Witam.Mam pytanie dotyczące kitu AVT 2160.http://www.elportal.pl/pdf/k07/19_1... to sterownik silnika krokowego dwufazowego. Chce sterować silnikiem bez uzycia komputera. Umożliwia to zastosowanie potencjometru regulującego prędkość oraz przełącznika, który przez zadanie stanu niskiego oraz wysokiego powoduje obrót wałka silnika w prawo lub...
Witam, Próbuję skroić na arduino kod do sterowania wtryskiwaczami benzyny. Prędkość obrotowa silnika, czas podawany w ms. 700obr przez 60s = 60/700 x 1000 = ~85ms 1000obr = 60ms 30000obr = 20ms 6000obr = 10ms Czas wtrysku oczywiście w ms. Chciałbym na wolnych obrotach mieć 2ms, wtrysk co 2 obrót wału więc mnożę czas obrotu wału x 2. Steruje sobie mosfet...
Witam po przerwie (długi weekend:) ). Rozkręciłem pudełeczko i rzeczywiście w środku znajduje się układ na tranzystorach. Problem odnośnie ilości impulsów na obrót polegał na tym, że sądziłem iż enkoder ma dawać 512 impulsów prostokątnych na obrót (trochę to określenie jest mylące). Poprostu niedouczenie:( naczytałem się na temat enkoderów i teraz wiem,...
Mlodzimierz03 Na stopce centralnej przy dodawaniu gazu też się tak zachowuje ? Bo jeśli nie, to wina raczej układu napędowego
akurat wypisuję wartości poprawne i n"iepogubione" - jest to jedynie mały procent jednego obrotu - cały obrót jest dwa bity dalej... zresztą nawet jeśli bym pominął jakiekolwiek dane to wg. mnie nie powinienem mieć w różnych położeniach identycznych danych a mam :( ale jeśli przekręcę oś enkodera powiedzmy o 2,5obrotu i cofnę idealnie do tego samego...
Już rozszyfrowałem co to za układ, jak on funkcjonuje i do czego on służy. A mianowicie: - układ na płytce jest to najzwyklejsza końcówka mocy PWM która steruje tranzystorami mocy i ma pewien zadany czas martwy i odpowiednia zabezpieczenia, jest na niej 8 przewodów 2 grube zasilające (max 65v),kolejne 2 grube to wyjście do silnika prądu stałego i 4...
Tam się nie stosuje żadnych silikonów, po prostu nowe uszczelki. Kosztują grosze.
Naniosłem poprawki do kodu, nie mam jak sprawdzić komunikacji diodą, bo nie mam jak się z nią podłączyć (przynajmniej nie wiem jak to zrobić). Zmieniłem przejściówkę USB-RS na kabel RS-RS z crossowaniem, ale wydaje mi się, że jest jeszcze gorzej, bo teraz po podłączeniu kabla nie zapala się dioda odbioru przy porcie, która przy przejściówce zapalała...
Może trzeba zmienić bieg na wyższy?:) A tak na poważnie to o co ci chodzi?
Sprzęgło jak poczekasz z wyminą to w końcu staniesz w chmurze dymu i nigdzie nie pojedziesz (sprzęgło spłonie do końca ).
Należy zastosować jeszcze jakiś przełącznik który będzie przełączał silnik z wysokich obrotów na niskie .OK? .Pozdrawiam.
jerzeli masz miernik (woltomierz) to normalnie zapalasz silnik i patrzysz jakie jest nap. na aku potem dodajesz gazu i patrzysz jakie jest przy wyrzszych obrotach i czy wogule się zmienia nap pomiędzy niskimi i wysokimi obrotami(na niskich obrotach może być nawet koło 13V jak masz słaby aku a na wysokich powinno być powyrzej 14,2 V ew blisko 14 ale...
Most. I jego przełożenie
Lewe powietrze tylko na jednym garze. Po wyglądzie świec może będzie widać którym.
Sprawdź cewkę zapłonową, może przerywać. Pozdrawiam. Dodano po 1 ... i oczywiście aparat zapłonowy z elektryką włącznie. hahahahaha alem sie usmiał aparat w ELX-ie porozłanczaj wtyczki od gniazdek zalej je np. WD-40 a natępnie złącz i rozłącz je po 5 razy i problem z głowy no chyba że masz 50 tyś km na świeczkach już przejechane
No. Zaniżone 12V, zawyżone 5V. Zasilacz jest na ostatnich nogach, jeżeli wierzyć pomiarom - to wyraźnie próbuje naciągać niedobór mocy sprzężeniem zwrotnym.
Silnik rusza z niskich czy wysokich obrotów? Jeśli z niskich - oznacza to złą pracę sprzęgła odśrodkowego. Poza tym napisz jaki rok produkcji, jaki silnik (minarelli czy chiński).
Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o jeden obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli nie, to delikatnie wykręć śrubę L i znowu na chwilkę dodaj gazu. Postępuj...
Jeżeli w serwisie powiedzieli że zatarta to szału nie będzie. Może i jest to prosty dwusuw bez turbo,komputera i innych wodotrysków ale może nie zdajesz sobie z tego sprawy ale osiąga nawet ok 16 000 obr/min. Jeżeli na cylindrze są rysy, to zwłaszcza przy tak niewielkiej średnicy kompresję będziesz miał szczątkową. Co do zbiornika to zaślepiając otwór...
Rozebrać i wymyć porządnie gaźnik, przedmuchać dysze sprężarką, zwykle pomaga.
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
Dokładnie odwrotnie.Skrzynia z benzyny w dieslu- wysokie obroty,niska prędkość.
Sprawdź osłonę katalizatora,osłonę kolektora wydechowego i blachę na skrzyni biegów,która zasłania koło zamachowe.
trzeba podłączyć kabelek odpalić silnik włączyć autokalibracje gdy silnik chodzi na benzynie. a później trzeba jeździć i tak żeby silnik chodził na wysokich obrotach, na niskich obrotach, na obciążonym silniku.i ta mapka przy kalibracji instalacji gazowej to nie wykresy tylko takie małe kwadraciki które pokolei zmieniaja kolor
Temperatura prawidłowa i prawidłowo się zachowuje, płyn chłodniczy ma wyższą temperature wrzenia. Ten silnik lubi wysokie obroty, możesz jeździć na wysokich obrotach tylko z głową. Co do toczenia i ruszania, to lepiej zmienić na niższy bieg i od wyższych obrotów zacząć przyśpieszać.
Witam. 13,1 do 13,4V ale bywa, ze jest nawet 15 i to, co ciekawe wyższe jest przy niskich obrotach Sprawdź jeszcze kondycję alternatora. A konkretnie szczotek i pierścieni ślizgowych. Kiedyś grzebałem w starym fordzie i podobny efekt. Pierścienie miały rowki i przetarcia w miedzi do samego izolatora. Wyłapał i pokazał to dopiero fachowiec od regeneracji...
Do wymiany masz regulator napięcia.
Utrzymywanie obrotów w przedziale max moment - max moc daje nam maxymalne wykorzstanie właściwości silnika, kręcąc w tym przedziale bedziemy dysponowali maxymalną dynamiką pojazdu. Częsta jazda na niskich obrotach jest szkodliwa, ponieważ wtedy występują siły gnące korbowód, natomiast jazda na wysokich obrotach też nie służy silnikowi ponieważ wystepują...
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
popieram Błażeja ,to nie jest jakieś tam ładowanie tylko ciśnienie oleju,pomiar mechaniczny lub wymiana profilaktyczna czujnika od wysokiego ciśnienia lub niskiego w zależności od obrotów przy jakich się to dzieje.
Jak jadę lagunką to potrafi mi zgasnąć gdy przyhamuje ( czyli jak spada z wysokich na niskie obroty). i wtedy gaśnie A gaśnie bo jest jakieś przebicie na zapłonie, jakieś spiecie, coś nei działa, coś nie gra.. Rozrusznik swoją drogą ale na pewno przez niego nei gaśnie..
Ustaw na automatyczne i zobacz co się dzieje .
Przy takim procesorze warto zainwestować co najmniej w SilentiumPC Fera 2 HE1224. Jak nie wierzysz w pracę na pełnych obrotach, to możesz (przy zachowaniu ostrożności) spróbować zasilić wentylator bezpośrednio napięciem 12V, z molexa.
Na gaźniku powinny być 3 śruby. Jedna od regulacji wolnych obrotów (obok miejsca gdzie idzie linka gazu) oraz dwie śruby od regulacji dawki paliwa niskich i wysokich obrotów o ile dobrze pamiętam. Podaj model kosiarki albo chociaż zdjęcie będzie nam łatwiej pomóc.
3 przewody to obroty niskie, drugi komplet to wysokie .Najczęściej z jednej strony kostki to niskie , a zdrugiej wysokie.Ale przy pracy na wysokich obrotach muszą byc spięte razem wyjscia niskich.Są w sprzedaży specjalne przełączniki 1-0-2(1 niskie,2 wysokie obroty) Dodano po 4 Ten pakieciak jeśli będzie łączył razem jeden komplet styków (3 styki) w...
Witam.Mam pytanie dotyczące kitu AVT 2160.http://www.elportal.pl/pdf/k07/19_1... to sterownik silnika krokowego dwufazowego. Chce sterować silnikiem bez uzycia komputera. Umożliwia to zastosowanie potencjometru regulującego prędkość oraz przełącznika, który przez zadanie stanu niskiego oraz wysokiego powoduje obrót wałka silnika w prawo lub...
Jak dobrze pamiętam ten silnik powinien kręcić tylko w jedną stronę. Do zacisków +/- podłączasz zasilanie , a do H/L przełącznik zakresów szybkości wraz z potencjometrami do ustawienia obrotów na niskim i wysokim zakresie. Ma on wbudowany stabilizator obrotów.
bez urazy ale ten post to obciach dla elektrody.
Jestem właścicielem hondy z tym samym silnikiem. ad. 1- Z obrotami na zimnym tak ma być, świadczy to że system podwyższania obrotów na zimnym silniku działa prawidłowo. Co do reszty,skoro te nędzne osiągi w twoim samochodzie oraz zużycie paliwa 6,5 l na 100 km przy spokojnej jeżdzie ci nie odpowiada to niestety musisz poszukać samochodu z większym silnikiem.
Tak.
To co niezbędne to wysokie napięcie i niskie obroty :). Fajnie by było z 100v i 150-200rpm
Prawdopodobnie jest tam gaźnik Walbro WT 255. Odkręć cztery wkręty mocujące gumową pompkę paliwa ( nr 11 ). Pod nią będzie membrana z metalowym kółkiem, sprawdź czy kółko jest dobrze zamocowane i czy membrana nie jest przetarta. Z drugiej strony jest przykręcony, dużym wkrętem, dekielek ( nr 3 ) Pod nim jest membrana pompująca, sprawdź czy nie jest...
Jeszcze raz pisze lewe powietrze to wysokie obroty a nie niskie.
Tak podłączony jak na zdjęciu, będą wyższe obroty. Jeśli zdejmiesz mostki i w ich miejsce do tych zacisków podłączysz zasilanie to będą niskie obroty. Przy niskich obrotach nie montuje się mostków.
Próbowałeś może sprawdzić błędy w komputerze silnika ? Mierzyłeś napięcie na alternatorze ? Najlepiej w momencie występowania objawów, na niskich obrotach, na wysokich
najpierw sprawdz dlaczego zapalil sie check
Witam Jestem nowym użytkownikiem. Nie wiem czy w dobrym dziale napisałem, ale potrzebuje pomocy w podpięciu silnika od pralki. Silnik wygląda tak : http://obrazki.elektroda.pl/2178148000_1... http://obrazki.elektroda.pl/8300624200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8827604800_1... Prosił bym o wytłumaczenie...
Filtr powietrza masz czysty ? Auto jak zamula to na wysokich czy niskich obrotach ?
Są dwa rodzaje uzwajania: gwiazda i trójkąt. W skrócie: gwiazda ma niższy moment ale wyższe obroty, trójkąt ma wyższy moment ale niższe obroty. Ruskiego nie rozumiem, ale typ na filmie chyba właśnie to robi, zmienia z gwiazdy na trójkąt (albo na odwrót). Szczegółów szukaj w sieci pod hasłami "bldc winding delta star differences rewind".
Konkretnie chodzi oto czym i jak to mam sobie regulować? czy to są jakieś śruby i je się dokręca/rozkręca lub coś innego? gdzie tego szukać?
skuter obrót wysoki niski niski wysoki obrot regulacja niski wysoki
hyundai tuscon pralka filtr przeciwzakłóceniowy polar czujnik ciśnienie atmosferycznego
nacisnąć membrana dopiero działają napęd drzwi garażowych
Schemat podłączenia podgrzewanych foteli Audi A4 B5 2000 Łańcuch rozrządu w Fiat Ducato 3.0: trwałość i wymiana