http://obrazki.elektroda.pl/7201721200_1... Przykładowa regulacja. 850 +/-30 obr/min silnik ABL
sprawdz wtyczkę od przepustnicy przy wtrysku może być że silniczek krokowy sie zatarł normalne przy gazie mozesz jeszcze zdjąc kleme tak na 3 minuty (minus) na zimnym silniku i odpalic go nie dotykając gazu i czekac aż wentylator sie załonczy 3 razy tylko powyłanczaj przed odłonczeniem aku wszystkie odbiorniki (radio,światła) tak robili mojemu ojcu...
Czy olbrzymie spalanie występuje na benzynie i na gazie
TPS sprawdzony ?
Nim ci każą czyscić silniczki krokowe, których tam zresztą nie ma, resetować kompa, podpowiem-sprawdź działanie krańcówki w nastawniku przepustnicy.
Masz tu do suniaka z silnikem GA16DS Posiłkowałem się tym przy primierze. Co się Zbyszek dzieje z autem?Za wysokie wolne obroty?
No niestety na to niema lekarstwa, ta sonda może się pojawiać bo termostat może nie dogrzewać silnika(ale nie powiedziane) normalnie trzyma temp. 90stopni? są jakieś jeszcze objawy? falowanie? wysokie wolne obroty, szarpanie? cokolwiek?
Niektóre ople miały taką możliwość ale w bardzo małym zakresie. Bardziej bym zrobił porządną diagnozę a bawił się w obroty.
Witam, pacjentem jest moje audi a3 8l 1.6 b+g 1999r. Lekko falowały obroty, ale trzymał te 900obr więc postanowiłem wyczyścić przepustnice. Wszystko fajnie, ale po odpaleniu trzymał około 1700 obr. Okazało się że trzeba zrobić adaptacje przepustnicy, więc ja zrobiłem, ale nie jestem pewien czy na pewno się zrobiła gdyż na kompie( Delphi) zaczęła się...
Luzy zaworowe ustawione? Możesz też posprawdzać połączenie gaźnika z cylindrem pod kątem zasysania lewego powietrza.
Czy na prawdę nikt nie potrafi nic podpowiedzieć? W tych silnikach nie kumam zależności czujników temperatury a wolne obroty.
mam problem w toyocie carina e 1,6 rocznik 93 z wolnymi obrotami sa zawysokie bo po zapaleniu silnika zimnego ma 2100 obrotow a po rozgrzaniu schodzi do 1800 i niema juz regulacji na przepustnicy wymienilem juz przepustnice i niema poprawy, na gazie chodzi normalnie nie ma problemu z lewej strony przy poszybiu patrzac z przodu na silnik jest taki maly...
spotkałem się kilka razy że sporadyczne podnoszenie wolnych obrotów było spowodowane uszkodzonym wolnym kołem alternatora . Nieprawdopodobne a jednak :)
prawdopodobnie uszkodzony czujnik predkosci nie zawsze wyskakuje jako usterka chyba ze jest calkiem uszkodzony
Ciągnie gdzieś na lewo źle podpiete przewody powietrza lub przepustnica nie domknięta. To nic od zapłonu.Ew. coś z potencjometrem lub włącznikiem sygnału dla biegu jałowego.
X-trail t30 2.5 benzyna Automat. Silnik z instalacją gazową. W silniku wymieniona uszczelka glowicy. Aktualnie wolne obroty to 1500obr/min. Bledow brak w silniku. Sprawdzne pod kątem lewego powietrza wyglada wporzadku wszystko . Parametry: -przepustnica zamknieta -obciążenie silnika 19% - za duze wg mnie -temp. Silnika w normie -czas wtrysku 3.6 ms...
Uszkodzony jest wirnik silnika Obejrzyj spalenia pomiędzy sekcjami komutatora... Poza tym bardzo iskrzy podczas pracy.
Zrób przyuczenie clipem
Dziwne jest to że samochód w "miarę" chodzi równo przy wypiętym przepływomierzu, po wpięciu od razu obroty idą na 8000 obr/min a jak wypnę to spadają do ok 1000 obr/min. Usterka pojawiła się w momencie wciśnięcia pedału gazu w podłogę... skrzynia automatyczna.
Witam posiadam Volvo 440 1991r z silnikiem 1721 GLT injection 102 km B 18 FP komputer Siemens (bendix). Od przedwczoraj mam problem z zbyt wysokimi obrotami biegu jałowego.Obroty utrzymują się w granicy 1500 obr/min na zimnym silniku, gdy silnik popracuje z 2-3 minuty wzrastają na 2000 obr/min i falują miarowo pomiędzy 2000 a 3100 obr/min. Wymieniłem...
Witam! otóż od jakiegoś czasu mam uciążliwy problem z moim samochodem, polega on na zbyt wysokich wolnych obrotach, obroty te utrzymują się na poziomie 1,5tys i nie chcą zejść, dziwna sytuacja występuje także przy wciśnięciu gazu ponieważ kiedy wkręcam silnik tak do 5tys (na luzie) to obroty kiedy spadają tak od 2 tys spadają bardzo powoli podczas normalnej...
Niee, ten silnik(mechanicznie) znam na wylot. Jedynie elektrycznie w tym momencie nie mam już pomysłów... Dlatego zajrzałem tutaj.
Wymień regulator wolnych obrotów.
jesteś pewien że podczas czyszczenia przepustnicy nie spadł (pękł) Ci żaden wąz od podcisnienia, bo jesli przed czyszczeniem bylo wszystko ok to raczej na bank po ingerencji zaczął gdzies podsysac
Dziękuję sprawdzę. Pozdr.
Coraz częściej gdy silnik jest rozgrzany wolne obroty wynoszą zamiast 750obr/min 1250obr/min. Pomaga na chwilę włączenie silnika. Silnik krokowy do czyszczenia/wymiany?
Odwrotne zamocowanie wirnika zmieni obroty. Trzeba zwrócić uwagę na jedną rzecz- czy po zmianie położenia wirnika, będzie tak samo ułożony w stojanie. Chodzi konkretnie oto, czy nie będzie wystawał poza stojan. Zobacz jakie jest jego pierwotne położenie przed rozebraniem. Chodzi tu tylko o obroty wysokie, wolne zmieniasz bez żadnych przeróbek.
Jest jeszcze takie coś - co nazywa się zawór PCV . Zamontowany na przewodzie odpowietrzającym skrzynię korbową - plastikowe z jednej strony niebieskie . Widoczny po otwarciu maski , koszt około 25 zł .
Witam Tez jestem posiadaczem samochodu Suzuki maruti rocznik 1993. Mam taki sam klopot - ale juz rozwiazany 1. zapchany gaznik 2. luzne styki przeowdow na rozruszniku 3. i to najwazniejszy powod - uszkodzony zaworek dolotowy powietrza do gaznika - na Slasku caly gaznik w sklepie motoryzacyjnym w Chorzowie kosztuje 1200 zl - sam zaworek jest bardzo ciezko...
Wolff to jest silnik TDI tu podciśnienie robi pompa, która nie ma wpływu na prace silnika chyba ze sie zaciera i wtedy wpływa na prace silnika. Może zacząć od początku jak bardzo wahają się obroty, (w jakim zakresie) teraz sobie przypomniałem maiłem audi b4, w którym dawka była zbyt wysoka i wolne obroty raz były równe raz spadały, wystarczyło podać...
Zaobserwuj lampkę kontrolną ładowania akumulatora , przy prądnicy ma ona przy wolnych obrotach świecic dosyć jasno , ale tak aby silnik nie gasł. Jezeli masz alternator w/w lampka ma świecic na pograniczu gaśniecia i zarzenia się , również na takich obrotach aby silnik nie gasł gdy przechodzi z wysokich obrotów na wolne obroty. Precyzyjnie to możesz...
A czemu najpierw regulowałeś wysokie obroty a potem wolne? Wolne obroty powinieneś ustawić śrubką IDLE.
co jest do tego potrzebne? Sprawny motorower. Pegaz z lat młodości (przełom 70/80) miał sprzęgło odśrodkowe i silnik na wolnych obrotach nie napędzał skrzyni biegów a w zasadzie stałej przekładni jednobiegowej bo to nie był automat - taka podkaszarka czy piła łańcuchowa która przekazuję napęd na wyższych obrotach. Nie wiem czy ten model zwał się 700...
Im większa wartość w mg/skok tym mniejsza dawka. Optymalna wartość dawki zawiera się w zakresie 3,5 do 4,0 mg/skok czyli musisz Twoją zmniejszyć. Sprawdzając wartość dawki pamiętaj aby wyłączyć wszelkie odbiorniki prądu typu klima, dmuchawa, radio itp.
Witam wszystkich. Potrzebuję nieznacznie zmniejszyc obroty w kosiarce z silnikiem Briggs&Stratton 35 Classic. Wymieniałem membrany w gażniku, gdyż silnik nierówno pracować, teraz pracuje równo, tylko troche za wysokie wolne obroty. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Jaka pompa? Bosch czy Lucas.Może są za wysokie wolne obroty i regulator nie odpuszcza
Podmieniłem cewkę na inną, używaną, oryginalną i efekty: - silnik pracuje na niej prawie normalnie - przejechałem dopiero 20 km, ale błędów zero - wróciły wysokie wolne obroty: najpierw ok. 2000, za chwilę spadają na 1500, po chwili już na 800-900 i tak trzymają - w czasie jazdy po zdjęciu nogi z gazu dla zwolnienia czuję, że silnik "pcha" na podwyższonych...
Od razu ciąć, tylko nie szaleć na wysokich obrotach. Praca na wolnych obrotach nigdy nie jest wskazana. Najlepiej ciąć góra minutę, odpuścić gaz na kilka sekund i ponowne ciąć góra minutę itd. Silniki dwusuwowe nie "lubią" ciągłej pracy na wysokich obrotach.
Dzień dobry, Pacjent to MF255 z migającą kontrolką od ciśnienia oleju. Manometr w drodze. Proszę o podanie prawidłowych wartości ciśnienia oleju po rozgrzaniu na wolnych i wysokich obrotach. Pozdrawiam
Witam. Mam problem z Suzuki RM 85. Motor ma bardzo ciężko odpalić. Po odpaleniu jest na dużych obrotach, jest bardzo czuły na gaz, a na wolnych obrotach gaśnie. Co może być? Proszę o pomoc. Dziękuję i pozdrawiam.
Witam wszystkich. Posiadam autko takie jak w temacie i wydaje mi się, że ma ono za wysokie wolne obroty. Czym można je ustawić? Pozdrawiam i czekam na pomoc.
Stoi jak trzymasz hamulec, jak puścisz - rusza, może masz za wysokie wolne obroty (np. dostaje lewe powietrze, co tłumaczyłoby gaśnięcie po dodaniu gazu). Jak silnik nie pracuje to sprzęgło jest rozłączone, nie da się palić na popych.
Poczytaj posty o czujniku predkości pojazdu w fordzie i jego wpływie na obroty biegu jałowego.
Albo za wysokie wolne obroty albo wyleciał ząb z trybu biegu wstecznego. Na początek proponuje zmniejszyć obroty. Oczywiście quad musi stać przy włączaniu biegów .
Sterownik gasi silnik bo ciśnienie jest zbyt wysokie jak na wolne obroty. Zacina się regulator ciśnienia albo czujnik źle pokazuje.
Mam problem z Felicją 1.3 , gaśnie mi silnik przy przechodzeniu z wysokich obrotów na wolne ( usterka występuje co pewien czas ) !
Wysoce prawdopodobne jest zacięcie lub uszkodzenie zaworu sterującego przepływem powietrza przykręconego przy kolektorze ssącym (cewka pod kątem 90° do zaworu). Odpowiada on za wolne obroty. Jego wadliwe działanie to albo za wysokie wolne obroty, lub bardzo powolne schodzenie z obrotów, albo gaśnięcie na wolnych obrotach. W serwisie zawór kosztuje ok...
ja ma dodge caravan blaszak automat 3.0L V6 wtryskale mam problem za wysokie wolne obroty 1800 moze ty wiesz jest tylko komputer
L-low speed - czyli gerulacja wolnych obrotów H-High speed - czyli regulacja wysokich obrotów.
No wiadomo że po tylu latach przy tak niskich obrotach muszą być wibracje. Mówisz modyfikacja softu??? Kurcze kolejna ciekawa opcja. Jestem laikiem w tym temacie więc pozwolę sobie zapytać :) Czy można wprowadzić taką modyfikacje która delikatnie podniesie wolne obroty nie wpływając w żaden sposób na zachowanie silnika w innym zakresie obrotów i nie...
Mój CITROEN C3 1.1 spala około. 9 l/100 km. (na trasie niewiele mniej) Wykonałem takie czynności jak: - Wymiana kabli wysokiego napięcia - Wymiana sondy lambda - Czyszczenie całego układu paliwowego - Wolne obroty wskazują na tablicy około 1500 obr/min Nic nie pomogło Bardzo proszę o dodatkowe wskazówki.
Tak, tylko z tym że gdzie go dostanę ? I ciekawe ile takie ustrojstwo kosztuje, najlepiej jak by podmienić taki czujnik od kogoś kto ma sprawny i wtedy badać.
L i H są koło siebie ?? Jeśli tak to : L- mieszanka na wolnych obrotach, H - mieszanka na wysokich obrotach, "S"- będziesz miał od regulacji wolnych obrotów. Możesz ją trochę wkręcić i spróbuj odpalić. Dodano po 2 Zakładam oczywiście,że ten gaźnik i jego dysze jest porządnie wyczyszczony i poskręcany tak jak pisze Rycho T
Na drugim zdjęciu masz zespół ; pompy paliwa ,i czujnika poziomu paliwa , a na A tylko samą pompę. Z tym "gazowaniem" silnika , to napisz o co konkretnie chodzi , ma za wysokie wolne obroty , więcej spala paliwa , jak z mocą?
Wydaje mi się, że przy zdjęciu nogi z gazu za wolno schodzi na wolne obroty i ma je za wysokie.
Jeśli gaśnie tak jak by go ktoś zgasił i dodatkowo (bo nie pisałeś) gaśnie w trakcie jazdy to obstawka na czujnik Halla, Jeśli tylko na wolnych obrotach i w taki sposób jak by się powoli dusił to: Lambda, przepływomierz, czujnik przepustnicy, za małe lub za wysokie wolne obroty (powinno być 950-1050) jak i nieszczelności w "ogumieniu" za przepływomierzem.
Delikatnie podpalony zawór wydechowy. Nie jest jednak przyczyną aż takiego zużycia. Czujnik temperatury silnika dla wtrysku 2 pinowy z niebieską obudową złącza zamontowany w głowicy lub kolektorze ssącym. Algorytm regulacji wstępnaj gazu.Śruba na wężu- regulacja składu dla wysokich obrotów. 3000 obr siniaka wkręcać do spadku mocy i odkręcić o pół obrotu....
Gdzie mogę znaleźć instrukcję krok po kroku do tego modelu?
przeczyszczony egr i zawór wolnych obrotów. częstotliwość gaśnięcia nieco się znowu zmniejszyła (teraz sporadycznie, kiedyś co skrzyżowanie). niestety dziś doszedł nowy objaw (2 tygodnie od czyszczenia) silnik nie potrafi się wkręcić powyżej 2500obr/min :/ ma też wysokie wolne obroty tj ok 1100. jakieś nowe sugestie?
dobrze,baraka to uświadom mnie w którym seacie jest silniczek krokowy. Ja,jak dotąd nie widziałem,a przerobiłem tych seatów mnóstwo. Jeżeli silnik sostaje lewy luft,to sytuacja jest odnienna-ma za wysokie wolne obroty. Jeżeli na wtrysku wielopunktowym (apropo-co to pełny wtrysk?Są półpełne?) to sytuacja jest prosta-czyszczenie komina+nastawy podstawowe
Witam mam problem w moim Bmw e46 z 1998 roku , mianowicie zapala się czerwona kontrolka oleju na wolnych obrotach , na wysokich gasnie ale słychać jakies klekotanie na wysokich obrotach , trzyma dobrze wolne obroty , olej wymieniłem na nowy ale nie pomogło, stary olej miał około 10 tys km i był stan. Są to panewki i ogólnie awaria silnika czy może jakaś...
tps nie sprawdziłem bo z doświadczenia z oplem wiem, ze uszkodzenie tpsu może powodować np za wysokie wolne obroty ale raczej nie coś takiego. jutro go sprawdzę. Dodam jeszcze ze przez krótkie otwieranie i zamykanie przepustnicy można wprowadzić silnik na nieco wyższe obroty ale wówczas zdarzaja się strzały w dolot.
Nie są takie złe. Jeździłem trochę takim cudem i nie miałem do niego większych zastrzeżeń. Mało dynamiczny i lubi wysokie obroty. Wolne obroty trochę niestabilne i się wieszają.
Mam taki sam silnik i na wysokich obrotach ma tez mały moment obrotowy, ale polecam wykonaś mu starter wolne obroty->wysokie obroty. Na wolnych obrotach nie ma szansy go zatrzymać ręką.
Dzięki za pdpowiedź. No to przepływomierz moge chyba wykluczyć. Problem polega na tym , że mam za wysokie wolne obroty (od 2000 do 2500 obr/min) i nie wiem czym to może być spowodowane. Stało to sie nagle, wszystko było OK-dojechałem do świateł, wybiłem bieg a obroty już nie spadły. Coś z elektroniką( np. silnik krokowy od wolnych obrotów)??? Pozdrawiam.
Sądze że wystarczy przemyć krokówkę ale jak ją wyjmiesz to pamiętaj aby jej nie rozkręcać do czyszczenia a jeśli ją wykręcisz to po skręceniu musi wystawać tyle samo zawór co przed myciem , inaczej bedzie ci gasł lub miał za wysokie wolne obroty. Przerabiałem to u siebie mam identyczne auto jestem ze Świdnicy . Wejdź na Forum ASU Wrocław tam jest wszystko...
Sprawdź wszystkie węże z podciśnieniami wokół monowtrysku, serwa hamulcowego oraz przy filtrze powietrza, powinno być słychać syczenie jeżeli jest uszkodzony , pobujaj nimi trochę podczas pracy silnika, może jest nadpęknięcie które objawia się sporadycznie, jeżeli wszystko będzie ok to pozostaje wspomniana przez ciebie uszczelka przy podstawie monotrysku,...
ECU to komp twojego silnika, nic nie zaszkodzi zewrzeć A i B na kostce diagnostycznej i odczytać ewentualne błędy. Jest to w instrukcji eksploatacji Vectry szczegółowo opisane. Moim zdaniem wszystko działa prawidłowo, na zimnym silniku masz "wysokie" wolne obroty, które potem spadają. To że gaśnie to kłania się przebieg, masz pewno już ponad 150tys...
Przy kole pasowym ustawionym na znak OT masz dwa tłoki na gorze: pierwszy i czwarty. Może ustawiłes iskrę na czwarty. Ustawiłem na pierwszy od strony chłodnicy, natomiast wcześniej był ustawiony na czwarty i silnik odpalał, jednak nie działał tak jak powinien - szarpał przy dodawaniu gazu, miał zbyt wysokie wolne obroty i od czasu do czasu nie palił...
Witam!! Mam Golfa II 1.3 na wielo punkcie w którym są bardzo wysokie wolne obroty silnika. Czy ktoś może mi podpowiedzieć co może by przyczyną?? Druga sprawa to zapalająca się kontrolka oleju nie zależnie kiedy często na zakrętach ale na równej drodze też gaśnie kiedy jej się podoba często również jak wjeżdżam w zakręt a raz nawet jak zmieniałem światła...
Mój problem to za wysokie wolne obroty, które wzrastają z prawidłowych ok. 750 po zapaleniu do 1100 wraz ze wzrostem temperatury silnika. Wymieniłem sondę lambda i nastawnik krokowy wolnych obrotów i nic to nie dało. Auto tak samo zachowuje się na LPG jak na benzynie. Po rozgrzaniu się silnika i ustabilizowaniu się obrotów w granicy 1100 zapala się...
Wymieniona i nadal to samo tylko odpala na plaka wolne obroty są wysokie też a odpalic nie chce trzeba mu psiknac i chodzi idealne. Co robić....
Silniczek krokowy odpowiada wlasnie za wolne obroty w silniku. Steruje on uchyleniem bocznej przepustnicy która powodujac wiekszy lub mniejszy przeplyw powietrza daje mozliwosc regulacji obrotow. W niektórych samochodach zamiast silniczka jest zawór który sterowany jest przez komputer pojazdu sygnalem o zmiennym przebiegu wypelnienia i w ten sposób...
Pompa jest 100% sprawna ładowanie akumulatora w porządku, a obroty odczytałem po przez VAG`a. Chodzi o to że słychać jak silnik ma za wysokie wolne obroty... I dlaczego 20-30 sek. ma 850, a potem podwyższa na 966? Byłem u pompiarza stwierdził że wszystko jest OK. Komputer nie pokazuje żadnych błędów w silniku, ani żadnej uszkodzonej części. Jak ktoś...
Witam w moim escorcie 1,6 '97 bylo tak miał za wysokie wolne obroty po odpaleniu i jezdzie "z postoju na zimnym aucie" i tak bylo do pierwszego zatrzymania po prostu ssanie wyłancza sie w taki sposob, a w koncu winny okazał sie regulator wolnych obrotow bo sie przywieszał wykrec go i wyczyść WD40 pomoze na chwile (jesli to on jest winny) bedziesz wiedział...
Witam. jak było to przepraszam ale nie znalazłem. W fieście 1.1 na jednopunktowym wtrysku szalały mi obroty i nie miała siły. Zrobiłem kody błyskowe wyszło mi że mam uszkodzony przekaźnik opróżniania pojemnika i CPP. Przekaźnik faktycznie okazał się spalony, CPP nie miał skoki oporności. Kupiłem używkę przekaźnika i nowy CPP. Zrobiłem reset kompa. Po...
Z reduktorem to za wiele nie szalej, nie jest to takie proste. Samochód nie może się dusić na wysokich obrotach, a wolne obroty ma mieć zbliżone do benzynowych, mogą być minimalnie większe.
Przy dobrze wyregulowanym parowniku na wolnych obrotach również powinna pływać. Trudne do zgrania aby tak było na wysokich iiwolnych ale możliwe.
Pojawił się teraz inny problem. te wolne obroty są teraz trochę za wysokie. Jak je zmniejszyć?
etam, gaz jak by przesyczywał mimo wyłączonego gazu to by miało to ogromny wpływ na wolne obroty a na wysokich to nie miało by większego znaczenia Może mieć, wystarczy że gdzieś łapie lewe powietrze, wystarczająco zaciągnie blokiem tlenu i jakoś się toczy. Silnik autor posiada na monowtrysku.
Wkręt regulacyjny wolnych obrotów L - 1 obrót Wkręt regulacyjnych wysokich obrotów H - 1 obrót Śruba przepustnicy LA - ustawić tak, żeby pilarka nie gasła na wolnych obrotach. Od takich ustawień trzeba zacząć i dodawać paliwa (wykręcając wkręt regulacyjnych) lub zmniejszając dawkę paliwa przez wkręcanie śrub. https://obrazki.elektroda.pl/8464455300_...
Te PINy są wolne i nie mają zastosowania.
Odnośnie kontrolki - brak masy na tylnej lampie, wytopiony styk masowy(czarna kropka pod pinem z czarnym kablem na płytce lampy) doraźnie pomaga podgięcie styków we wtyczce. Nie wiem jaki to dokładnie silnik ale jeśli ma przepustnicę bez linki to właśnie ona reguluje wolne obroty.Lecz jeśli masz linkę gazu wolne obroty reguluje zawór wolnych obrotów...
Prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem oleju, trzeba to zmierzyć. Wolne obroty 2 - 3,5 atm. wysokie 3,5 - 5.0 atm. Czujnik zadziała jeżeli ciśnienie oleju spadnie poniżej 1,2 atm. na wolnych obrotach jest to możliwe. Wymieniałeś zewnętrzny filtr oleju i sam olej, więc albo pompa, ewentualnie wewnętrzny filtr oleju, który jest przy pompie. W obu przypadkach...
C4 to jest 4C sorry krzywka wolna to inaczej bębenek progr.
To błąd wtórny. Będzie ubogi to sondę pierwszą wywali. Podcisnienie w dolocie na wolnych jakie jest?
Witam. W moim MF silnik Perkins 3p jest dość intensywnie odczuwalne drżenie skrzyni biegów. Dzieje się to na wolnych i wysokich obrotach, na wkręcaniu się na obroty ustaje, co to może być za przyczyna?
Witam. Skończyła się zima wiec przestały grzać świece i zrobił się problem. Na dworze ok 10-15 stopni samochód stał 8h i ciężko zapala.Długo trzeba kręcić żeby zapalił.Czy ktoś spotkał sie z takim problemem?Jak tak to z góry dzięki za jakiekolwiek info.Dodam jeszcze wg mnie ma za wysokie wolne obroty i czasami po odpaleniu silnik troszke faluje, ale...
Tal raczej pompiarz, jeden z wtrysków źle podaje paliwo albo w ogóle. Napisz dokładniej z tym garem co jest grane bo diesel raczej nie odpali na 3 garach chyba że będzie chodził na wysokich obrotach.
Swego czasu adaptacja przepustnicy była robiona lecz to nie pomagalo. A propos adaptacji, to też różne wersje czytałem. Jedni piszą, że w tej przepustnicy nie robi się adaptacji bo przepustnica jest sterowana linką a inni że siè robi. Tu na elektrodzie znalazlem, że się robi oraz instrukcje jak. Co do przepustnicy, to odkręcałem ją (tylko odkrecałem...
Witam. Posiadam traktorek z silnikiem Briggs&Stratton 16hp. Traktorek normalnie odpala,jest silny,ładnie chodzi na wysokich obrotach,lecz falują wolne obroty. Wyczyściłem gaźnik i przeglądnąłem z mechanikiem silnik. Wszystko jest w porządku, pozostaje tylko regulator obrotów przy którym ktoś już grzebał i nie mam pewności czy cięgna i sprężynki które...
Wolne obroty, średnie, duże? To dosyć istotne. Jeśli wolne to OK.
Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o jeden obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli nie, to delikatnie wykręć śrubę L i znowu na chwilkę dodaj gazu. Postępuj...
Witam . Aby nie zakładać nowego wątku dołączam do tego swój problem z kosiarką tego samego typu . Po uruchomieniu zimnego silnika wolne obroty są zbyt niskie i silnik gaśnie , jednocześnie wykręcona świeca jest mokra . Silnik nie reaguje na regulacje wkrętem wolnych obrotów . Na wysokich obrotach pracuje prawidłowo . Po solidnym rozgrzaniu silnika usterka...
Wrzuć jakiś filmik z tym dźwiękiem. Sztuka tak samo na wolnych i wysokich obrotach?
Użyj innego programu np: HWinfo.
To jest parownik EMME GAS,śrubka przy zielonej nalepce to regulacja wolnych obrotow,śruba czułości znajduje się z czoła parownika 4cm nad lewym kolankiem wody.Śrubę czułości wykręć aby wystawała około 1cm a wkręć całkowicie śrubkę minimum wolnych .Ustaw w programie aby biegał na wysokich obrotach a wolne obroty ustawiasz na końcu.
Przełożyłem stator. Rezystancja przewodu żółtego i białego ok. 0,50 oma. Po odpaleniu silnika lampa z przodu ledwo się żarzy. Na wtyczce na wolnych obrotach ok. 7V, na wysokich ok. 14,5V. Zaciski akumulatora - wolne obroty 12,45V, wysokie obroty 12,45V. Regulatory podmieniałem, zamieniałem również przewód żółty z różowym przy reglerze i brak różnicy....
jasne powinienies jak najbardziej zrobic regulacje gazu ia wolnych obrotach jak i na wysokich napewno sie zmieni skład mieszanki
zgaśnie po zdjęciu wtyczki z zaworu wolnych obrotów , może servo puszcza ,
wolne obrót wysoki wysoki obrót wolne obrót husqvarna wysoki wolne obrót
pilot philips soundbar renault ręczny hamulec konica minolta kalibracja
pralka electrolux reset ir2153 bramy
HP DeskJet 2130 – reset kolorowego tuszu, chip HP 302, obejścia, napełnianie wkładów Tuner HF8900HD – opóźniony start, wymiana kondensatorów low-ESR, objawy uszkodzonego zasilacza