Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo.
JA stawiam na nie trzymający wtryskiwacz. Jeśli paliwo jest ok. Jeden przepuszcza i jest za małe ciśnienie na szynie.Dobry warsztat powinien to wykryć.
Sądzisz, że zawory stawiają zbyt duży opór do zasysania paliwa? Pomyślałem, że przecież zawór i tak przepuszcza paliwo, więc nie wpłynie to na nic, a może układ będzie lepiej utrzymywał ciśnienie.
Podstawy,czy jest iskra i czy jest ciśnienie na tym garze. Paliwo wykluczmy naraziejak ma lpg.
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
To ja wiem, tylko czy przy tym ukladzie wtryskowym przy braku synchronizacji odcina paliwo czy wtryski?
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
Właśnie .Przydało by się sprawdzić czy są jakieś błędy i sprawdzić parametry ,choćby ciśnienie na CR przed i po rozruchu. Z tej próby przelewowej nie wynika nic. Bo nie nie wiadomo w jakim czasie napompowało to paliwo a odchyłki nie są jakieś poza skalą. Ktoś pewnie napisze że na drugim przelewa. Może .
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
A pompa w zbiorniku jakie ciśnienie daje?
Jak wtryskiwacze będą puszczały na przelewy to nie zbuduje takiego ciśnienia przy tych obrotach.
https://obrazki.elektroda.pl/6291456800_... B186 to czujnik. Pin nr 1 - sygnał, 1V na biegu jałowym, 0,5V na włączonym zapłonie Pin nr 2 - masa Pin nr 3 - zasilanie 5V Jeśli masz zasilanie i masę, a nie masz 0,5 po zapłonie to raczej czujnik zepsuty.
Iskra jest i wtryskiwacze podają paliwo? Czy wiemy tylko, że jest paliwo ale nie wiemy jakie ciśnienie?
Witam, pacjent Peugeot 207 1.4 VTi nie odpala, miga kontrolka akumulatora, paliwo dochodzi, iskra jest, ciśnienie sprawdzone. Rewelacji nie ma, ale 9 bar jest trochę małe, ale powinien palić. Obroty wału sprawdzone, winny BSI czy może miał ktoś taki przypadek. Pozdrawiam i dzięki za info.
Pytam bo dostaje mi się paliwo do oleju i nie wiem czy to może być wina słabej kompresji ,czy też pompa wtryskowa jest nie szczelna. Kompresję masz w normie, wobec tego szukałbym przyczyny np. tutaj . Pzdr KotBury2
Mam drugie takie auto i w drugim, przy kręceniu rozrusznikiem, zaraz wyskakuje tak i zostaje. Wszystkie parametry dobre, ciśnienie paliwa około 400 bar na listwie, paliwo dostaję, podmieniałem czujniki na listwie. Brak pomysłów.
Paliwo dochodzi do pompy nic nie przytkane?Prąd dochodzi na zawór?Czym to mierzone jakie ciśnienie przy rozruchu?
Zalała ON na 90%. Jesli po tankowaniu niedlugo zgasl. Sprawdz jeszcze temperatury z czujników i ew. ciśnienie paliwa
colin555 czy ewenyualnie mogę sam spróbować wyczyścić regulator na pompie i wypłukać obwód paliwowy. Jak to się robi? Czy lepiej jechać do innego mechanika i kazać mu to zrobić?
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia paliwa Peugeot 308 SW 1.6 HDI 2011 rok. Może jakiś schemat ktoś ma żeby zaznaczyć w którym dokładnie miejscu albo gdzie obok jakiej części,z góry bardzo dziękuję AI: Czy możesz opisać, dlaczego potrzebujesz zlokalizować czujnik ciśnienia paliwa? Czy występują jakieś konkretne objawy lub problemy? błąd kodu P0087?...
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
Sprawdzała firma Bosch serwis specjalizująca się tylko w układach paliwowych i to jedna z najlepszych w okolicach. A ciśnienie na powrocie ponieważ efekt był taki że z pomiarów to właśnie ciśnienie było bardzo nie stabilne, wahało się od 05 - 1,5 bara na wolnych obrotach, i miało się nijak do pracy silnika, ale ewidentnie gdy podskakiwało do 1,5 bara...
był pod komputerem i nic nie pokazuje Czyli rozumiem że silnik nie zapala, nie ma żadnych błędów. paliwo w baku jest, jak pompujesz gruszką to czuć że paliwo jest przez nią zasysane ?(gruszka robi się twarda)? jakie ciśnienie na listwie wyszło pod czas diagnozy?
Witam, Mam problem z Peugeotem 307 1.6 benzyna plus LPG. Samochód musi dłużej zakręcić zanim odpali (7-8 razy). Problem z LPG wykluczam, gdyż zakręciłem LPG i pojeździłem dwa tygodnie na samej benzynie i było tak samo. Wymieniłem świece, sprawdziłem cewkę i wszystko wydaje się być w porządku. Mam pytanie: Czy na listwie wtryskowej cały czas powinno...
Teoretycznie to już było chyba wszystko sprawdzone, tak przynajmniej twierdził jeden mechaników, który wcześniej pracował w serwisie Peugeot, ale obecnie wyjechał i dla tego sam wpadłem na pomysł żeby sprawdzić ciśnienie paliwa.
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
W szynie ciśnienie wzorowe, do momentu aż nie zaczyna szaleć, w tedy spada do ok 120 bar. W planie było zrobienie odrębnego zbiornika. Przyszedł manometr, dziś będę mierzył podciśnienia (układ siemensa nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku, paliwo jest zaciągane przez pompę wc) przed i za filtrem, oraz spróbuje z podmienić czujnik ciśnienia paliwa....
Podpiąc komputer diagnostyczny i jeździć aż zgaśnie. W tym czasie obserwować co się dzieje z ciśnieniem paliwa.
A sprawdziłeś czy ciśnienie na wtryskach jest odpowiednie? Czym czytasz ten błąd?
Masz wyłechtany układ paliwowy , w tej sytuacji nie da się wykonać uczenia wtrysków , jeśli rozpoczaleś te procedurę to zapewne nie ukończyłeś i efektem jest palący czek i tryb awaryjny silnika W tej sytuacji trzeba doprowadzić do całkowitej sprawności układ paliwowy , skoro są opiłki to jeszcze zniszczą się nowe wtryski , myśle że trzeba pompę regenerować...
Paliwo podaje na wtryski. Jakie jest Ciśnienie sprężania. Napisz więcej konkretów, a nie wszystko ok czemu nie chodzi. Dostaje napięcie na elektrozawór pompy czy nie? bo w sumie od samego początku są próby ustalenia tego, ale Ty nie odpowiadasz. Skoro kolega pracuje w dużym warsztacie to ten silnik powinien chodzić w ciągu kilku minut.
Zawór przepływu lub ciśnienia paliwa, z tego co pamiętam są tam dwa, jeden na listwie drugi na pompie, sprawdź czy jest paliwo w listwie ewentualnie jego ciśnienie. pozdr
2,6 + - 0,4 bar.
Problem był w EGR i czujniku ciśnienia paliwa.
Witam mam problem z peugeot expert 1.6hdi. Na zimnym silniku pali, jeździ. Jak się rozgrzeje paliwo, wyskakuje błąd niskie ciśnienie paliwa. Wymieniłem wtryski - przelewały, filtr paliwa ,błąd się pali nadal. Mechanik obstawił pompę wtryskową - wymieniona. Nadal jak się rozgrzeje to samo. Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej - nie...
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa ?
Witam Przyczyn może być kilka. Sonda Lambda, czujnik temperatury silnika, czujnik położenia przepustnicy... Trzeba go podpiąć pod tester i pooglądać bloki pomiarowe, lub zrobić diagnostykę przy pomocy multimetru. Skoro auto ma inst gaz, warto też obejrzeć wtryskiwacz, czasami zdarza się że "leje" paliwo zamiast rozpylać(przy okazji sprawdzić ciśnienie...
Jak chcesz zmierzyć napięcie na wtyczkach wtryskiwaczy to oscyloskop do tego. Czym będziesz miał mniejszy czas wtrysku tym mniejsze napięcie tam będzie. Tam Ci sie robi PWM czyli amplituda jest 12V a współczynnik wypełnienia poniżej 100% wiec 12V tam nie będzie. Mierniki będą to różnie pokazywały. Jaki masz czas wtrysku przy kręceniu rozrusznikiem?...
To zamienione węże, powrót na zasilanie, pewnie pomylone przy zbiorniku.
Witajcie, auto jak w temacie - zostało przypadkiem napojone benzyną, po wypłukaniu układu, wymianie końcówek wtrysków ponoć normalnie jeździło przez kilka dni. Pewnego dnia po zaparkowaniu już nie odpaliło - układ odpowietrzony, po poluzowaniu nakrętek na wtryskach paliwo ledwie się sączy, zawór gaszenia sprawny. Zatarta część wysokociśnieniowa pompy?...
Lałes jakies dziwne paliwo do tego samochodu?Walczylem ostatnio z innym samochodem ale z identycznymi objawami.Klient lał paliwo niewiadomego pochodzenia plus bio na stacjach.Zawalilo wtryskiwacze i regulator. Regulator dałes nowy?
http://www.youtube.com/watch?v=txSbOHe9t... Dodano po 13 a wtryskiwacz działa ?pompa podaje paliwo?jest iskra?jest ciśnienie w cylindrach?
Być może któryś wtryskiwacz puszcza paliwo. Albo sam ECM dawkuje za duża dawkę bo któryś z parametrów sonda, czy np czujnik temp źle pokazuje. Zrób odczyt danych na wolnych i przy 3000 rpm. Prarametry to: sondy ,obie korekty, MAP, Zrób pomiar ciśnienia na listwie. Potem napisz.
Dla sprawdzenia można wyjąć pompkę z baku i zobacz czy nie będą z niej wypływać opiłki razem z paliwem. Jak dla mnie wysokie ciśnienie zbyt niskie i niskie też zbyt niskie. Najpierw sprawdź niskie, ew można jeszcze z bańki gruszką zasilić pompę wc na krótkim wężu i zobaczyć czy to coś zmieni.
Pompa wysokiego ciśnienia (CR) do naprawy. Opiłki koloru srebrnego (brązowe od pompy w zbiorniku), po wymianie na nowy regulator znów zapchane sitko.
Zmierz jeszcze ciśnienie sprężania. Piszesz, że wtryskiwacze sprawdziłeś, ale nie napisałeś, czy podają paliwo do clindrów, czy nie... Świece suche, mokre?
Jeżeli okaże się że ciśnienie sprężania jest w normie to pozostaje sprawdzenie wtryskiwaczy. Być może że słabo rozpyla paliwo i stąd problemy....
Jeżeli jednak przewód paliwowy ma b.małe przetarcie(dziurka) to do przewodu dostaje się powietrze (paliwo nie ucieka na zewnątrz!) a paliwo ścieka do baku. Czyli jest to błąd fabryczny a nie usterka? Się przetarło, czyli z taśmy tak zjechało? Jeśli będzie nieszczelność na przewodzie, to będzie tak jak mówisz, ale gdy podasz ciśnienie na tą nieszczelność,...
Jaki jest przebieg auta? Jakie ciśnienie paliwa podczas kręcenia? Czy paliwo się nie cofa po dłuższym postoju/ układ się nie zapowietrza?
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
Na początek warto podłączyć auto interfejsem i odczytać ewentualne błędy. Na zdjęciu masz pamięć EEPROM, którą należy przestawić do nowego sterownika. Temat jest zamknięty, jeśli pamięć się nie uszkodziła. Przy próbie z plakiem należy puścić rurki na wtryskach i sprawdzić, czy podaje paliwo. Druga sprawa to po tak drastycznych próbach odpowietrzania...
Witam Wszystkich! Potrzebuję pomocy w określeniu sprawności czujnika ciśnienia paliwa na listwie. Opiszę całą sytuację: Auto jeździło choć po zapaleniu czasem huśtało. Po sprawdzeniu okazało się, że komputer pokazywał około 1000bar i więcej na wolnych obrotach. Temat pojawił się na elektrodzie o podobnych parametrach, jednak brak rozwiązania. Został...
Za wysokie napięcia, 1V to już ponad 200 bar. Odłącz wtyczkę od czujnika wysokiego ciśnienia, powinna migać kontrolka, odkręć rurkę wysokiego ciśnienia na listwie. Zakręć rozrusznikiem, nie powinno lecieć paliwo. Sterownik powinien zablokować zawór dawki dając minus. Podłączamy wtyczkę na czujniku ciśnienia i odłączamy na zaworze dawki, kręcimy rozrusznikiem...
diagnostyka podobno była robiona i nic nie pokazało, a co do regulatora to właśnie chciałem się dowiedzieć czy po zaślepieniu powrotu na pompie całe ciśnienie nie powinno pojawic się na wyjściu, bo jeżeli paliwo dochodzi a nie ma gdzie odejść nawet przy uszkodzonym zaworze to gdzieś musi wyjść
tyle wiem, pytałem o to który to jest regulator ciśnienia paliwa??
może to zbyt proste ale zdaje się że filtr paliwa tłumi przepływ - nie sugerujemy się, że przedmuch jest bo niby przelot ok. z praktyki już tak w samochodach miałem - wymiana filtra i odjazd. Paliwo ma swoje ścieżki a pompa zawór "nadmiarowy" i spada ciśnienie.
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Andy i co w związku z tym? Podałeś link do twojego tematu, ale nie doczytałem tam odpowiedzi twojej, czy ustaliłeś przyczynę, czy nie. Tutaj piszesz: "/lektura mi pomogła/" Co wyszło u ciebie? Nieszczelności, zawór na pompie, wtrysk? Czy słabej jakości paliwo? Bo z tego co się orientuje to najczęstsze przyczyny. A może pompa paliwa w zbiorniku miała...
Witam! Mam problem ponieważ "paliwo z zapasów" zniszczyło mi pompe i wtryski. Ciśnienie rail na pompie było 109 przy zadanym 337, wymieniłem pompe i wtryski, wyczyścilem bak i układ paliwowy, pompa i wtryski od rozbitka, silnik pracował idealnie, 30 tys przebiegu, założyłem do mojego peugeota i nie odpala, odpowietrzyłem układ na tyle na ile się dało...
Witam , niektóre samochody utrzymują ciśnienie paliwa mimo wyłączenia silnika , co oznacza że są gotowe do szybkiego uruchomienia , bez odczekiwania na właściwe parametry zasilania w paliwo .
Za małe ciśnienie paliwa, zalane świece, uszkodzony rozrząd, "nie takie paliwo", brak zezwolenia na start, .........oddaj do naprawy do polecanego u siebie warsztatu
wiem, kreciłem dośc gługo i układ jest odpowietrzony. paliwo do pompy też dochodzi.. wykręcałem juz wczensiej i próbowałem zapalic bez tego króćca.. ale to nic nie dawało.
Siema! Peugeot Partner 2.0 HDI. Chciałbym zapytać od czego zacząć czyszczenie całego układu paliwowego w tym autku. Zawala mi opiłkami regulator ciśnienia. Wiem że bak zrzucę na dół, wyjmę pompkę paliwa i wyczyszczę bak razem z pompką. Lecz co dalej? Wykręcić ten regulator i w wężyk od strony baku podać ciśnienie? Czy ropownicą mu pocisnąć w wężyk?...
Na ten brak mocy to bym bardziej stawiał na przytkany wydech,albo niskie ciśnienie paliwa.
samochód zgasł mi podczas jazdy rozrzad jest ok. jest jakis problem z paliwem paliwo jest zatankowane pompa w zbiorniku jest dobra i podaje dobre ciśnienie! ale samochód i tak niechec odpalić!
Wszystko wskazuje na to, że immo się wysypało.
Jakie auto? Jaki system wtrysku? Jaki przyrzad diagnostyczny? P1138 nie istnieje w zadnym z systemow wtrysku 2.0HDI u Peugeota. Generic DTC code "P1138Lack Of HO2S12 Switch - Sensor Indicates Rich" tez nie wydaje mi sie odnosic sie do regulatora cisnienia. W systemie Bosch (jedynie ten ma regulator cisnienia) do regulatora cisnienia odnosi sie P0090....
Czujników się nie mierzy tylko podmienia na sprawne.
Najpierw to kolego sprawdz świece czy grzeją , bo nic nie napisałeś co juz sprawdziłeś. To jest podstawa w dieslach. Jezeli to HDI to podstawa to ciśnienie na listwie. Podłącz pod komputer i sprawdź ciśnienie na listwie. 120 bar to minimum zeby go zapalić. Jak nie masz kompa sprawdź powracajace paliwo z wtrysków.
Okazało się że pompa paliwowa( ta pod maską) padła wytwarzała 36 barów a powinna niby 200 barów po wymianie silnik odpala jednak trzęsie nim i jakoś dudni mechanik twierdzi że wtrysk trzeci jest padnięty lecz dla mnie to trochę dziwne ponieważ jak odpalał przed wymianą pompy to chodził równo jutro kolejna wizyta u tego mechanika ktoś coś jakieś podpowiedzi...
Jak mnie pamięć nie myli zasilanie jest wspólne dla EGR, przepływomierza i czujnika ciśnienia paliwa.
Wszystko jest paliwo dostaje iskra jest ciśnienie mierzył sam jeszcze raz. Mówił ze wszystko w normie.jednak dwa cylindry nie pracują z tyłu prawy lewy środkowy pracuje normalnie
Sprawdzić ciśnienie na pompie
Witam, Pacjent jak w tytule. Historia powstania usterki nie znana. Po podłączeniu Lexi brak błędów w BSI (w parametrach sterownik silnika nie zablokowany), w sterowniku silnika jedynie błąd od termostatu. Silnik kręci, obroty widoczne w Lexi, iskra jest na wszystkich świecach, jest także sterowanie wtryskiwaczami, pompa paliwa działa i wytwarza ciśnienie...
Czujnik na filtrze paliwa nie odpowiada za sterowanie regulatorem ciśnienia. Działaj dalej, powodzenia.
Rysunkiem bym się nie sugerował, to tzw. "złożeniówka" a nie instrukcja ustawiania rozrządu. Na marginesie - 1 jest od strony skrzyni a nie rozrządu. Nie jest przypadkiem tak, że ssanie jest z wydechu i vice versa? Jeżeli jest ciśnienie sprężania, iskra i podaje paliwo to nie widzę innej opcji. Pozdrawiam.
Witam!!! Miałem ten sam problem ,w moim przypadku pomogła wymiana filtra paliwa oraz zakupiłem srodek STP do czyszczenia ukladu.Bład znikna.Wrocila moc silnik to 2.0 hdi citroen c8 pozdrawiam
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Jakie ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa ?
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Ale nie na jałowych, tylko pod obciążeniem, jak ciśnienie na railu zaczyna spadać.
Mam problem w Peugeot 206 1,4 HDI z 2004 roku, polegający na tym, że jak odpalam silnik, to po kilku sekundach gaśnie. Pózniej jak jak próbuje go odpalić to nie może załapać. Po jakimś czasie dopiero odpali. Pojawia się błąd : niskie ciśnienie paliwa. Teraz znalazłem na niego sposób, tzn, jak za pierwszym razem odpalam to muszę przygazować tak w okolicach...
Jeśli ten program dobrze działa to zastanawia mnie różnica między zmierzonym ciśnieniem paliwa a nastawą ciśnienia paliwa...
no a jakie jest cisnienie paliwa przy rozruchu?
Zapchany filtr paliwa, zapchane sitko w baku, nieszczelność przewodów paliwowych.
Witam serdecznie, Panowie mam 307 2.0 hdi z 2002 i tak: Jeździłem normalnie czasami zapalała się kontrolka antipollution fault. Później zgasła i wogule się nie pojawiała i któregoś pieknego ranka chcę odpalić auto i nic. Kręci ale nie łapie. BYł już sprawdzany zawór cisnieńa paliwa ale jest ok. Samochód odpala na plaku. Czy możliwe że to tylko czujka...
Regulator ciśnienia paliwa
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Sprawdż ciśnienie paliwa
Jak to jest Siemens to masz dwa regulatory ciśnienia paliwa, jak ten górny się nie otworzy to nie puści ciśnienia paliwa. Zawsze jest opcja uszkodzenia pompy lub któryś z wtryskiwaczy tak leje że całe ciśnienie ucieka.
spróbuj wyczyscić siteczko na regulatorze ciśnienia paliwa .
No to tak sam sobie odpowiem na mój problem w samochodzie zawor egr robił zwarcie dla tego na listwę nie było puszczane paliwo przez zawor ciśnienia paliwa wystarczyło odłączyć zawor egr.
Leją wtryski, za duże ciśnienia paliwa (trzeba często robić adaptację regulatora ciśnienia paliwa), odma dająca olej w dolot.
Witam, pompa nie podaje w ogóle paliwa na układ CR wymieniałem regulator ciśnienia sprawdzałem układ paliwowy w całym układzie jest paliwo lecz nie podaję na wtryski.po zdjęciu regulatora i zatkaniu palcem podał paliwo na wtryski lecz oczywiście za niskie ciśnienie poza tym nie byłem w stanie utrzymać palca więc wygląda tak jakby nie otwierał prawidłowo...
Jakie masz ciśnienie paliwa?
Ciśnienie paliwa też do przeglądu. Jaką masz gazownię?
sprawdź poziom paliwa
Odczytać usterki wiarygodnym testerem. Jeżeli nadal będzie się pojawiał kod P0191 to tu jego opis: P0191 - Zmierzony prąd regulatora ciśnienia paliwa nie odpowiada ciśnieniu sygnalizowanemu przez czujnik ciśnienia paliwa. Sprawdzić : - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa ( dodatk. usterka P0190) - Regulator ciśnienia paliwa (dodatk. usterka P1671)
Przypadek jest bardzo dziwny otóż z tego co dowiedziałem się to założone regenerowane wtryski komplet, czujniki na listwie nowe, pompa paliwowa jak to powiedział mechanik "igła" oczywiście z demontażu , czujnik na pompie zmieniony, w układzie paliwowym brak powietrza , filtr paliwowy nowy, a auto nadal po rozgrzaniu gaśnie a komputer pokazuje błąd "zbyt...
peugeot regulacja ciśnienie paliwo wysoki ciśnienie paliwo peugeot czujnik ciśnienie paliwo peugeot
zniekształcenia niskich tonach medion internetowy kompresor dźwięk
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Dekoder wyświetla same zera - przyczyny i rozwiązania Audi A6 C5 błąd 1570 - problem z immobilizerem