Obejżyj wałek rozrządu.
na ciepłym to 17 - 18 bar. Zbyt wysokie ciśnienie sprężania jest spowodowane zużyciem pierścieni olejowych.Olej silnikowy dostaje się na pierścienie uszczelniające, dodatkowo je uszczelnia, następnie zostaje spalony w komorze spalania.17-18 bar to zbyt wysokie ciśnienie dla tego silnika.
To może być rama od roweru, chłodnica do bimbru ale podgrzewacz? :D, odlotowa konstrukcja, ale ni w ząb nie rozumiem jak to ma działać, przecież dwu płaszczowy to on nie jest. Ps, Zibies, uważasz że tłokówka i rotary to to samo ?, przecież tam wszystko jest na odwrót, w obudowie silnika masz wysokie ciśnienie sprężania ,potem wodę + olej, misz masz.
Tym się nie sugeruj, że wysokie ciśnienie sprężania i olej idzie. Olej może: - Wyciekać przez turbo - wyciekać przez prowadnice zaworowe - wyciekać wprost na ulicę. Olej, który wpadnie do cylindra np przez nieszczelne turbo potrafi zwiększyć kompresję.
W GZ taką rolę pełni presostat : brak przepływu = wysokie ciśnienie sprężania powoduje zadziałanie presostatu i wyłączenie sprężarki , to zupełnie wystarcza . Dolne źródło zabezpieczone jest podobnie , można to rozszerzyć o termostat temperatury parowania , a w przypadku pompy woda/woda konieczny jeszcze łopatkowy czujnik przepływu : brak przepływu...
Miałem raz wysokie ciśnienie sprężania w Polo z przeskoczonym łańcuszkiem. Klient udusił auto na jedynce pod górkę i się mu stoczyło do tyłu na biegu. Zaworom nic się nie stało, ale praktycznie nie palił.
Ja przypuszczam, że jeżdżąc przed wymianą na tych tzw. dolewkach przegrzałeś uszczelkę głowicy zapewne mimo tego, że dolewałeś to układ się nie odpowietrzył. Samo wyrwanie węży jest konsekwencją nieszczelnej uszczelki a wysokie ciśnienie sprężania z diesla potrafi dużo zniszczyć gdy dostanie się do układu chłodzenia podobnie jak płyn chłodniczy w cylindrach....
Sprężarka nie grzeje się od uzwojenia silnika ani od pracy tłoka bo dawno by się zatarła .Wygląda na przytkanie się układu i dlarego bardzo wysokie ciśnienie sprężania czynnika chłodniczego przegrzewa początek skraplacza i sprężarkę a lodówka się nie wyłancza bo parownik nie zamraża w całości.
Jakie masz ciśnienie sprężania ? To wysokie ciśnienie , zmierzysz je na grubszej rurce , przypomnij też jaki czynnik . Podaj też może temperatury wejście- wyjście parownika. Wcześniej podane temperatury też zmierz z godzinę od włączenia . Jakby ilość ciepła z PC zadawalała, to może zmniejsz przepływ wody , tak aby z 4-5 st C różnica po stronie czynnika...
A jakie powinnien byc stopień sprężania? Ciśnienie sprężania Normalny 25 - 31 (bar) Minimum 19 (bar)
Możliwe,że ciśnienie z cylindra przedostaje się do kanału olejowego-pomierzyć ciśnienie sprężania,.
Jak nie ustawienie rozrządu to zawory nieszczelne. Ciśnienie sprężania sprawdź.
Spalanie stukowe nie jest zjawiskiem w pełni poznanym. Wiadomo że wysoka temp mieszanki powietrzno paliwowej i odpowiednie wysokie ciśnienie sprężania w cylindrze spowoduje samozapłon, nawet bez potrzeby iskry. Ciśnienie sprężania wzrasta nawet od dużego nagaru, a nagar może być ponieważ wcześniej auto spalało dość dużą ilość oleju. Temp spalin wzrasta,...
Sprawdź ciśnienie sprężania.
Ugięte korby i za wysokie ciśnienie?
Popryskaj spryskiwaczem z wodą po przewodach wysokiego napięcia . Jakie masz ciśnienie sprężania w szczególności na pierwszym cylindrze.
Po "wyparowaniu" oleju w czasie ciężkiej pracy można z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić zużycie TPC. To "wyparowanie" to w dużej mierze przepompowanie oleju do kompry spalania. Duże zużycie TPC sprzyja dużemu zużyciu oleju, a to z kolei paradoksalnie gwarantuje stosunkowo wysokie ciśnienie sprężania i dobre parametry pracy, takie jak moc i brak...
Pożyczyłem kosę, nie taką samą ale o podobnej budowie. Przełożyłem świecę, paliwo wlałem swoje no i pożyczona kosa odpaliła. Ponieważ wcześniej swoją próbowałem na wlewanym paliwie nad tłok, ponadto w kolejnej próbie na samostarcie i nie odpaliła, to wg mnie pozostało podejrzane ciśnienie sprężania oraz iskra. Ciśnienie sprężania raczej wysokie, bo...
Wysoka temperatura i ciśnienie sprężania powoduje że wtryśnięty ojej napędowy rozkłada się na węgiel i wodór i z kolei ten ostatni spala się bardzo gwałtownie powodując charakterystyczny dźwięk silnika wysokoprężnego. Przeczytane w jakiejś starej książce o silnikach spalinowych.
Widziałem dwa przypadki wysokiego ciśnienia sprężania, w obu winy był rozrząd. W jednym przypadku silnik nie palił, w drugim o dziwo chodził prawie normalnie. Olejem się nie napompuje aż tyle, musiałaby zmniejszać się objętość komory spalania od tego oleju.
Zmierz ciśnienie sprężania.
E tam, ten dół stał, trzeba by go oczyścić i wtedy dopiero robić testy. Pierścienie mogą się delikatnie w rowkach klinować.
Samochód oddałem. klient zadowolony ale mówiłem mu że samochód nadal nie ma tej siły co powinien i co posprawdzałem. Według logów wszytsko było cacy. ciśnienie , dawka, timing, maf, czujniki przy pedałach, początek tłoczenia, jedynie korekty na wtryskach wysokie i niskie ciśnienie sprężania zwłaszcza na 4 cylindrze 3mg na zimnym i 24 bary na cylindrze....
Saron22, sprawdź wałek rozrządu tzn. pomiary wychylenia krzywek zaworowych i pod pompą. Od tego zacznij, ale błąd może generować niedostateczne ciśnienie paliwa, niedostateczny stopień sprężania, wybita panewka korbowodu, czy uszkodzony wtryskiwacz albo króciec wysokiego ciśnienia do wtryskiwacza. Ciśnienie paliwa, kompresja, krzywki rozrządu, to na...
Możesz spróbować zamienić kolejnością pompowtryski i sprawdzić korekcje , wtedy będziesz wiedział czy to wina ciśnienie sprężania czy pompowtrysku .
Widziałem go kiedyś na motobazarze we Wrocławiu. Niestety w tej chwili nie jestem w stanie znaleźć co to za typ (i czy na 100% to był norton). Popytaj na www.forum.motocyklistow.pl lub przejżyj ofertę firmy norton. Wiem też że kiedyś któraś armia zażyczyła sobie motorka z silniem diesla w związku z ujednoliceniem paliwa stosowanego do ich pojazdów....
Osobiście bym odradzał pchanie się w takie konstrukcje. polecałbym raczej jakąś przewymiarowaną grzałkę+ regulator dostosowany do pracy z termostatem AC+ kilka osobnych paneli podłączonych wyłącznie do grzania wody. Ma to moim zdaniem ekonomiczne uzasadnienie. Po pierwsze przy obecnej konstrukcji sam musisz dobrze określić w jaki sposób ma działać układ,...
Z tego, co piszesz to wynika, że masz przedmuch kompresji do komory korbowej, albo za wysoki poziom oleju, sprawdź ciśnienie sprężania, nie wygląda to dobrze, przy takich objawach mogą być popękane pierścienie, albo dziury w tłokach, np. przez te pseudo chiptuningi.
Mam takie pytanko co może być przyczyną wysokiej korekcji na jednym cylindrze, dodam że ten pompowtrysk podmieniałem i jest bez zmian,za to odpowiedzialne jest tylko mniejsze ciśnienie sprężania danego cylindra czy może coś jeszcze???
Zadaniem zaworu rozpręznego jest regulacja przepływu czynnika a co za tym idzie muszą by rózne ciśnienia, tak aby cały czynnik zdołał odparowac w parowniku. Także, jak widac to spręzarka odpowiada za to Czyli Twoim zdaniem to kończąca się sprężarka? Gnębi mnie dalej kwestia tego zaworu. Twoja powyższa odpowiedź ma częściowo uzasadnienie. Bo zawór faktycznie...
Do sprawdzenia sprężarka i ciśnienie sprężania po stronie wysokiej i niskiej, zawór rozprężny. Jak długo klima nie pracowała z powodu awari i braku czynnika to mogła sprężarka "przyrdzewieć". Pojeździj trochę. Przy okazji przekonasz się czy nie ubywa czynnika. Przesmaruje się układ i może odżyje. Wentylator załącza się?
Świst przed i unormowanie obrotów po odkręceniu korka może świadczyć o zbyt wysokim ciśnieniu w ukł ssącym. Proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania na początek, ale najlepiej porządnym wkręcanym manometrem.
W hamowaniu silnikiem takie 1,9D będzie hamowało podobnie jak benzyna 1,0-1,2... owszem, jak "wbijesz" I bieg przy 50 km/h to oczywiście go przyhamuje, ale jak będziesz jechał 70 km/h na V biegu i puścisz gaz to efektu hamowania silnikiem prawie nie będzie. Diesel ma wyższe ciśnienie sprężania i trudniej go "przepchnąć".
Ja radziłbym sprawdzić jeszcze ciśnienie sprężania jakość swiec zapłonowych i przewodów wysokiego napięcia
Silniki o dużym skoku tłoka i wysokim ciśnieniu sprężania lepiej pracują na gazie niż te co mają skok mniejszy od średnicy tłoka. Silniki z przepływomierzem klapowym to nie powinny jeździć na gazie. Najlepszy jest MAP sensor lub silnik bez przepływomierza.
I jeszcze jedno. Czy wysoki moment obrotowy przejawia się poprzez wyższe ciśnienie? Generalnie tak.
Cześć, Mam problem z Golfem 1.4 TSI, CAVD. Za wysokie ciśnienie paliwa - podaje na listwę 140-150 barów. Podmienione: 1. Pompa wysokiego ciśnienia 2. Czujnik ciśnienia na listwie 3. Regulator ciśnienia na pompie 4. ECU 5. Czujnik położenia wałka rozrządu Rozrząd kompletny wymieniony - ustawienie sprawdzane 4 razy, jest prawidłowo. Ciśnienie sprężania...
A co słychać w parametrach? EDIT: Silnik mechanicznie sprawny? Jakie ciśnienie sprężania ? Podaj czas wtrysku na gorącym silniku i ciśnienie w kolektorze ssącym
Jeśli układ wysokiego sprawdziłeś jest ok i cały czas przerywa ciśnienie paliwa i sprężania do sprawdzenia.
Wtrysk bezpośredni = możliwy spory nagar na denku tłoka i komorze spalania. Dla tego rzeczywisty stopień sprężania może być wyższy od konstrukcyjnego i to może być przyczyną wyższego ciśnienia sprężania, nawet mimo nieszczelności zaworów/ pierścieni...
W oplu ecoteki przy około 200000 tyś. przebiegu lubią wysiadać pierścienie tłokowe, niestety objawia się właśnie to przy wysokich temperaturach silnika, spróbowałbym od pomiaru ciśnienie sprężania na zimnym i gorącym silniku, może to coś wyjaśni.
Sprawdź jeszcze raz ciśnienie sprężania, na zimno i na gorąco
Ciśnienie sprężania w tym aucie jaki podają to 11-15bar. Ja "odciąłbym" paliwo i ponowił test... Ciekawe jest to, że przy próbie olejowej 1 i 2 cylinder nie zmienia wartości w pomiarach - dziwne - za to 3 ma za wysokie... Sprawdziłbym również wtryski.
Golf VI 1.4 TSI nie odpala Vcds pokazuje p0087 ciśnienie na szynie wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia silnik odpala w parametrach ciśnienie skacze od 40 bar do 20bar, ale nie pali na 2 cylinder błąd nadal się pojawia cewka, świeca, ciśnienie sprężania ok. Pozostaje tylko wtryskiwacz?
Dla lepszej diagnozy, jak przed chwilką się dowiedziałem, kosiarka zadusiła się przy koszeniu wysokiej trawy, po ponownej próbie odpalenia wystąpił ten właśnie problem. Ciśnienie sprężania ma 6 atm.
Ciśnienie sprężania w cylindrach do sprawdzenia. Te silniki są wrażliwe na pracę na gazie jeżeli ciśnienie sprężania za małe. Na benzynie pracuje prawidłowo?
A może zacznij od początku czyli sprawdz ciśnienie sprężania bo nie informujesz czy to było mierzone.
Planowanie głowicy zmniejsza komorę spalania co za tym idzie wyższe ciśnienie sprężania - dalej nie muszę nic więcej mówić.Nie wiem natomiast czy głowica w tym silniku jest płaska czy ma zagłębienia w miejscu zaworów.Od tego jest uzależnione czy moc wzrośnie czy nie ? pozdrawiam
Zawór pod żółwiem to zawór regulujący ciśnienie paliwa 4,5 bar. Natomiast żółw jest to kolektor ssący dla silników o układzie cylindrów V. Ciśnienie paliwa na jałowych to 4,5bar przy wysokich obrotach ok 6,5 bar. Ale z tym ciśnieniem sprężania raczej już sobie odpowiedziałeś gdzie jest przyczyna.
Proponuję zmierzyć na początek ciśnienie sprężania, zająć się wypadaniem zapłonów na 1 cylindrze. Pozdrawiam.
zmierz mu ciśnienie sprężania może motor kaput
Ja bym się bardziej zainteresował jaką to będzie miało żywotność, bo PC swoje kosztuje, a jej wymiana na nową może okazać się większym wydatkiem niż jakieś tam drobne oszczędności. Wysokie temperatury to wyższe ciśnienia sprężania i ogólnie wszystko wyższe. Zużycie też, a PC to nic innego jak sprężarka mechaniczna. Właściwie to trudno się doszukać informacji...
W Polsce jest tak olej napędowy= olej napędowy+olej opałowy+dużo parafiny. Ta właśnie parafina odkłada się na ściankach węży paliwowych utrudniając dopływ paliwa. A jak się silnik rozgrzeje to się trochę wytopi. A poza tym wąż paliwowy jest umieszczony pod podwoziem i podczas jazdy jest ciągle chłodzony przez powietrze przez co równiez zatyka się on...
Ciśnienie oleju zmierzone?Czy mamy powróżyć?
ciśnienie sprężania wyszło 32 na zegarze, szklanki i wałek rozrządu idealne
Jak sam wszedł a obroty to musiał chodzić na oleju zassał sobie z intercoolera,pompę wtryskową zostaw w spokoju,sprawdz obecność oleju w kolektorze dolotowym i ciśnienie sprężania na cylindrach.
Wysokie ciśnienie panujące w cylindrze w trakcie suwu sprężania tak radykalnie zmienia warunki powstawania iskry że iskra na świecy wyjętej z silnika ma się nijak do iskry w silniku . Na zewnątrz piękna iskra może pojawiać się na świecy kompletnie nieprzydatnej do pracy w silniku . Do kontroli świec są specjalne przyrządy symulujące pracę świecy przy...
Dlaczego wymieniałeś uszczelkę ,głowica planowana. Sprawdź ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Popryskaj spryskiwaczem kable wysokiego napięcia.
Zmierz ciśnienie sprężania, może Ci się zawory nie domykają
1. Jakie powinny być prawidłowe ciśnienia wysokie i niskie. Jest cały wachlarz prawidłowych ciśnień. Bo są zależne od temperatury skraplacza i parownika. 2. Jakie powinny być temperatury podczas pomiaru. Chyba jedyna prawidłowa odpowiedź to: temperatury zastane. Nie masz za bardzo wpływu na temperaturę parownika, na skraplacz jeszcze jakoś można wpłynąć...
Spokojnie bez nerwów jeżeli odpowietrzałeś pompę z poluźnionymi przewodami wysokiego ciśnienia to niestety ale tak tej pompy nie odpowietrzysz. Weź wszystkie przewody wysokiego ciśnienia po dokręcaj dość mocno chyba ok 60nM i wtedy odpowietrz jak już odpowietrzysz to wtedy próba odpalenia. Mi nawet jak powietrze szło z powrotu przy odpowietrzaniu to...
Przypuszczam że — Wadliwy akumulator, tania marka, wysoka rezystancja wewnętrzna. — Wadliwy rozrusznik, pobiera zbyt duży prąd. Gdyby silnik miał za duże ciśnienie sprężania, to w ekstremalnych przypadkach zły luz zaworowy lub przestawienie rozrządu. To nie jest motocykl do jazdy po mieście, a w ogóle do jazdy po polskich drogach (chyba że mieszkasz...
Turbodiesel jest silnikiem użytkowym i karierę w samochodach osobowych zaczął znacznie później niż silniki ZI. Z całym szacunkiem, ale nie jest to silnik w jakimś sensie lepszy od benzynowego. I nie porównujcie tutaj genialnych TDI grupy WAG posiadających bezpośredni wtrysk i turbodoładowanie do znacznie mniej zaawansowanych technicznie wolnossących...
Dla 2.5 TDI 140 KM produkcji WAG jest przewidziany akumulator z gwarantowanym prądem rozruchowym 900 A. Ale na pewno taki prąd jest oczekiwany dla rozruchu na zimno, w niesprzyjających warunkach. Może nowoczesne malutkie diesle mają 200 A, ale poważnie w to wątpię - mają wysokie stopnie sprężania, a coś to ciśnienie do startu musi wygenerować. Było...
Witam ponownie ,po jednym dniu od odessania oleju klimatyzacja zaczyna chłodzić ale niestety po kilku minutach zaczyna się wyłączać sprężarka. Po krótkim czasie następuje włączanie dosłownie na sekundę i momentalnie czuć że spręża ale widocznie jest za wysokie ciśnienie. Pytanie czy olej mógł coś przytkać i czy jest szansa że zacznie działać prawidłowo.P...
Witam. Z tego co czytam. "Kolektor" o którym mowa będzie zaraz za sprężarką? Tam akurat jest zbyt wysokie ciśnienie względem zbiornika no i "udary" z samej sprężarki. Za zbiornikiem te udary są już wytłumione. No i jeszcze mimo chłodnicy sprężone powietrze jest zdecydowanie za gorące. Ale to chyba rozważasz. Pozdrawiam i powodzenia, będzie fajna konstrukcja.
Przy szczelinie grubości włosa miałbyś wyższe ciśnienie sprężania niż te 6 atm. Dodano po 1 Proponowałbym przed zakupem jeszcze raz wszystko sprawdzić, bo na pewno jest gdzieś jakiś błąd. Dodano po 1 Te pierścienie to kto w końcu wymieniał, warsztat czy ten znajomy elektromechanik?
Musisz popuścić nakrętki od przewodow wysokiego ciśnienia przy wtryskach i kręcić rozrusznikiem aż z każdej rurki będzie wypływało paliwo.Potem należy zakręcic z czuciem te nakrętki.Probuj palic na tzw. knota.NIE UŻYWAJ SAMOSTARTU.Odkręć korek wlewu oleju i obserwuj ile dymu wydostaje w czasie kręcenia rozrusznikiem.Najlepiej zmierzyć ciśnienie sprężania.
SPN 4591 Kontrola ciśnienia doładowywania (wysokie ciśnienie) Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia doładowywania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu centralna lampka ostrzegawcza cały czas świeci się na czerwono • Lampka kontrolna świeci...
a mam jeszcze pytanie ile powinno wynosić ciśnienie sprężania na cylindrach w tym silniku 1,6
Kod 17-Zwarcie w obwodzie czujnika ciśnienia osi wleczonej/ podnoszonej. Przyczyna-Jednostka sterująca odkryła nadmiernie wysokie napięcie między przewodem sygnału czujnika ciśnienia (styk 6), a połączeniem do masy podwozia (styk 27). Uwagi-Oś wleczona zostanie opuszczona i nie będzie mogła zostać ponownie podniesiona. W czasie normalnego działania,...
Można podłaczyć akumulator i zakręcić rozrusznikiem i sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Należy też obejrzeć świece które są w tym silniku czy nie mają śladów brania oleju przez silnik (nagar na elektrodach). Nie sądzę żeby sprzedający zmieniał w nim świece przed sprzedażą. Jak był zalany olejem to sprężanie napewno z początku będzie wysokie, potem może...
Przy pracującym silniku na wolnych obrotach odkręć korek wlewu oleju, jak obroty silnika znacznie spadają cylindry do szlifu. Olej wydobywający się przez bagnet świadczy o znacznym zużyciu silnika. Pierścienie tłokowe są tak wytarte że nie trzymają ciśnienia w komorze spalania. Przy niskich obrotach odma jest jeszcze w stanie odprowadzić nadmiar powietrza...
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
Jak na forda to całkiem normalne posprawdzaj ciśnienie sprężania, na moje oko to ma już parę setek za sobą,...
To wszystko zależy od konstrukcji silnika (tłokowy, łopatkowy, śrubowy czy turbinowy. To po pierwsze. Po drugie, nie ciśnienie jest ważne, a wydajność tego źródła sprężonego powietrza - sprężarka, zbiornik? Wysokiego ciśnienia, z reduktorem ? Niskiego, a o dużej objętości ?
Sel - ciśnienie sprężania ma i to bardzo dużo do spalania i mocy.
Podepnę się pod temat. Czy jest możliwe aby pilarka posiadała do wymiany pierścień na tłoku jeżeli ciśnienie sprężania wynosi ok. 10 at. ? W nowych jest chyba ok. 11 at. Ostatnio pewien spec powiedział, że ciśnienie może być wysokie pomimo zużytego pierścienia. Pilarka to Dolmar 105, objawy słaba moc.
Witam, Volvo 940 II B200FT + LPG. Po uruchomieniu zimnego silnika pracuje jakby na 3 cylindrach, chmura niespalonego paliwa z wydechu i trzęsie nim strasznie. Po ok 20sek jest już ok aż silnik wystygnie. Ciśnienie sprężania po 9,5 bar, ciśnienie paliwa 2,9 bar, czujnik temperatury silnika nowy, wtryski sprawdzone na stole. To ciśnienie paliwa nie jest...
Witam Panowie boxer z silnikiem od transita kopci na biało i nierówno pracuje, wywala błąd P0303 Cylinder 3 wykrywanie awarii zamieniłem wtrysk 3 z 4 miejscami ale nie dało to żadnych efektów. Korekty na wolnych obrotach na 3 wtrysku dochodzą do +15, zrobiłem test przelewowy ale wtryski dają w miarę równo. Jeszcze jutro sprawdzę ciśnienie sprężania...
Tą chińszczyznę można sobie wsadzić w (...) i sprawdzić czy jest ciśnienie. Tyle jest to warte. To jest wskaźnik a nie miernik. Radzę zaopatrzyć się w przyrząd polskiej produkcji https://www.zup.com.pl/index.php/katalog... Zasadnicza różnica polega na miejscu zamontowania zaworu zwrotnego. W chińczykach...
Ale niech się założę że Bartek cały czas pisze o ciśnieniu sprężania Ty o ciśnieniu oleju, w innym przypadku po co sprawdzać w ten sposób pompę? Jak będzie za wysokie ciśnienie też zapali kontrolkę więc to że pompuje nie znaczy że dobrze.
To tak. Ciśnienie oleju było jakiś czas temu sprawdzone. Na obrotach wysokich jest prawidłowe, na biegu jałowym prawie brak ciśnienia, palcem można zatkać otwór po czujniku. Sprężania niestety obecnie nie mam jak sprawdzić :( Nieszczelności żadnej nie ma, oglądałem wszystkie węże itp i są w 100% szczelne.
1. Xsara Picasso ma 2 lub 3 prędkości wentylatora. To ile ma tych prędkości poznasz zaglądając pod kratkę atrapy - po prawej stronie (samochodu) w górnej części są umieszczone jeden lub dwa rezystory wentylatora. 2. Tak nie powinno wyglądać, może to świadczyć o uszkodzeniu wyżej opisanych rezystorów. 3. Wentylator chłodnicy wody chłodzi jednocześnie...
A ta kulka nie wystarczy? bo niby na przewodzie gumowym wychodzi większe ciśnienie niż na krótszej rurce a w testach i tłumaczeniach o miernikach było na odwrót , że gumowy wąż jest do d**y bo zaniża ciśnienie nawet o 2 bary w porównaniu do gumowych Na ten temat nie wypowiem się jednoznacznie, bo nie miałem okazji zrobić takich eksperymentów. Mogę...
przecież może być diesel, trzeba by zrobić instalację podobną do tej stosowanej przy przeróbkach diesli na LPG (tak nie pomyliłem się, można zrobić diesla na lpg), Tak, my też wiemy, że istnieją silniki diesla na paliwo wysokooktanowe, ale wtedy to już nie są silniki diesla tylko silniki "iskrowe" o wysokim ciśnienieniu sprężania. Innymi słowy to już...
R290 w układzie R410A nie ma kompletnie sensu i nie ma tu ani jednego "pozytywu". Jeśli chcesz już kombinować, to pozytywne efekty daje napełnienie samym R32. R290 jest dobrym zamiennikiem ale R407C i taki sprzęt było kupić. R32 to wyższe ciśnienia sprężania i mniejsza efektywność układu projektowanego dla R410A. Nadal pozostaje kwestia optymalnej...
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
Oczywiście taka najtańsza też działa pytanie tylko jak długo, Ja ich miałem kilka średnio co 6 miesięcy padały. Teraz już używam takich całych z nierdzewki o pojemności 12, 15, 20 litrów i mocach zaczynających się od 300 Wat. Ale jak wcześniej pisałem zaczynałem od takich. Ja myłem (bo już tego nie robię) całe głowice zatykałem tylko odpowietrzniki...
wyższy tłok-większe ciśnienie sprężania-spalanie stukowe :D Dobrzę kombinuję ??
wygląda na pompę HPCR czyli pompa wysokiego ciśnienia Common Rail.Służy do sprężania paliwa do wysokiego ciśnienia i tłoczenia go do szyny (listwy) ciśnieniowej. BTW, trochę cieńki ten rysunek, ale takimi MB chyba tylko dysponuje.
Jesli slychac zaplony w dolocie to wypadało by sprawdzic silnik pod kątem mechanicznym tj na poczatek porównaj ciśnienie sprężania. Co do dpf to sprawdz w ilu procentach jest zapelniony i kiedy było ostatnie wypalenie.
Pytałem jakim przyrządem mierzysz ciśnienie, a Ty odpowiadasz że takim od samochodu. Cylinder w samochodzie ma pojemność skokową od 250 do 500 cm³, więc pojemność komory spalania wynosi minimum odpowiednio 25 do 50 cm³. W silniku 50 cm³ od 4.5 do 6 cm³, więc znaczenie ma nawet rodzaj adaptera dostosowanego do długości gwintu świecy zapłonowej. Chińskie...
Jak sprawa wygląda z zaworami , Czy były regulowane ? Jeżeli tak to sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach . To wiele wyjaśni . Można też pokusić się i wyregulować wyprzedzenie zapłonu . :| [/code]
No i mam problem... Po wymianie pompek żadnych rezultatów. Mówiąc dosłownie nic się nie zmieniło. Co myślicie o słabym sprężaniu? Może to jest przyczyną? Chociaż oleju nie bierze i ciśnienie jest również wysokie po długiej jezdzie
MR 6883 - Uszkodzony system sprężonego powietrza Air Supply SCR. Dodano po 2 MR 6720 - Ciśnienie AdBlue jest zbyt wysokie. MR 6721 - Ciśnienie AdBlue jest za niskie.
Przyczyn może być kilka. Po pierwsze szczelność zarówno układu dolotu powietrza, jak i układu wydechowego. Jak sam dobrze zacząłeś przepływka, oraz jak kol. szyba20 podsunął, sondy lambda. Następnie stan instalacji elektrycznej wysokiego napięcia czyli: rozdzielacz, kopułka, kable, świece. Na upartego można jeszcze sprawdzić ciśnienie sprężania poszczególnych...
W gruncie rzeczy z tą klimą to jest tak że jak ktoś tam napisał o temperaturze parowania r134a to jest racja.Nowoczesne układy klimatyzacji w samochodach posiadają czujnki temperatury żeby nie doszło do zamrożenia kompresora i jego uszkodzenia i rączki proszę daleko trzymać od klimy w aucie bo to jest jedyne urządzenie w aucie gdzie panuje tak wysokie...
Witam. Z Twojej wypowiedzi wnioskuję że coś wymieniałeś moduł, cewki, nowe, przewody jak i świece nowe, Przy wykręconych świecach pokręć rozrusznikiem i zobacz czy jest iskra na świecach. Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach. Gdyby coś było nie tak z zębami to i na wysokich obrotach nie palił by na dwa o ile w ogóle by zapalił.
Witam. Może problem jest w czujniku ciśnienia sprężonego powietrza który "informuje" VECU kiedy powinno wysłać napięcie do cewki osuszacza.
sprężania ciśnienie prawidłowe ciśnienie sprężania skoda ciśnienie sprężania
agregat chłodniczy sprężarka flybox orange regulacja turbo
resetowanie baterii kettler sterownik
Krups EA89**: Temperatura kociołka i opór NTC Demontaż uszczelniaczy wału w Oleo-Mac 937 bez rozkręcania karteru