Gdzie to ciśnienie sprawdzałeś? Na zimnym zdecydowanie za wysokie i to może być powód gaśnięcia auta.
Witam.Proszę o pomoc. Mianowicie przejrzałem moją instalacje gazową prinsa i wymieniłem membrany w parowniku ponieważ zacinała się iglica. Zrobiłem jakieś 100km i nagle auto przełączyło się na benzynę i nie chce wrócić na gaz. Na komputerze wywala błąd Psys 322 fault =>3,5 bar czyli ciśnienie reduktora za wysokie a program prinsa pokazuje ciśnienie...
Jutro mam jechać na wymianę zaworka zasugeruję mu wymianę tego trzpienia na cieńszy, co do innego reduktora to twierdził, że PRINS robi reduktory które maja takie wysokie ciśnienie inne mają niższe i nie wytrzymują podobno membrany. Tak myślę, że to ułożenie reduktora może mieć też jakieś znaczenie bo może u mnie jest to tak umieszczone, że ten syf...
A to ze masz prinsa pierwszej genaracji tyle lat to nie znaczy zeVSI 2 musi działać tak samo i wszystko musi opierać się o reduktor . A właśnie prins Vsi i prins Vsi 2 działają tak samo. Vsi 2 ma rozbudowane oprogramowanie i kilka innych bajerów, które wcale nie zmieniają zasady działania tej instalacji. Jeżeli na manometrze miałeś zbyt wysokie ciśnienie...
Jakiś brak konsekwencji, piszesz, że wszystko gra i buczy przy przełączaniu, a jest problem. Trudno tak zgadywać bez podglądu tego co widzi sterownik i jakie podejmuje kroki, bo efekt tego widać. Sprawdź jakie jest ciśnienie gazu przed takim przełączeniem ze zgaśnięciem silnika, to jest wg mnie istotne - podejrzewam, że jest za wysokie. To jedno, a...
Tyle jest w tabeli kodów błędów. 321, Psys - napięcie zbyt wysokie, -Dioda systemowa 2Hz, Sprawdź czujnik temperatury i ciśnienia na filtrze. Upewnij się, że połączenie zasilania jest poprawne. Nie wiem jak sprawa wygląda z tym napięciem, bo tego nie sprawdzałem, ale wg mnie powinno to być widać po niewłaściwym ciśnieniu wskazywanym przez diag. Dlatego...
To przecież wskazuje na uszkodzone wtryskiwacze a nie reduktor. Po regeneracji reduktora , zregeneruj wtryski i jedz na regulacje. Po regeneracji reduktora teraz autko odpala się normalnie po zgaszeniu na LPG więc raczej wtryski nic do tego nie mają. Zauważyłem też że po regeneracji tego reduktora i wymianie filtrów w aucie jak by ubyło kilka koni,...
Aha , to w takim razie może to wina jest tego czujnika skoro ciśnienie idzie wyżej . Ale w sumie byłoby jeszcze wyższe gdy to był czujnik wazlniety Nie bardzo rozumiem to co napisałeś. Manometr mierzy ciśnienie jakie jest w instalacji, a mierzy go w odniesieniu do ciśnienia atmosferycznego, którego wartość jest w przybliżeniu równa 1 barowi. I jeżeli...
Zbyt wysokie ciśnienie gazu na listwę, zrób eksperyment nagrzej auto do momentu kiedy się zblokuje. Jak będzie zblokowane zgaś auto otwórz maskę i poluzuj przewód gazowy od filtru gazu do listwy wtryskiwaczy. Poluzuj i spuść ciśnienie gazu. Zakręć tak jak było i odpal auto jak się przełączy na gaz to wina leży po stronie parownika. Zacina się tam regulator...
Odkryłem nową "ciekawą" przypadłość DLM'a - jak wydajność pompy LPG spadnie, to instalacja potrafi przepompować benzynę do zbiornika LPG. Na FSU benzyna cały czas jest pod ciśnieniem roboczym, nigdy nie jest "odcinana". Na wejściu benzyny jest tylko zawór jednokierunkowy, żeby LPG nie poszło do zbiornika benzyny. LPG jest odcinane elektrozaworem, ale...
A co z ciśnieniem gazu? Nie mam turbiny,a z tego co się orientowałem,to takie wysokie ciśnienie daje się na reduktorze dwufazowym jak sie ma turbinę.Nie wiem jakie było wcześniej przed regeneracją reduktora,bo dopiero 2 dni mam dobry Interfice VSI Gazownicy dwaj niezależni na STAGu ustawiają w granicach 1,25-1,40 Bara Prinsa nie obsługują,więc teraz...
Cisnienie jest stabilne (2,45 bara Ciśnienie jest, czy było wcześniej stabilne? Wg mnie trochę za wysokie - powinno być 2.0-2.2 bara. W momencie cyknięcia oba zawory dostają impuls 4-5v. Jeżeli elektrozawory dostają tak małe napięcie (powinno być ok. 12V), to się prawdopodobnie fizycznie nie otwierają (stąd wcześniejsze moje pytanie odnośnie ciśnienia)...
Witam wszystkich. Mam mały problem z ustawieniem parametrów gazu. Jeździ normalnie ale w trybie dynamik lub przy wyższych obrotach go dławi oraz wyrzuca błąd 341 - za wysokie ciśnienie. Regeneracja parownika zrobiona, nowa membrana, nowy trzpień i nakrętka w której trzpień pracuje. Ciśnienie ustawione na 2.15 bara - wtedy mam korekty lpg bliskie 0....
Wracajac to tych 10 min. to sprawa wygladała u mnie w ten sposób ze w momencie przełączania z pb na lpg bzeczyk zaczynał wyc i przełaczało spowrotem na pb samochód palił normalnie na pb ale nie było mozliwosci przełaczenia na lpg przed upływem 10 min. Gdyś miał manometr, to przypuszczam, że od razu byś załapał dlaczego. Dlatego, że po tym czasie, ciśnienie...
gdy problem wystapi komp zawsze pokazuje za wysokie cinnienie (dziś się powtórzył - akurat w momencie przełączania na LPG hamowałem silnikiem) A jakie ciśnienie gazu było przed przełączeniem? Przypuszczam, że dużo niższe niż normalne i w momencie otwarcia elektrozaworów gwałtowny napływ gazu i szybki (natychmiastowy) skok ciśnienia, którego działający...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... To są identyczne objawy.Ale reduktor u mnie jest po regeneracji.Oczywiscie wyczyszczony z tego szlamu co w nim był.Czy w ciągu 1,5 miesiaca znowu się zabrudził ?No i u mnie gaśnie a nie przechodzi na benzyne.I tu jest problem. Kolego, ja po takich chimerach dokładnie wymyłem reduktor i po zamontowaniu...
według nich wszystko działa jak należy, a problem jest. Jeżeli nie będą mieli podłączonego podglądu pracy instalacji w momencie wystąpienia problemu, to nic nie będą wiedzieli. Jeżdżenie cały czas z podpiętym lapkiem jest bardzo kłopotliwe. Wygodniejszy jest podłączony na stałe manometr, bo wtedy jak problem wystąpi wystarczy stanąć otworzyć komorę...
co nie dało się nie usłyszeć bo wyło jak syrena. Ja za pierwszym razem jak się mi się to przydarzyło w a czasie jazdy, akurat miałem skręcać w lewo, a tu wycie syreny. Początkowo nie skojarzyłem, że to coś wyje u mnie pod maską, myślałem, że to pogotowie ratunkowe, albo policja. Po rozejrzeniu się wokoło, że nigdzie nie ma pojazdu uprzywilejowanego,...
Ja też mam taką instalacje przejechałem ok 600 km 140 km/h autostradą, zatankowałem do pełna i po jeżdzie już sie nie przełaczy, elektrozawory sprawne co moze byc?? pomóżcie , ew program do diagnostyki auta z niemiec galaxy 2,3 97 rok. Przy takim opisie, na odległość to tylko jasnowidz coś może zdziałać lub niektóre dochtory, ale mimo że nie jestem...
Po pierwsze witam całą Społeczność elektrody, na różne tematy wiele się tu już dowiedziałem. Wreszcie dokonałem też rejestracji, bo nie mogłem odszukać rozwiązania. Poza tym może przyszłości uda mi się podzielić pewnymi swoimi doświadczeniami. Mam Opla Fronterę B 2.2 z instalacją VSI Prins. Od ponad roku zwalczam różne usterki, bo okoliczni gazownicy...
Przede wszystkim zacznij od sprawdzenia obwodu czujnika temperatury reduktora i samego czujnika, bo temperatura 226 st.C jest nieprawdopodobnie wysoka i być może to blokuje przełączenie na gaz (błąd 110). A jak już temperatura reduktora będzie realna, to zobaczymy jakie błędy się urodzą. Wymieniłeś czujnik ciśnienia, a wymieniłeś na z takim samym numerem?
prins ciśnienie prins regulacja ciśnienie prins czujnik ciśnienie
skrzynka bezpieczników laguna koloru lakieru otwieranie centralnego zamka awaryjne
dobre sklepy elektroniczne online dobre sklepy elektroniczne
Fiat Punto Evo 2010: Błędy B0103 i U0019 - Lokalizacja Czujnika Uderzeniowego Zastosowanie kondensatora 6,8µF zamiast 3,3µF