Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Pojeździj trochę, ja po czyszczeniu miałem to samo.Po jakiś 1000 km wszystko się ustabilizowało, też byłem w szoku jak po czyszczeniu zobaczyłem obroty.
Może trzeba zmienić bieg na wyższy?:) A tak na poważnie to o co ci chodzi?
To błąd wtórny. Będzie ubogi to sondę pierwszą wywali. Podcisnienie w dolocie na wolnych jakie jest?
no do końca to nie wiadomo czy to przepustnica może być też komputer
Albo zaciął się silniczek krokowy.
Poszukaj silniczek krokowy, możesz zobaczyć czy jak wypniesz kostkę to coś się zmieni i możesz jeszcze spróbować wypiąć kostkę w przepływomierzu czy będzie jakaś reakcja.
Nie Szukaj nieszczelności w kolektorze
Za wysokie obroty
ale przy ruszaniu, czy w czasie jazdy na wysokich obrotach?
Ciągnie z serwa albo pomiędzy kolektorem ssącym z wydechowym (uszczelka). Pozdrawiam.
http://obrazki.elektroda.pl/5864773700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2542330500_1...
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
Wg danych producentach moc maksymalna przy 5500rpm a prędkość maksymalna to 210 km/h więc coś nie tak z 4000 obrotów przy 120km/h.
sprawdz wtryski na przelew na kompie nie da sie tego dokładnie sprawdzic i jezeklui dobrze pamietam to trzeba je wkodowac lub sa nie takie jak trzeba
Jeszcze raz pisze lewe powietrze to wysokie obroty a nie niskie.
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Zrobic tez przeglad klimy,moze byc za wysokie cisnienie i presostat rzuca sterowaniem
do jakich obrotów ci dochodzi. Ważne czy nie świeci się kontrolka jakiegoś błędu bo jest tak że w przypadku złapania błędu komputer blokuje wysokie obroty
Czy tylko podświetlania zegarów ? , a co z światłami ?, włączają się wentylatory na chłodnicy? Jakie jest wtedy napięcie? Czas trwania tego zjawiska.
dodam ze przed naprawa problemu nie bylo Więc sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. :D Należy sprawdzić to co zostało naprawione :| Na pewno masz źle wybrany model silnika podczas diagnostyki . Pytanie czy te błędy które widzimy to na pewno te błędy . :?: Masz wybrany F9Q z EDC15 a w samochodzie masz M9R z EDC16 ( albo 17) :|
Dymi na wyższych obrotach.
Człowieku całe szczęście że ci w paliwie nie odpala, przecież mógłbyś go spalić i jeszcze tobie krzywda by się stała. Moja rada - wyprowadź go z tego paliwa, umyj, wysusz i dopiero spróbuj odpalać. Tak z ciekawości to do jakiej wysokości zanurzyłeś go w paliwie ?
Dźwięk ten nasila się/przyśpiesza na wyższych obrotach ?
Może być wina mycia silnika, sprawdź kostkę komputera wtrysku, a co do tych mas to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Masa silnika jest koło miarki oleju - na wsporniku alternatora. Proszę o poprawienie pisowni, wielkich liter oraz znaków interpunkcyjnych.
Mam pytanie w jaki sposób sprawdzasz te czujniki? Czy nie lepiej pojechać do elektronika od Renault? Pamiętaj tylko o tym, że komputer wskaże usterkę tylko gdy będą wysokie obroty
Na zimnym silniku to normalne że sonda bedzie źle pracować. Musi się rozgrzać od spalin. Po rozgrzaniu z tego co piszesz jest OK. Jest to sonda z jednym przewodem, bez grzałki więc potrzebuje czasu na rozgrzanie się więc wg. mnie jest wszystko OK. Co innego sonda z grzałką, wtedy zaczyna pracować dużo szybciej.
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
Skoro podnosi się stan płynu to jednak sprawdź szczelność głowicy
Kolego ''Wasylek112233'' dziękuję za zainteresowanie ale kiedyś mierzyłem ten czujnik miernikiem i wychodziły mi opory mniej więcej tak jak ma być w zależności od temperatury. Jeszcze jedno, dawniej jak było wszystko dobrze to po odpaleniu zimnego silnika chodził na 1500 obr/min. następnie obroty po lekkim podgrzaniu spadały na 750 i utrzymywały się,...
Co zrobiles pewnie wymieniles uszczelki miedzy kolektorami lub pod kolektorem. W tych silmikach czesto padaja uszczelki i silnik ma przez to zbyt wysokie obroty. Pozdrawiam.
Mnie kiedyś w Clio padł czujnik cisnienia oleju, komputer dostawał sygnał o za niskim ciśnieniu i podwyższał obroty silnika żeby "podpompować". Wymiana czujnika i z bani.
Taka sytuacja się dzieje podczas jazdy jak przycisnę bardziej pedał gazu
mam problem Renault Scenic 98 silnik 1.6 , silnik wchodzi na wysokie obroty , wymieniony silnik krokowy , przepustnica, wszystkie wężyki powietrza i jest bez zmian dalej chodzi na wysokich obrotach macie jakieś pomysły ?
Ostatnio zauwarzyłem że zaczoł to robić tylko na ciepłym silniku i na samym począdku (jak odpale zimny samochód) gdy zaczne jechać pierwsze metry, oczywiscie tylko podczas zmiany biegu wchodzi na wyższe obroty.
Kolego jestes pewien że to silnik krokowy podnosi ci obroty? A nie lewe powietrze, lub niedomknięta przepustnica.
witam Kolego jeżeli wentylator się nie włącza to na ciepłym obiegu robi się duże ciśnienie czynika, czujnik ciśnienia wychwytuje małe ,duże ciśnienie i włącza lub wyłąncza sprężarkę. Proponował bym sprawdzić wentylator i oczywiście ciśnienia pracy czynika na wysokich obrotach.
Skrzynia biegów DP0 puki nie jest rozgrzana pracuje w trybie hydraulicznym ( bez lock-up ). Jest to celowe działanie producenta skrzyni: poślizg biegów i wyższe obroty powodują szybsze rozgrzanie się skrzyni biegów.
Koło pasowe już wymienione
tak odpowietrzyłem samochód normalnie odpala tak jak zawsze lecz kontrolki nadal się świecą a przy wyższych obrotach podczas jazdy gaśnie silnik.
Lepiej juz dotrysk PB na wyższych obrotach włączyć.
Podepnij clip Np. wężyk przy dolocie
Bardziej przwdopodobye że to czujnik tęperatury silnika uszkodzony dając stałą oporność dla tęperatury ok 40 stopni (brak podwyższonych obrotów dla zimnego, za wysokie obroty na ciepłym)
Przyucz krokowca
Po wymianie cewek silnik pali na 4, ale po odpaleniu bez dodawania gazu wchodzi na wysokie obroty, proszę o porady czym to może być spowodowane. Mam też pytanie ile powinien mieć trzpień do blokowania wału bo ja ustawiałem na 7,4cm może zła długość i temu wchodzi na wysokie obroty
Dzieki za pomoc i za zainteresowanie sie moim problemem dzisiaj wyciagna turbine i okazalo sie ze nakretka z wirnika turbiny odkrecila sie i polamalo lopatki jak myslicie?czy nakretka byla za malo dokrecona czy przez takie wysokie obroty sie odkrecila?
Mam problem z Renault Laguna 2,0 16 v w benzynie rok produkcji 1999 tzn. wycieka olej spod koła zmiennych faz rozrządu. Może jest mi ktoś w stanie pomóc. Samochód stoi w garażu rozebrany do wszystkiego mam dostęp. Próbowałem w różnych pozycjach montować nowy simering ale nic to nie dało jak ciekło tak cieknie najbardziej na zimnym silniku w momencie...
Czy masz takie zegary? http://obrazki.elektroda.net/39_11758333...
To kolektor ssący, ma tam otwór montażowo-pomiarowy- normalnie podciśnienie tam powinno być, jak go wyjmiesz na włączonym silniku to powinien się wkręcić na wyższe obroty. Tylko nie ułam.
Wiem - sprawdzałem to już kiedys. Malo gazu zaraz po uruchomieniu i szybciej zmienia. Ale ona i tak jak się jedzie na wzniesienie to nie chce trzymać normalnych obrotów tylko wyższe.
renault wysoki obrót wysoki obrót renault megane renault megane wysoki obrót
instrukcje serwisowe ekspresy saeco praca zmywarka wzmacniacz cisza
radio makita bateria macallister
Ustawienie rozrządu w Volkswagen LT 35 - porady i procedury Pralka LG - Bęben się ciężko kręci: Przyczyny i Diagnostyka