Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Sprawdzała firma Bosch serwis specjalizująca się tylko w układach paliwowych i to jedna z najlepszych w okolicach. A ciśnienie na powrocie ponieważ efekt był taki że z pomiarów to właśnie ciśnienie było bardzo nie stabilne, wahało się od 05 - 1,5 bara na wolnych obrotach, i miało się nijak do pracy silnika, ale ewidentnie gdy podskakiwało do 1,5 bara...
Paliwo dochodzi do pompy nic nie przytkane?Prąd dochodzi na zawór?Czym to mierzone jakie ciśnienie przy rozruchu?
Lałes jakies dziwne paliwo do tego samochodu?Walczylem ostatnio z innym samochodem ale z identycznymi objawami.Klient lał paliwo niewiadomego pochodzenia plus bio na stacjach.Zawalilo wtryskiwacze i regulator. Regulator dałes nowy?
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
P1166-ciśnienie paliwa za wysokie P1164-ciśnienie paliwa za wysokie P1113-ciśnienie paliwa za niskie P0102-przepływomierz powietrza -za niska wartość
Za wysokie napięcia, 1V to już ponad 200 bar. Odłącz wtyczkę od czujnika wysokiego ciśnienia, powinna migać kontrolka, odkręć rurkę wysokiego ciśnienia na listwie. Zakręć rozrusznikiem, nie powinno lecieć paliwo. Sterownik powinien zablokować zawór dawki dając minus. Podłączamy wtyczkę na czujniku ciśnienia i odłączamy na zaworze dawki, kręcimy rozrusznikiem...
Dla sprawdzenia można wyjąć pompkę z baku i zobacz czy nie będą z niej wypływać opiłki razem z paliwem. Jak dla mnie wysokie ciśnienie zbyt niskie i niskie też zbyt niskie. Najpierw sprawdź niskie, ew można jeszcze z bańki gruszką zasilić pompę wc na krótkim wężu i zobaczyć czy to coś zmieni.
Na początek warto podłączyć auto interfejsem i odczytać ewentualne błędy. Na zdjęciu masz pamięć EEPROM, którą należy przestawić do nowego sterownika. Temat jest zamknięty, jeśli pamięć się nie uszkodziła. Przy próbie z plakiem należy puścić rurki na wtryskach i sprawdzić, czy podaje paliwo. Druga sprawa to po tak drastycznych próbach odpowietrzania...
2,6 + - 0,4 bar.
Witam Przyczyn może być kilka. Sonda Lambda, czujnik temperatury silnika, czujnik położenia przepustnicy... Trzeba go podpiąć pod tester i pooglądać bloki pomiarowe, lub zrobić diagnostykę przy pomocy multimetru. Skoro auto ma inst gaz, warto też obejrzeć wtryskiwacz, czasami zdarza się że "leje" paliwo zamiast rozpylać(przy okazji sprawdzić ciśnienie...
Witam! Immobilizer blokuje! Najlepiej nie odpalaj więcej! Tylko do warsztatu gdzie zmienią kody Immo! I sprawdzą błędy :idea: -P1435 -problem z komunikacją CAN z pompą. -P1445 -problem z filtrem cząstek stałych. -P1351 -Problem z układ przekaźnika podgrzewania. -P2562 -problem z ciśnieniem doładowania. -P0238 -problem z turbiną. -P0087 -problem z regulacją...
Jeżeli ciśnienie na listwie jest 0 to nie będą lały. Z tego co kolega"debik" napisał wynika, że z przelewów wtryskiwaczy leje się paliwo ciurkiem. Nie jest to normalny objaw. Moim zdaniem zdjąć wtryskiwacze i dać do sprawdzenia. To koszt ok100zł i przynajmniej będzie jasne co z wtryskiwaczami.
pompki nie mam w zbiorniku tyko sam pływak a własnie nie podaje paliwa z pompy wysokiego ciśnienia na wtryski
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
Odczytać usterki wiarygodnym testerem. Jeżeli nadal będzie się pojawiał kod P0191 to tu jego opis: P0191 - Zmierzony prąd regulatora ciśnienia paliwa nie odpowiada ciśnieniu sygnalizowanemu przez czujnik ciśnienia paliwa. Sprawdzić : - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa ( dodatk. usterka P0190) - Regulator ciśnienia paliwa (dodatk. usterka P1671)
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
... na starym na krótko podaje paliwo, lecz nie odpala,.... Podaje paliwo (jest cisnienie), czy zalacza tylko pompe? "Na krotko" znaczy po zmostkowaniu, czy na krotki czas? "na krótko" znaczy "paluchem" dociska przekaźnik. Tam wogóle jest pompa w zbiorniku? Na listwie nie będzie ciśnienia dopóki rozrusznik nie obróci kilka razy wałem. Ciśnienie na...
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Pompki w baku nie ma bo ma gruszkę przy filtrze. Paliwo ciągnie, ale przy wtryskach odkręcając rurkę słabe jest ciśnienie tak jakby pompa wysokiego nie biła ciśnienia tylko nie wiem czy może być to wina elektryczna czy bardziej mechaniczna że nie bije ciśnienia na listwie.
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Ale nie na jałowych, tylko pod obciążeniem, jak ciśnienie na railu zaczyna spadać. Tam są chyba wtryski piezo siemensa, test przelewowy przy tych wtryskach nie wiele da. Do autora, na pompie CR masz dwa zawory, jeden większy, upuszczający wysokie ciśnienie, drugi mniejszy dawkujący, obstawiam zawór dawkujący.
Nie mniej po w/w metodzie wyrzygał odrobinę "czerwonawego" płynu - pachnie jak płyn chłodniczy z domieszką rdzy Skąd on to wyrzygał? Z wydechu? Zbiornikiem wyrównawczym? na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia widać bombelki powietrza - skąd może brać lewe powietrze? Oring na filtrze? Robiłem odpowietrzanie, ale bez problemu po jednym pompięciu gruszką...
w dalszym ciągu zmagań nie pali. To znaczy pali ale na dezodorancie, bez niego nie chce palić. Odpowietrzałem odkręcając przewód wysokiego ciśnienia przy pompie podczas kręcenia, zaczęło wylatywać paliwo to zakręciłem. Ale po kolejnej próbie z dezodorantem pali, bez dopalacza nie chce. Myślę że listwa wysokiego jest zapowietrzona, ale nie wiem jak ją...
Dobrze by było jakbyś podał listę błędów jakie rejestruje kalkulator wtrysku. Problem może być związany ciśnieniem paliwa ale nie koniecznie. Na pompie znajduje się regulator ciśnienia przykręcony dwoma śróbkami wyjmij go i przeczyść (np.przedmuchaj powietrzem pod ciśnieniem) zachowaj przytym czystość. Problem może rozwiązać także wymiana czujnika na...
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
Witam borykam sie z następującym problemem .Mój peugeot gdy jest zimny lub ma przerwę +30min potrafi odpalić i po 3 sekundach zgasnąć. Zauważyłem że pompa wysokiego ciśnienia nie puszcza paliwa na szynę Common line i przez te 3 sek wtryski wysyłają załadowane paliwo . Przy próbie ponownego odpalenia widzę ciśnienie na pompie lecz brak na szynie ( brak...
Zrób test przelewowy i wyniki wrzuć na forum. Sprawdź zawór EGR, przepływomierz, zawór ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia oraz turbosprężarka.
Tam nie ma filtra.Mam rozumieć że paliwo pod ciśnieniem pod tym zaworkiem powinno być zawsze?i jeszcze jedno jakie powinno być ciśnienie paliwa.Ale czy małe ciśnienie będzie miało wpływ na nierówną pracę na biegu jałowym i na to przyduszanie się przy ruszaniu.Bo on tak do 2tyś.obr.to słabo przyspiesza a jak przekroczy 2tys.obr. to dostaje strzała tak...
Wymieniłem również czujnik na listwie i dalej nie podaje paliwa.
Temperatura silnika i dolotu poprawna, ciśnienie na garach miedzy 12-14 bar, dolot szczelny, kolektor ściągałem, uszczelki wymienione, wtryski ładnie pylą, ciśnienie paliwa koło 3.5 dokładnie nie pamiętam, sonda nowa założona w serwisie, oscyluje ładnie. Spaliny śmierdzą paliwem, map dosyć wysoki jest bo koło 420mbar. Zastanawia mnie jeszcze ten kąt...
sprawdz wtryski cisnienie paliwa cisnienie cylindrów i zobaczymy
Ok,ale od czego zacząć?Od regulatora ciśnienia ?Jak sprawdzić czy jest dobry?
Witam. Zawór ten lubi się zacierać, pomaga tylko wymiana. Warto też zaglądnąć do filtra paliwa czy nie ma w nim opiłków-pochodzą z zacierającej się pompy wysokiego ciśnienia (słabej jakości paliwo). Błędy odnośnie ciśnienia w układzie wtryskowym powoduje czasami zapchany filtr paliwa lub wadliwy zaworek w filtrze..(układ BOSCH).
Mi się wydaje że usuwasz ostatnie cyfry i teraz zależnie jeżeli to silnik to przed wstawiasz P np. P0190 lub zdiagnozuj u kogoś kto ma PP lub jakiś lepszy interfejs. Dziwne jest to bo nie raz diagnozowałem Autocomem ten silnik i błędy były normalne. Trop z usuwaniem ostatniej cyfry może być trafny- nawet bez dodawania literki. Dla DW10 TD/L3/L4 RHY...
tak pompuje jak ściągnę wężyk od zasilania paliwa przy papie wysokiego ciśnienia tez jest paliwo nie ma na listowie cr
Miałem podobny problem w silniku 2,2HDi. Błąd pojawiał się po ostrej jeździe, przy ponownym uruchamianiu silnika. Obstawiałem regulator ciśnienia na pompie. Jak na razie (kilka tys. km) pomogło wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika i oczyszczenie filtra wstępnego, który stanowi zintegrowaną część z pompą paliwa. Co ciekawe nie był specjalnie brudny,...
witam, silnik hdi jest sterowany troszke inaczej niż zwykły disel, po pierwsze nie ma znaczenia jak jest ustawiona pompa wysokiego ciśnienia ponieważ ona ma za zadanie tylko wytworzyć wysokie ciśnienie nawet do 1600 bar, wczasie rozruchu musi być min.260bar, natomiast pracą steruje kalkulator wtrysku poprzez sygnały z czujników, predkości wału korbowego...
Witam dzięki Georgesgr za pomoc miałeś rację zawiesił się ten zaworek w pompie wysokiego ciśnienia przed zdjęcie przewodu doprowadzającego paliwo do pompy wysokiego ciśnienia puknąłem delikatnie w pompę przy wejściu paliwa i zaskoczył chodzi pozdro. paweltaki
Dokładnie jak koledzy mowią paliwo wycieka odpowietrznikiem. Nie ma najmniejszego sensu go zatykać chyba że jeśli go zatkasz zrobisz sobię dziure w korku ale to przegięcie. Gdy zatkasz odpowietrznik możesz mieć problemy z dynamiką jazdy na dłuższych odcinkach gdy zbiornik nie będzie miał odpowietrzenia będzie się robiło podciśnienie i dynamika spadnie...
Witam, Jak w temacie mam problem z Peugeot 307 1.4 HDI rocznik 2003. Samochód sprowadziłem z Francji prawie dwa lata temu i od tamtego czasu ciągle występuje usterka, samochód raz na jakiś czas traci moc. Po przekroczeniu 2 tyś obrotów samochód zachowuje się jakby nie miał turbiny, która jednak się włącza. Zdarza się to w bardzo nieregularnych odstępach...
Po długim postoju, nie mogę odpalić Boxera silnik 2,0 hdi. Normalnie pracował silnik bez zarzutu, po wypadku został postawiony i nie był odpalany. Teraz po przekręceniu kluczyka kręciłem silnikiem parę razy i nic, zauważyłem że nie załączyła się pompa w zbiorniku więc ją wyjąłem, przeczyściłem podłączyłem na krótko pod akumulator i ruszyła. założyłem...
Witam! Auto podczas jazdy nagle zgasło i nie można go uruchomić. Paliwo z baku jest podawane 4,5bar, tyle samo jest na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia, podejrzewałem regulator ale zaślepiłem przelew pompy i dalej nic nie pojawia się na wtrysku, czy to wskazuje na uszkodzenie mechaniczne pompy czy można ją jakoś inaczej sprawdzić bez specjalistycznego...
Witam wszystkich. Mam problem z Peugeotem Boxerem 2.2 HDI 120 KM. Auto miało zrobiony remont silnika to znaczy: wymienione tłoki (były dziury), jeden wtrysk (ponoć nie nadawał się juz do niczego), głowica (po remoncie), Po poskładaniu wszystkiego do kupy nie można go odpalić. Byłem autem w serwisie bo ponoć "softa" zgubił, zainstalowali nowego zaprogramowali...
Plak to jest do konserwacji pulpitu w samochodzie,tylko psikaj z dala do kolektora ssącego.Przysłuchaj się czy załącza się pompka zasilająca (niskiego ciśnienia) bo musi podać paliwo do pompy wysokiego ciśnienia.
Auto przejechało po uruchomieniu 200m i zgasło. Kilka razy zapalił na 2 sek i koniec. Na plaku chodzi w miarę normalnie. Paliwo chyba dochodziło do pompy wys. ciśn. bo gruszka była w miarę twarda i pompowanie nic nie zmienia. Miesiąc temu wymieniałem wtrysk bo zaczął chodzić na 3 cyl. Po wymianie było Ok. Wyjąłem filtr paliwa(nie był bardzo brudny i...
Witam.dalej walczę ze swoją 2.0 Hdi 136KM. Na wysokim biegu i wciśnięciu gazu gwałtownie pokazuje błąd. Wymieniłem zawór cisnienia na pompie, (mam wrażenie że pracuje lepiej tzn równiej) ale błąd nadal się pokazuje. Wywaliłem filtr paliwa był filtron... Ostatnio zauważyłem ze przy puszczaniu gazu. Zaczyna dziwnie pracować i nim "kolebotac " jakby obroty...
Witam państwa. Mam następujący problem w moim aucie. Podczas jazdy przy obrotach ok 3070/min wskakuje auto w tryb awaryjny. Przy spokojnej jeździe auto jedzie normalnie. Dopiero przy depnięciu mu gazu w czasie jazdy auto wskakuje w tryb awaryjny. Po podłączeniu komputera do auta wyskoczył błąd. Pierwszy błąd był przy 3076obr/min P0088, drugi dokładnie...
Na wstępie uwaga dotycząca edycji: wykorzystuj funkcję "Quote" , a nie "Text" lub inną, jeśli chcesz cytować. Widać wtedy cały tekst, a nie tylko na pasku przesuwnym, tak jak w Twoim przypadku. Szkoda, że wcześniej nie zorientowałeś się o "suchym" paliwie i nie zacząłeś stosować silniejsze stężenie oleju 2T . Niestety, ja podejrzewam największe kłopoty...
Witajcie drogie koleżanki i koledzy, Chciałem was prosić o pomoc w analizie wykresu kilku parametrów pracy silnika 2.0 HDI 135KM w czasie jazdy. Wykres został zapisany dzisiaj przy pomocy programu ScanXL. Samochód ma silnik w systemie common rail, układ wtryskowy firmy Delphi, nie ma FAPu, samochód jest w rodzinie od nowości i został kupiony w salonie...
Gaśnie podczas jazdy ostrzejszej czy normalnej Ciśnienia paliwa przed pompa wysokiego ciśnienia było sprawdzane? Może smok w zbiorniku brudny
Sprawdz ciśnienie paliwa na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia (1,5 do 3 atm.)
... ponieważ z rury wydechowej lekko śmierdzi ale brak dymu. Mam wrażenie, że teraz z upływem przejechania nim 2 tys km zapach jest coraz mniej wyczuwalny, niemniej jednak zastosuje się do zaleceń. Odczytałem dodatkowo błąd własnym mini komputerkiem, poniżej zamieszczam ramkę zamrożoną: Liczba błędów: P0420 System paliwowy 1: CL, używa HO2S System...
Sprawdź na początek czy paliwo dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij przewód paliwowy idący do niej za filtrem paliwa i kluczyk w pozycję zapłon. Powinno "mocno sikać".
Czasami pomoże wyjęcie i założenie regulatora,ewentualnie wymiana oringu.Po wyjęciu ścieknie paliwo ,może jakiś opiłek blokuje regulator.Pomoże na jakiś czas,ale generalnie to początek końca regulatora lub pompy wysokiego ciśnienia.
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Sorki pompa wysokiego ciśnienia a nie pompa wtryskowa , chyba tak to się nazywa. Ok ale jak mam to sprawdzić nie jadąc na serwis i robiąc samemu żeby czegoś nie zepsuć. W moim warsztacie gdzie zazwyczaj jeździłem z innymi sprawami (błachostkami) teraz rozkładają ręce. Nikt nie jest mi w stanie powiedzieć jakie ciśnienie powinna wytwarzać pompa w zbiorniku...
Wrzuć wykres z ciśnienia paliwa. Jeśli regulator działał by prawidłowo nie miał byś problemu z zbyt wysokim ciśnieniem.
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Witam i proszę o pomoc. Otóż pewnego dnia rano auto nie odpalilo. Mechanik który auto zabrał do swojego warsztatu powiedział ze to wtryski wiec sie zabrał za to ale ze jeden utknął i sie z tym szarpał to jakiś kawałek wpadł do środka a koleś podkładał, zakręcił i rozwalił silnik. Zabrałem auto do innego mechanika, zamówiłem używany silnik. Silnik był...
Co masz na myśli że przez pompę wysokiego ciśnienia paliwo przepływa swobodnie? Układ jest zamknięty regulatorem ciśnienia który przy braku wysterowania powinien otwierać się przy 100 bar, przy czym nie jest on idealnie szczelny aby po minucie zeszło ciśnienie z listwy. Nadciśnienie na dopływie do pompy wysokiego ciśnienia jest potrzebne by nie dochodziło...
Wtryski prędzej czy później będziesz robił, oby pompa wysokiego ciśnienia przeżyła. Po spuszczeniu tego ze zbiornika, wymianie filtra paliwa, zalaniu On i przeplukaniu układu się okaże.
Po kasowaniu i próbie rozruchu błędy wracają?
Widzę że się męczysz z problemem. Opiłkowanie jak to nazywasz oznacza że pompa paliwa WC się zaciera. I taka pompa nie pochodzi długo będzie ciśnienie coraz niższe . Żadna instrukcja serwisowa nie podaje dokładnie co trzeba wymienić przy wymianie rozrządu. I tak się składa że wymieniając rozrząd należy tez wymienić pompę wody ponieważ jest część która...
Przy powyzej 2,5tys obrotów traci moc na rozgrzanym silniku, zawsze na trzecim biegu. A czy na pozostałych biegach zachowuje się normalnie, tzn. przyspiesza, jedzie pełną mocą? Jakie konkretne numery kodów usterek mechanicy odczytali, np. P1234 ? Informacja typu "Podobno komputer pokazał czujnik pompy wtryskowej" niewiele mówi, skoro dla Ciebie samego...
Jak udało mi się ustalić nie działa pompa paliwa. Wymieniłem przekaźnik na nowy, podmieniłem pompe i nadal nic. Mierząc napięcie na wtyczce mam 7V. Tylko można się domyślać, że chodzi o pompkę elektryczną paliwa zanurzoną w zbiorniku, podobną do fotki poniżej. Silnik HDI ma przecież pompę główną wysokiego ciśnienie (pwc) i w pierwszej chwili pomyślałem...
Podłączenie pod komputer ma sens ograniczy ci pole poszukiwań , sprawdź układ zapłonowy czy nie zostało pod osłonami przewodów wysokiego napięcia lub aparacie wody,ciśnienie paliwa na listwie.
Witam mam pytanie czy w sterowniku siemens sid 801 od tego modelu rok 2002 jest immo.Padł sterownik po umyci silnika po diagnostyce wynika że uszkodzone ecu nie otwiera pompowtrysków. Podstawiłem drugi ,auto dalej nie odpala błędy których nie idzie wykasować P1164 nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowygo A (sprawdz.sygnał jest) P1164 czujnik...
Ale mnie wciaz zastanawia skad moga byc opilki z pompy wysokiego cisnienia skoro ona jest za filtrem-moze ktos wie? Nadmiar paliwa wraca z pompy wysokiego ciśnienia do zbiornika.
Diesle w common railu twardo pracują gdy cisnienie paliwa jest za wysokie. Trza by sprawdzić.
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
No dobrze ale pomijając fakt, że samochód był nażycie traktowany, nie dolewano tam oleju słonecznikowego, nie mamy czasów PRL i to nie polonez to chyba mało prawdopodobne żeby po 270 tysiącach kilometrów silnik był do remontu? Mało tego hydraulike zaworową byłoby słychać na postoju pod przykładając stetoskop przy deklu zaworów? Odnośnie stetoskopu to...
Niestety nie mam kompa, dziś przyjdzie skaner diagnostyczny, czy czujnik stopu albo ciśnienia paliwa może mieć na to jakiś wpływ?
Dla zainteresowanych!! Posiadam Peugeota 307 1.4 HDI , miałem do czynienia z błędem antipollution fault już dwukrotnie w odstępie dwóch miesięcy. Za pierwszym razem samochód zgasł mi w mieście na światłach po chwili odpaliłem ale niestety alarm pozostał, po przejechaniu ok 5 km samochód zaczynał falować obrotami aż w końcu gasł. Po odczytaniu błędu...
Tak jak w pytaniu, u mnie spalanie w trasie ponad 100 km wyniosło 8,3l/100km benzyny. Chyba normalne jak na przestarzały silnik- konstrukcja sprzed 30 lat. Trudno stwierdzic jak jeździsz, czy umiesz hamować silnikiem , w jakim stanie jest auto i ile ma najechane km, jakie masz ciśnienie w oponach, jakie tankujesz paliwo itd. Silniki konkurencji ( szczególnie...
A filtr paliwa wymieniałeś?? Sprawdz czy nie siada ci ciśnienie paliwa
Peugeot 5008 1.6hdi 2011rok 170tyś km Auto kulało na wolnych obrotach (korekcje tragedia) , wtryskiwacze mocno stukały i było dosyć słabe, człowiek od wtrysków stwierdził na stole że 3 wtryski nie nadają się do naprawy ,opiłków nie stwierdzono. Zamontowano nowe (fabrycznie nowe oryginalne) 4 wtryskiwacze. Po wymianie odpala od strzała, pracuje równiotko...
Musisz sprawdzić ciśnienie paliwa może jest za wysokie i wtryskiwacz podaje za dużo.
Hmmm, proste i logiczne, lubię takie rozwiązania. Od dłuższego czasu borykam się z podobnym problemem, właśnie sprawdzam czy to to. Instalację gazową opróżniłem zakręcając gaz na butli i wypalając to co w niej zostało. Potem jeszcze 3 razy przejście z benzyny na gaz na wysokich obrotach przy otwartej przepustnicy. Powinno być pusto....., a jak nie trzyma...
ciśnienie paliwa sprawdzone
Skąd jesteś tak pewny że masz źle ustawiony rozrząd ?. A może sprawdził byś zaworek start/stop na pompie wtryskowej. Odkręć jeden przewód wysokiego ciśnienia na wtryskiwaczu i pokręć silnikiem powinno tryskać z niego paliwo.
Problem dotyczy braku możliwości rozruchu silnika , po sprawdzeniu ciśnienia odczytałem wartość tylko 80 bar , a powinno być ok 350 bar. Na kopie wyskoczył błąd dezaktywacja trzeciego tłoka, czyli tłoka w pompie wysokiego ciśnienia. Czy może być to wina regulatora ciśnienia na pompie ??
a czy sprawdzales cisnie w ukladzie niskiego cisnienia , sprawdz przed filterem i za filtrem,w obudowie filtra sa dwa zawory,mogą byc zatkane, i oczywiscie sprawdz co pływa w filtrze. jezeli dochodzi paliwo do pompy wysokiego cisnienia, a nie wychodzi to chyba wszystko jasne.
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Nie dawno zakupiłem w.w auto. Stan zew dobry, silnik chodził równo i bez żadnych zarzutów (odpalał za 1 razem, silnik czysty-nie myty) Podczas prób pękł przewód hamulcowy prawe tylnie koło (ostatni w układzie) Około 2tyg po zakupie silnik zaczął nierównomiernie pracować. Auto zaczęło spalać dużo paliwa i pobierać...
Myślę, że możesz sprawdzić szczelność wężyków podciśnieniowych, chodzi o to czy silnik nie ciągnie gdzieś "lewego" powietrza. Szczególnie często luzuje się połączenie przy plastikowej rurze łączącej filtr powietrza z wtryskiem, gdzie od dołu jest wciśnięty plastikowy łącznik na który jest nałożony wężyk i z tego co pamiętam w podstawie wtrysku od tyłu...
większość forumowiczów twierdzi że to wina pompy https://obrazki.elektroda.pl/5544986200_... paliwa z wysokiego ciśnienia. Ciekawe czy wymiana tej części z pompy by pomogła?
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot...
Witam wszystkich. Przejdę od razu do rzeczy ! Mam od roku peugeota 206 2.0 HDI rocznik 2000, po zimie zaczęły się dziać z nim dziwnie rzeczy. A mianowicie auto gasło i zapalała się kontrolka autodiagnostyki silnika. Pojechałem pod Komputer i dostałem taki wynik: Inteligentyny moduł sterujący (BSI) 206 BSI_SIMENS obecność błędu -Błąd przejściowy. Klucz...
Witam wszystkich i z góry dziękuje za podpowiedzi. Posiadam Peugeota 206 2.0HDI z 2001 roku. Problem polega na tym iż auto po przekręceniu zapłonu podaje ciśnienie z pompki paliwowej do pompy wysokiego ciśnienia a w czasie kręcenia rozrusznikiem nie odpala a ciśnienie na powrocie jest bardzo duże( na wtryskach na powrocie tryska). Sprawdziłem i po odpięciu...
(-) W styczniu przy mrozach zamarzł mi filtr paliwa i spalił się podgrzewacz paliwa. No to czemu mechanicy nie zajęli się najpierw filtrem paliwa, tylko zaczęli grzebać we wtryskiwaczach? Spalony podgrzewacz w tej sytuacji nie ma wpływu na spadek mocy. Być może problem nadal tkwi w filtrze i niskim ciśnieniu, który do tej pory nie rozkminili ? Olej...
Prawdopodobnie parafina w układzie, o ile już coś się grubiej nie wysypało, np pompka CR. Podłaczyć PP i zobaczyć jak wysokie ciśnienie wygląda wraz ze wzrostem obciążenia. Mozna tez manometr na niskim podłączyć i zobaczyć.
Wrócisz do serwisu. Skasowanie kodu z kalkulatora nie usunie przyczyny, a ta (prawdopodobnie regulator wysokiego ciśnienia) wróci jak tylko zalejesz paliwa troszeczke innej jakości i to niekoniecznie złego.
pompa paliwa źle się czuje Chyba pompa raczej daje radę skoro ciśnienie jest za wysokie.
Spotkało i mnie to nieszczęście z tym dołującym komunikatem. Standardowo na wyświetlaczu pojawił się komunikat Antipollution System Fault i zapalił się CHECK. Auto gaśnie tylko przy dłuższych trasach i większych prędkościach. Wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza, parę dni na krótkich trasach był spokój (nie wywalało komunikatu i nawet CHECK zniknął)....
Witam, Podczas jazdy zaświeciła się kontrolka silnika. Samochód szarpał na wolnych obrotach, natomiast na wysokich pracował bardzo ładnie. Oddałam auto do warszatu. Podłączono go pod komputer- pojawiły się błędy P0190 (sygnał ciśnienia, zwarcie do obwodu pozytywne lub otwarte) i P1517 (silnik immobilizer). Podczas pierwszej jazdy po odbiorze, pracuje...
Witam. Peugeot 307 2002r, 90 PS, układ paliwowy Siemens. Usterka to za wysokie ciśnienie na listwie 500-600 Bar. Za regulację ciśnienia jest odpowiedzialny zaworek przelewowy przy pompie (pompa Siemens nie rozbieralna). Wymieniłem całą pompę na drugą i usterka ustała, ciśnienie w normie. Po przejechaniu 150 km ciśnienie znowu wzrosło, od razu głośna...
Dla jasności pompa wysokiego ciśnienia razem z czujnikiem była wysłana i sprawdzona w Bosch serwisie. Pozdrawiam
Mechanik wymienił wszystkie cztery wtryski na inne używane i zauważyłem że z pod jednego wtrysku delikatnie ucieka powietrze bo był oblany ropą i robiły się pęcherzyki powietrza . Czy to może być powodem falowania silnika co jakis czas? Czy zrobiono coś w powyższej sprawie? Jeżeli masz jakieś przedmuchy na wtryskiwaczach, nadto wymieniono wszystkie...
wysoki ciśnienie paliwo peugeot ciśnienie paliwo ciśnienie paliwo wysoki vectra
rosyjskie układy antena ogrzewanie tylnej szyby wentylatora mercedesa
suszarka remington pioneer a602r
Nice Robus 1000 – ustawienie zatrzymania bramy na przeszkodzie, regulacja czułości RBA3/C Siemens EQ.6 “Not Enough Water / Refill Water Tank” Error – Float, Sensor, and Descale Issues