Do autora - przygotuj sobie jakieś małe żaróweczki 1-5W z przewodami, podłącz pod świece grzania komory spalania i płynu oraz masa z akumulatora lub silnika. Woltomierz podłącz na klemy akumulatora. Uruchom silnik i obserwuj. Wyniki obserwacji przedstaw osobom które próbują ci pomóc, bo zdalnie inaczej tego nie da się zrobić. Jak to przerasta twoje...
To czerwone SMD będzie kondensatorem tantalowym. https://www.vishay.com/docs/40134/592w.p...
Ja mam taki miernik https://www.ceneo.pl/15223602 Mierząc komputer z procesorem i5 11400 pokazuje minimalnie 25,2W. Inne pomiary w sumie zgodne z oczekiwaniami, poza routerem który pobiera ponad 20W więc prawie tyle co ten komputer.
Cześć Przede wszystkim należy włączyć zegar dla bloku PWR (bit PWREN w odpowiednim RCC , szyna o ile dobrze pamiętam APB1 )
Kup taką samą baterie z takiej samej firmy co miałeś wcześniej?Może kopiłeś jakąś chińszczyznę.
Cześć, zmierz omomierzem mclr w stosunku do vcc, gdn, może się czegoś dowiesz.
Już pisałem jak podpiąć, nie pod stały plus ale pojawiający się po przekręceniu kluczyka i będzie po temacie.
puszczam muzyke na najniższej głośności,a w głośnikach szum i uderzenia z częstotliwością ~7Hz, pobór prądu skoczył do 3A i chciałby jeszcze więcej. Masz wzbudzenie układu. Typowy objaw. Jeśli bez sterowania układ pracuje poprawnie, skup się na wejściu układu.
co najmniej włączyć pullup lup pulldown na tych pinach. Lub ustaw nieużywane piny w GPIOA_MODER jako analog Można też ustawić jako wyjście. Ważne, aby napięcie nie "pływało".
Powiem ci że pobór był cały czas na poziomie 0,02A ,założone były cęgi amperowe z rejstratorem i nie było żadnych pików że coś się załącza,podmieniany GEM wcześniej wyciągany altelnator i wszystko było sprawdzane ,diody też i prąd znikał.Byłem totalnie w...iony bo nie wiedziałem już czego się czepnąć.Odpiołem plus od altelnatora i zostawiłem na 3 dni,odpalił...
Zamykasz auto pilotem lub kluczem i po około 10 minutach mierzysz pobór prądu tak?
Dla 18LF4520 bez RTC przy 3V zasilania bez problemu można zejść poniżej 1uA, z RTC prąd jest około 10-15uA. Może jakieś wejście procesora wisi w powietrzu i gdy zbliżasz rękę powoduje zwiększenie poboru prądu? Spróbuj ustawić wszystkie niewykorzystane PINy jako wyjścia do masy albo zasilania.
Mówimy o 8L ? Przy poborze 60mA jak nie trzyma to chyba sam wiesz co dalej.
Schemat wygląda dobrze.
Wypnij duży bezpiecznik FL-4/100A/ ,powinien spaść pobór prądu!
Radio w czuwaniu pobiera dużo mniej prądu. Jeśli radia możesz używać przy wyłączonej stacyjce , a tak pewnie jest , to wtedy jest to normalny pobór prądu.Masz oba zasilania (BAT, ACC lub inaczej opisane , przewody żółty i czerwony)podłączone do +12V nieodłączanego przez stacyjkę .
Oznacza to że regulator nie odłączy napięcia na uzwojenie wirnika,po wyłączeniu kluczyka.
Podlacz pod zasilacz serwisowy i sprzawdz metoda termiczna ktory uklad sie grzeje wymien go lub jak jest na kulkach to postaw na nowo kulki
W takim razie musisz mieć gdzieś zwarcie, bo procesor w trakcie RESETU nie ma prawa tyle brać. Przejrzyj połączenia, pomierz, płytki stykowe mają niektóre piny połączone (pomyślane jako rozprowadzenie zasilania) co może skutkować zwarciem. W ostateczności sprawdź inny procesor - jeśli twój egzemplarz był wcześniej "źle traktowany" to mógł się uszkodzić.
Z duzym prawdopodobieństwem jest to rdzeń ze szczeliną na srodkowej kolumnie i wtedy rzeczywiście możesz go sobie w buty wsadzić. RoMan
Jaki kolor przekaźnika. Może pozamieniałeś cos miejscami. W oplach były przekaźniki z różnymi kofiguracjami wyprowadzeń i różnią sie kolorami. Jak sie pomylisz to przekaźnik może mieć stały plus a mase pociągnie np z wiatraka co go powinien załączać.
Sprawdź podłączenie przekaznika odcięcia zapłonu prawdopodobnie cewka przekaznika jest zasilana
Ucieka ci przez dzielnik napięcia. Masz równolegle do baterii rezystor 2k - dla 4V daje ci to 2mA dla samego dzielnika.
Tak, przez zwartą diodę dodatnią poprzez diody wzbudzenia i regulator prąd idzie na wirnik. Druga mozliwość to bardzo zanieczyszczony mostek lun wnetrze alternatora, przez zanieczyszczenie powstaje upływność.
Kolego ale tam naprawdę więcej nic nie ma chyba ze masz niefabryczny alarm. Linie zasilania ida tylko do skrzynki bezpieczników plusa bez bezpiecznika masz podanego tylko na rozrusznik i stacyjkę z tego co pamiętam. Jak wypiołes bezpieczniki i wypiołes bsi to wypnij jeszcze ECU i jak nadal gdzieś ci prąd pozera to chyba masz skrzaty w bagażniku co ci...
Proste do wytłumaczenia zjawisko pojawiające się nie pierwszy raz na forum, tania chińska podróbka regulatora nie rozłącza wzbudzenia alternatora. Jedź do fachowca, niech wymieni na oryginalny.
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Ktoś coś pomoże, bo elektrycy rozkładają ręce? Te pomiary to raczej nie elektrycy robili, bo ten UT20B to nawet nie ma zakresu do 10 A, a poza tym jest źle ustawiony, a ten drugi DT 830B też jest źle ustawiony, a do tego źle podłączone wtyczki do miernika i pytanie o to, że elektrycy rozkładają ręce, jest co najmniej dziwne.
Witam , postanowiłem wymienić radio z 1P1035186B(wersja bez AUX i MP3) na 1P0035153(leon 2 polift). Pierwszym problemem było dorobienie dodatkowego plusa(wpiąłem się w głównego, gdyż w kostce oryg występuje tylko 1), później główny problem to brak podświetlenia oraz wysoki pobór prądu( w granicy 1,2A). Podświetlenie pokazuje się na chwilę kiedy odepnę...
(at)drunek z bezpiecznikiem 29 pobór 2A A bezpiecznik 30 około 3A oczywiście mierzone po 40 minutach od zamknięcia auta, dodam że strasznie grzeje się czarny przekaźnik, który znajduje się w bagażniku. https://obrazki.elektroda.pl/1420091800_...
Bojler pojemności 80l zużycie za całe mieszkanie. Rozumiem że pobiera jak się nagrzewa, ale nikt się nie mylę a w nocy włączona jest tylko lodówka. Zrobiliśmy próbne pomiary i na 12h licznik bez bojler w dzień pobiera niecałe 4 kWh, po załączeniu bojlera gdzie mylismy tylko ręce wskaźnik wzrósł do 17,4 kWh. Teraz po przeróbce instalacji grzewczej bojler...
Radio lub licznik. Generalnie pobór prądu w tym aucie to temat rzeka
estem ciekawa, czy to możliwe, że od kilku miesięcy, każdego dnia o 23 robi się jakieś zwarcie, przez które jest wysoki pobór prądu przez kolejne 4 godziny, po czym się stabilizuje? To wygląda na cykliczne załączenia jakiego pożeracza przez programator czasowy. Konieczne dalsze obserwacje tak jak pisze kolega w #6.
Może słynny jeż, ale 7-8 A bez chłodzenia, to by się spalił. Trzeba rozebrać trochę konsoli centralnej, żeby się do niego dostać, jest zamontowany na wentylatorze. Ale, jak dobrze kojarzę, to jest wtyczka na zewnątrz, bardziej po stronie pasażera.
Ta wiązka kabli z bezpiecznikiem w plastikowej oprawce to nie jest fabryczna, tylko dołożona przez kogoś instalacja, gdzie prowadzi to już musisz sam sprawdzić.
(at)jimasek Łączna moc tego zasilacza licząc pesymistycznie (a to nie jest możliwe, bo każdy zasilacz musi mieć trochę zapasu mocy), to max 30W. I taka moc, to nie jest moc ciągła a jedynie kilkusekundowy pik w poborze energii. Myślę, że standardowa pobierana moc, to 15W-20W - z kilkunastoma podpiętymi urządzeniami po LAN, z kilkunastoma urządzeniami...
Witam corsa D 1,0 pobór prądu 0,40A na postoju po 1 godzinie ,gdy wyjmę przekaźnik sterowania silnika pobór spada do 0,01A .Problem w tym iż ten przekaźnik się nie załancza ,wystarczy ze jego cewka jest podpięta pobór wzrasta ,przekaźniki zmieniane , w czym problem ???
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... masz różne schematy instalacji WSK 175
Witam. Wzmacniacz jak w tytule. Uszkodzone zostały 8 sztuk, z czego 6 wystrzeliło w powietrze IRFZ44N w przetwornicy oraz dwa tranzystory w końcówce mocy 2SB778 i 2SD998. Po wymianie przy 13V i ustawieniu ograniczenia prądowego na zasilaczu na 5A. Napięcie spada do około 6V i prąd wzrasta do 5A (ustawiłem nawet 15A na zasilaczu, wtedy moc pobierana...
Wg poniższego schematu, po wyjęciu kluczyka w odpowiedniej pozycji, zewrzyj ze sobą piny 1 i 2 stacyjki. Jak pomoże, to masz pewność co do przyczyny. http://obrazki.elektroda.pl/3684904600_1...
Problem rozwiązany -uszkodzony licznik
Cześć! Twój problem z poborem prądu w Touaregu brzmi jak klasyczny przypadek „zawsze włączonego” radia. Szum w głośnikach po wyłączeniu stacyjki sugeruje, że radio nie przechodzi w tryb uśpienia. W VCDS możesz spróbować: Sprawdzenie ustawień radia: Wejdź w VCDS w moduł radia (zwykle 56-Radio) i poszukaj opcji związanych z „power management” lub „standby...
Jeżeli po wypięciu tych 2 bezpieczników napięcie spada to odpowiedź masz w swoim poście do spr instalacja od zamków/ przypisanych im bezpiecznikow
Oczekuję pomocy w wyjaśnieniu zwiększonego poboru prądu przez silnik trójfazowy. Dane z tabliczki znamionowej: Producent: Unelec Francja | Typ: AN 90 ST4/PS Moc: 1,1 kW, | Ch 1,5 Napięcie: 220 / 380 V | Prąd: 5,2 / 3 A Obroty: 1415/min | Połączenie: gwiazda / trójkąt Silnik napędza wentylator i podczas jego 20-letniej pracy w okresach zimowych jego...
Mam pytanie czy możliwy jest tak wysoki pobór prądu przez urządzenia takie jak: 1. 2 silniki po 7.5kw podłączone trójkąt gwiazda pracujące z obciązeniem tj. mają założone wiatraki o średnicy około 80cm oporem jest powietrze. 2.30 świetlówek po 36w to daje 1.08kw 3. kompresor 2.1kw pracujący ze znacznym obciążeniem 4. szafa sterownicza tj, załączając...
Starty pył ze szczotek i komutatora robi upływ prądu na masę A skąd niby robi te upławy do masy?
To na zdjęciu to nie jest Moduł komfortu,tylko Centralna elektryka!Kanał 09 nie46. A np:Jak odepniesz klemkę i po ok 30 sek ją podłączysz ją z powrotem to nie mignie ci kierunek i nie drgną ci wycieraczki na moment?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... przerabiałem to niedawno w tym modelu Audii
Ogólnie przygasanie kontrolek jest objawem 'resetowania się' układu zasilacza na module sterującym - jego przyczyną jest zbyt wysoki pobór prądu przez silnik, który dogorywa. Samo uszkodzenie silnika może dotyczyć zarówno jego uzwojeń, czyli niewielkiego zwarcia miedzyzwojowego na wirniku, jak i zużytego komutatora (wyżłobienia, nierówna powierzchnia...
Jeśli po odłączeniu zasilania kręcący się silnik wyraźnie cichnie i nie widać gwałtownego zwolnienia obrotów to trzeba wziąć pod uwagę skrócenie któregoś z uzwojeń. Wskazuje na to również dość wysoki pobór prądu przy "biegu jałowym" .
Alternator i fotele?
Podłącz żarówkę i go (miernik)sprawdź.
wysoki pobór prądu komputera wysoki pobór wysoki pobór prąd
pedał hamulca scania 40l7335d toshiba użycie pianka
tester akumulatora samochodowego tester akumulatora samochodowego
Xara Designer Pro+ błąd 25 - licencja, pliki, konfiguracja Jak podłączyć elektrozawór w spawarce MIG/MAG Partner 132?