Wypadało by też sprawdzić jak z ciśnieniem na listwie CR podczas gazu w podłodze.
Podłaczyć komputer i będzie wiadomo jak ciśnienie na listwie i czy nie błędu wałka. Jak tam będzie ok to trzeba by sprawdzić kompresję. Nawet kręcąc wałem czy jest opór kompresji na wszystkich cylindrach równy lub nawet nie słychać jak syczy.
Właśnie na innym forum ktoś mi tak podpowiedział i jutro działam ze sprawdzeniem wtrysków !!! Dziękuję za podpowiedz - dam znać po sprawdzeniu :)
Czy udalo sie rozwiazac problem? Mam to samo, pompa w zbiorniku wymieniona, pompa wc wymieniona, zaworki podmienione, rozrzad sprawdzony, puszczone nowe przewody do zbiornika, auto odpala po zdlawieniu powrotu z pompy i pokazuje 1600bar na listwie i tyle tez ma na manometrze, gasnie po dodaniu gazu.
No to wartość przepływu jak jest problem (zadana i realna). Ciśnienie na listwie CR (też żądane i realne). Podobnie ciśnienie w dolocie za turbo. DPF jest na pokładzie?
Jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej w czasie kręcenia rozrusznikiem i jak jest prędkość rozrusznika?
nie wiem na czym się zastanawiasz, regulatory lubiły siadać, jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia, diagnoza na 20 minut roboty
Witam Mam od niedawna ducato z silnikiem 2.3. Auto rano w temperaturach około 7stp. C długo kręci i puszcza jasną chmurę po odpaleniu. Wyeliminowałem już troche tematów i jestem w kropce. Auto grzeje świece poniżej 5stp.C Świece i przekaźnik wymienione. Jak grzeje świece poniżej 5stp.C pali lepiej Kompresja na cylindrach 25 bar. Mierzona przez adapter...
Nie wiem jak to się zachowywało przed wiązka. Spróbuj mu zresetować adaptacje zaworu dozującego i niech się przyuczy. Jakie masz ciśnienie na listwie zmierzone względem żądanego?
A co mają korekty do odpalania auta? Wyjaśnisz gdzie podąża Twoja myśl? Jakie obroty widzi sterownik i jakie ciśnienie jest na listwie podczas odpalania?
witam mam podobn problem samochod po uruchomieniu gasnie. Ma wymienioną pompe wraz z regulatorem i jest tto samo. wymienilem czujnik cisnienia na listwie i jest to samo. Przed wymiana pompy cisnie po uruchomieniu roslo bardo szybko do ok. 600 bar i gasl. Po wymienia pompy cisnienie rosnie wolniej ale efekt jest taki sam ze cisnie wzrasta do 600 bar....
Może uszkodzony zawor na listwie. Ciśnienie na listwie mierzone rzeczywiście czy tylko odczyty z ECU?
Sprawdź ciśnienie na listwie jakie widzi.
Witam. Panowie mam właśnie taki problem z Ducato 2.8 JTD. Zaczęło się od tego iż samochód nagle przestał palić po podłączeniu do kompa, komputer wykazał zbyt wysokie ciśnienie na listwie ok 700 atm. (A powinno być ok 300 atm.) Czujnik został wymieniony na nowy i dalej się dzieje to samo. Jeśli odłączę ten czujnik na listwie auto chodzi prawie normalnie...
Cześć, Kupiłem Fiata Ducato oddałem do zrobienia rozrząd i wymianę oleju z filtrem. Po odebraniu auta przejechałem 10km następnie pojawił mi się check engine i auto przeszło w tryb awaryjny. Po chwili całkiem stanęło i nie chciało odpalić. Auto wróciło do mechanika. W międzyczasie odczytalem błędy P0089 (tanim modułem obd II). Podejrzewałem, że mechanik...
Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie identycznie zadane i żądane i nie zgaśnie. A jak mu przyciśniesz to co pokazuje? Może pompka w zbiorniku nie wyrabia? Sprawdzałeś jej ciśnienie podczas deptania? Z tymi przelewami wtrysków to sprecyzuj bo raz piszesz że na przelewie...
Tester pokazuje ci jakie jest oczekiwane ciśnienie w danej chwili. przy rozruchu i na wolnych obrotach powienien mieć 230-250bar wzrost obrotów wzrost ciśnienia. Piszę oczywiście o ciśnieniu paliwa na listwie
Cześć. Zdecydowałem , że auto oddam do elektryka. Podpiął pod jakiś diagnoskop (profesjonalny) i odczytał parametry bieżące. Ciśnienie na listwie pokazywało 1500 bar a w rzeczywistości nie było tam żadnego ciśnienia (sprawdził popuszczając jedną ze śrub). Czujnik był nowy więc wina leżała po stronie kabli lub komputera. Po kilku godzinach otrzymałem...
Jak kolega napisał ciśnienie na listwie lub brak synchronizacji
W tym przypadku bez diagnostyki nie pojedziesz dalej tj: - jakie dokładnie jest ciśnienie po niskiej stornie zasilania paliwem (czyli ile ciśnienia robi pompa z bakU) - diagnoza komputerem czy na listwie w trakcie kręcenia pojawia sie ciśnienie i jaka ma wartość - czy obrotomierz pokazuje jakies obroty w trakcie kręcenia ? - zasilanie sterownika ? M.
Przy zaślepionym regulatorze do celów diagnostycznych pompa powinna tłuc ciśnienie jak tylko ma napęd, synchronizacja i immo nic tu do rzeczy nie mają. Przy sprawdzaniu na stole też masz tylko napęd i sterowanie zaworem lub zaślepkę. Tak ja bynajmniej sprawdzam pompę a i w zakładzie regenerującym, przy mnie w ten sposób sprawdzano pompę po naprawie.
witam mam problem z autem Fiat ducato 2,8 jtd z 2005 r .zaczęło się od pęknięcia przewodu paliwowego na powrocie , potem auto ciężko paliło ,zrobiliśmy test na wtryski na przelew okazało sie ze 1 wtrysk leje ,2 trochę a 2 były dobre ,zrobiona regeneracja ,po przejechaniu pary km auto osłabło i i ciężko pali następne 2 wtryski zaczęły lać ,wstawione...
Fiat ducato 2004. Błędy P0191, P1671 Auto odpala ale po przegazowaniu gaśnie. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia. Regulator ciśnienia Egr Czujnik ciśnienia na listwie Skrzynka bezpiecznikow w silniku. Wyczyszczona pompka niskiego ciśnienia. Dwa wtryski lały. Zostały wymienione. Istotne może być to że ciśnienie rzeczywiste to okolo 200 bar a zadane...
Nie wiem z tym zaślepieniem bo musiał bym rozdzielić przelew od pompy i wtrysków bo mi je rozwali jak wytworzy się ciśnienie a najlepiej zamiast zaślepiać założyć zaworek ciśnieniowy ok,3-4 bar. Kolego decybel na listwie wtryskowej 0 bar, bo nie mam ciśnienia z zbiornika [3-4 bar o którym piszesz ] mam podpięty zegar i mam 0 bar a pompka w zbiorniku...
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
Fiat ducato z 2005 roku po odpaleniu ciśnienie wzrasta do ok 300 barów i powoli zaczyna rosnąć na biegu jałowym i gdy zbliża się do 620 odcina zapłon i wyłącza silnik wtedy chyba zadziała zawór bezpieczeństwa na pompie. Jak rozepnę czujnik ciśnienia na listwie to auto normalnie odpala i nie gaśnie tylko wtedy jest w trybie awaryjnym. Jak sądzicie czy...
Jakie jest wtedy ciśnienie na listwie CR które widzi ECU? Może być problem z pompą CR lub z okablowaniem, rzadko z samym czujnikiem. P2456 to problem z czujnikiem ciśnienia różnicowego DPF. Na ogół zatkanie filtra. Mógł zdechnąć czujnik, przetarte wiązki, zatkane rurki od czujnika do DPF. DPF ponoć wycięty... Więc w ogóle nie powinien tego zgłaszać...
Witam - mam problem z ducatem 2004 silnik 2,3 . Miałem awarię - korbowód bokiem wyszedł .Kupiłem kompletny silnik , zamontowałem i nic .Jedyną rzeczą jaką dałem ze starego silnika była listwa wtryskowa . Komputer diagnostyczny pokazuje błąd p0190 i nie da się go wykasować . Ciśnienie paliwa na listwie słabe i co najciekawsze - brak impulsów na wtryski...
Witam mam problem z moim autkiem fiat ducato 2.0 JTD 84km Jak jest zimny silnik to ma ciężko odpalić,kreci ładnie ale tak jak by paliwo nie dochodziło...ale gdy wiozłem go za ciągu(co nie powinno się tego robić)odpalił z dotyku..ale nie równo pracuje faluje na ciepłym i zimnym silniku.w trakcie jazdy gdy dodam gwałtownie gazy i dojdzie do 25tys obrotów...
Witam Fiat Ducato 2,3 MultiJet rok 2006 (w nowej budzie, silnik Iveco) Zacznę od początku Koło miesiąca temu po odpaleniu silnik nierówno pracował,obroty falowały, silnik się dławił i nie za bardzo reagował na gaz.... Po chwili pracy wskakiwały obroty i już było ok. z dnia na dzień było coraz gorzej. Wizyta u mechanika...padnięty jeden wtrysk i na zimno...
z tego co pamietam, ale nie jestem pewien ABS i Airbag nie chodza na canie.(powtarzam nie jestem pewien co do ABSu). zmierz rezystancje miedzy liniami can. w iveco powinna wynosic 120ohm. a co do odpalania to najwazniejsze pytanie: jakie masz cisnienie na listwie common raily ??
A sprawdziłeś ciśnienia paliwa na listwie CR? Może problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa...
Parametry rzeczywiste do sprawdzenia i przede wszystkim EGR i jako kolega wyżej wtryski, ciśnienie na listwę, regulator na pompie.
Ciśnienie na listwie , jakie widzi obroty przy próbie uruchomienia, na placku pali?
Zmierz oscyloskopem sygnał z czujnika ciśnienia na listwie
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Raczej nie. Ale miałem podobny przypadek tylko u mnie wyglądało to tak, że włączał od razu 3 bieg i lekko szarpał bo było dużo obciążenie. W takim razie parametry ciśnienia na Listwie, przepływ z przepływki, ciśnienie doładowania podczas występowania problemu do analizy.
Na kompie parametry podawanego paliwa ok, wtryski też w normie, czujnik ciśnienia na listwie też ok
Wiazka na wtrystki sprawdzona przez zarowke 21 w, ECU ok na innym ducato odpala.Sygnal z walku i walka ok, cisnienie na listwie ok. nie mozna skasowac P062B wysterowanie wtryskiwacza.
Witam.Problem z Ducato 2.3 2012r na ster.marelli.Błąd P0002- 87.Ciśnienie na wolnych 1500 bar , po dodaniu gazu spada aż do zgaszenia silnika. Podmieniony,czujnik na listwie,zawór w pompie. Wszystko zaadaptowane.Przy teście zawór się oddzywa.Jakieś pomysły? :cry:
Przecież to oczywiste, regulator steruje ilością paliwa na listwę a czujnik mają mierzy, skoro czujnik pokazuje prawidłowo (bo został podmieniony) to pozostaje regulator do wymiany.
a jakie daje ciśnienie na listwę wtryskową przy 110 km? Ja bym się skupił czy czasem dpf jest prawidłowo poczyszczony, częste są przypadki że usuwają nieprawidłowo.
Kolego możliwe przyczyny to wtryskiwacz,czujnik ciśnienia listwy paliwowej lub sam układ paliwowy ewentualnie elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia, w razie pytań pisz na PW Pozdrawiam
Witam proszę o pomoc ponieważ nie mam już pomysłów co dolega w moim aucie. Opala i po dwóch sekundach gaśnie ? IMMO jest ok mam pozwolenie na start, klucz czyta dobrze. Nowa pompa oraz regulator Nowy czujnik ciśnienia na listwie cr Cztery nowe wtryskiwacze nowe ecu kable od czujnika ciśnienia cr ok oraz do regulatora ok silnik gaśnie ponieważ już po...
Tak, mało tego gdy byłem przy odpalaniu u pana mechanika kiedy już odpalił na plaka i nie dodawało się momentalnie gazu auto odpalało normalnie, ale w momencie dodaniu gazu energicznie - gasło i już nie palił, jedynie palił na plaka. Co do układu zasilania stwierdził że ciśnienie na listwie OK, regulator ciśnienia na pompie też, choć sugerowano mi wymianę,...
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
warsztat jak każdy inny ciężko powiedzieć jaka jakość usług o referencje nie pytałem, ale zagadne go o te cisnienie na listwie. regeneracja wtrysków w serwisie diesla w słotwinie. ponieważ cały silnik był rozbierany wiadomo że wiele mozna bylo "popsuc" podczas naprawy ale jak to zdiagnozowac?
(at)emeryt2 Ja wiem, że rail to listwa, ale analizując podobne przypadki, czerpiąc wiedzę z internetu dowiedziałem się, że to może być - czujnik ciśnienia na railu, regulator na pompie, wtryski, pompa i ew. kable.
Ducato 2,3 jtd 2005r zgasł i nie zapali. Pojawił siebłąd P0191 nawe po odpaleniu na plaku z przelewu wtryskiwaczy nie leci gram paliwa. Podejrzewam pompę wysokiego cisnienia ale zastanowił mnie fakt że po przekreceniu stacyjki ,gdy włączy sie pompa w baku paliwo leci ciurkiem z przewodów przelewowych {akurat miałem je zdjęte z wtryskiwaczy} Paliwo...
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
Miałem podobny przypadek z 2,8 JTD. z tym że moi zgasili i już nie odpalili. Problem z wtryskiwaczami. końcówki wtryskiwaczy ok. lecz puszczały przelewami. pompa wstępna nie mogła dobić ćiśnienia na listwę i nie odpalał. jeżeli sprawdziłeś wtryskiwacze to sprawdz czy po0mpa elektryczna podaje wogóle paliwo do pompy wysokiego ciśnienia.
Odkręciłem rurkę na wyjściu z pompy do listwy i okazało się,że strumień ropy był cieńki ok 2mim,a oprócz tego stwierdziłem,że jest za małe ciśnienie.Myślałem jeszcze o 2 zaworach ciśnieniowych.Rok 2003.
Problem w tym, że nie wiemy na jakiej podstawie mówili, że to pompa. Jeśli ECU rejestruje spadek ciśnienia w listwie równie dobrze może to być regulator ciśnienia, czujnik ciśnienia albo przepuszczający/zawieszający się wtryskiwacz. Nawet jeśli wszystko wskazuje na pompę to i tak na decyzje o jej wymianie jest czas po jej wymontowaniu i przetestowaniu.
Witam, jadąc Fiatem Ducato 3.0 2007r 160 KM silnik zgasł i nie można odpalić, Uruchamiam silnik chodzi 1-2 sek i gaśnie. Po podłączeniu komputera pokazało błędy P-0090 (brak ciśnienia na listwie) P-0190 (regulator ciśnienia pompy wtryskowej) P-0093 (czujnik ciśnienia na listwie). Po skasowaniu błędów nic. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwowa w baku...
Powodem usterki był zawieszający/zacinający czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Działał, za chwile nie działał, auto nie pali, podpięty komp wszytko okey, próba odpalania, pali, i tak nieregularnie, auto świrowało. obstawiałem również regulator ciśnienia na pompie CR, wymieniony i nie pomogło. Dziękuje za pomoc i słuszne uwagi koledze Toszunio.
''jarek0041' My w swoim Ducato z takim silnikiem mieliśmy podobnie, nikt go nie sprawdzał pod kompem ale jak dodawałeś gazu to czasami nie było reakcji, gasł podczas hamowania, itp., najgorzej było po dłuższej jeździe jak samochód się mocno nagrzał. Kolega odkręcił plecionkę od masy pod silnikiem przeczyścił i od tamtej pory jest OK. Co do wycieku czy...
Witam samochód drugi raz podczas swojego żywota złapał P0191 czujnik ciśnienia listwy paliwowej- sygnał poza zakresem, sygnał nieprawidłowy. Ostatnim razem okazało się, że jeden wtrysk wyraźnie odstaje w próbie przelewowej. Zrobiłem logi dynamiczne fuel pressure, desired fuel pressure i fuel pressure regulation. Ciśnienie rzeczywiste przy maksymalnym...
Jest to boxer z silnikiem 2,8 hdi taki jak w ducato. maxymalna predkosc jaką można osiągnąc to 110 km/h z wiellkim trudem na 4biegu a nie na piatym, bo brakuje mocy auto nie jest to wersja bez przepływomierza i egr-u Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar turbo na wolnych obr 1000 mbar max okolo 1950 mbar i utrzymuje sie...
zacznijmy od poczatku : - Turbina , musi byc dobrana z glowa turbina z 324 TD mysle ze byla by odpowiednia gdyz diesel generuje mniej spalin i do wysokoobrotowego silnika 1.8 bedzie dobrze ale ogolnie to radzilbym Ci dobrac turbosprezarke z jakiegos 2.0 T gdyz taka turbina bedzie chlodzona woda i wiecej wytrzyma . Na turbo szykuj 800-1000zl bo jak mniemam...
Witam. A ja mam taki problem z ducato 2,2 puma. Po remoncie silnika jak odpalam to przez 10 -15 sekund pracuje idealnie, a potym czasie zaczyna wariowac rzuca go jakby nie chodzil na wszystkie gary. Wywala blad czujnika na listwie wtryskowej. Czujnik ten zostal wymieniony na nowy (nie pomoglo) wymienilem regulator cisnienia na pompe tez nic. Co moze...
Witam Mam problem z moim ducato 2.2 hdi 2007 rok czasami traci ono moc nie wkręca się powyżej 2 tysiący obrotów zaczyna dymić na czarno czasami potrafi zgasnąć na chwilę po chwili jest wszystko ok czasami można przejechać nim 1000 km i nic a czasami 10 i to się dzieję ponieżej podaję błędy które zczytałem zanim je wykasowałem Wysokoprezny (4HV - Visteon...
wysokie ciśnienie listwie ducato ciśnienie listwie peugeot wysokie ciśnienie listwie
zasilacz antenowy separator kondensator termometr ds18b20 arduino kondensator mniejszy zasilacz
magazyn excel reset tablet huawei
Pomiar elektryczny w sklepie z zabezpieczeniami topikowymi bez RCD Lokalizacja superkondensatora w Harman Kardon AVR 660