Witam wszystkich, moze moje doswiadczenie ulatwi komus zycie, a wiec moj kolega posiada iveco daily 2.8 2001 rok problem byl w tym ze po puszczeniu pedalu gazu zaczynala migac kontrolka wtrysku auto tracilo moc wiec trzeba bylo wcisnac sprzeglo lub puscic na luz odczekac 5 sekund i mozna bylo dalej jechac az do nastepnego puszczenia gazu, jezdzil z...
Diagnostyka wysokiego ciśnienia paliwa.
REgulator dawki paliwa w tej pompie WC CP3 jak dostaje napięcie (brzęczy) to obniża wysokie ciśnienie po odłączeniu od niego wtyczki elektrycznej pompa daje maksymalne cisnienie na listwę. Po wyciągnięciu regulatora dawki z otworu powinno wypływać paliwo pod ciśnieniem pompki w zbiorniku. Przy 12 atm zasilania to nawet po odkręceniu przewodu na wtryskiwaczu...
Jest w postaci jakiejś zwężki czy cos. W kazdym bądz razie powinien on utrzymywać ciśnienie ok 0.5 bara na powrocie. Podejrzewam że masz problem z pompą w baku - cisnienie jest ale za mały wydatek....
tacho zrobione po zmianie opon i przełozęnia mostu (byly zmieniane opony na mniejsze). A odpowiedz serwisanta w skrocie : Wtryski maja prawidłowe cisnienie otwarcia, jakieś tam czasy również, pracują poprawnie, parametry jeszcze się trzymaja w normie, ale samo rozpylanie juz nie jest tak jak być powinno. Ale ich zdaniem aż tak duże zuzycie paliwa to...
Panowie, brak ciśnienia paliwa z pompy wysokiego ciśnienia, nadmieniam że wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku i nie idzie ciśnienie na listwę, co może być powodem?
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
masz problem z układem wysokiego ciśnienia paliwa.
Powodów może być 100, potrzebna diagnostyka i odczyt kodu usterki, inaczej nie da rady, najprawdopodobniej, zgłosi błędy związane z obwodem wysokiego ciśnienia paliwa.
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Witam mam problem z moim Iveco problem standardowy ale niekoniecznie po dodaniu gazy pod czerwone pole na obrotomierzu samochód gaśnie co zauważyłem wywali paliwo na górnej sekcji pompy potem gaśnie uszczelniłem pompę nie dało to nic wymieniłem zawór ciśnienia na pompie na nowy nie dało to nic. A i bym zapomniał miga kontrolka wtrysku ale dlaczego to...
Może tak, ale z mojego doświadczenia, a było tych awarii dosyć sporo to raczej jest to spowodowane niesprawnością pompy wysokiego ciśnienia. A ile ma to Iveco przejechane ?
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Witam.Mam zamiar kupić takie iveco rocznik 96 ,po odpaleniu jest ciśnienie około 3bar,ale w miare jak samochód się rozgrzewa ciśnienie spada poniżej 1 Bar na czerwone pole,musze przygazować żeby było około 4.W koparce po odpaleniu ciśnienie cały czas na poziomie 4bar,więc nie wiem czy w Iveco jest inaczej
Jakie jest ciśnienie dobre przy ivecu 2,5d bez turbiny a jakie slabe ciśnienie może byc. Bo na tłokach mam nast. 1-28 2-27 3-27 4-28 I jak zostawie na noc samochód to rano jest problem odpaleniem jak by chcial a nie mógł.I jak sie rospedzam to wogóle nie chce iść. A jak odpale go rano to poźniej jest dobrze. Jaka może być przyczyna że tak słabo pali...
WITAM. Mam problem z ciśnieniem oleju w iveco daily 35-8 silnik 2,5 zwykły diesel. Mianowicie na zimnym silniku ciśnienie na zegarze ma ok 5 a jak się rozgrzeje to spada na 1,5 i zapala się kontrolna od ciśnienia oleju na wolnych obrotach jak dodaje trochę gazu to ciśnienie gaśnie. Wiecie może co go boli?
Na komputerze pokazuje ciśnie 710 bar wymieniłem czujnik i jest tak samo sprawdziłem cała wiązkę od czujnika jest wszystko dobrze.Czy może być uszkodzony sterownik silnika
Witam koledzy pacjent iveco 35,15 rok 2007 . Auto w czasie jazdy ma moc normalnie przyspiesza . Turbo w czasie jazdy utrzymuje okolo 1.5 Bara . Przy przyspieszeniu max 2.2 bara. Problem zaczyna sie na postoju na komputerze pokazuje 0.5 Bara doładowania na wolnych obrotach aż zapali sie kontrolka edc i komputer łapie blad 0194 . Wtedy ciśnienie na komputerze...
Strata mocy wyzsze spalanie co to moze byc koledzy prosze o odpowiedz
Witam Posiadam Iveco Daily 35C15 z 2002r., autko pali bez problemu, niestety po osiągnięciu 2500- 3000 obrotów lub pod większym obciążeniem traci moc, maxymalna prędkość to 110km/h, przy czym zapala sie kontrolka wtrysków. Po puszczeniu pedału gazu kontrolka gaśnie, jednakże mocy brak. Samochód jest po wymianie filtrów, wyczyszczeniu zbiornika, sprawdzeniu...
Witam serdecznie. Mam problem w Iveco Daily 3.0 2014 rok zbyt niskie ciśnienie oleju. Wymieniona pompa oleju na nową, filtry oleju, czujnik ciśnienia oleju, pedał gazu i dalej to samo.
Iveco 35c14 3.0 2005 r. gaśnie w czasie jazdy powyżej 2000 obr ,przekręcam kluczyk i chodzi?Zawór pompy czy może coś prostszego ,dzieje się tak gdy szybko dodam gazu. .
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
Witam mam problem z Iveco daily 2008r. 2.3 hpi otóż oryginalny motor wywalił korbę bokiem więc kupilem drugi motor po przełożeniu silnika nie chce odpalić, brak ciśnienia na listwie popuszczając nakrętki przy wtryskach i kręceniu tylko delikatnie skapuje ropa w przelewach od wtrysków jest sucho, po sprawdzeniu komputerem diagnostycznym okazuje się że...
Witam ! Mam problem z iveco 32s14. W samochodzie zapala się kontrolka EDC po czym samochód traci moc. Byłem u mechanika który podpiął komputer i stwierdził usterkę czujnika ciśnienia turbiny. Wymieniłem czujnik na nowy i nic się nie zmieniła EDC dalej się zapala i samochód wchodzi w tryb awaryjny, ponowna diagnoza komputerowa i po raz kolejny ta sama...
jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
Problem z przelewami rozwiązany. "Zaciął" się jeden wtrysk i dawał zbyt wysokie ciśnienie na przelew. Tak powiedział mechanik. Ponoć mogło być to spowodowane tym, że kiedyś brakło mi paliwa i później zapowietrzenie przy wymianie filtra dopełniło dzieła 😉
w moim przypadku jak iveco "padło" to z powodu braku prądu na pompie paliwa tej przy zbiorniku paliwa a co do kontrolki wtrysku to wymienili jeden z czujników na pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam i życzę powodzenia
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. P ompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w...
Zobaczy, jak puści ostatnie górne uszczelnienie, to jednak rzadko pada i paliwo jedyną drogę ujścia ma do układu chłodzenia bo najgoręcej jest na dolnym uszczelniaczu, który traci swoje właściwości uszczelniajace. Można wyjąć wszystkie pompowtryski i tłoczyć powietrze do układu chłodzenia- spryskać płynem do sprawdzania szczelności wnętrze otworów pompowtryskiwaczy...
Ciśnienie zadane około 440 bar rzeczywiste dochodzi do 440. Ciśnienie na pompce wstępnej ok 1 bar. Po włączeniu zapłonu paliwo przelatuje przez powrót pompy wysokiego ciśnienia. Dodano po 3 Problem rozwiązany. Klient chciał zaoszczędzić na paliwie i przyznał się że tankował gdzieś w garażu. Padł regulator ciśnienia paliwa ciśnienie było zbyt wysokie.
Przy dieslu chyba jednak masz rację. Dawno temu czytałem o jakimś tam chipie, który obniżał temp., przez co ECU podawał więcej paliwa - auto jeździło jakby na "ssaniu" - ale to dotyczyło bęzyniaka. Niemniej jednak można kupić "powerbox-a" do diesla, który ingeruje głownie w ciśnienie doładowania i dawkę paliwa.
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
Podłączyliśmy go pod komputer i wyskoczył błąd P1671 regulator ciśnienia paliwa. Wynika z tego, że nie chodziło wcale o pedał gazu, tylko regulację wysokiego ciśnienia paliwa w zasobniku za pomocą zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1 - widok pompy wysokiego ciśnienia BOSCH poniżej). http://obrazki.elektroda.pl/8826458900_1...
Gdzieś łapie powietrze w układzie niskiego ciśnienia paliwa,może już w samym zbiorniku.Sama pompka na wstępnym filtrze też jest istotna. Dwa.Gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w układzie wysokiego ciśnienia i to może być np.zaworek na pompie, lub sama pompa, wtryskiwacze , pęknięty jedem z przewodów wysokiego (mało widoczny wyciek-mgiełka) Trzy.Utrudniony...
Panowie a jak w takim silniku wygląda sprawa dostępu do pompy paliwa wysokiego ciśnienia , czy do jej demontażu trzeba rozpinać rozrząd czy wystarczy odkręcić i odsunąć (zaczyna u mnie tam dosyć mocno się pocić od dołu patrząc niby mokra jest pompa wspomagania ale raczej to z pompy CR - jest nad nią a tam słaba jest widocznosc)
Tak się dzieje jak zalejesz paliwo zawodnione (wtedy gasisz i po kilku dniach już nie odpalasz) lub poszły syfy (opiłki) na wtryskiwacze np z pompy wysokiego ciśnienia albo paliwo dziadowskie, ale musiał by być naprawdę nie palne bo przeważnie chodzi kulowo lub nie wkręca się na obroty.
Dzięki rysunkom otrzymanym od stanisławpiotr, było mi dużo łatwiej zlokalizować najważniejsze części i od razu np wykluczyć awarię świec KTóRYCH AUTO NIE POSIADA :) Wymieniłem filtry paliwa, ale oczywiście nic to nie zmieniło i auto dalej odpalało z problemami. Niestety nie starczyło mi czasu na sprawdzenie układu wysokiego ciśnienia, bo samochód został...
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Witam. Mam problem z Iveco Daily 2,8 2007r. Problem polega na tym, że w ciągu 3 miesięcy wykończyło mi 4 pompy wtryskowe i nikt nie może mi poradzić co może być przyczyną? Wywala błąd 151 - układ wysokiego ciśnienia, powyżej maksymalnej wartości progowej i 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Z góry dziękuję...
Jesli silnik tak się zachowuje w pierwszej kolejności należy sprawdzić ciśnienie zasilania pompy paliwa przed filtrem paliwa Ciśnienie to wytwarzania. Jest przez elektryczną pompę paliwa umieszczoną pod samochodem na podłużnicy. Ciśnienie którego wartość to 3.5-5.5 bara jest ograniczane na zaworze umieszczonym na filtrze paliwa. Następną czynnością...
Witam potrzebuje pomocy mam Mascotta 150 km silnik od iveco podczas gdy auto potrzebuje wiekszej dawki paliwa odcina moc, wystarczy wrzucić na luz i auto dalej jedzie normalnie. Wymieniłem wtryskiwacze , pompę wysokiego ciśnienia, wyczyściłem zbiornik wymieniłem filtry i nic. Po wymianie pompy był spokój jakieś dwa miesiące ale objawy wróciły. Pomocy...
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
Witam wszystkich mam problem z Iveco 35c12 2.3hpi 2003r. Auto zgasło kontrolka wtrysku mrugała,po zdiagnozowaniu komputerem wirtha wyszło że uszkodzone są wtryski 1 i 4.Wtryski wszystkie zostały oddane do sprawdzenia i potwierdziło się 1 i 4 trzeba było zregenerować reszta dobra. Po zamontowaniu kontrolka wtrysku dalej mruga błędów wirth nie widzi :/...
ECU EDC BOSH M7 1. wlaczasz stacyjke (niekoniecznie uruchamiasz silnik) 2. przytrzymujesz przycisk diagnozy az do zapalenia kontrolki na desce rozdzielczej 3. puszczasz przycisk - kontroilka powinna zgasnac a po chwili o ile sa bledy wymrugac bład. 4. aby odczytać kolejne będy powtórzyć pkt 2-3. Jesli bład się powtarza oznacza to ze nie ma wiecej błedów....
Faktycznie jak ściągłem przewód powrotu paliwa to nie ma szans zatkać go palcem , tylko sprawdzaliśmy w porównaniu z innym czy właśnie nie są zamienione i są prawidłowo podpięte , czy jest możliwe że pompa CR jest nie szczelna i przepuszcza z wysokiego na niskie bądź na powrót hmm ? na powrocie ma być koło 1bara ?
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Czesc. Interesuje mnie wskaznik ilości paliwa w zbiorniku. Moze on byc zrobiony w ten sposób ze przy pelnym zbiorniku świecą sie led`y ( a przy zanikaniu :lol: paliwa w baku) ilośc swiecących diód sie zmniejsza. Da sie do takiego czegos wykorzystac jakis "manometr elektroniczny" ? bo tylko takie rozwiazanie dalo by sie u mnie zaszczepic w pojezdzie...
Czytam ST-6000 Wtryskiwacze sprawne na 100% z obrotami dziś sprawdzę. Własnie sprawdziłem obroty podczas odpalania , ponad 300obr/min i w końcu pojawił się jakiś błąd , kod 85 , niestety nie mam opisu. Dodano po 3 Podmnieniłem czujnik cisnienia na listwie i pompkę elektryczną , nic nie pomogło. Jak jak sie poluzuje przewód paliwowy idący od pompy do...
Jeśli jesteś pewny swego to twoja sprawa. Twierdzę że pomylone wężyki bo kiedyś sam pomyliłem i na przewód powrotny dawało dużo paliwa + ciśnienie na rampie na maksa (zawór bezpieczeństwa gwizdał) - nie analizowałem dlaczego tak się dzieje, ale wygląda na to że jeśli dasz 6bar z pompki zasilającej na powrót do zbiornika to pompa wysokiego ciśnienia...
Najpierw skasuj błędy,potem odczytaj pozostałe-jeżeli się pojawią na odpalonym silniku.12 -to W alternatora,w pierwszej kolejności naciągnij paski klinowe. Dodano po 4 Kasowanie błędów: 1.wciśnij i trzymaj przycisk CODE 2.włącz zapłon 3.wciśnij pedał hamulca 4. zwolnij hamulec 5.puść przycisk CODE 6.wyłącz zapłon Włącz ponownie zapłon i sprawdź czy...
Witam posiadam Iveco daily 50c13 125km silnik 2,8 nie odpala w niskich temperaturach, kręci i jak nie zapału w ciągu 4 sekund to zapala się kontrolka wtrysku (pulsuje powoli) odpadli na plaka lub na kable przy minus 20 stopni tylko zaciąg na długości dosłownie dwóch metrów odpadli bez problemu, po uruchomieniu dopóki nie ostygnie nie ma problemu, zostały...
Witam Szanownych Kolegów Proszę o pomoc w odpaleniu Iveco /daily 2001, 2.8 common rail/, już mi ręce opadły, walczę z nim 2 tydzień i nic, opisuję sutuację: - samochód był na chodzie wszystko sprawne, marchewka nie wykazywała żadnych błędów, problemem był cieknący olej z silnika, tak więc wyjąłem silnik, wymieniłem wszystkie uszczelki poza głową, włożyłem...
Witam wszystkich mam problem z iveco daily 2.3 hpi. Auto zostało kupione jako uszkodzone silnik nie odpalał, po podłączeniu pod komputer sprawdzeniu błedów itp wyszło że uszkodzony jest komputer silnika więc został oddany do speca który tym się zajmuje potwierdził usterkę komputera i sprzedał mi sprawny po podłączeniu do samochodu auto dalej nie odpala...
witam Niestety po kodach błędów nic nie powiem, ale z doświadczenia podejrzewam ze blokuje sie zawór regulujący ciśnienie paliwa(zawór znajduje sie na pompie wysokiego ciśnienia z tyłu, przykręcony jest na dwa torxy) na początek zdemontuj zawór przemyj go,włącz zapłon z miejsca po zaworze wyleci paliwo (wypłucze pompe) zamontuj zawór i sprawdz. Powinno...
kolego wopor - bzdury wypisujesz! Cisnienie paliwa w ukladzie jest ZMIENNE! Wynosi od ok 250 bar do ok 1500bar (przyklad iveco daily) i zmienia sie zaleznie od obrotow, obciazenia cisnienia doladowania, temperatur itd Jest regulowane przez zawor na pompie CR. W pierwszej generacji ukladow zawor jest po stronie wysokiego cisnienia, w 2 generacji sterowana...
Witam. Problem z Iveco Daily 3.0 HPI 2004r. Auto nie odpala. Około miesiąca temu zaczęło odpalać tyko na plaka. Następnie całkiem rzuciło palenie. Okazało się że wtryskiwacze puszczają paliwo przelewem. Wtryski zrobione i już nie odpaliło. Napiszę co zostało wymienione: -wtryski zregenerowane -pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona (jest ok) -czujniki...
https://obrazki.elektroda.pl/2118984400_... https://obrazki.elektroda.pl/1739833400_... https://obrazki.elektroda.pl/1973317700_... https://obrazki.elektroda.pl/8955142100_... ECM 45 Prv rail senzor we change but same truck show yelloW ECM going not going power ( bad working like fuel...
A więc tak. Ustawiłem pompę zgodnie z czujnikiem zegarowym na 1.37 mm podczas ustawiania musiałem przejść z 1.25 -> 1.37 czyli wychodzi na to, że pompa wyjściowo była wsadzona na pałę i nie wyregulowana. Po tym ustawieniu silnik jeszcze lepiej odpalał ale tak jak wcześniej nie miał mocy. Podkręciłem dawkę paliwa, musiałem też obniżyć obroty bo po podkręceniu...
Witam forumowiczów!Przeszukałem chyba wszystko co jest na necie na temat iveco daily...głowa pęka od nadmiaru informacji.Walcze dzielnie z moim iveciem,z elektryką,niestety poprzedni właściciel daleki był od trzymania instalacji w oryginale... Auto mam juz 3 lata,kontrolka wtrysku(błędu)świeciła od początku,niemiej jednak tydzień temu samochód przechodził...
wysokie cisnienie paliwa mercedes wysokie cisnienie paliwa błąd wysokie cisnienie paliwa
chrysler grand voyager usterka transformator ściemniaczem otwarcie obiektywu
mackie profx16v3 sterownik roweru elektrycznego
Dobranoc w ASCII – zapis kodów, konwersja, mikrokontrolery, UART, C, Python Alarm 257 w kotłach DEFRO - zatrzymanie silnika podczas cofania