Odpal zimne auto, daj mu się bez dotykania gazu zagrzać do temperatury pracy i dopiero na próbę
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Zakładaj valteki chłopie marnujesz się, całe kosztują 100 to już odżałować możesz. Poczujesz moc regulacji co 5-10kkm z regeneracją tego gó*** to zobaczysz, że forum ci dobrze doradziło, a że trafiłeś na partacza to standard w tym kraju. Jak zakładałeś w PWS staga to spoko walcz o swoje, zgłoś sprawę do AC, jak w jakimś syfie to masz opcję wycieczkę...
Może trzeba zmienić bieg na wyższy?:) A tak na poważnie to o co ci chodzi?
Na wysokich od 3.5-6,0 bar
Nie ma tam zaworu, sprężarka wali ciągle swoje max.
Może być i z pewnością jest uszkodzony, od tego należało zacząć ale musisz założyć oryginalny z odpowiednim ciśnieniem bo padnie pompa wysokiego ciśnienia
To błąd wtórny. Będzie ubogi to sondę pierwszą wywali. Podcisnienie w dolocie na wolnych jakie jest?
czemu będą jaja? jak to zwykła pompa wysokiego ciśnienia.
Jak nie znasz znaczenia słowa "padła "to ty już więcej nic nie pisz. Po prostu padła,zdechła,umarła,nie działała nie wiem czy wystarczająco wyjaśniłem 😃
może jest uszkodzony czujnik ciśnienia i masz je za wysokie i wtedy sprężarka nie wytrzymuje
Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
no do końca to nie wiadomo czy to przepustnica może być też komputer
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS SID72 Czujnik zużycia okładzin ciernych hamulców, druga oś, strona lewa FMI-10 Zbyt wysokie wahania
Uszczelka pod glowica.Raczej pewne.
Może trochę więcej szczegółów bo teraz to takie wróżenie z fusów jest. Bez konkretnej diagnostyki komputerem i fizycznie samochodu to nie ma co wymyślać przyczyny tego spalania
Nie Szukaj nieszczelności w kolektorze
Szukanie przy skręcie, to raczej przegub, co do spalania, może masz ciężką nogę?
Będą także na dnie obudowy filtra paliwa.
Pompa wysokiego ciśnienia układu Common Rail :)
Witam, dokończ opis błędu - przerwa, zwarcie, za niska/za wysoka rezystancja?
Poszukaj silniczek krokowy, możesz zobaczyć czy jak wypniesz kostkę to coś się zmieni i możesz jeszcze spróbować wypiąć kostkę w przepływomierzu czy będzie jakaś reakcja.
Jak ustawić znaki na pompie wysokiego ciśnienia Bosch nr 0445020025??
Powietrze z układu sterowania skrzynią dostaje się do jej wnętrza poprzez uszczelniacze cylindra wysoka / niska , lub połówki .
Możesz też zresetować kompa. Jak sprawdzałeś krokowy to komp mógł wejśc w tryb awaryjny.Ściągnąć klemy na noc (u mnie w E7J na 30min nic niedawało). Rano odpalić go bez dodawania gazu aż właczy sie wentylator chłodnicy. I zobacz jak mówił przedmówca na termostat .
Albo zaciął się silniczek krokowy.
Popraw masy
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
Sprawdzenie polega pomiarze rezystancji tych czujników .
W każdej klimie samochodowej jest ta sama zasada. Chyba, że mamy do czynienia z Renault, oni lubią robić odwrotnie niż reszta świata [url=https://re-klima.pl/produkt/redukcj...
Moja renata 270 dci,18 DMC ,w manualu pali średnio 25-26 na 100 km. Trasy średnio po 2000km. Połowa na pusto,na powrocie 7,5t. Volvo z silnikiem renault,DXI,280KM,18DMC na automacie pali średnio litr mniej. Zima,deszcz,wiatr + 1-2litry/100km. Średnia z 80tys/km,kierowcy różni.
Tankujesz do pełna przejeżdżasz 100 lub 200 km, znowu tankujesz do pełna i wtedy wiesz ile spalił. Jeśli faktycznie spala za dużo to pierwsze co do sprawdzenia to opory toczenia(hamulce, łożyska).
Opisałeś się ,jak na maturze na dowolny temat. Z tego nic nie wynika , w czym można Ci pomóc. Nie piszesz , jak pali na zimnym i ciepłym ,jak pracuje na wolnych obrotach, czy ma przyśpieszenie , ile na tym silniku przejechane kilometrów.
Wiązka albo komputer, już Ci pisałem!
Ciągnie z serwa albo pomiędzy kolektorem ssącym z wydechowym (uszczelka). Pozdrawiam.
ale tutaj niskie jest ok wiec zawór prawidłowo reguluje przegrzanie czynnika - problem jest z wysokim
http://obrazki.elektroda.pl/5864773700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2542330500_1...
Witam, Samochód wrócił z naprawy, instalacja elektryczna w kilku miejscach się rozwarstwiła, powodując spięcie, które usmażyło czujnik na listwie wtryskowej i czujnik wysokiego ciśnienia
Po prostu ten motor nie zapala. Czyli jak wyżej: bak ciśnienia szyny, imobilajzer, albo wtryskiwacze padły, lub może masz wodę a nie paliwo. Można sparawdzić - czy są impulsy na wtryskiwaczach, ale to trzeba mieć kontrolkę z diod LED wytrzymującą napięcie przynajmniej 30V. Możesz sobie zrobić (dioda LED i opornik 10k). Tylko trzeba patrzeć w obu kierunkach,...
dodam ze przed naprawa problemu nie bylo Więc sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. :D Należy sprawdzić to co zostało naprawione :| Na pewno masz źle wybrany model silnika podczas diagnostyki . Pytanie czy te błędy które widzimy to na pewno te błędy . :?: Masz wybrany F9Q z EDC15 a w samochodzie masz M9R z EDC16 ( albo 17) :|
Tylko kolego jak ciśnienie na zapłonie pokazuje 11bar tylko więc raczej nie jest to wysokie
posiadam renault scenik 2 1,6 16v rok produkcji 2007 po liftingu w automacie na trasie pali około 10 litr benzyny a w miescie powyżej 15 litr jaka moze byc przyczyna tak wysokiego spalania
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
15-letnie auto 120 tyś ?,sprawdz w tej książce kiedy był ostatni wpis,jesli analizator nic nie wykazał ,to takie zuzycie może wskazywać na niedrozny układ wydechowy ale to byś odczuł w trakcie przyspieszania ,na jakim odcinku zmierzyłeś te spalanie?,samochód grzejesz rano przed jazdą?
sprawdz wtryski na przelew na kompie nie da sie tego dokładnie sprawdzic i jezeklui dobrze pamietam to trzeba je wkodowac lub sa nie takie jak trzeba
Ale wlasnie to byla jazda najbardziej ekonomiczna, zadnego przeciagania. Delikatne obchodzenie sie z gazem. Rok temu potrafil spalic przy tej samej temperaturze na zewnatrz 7,5 l. Zdarzalo mi sie nawet uzyskac wynik 6 litrow na 100 km ale to juz jest katorga nie jazda. Wszystko wymieniam na biezaco, autko jest zadbane.
Clip i test wysokiego ciśnienia .
Moje clio 1.2 pali 7,5 do 9 litrów na mieście przy temperaturach powyżej 10 stopni . Zimą 8,5 do 12 . Sąsiad ma twingo i u niego podobnie .
Pytanie niezrozumiałe, kosz
przecież to przepływomierz z wyjściem cyfrowym, musiałbyś się nieźle postarać żeby wygenerować sygnał za wysoki ;P
A to przyspieszając samochodem z silnikiem spalinowym zużycie paliwa nie wzrasta względem ruchu że stałą prędkością? No wzrasta. I jeszcze najczęściej w PL musisz biegi zmieniać. A w elektryku to jeden ciągły proces o określonej wysokiej sprawności.
No przykra sytuacja z której trzeba wyciągnąć wnioski i pamiętać o regularnej wymianie paska rozrządu. Montując tester pozostaw niepodłączoną 9 nóżkę układu. Spowoduje to punktowe wyświetlanie zamiast linijki. Moim zdaniem jest to bardziej czytelny sposób wyświetlenia. No i wymaga on kalibracji. Jeden z potencjometrów służy do regulacji jasności, drugi...
proszę zrobić zdjęcia dekla zamykającego ( tego od strony lewego koła ) tam jest oznaczenie typu oraz wyznacznika skrzyni. no chyba że to zostało zmienione Niestety nie posiadam takiego zdjęcia, a samochód jest teraz u kolejnego mechanika, który podpiął komputer i wyświetla się błąd: "P0009 Ciśnienie oleju w skrzyni biegów Niepewna regulacja." Wg Mechanika...
Taka sytuacja się dzieje podczas jazdy jak przycisnę bardziej pedał gazu
Za wysokie obroty
Czyli za zawyżone spalanie w moim Renault Thalia odpowiedzialna jest raczej pierwsza sonda? Na wysokie spalanie ma wpływ wiele czynników. Ale zacznij od sondy.
Sygnał z tpsu za wysoki.
więcej informacji mid 144 psid ???? fmi ?? a światła to sprawdź: żarówki, bezpieczniki i przekaźnik <---- raczej od tego bym zaczął (przekaźnik) . -Wyjście świateł stop -Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu.
Kolego w Twoim aucie są dwie sondy lambda i ta pierwsza od silnika jest odpowiedzialna za wysokie spalanie
Udało się coś namierzyć? Jest pompka w baku, czy pompa wysokiego ciśnienia do zrzucenia?
Wyczyść czujnik wału na początek lub podmień. Bez diagnozy komputera to bym sprawdził właśnie ten czujnik.
ale przy ruszaniu, czy w czasie jazdy na wysokich obrotach?
Witam, proszę o informację ile atmosfer powinno być na pompie wysokiego ciśnienia . Renault Master 2.5 DCI 120 2007r.
No to na początek sprawdź poziom oleju, wymień świece i przewody wysokiego napiecia.
A mianowicie to że są awaryjne a koszt ich regeneracji jest bardzo wysoki...
Zgadza się trzeba zrobić adaptacje po wymianie pompy. Jak się ma dobry sprzęt diagnostyczny to ten samochód ma całe mnóstwo adaptacji.
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Sprawdź jakie jest ciśnienie zasilania paliwa, od niskich obrotów aż do wysokich
witam potrzebuje schematu ustawienia pompy wysokiego cisnienia w renau;t midlum 180 dci pompa była regenerowana i teraz wyrzuca błąd synchronizacji
Witam padła pompa wysokiego ciśnienia
dzięki chłopaki, a co z tym sprzęgłem jeżeli się ślizga to co wymiana??...koszt dość wysoki
Człowieku całe szczęście że ci w paliwie nie odpala, przecież mógłbyś go spalić i jeszcze tobie krzywda by się stała. Moja rada - wyprowadź go z tego paliwa, umyj, wysusz i dopiero spróbuj odpalać. Tak z ciekawości to do jakiej wysokości zanurzyłeś go w paliwie ?
Czy tylko podświetlania zegarów ? , a co z światłami ?, włączają się wentylatory na chłodnicy? Jakie jest wtedy napięcie? Czas trwania tego zjawiska.
Tak jak widać na następnym zdjęciu uszczelka stara była twarda i po odkształceniu nie wracała do dawnego kształtu. Po mocniejszym naciśnięciu pękła. Obok zdeformowanej starej uszczelki na zdjęciu leży nowa ( grubsza i idealnie okrągła). Dodatkowo umieściłem schemat układu dolotowego: 1. Przepustnica 2 .Gruba uszczelka od obudowy filtra 3. Wymieniona...
Kolego jestes pewien że to silnik krokowy podnosi ci obroty? A nie lewe powietrze, lub niedomknięta przepustnica.
Tak, tylko czemu czujnik nie wiesza się w czasie postoju lub małych prędkości.Ja przejachałbym się z podłączonymi manometrami aby zobaczyć co dzieje się z ciśnieniem zwłaszcza z wysokim.
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Może któraś cewka wysokiego napięcia?.
nie da się zrobić tak małego silnika na czarnych hanach przy tak wysokim ciśnieniu, a wybór zakładki półsekwencja nie zmieni sytuacji. Trzeba wymienić wtryski na matrix hd344 - tańsze a wystarczająco szybkie i precyzyjne . Reduktor Tomasetto alaska do tego auta jak najbardziej wystarczający , ale wtryski valtek to już perwersja. Poproś o wymianę na...
Naprawa jest zależna od usterki, ale również od czasu poszukiwania jej. Jak za bardzo gwiżdże to zdejmij z niej przewód powietrza od filtra i zobacz czy łopatki turbiny są całe, czy czegoś czasem nie zmieliły.
TAA UGIBUGI a gdzie są te pompki wysokiego ciśnienia???
Sa jakieś inne objawy oprócz wysokiego spalania?
To jest całkiem normalne spalanie w tym przypadku.
Tak jest to czujnik rezystancyjny. Na wysokim ciśnieniu.
Jaki komputer, jakie chwilowe spalanie??? Kolego komputer pokladowy w malej cliowce moze chwilowo pokazac spalanie nawet 27-30litrow na 100km wiec okresl sie dokladnie, co podlaczales i w jaki sposob okresliles to spalanie bo z tego pozbawionego sensu belkotu malo co mozna zrozumiec
Wtryskiwacze odpadają, bo przy mrozie bardzo ładnie zapalał. A co za tym idzie wtrysk jest chyba w dobrym momencie. Pisząc że nie włączało się turbo miałem na myśli jego załączanie. Bo czyżby sama obecność turbiny sprawiała taki opór zeby tyle palił? Myślę że to jest coś z tymi dzwigienkami przy pompie tylko że w książce wyd. AUTO diesel jest że tak...
Witam. Czy wyjaśniło się, co było przyczyną tak wysokiego ciśnienia? Mam podobny problem...
Może być wina mycia silnika, sprawdź kostkę komputera wtrysku, a co do tych mas to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Masa silnika jest koło miarki oleju - na wsporniku alternatora. Proszę o poprawienie pisowni, wielkich liter oraz znaków interpunkcyjnych.
Dzięki za sugestię Temat podciśnień zweryfikuję :). Co do pedały gazu - wykluczam. Wymieniony na nowy bo też go podejrzewałem. Założony nowy oryginalny Renault. Zero poprawy.
ponownie prosze o pomoc
a masz wogole jakies cis na wysokiej stronie?
Skoro podnosi się stan płynu to jednak sprawdź szczelność głowicy
Przyucz krokowca
Wg danych producentach moc maksymalna przy 5500rpm a prędkość maksymalna to 210 km/h więc coś nie tak z 4000 obrotów przy 120km/h.
czujnik masz na rurce wysokiego cisnienia na wysokosci wiatraka zaraz koło chłodnicy po lewej stronie
Używam adaptera kupionego na Amazonie, link podałem w pierwszym poście. Jest to adapter, który emuluje zmieniarkę CD, więc podłączony jest niebieską kostką do gniazda zmieniarki CD. Najważniejszą zaletą tego rozwiązania jest to, że działają wszystkie funkcje sterowania z kierownicy (następny utwór/poprzedni/pauza), a nie tak jak w adapterach AUX, że...
Tak, auto po kolizji, ale samochód jeździł na obu napędach cały czas. Usterka wystąpiła w trakcie naprawy blacharsko-lakierniczych... Mogło go upalić w trakcie jakiegoś spawania nadwozia, jak nie rozłączyli wysokiego napięcia w aucie?
Na zimnym silniku to normalne że sonda bedzie źle pracować. Musi się rozgrzać od spalin. Po rozgrzaniu z tego co piszesz jest OK. Jest to sonda z jednym przewodem, bez grzałki więc potrzebuje czasu na rozgrzanie się więc wg. mnie jest wszystko OK. Co innego sonda z grzałką, wtedy zaczyna pracować dużo szybciej.
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
W czujniku na pompie wysokiego ciśnienia
renault wysoki obrót wysoki obrót renault wysoki renault master
generator momentu obrotowego druga sonda honda świeca żarowy mercedes
moment dokręcania korbowodów moment dokręcania korbowodów
Schemat instalacji elektrycznej Audi A6 C7 - źródła i porady Bafang Error 08 w Romet Wagant - Przyczyny i Rozwiązania