Tak, to jest to pudełko z wtyczką z boku i z takim bolcem.
W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
Tak, w stronę rozrządu. Zrób 3,5 - 4 i po temacie.
Ciągnie z serwa albo pomiędzy kolektorem ssącym z wydechowym (uszczelka). Pozdrawiam.
Witam. Udało się rozwiązać problem ?
Podepnę się pod ten temat gdyż mam podobny problem czasami gdy odpalę samochód obroty na biegu jałowym dochodzą do 3000, gdy jadę na 5 biegu powiedzmy 70 i obroty wtedy są w granicach 2000 to gdy wcisnę sprzęgło znów podnoszą sie w granice 3000 obr. Dodam jeszcze że nie pomaga przełączenie na benzynę. Auto to astra II 1.6 8V.
Zakupiłem łożyska firmy FAG (6002 C3) ,uszczelniacze wału standardowe (dałem 9zł za jednego ;p),silikon Dirko (szary),gaźnik TILLOTSON HU-133. Tłok jest jeszcze w dobrym stanie ( po zdjęciu wydechy i sprawdzeniu na tłoku nie ma żadnych rys sam cylinder tez wydaje się być dobry) silnik ma dobra kompresje i mam moc.Na wymianę tłoka zastanowię się później....
Kabelek ma dotykać tej blaszki tylko gdy dźwignia jest w pozycji 0. Łańcuch cały czas pracuje, bo masz za wysokie obroty biegu jałowego lub uszkodzone sprężyny w sprzęgle.
200 tyś to naprawde bardzo wysokie obroty,a tak poważnie to sprawdż podciśnienia lub linkę od gazu czy przepustnica się zamyka.,ewentualny odczyt błędów mógłby pomóc.,
Te silniki - zwłaszcza na tych pompach - mają tak wiele przypadłości że diagnoza przez internet to jak wróżenie z fusów ale na moje padł ci automat ssania. Tego typu ustrojstwo https://obrazki.elektroda.pl/3727267400_... które wkręcane jest w już nie pamiętam czy blok czy głowicę (bo dawno tego motoru na oczy nie widziałem) a drugi...
I to jest już ostateczny wpis dla potomnych żaden TPS żadna nieszczelność w dolocie a co do Ciebie robokop to jesteś bardzo zgryźliwy obstajesz cały czas przy jednym nie wiem czym tam jeździsz na co dzień ale skoro u ciebie ciśnienie w kołach pomaga to se dopompuj jeszcze więcej powietrza w balony i na zapas do bagażnika włóż czujnik wymieniony problem...
I jak tam kolego rozgryzłeś ten problem z obrotami bo u mnie to samo i już nie mam sił
Ale w ASO nie ma magików. Są mechanicy szkoleni we Francji, czy gdzieś tam. Sami mi to mówili gdy przy mnie zdejmowali klemę. Pytałem wcześniej co należy zrobić poczas wymiany/odłączenia akumulatora. Bo przecież nie będziesz robił blacharki w aucie nafaszerowanym elektroniką z podłączonym akumulatorem :) Pozdrawiam
a moze czujnik temperatury chłodzenia- ten dla kompa. jak jest walniety wtedy dzieja sie cuda.
To jest KE-Jetronic jeśli się nie mylę. Tam jest dużo więcej czynników wpływających na jałowe obroty, niż tylko nastawnik biegu jałowego. Potencjometr klapy przepływomierza, skład mieszanki, lewe powietrze...
tak zapytam o który potencjometr chodzi? od TPS-u? bo też zauważyłem, że na testerze daewoo przy podniesionych obrotach było 30 stopni co uznałem za niemożliwe i błąd testera, ale jak widac cos w tym jest. Tak jeszcze zapytam od czego zależy w tym aucie ustawienie zapłonu? oprócz czujnika wałka i wału kobowego
Niedawno robiłem taką mazdę znajomemu tylko tam problemem były za wysokie obroty na biegu jałowym. To co u ciebie jest to może być źle ustawiony zapłon. Obroty biegu jałowego w trybie serwisowym powinny trzymać na ok. 800obr,/min. Trzeba ustawić obroty biegu jałowego. Jeśli nie ma innych usterek, należy ustawić potencjometr położenie przepustnicy (TPS)....
Wyczyść przepustnice. Czy jak odłączysz zawór biegu luzem (silniczek krokowy) obroty spadają. jAK wyglada TPS
Za wysokie te obroty. Szukałbym nieszczelności w dolocie, ale na początek zaordynuję diagnostykę komputerowa. Dobry sprzęt pokaże jakie obroty są docelowe.
Witam ,jestem od niedawna posiadaczem Astry 1.7 dti ( isuzu) , nie wiem czy to normalne ale mam chyba zbyt wysokie obroty biegu jałowego 1100/ min czy to normalne, czy moze ktos wie jak sie to reguluje i gdzie . Dziękuje za odpowiedz.
Nie, znaczy to, że najwidoczniej przepustnica się nie domyka, lub zawieszony jest zawór mieszanki rozruchowej (ssanie). Nieszczelność w dolocie przed gaźnikiem nie spowoduje wchodzenia silnika na obroty. Trzeba obejrzeć dokładnie gaźnik. A jak się zachowuje po całkowitym wykręceniu wkrętu regulacji biegu jałowego (całkiem zamkniętej przepustnicy)?
Dziekuje za odpowiedź. A co do adaptacji przepustnicy, to ją wykonałem mimo iż mam przepustnice sterowaną linka nie na potencjometrze. Ale to nic nie dało. Zostaje jeszcze sprawdzić ten "nowy" sterownik :)
Czujnik TPS.
Zgodnie ze sztuką to należy najpierw doprowadzić do porządku silnik działający na benzynie. Czyli te zbyt wysokie obroty na biegu jałowym. Może zabrudzona przepustnica i/lub przełącznik biegu jałowego. To że zdejmiesz nogę z gazu oznacza jedynie, że linka cięgna gazu powinna się cofnąć zamykając przepustnicę i włączając mikrostyk biegu jałowego. Jeżeli...
Sprawdzić działanie nastawnika biegu jałowego , czujnik położenia przepustnicy /może być przetarta ścieżka potencjometru/ , lewe powietrze.
Witam Miałem ten sam problem w 1.6 16V, jednak po przełączeniu na benzynę po kilku może kilkunastu sekundach obroty wracały do normy. Dodatkowo czasem występowało przygasanie silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, czasem przygasał czasem wisiał na obrotach. Pomogła regulacja dawki gazu dla biegu jałowego a konkretnie zmiana zakresu pracy krokowca...
Witam Usterki które opisałeś ,czyli wysokie obroty i wysokie spalanie raczej są powiązane ze sobą .Proponuję na początku sprawdzenie rzeczywistej temperatury silnika ,czyli termostatu i czujnika temperatury.Następnie sprawdzenie nastawnika biegu jałowego i czujnika położenia przepustnicy. Druga część usterek związana ze światłami to brak masy w tablicy...
Witam Z moich doświadczeń z 126p w podobnego rocznika (1991) pamiętam iż takie objawy, to właśnie źle wyregulowany gaźnik, a dokładnie obroty biegu jałowego. Napiszę krótko: uruchamiasz silnik po nocnym postoju, po 10 sekundach pracy wyłączasz ssanie, czy bez ssania silnik choć kulawo, ale pracuje nadal? Jeśli pracuje, bo bez ssania nie powinien, to...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Teoretycznie podczas poźlizgu, przy ruszaniu na przykład, ABS wysyła do sterownika silnika żądanie obniżenia momentu obrotowego. Może się mu coś w głowie poprzestawiało i przesyła jakieś głupoty.
witam! mam problem z moją corsą A z 94 roku. po uruchomieniu silnika wszysto w normie lecz kiedy silnik się nagrzeje trochę obroty "na luzie" wędrują do góry i zatrzymują się około na 2300 obrotów . pozatym zapala się błąd komputera. mam w planie zrobić diagnostykę błyskową. wyczściłem już silniczek krokowy i podmieniałem na inny. co może być przyczyną...
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Koledzy potrzebuje pomocy. Mam w warsztacie VW Polo 1,9 SDI z 2000 roku. Silnik AEY. Przyjechał z problemem ... bład przepustnicy... G-79 ...był to problem z przewodami.Rozwiazałem go, przewody łapały mase, ale naprawiłem. Błąd juz się nie pokazuje ale silnik ciagle chodzi na okolo 1200 1300 obr/min. Bede teraz probowal zmieniac element po elemencie....
Astra G i linka gazu? jaki tam jest silnik (oznaczenie) Typ: 1.4 16V Oznaczenie: Z14XE Dodano po 5 Odłacz kleme na 20 minut i podłacz i zobacz czy sie ustabilizuje, jesli nie to stawiam na lewe powietrze które sielnik zasysa gdzies na łaczeniu kolektorów dolotowych za przepustnica, a pali sie check engine?? jesli tak to podłącz czytnik kodów usterek...
Mam problem z obrotami silnika.Stało się to nagle, staję na światłach a obrotomierz zostaje na 1300.rano trudno odpalić silnik, kiedy się nagrzeje(po 5 min pracy) bieg jałowy wzrasta do 1300 i waha się do 1500 i ani grama mniej. nie kopci jakoś dziwnie ma po prostu za wysokie obroty biegu jałowego po nagrzaniu. Proszę o pomoc nie chcę aby jakiś specjalista...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Jeżeli to coś pomoże to mam katalog części do: https://obrazki.elektroda.pl/7370539700_... Nie są to typowe schematy elektryczne, ale poglądowe jak poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/8559405500_...
Obroty biegu jałowego poza obrotomierzem który tam jest chyba do 6 000, a czerwone pole od 5000.
problem wciąż jest
Dasz radę ;). Daję opis z forum BMW http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=... - proszę moderatora o nieusuwanie linka :). Dodam, że robiłem to już 2 razy i sposób działa w 100% Prawie we wszystkich BM-kach, wcześniej, czy później pojawiają się problemy z układem chłodzenia. Jego niedomagania objawiają się ogólnie przegrzewaniem lub niedogrzewaniem,...
To że silniki mają tą samą budowę, nie oznacza że są takie same. Każda Yamaha posiada inne podzespoły, m.in. cylinder, głowicę, zawór wydechowy, zapłon, gaźnik, wydech. Wysokie obroty biegu jałowego sugerują nieszczelność komory korbowej silnika, zazwyczaj uszkodzenie uszczelniacza od strony zapłonu. Strzelanie w wydech może sugerować uszkodzenie modułu...
Takie objawy przy niskich i wysokich obrotach wskazują na brak odpowietrzania zbiornika paliwa. Musiałbyś zrobić test polegający na odkręceniu korka wlewu paliwa podczas pracy pilarki, tak aby ciśnienie się wyrównało. Jak obroty biegu jałowego spadną, a obroty odcinki także spadną, to tutaj będzie problem. Być może zaworek odpowietrznika nie jest całkowicie...
Pacjent Seat Cordoba Silnik benzyna 1.4 8V APQ AEX (wielopunktowy wtrysk) Aparat zapłonowy z czujnikiem Halla Cewka zapłonowa Przepustnica z silnikiem krokowym Czujnik temperatury, przepływomierz Załączam filmy z YT [url=https://www.youtube.com/watch?v=5RG... 1 [url=https://www.youtube.com/watch?v=0qb... 2 Filmy przedstawiają pracę...
Rozumiem że po wymianie dokonałeś adaptacji nastawnika biegu jałowego ( silnika krokowego) za pomocą testera . Czy pozostałe elementy przynależne do zespołu przepustnicy są czyste- wolne od mazi często spotykanej jako produkt uboczny działania odmy. Sprawdż działanie map -sensora.
Witam. EcoCondens Gold Plus 20kw. Czy mogę prosić o wskazówki jak wejść w menu serwisowe i zmniejszyć moc max? Objaw jest taki że piec grzejąc c.o. ciągle się wyłącza/przegrzewa L3. Wygląda to tak: włącza się na moc startową (minimalna) i przez ten czas jest ok. Temperatura zadana 30st na wejściu 20st. Następnie słychać jak momentalnie rozpędza się...
Dziękuję za odpowiedz. -Pompki pójdą do sprawdzenia ( czy ich zbyt mocne przesunięcie na fasolkach może powodować zbyt wysokie obroty na biegu jałowym?) -Kompresja od 24-25bar, szału nie ma ale tragedii też nie. -Rozrząd będę musiał zweryfikować ale jest tam kiepski dostęp więc najpierw posprawdzam inne rzeczy. -szklanki popychaczy wyglądały ładnie...
zgaśnie po zdjęciu wtyczki z zaworu wolnych obrotów , może servo puszcza ,
Powodem są zbyt wysokie obroty biegu jałowego lub uszkodzona sprężyna sprzęgła, ewentualnie samo sprzęgło. Do sprawdzenia też łożysko bębna sprzęgłowego. http://obrazki.elektroda.pl/7486765400_1...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Ustawiłem według wytycznych z innego forum i poszło, cytuje jak ustawilem: śrubę L wkręcamy do oporu(delikatnie aby nie zerwać gwintu) następnie wykręcamy w lewo o 1 pełny obrót.Ze śrubą H postępujemy w ten sam sposób.Śrubę T również możemy wykręcić o 1 pełny obrót.Uruchamiamy maszynę rozgrzewamy ją i dokonujemy regulacji dokładnej czyli odkręcając...
lanos wysokie obroty biegu jałowego wysokie napięcie biegu jałowego renault obroty biegu jałowego
analiza spalin piecu troubleshooting samsung wskaźnik płynu chłodniczego
analizator widma lodowkie samsunga
Objawy spalonego kondensatora w chłodziarce Siemens Bezpiecznik od radia w samochodzie - lokalizacja i wymiana