Z diagnostyki wychodzi że czujnik ciśnienia, tu nie ma innej metody tylko podstawienie pewnego (nie musi być nowy). Może też być regulator (zacina się), ale najpierw podstaw czujnik. Dzisiaj robiłem toyotkę auris z silnikiem 1,4 d4d, samochód kolegi. Błąd czujnika ciśnienia na CR, ale autko normalnie pracuje. Kupiłem na alledrogo taki czujnik (424 zeta...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
Sterowanie impulsowe. Podłączając do nap. 12V nic nie słychać, żadnego puknięcia? Trochę dziwne te napięcie 8V na czujniku. Odepnij kostkę od czujnika i wtedy zmierz.
Na samym zapłonie ciśnienie na listwie 0bar
EE, chyba nie byłeś w serwisie tylko czytasz komunikaty z deski rozdz. Obstawiam zbyt wysokie ciśnienie na listwie i to ci gasi silnik.
Zrób wykres z działania pompy wysokiego ciśnienia czyli wzrostu ciśnienia na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem.
Witam. Mam ten sam problem zbyt wysokie ciśnienie na listwie plus te same objawy od 2800 obrotów tryb awaryjny. Rozwiazales jakoś ten problem?
witam. Pompa jest w zbiorniku. Sprawdź czy nie masz zbyt wysokiego ciśnienia na listwie. często pada regulator, jest przy pompce. ogólnie i tak musisz wymienić cała pompke. Jeżeli czujnik na listwie pokazuje za wysoka wartość to pompką nie będzie pracowała. Czyli najpierw clip i diagnostyka. Bo pompką tania nie jest. A nawymieniasz się i dalej będzie...
Za nieodpalanie odpowiada prawdopodobnie błąd P0251. Jakie masz ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia, bo obstawiam że będzie z nim problem. A co dokładnie wykazała próba przelewowa? Na razie nie skupiaj się na tym co wymienić, tylko skup się na prawidłowej diagnostyce.
Zgadza się może to być wypracowana pompa, ewentualnie jeszcze przed wymianą pompy proponuje sprawdzić zaworek ciśnieniowy w listwie wysokiego ciśnienia. Przy normalnej pracy nie powinno wypływać paliwo przelewem z tej listwy.
pompa dobija na maxa bo nie ma co puscic tam na dole. Na listwie jest zawór ciśnienia.Wykręć go,bo pewnie podłożył ktoś groszówkę.
Problem rozwiązany wymieniony jeden wtryskiwacz.
Witam wszystkich i proszę o pomoc pacjent Ford Focus C-Max 1.6 16v TDCi problem polega na wysokim ciśnieniu w listwie cr . Auto odpala lecz po 2 sekundach gaśnie i wywala błąd wysokiego ciśnienia paliwa zaworek regulacji działa czujnik ciśnienia sprawny wiązka elektryczna ok , sterownik silnika podmieniany i cały czas to samo .
Witam, mam problem z VW Transporterem, silnik 2.0 Bitdi CFCA. Auto ma założony nowy silnik, nowe wtryski wraz z pompą wysokiego ciśnienia i listwą wtryskową, turbiny po regeneracji i wyprany DPF. Problem to że auto nie wchodzi powyżej 2 tys obrotów, zaczynają grzechotać wtryski, auto gubi obroty i gaśnie, sporadycznie pojawia się błąd p0088 za wysokie...
Listwa Pasowała. Jedyne co trzeba było podmienić element łączący listwę z przewodami wysokiego ciśnienia.
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. P ompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w...
Odpowietrz jeszcze raz na niskim ciśnieniu (delphim). Pozakręcaj wszystko na wysokim ciśnieniu (przy wtryskach ,listwie pompie). Luzuj wysokie ciśnienie (przy wtryskach pojedynczo podczas kręcenia silnikiem. Przestajesz kręcić - zakręcasz) Cewki przy wtryskach wypięte.
Wiązka wymieniona, dalej to samo, zbyt wysokie ciśnienie na listwie
No dobra ,ale jest wstępna?sprawdziłeś ?podaję przykład z laguny,jak nie działa wstępna to wysokiego ciśnienia nie poda na listwę za cholere ,w megance np.wysokiego ciśnienia sama pobiera paliwo,(wstępnie jest grucha) napompujesz i ciągnie potem sama.
Podpiąłem czujnik i skasowałem błędy :P
Kolego jeżeli silnik gaśnie to tak jak wspomniane, czujnik wału lub czujnik (nastawnik) regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Może też być uszkodzony czujnik na listwie wtryskowej. Jeżeli ciśnienie paliwa jest poza zakresem z reguły za wysokie, silnik gaśnie żeby uchronić go przed poważniejszą usterką. Bez podpięcia pod komputer się nie...
sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
witam wszystkich Puegeot 406 HDI - podobne problemy 1. przy gaszeniu przekręcałem kluczyk a on jeszcze ok 3-5 sek pracował 2. kolejny objaw, podczas jazdy po nawet delikatnym ujęciu gazu (nie całkiem tylko odrobinę) silnik gasł, żeby jechać dalej trzeba bylo zdjąć klemę lub wyjąć kluczyk ze stacyjki i poczekać ok 5 sek., potem odpalał i do następnego...
witam wszystkich ja miałem taki sam problem z moim sprinterem 311 cdi , po zrobieniu około 300 kilometrów zgasiłem auto i po 10 minutach próbowałem je odpalic i klapa dopiero po jakis 5-6 sekundach odpalał i tak było przez jakis miesiąc , na forach czytałem ze to najprawdopodobniej wtryskiwacze na przelewach bo cały układ miałem szczelny i nie łapał...
Teraz mam założona oryginalna swoją i cały czas jest błąd zbyt wysokie ciśnienie. Zrobiło się tak po wymianie ECU widocznie w poprzednim samochodzie z którego ECU pochodzi była inna listwa z tym regulatorem
ciśnienie w na listwie wysokiego ciśnienia poza tolerancja a spowodowane jest usterką wtryskiwacz(a)y jak zciągniesz pojedyńczo z wtryskiwacza rurkę przelewową to na pracującym silniku na wolnych obrotach powinno nieznacznie wypływać paliwo jeśli z któreoś będzie wylewało się więcej niż z innych to ten wtryskiwacz jest podejżany pamiętaj też że po wymianie...
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
Zamykam temat Przyczyną braku ciśnienia na listwie CR zablokowany zawór regulacji ciśnienia . Powód brak masy na zaworze .
Mylisz się kolego.W obydwóch pojazdach są te same silniki np.G9U 720,Opel stosuje oznakowanie DTI,a Renault DCI do 2003r,póżniej CDTI,generalnie w oplu wszystko z renaulta. Kolego zasadnicza różnica w tych oznaczeniach to nie te same silniki a: - DTI to tradycyjna pompa wtryskowa z jednostką wykonawcza i mechaniczne wtryskiwacze, - DCI to już pompa...
Tylko że z przewodami wysokociśnieniowymi jest taki problem, że według najnowszych zaleceń powinny być tylko raz wykorzystywane. Po prostu się odciskają i przy ponownym montażu jest duże prawdopodobieństwo że przewód na złączu ułoży się inaczej i będzie przeciek.
Witam. Mam to samo co u ciebie, tylko u mnie ten dźwięk pojawił się po wymianie zaworu wysokiego ciśnienia, tego na listwie wtryskowej. A ty doszedłeś, co powoduje ten dźwięk? Pozd. Mariusz
Usterka usunięta. Przetarcie wiązki idącej do pompy wtryskowej o przewód wysokiego ciśnienia zasilający listwę.
No właśnie zawór w pompie jest już 3., tym razem org. Boscha, i mimo wszystko auto odpala i po 2 minutach wyskakuje błąd P008B i tryb awaryjny. Dodano po 3 Tył silnika — widać czujnik wysokiego ciśnienia na listwie CR, jest nowy, org., ale myślę, czy nie wrócić do starego i sprawdzić działanie.
Już wszystko wiem. Rozebrałem pompę bieżnia wydarta i roki też opiłków mnóstwo kupiłem drugą pompę (na szczęście znajomek miał 150zł łada bieżnia może po chodzi troszkę) teraz czyszczenie zbiornika i układu paliwowego. spróbuje wyjąć wtryski i je wyczyścić jak nie pomoże to trzeba będzie szukać innych.Dzięki za pomoc wszystkim.
" przed pompą wysokiego ciśnienia nie występuje żadna wstępna pompa" czyli masz tam podcisnienie. powinno byc -0,5 bar regulator cisnienia jest na listwie i kto wie czy z listwa nie jest wymienialny. Na pompie jest reg przepływu. Sprawdz na opiłki, ogólne zanieczyszczenie.
sprawdz cisnienie na magistrali testerem oczywiscie jak bedzie za duze czujnik na listwie do wymiany jest boscha i wystepuje osobno i nie w serwisie A dlaczego myślisz ze winę za zbyt wysokie ciśnienie na listwie ponosi czujnik? Przeciez on tylko odczytuje, a steruje zawór.
Witam. Walczę z zafira b 1.7 cdti . Pompa i wtryski denso. Samochód odpala i po ok 30 sekundach gaśnie. Błąd p0001-61 - zawór regulacji ciśnienia zablokowany. Ciśnienie na listwie po odpaleniu wynosi ok 800 barów (zadane ok 300). Wymienione zawór regulacji na pompie, czujnik ciśnienia na listwie i teraz cała listwa z z czujnikiem i zaworkiem na listwie...
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
Właśnie na innym forum ktoś mi tak podpowiedział i jutro działam ze sprawdzeniem wtrysków !!! Dziękuję za podpowiedz - dam znać po sprawdzeniu :)
Witam. Autko dalej pracuje po rozgrzaniu nierówno. Wtryski podmienione na inne z działającego auta. Podmieniona pompa wysokiego ciśnienia. Listwa CR. Może ktoś ma jakiś pomysł?
Witam, odgrzebie trochę temat bo mam ten sam problem, przy kręceniu ciśnienie na listwie dochodzi do 500bar , po dłuższym kręceniu wywala błąd ( za wysokie ciśnienie na listwie), 4 wtryski podmienione i zaprogramowane, dalej to samo. Jeśli chodzi o sterownik silnika to ten między silnikiem a akumulatorem? Po jego wymianie trzeba go jakoś programować??
Po błędach wygląda na to że ciśnienie na listwie jest za wysokie albo uszkodzony czujnik ciśnienia i może od tego warto zacząć.
Jeden czy dwa zaworki? Układ Denso czy Bosch lub Delphi?
Problem rozwiązany. Powieszone tłoczki w pompie WC. Temat do zamknięcia
rzeczywiście dziwoląg. W sumie ta pompa wykorzystuje silnik komutatorowy, więc jedyna awaria to wytarte szczotki. Renault Clio 2ph2 ma taką fajną pompe eletryczną, można próbowac zaadoptować. Co do zastosowania mechanicznej mogą byc problemy z listwą, mechaniczna ma trochę wyższe ciśnienie.
co z czujnikiem cisnienia na listwie?
Moja diagnoza była słuszna, wystarczyło wymienić czujnik wysokiego ciśnienia na listwie wtryskowej (ten na klucz 27) i auto ożyło
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
wysoki ciśnienie listwa ducato wysoki ciśnienie listwa iveco wysoki ciśnienie listwa paliwo
podłączenie sterowania corsa układ scalić lampka instrukcje radia blaupunkt
bateria milwaukee interfejs multidiag
Prowadzenie masy we wzmacniaczu lampowym - minimalizacja szumów Lokalizacja kabla kierunkowskazów w skuterze 4T