To czerwone SMD będzie kondensatorem tantalowym. https://www.vishay.com/docs/40134/592w.p...
Cześć, zmierz omomierzem mclr w stosunku do vcc, gdn, może się czegoś dowiesz.
Cześć Przede wszystkim należy włączyć zegar dla bloku PWR (bit PWREN w odpowiednim RCC , szyna o ile dobrze pamiętam APB1 )
Zrób może tak. Odkręć klemę + od akumulatora, "przedłuż" ją kawałkiem przewodu (np rozruchowym z krokodylami) i zmierz na tym przewodzie.
puszczam muzyke na najniższej głośności,a w głośnikach szum i uderzenia z częstotliwością ~7Hz, pobór prądu skoczył do 3A i chciałby jeszcze więcej. Masz wzbudzenie układu. Typowy objaw. Jeśli bez sterowania układ pracuje poprawnie, skup się na wejściu układu.
Skoro w module GSM jest już ładowarka, to w ogóle pomiń cały ten bałagan z zasilaniem z 5V i marnowaniem energii na diody. To jest do niczego niepotrzebne. Bezpiecznik oczywiście warto dać.
Podlacz pod zasilacz serwisowy i sprzawdz metoda termiczna ktory uklad sie grzeje wymien go lub jak jest na kulkach to postaw na nowo kulki
Pozostałe piny nie są podłączone do niczego. Tu może być problem. W DS tam gdzie są podane prądy zasilania, wyraźnie jest podany warunek podłączenia nieużywanych wejść GPIO do masy lub Vdd. Jeśli co najmniej ustawiłeś port A do współpracy z ledami to pozostałe piny tego portu (jeśli ich nie konkretnie nie ustawiałeś) są wejściami (wartość po resecie...
Dla 18LF4520 bez RTC przy 3V zasilania bez problemu można zejść poniżej 1uA, z RTC prąd jest około 10-15uA. Może jakieś wejście procesora wisi w powietrzu i gdy zbliżasz rękę powoduje zwiększenie poboru prądu? Spróbuj ustawić wszystkie niewykorzystane PINy jako wyjścia do masy albo zasilania.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-3... Wszystko tam jest. Podepnij to czyms mądrym. Moze wystarczy zakodowac?
Po prostu kupiłeś starą baterię której oporność wewnętrzna jest tak duża że miernik nie dostaje pełnego napięcia. Kup porządną baterię alkaliczną i ciesz się miernikiem. W zapewnienia o poborze 1 mA po prostu nie wierzę. Chyba jak jest wyłączony. Jeżeli używasz miernika to cudów nie ma. Bierze prąd. Praw fizyki się nie zmieni.
A czy przypadkiem nie masz szczeliny w rdzeniu?
Niezrozumiała jest rola przewodu różowego ACC. Dlaczego wymaga podpięcia pod ACC, po prostu jest on tylko potrzebny jeśli czujniki montujemy na przód. Spróbuj połączyć go z przewodem od wstecznego, po prostu skręć razem te dwa przewody i na tył to wystarczy..
Najlepiej odłącz klemę od plusa i podłącz prostownik bo trzeba go teraz naładować. Dodano po 1 Jeśli przy takim poborze akumulator pada do rana to jest cieniutki .
Zamykasz auto pilotem lub kluczem i po około 10 minutach mierzysz pobór prądu tak?
No nie wiem co na to powiedziec troche motek przeszlo mi przez rece i kazda sie uruchamiala z wyjetym PA ale to juz szczegol, switcha osobno nie wymienisz bo jest w jednej strukturze ze stopniem mocy.... Rozmieszczenie poszczegolnych ukladuw na plycie V3r jest nastepujace (trzymajac plyte zlaczem tasmy do gory): lewy gorny rog Atlas IC+elementy przetwornic...
Oznacza to że regulator nie odłączy napięcia na uzwojenie wirnika,po wyłączeniu kluczyka.
Należy mierzyć prąd spoczynkowy (napięcie na R821 lub 822, bez sygnału od momentu włączenia przez około pół godziny co kilka minut). Led musi być w dobrym kontakcie termicznym z radiatorem. Jeśli prąd jest w rozsądnym zakresie do 50ma max i się nie zmienia z czasem, to moc strat wynosi kilka watów i jest to normalne. Można dać równolegle z dioda rez....
W takim razie musisz mieć gdzieś zwarcie, bo procesor w trakcie RESETU nie ma prawa tyle brać. Przejrzyj połączenia, pomierz, płytki stykowe mają niektóre piny połączone (pomyślane jako rozprowadzenie zasilania) co może skutkować zwarciem. W ostateczności sprawdź inny procesor - jeśli twój egzemplarz był wcześniej "źle traktowany" to mógł się uszkodzić.
Radio w czuwaniu pobiera dużo mniej prądu. Jeśli radia możesz używać przy wyłączonej stacyjce , a tak pewnie jest , to wtedy jest to normalny pobór prądu.Masz oba zasilania (BAT, ACC lub inaczej opisane , przewody żółty i czerwony)podłączone do +12V nieodłączanego przez stacyjkę .
Jaki kolor przekaźnika. Może pozamieniałeś cos miejscami. W oplach były przekaźniki z różnymi kofiguracjami wyprowadzeń i różnią sie kolorami. Jak sie pomylisz to przekaźnik może mieć stały plus a mase pociągnie np z wiatraka co go powinien załączać.
Powiem ci że pobór był cały czas na poziomie 0,02A ,założone były cęgi amperowe z rejstratorem i nie było żadnych pików że coś się załącza,podmieniany GEM wcześniej wyciągany altelnator i wszystko było sprawdzane ,diody też i prąd znikał.Byłem totalnie w...iony bo nie wiedziałem już czego się czepnąć.Odpiołem plus od altelnatora i zostawiłem na 3 dni,odpalił...
Ja mam taki miernik https://www.ceneo.pl/15223602 Mierząc komputer z procesorem i5 11400 pokazuje minimalnie 25,2W. Inne pomiary w sumie zgodne z oczekiwaniami, poza routerem który pobiera ponad 20W więc prawie tyle co ten komputer.
Wypnij duży bezpiecznik FL-4/100A/ ,powinien spaść pobór prądu!
Sprawdź podłączenie przekaznika odcięcia zapłonu prawdopodobnie cewka przekaznika jest zasilana
Tak, przez zwartą diodę dodatnią poprzez diody wzbudzenia i regulator prąd idzie na wirnik. Druga mozliwość to bardzo zanieczyszczony mostek lun wnetrze alternatora, przez zanieczyszczenie powstaje upływność.
Weź notę katalogową i zobacz czy napięcie zasilania i masa jest ok? Jeśli tak to zmierz napięcie na wyjściu wzglęm masy.
Ucieka ci przez dzielnik napięcia. Masz równolegle do baterii rezystor 2k - dla 4V daje ci to 2mA dla samego dzielnika.
Kolego ale tam naprawdę więcej nic nie ma chyba ze masz niefabryczny alarm. Linie zasilania ida tylko do skrzynki bezpieczników plusa bez bezpiecznika masz podanego tylko na rozrusznik i stacyjkę z tego co pamiętam. Jak wypiołes bezpieczniki i wypiołes bsi to wypnij jeszcze ECU i jak nadal gdzieś ci prąd pozera to chyba masz skrzaty w bagażniku co ci...
Proste do wytłumaczenia zjawisko pojawiające się nie pierwszy raz na forum, tania chińska podróbka regulatora nie rozłącza wzbudzenia alternatora. Jedź do fachowca, niech wymieni na oryginalny.
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Bojler pojemności 80l zużycie za całe mieszkanie. Rozumiem że pobiera jak się nagrzewa, ale nikt się nie mylę a w nocy włączona jest tylko lodówka. Zrobiliśmy próbne pomiary i na 12h licznik bez bojler w dzień pobiera niecałe 4 kWh, po załączeniu bojlera gdzie mylismy tylko ręce wskaźnik wzrósł do 17,4 kWh. Teraz po przeróbce instalacji grzewczej bojler...
Witam, mam problem z Seatem Alhambra 1.9 TDI PD 2007, rozładowuje się akumulator. Po pomiarach pobór wynosi 0,27 A, spada po odłączeniu kostki regulatora do 0,09 A. Po wyciągnięciu bezpieczników oraz kostki stacyjki pobór nie spada. Spada jedynie po odłączeniu kostki przy alternatorze oraz jednej kostki w module BSI. Napięcie na wyłączonym zapłonie...
Witam, czy udało się rozwiązać problem? Mam dokładnie taką samą sytuację po wymianie radia i nie wiem, co zrobić. Próbowałem na różne sposoby, ale podświetlenie jest nadal bardzo słabe.
estem ciekawa, czy to możliwe, że od kilku miesięcy, każdego dnia o 23 robi się jakieś zwarcie, przez które jest wysoki pobór prądu przez kolejne 4 godziny, po czym się stabilizuje? To wygląda na cykliczne załączenia jakiego pożeracza przez programator czasowy. Konieczne dalsze obserwacje tak jak pisze kolega w #6.
(at)drunek z bezpiecznikiem 29 pobór 2A A bezpiecznik 30 około 3A oczywiście mierzone po 40 minutach od zamknięcia auta, dodam że strasznie grzeje się czarny przekaźnik, który znajduje się w bagażniku. https://obrazki.elektroda.pl/1420091800_...
Hej, miałem podobny przypadek tez z takim radiem tylko inny model forda, temat mnie zmęczył , może coś Cie to naprowadzi U mnie było tak , ze nie gasła deska, cały czas świeciła, po zamknięciu samochodu, po podpięciu sie pod CAN wyszło ze CAN co i rusz coś generował na szynie i radio i licznik nie mogla sie uśpić, po wyjęciu bezpiecznika od radia problem...
Cześć, Potrzebuję pomocy w zdiagnozowaniu gdzie idą pokazane na zdjęciach dwa cienkie przewody, zasilanie i masa. Przewody wychodzą z głównej wiązki przewodów do radia i idą gdzieś w górę od niego, w kierunku deski rozdzielczej, może nawiewu. Biorą one zasilanie i masę z głównej wiązki. Gdy odłączam bezpiecznik 2A z plastikowego złącza na zdjęciu pobór...
Nie jestem specjalistą od pomp ale jako pierwsze mi się nasuwa pytanie - czy woda w buforze osiąga zadaną temeraturę ? Bo jeśli nie to będzie cały czas pracować.
Może słynny jeż, ale 7-8 A bez chłodzenia, to by się spalił. Trzeba rozebrać trochę konsoli centralnej, żeby się do niego dostać, jest zamontowany na wentylatorze. Ale, jak dobrze kojarzę, to jest wtyczka na zewnątrz, bardziej po stronie pasażera.
(at)jimasek Łączna moc tego zasilacza licząc pesymistycznie (a to nie jest możliwe, bo każdy zasilacz musi mieć trochę zapasu mocy), to max 30W. I taka moc, to nie jest moc ciągła a jedynie kilkusekundowy pik w poborze energii. Myślę, że standardowa pobierana moc, to 15W-20W - z kilkunastoma podpiętymi urządzeniami po LAN, z kilkunastoma urządzeniami...
Pacjent scenic 2 1.6 pobor Mam pobor w scenicu 0.42 po odlaczeniu sterownika gazu spada do 0.26 a po jeszcze wypieciu bezpiecznika f10 spada do poprawnej wartosci 0.3 czy mial ktos ten problem ??
To co opisujesz jest niemożliwe. Problem w tym iż ten przekaźnik się nie załancza Te przekaźniki załączane są prądem 0,01 A, gdyby się nią załączał to nie odpaliłby silnik. Raczej jest tak - przekaźnik sterowania silnika jest non stop załączony i tu należy szukać problemu.
uwalona jednostka centralna audio ta z wyświetlaczem
Zwarcie na wyjściu przetwornicy, uszkodzone podkładki pod tranzystorami MOSFET, uszkodzone trafo - przyczyn może być wiele. Rezystory w bramce MOSFET'ów, elementy układu gasikowego sprawdziłeś? Tranzystory BJT sterujące MOSFET'ami też warto podmienić.
Witam , mam ten sam problem czy może udało się go rozwiązać. pozdrawiam
Problem niestety powrucił wszystko wzkazuje na nieorginalne lecz dedykowane radio do tego modelu . Serwis twierdzi ze winne jest radio i niestety wszystko nato wzkazuje w momencie wyłonczenia w Geateway Radio problem znika ale pojawia sie nowy ;/ radio mruga oraz słabo odbiera jak i nie rozłancza sie po wyjeciu kluczyka ze stacyjki . Jakies rady by...
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... masz różne schematy instalacji WSK 175
Niedawno znalazłem u siebie w domu monitor kineskopowy Daewoo 901D, podłączyłem go i jeszcze działa bardzo dobrze, oprócz tego że ma wysoki pobór prądu, w standby, po wyłączeniu przyciskiem na przednim panelu prawie 20W, gdy jest włączony i wyświetla obraz to waha się między 150 a 200W, czy coś jest uszkodzone w tym monitorze i czy da się to naprawić?
https://obrazki.elektroda.pl/5159935100_... Witam serdecznie. W ramach chwilowego luzu zerknąłem sobie na klawiaturę bezp. z Dell'a model jak wyżej. Baterie zjada po dniu pracy. Pomiary prądu wykazał 0,4A !! Po demontażu grzeje się mały scalak FB6LAE. Ni w ząb znaleźć nie można bo zapewne oznaczenie to jest producencie serii. Jest...
Jeśli po odłączeniu zasilania kręcący się silnik wyraźnie cichnie i nie widać gwałtownego zwolnienia obrotów to trzeba wziąć pod uwagę skrócenie któregoś z uzwojeń. Wskazuje na to również dość wysoki pobór prądu przy "biegu jałowym" .
Starty pył ze szczotek i komutatora robi upływ prądu na masę A skąd niby robi te upławy do masy?
A nie powinien silnik ruszyć lekko dopiero skrzynka z przekładnią załączana sprzęgłem ?
Pali się protect? W tym wzmacniaczu nie ma diody PROTECT. Najpierw odłącz przetwornicę od reszty i wtedy testuj. Musiałbym przecinać ścieżki, a sam układ wzmacniacza nie pobiera prawie w ogóle prądu. Czy mimo wszystko wzmacniacz miałby wpływ na działanie przetwornicy? Wystarczy że wylutujesz diody prostownicze które są w obudowie 3pin.
Widzisz, sprawa zaczyna się wyjaśniać. Sprawdzaj alternator. ostatnio popiskiwał mi pasek i żarzyła się kontrolka ładowania. Powinieneś dostać burę, że nie opisałeś tego wcześniej.
Więc tak, po długim czasie w końcu się za to zabrałem. Powodem jest bezpiecznik numer 15 na schemacie, opisany jest jako "zespół wskaźników, sterowniki". http://obrazki.elektroda.pl/5316334100_1... Po wyciągnięciu go pobór spada z 0.04A do 0.03A i znikają cokilkunastosekundowe skoki poboru do 0.1A, czyli tutaj tkwi przyczyna. Pytanie...
Nie które polecenia dla tego procesora są inaczej zadeklarowane. A zasilanie włącza się pojedynczo w obsłudze urządzenia. https://obrazki.elektroda.pl/3633546700_... Aby RTC działa w sleep trzeba ustawić RUNSTDBY na 1
Hej, od dłuższego czasu borykam się z tym problemem. W zasadzie nie wiem nawet od kiedy bo auto kiedyś było "daily" a teraz jest jako hobby i więcej stoi niż jeździ. Z powodu wysokiego poboru prądu i faktu, że po 3-4 dniach postoju już go nie odpalę a po 7 akumulator ma 8V zacząłem odłączać akumulator albo trzymać auto na prostowniku. Akumulator jest...
Wg poniższego schematu, po wyjęciu kluczyka w odpowiedniej pozycji, zewrzyj ze sobą piny 1 i 2 stacyjki. Jak pomoże, to masz pewność co do przyczyny. http://obrazki.elektroda.pl/3684904600_1...
Problem rozwiązany -uszkodzony licznik
To na zdjęciu to nie jest Moduł komfortu,tylko Centralna elektryka!Kanał 09 nie46. A np:Jak odepniesz klemkę i po ok 30 sek ją podłączysz ją z powrotem to nie mignie ci kierunek i nie drgną ci wycieraczki na moment?
no niestety ale radioodbiornik mialem na tapecie jako pierwszy. Wymontowany i lezy z boku , panel climatronik tez. Jesli chodzi o lampke podsufitowa to sterowana jest z modułu comfort. Owszem wypinam od niego kosc i napiecie spada z omawianego przypadku 0,70 a po chwili spada na 1,1 i tak trzyma.Czyli tem modół tez wydaje sie dobry. Jak jest całkowicie...
Prawdopodobnie akumulator to już trup. Czy można jeszcze w jakiś sposób próbować ten akumulator zreanimować? Jak chcesz to możesz spróbować - podłącz akumulator do prostownika przez żarówkę 12 V 21 W i ładuj go ze 2 dni aż napięcie na akumulatorze osiągnie 14,4 V. Cudów się nie spodziewaj - ale jest szansa, że akumulator odzyska znaczną część pojemności....
OTL (Output TransformLess) - wyjście beztransformatorowe. Są to wzmacniacze lampowe bez trafa wyjściowego budowa jest bardzo zbliżona do wzmacniacza tranzystorowego (schematów jest trochę na sieci - szczególnie na stronach japońskich). Jego podstawową wadą jest bardzo wysoki pobór prądu. Osobiście nigdy takiego nie budowałem - przerażają mnie koszty...
,może pobierać do 0,20 amp przez 48 h( wolne ręce). Możesz wyjaśnić co to znaczy "wolne ręce". i dlaczego przez 48 h. Nie spotkałem takiego określenia.
Podłącz to radio na stacyjkę - tylko prawidłowo UB+ pamięć stały plus , ACC + 12v po przekręceniu stacyjki.
Witam! Problem polega na wysokim poborze prądu, który występuje w Audi A6 C6 2,4b 2006r. Zlokalizowana usterka dotyczy bezpieczników, które widać na zdjęciach https://obrazki.elektroda.pl/9539863100_... https://obrazki.elektroda.pl/1739885100_... https://obrazki.elektroda.pl/1072983400_... https://obrazki.elektroda.pl/6714835500_...
miałem podobny problem, przyczyną były brudne styki we wtyczce przy module bcm
Szybko to znaczy ile czasu trzyma od naładowania? Mogę spytać o nazwy aplikacji w której można zmierzyć pojemność bo by mi się przydała? Miałem 3C baterry ale to jest badziewie zliczające tylko pobór prądu na podstawie spadku procent w funkcji czasu w uproszczeniu jest to tylko kalkulator. Obawiam się, że w tym przypadku to wina jakiegoś błędu w androidzie...
Alternator i fotele?
co z syrena?
Prawdopodobnie zwarłeś jednorazowy bezpiecznik, który się uszkodził od zbyt dużego prądu z jakiś przyczyn Przy tej ilości drutów katod (12) wyświetlacz- szkło będzie wyraźnie ciepłe Pomiar napięcia żarzenia będzie błędne bo przetwornica wytwarza napięcie AC dla drutów katod o częstotliwości innej niż wyskalowano miernik; dokonać pomiaru oscyloskopem;...
wcześniej po zamknięciu cały czas było 0,25a auto jak postało 2,3 dni to już nie odpaliło. obecnie jak kilkukrotnie otworzyłem i zamknąłem zamki przyciskami na panelu to wszystko wróciło do normy. pytanie co jest przyczyna przyciski w panelu wyrobione czy może zamek w drzwiach?
Obciążyłem wyjście również przepisowo rezystorem 4k7 ... Jakoś nie mogę w to uwierzyć - raczej 47 ohm.
Moduł komfortu nie ma połączenia z włącznikiem świateł stop. Stopy są tutaj zasilane z "30" czyli prosto z akumulatora a nie z "15" czyli po stacyjce. Moduł komfortu musi się uśpić do pomiaru prądu wiec zamykasz auto i po 30min mierzysz nie rozwierając obwodu na akumulatorze bo znów się wybudzi i pomiar nic nie da. Możesz wypiąć wtyczki od komfortu...
Kurczę dzieki za szybki odzew. Może podpowiecie mi jak moge sprawdzić co jeszcze może mi kraść prad? Radio wyeliminowałem, poprostu je wyjąłem. Mam nieoryginalny c. zamek z pilotem i jak zamkne nim auto to pobór jest wlaśnie taki jak pisałem. A bez niego o połowe mniejszy ale to i tak jest sporo za dużo. Oprócz tego niemam chyba żadnego nieoryginalnego...
Witam Mam dalej przeboje z aku. Mam półroczny akumulator Varta silver dynamic 74 Ah jak pisałem wyżej. Akumulator nowy więc nigdy mnie nie zawiódł. Byłem tydzień na wakacjach i nie używałem auta Opel Vectra 2,2 DTI Po przyjeździe z ciekawości i z nudów sprawdziłem napięcie na aku bo jakoś wolno centralny otworzył drzwi i okazało się że napięcie na aku...
Może to jest moc chwilowa w trakcie pracy ów głośniczka, który defacto pracuje 50% czasu w krótkich odstępach. Stąd pomiar mocy elektrycznej wynosi ca1/2 deklarowanej mocy. Może specyfikują to jak w przypadku impulsowych laserów wysokiej mocy.
Przekazuję wszystkim odpowiedź otrzymana od Atmela: First you should configure the pins as input, then you can chose either to ground them, or to leave them unconnected with the internal pull-up enabled. Best Regards, Rune Tevasvold Aune AVR General Support Atmel Technical Support Team Czyli po pierwsze skonfigurować jako wejściowe, a potem można je...
No chyba że ja źle oceniłem sytuację , bo wzmacniacz po wymianie tych Mosfetów grał i świeciła się zielona dioda w głośnikach było słychać zniekształcenie a pobór prądu bez muzyki wynosił ok 3A i się wachał z cichą charczącą muzyką tak samo Mam zasilacz do 15V 2A . Skąd 3A skoro zasilacz ma mniejszą wydajność? Naprawiałeś przetwornicę, czy sprawdziłeś...
Wygląda to tak, elektryk zmostkował czy coś wszystkie drzwi do drzwi kierowcy. Teraz drzwi mogę otwierać kluczykiem ale tylko mechanicznie, centralny tak jest wyłączony. Dopiero po włączeniu zapłonu mogę otwierać i zamykać drzwi centralnym na panelu drzwi. Z zamykaniem tak samo, musi być włączony zapłon, wtedy zamykam drzwi centralnym, wyciągam kluczyk...
Źle podłączyłeś ;) Niektóre radia tak mają że jak dasz im zasilanie na stałe bez stacyjki to będą ci pobierać dużo prądu, tak jak w twoim przypadku. Dotyczy to zwłaszcza Alpiny :)
miałem pare wzmaków ,i wstawiałem irfz44, i wszystko śmiga do dziś
no to masz service manual i zmęcz dziada 8)
Sam zabrałem się do zrobienia licznika. Problemy zaczęły się od powielacza. Zrobiłem powielacz na MC34063. Najlepsze rozwiązanie znalazłem na stronie: http://and.elektroda.eu/ http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Pobiera 2.5mA na biegu jałowym czyli tyle co sam układ MC34063. Przy pełnym obciążeniu 16mA zwarcie na tubach....
Sprawdziłem i to jest tak. Gdy zamknę samochód to prąd jest na poziomie około 0.65A po kilku sekundach spada do 0.3A a po około minucie, może dwóch spada na poziom 0.09A. Bawiłem się bezpiecznikami i gdy jeden z nich wyciągnąłem to natężenie spadło do poziomu 0.04A. Bezpiecznik jest o numerze 15 o wartości 5A i jest odpowiedzialny za:automatycznie przyciemniane...
Trochę to zawiłe... Sprawdzałeś najpierw na świeżym naładowanym akumulatorze jak odpala auto? Jaki to akumulator? Ile ma lat? Sprawdzasz pobór prądu na zapłonie włączonym czy wyłączonym? Drzwi pozamykane, lampki pogaszone itp? 5 minut doładowywania akumulatora to rozumiem, że podłączyłeś pod prostownik i się jeszcze tyle czasu ładował? To na to nie...
Nie ma żadnych śladów wody. Dziwne, że teraz gdy sprawdzałem pobór wyniósł 0,65 - 0,7. A nic nie robiłem. Wczesnie stał na poziomie 0,95 i poł godziny nie spadał.
odłączyłem bezpieczniki, troszkę roboty będzie aby odłączyć fizycznie cały alarm, dodam że posiada on także odpięcie zapłonu. Jest to alarm AMC-500
Wypinając moduł komfortu - wypinam wszystkie drzwi, a pobór nie spadł.
tez umie liczyc a 300k pokazuje miernik...widocznie cos sie zmienia po podaniu napiecia. sprobuje zrobic tak jak mowiles ale raczej moje szanse i tak sa male bo nie posiadam zadnych czesci do tego fonu. dzieki za odpowiedz i czekam na kolejne uszkodzony PA.po wylutowaniu telefonik smiga. mam tylko L6 ... jak z niej podmienie PA to bedzie dobrze?
Ewentualnie możesz mieć zwarcie na końcówce fizycznie się nie spali lecz pobór pądu olbrzymi. Sprawdz czy czasem od strony lutowania płytka nie zwiera do metalowej obudowy lub czy nie ma zwarć innch
Ok. "Wydłubie" radio :-) i sprawdze. A jeśli to radio to czy ktoś ma taka moc naukową co w tym radiu może prą pobierac? tzn.jaka usterka. Dodano po 14 no i w tym jest problem bo jak napisałem tam nie ma alarmu. I gdzie szukać tej centralki immo lub rzekomego alarmu. N aschemacie bedzie. Może ktoś ma taki schemat?
gdzie mogę dostać samą elektronikę do takiego kluczyka lub komponenty przy okazji zdjęcia kluczyka działającego: http://obrazki.elektroda.pl/1426458000_1... http://obrazki.elektroda.pl/6304712500_1...
Ogólnie przygasanie kontrolek jest objawem 'resetowania się' układu zasilacza na module sterującym - jego przyczyną jest zbyt wysoki pobór prądu przez silnik, który dogorywa. Samo uszkodzenie silnika może dotyczyć zarówno jego uzwojeń, czyli niewielkiego zwarcia miedzyzwojowego na wirniku, jak i zużytego komutatora (wyżłobienia, nierówna powierzchnia...
a co może byc z takimi N3310, w których prady są w normach (według serwisówek), ale na baterii nie startuje (nawet przy podpiętej ładowarce, bateria na 100% OK) tylko gdy podłaczę zasilacz ? :(
Witam. Sprawdzić elektrolity gdzieś w zasilaniu, mogą mieć upływność. Jartech
Jaki teraz masz pobór prądu? Czy reaguje na power on? Po fbusie go czyta? Bootuje?
Podobny temat :D http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic40...
Tak zwarcie nie może a na pewno powoduje spadek napięcia co jest niebezpieczne dla źródła zasilania. Sprawdź poprawność połączeń. zamiast 47K mogłeś dać np 50k zrobiony z 2x równolegle 100K.
wysoki pobór wysoki pobór prądu wysoki prąd silnik
miernik poziom sygnał prostownik dławik naprawa zamka drzwi
miekki start silnika miekki start
Błąd P1251 i P2226 w Toyocie Avensis Verso - Diagnostyka Kod NCK do Sony Ericsson T280i - jak uzyskać?