienie sprężania równe na wszystkich cylindrach. Podmienione zawór regulacji ciśnienia i czujnik ciśnienia na szynach wtryskowych. Podmieniona pompa wysokiego ciśnienia. Usunięte katalizatory. Przeprogramowany komputer silnika. Sprawdzone klapy w kolektorach dolotowych....
Trochę wysokiego ciśnienie paliwa ale raczej nie ono jest tutaj problemem. Czy auto ma LPG? Zazwyczaj to wina nieszczelności układu dolotowego. Można sprawdzić ciśnienie w kolektorze ssącym ale przez falowanie obrotów może być ono zawyżone. W blokach pomiarowych można je odczytać.
Ukaniu rzeczywiście wie co w trawie piszczy ale wątpię szczerze, by pisał o występującym w "kaloszu"(najczęstsza nazwa potoczna) ciśnieniu. Szczerze powiedziawszy to występuje tam coś podobnego acz przewrotnie....odwrotnego, bo zamiast ciśnienia -podciśnienie i bankowo Ukaniu o tym wie. Jest ono skutkiem pragnienia silnika i jego apetytu na mieszankę...
BMW E61 N47 - wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, wtryski, kolektor ssący. Samochód jedzie dobrze, przy nagłym wciśnięciu gazu do oporu, wchodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu, wszystko wraca do normy i ponownie po wciśnięciu gazu do oporu, to samo. Dzieje się to powyżej 3500 obrotów.
Takie objawy przy niskich i wysokich obrotach wskazują na brak odpowietrzania zbiornika paliwa. Musiałbyś zrobić test polegający na odkręceniu korka wlewu paliwa podczas pracy pilarki, tak aby ciśnienie się wyrównało. Jak obroty biegu jałowego spadną, a obroty odcinki także spadną, to tutaj będzie problem. Być może zaworek odpowietrznika nie jest całkowicie...
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Skoro wszystko posprawdzane. Ciśnienie paliwa 16 na wolnych ok ale 20bar na wysokich to tak o 2 bary za wysokie. Ciekaw jestem odchyłki ciśnienia od oczekiwanego na wysokich obrotach bo to jest ważne. Zajrzyj jeszcze pod kolektor ssący czy nie ma nagaru na wlotach powietrza w głowicach czy nie są zaklejone.
Witam, Chodziło mi o szczelność konstrukcji pudeł, bo na zewnątrz śnieg a w środku jakieś tam ogrzewanie, więc po drodze na którymś elemencie w przypadku nieszczelności wytworzy się temperatura do wykraplania. Kolektory jako takie pół sezonu Ci chodziły i jestem ciekawy jak sprawuje się obudowa. Kolektory na dachu są już 2,5 roku. Ze szczelnością miałem...
Ciśnienie powietrza w kolektorze: 100 kPa Masz zdecydowanie za małe ciśnienie w kolektorze, u mnie jest 1000 hPa, musisz to zmienić. 100 kPa = 1000 hPa 😉 ale dzięki za chęci. Dodano po 1 A to nie są takie same wartości ? Normalnym jest takie wskazanie zużycia chwilowego podczas ruszania jak u Ciebie. Spoko, do tego już doszedłem, ale nadal niepokoi...
Zastanawiam się nad wspomaganiem pompy ciepła kolektorami słonecznymi. Przejrzałem niewielką komercyjną ofertę w tym zakresie. Na tym forum też nie znalazłem odpowiedniego wątku. Widać, że kolektory solarne cieczowe stały się mało popularne. Przyczyn jest wiele, większość uzasadniona. Szczególnie przy współpracy z PC ekonomiczny sens jest niewielki...
Jak sam wszedł a obroty to musiał chodzić na oleju zassał sobie z intercoolera,pompę wtryskową zostaw w spokoju,sprawdz obecność oleju w kolektorze dolotowym i ciśnienie sprężania na cylindrach.
Kolego chyba bajki opowiadasz :D Żadnego błędu w stagu typu: - Wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte - ciśnienie gazu w kolektorze zbyt niskie - błąd napięcia Naprawdę nic ?
Odrazu podam ciśnienie w cylindrach bo może się przydać:9,5-11 atm. Prawidłowe ustawienia koła pasowego: http://obrazki.elektroda.net/36_12635613... Ustawienie pływaka: http://obrazki.elektroda.net/65_12635614... Układ zapłonowy: http://obrazki.elektroda.net/34_12635615... Przyczyn może być setka: Słaby akumulator+rozrusznik...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Koledzy jak w temacie t5 2010 rok silnik 2.0 tdi 75kw CAAB po podpięciu pod komputer błędy p0238 ciśnienie w kolektorze /czujnik ciśnienia doładowania g31 -sygnał za wysoki oraz błąd p0113 czujnik temp zasysanego powietrza g42 sygnał za wysoki . Dodam że odpalam autko i temp widzi ok tylko ruszę i wywala że temp -40 stopni i wali błędami . Do tej pory...
Tak przyszło mi jeszcze do głowy: sprawdz z elektrykiem czujnik ciśnienia doładowania ( ciśnienia w kolektorze ssącym). Możliwe, że jest uszkodzony lub zapchany, więc ECU może dostawać sygnał o wysokim ciśnieniu doładowania. Wówczas silnik kopci trochę na czarno lu ciemno-szaro, ale to wówczas jak jak jest naprawdę wysoki sygnał o ciśnieniu w kolektorze...
do sprawdzenia wtryskiwacz.. do sprawdzenia czujnik wtrysku.. do sprawdzenia czujnik podciśnienia w kolektorze.. do sprawdzenia ciśnienie paliwa.. do sprawdzenia sonda lambda.. do sprawdzenia jakość tankowanego paliwa jak i dystrybutora.. do sprawdzenia ciśnienie w oponach..
Zrób pomiar manometrem ciśnienia w kolektorze i będziesz wiedział czy komputer dostaje prawidłowe dane. Jeśli ciśnienie faktycznie będzie za wysokie to na pewno coś od strony wyjścia komputera i elementów wykonawczych. Jeśli ciśnienie będzie ok to zostaje czujnik ciśnienia. Po tak prostym zabiegu będziesz wiedział gdzie szukać.
Auto nie odpala bo pompuje tyle powietrza i spalin przed odme do kolektora dolotowego. Witam posiadam skode z silnikiem ATD 1.9 TDI PD. Auto nie paliło. Po odpieciu rury dolotowej przy klapie na kolektorze silnik odpala lecz nie reaguje na gaz. W całym układzie dolotowym olej, który dostaje się tam odma. Jak odepne ódme i odpale silnik to przy 790obr...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Jumper 2.0 hdi bluehdi. Błędy uczenia wtryskiwaczy, błąd p035 o ile dobrze pamiętam, podniesione obroty biegu jałowego na ok 1200, Ciśnienie paliwa w kolektorze ok. 550 mpa. Co może być powodem takiego stanu? Dodano po 6 Korekty wtryskiwaczy każdy po ok. +1.0.
0400egr błąd przepływu 1125 zawor ciśnienia doładowania 1100 błąd krytyczny systemu 0105 ciśnienie w kolektorze dolotowtm Dodam że nie jestem mechanikiem, uczę się na bieżąco. Dodano po 1 Dodam że jak wyjałem egr to było dużo oleju
"Robo-technical Świece żarowe no prosze. (...) w Wieczne nie są... Ten silnik spokojnie odpala bez świec do temp nawet -20C jak jest sprawny fakt że jak się zbliża to rozruch jest utrudniony (teleport silnikiem i dużo dymu) po odpaleniu świece żarowe nie są temu silnikowi do niczego potrzebne. Tym bardziej do wkręcania się na wyższe obroty. Co do problemu...
Nic nie wymieniać, odczytać błędy raz jeszcze z dalszym ciągiem opisów. Teraz nie wiemy czy ECU nie widzi czujnika w kolektorze czy nie podoba mu się tylko ciśnienie bo ciągnie lewe powietrze. Czujnik temperatury jest w czujniki MAP więc oba błędy tyczą się tego samego urządzenia. Z ostatnim to nie wiadomo czy zacięty EGR, zapchany czy niesprawny elektrycznie....
Witam Mam problem z samochodem: Seat cordoba 1.4 MPI kod silnika AKK Moc 44KW / 60KM Rok samochodu 2000. System sterowania silnikiem: Motronic ME 7.5.10 11/1999 z poduszką powietrzna. Sterownik numer: 6KQ 906 032 Q 0 261 206 836 Dołożona instalacja gazowa BRC Samochód nie reaguje na pedał gazu. Błędy jakie zapisują się w sterowniku to: 16497 (P0113)...
Opis do błędu jaki wyskoczył. Zadane ciśnienie w kolektorze było ok 790. Zmierzone 717. Raz na jakiś czas na wolnych obrotach słuchać taki nieprzyjemny zgrzyt z silnika. Podobno może to być pompa wysokiego ciśnienia. Jest podejrzenie, ze może dawać opór na rozrządzie i to powoduje ze nie ma wystarczającej mocy na zrobienie ciśnienia.
zfv nie powiesz mi że wymagane 2.5 atm to to samo co 3,8 atm , w jakimś celu ten parametr istnieje , wtryski miałem wyciągać ,ale żeby do nich dotrzeć trzeba ściągnąć kolektor ssący . I tak muszę go zdjąć aby dostać się do zaworów więc sprawdzę .
Witam posiadam Seata cordobę 1,4 8v rok 2000 od wczoraj pali się kontrolka epc strasznie ciężko się zbiera w ogóle dodam że wcześniej były problemy z gaśnięciem podczas redukcji biegu w momencie wciśnięcia sprzęgła gasł ale jak dodałem mu gazu łapał i zapalał i tak do wczoraj nic z tym nie robiłem po podłączeniu pod kompa wyszly dwa błędy czujnik prędkości...
Wadliwie dzialajacy układ zapłonowy ma wpływ na wypadanie zaplonów ale na ciśnienie w kolektorze znikome, chyba że usterki są dwie, cewka i czujnik ciśnienia w kolektorze, to by też tłumaczyło objawy.
Problem nadal jest nie rozwiązany, z tego co czytałem to jest zbyt ogólny kod błędu więc usterka może być w czymkolwiek, co do pomiaru przepływu powietrza to nie mam w kompie jaki powinien być zadany przepływ, mam tylko rzeczywisty ale zgodnie z TD to jest za niski i teraz albo przepływka albo faktycznie jest taki niski i gdzieś ciągnie lewe powietrze....
Jak możesz to wyjmij i przeczyść zawór wysokiego ciśnienia ,jest na pompie. Jeśli jest inny na podmianę to zamień ciśnienie na szynie min 160. Sprawdź jeszcze tą rurkę która idzie od EGR do kolektora czy nie jest pęknięta po długości. Powodzenia.
Czyli sam widzisz - ciśnienie atmosferyczne to napięcie blisko 5V. Zapalony silnik - ciśnienie niższe i niższe napięcie na wyjściu czynnika. Wystarczy trochę pomyśleć że czym wyższe obroty to wyższe napięcie bo wyższe ciśnienie w kolektorze.
Miałem też coś takiego w Lagunie 2.0 F3R. Po wystrzale obroty na jałowym szły ostro w górę. Sprawdziłem chyba całą elektronikę, przepustnicę i.t.d.. Przyczyna była prozaiczna. Podczas wystrzału "zsadziło" zaślepkę z króćca który znajduje się na kolektorze ssącym. Ciśnienie spadało, z czujnika ciśnienia bezwzględnego szedł sygnał i komp. zwiększał obroty.
Jak mierzyłeś ciśnienie paliwa? Wpinałeś się w przewód między pompą a przepustnicą czy tylko w przewód prowadzący z pompy bez przepustnicy? Z wyników wygląda że sonda pracuje . Jest ubogo pomimo długiego czasu wtrysku na jałowych obrotach. To sugeruje na jednak małą dawkę paliwa( niskie ciśnienie paliwa zanieczyszczenie wtryskiwacza itp) Obroty jałowe...
Samochód odpala i na wolnych obrotach chodzi normalnie, podczas przyspieszania od 1500 do 2500 czuć lekkie przerwania, natomiast powyżej coraz mocniejsze przerwy tak jakby turbo się wyłączało i załączało cyklicznie. Na Biały elektrozawór przychodzą impulsy sterujące załącza się w ich takt, natomiast po odpięciu od zasilania sam dziwnie drga, łączy się...
Wziąłem jeszcze raz "pod nóż" rozrząd w celu sprawdzenia czy przypadkiem klin na dolnym kole rozrządu nie podcięty,jest OK. Zastanawiają mnie dwie rzeczy: Ciśnienie w kolektorze ssącym na biegu jałowym o 80mbar za wysokie,na wyższych obrotach odwrotnie-ok.80mbar za niskie. Czas wtrysku max.13ms. Porównywałem parametry podobnych silników Fiata w ESI,tj.do...
i tu proszę Was drodzy forumowicze o pomoc w diagnostyce silnika. To jest waśnie to. Kwintesencja. Kabelek z allegro, sofcik, podpinamy, ale w głowie sieczka. Zupełny brak podstaw. O przepraszam, jest SOL, czyli standardowa odpowiedź lamera : ja sie nie muszę na tym znać, ale po to jest forum aby sobie pomagać! Powiedz, co w tym parametrach widzisz...
Dzień dobry Potrzebuje pomocy. Auto zgłasza ww błąd i przechodzi w tryb awaryjny. W logach widać, że przez chwilę podaje zbyt duże ciśnienie na listwie, tylko, że umyślnie. W parametrach widać, że sterownik otwiera mocniej i wtedy przechodzi w tryb awaryjny. Wtryski sprawne, regulator na listwie podmieniany, czujnik również. Zostaje tylko regulator...
Zderzak regulowałem odpinając przewody podciśnieniowe od zaworka i łącząc je ze sobą, tak że do gruszki turbo szło pełne podciśnienie z pompy vacuum. Zaworek zostawiłem podłączony tylko do przewodu elektrycznego żeby nie wywalił błędu na desce. Następnie 2000 obrotów - silnik w pełni rozgrzany, wyłączone wszystkie odbiorniki elektryczne i klima - zderzak...
W/g mnie skoro ECU dało radę się zaadaptować do podniesionego ciśnienia to dało by radę zaadoptować się do wtryskiwaczy o większej wydajności, przecież to na jedno wychodzi. Te stare sterowniki (do EURO-2) miały na prawdę bardzo szerokie zdolności adaptacyjne. Wtrysk jest w pełni sekwencyjny więc z jednej strony nie ma aż takich wymagań co do wtryskiwaczy...
kolektor ciśnienie wysoki ciśnienie prins pompa wysoki ciśnienie
poduszki zawieszenia schemat skrzynka bezpiecznikowy odblokować nokia lumia
claas hydrostat białystok częstotliwości
Jak ładować akumulator wiertarki FERM? Zabezpieczenia nadprądowe dla magazynów energii wysokociśnieniowych