Ale pompa paliwa elektryczna tak działa. Podaje ok 3-4 bar i paliwo wraca do baku. Paliwo jest cały czas w obiegu a pompa WC ma wytworzyć wysokie ciśnienie na listwę.
Problem rozwiązany. Powieszone tłoczki w pompie WC. Temat do zamknięcia
No to wartość przepływu jak jest problem (zadana i realna). Ciśnienie na listwie CR (też żądane i realne). Podobnie ciśnienie w dolocie za turbo. DPF jest na pokładzie?
Zawór na szynie/listwie.
Witam ponownie - problem rozwiązano Podmieniliśmy pompę wysokiego ciśnienia - bez efektu Daliśmy wtryski do regeneracji - sprawdzili i dwa zregenerowali - bez efektu W końcu już chcieli mi oddać auto i jak się okazało młody mechanik zaważył na śrubie przelotowej która znajduje się na powrocie różnice grubości (średnicy) w przekroju co blokowało odpływ...
Zmierz oscyloskopem sygnał z czujnika ciśnienia na listwie
Więc jeśli nie widać paliwa przy odkręconej rurce od wtrysku (podczas kręcenia) to powinienem podejrzewać pompę CR ? To więcej niż możliwe. Może pojawiły się jakieś mikronieszczelności na pompie. Nawet to 1300 to ciśnienie "że o la boga rety". Mogła głowiczka puścić gdzieś albo uszczelnienia do wymiany. Jak jeździłeś tyle czasu na awaryjnym to mogłeś...
Witam - mam problem z ducatem 2004 silnik 2,3 . Miałem awarię - korbowód bokiem wyszedł .Kupiłem kompletny silnik , zamontowałem i nic .Jedyną rzeczą jaką dałem ze starego silnika była listwa wtryskowa . Komputer diagnostyczny pokazuje błąd p0190 i nie da się go wykasować . Ciśnienie paliwa na listwie słabe i co najciekawsze - brak impulsów na wtryski...
Fiat ducato z 2005 roku po odpaleniu ciśnienie wzrasta do ok 300 barów i powoli zaczyna rosnąć na biegu jałowym i gdy zbliża się do 620 odcina zapłon i wyłącza silnik wtedy chyba zadziała zawór bezpieczeństwa na pompie. Jak rozepnę czujnik ciśnienia na listwie to auto normalnie odpala i nie gaśnie tylko wtedy jest w trybie awaryjnym. Jak sądzicie czy...
Witam dalej mam problem z fiatem Ducato 2,8 JTD 150 konny silnik , jak wcześniej pisałem nie znalazłem rozwiązania ,auto pali ale gaśnie po 2 minutach komputer pokazuje czujnik ciśnienia paliwa rozdzielacz paliwa ,wymieniłem wszystko co się dało czyli wtryski ,czujnik na pompie czujnik na listwie , pompka w zbiorniku , pompa wysokiego ciśnienia i dalej...
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Kolego możliwe przyczyny to wtryskiwacz,czujnik ciśnienia listwy paliwowej lub sam układ paliwowy ewentualnie elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia, w razie pytań pisz na PW Pozdrawiam
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
masz 2 czujniki jeden w pompie i drugi w listwie. Jeżeli odpala to wtryskiwacze są ok nie powinny lać górą, ale po odpaleniu moze się któryś zawieszać, prawdopodobnie to jednak wina pompy - przy wyższych obrotach musi na wytworzyć wysokie ciśnienie - jeżeli go nie wytworzy to niestety czujnik na listwie odłączy sterowanie wtryskiwaczami
Ducato 2,3 jtd 2005r zgasł i nie zapali. Pojawił siebłąd P0191 nawe po odpaleniu na plaku z przelewu wtryskiwaczy nie leci gram paliwa. Podejrzewam pompę wysokiego cisnienia ale zastanowił mnie fakt że po przekreceniu stacyjki ,gdy włączy sie pompa w baku paliwo leci ciurkiem z przewodów przelewowych {akurat miałem je zdjęte z wtryskiwaczy} Paliwo...
Witam wszystkich. Od 2-ch dni walczę z usterką w tym samochodzie, problemem jest stałe ciśnienie na szynie CR, niezależnie od obrotów wynosi ok 900 bar ( waha się od 880-920 ) Silnik pracuje, ale brakuje mu sporo do ideału. Regulator ciśnienia w pompoe CR Denso sprawny ( ma ok 2,7 om) , testowany w innym samochodzie ( po przełożeniu do drugiego samochodu...
Witam.Problem polega na tym,ze pompa nie podaje odpowiedniego ciśnienia do listwy wtrysków.Auto w trakcie jazdy zaczęło z wydechu dymić na biało,osłabło,ale dojechało ok.30km do celu.Podpiąłem drugi sterownik wtrysku i bez zmian.Po włączeniu zapłonu pompa długo napełnia listwę,a w rezultacie silnik nie odpala.Zdemontowałem pompę wtryskową w celu sprawdzenia...
Witam . Mam problem z przewodem przelewowym w ducato 2,3 jtd 2007 rok. Miałem robiony test przelewowy ponieważ auto ciężko odpalalo . Zdiagnozowano ze wtrysk 1 jprzelewa w normie drugi leje mocno , trzeci i czwarty Mogą zostać . Po wymianie zaczynaja strzelać lub wyskakiwać przewody na przelewie . Raz pierwszy przewód pomiędzy pierwszym a drugim wtryskiem...
Witam ponownie. Nie mam zbyt wiele czasu, ale w ostatnią sobotę postanowiłem (jak to ktoś kiedyś mi napisał, pogrzebać) posprawdzać parę rzeczy, bo auto jest słabsze, czuć wibracje na karoserii i momentami dymi na czarno. Po oględzinach zauważyłem, że rura elastyczna między przepływomierzem a turbiną jest dziurawa (totalnie spękana i posklejana izolacją....
Ducato 2,3JTD silnik IVECO po strzelonym pasku, remont silnika, nowy rozrząd, wszystko złożone na tip-top, wtryski po regeneracji, nowe filtry i płyny. Pierwsza próba 3 błędy: czujnik położenia wałka wadliwe działanie czujnik położenia wału korbowego wadliwe działanie niska wartość ciśnienia paliwa czyli klasyka po strzelonym pasku, reset, bez błędów...
Witam, Jak w temacie- ducato wyrzuca błąd p0090 "ciśnienie paliwa(reg wejsciowy pompy wys ciśnienia)". Oczekiwane ciśnienie 240 bar, dane z czujnika 540-550 bar. Po podmianie czujnika na inny dane praktycznie bez zmian. Auto pali, jeździ bez problemu, kopci w normie, mocy nie brakuje. Proszę o jakieś podpowiedzi. Może ktoś miał podobny problem?
Witam.Problem z Ducato 2.3 2012r na ster.marelli.Błąd P0002- 87.Ciśnienie na wolnych 1500 bar , po dodaniu gazu spada aż do zgaszenia silnika. Podmieniony,czujnik na listwie,zawór w pompie. Wszystko zaadaptowane.Przy teście zawór się oddzywa.Jakieś pomysły? :cry:
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
Witam proszę o pomoc ponieważ nie mam już pomysłów co dolega w moim aucie. Opala i po dwóch sekundach gaśnie ? IMMO jest ok mam pozwolenie na start, klucz czyta dobrze. Nowa pompa oraz regulator Nowy czujnik ciśnienia na listwie cr Cztery nowe wtryskiwacze nowe ecu kable od czujnika ciśnienia cr ok oraz do regulatora ok silnik gaśnie ponieważ już po...
Fiat ducato 2004. Błędy P0191, P1671 Auto odpala ale po przegazowaniu gaśnie. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia. Regulator ciśnienia Egr Czujnik ciśnienia na listwie Skrzynka bezpiecznikow w silniku. Wyczyszczona pompka niskiego ciśnienia. Dwa wtryski lały. Zostały wymienione. Istotne może być to że ciśnienie rzeczywiste to okolo 200 bar a zadane...
Witam mam zagadkę a mianowicie Fiat ducato 2009 2.3jtd 136KM. Problem w mocy. Brak błędów. Do ok 2300 obrotów powiedzmy jest ok ale przy tych obrotach już powinna pompować turbina dosyć mocno ale wychodzi mi na to że za słabo pompuje. Przy bucie w podłogę ciśnienie turbiny max 1550mbar i nic więcej. Map sensor podmieniony, przepływka też, turbina po...
Witam, mam problem z pompą wysokiego ciśnienia w fiacie ducato 3.0 HPI 160 KM. Nie buduje ciśnienia. Pompa została sprawdzona i jest w 100% sprawna. Pompa elektryczna działa, daje 6.5 bara. Wymieniłem filtr paliwa. Na Plaku odpala ale nie buduje ciśnienia. Na szynie jest tylko 6.5 bara. Pomoże ktoś?
Miałem podobny przypadek z 2,8 JTD. z tym że moi zgasili i już nie odpalili. Problem z wtryskiwaczami. końcówki wtryskiwaczy ok. lecz puszczały przelewami. pompa wstępna nie mogła dobić ćiśnienia na listwę i nie odpalał. jeżeli sprawdziłeś wtryskiwacze to sprawdz czy po0mpa elektryczna podaje wogóle paliwo do pompy wysokiego ciśnienia.
Cześć, Kupiłem Fiata Ducato oddałem do zrobienia rozrząd i wymianę oleju z filtrem. Po odebraniu auta przejechałem 10km następnie pojawił mi się check engine i auto przeszło w tryb awaryjny. Po chwili całkiem stanęło i nie chciało odpalić. Auto wróciło do mechanika. W międzyczasie odczytalem błędy P0089 (tanim modułem obd II). Podejrzewałem, że mechanik...
Witam Auto jak w temacie, Fiat Ducato 2,3 2015 rok, ma problem z odpalaniem (tzn odpala i zaraz gaśnie) Krotka Historia: W aucie rozleciał sie silnik, zanim właściciel sie zebrał do kupna nowego auto stało dłuższy czas, tak ze woda niestety zrobiła swoje i zalała sterownik, tak ze trzeba bylo dokupic drugi. W tej chwili nowy silnik jest na samochodzie,...
''jarek0041' My w swoim Ducato z takim silnikiem mieliśmy podobnie, nikt go nie sprawdzał pod kompem ale jak dodawałeś gazu to czasami nie było reakcji, gasł podczas hamowania, itp., najgorzej było po dłuższej jeździe jak samochód się mocno nagrzał. Kolega odkręcił plecionkę od masy pod silnikiem przeczyścił i od tamtej pory jest OK. Co do wycieku czy...
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
Jest to boxer z silnikiem 2,8 hdi taki jak w ducato. maxymalna predkosc jaką można osiągnąc to 110 km/h z wiellkim trudem na 4biegu a nie na piatym, bo brakuje mocy auto nie jest to wersja bez przepływomierza i egr-u Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar turbo na wolnych obr 1000 mbar max okolo 1950 mbar i utrzymuje sie...
ducato ciśnienie listwa wysoki ciśnienie listwa wysoki ciśnienie listwa iveco
telewizor przestać odbierać sygnał sterowanie kierownicy suzuki bizhub reset bęben
jabel czestotliwosc kuchnia indukcyjna
Hitachi ZX210 EX210 lokalizacja głównego zaworu przelewowego hydraulika schemat Massey Ferguson VT 7460 – błąd E 653 wtryskiwacz 3, diagnostyka i naprawa