Zawór na szynie/listwie.
Witam ponownie - problem rozwiązano Podmieniliśmy pompę wysokiego ciśnienia - bez efektu Daliśmy wtryski do regeneracji - sprawdzili i dwa zregenerowali - bez efektu W końcu już chcieli mi oddać auto i jak się okazało młody mechanik zaważył na śrubie przelotowej która znajduje się na powrocie różnice grubości (średnicy) w przekroju co blokowało odpływ...
Więc jeśli nie widać paliwa przy odkręconej rurce od wtrysku (podczas kręcenia) to powinienem podejrzewać pompę CR ? To więcej niż możliwe. Może pojawiły się jakieś mikronieszczelności na pompie. Nawet to 1300 to ciśnienie "że o la boga rety". Mogła głowiczka puścić gdzieś albo uszczelnienia do wymiany. Jak jeździłeś tyle czasu na awaryjnym to mogłeś...
Najszybciej sprawdzisz pompę na samochodzie, ale musisz mieć specjalną zaślepkę zamiast regulatora i wtedy pompa jest na max ciśnienie, a w miejsce przewodu wkręcasz manometr lub taki przewód zakończony czujnikiem z podłączonym czytnikiem (zestaw Delphi). I miałbyś jasność sytuacji.
masz 2 czujniki jeden w pompie i drugi w listwie. Jeżeli odpala to wtryskiwacze są ok nie powinny lać górą, ale po odpaleniu moze się któryś zawieszać, prawdopodobnie to jednak wina pompy - przy wyższych obrotach musi na wytworzyć wysokie ciśnienie - jeżeli go nie wytworzy to niestety czujnik na listwie odłączy sterowanie wtryskiwaczami
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Ale pompa paliwa elektryczna tak działa. Podaje ok 3-4 bar i paliwo wraca do baku. Paliwo jest cały czas w obiegu a pompa WC ma wytworzyć wysokie ciśnienie na listwę.
Witam Auto jak w temacie, Fiat Ducato 2,3 2015 rok, ma problem z odpalaniem (tzn odpala i zaraz gaśnie) Krotka Historia: W aucie rozleciał sie silnik, zanim właściciel sie zebrał do kupna nowego auto stało dłuższy czas, tak ze woda niestety zrobiła swoje i zalała sterownik, tak ze trzeba bylo dokupic drugi. W tej chwili nowy silnik jest na samochodzie,...
witam mam problem z autem Fiat ducato 2,8 jtd z 2005 r .zaczęło się od pęknięcia przewodu paliwowego na powrocie , potem auto ciężko paliło ,zrobiliśmy test na wtryski na przelew okazało sie ze 1 wtrysk leje ,2 trochę a 2 były dobre ,zrobiona regeneracja ,po przejechaniu pary km auto osłabło i i ciężko pali następne 2 wtryski zaczęły lać ,wstawione...
Fiat ducato 2004. Błędy P0191, P1671 Auto odpala ale po przegazowaniu gaśnie. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia. Regulator ciśnienia Egr Czujnik ciśnienia na listwie Skrzynka bezpiecznikow w silniku. Wyczyszczona pompka niskiego ciśnienia. Dwa wtryski lały. Zostały wymienione. Istotne może być to że ciśnienie rzeczywiste to okolo 200 bar a zadane...
Cześć, Kupiłem Fiata Ducato oddałem do zrobienia rozrząd i wymianę oleju z filtrem. Po odebraniu auta przejechałem 10km następnie pojawił mi się check engine i auto przeszło w tryb awaryjny. Po chwili całkiem stanęło i nie chciało odpalić. Auto wróciło do mechanika. W międzyczasie odczytalem błędy P0089 (tanim modułem obd II). Podejrzewałem, że mechanik...
Witam - mam problem z ducatem 2004 silnik 2,3 . Miałem awarię - korbowód bokiem wyszedł .Kupiłem kompletny silnik , zamontowałem i nic .Jedyną rzeczą jaką dałem ze starego silnika była listwa wtryskowa . Komputer diagnostyczny pokazuje błąd p0190 i nie da się go wykasować . Ciśnienie paliwa na listwie słabe i co najciekawsze - brak impulsów na wtryski...
Fiat ducato z 2005 roku po odpaleniu ciśnienie wzrasta do ok 300 barów i powoli zaczyna rosnąć na biegu jałowym i gdy zbliża się do 620 odcina zapłon i wyłącza silnik wtedy chyba zadziała zawór bezpieczeństwa na pompie. Jak rozepnę czujnik ciśnienia na listwie to auto normalnie odpala i nie gaśnie tylko wtedy jest w trybie awaryjnym. Jak sądzicie czy...
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
Zmierz oscyloskopem sygnał z czujnika ciśnienia na listwie
Jest to boxer z silnikiem 2,8 hdi taki jak w ducato. maxymalna predkosc jaką można osiągnąc to 110 km/h z wiellkim trudem na 4biegu a nie na piatym, bo brakuje mocy auto nie jest to wersja bez przepływomierza i egr-u Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar turbo na wolnych obr 1000 mbar max okolo 1950 mbar i utrzymuje sie...
Kolego możliwe przyczyny to wtryskiwacz,czujnik ciśnienia listwy paliwowej lub sam układ paliwowy ewentualnie elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia, w razie pytań pisz na PW Pozdrawiam
Ducato 2,3 jtd 2005r zgasł i nie zapali. Pojawił siebłąd P0191 nawe po odpaleniu na plaku z przelewu wtryskiwaczy nie leci gram paliwa. Podejrzewam pompę wysokiego cisnienia ale zastanowił mnie fakt że po przekreceniu stacyjki ,gdy włączy sie pompa w baku paliwo leci ciurkiem z przewodów przelewowych {akurat miałem je zdjęte z wtryskiwaczy} Paliwo...
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
Miałem podobny przypadek z 2,8 JTD. z tym że moi zgasili i już nie odpalili. Problem z wtryskiwaczami. końcówki wtryskiwaczy ok. lecz puszczały przelewami. pompa wstępna nie mogła dobić ćiśnienia na listwę i nie odpalał. jeżeli sprawdziłeś wtryskiwacze to sprawdz czy po0mpa elektryczna podaje wogóle paliwo do pompy wysokiego ciśnienia.
''jarek0041' My w swoim Ducato z takim silnikiem mieliśmy podobnie, nikt go nie sprawdzał pod kompem ale jak dodawałeś gazu to czasami nie było reakcji, gasł podczas hamowania, itp., najgorzej było po dłuższej jeździe jak samochód się mocno nagrzał. Kolega odkręcił plecionkę od masy pod silnikiem przeczyścił i od tamtej pory jest OK. Co do wycieku czy...
ducato ciśnienie listwie wysokie ciśnienie listwie ciśnienie listwie paliwa
funai telewizor instrukcja samsung opóźniony zasilacz złącze 20pin 24pin
ładowarka dynamo momenty dokrecania
Oszczędny grzejnik elektryczny do łazienki: wybór i porady Renault Koleos 2.0: Pomarańczowa kontrolka klucza i STOP