Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Poszukaj silniczek krokowy, możesz zobaczyć czy jak wypniesz kostkę to coś się zmieni i możesz jeszcze spróbować wypiąć kostkę w przepływomierzu czy będzie jakaś reakcja.
Co do punktów włączenia biegów I i II biegu czyli jak mają pracować wentylatory na chłodnicy w tego typu systemach z Sirius 32 proszę zobaczyć, bo miałem z tym problem: 931112 Co do nieistniejącej instalacji II biegu wiatraka i jego samego, to często zdarza się że sterownik wymieniony lub sam flash ktoś zamienił lub wgrał inną zawartość przy naprawie...
Za wysokie obroty
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Człowieku całe szczęście że ci w paliwie nie odpala, przecież mógłbyś go spalić i jeszcze tobie krzywda by się stała. Moja rada - wyprowadź go z tego paliwa, umyj, wysusz i dopiero spróbuj odpalać. Tak z ciekawości to do jakiej wysokości zanurzyłeś go w paliwie ?
mam problem Renault Scenic 98 silnik 1.6 , silnik wchodzi na wysokie obroty , wymieniony silnik krokowy , przepustnica, wszystkie wężyki powietrza i jest bez zmian dalej chodzi na wysokich obrotach macie jakieś pomysły ?
Może być wina mycia silnika, sprawdź kostkę komputera wtrysku, a co do tych mas to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Masa silnika jest koło miarki oleju - na wsporniku alternatora. Proszę o poprawienie pisowni, wielkich liter oraz znaków interpunkcyjnych.
Bujałem się z tym problemem około 2 lat przyczyna zle złożony rozrząd i przestawiona pompa wtryskowa ,po ustawieniu pompy ,kąta wtrysku tutaj uwaga nie zrobią tego w pierwszym lepszym warsztacie potrzebny jest specjalny klucz.Polecam Roto Boscha w Warszawie na modlinskiej.Renówka pali na dotyk czy ciepła czy zimna nie ma różnicy silnik 1.9 dti 80km...
Podepnij clip Np. wężyk przy dolocie
Jeszcze raz pisze lewe powietrze to wysokie obroty a nie niskie.
witam Kolego jeżeli wentylator się nie włącza to na ciepłym obiegu robi się duże ciśnienie czynika, czujnik ciśnienia wychwytuje małe ,duże ciśnienie i włącza lub wyłąncza sprężarkę. Proponował bym sprawdzić wentylator i oczywiście ciśnienia pracy czynika na wysokich obrotach.
Bardziej przwdopodobye że to czujnik tęperatury silnika uszkodzony dając stałą oporność dla tęperatury ok 40 stopni (brak podwyższonych obrotów dla zimnego, za wysokie obroty na ciepłym)
Po takich informacjach trudno cokolwiek odpowiedzieć sensownego bo ten silnik max. moment obr. ma dopiero przy 4200obr(a 110km.przy 5600). Poniżej tej krawędzi jest opornym mułem bo lubi i to bardzo wysokie obroty a scenic do lekkich nie należy. Podjedź na analizę spalin
Jest jakaś szansa na pomoc ?
Jesli po zatrzymaniu obroty spadają, nie falują, wszystko ok.
Rozumiem że po wymianie dokonałeś adaptacji nastawnika biegu jałowego ( silnika krokowego) za pomocą testera . Czy pozostałe elementy przynależne do zespołu przepustnicy są czyste- wolne od mazi często spotykanej jako produkt uboczny działania odmy. Sprawdż działanie map -sensora.
obroty ma ustawione na 750 Jak? Jakie obroty widzi sterownik?
Problem występuje przez cały czas czy latem, czy zimą, czy z klimatyzacją czy bez. Mam wrażenie że im większa prędkość pojazdu to obroty "zawieszają" się na wyższym poziomie.
Czy masz takie zegary? http://obrazki.elektroda.net/39_11758333...
Cześć. Mam problem ze Scenic 2 1.9dci Problem polega na tym że auto po wciśnięciu start robi krótkie zakręcenia tylko bądź włącza na bardzo duże obroty wentylator od chłodnic. Tak z dnia na dzień taka przypadłość, żadnych błędów nie ma.
Na wolnych obrotach ładuje normalnie ok. 14,3V, po zwiększeniu obrotów do ok. 3000 świeci kontrolka ładowania i wyświetla się komunikat BATTERY LOW Ile ładuje wtedy?
Mam problem,samochód podczas jazdy wskoczył na wysokie obroty i tak zostało,czasem wcześniej już się tak zachowywał,ale to przechodziło.Co jest przyczyną?
Pytanie Auto Scenic II 2004 skrzynia Dpo. Chodzi mi oto żadnych błędów nie pokazuje ale przy ostrej jeździe wysokie są obroty aż wyje. Drugie pytanie czy od strony kierowcy przy przednim kole może być smród palonej gumy od skrzyni tylko przy tym kole. Z góry dziękuję za odpowiedź.
[i] albo [*]
Odchodzimy od tematu, próby przelewowej się nie zrobi, to ustaliliśmy. W czym może być jeszcze problem. Silnik chodzi równo, sondy też wydają się być w porządku. Przychodzi mi jeszcze do głowy przepustnica, ale silnik chodzi równo i ma w miarę równe obroty.
nie ma LPG , teraz zauważyłem że spalanie wzrosło, prawie dwukrotnie
No lekko za wysokie ale ja bym nie panikował, obrotomierz to nie sprzęt pomiarowy ;) jakkolwiek by to nie brzmiało, trzeba by podpiąć kompa i sprawdzić co widzą czujniki. (temp, obroty, silnik krokowy).
Jestem użytkownikiem samochodu Renault Megane Scenic z silnikiem benzynowym o pojemności 1600 cm³ typ K7M. W czasie jazdy w momencie kiedy silnik nagrzeje się do temperatury przy której włąncza się wentylator silnik zaczyna szaleć, nie ma wolnych obrotów tylko wyskok na 3000 obr. i tak trzyma do obniżenia się temperatury ale i wtedy obroty nie...
Oczywiście..
Myślisz że to pompa wysokiego ciśnienia?
Czujnik TPS.
Odkąd mam samochód to do niej nie zaglądałem.
Walczyłem z podobnym przypadkiem po gaziarzach. Pocięli nie te przewody co trzeba, poskręcali byle jak i zaizolowali tak że prawie nie było widać ingerencji.
Zapaliła mi się kontrolka z prawej strony, pomarańczowy kwadracik z zygzakiem w środku i podwyższyły się obroty. Auto renault megane scenic rok 1998, benzyna lpg , silnik 1.6.
Hmnnn Moja szklana kula mówi że instalacja LPG to II gen. Że były strzały gazu, mówi. Więc pewnie masz uszkodzony MAP. Choć z fusów czytam że masz jednak sekwencje, i dlatego takie wysokie obroty że ci czujnik temp. cieczy szwankuje. Sprawdzić musisz już sam.
POMOCY!! Dzisiaj kupiłem samochód Renault Scenic 1.9 tdi. Po przejechaniu ok 60 km samochód dostał bardzo wysokich falujących obrotów i kopci na czarno. Co mam zrobic?
ta kontrolka oznacza że występuje błąd/nieprawidłowość w ukł zas silnika sterownik silnika jest w stanie zdiagnozować i zapamiętać kilkadziesiąt różnych błędów i sygnalizuje to kontrolką, tak więc jeśli kontrolka się zapaliła to trzeba pojechać "na komputer" żeby się dowiedzieć gdzie szukać usterki
Witam mam problem z Renault Megane scenic 1.6 16V 1999r 116 tys. km gdy auto stoi nocą na mrozie i je odpalę rano to o obroty biegu jałowo sięgają 2000tys. ( choć z informacji prducęta wynika że sterowni może zwiększać obroty biegu jałowego do 2.500obr/ min). Dopiero po przejechaniu ok 3km obr. b. jał. zaczynają spadać stopniowo do 850obr/min, silnik...
Nie tak już było kiedyś tylko teraz się nasiliło, przy normalnej jeździe to od czasu do czasu po jakąś górkę na wolnych obrotach a wysokim biegu się to dzieje
Dzięki Panowie za pomoc. Po zmierzeniu myślałem że altek jest dobry jeżeli napiecie jest wysokie i stabilne ale już wszystko jasne.
Przyczyną możliwe że było wymieszanie castrola z mobilem
czy jest na forum ktoś kto może mi pomóc w w/w temacie?
Pewnie tu nie leży problem w silniku krokowym i przepustnicy. ECU podwyższa obroty ze względu na obciążenie. Pytanie tylko dlaczego, aż do takiej wysokiej wartości. Czy czasami Scenic nie ma usuniętego immobilizera? Pewnie jest tam sterownik Sirius32?
Po autokalibracji i skasowaniu starych map spalanie spadło do 14 litrów. Jest to jakiś mały sukces ;-) Mam wrażenie, że motor ma na wolnych obroty koło 1000. Wina chyba leży po stronie auta, a ni einstalacji.
Witam i pytam. Miałem problem z obrotami jałowymi, auto i na beznynie i na gazie gasło po wrzuceniu jałowego. Wymieniłem silnik krokowy, przy okazji czujnik temperatury bo momentami tracił styk. Pojawił się tym razem taki problem - obroty na jałowym sięgają 1600/1700 gdy auto jest ciepłe. Na zimnym pracuje tak jak powinien. Z czasem w trakcie jazdy,...
Żaden nie działał prawidłowo, auto odpalało ale wysokie obroty lub szarpało podczas jazdy dopiero emulator i wsad pod niego załatwił sprawę.
to to wiem że chodzi o ciśnienie skąd dokąd ale przyczyna jaka jest że jest wysokie. domyślam się ze lewe powietrze
Obroty jałowe to znaczy wolne obroty silnika czyli takie gdzie silnik pracuje bez dodawania gazu. Teraz rozumiem z tym kasowaniem liczników wygląda to na uszkodzenie elektroniczne samego licznika. Zimne luty lub uszkodzona pamięć i przy niskiej temperaturze się resetuje. Akumulatory nie zamarzają - elektrolit w nich ma zbyt wysokie stężenie by zamarzł...
Zaworu na pompie , na pracującym. Dodano po 4 Zauważyłem także że przy lekkim wcisnieciu gazu silnik wkręci się do 3 tys obrotów i chodzi w miarę rowno wtedy ciśnienie paliwa spada i oscyluje w okolicy 150 bar według skanera .
tak odpowietrzyłem samochód normalnie odpala tak jak zawsze lecz kontrolki nadal się świecą a przy wyższych obrotach podczas jazdy gaśnie silnik.
Popraw styki potencjometru przepustnicy nie pomogło ... Dodano po 1 Pewnie pompa paliwa ma całkiem dość. Bez diagnostyki można sobie wróżyć... tylko jak już się silnik rozkręci to chodzi na wysokich obrotach nie brakuje mu paliwa więc chyba pompa odpada ...
Wprawdzie nie słyszałem jak kręci ale można też założyć że czujnik i ecu jest ok tylko obroty faktycznie są takie wysokie, a co za tym idzie brakuje kompresji i należy to sprawdzić i dlaczego.
Scenic 1.9 dti 97 r.auto ciężko pali po chwili postoju, jak już odpali chodzi dobrze ,na wolnych i wysokich obrotach . problem zaczyna się jak jedziesz po przejechaniu około 400m auto gaśnie i ciężko pali, dzieje się tak za każdym razem . Pompa i wtryski są sprawdzone. Miał już ktoś z kolegów taki problem?
Panowie pomóżcie zakupiłem Megane scenic 1998 r z 2.0 gaz 114 km problem był z obrotami a mianowcie albo mial za wysokie albo w ogóle gasi na gazie i na bedzynie to samo auto stoi u mechanika podpieli komuper błędu nie pokazuje no i nie wiedzą gdzie szukać. Pomoże ktoś doradzi?
Witam Mam Scenica 2.0 16v 2001 na wolnych obrotach miałem duże klekotanie silnika tak jakby był to diesel,a na wysokich powyżej 2000tys obr. praca normalna. Dziś wymieniłem koło zmiennych faz rozrządu w Scenicu 2.0 16v i wszystko znikło silnika prawie nie słychać .Mam nadzieje że moja wypowiedź się komuś przyda,pozdrawiam
Witam. Wiem, że podobne tematy były już wałkowane ale żaden nie rozwiązał mojego problemu. Posiadam scenica 1,6 z silnikiem k4m. Przy zakupie auta za granicą na zimnym było delikatne szarpanie, na ciepłym ustawało. Pomyślałem, że może cewka lub świece. Błędów zero, świece wymienione, bez zmian, cewki wymienione i również bez poprawy. Posiadam inny taki...
Witam wszystkich. Trafił mi się Scenic z 2000r z silnikiem 1.6 16v. Problemem jaki był to bardzo wysokie obroty biegu jałowego (1800-2500). Wymiana wszystkich zużytych uszczelnień kolektora ssącego załatwiła problem wysokich obrotów. Powstał natomiast następny problem - brak wolnych obrotów. Gaśnie od razu po odpaleniu, trzeba wcisnąć gaz i trzymać...
Witam. Często przyczyną jest już ztwardniała membrana w reduktorze . Inną przyczyną bywa smoła pogazowa jaka potrafi osadzić się na dyszy regulacyjnej. Wolnych obrotów. Niekture reduktory mają takie coś. I po pewnym czasie wszystko wraca do normy. Ale czasem trzeba przeregulować wolne obroty na nowo. Niestety gaz jest kapryśny. I właśnie to często się...
Witam.Posiadam Scenica z 2001 roku silnik 1.9DCI 102KM comon rail.Auto jak zimne pali na dotyk silnik równo pracuje ma moc itd gdy tylko zagrzeje się do 86stopni zaczyna jechać tak jakby delikatnie przyspieszał i sam zwałniał tak kołyska nagle depniecie powoduje odcięcie i zgaśnięcie auta podczas jazdy już nie zapali póki nie ostygnie delikatnie tak...
Nie Przyjaciele, alternator tak jak pisałem ma nowy regulator, szczotki, komutator i łożysko montowane przeze mnie, widziałem ich stan, są nowe, wszystko wykonane z dużą dokładnością poza tym objawy wyglądają identycznie jak przed regeneracją więc nic się nie zmieniło, więc to nie wina na pewno rzeczy wymienionych wyżej. Problem występuje na postoju...
Witam Więc tak zastosowałem dodatkową butelkę i zamontowałem wg schematu znalezionego na elektrodzie, i okazało się że co chwile następuje bąblowanie w zbiorniczku, czyli uszczelka pod głowicą. Zdecydowałem się na wymianę uszczelki i ewidentnie była walnięta przy 4 cylindrze, po planowaniu już jest wszystko OK ale problem gaśnięcia i obrotów pozostał...
Pacjent: Scenic I ph II, 1.6 16V z LPG sekwencyjnym, przepustnica elektroniczna. Objawy: szarpie odczuwalnie na niskich obrotach. Wciśnięcie "gazu" powoduje reakcję dopiero po ok. 0,5 sekundy. Widoczne minimalne wahanie obrotami. Niskie obroty trzyma między 748-853. Odczyty z komputera: błędów w pamięci ECU - brak; Położenie przepustnicy na wolnych:...
witam kolegów mam problem ze swoim autkiem otóż samochód stał około 1 rok uszkodzony lecz zapalał z pierwszego .Podczad ostatniego odpalenia auto zaczeło falować obrotami i po zgaszeniu juz nie odpaliło .Doszedłem że nie działała pompka wstepna ,naprawiłem to teraz paliwo podawane jest do pompy wysokiego lecz z niej zero cisnienia.Po podpięciu do kompa...
Witam. Posiadam Renault Scenic ll z silnikiem 1.5 dci podczas bardzej dynamicznej jazdy zapala się kontrolka stop oraz wyświetla komunikat "injection fault".Po podłączeniu komputera wyrzucilo 3 błędy : DF053 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie - Na poziomie maksimum Funkcja ciśnienia w rampie - Wysoki przepływ prądu powyżej maksymalnego Funkcja ciśnienia...
Witam, mam problem z moim RX4. Mianowicie, gdy w czasie jazdy dam na luz, obroty zaczynają mi falować od 500 do 2000. Przestają falować, gdy samochód się zatrzyma. Po zatrzymaniu samochodu obroty są stałe, ale za wysokie gdyż utrzymują się na poziomie 1500 obr. Co może być przyczyną, samochód tak samo się zachowuje niezależnie czy jest na benzynie czy...
U mnie potencjometr wymieniony(przed wymianą obroty falowały) i sprawdzony, żadnych przerw w działaniu. Diagnoza to najprawdopodobniej komputer do wymiany, po wyczyszczeniu styków nie wskakuje już na wysokie obroty, błąd nadal się pojawia i wtedy nie ma mocy ale tylko do osągnięcia 2,5 tys obrotów, powyżej chodzi jak burza... Po podpięciu dalejnic nie...
Witam wszystkich, mam problem z sceniciem, chyba poszło Turbo i auto wkreciło się na bardzo wysokie obroty, właściciel nie wiedział co zrobić i czekał aż auto samo zgaśnie. Chciałbym sprawdzić silnik co się stało. Chciałem zacząć od demontażu Turbo. Ma ktoś pomysł jak je wyjąć ? Jest za silnikiem :)
Podczas ruszania na 1 szarpie Jak ruszasz z wyższych obrotów to przestaje szarpać?
podłączałeś pod jakieś urządzenie diagnozujące
Witam, Renault Megane Scenic 1.6 16V (silnik K4M), grudzień 1999 (model przejściowy). Czasami, ale nie zawsze, pojawia się dokuczliwy objaw: na luzie obroty spadają do ok 600obr/.min, silnikiem trochę szarpie. Gdy dodam gazu (ale nie do końca) - wszystko przez chwilę jest OK, potem obroty zaczynają powoli spadać, silnik tak jakby zaczyna powoli dusić...
sprawdź przewód gumowy który idzie do przepustnicy od takiego sterownika obok on steruje powietrzem robienia do mieszanki, jeśli będziesz miał tam jakąś dziurke to sprężania dobrego nie bedzie tylko na wysokich obrotach będzie ok, ja miałem coś podobnego i byłem na komp. to wykazał czujnik temp i obwód przepustnicy, a podobne objawy miałem, chyba że...
Dokończę temat. Problem leżał po stronie elektrycznej pompki paliwa i śmieci w baku. Zamykam temat.
Słuchaj nie wywaliłem kasy na darmo bo samochód odpalił a problem musi tkwić jeszcze jakiś inny bo on zapala tyle że obroty bardzo skaczą bo jeśli przytrzyma się go na wysokich obrotach to jest w miarę dobrze Dodano po 13 Czy te komputery mogą się czymś różnić jeśli boscha numer jest taki sam a ten poniżej reno jest inny
Witajcie, zmagam się z dolegliwością Renault Scenic I ph II 1.6 16v (K4M). Silnik z elektroniczną przepustnicą! Dokładniej: 1. Auto ma za niskie wolne obroty, po wciśnięciu gazu silnik reaguje leniwie, po czym od 2 tys. obrotów ładnie wchodzi wyżej. 2. Po zdjęciu nogi z gazu obroty spadają niebezpiecznie nisko (w granice 500), czasami auto gaśnie. 3....
poszedlem dziś troszkę na skróty ;-) jako, że do samego czujnika w termostacie ciężko jest dojść, przy włączonym silniku postanowiłem przy pomocy trzonka od miotełki tylko poruszać nim lekko w okolicach przewodów. Reakcja silnika była natychmiastowa - inna praca silnik, obrotomierz pokazał niższe obroty a wskaznik temperatury ruszył z miejsca. Zobaczymy...
Witam. Od dłuższego czasu w moim Scenicu przy dodawaniu gazu (w jeździe) samochód szarpnie, zapalają się kontrolki STOP , CHECK , "żółta kontrolka z silnikiem" obroty spadają, i po kilku sekundach kontrolki gasną obroty wzrastają, i samochód jedzie normalnie. Nasila się to przy gwałtownym przyspieszaniu i przy jeździe na wysoki biegu z niższą prędkością....
Witam Serdecznie posiadam samochód marki Renault Scenic 1.9 cdi 2000 r. Otóż mam taki problem z dmuchawą klimatyzacji czytałem dużo postów ale nic nie znalazłem co by mogło mi znacznie pomóc Zacząłem od wymiany wentylatora nie zadziałało później przeczytałem o rezystorze napięcia wentylatora kupiłem nowy wymieniłem ale też nie pomogło .... Więc spróbowałem...
Witam,wczoraj postanowiłem zaryzykować i kupiłem nowy regulator ciśnienia BOSCH cena dość wysoka 410 zł za takie maleństwo ale za to efekt powalający dzięki waszej pomocy autko ożyło i śmiga jak nowe,wszystkim za pomoc i zainteresowaniem moim problemem z autkiem dziękuję i należy się wam zimny browarek,jeszcze raz dziękuję i zamykam temat.Pozdrawiam
Sprawdziłem wężyk idący do kostki z 3 pinowym zielonym wtykiem , rozpięłem też kostkę elektryczną i sprawdziłem styki.Wężyk jest cały, jak odpaliłem po męczarniach to nic tam nie dmucha.Po odpaleniu chodzi ładnie.Jak dotknę gazu to ma problem ,żeby się wkręcić , albo zgaśnie albo podławi się i wkręci.Jak już jest na wysokich obrotach to się wkręca,ale...
No i dalej nic. Elektronik nie miał czasu niestety.Chodziło o odczyty z komputera. Ale zauważyłem że to co mnie niepokoi to zakie jakby grzechotanieczwłaszcza gdy gaz jest wciśniety w podłogę. A gdy powoli wchodzi na obroty to jest ok. Dziwne tak jakby za dużo paliwa dostawał czy co , a może to łopatki turbiny już sie kończą. Nie wiem jak to opisać...
witam mam problem z moim sceniciem1.6 16v. z instalacja gazowa sekwencyjna. byłem juz u 6 elektromechaników i nic nie zrobili. objawy; na bardzo zimnym silniku auto wchodzi na obroty nawet do 3 tys. po rozpoczeciu jazdy obroty lekko spadaja ale faluja 1.5 tys do 2tys. po zatrzymaniu sie przestaje falować, ale są wysokie. po zagrzaniu objawy znikaja...
Od dwóch tygodni mam objawy, których do tej pory nie miałem. Dotyczą one sytuacji tylko i wyłącznie na ciepłym silniku po przejechaniu kilkunastu kilometrów. Zaczyna się od tego, że pojawia się delikatne wycie na niskich obrotach do 2000, a po zatrzymaniu silnik zaczyna szrpać. Po kilku minutach uspokaja się. Nadmienię także, że gdy rozgrzewam silnik...
Padła mi turbina. Wysokie obroty do 6000 ,zgasiłem na biegu trwało to około max 1 min. Po wyciągnięciu bagnetu minimalnie na końcówce był jeszcze olej. w przewodach i w turbinie też był olej.Wymieniłem turbinę wyczyściłem wszystkie rurki, miskę olejową wymieniłem smoka z pompą . Wymieniłem i ustawiłem rozrząd bo 1 ząbek był na pasku wyrwany. Był kolega...
Witam. Dość pilnie potrzebuje pomocy. Zima w pełni, a w aucie nie działa prawidłowo nawiew. Działa na 1 na 2 i 4, na trojce się wyłącza. Do tego bardzo słabo grzeje mimo ze przekręcony na full. Czytałem trochę ze może to być 'zamulenie' nagrzewnicy lub zapowietrzenie układu. Linka sprawdzona i wydaje się ok. Sprawa pilna bo właściciel chce jechać wkrótce...
Mam takiego Scenica, tyle że w manualu (6 biegów), a instalacja LPG była montowana w warsztacie w 2012r. Instalacja AG Auto-Gaz Centrum. Spalanie mam takie same jak Ty, tyle że mój styl jazdy ma raczej niewiele wspólnego ze spokojnym. Raczej używam wysokich obrotów, a schemat jazdy od ruszenia wygląda zwykle tak: 1->2->3 ->6 lub 1->2->3->4->6. Piątki...
Witam szanowne grono po kilku latach mojej nieobecności. Poszukuję porady. Sam już nie mam pomysłu. Chodzi o Scenica 2 z 2007r. Siedzi w nim alternator ze złączem COM. Gdy zauważyłem problem z rozruchem rano to standardowo woltomierz w łapki. Po nocy marne 12,1 V. Odpał i nagle napięcie w instalacji 15,2V niezależnie od obciążenia. I obrotów. Podejrzenie...
Witam, w autku renault scenic 1.9 dTi 1999r (po lifcie) Padł rozrząd w samochodzie jednak mechanik wszystko naprawił silnik pracuje równo (rozrząd dobrze ustawiony) jednak pojawił się problem tj. po chwili jazdy (po przejechaniu ok 500 metrów) jednak jest to zależne od jazdy, jak się cały czas trzyma go na dość wysokich obrotach (od 2,5 tys obr/min)...
Witam. Proszę o pomoc z diagnozowaniu problemu i sposobu naprawy. Wciąż powracający błąd Check Emmision nr błędu p0487. Wymieniony zawór EGR na nowy 2 miesiące temu (1), a 2 dni później turbina regenerowana (2), wymieniony Intercooler (3) to pomimo po usunięciu powraca się błąd. Auto normalnie przyspiesza, nie kopci (no chyba że przez chwilę do 1 min....
Akurat takiego Granda się pozbyłem, a miałem go od 2011. Z uwag: - nie miał problemów z elektryką (z wyjątkiem pękniętego kabelka od opuszczania szyby w drzwiach kierowcy); - co 3-4 lata należy wymieniać linki od elektrycznego ręcznego. Zestaw linek do dostania na Allegro za jakieś 250-300; samodzielna wymiana 45 min poziom trudności 2 (filmik na YT)....
A wiec tak zaczynając od początku mam scenica 1 2,0 8v rok 98 benzyna +gaz! Problem mam taki ze silni delikatnie drży ale trzyma obroty na biegu jałowym w czasie jazdy gaz w podłogę i nic prawie żadnej reakcji szczególnie na biegu 4 i 5 auto ma ciężko osiągnąć 130km/h !przy jeździe np. 100km/h nacisnę sprzęgło auto zgaśnie jak i na pb i lpg! W aucie...
W tamtym założyłem chyba dysze 1,8 do hana najmniejsze jakie były dostępne bo gazownik dał jakoś za duże. Czy jakoś tak, możliwe, że tamten silnik miał mniejszą moc a ja pokręciłem i było to 90KM ? Ze screenu wynika, że można by coś zwiększyć na 2,2 Dysze muszą być jak największe - wielkość ogranicza tylko minimalny czas otwarcia wtryskiwacza gazowego...
Więc zacznę od początku. Rozsypała sie rolka napinacza paska rozrządu. Niestety wygięło delikatnie zawory i zerwało klin na wałku rozrządu. Po regeneracji głowicy, złożeniu rozrządu, wymianie wszystkich filtrów samochód zapalił. Niestety po zgaszeniu już nie "odezwał". Diagnoza pompa (BOSCH) nie daje ciśnienia na listwę. Usterka- zacięty zaworek zwrotny...
Trzeba by podłączyć pod Clipa i sprawdzić ile dmucha turbo itp., ogólnie parametry podejrzeć.
Niekiedy skapnie nie duża ilość oleju na korektor i wtedy trochę śmierdzi Uszczelka głowicy jest poniżej kolektora, więc wyciek jest chyba spod pokrywy rozrządu. Pojawia się przy wyższych obrotach, więc podejrzewałbym niedrożną odmę. Oczyścić i jeździć dalej.
(at)manio123 >sterownik ma zerowe korekcja jak gaz ma 45 *C w którym miejscu to widzisz ?, bo jedyne co mi przychodzi do głowy, że przy temp gazu 30st. różnica czasów wtrysku lpg i benzyny jest identyczna, a przy 40 stopniach różnica wynosi 5%. rozumiem, że głównym problem tego parownika jest brak możliwości obniżenia ciśnienia a co za tym idzie wydłużenia...
Kolego diodabg - to autor napisał o wymianie alternatora a chodziło pewnie faktycznie o KZF może mechanik użył innej tajemniczej nazwy. KZF włącza się przy wyższych obrotach, tu problem jest na małych.. Pozdr. J.
jednak coś statało się z hamulcem, jest jakby zapowietrzony, a mianowice pedał hamulca jest bardzo twardy (wszystkie 4 koła były odpowietrzane bez skutku) kiedy nacisnę pedał gazu i pedał hamulca ten wchodzi do samej podłogi ale nie powraca do góry jak powinien, tak samo jest przy jeżdzie gdy przejedzie się na wysokich obrotach odcinek drogi hamulce...
Witam Kupiłem niedawno Renault Megan Scenic z 1998r silnik 1,6 8v benzyna gaz. Mój problem: Auto gdy jest zimne nie chce wejść na obroty i gaśnie na gazie ale to mały problem większym i dziwnym problemem jest to że gdy jest już ciepły i go zapale po chwili obroty wchodzą samoczynnie na 3-4,5 tys. przepustnica wyczyszczona silniczek krokowy nowy o takich...
Witam wszystkich jestem tu nowy, ale mam podobny problem jak kolega, więc nie zakładam nowego tematu. Mianowicie mam lagunę II 1,9 dci 120 KM, którą 13 odebrałem z warsztatu, gdyż stała tam z powodu zapalającej się kontrolki świec żarowych, jednakże błędu nie udało się naprawić, choć elektronicznie już jest wszystko w porządku, nie ma żadnych błędów....
renault wysoki obrót scenic obrót scenic regulator obrót wysoki obrót
zestawy fotowoltaiczne śmigła elektrowni wiatrowej renault megane instrukcja obsługi
przyrządy pomiarowe instrukcje obsługi przyrządy pomiarowe instrukcje
Kod do radia F199FL EUR - jak uzyskać? Świece żarowe Jeep Cherokee KL 2.0 MultiJet II - numery referencyjne