Tak, to jest to pudełko z wtyczką z boku i z takim bolcem.
W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
Tak, w stronę rozrządu. Zrób 3,5 - 4 i po temacie.
Ciągnie z serwa albo pomiędzy kolektorem ssącym z wydechowym (uszczelka). Pozdrawiam.
Witam. Udało się rozwiązać problem ?
Podepnę się pod ten temat gdyż mam podobny problem czasami gdy odpalę samochód obroty na biegu jałowym dochodzą do 3000, gdy jadę na 5 biegu powiedzmy 70 i obroty wtedy są w granicach 2000 to gdy wcisnę sprzęgło znów podnoszą sie w granice 3000 obr. Dodam jeszcze że nie pomaga przełączenie na benzynę. Auto to astra II 1.6 8V.
Zakupiłem łożyska firmy FAG (6002 C3) ,uszczelniacze wału standardowe (dałem 9zł za jednego ;p),silikon Dirko (szary),gaźnik TILLOTSON HU-133. Tłok jest jeszcze w dobrym stanie ( po zdjęciu wydechy i sprawdzeniu na tłoku nie ma żadnych rys sam cylinder tez wydaje się być dobry) silnik ma dobra kompresje i mam moc.Na wymianę tłoka zastanowię się później....
Kabelek ma dotykać tej blaszki tylko gdy dźwignia jest w pozycji 0. Łańcuch cały czas pracuje, bo masz za wysokie obroty biegu jałowego lub uszkodzone sprężyny w sprzęgle.
200 tyś to naprawde bardzo wysokie obroty,a tak poważnie to sprawdż podciśnienia lub linkę od gazu czy przepustnica się zamyka.,ewentualny odczyt błędów mógłby pomóc.,
Te silniki - zwłaszcza na tych pompach - mają tak wiele przypadłości że diagnoza przez internet to jak wróżenie z fusów ale na moje padł ci automat ssania. Tego typu ustrojstwo https://obrazki.elektroda.pl/3727267400_... które wkręcane jest w już nie pamiętam czy blok czy głowicę (bo dawno tego motoru na oczy nie widziałem) a drugi...
I to jest już ostateczny wpis dla potomnych żaden TPS żadna nieszczelność w dolocie a co do Ciebie robokop to jesteś bardzo zgryźliwy obstajesz cały czas przy jednym nie wiem czym tam jeździsz na co dzień ale skoro u ciebie ciśnienie w kołach pomaga to se dopompuj jeszcze więcej powietrza w balony i na zapas do bagażnika włóż czujnik wymieniony problem...
I jak tam kolego rozgryzłeś ten problem z obrotami bo u mnie to samo i już nie mam sił
Ale w ASO nie ma magików. Są mechanicy szkoleni we Francji, czy gdzieś tam. Sami mi to mówili gdy przy mnie zdejmowali klemę. Pytałem wcześniej co należy zrobić poczas wymiany/odłączenia akumulatora. Bo przecież nie będziesz robił blacharki w aucie nafaszerowanym elektroniką z podłączonym akumulatorem :) Pozdrawiam
To jest KE-Jetronic jeśli się nie mylę. Tam jest dużo więcej czynników wpływających na jałowe obroty, niż tylko nastawnik biegu jałowego. Potencjometr klapy przepływomierza, skład mieszanki, lewe powietrze...
a moze czujnik temperatury chłodzenia- ten dla kompa. jak jest walniety wtedy dzieja sie cuda.
tak zapytam o który potencjometr chodzi? od TPS-u? bo też zauważyłem, że na testerze daewoo przy podniesionych obrotach było 30 stopni co uznałem za niemożliwe i błąd testera, ale jak widac cos w tym jest. Tak jeszcze zapytam od czego zależy w tym aucie ustawienie zapłonu? oprócz czujnika wałka i wału kobowego
Niedawno robiłem taką mazdę znajomemu tylko tam problemem były za wysokie obroty na biegu jałowym. To co u ciebie jest to może być źle ustawiony zapłon. Obroty biegu jałowego w trybie serwisowym powinny trzymać na ok. 800obr,/min. Trzeba ustawić obroty biegu jałowego. Jeśli nie ma innych usterek, należy ustawić potencjometr położenie przepustnicy (TPS)....
Wyczyść przepustnice. Czy jak odłączysz zawór biegu luzem (silniczek krokowy) obroty spadają. jAK wyglada TPS
Za wysokie te obroty. Szukałbym nieszczelności w dolocie, ale na początek zaordynuję diagnostykę komputerowa. Dobry sprzęt pokaże jakie obroty są docelowe.
Witam ,jestem od niedawna posiadaczem Astry 1.7 dti ( isuzu) , nie wiem czy to normalne ale mam chyba zbyt wysokie obroty biegu jałowego 1100/ min czy to normalne, czy moze ktos wie jak sie to reguluje i gdzie . Dziękuje za odpowiedz.
Nie, znaczy to, że najwidoczniej przepustnica się nie domyka, lub zawieszony jest zawór mieszanki rozruchowej (ssanie). Nieszczelność w dolocie przed gaźnikiem nie spowoduje wchodzenia silnika na obroty. Trzeba obejrzeć dokładnie gaźnik. A jak się zachowuje po całkowitym wykręceniu wkrętu regulacji biegu jałowego (całkiem zamkniętej przepustnicy)?
Dziekuje za odpowiedź. A co do adaptacji przepustnicy, to ją wykonałem mimo iż mam przepustnice sterowaną linka nie na potencjometrze. Ale to nic nie dało. Zostaje jeszcze sprawdzić ten "nowy" sterownik :)
Czujnik TPS.
Zgodnie ze sztuką to należy najpierw doprowadzić do porządku silnik działający na benzynie. Czyli te zbyt wysokie obroty na biegu jałowym. Może zabrudzona przepustnica i/lub przełącznik biegu jałowego. To że zdejmiesz nogę z gazu oznacza jedynie, że linka cięgna gazu powinna się cofnąć zamykając przepustnicę i włączając mikrostyk biegu jałowego. Jeżeli...
Sprawdzić działanie nastawnika biegu jałowego , czujnik położenia przepustnicy /może być przetarta ścieżka potencjometru/ , lewe powietrze.
Witam Miałem ten sam problem w 1.6 16V, jednak po przełączeniu na benzynę po kilku może kilkunastu sekundach obroty wracały do normy. Dodatkowo czasem występowało przygasanie silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, czasem przygasał czasem wisiał na obrotach. Pomogła regulacja dawki gazu dla biegu jałowego a konkretnie zmiana zakresu pracy krokowca...
Witam Usterki które opisałeś ,czyli wysokie obroty i wysokie spalanie raczej są powiązane ze sobą .Proponuję na początku sprawdzenie rzeczywistej temperatury silnika ,czyli termostatu i czujnika temperatury.Następnie sprawdzenie nastawnika biegu jałowego i czujnika położenia przepustnicy. Druga część usterek związana ze światłami to brak masy w tablicy...
Witam Z moich doświadczeń z 126p w podobnego rocznika (1991) pamiętam iż takie objawy, to właśnie źle wyregulowany gaźnik, a dokładnie obroty biegu jałowego. Napiszę krótko: uruchamiasz silnik po nocnym postoju, po 10 sekundach pracy wyłączasz ssanie, czy bez ssania silnik choć kulawo, ale pracuje nadal? Jeśli pracuje, bo bez ssania nie powinien, to...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Teoretycznie podczas poźlizgu, przy ruszaniu na przykład, ABS wysyła do sterownika silnika żądanie obniżenia momentu obrotowego. Może się mu coś w głowie poprzestawiało i przesyła jakieś głupoty.
witam! mam problem z moją corsą A z 94 roku. po uruchomieniu silnika wszysto w normie lecz kiedy silnik się nagrzeje trochę obroty "na luzie" wędrują do góry i zatrzymują się około na 2300 obrotów . pozatym zapala się błąd komputera. mam w planie zrobić diagnostykę błyskową. wyczściłem już silniczek krokowy i podmieniałem na inny. co może być przyczyną...
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Koledzy potrzebuje pomocy. Mam w warsztacie VW Polo 1,9 SDI z 2000 roku. Silnik AEY. Przyjechał z problemem ... bład przepustnicy... G-79 ...był to problem z przewodami.Rozwiazałem go, przewody łapały mase, ale naprawiłem. Błąd juz się nie pokazuje ale silnik ciagle chodzi na okolo 1200 1300 obr/min. Bede teraz probowal zmieniac element po elemencie....
Astra G i linka gazu? jaki tam jest silnik (oznaczenie) Typ: 1.4 16V Oznaczenie: Z14XE Dodano po 5 Odłacz kleme na 20 minut i podłacz i zobacz czy sie ustabilizuje, jesli nie to stawiam na lewe powietrze które sielnik zasysa gdzies na łaczeniu kolektorów dolotowych za przepustnica, a pali sie check engine?? jesli tak to podłącz czytnik kodów usterek...
Mam problem z obrotami silnika.Stało się to nagle, staję na światłach a obrotomierz zostaje na 1300.rano trudno odpalić silnik, kiedy się nagrzeje(po 5 min pracy) bieg jałowy wzrasta do 1300 i waha się do 1500 i ani grama mniej. nie kopci jakoś dziwnie ma po prostu za wysokie obroty biegu jałowego po nagrzaniu. Proszę o pomoc nie chcę aby jakiś specjalista...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Jeżeli to coś pomoże to mam katalog części do: https://obrazki.elektroda.pl/7370539700_... Nie są to typowe schematy elektryczne, ale poglądowe jak poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/8559405500_...
Obroty biegu jałowego poza obrotomierzem który tam jest chyba do 6 000, a czerwone pole od 5000.
problem wciąż jest
Dasz radę ;). Daję opis z forum BMW http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=... - proszę moderatora o nieusuwanie linka :). Dodam, że robiłem to już 2 razy i sposób działa w 100% Prawie we wszystkich BM-kach, wcześniej, czy później pojawiają się problemy z układem chłodzenia. Jego niedomagania objawiają się ogólnie przegrzewaniem lub niedogrzewaniem,...
Takie objawy przy niskich i wysokich obrotach wskazują na brak odpowietrzania zbiornika paliwa. Musiałbyś zrobić test polegający na odkręceniu korka wlewu paliwa podczas pracy pilarki, tak aby ciśnienie się wyrównało. Jak obroty biegu jałowego spadną, a obroty odcinki także spadną, to tutaj będzie problem. Być może zaworek odpowietrznika nie jest całkowicie...
To że silniki mają tą samą budowę, nie oznacza że są takie same. Każda Yamaha posiada inne podzespoły, m.in. cylinder, głowicę, zawór wydechowy, zapłon, gaźnik, wydech. Wysokie obroty biegu jałowego sugerują nieszczelność komory korbowej silnika, zazwyczaj uszkodzenie uszczelniacza od strony zapłonu. Strzelanie w wydech może sugerować uszkodzenie modułu...
Pacjent Seat Cordoba Silnik benzyna 1.4 8V APQ AEX (wielopunktowy wtrysk) Aparat zapłonowy z czujnikiem Halla Cewka zapłonowa Przepustnica z silnikiem krokowym Czujnik temperatury, przepływomierz Załączam filmy z YT [url=https://www.youtube.com/watch?v=5RG... 1 [url=https://www.youtube.com/watch?v=0qb... 2 Filmy przedstawiają pracę...
Rozumiem że po wymianie dokonałeś adaptacji nastawnika biegu jałowego ( silnika krokowego) za pomocą testera . Czy pozostałe elementy przynależne do zespołu przepustnicy są czyste- wolne od mazi często spotykanej jako produkt uboczny działania odmy. Sprawdż działanie map -sensora.
Dziękuję za odpowiedz. -Pompki pójdą do sprawdzenia ( czy ich zbyt mocne przesunięcie na fasolkach może powodować zbyt wysokie obroty na biegu jałowym?) -Kompresja od 24-25bar, szału nie ma ale tragedii też nie. -Rozrząd będę musiał zweryfikować ale jest tam kiepski dostęp więc najpierw posprawdzam inne rzeczy. -szklanki popychaczy wyglądały ładnie...
zgaśnie po zdjęciu wtyczki z zaworu wolnych obrotów , może servo puszcza ,
Witam. EcoCondens Gold Plus 20kw. Czy mogę prosić o wskazówki jak wejść w menu serwisowe i zmniejszyć moc max? Objaw jest taki że piec grzejąc c.o. ciągle się wyłącza/przegrzewa L3. Wygląda to tak: włącza się na moc startową (minimalna) i przez ten czas jest ok. Temperatura zadana 30st na wejściu 20st. Następnie słychać jak momentalnie rozpędza się...
Powodem są zbyt wysokie obroty biegu jałowego lub uszkodzona sprężyna sprzęgła, ewentualnie samo sprzęgło. Do sprawdzenia też łożysko bębna sprzęgłowego. http://obrazki.elektroda.pl/7486765400_1...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Ustawiłem według wytycznych z innego forum i poszło, cytuje jak ustawilem: śrubę L wkręcamy do oporu(delikatnie aby nie zerwać gwintu) następnie wykręcamy w lewo o 1 pełny obrót.Ze śrubą H postępujemy w ten sam sposób.Śrubę T również możemy wykręcić o 1 pełny obrót.Uruchamiamy maszynę rozgrzewamy ją i dokonujemy regulacji dokładnej czyli odkręcając...
Jak wyregulować gaźnik w silniku 2-suwowym (pilarka, kosa). Poniżej przedstawię ogólne informacje jakie czynności należy wykonać w celu prawidłowej regulacji gaźnika: 1. sprawdzamy stan filtra powietrza (filtr musi być czysty i drożny, przed regulacją gaźnika należy go oczyścić lub wymienić na nowy). Jeżeli wykonamy regulacje na brudnym filtrze powietrza...
Silnik poskładany, ale przydała by mi się jeszcze informacja gdzie w tym aucie jest/powinien być filtr par paliwa. Węzyk idący od zbiornika kończy się pod akumulatorem i nie jest nigdzie podłączony. Nie wiem też do czego jest zaworek przy filtrze paliwa, wogule to najlepiej jakby ktoś mi podpowiedział jak mają być podłączone wszystkie wężyki podciśnienia....
Pierwsza sprawa napisz jakie tam oznaczenie silnika. Czy jest to silnik na jednopunktowym wtrysku? W jaki sposób resetowałeś komputer, przez odpięcie aku czy przez podłaczenie pod jakiś "wykrywacz" A sprawdzałeś czy nastawnik przepustnicy i czujnik temp silnika ten zielony działaja poprawnie? W jednopunktowych silnikach może być jeszcze sprawa pomieszanych...
Witam, a może któryś z Kolegów miał styczność z Renówką Safranką?? Interesuje mnie wszystko :) Np. dlaczego czasami obroty biegu jałowego są 1500, a często są normalne :) Sprawy elektryczne, no i diagnostyka - kody błędów, samodiagnoza... Różne spostrzeżenia :) Pozdrawiam :)
Witam czy problem został rozwiązany? Mam podobny problem z Astrą G 1.7 dt (symbol z dowodu) silnik oplowski nie isuzu turbo diesel z intercoolerm, według Vin 68KM. Problem polega na tym, że po wrzuceniu biegu jałowego w czasie jazdy auto wkręca się na wysokie obroty. Wymienione były już pedał gazu z potencjometrem, wtryski, pompa wtryskowa była regenerowana....
Czesc. Możecie mi wyjaśnić jaką funkcję *do czegosłuży, po co jest( silniczek krokowy w samochodach wwielopunktowych wtryskowych silnikach. Ja osobiście mam matiza i cośb mu się stało i ma wysokie obroty biegu jałowego i podobno wina w silniczku krokowym, ale co on robi. Sławek.
Rok produkcji 2007-2009. Przyczyna błędu 16555 czy zbyt wysokich obrotów biegu jałowego po włączeniu klimatyzacji ?
Ale to nie tylko problem wysokich obrotów biegu jałowego ale też falujące obroty i czasami dławi silnik przy dodawaniu gazu . Czy jest tu jakaś zasada ustawiania gaźnika w kosach DOLMAR SACHS ? Słyszałem , że przy niektórych kosach należy jedną śrubkę dokręcić w prawo do końca , następnie odkręcić ją 2,5 obrotów i z tej pozycji ustawiać pozycję drugiej...
Jumper 2.0 hdi bluehdi. Błędy uczenia wtryskiwaczy, błąd p035 o ile dobrze pamiętam, podniesione obroty biegu jałowego na ok 1200, Ciśnienie paliwa w kolektorze ok. 550 mpa. Co może być powodem takiego stanu? Dodano po 6 Korekty wtryskiwaczy każdy po ok. +1.0.
W większości samochodów produkowanych już od lat 80-tych występuje tzw. podwyższony bieg jałowy, który polega na podniesieniu o pewna wartość normalnych obrotów biegu jałowego w czasie, gdy czujnik prędkości pojazdu wskazuje na to, że samochód się toczy, a silnik pracuje na luzie i wolnych obrotach. Takie działanie jest zamierzone przez producentów....
Cześć. Co mogło się stać Matizowi. zabrałem na noc do ładowania akumulator i po podłączeniu na drugi dzień troszkę zwariował. Brak obrotów biegu jałowego. Są wysokie a w trakcie jazdy zauważyłem, że na luzie silnik raz wpada na obroty a raz są w miarę nrmalne, czego przedtem nie było bo zaczęło się tylko od wysokich brotów. W instrukcji jest mowa o...
witka moze ktoś mi to wyjaśni: co może być przyczyną tego, że silniczek krokowy- na biegu jałowym długo trzyma na wysokich obrotach :? poprostu: po włączeniu biegu jałowego minie jakieś 6-10 sek zanim zejdzie z obrotów do normalnego poziomu wiecie o co chodzi?
Zbyt wysokie obroty biegu jałowego lub uszkodzona sprężyna w sprzęgle odśrodkowym.
Za wysokie obroty biegu jałowego lub coś z elektrozaworkiem biegu jałowego...
może to silniczek biegu jałowego podaj czy to się dzieje na gazie czy na etylinie
Zmiana koła na jeszcze mniejsze bo w samochodzie przecież ma wyższe obroty biegu jałowego.
możesz zrobić fotkę pompy wtryskowej? ja miałem uszkodzony element podciśnieniowy właśnie od regulacji obrotów biegu jałowego ale w pompie bosch http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&B...
włącznik biegu jałowego jest zintegrowany z silniczkiem krokowym na zespole wtryskowym(takie czarne ustrojstwo na monowtrysku) itu on może być uszkodzony lub przetarte przewody w wiązce silnikowej pozdro
Rzeczywiscie nie ma tam tzw. silnika krokowego lecz zawór obejściowy powietrza sterowany elektrycznie ( bypass). Problem zwiększonych obrotów biegu jałowego może byc spowodowany podwieszaniem się klapy spiętrzającej. Występuje to zwłaszcza gdy jeździmy na gazie i czasem nastąpi wybuch w kolektor dolotowy. Może to być również spowodowane nieszczelnością...
- marac Jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie potencjometru przepustnicy? Jakieś konkretne parametry na wyjściach? - hazettt Silnik krokowy biegu jałowego wymieniłem na nowy. Nic to nie pomogło, ale po każdorazowym wyjęciu silnika krokowego obroty spadają do 500 przy pierwszej jeździe po zmontowaniu.
Sterownik nie widzi położenia biegu jałowego przepustnicy, stąd problem
A ja mam taką przypadłośc w swoje Ibizie 1.4 z 1998 r. Otóz... jak odpalam rano obroty są na poziomie 1,1 tys... się zgodze... zimny ale jesli sie rozgrzeje to przy zwalnianiu i wlaczeniu jałowego biegu i zatrzymaniu samochodu obroty spadaja do 2 tys obr a po kilku ok 5-7 sekundach spadaja do ok tysiaca. Czy w tym przypadku ktoś coś może mi poradzić?...
Obroty biegu jałowego 888 to jest porządanie jałowe. Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM to znaczy, że nie została dokonana korekta podniesienia obrotów. Cisnienie jest za duże, nie powinno być większe niż 40kpa, zasadzie 33-35kPa
kon-dar Mam ten sam problem. Zawór obrotów biegu jałowego jest O.K. Najpierw go rozebrałem (ponoć jest nierozbieralny :D ),wyczyściłem (wnętrze świeci się jakby dopiero z fabryki wyszedł), złożyłem i d.pa blada. Podjechał brat ze swoim B3 z silnikiem 2E, podłączyłem mój zawór do jego auta - zaczął "dzwonić". U mnie zawór nieco się uchyla i czuć lekkie...
Wg mnie to dwie rzeczy mogą powodować taki stan. Albo czujnik temp silnika (ten zielony) 80% takich przypadków. Albo czujnik tlenu - sonda lambda słabo już reaguje. Pytałem czy obroty falują po rozgrzaniu silnika bo to są typowe objawy dla tych silników (z uszkodzeniami które wymieniłem). Pytałem czy pali się kotrolka SERV bo wtedy zwykle silnik pracuje...
Ford Mondeo '97 ZETEC-E 1,6 ECC-V (benzyna) Mam problem z wysokimi obrotami biegu jałowego >=2000obr/min zarówno na gorącym jak i zimnym silniku Sprawdziłem niemal wszystko, tzn: -przepływomierz (po odłaczeniu silnik chodzi nierówno z tendencją do gaśnięcia - założyłem inny, bez róznicy w działaniu silnika) -szczelność układu powietrznego (po zatkaniu...
Masz do wymiany masz stabilizator biegu jałowego (nie jest to silnik krokowy). Mycie go nic nie pomoże.
zamykając temat udało mi sie zdiagnozowac ten samochodzik dzieki waszej pomocy :) a zeby ten post byl uzyteczny" - ten samochud nie diagnozuje sie przez bezpieczniki... -da sie zdjagnozowac przez kody migowe przy pedale sprzegla instrukcja: Odczytywanie migowych kodów błędów Audi oraz VW Przeprowadzanie testu: - Włączyć zapłon - Przeprowadzić przynajmiej...
UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 010 - Kody błędów nie zaprogramowane 012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 013 - Sonda lambda - brak sygnału 014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 015 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 016 - Czujnik...
Możliwe że pękła sprężyna w sprzęgle, lub masz po prostu zbyt wysokie obroty biegu jałowego.
Witam od nie dawna mam problem z reno megane scenik 2.0 98r, + lpg, polegający na trzymaniu silnik w zakresie obrotowym od 1200-2500, obroty oczywiscie wachlują lecz nie zawsze. czasem trzymają się jednej granicy np 2000. (objawy sa takie same na LPG jak i benzynie) Próbowałem czyścic benzyną zawór regulacyjny powietrza biegu jałowego niestety bez efektu....
Kolejny przykład "nie znam się na samochodach, ale za to mam fejsik!" W parametrach nic szczególnego nie widać.
Wygląda na lewe powietrze (te wyższe obroty biegu jałowego)
Jak sprawdzić czy ten zawór regulacyjny biegu jałowego jest sprawny? Wyczyściłem go, ale pewności czy on działa poprawnie nie mam.
Witam wszystkich. Trafił mi się Scenic z 2000r z silnikiem 1.6 16v. Problemem jaki był to bardzo wysokie obroty biegu jałowego (1800-2500). Wymiana wszystkich zużytych uszczelnień kolektora ssącego załatwiła problem wysokich obrotów. Powstał natomiast następny problem - brak wolnych obrotów. Gaśnie od razu po odpaleniu, trzeba wcisnąć gaz i trzymać...
Po odłączeniu akumulatora ( więcej niż 15 min) po uruchomieniu zostawiam autko w spokoju aż do osiągnięcia temp włączenia wentylatora po czym gaszę i uruchamiam ponownie. Taką robiłem za każdym razem jak odłączałem bądź wymieniałem jakiś czujnik czy czyściłem silnik krokowy. A i tak przy okazji wracając do obrotów silnika wcześniej pisałem że mam za...
Na pewno masz właściwą membranę pompującą i zamontowaną od właściwej strony (membraną do korpusu)? Kupowałem zestaw Zama do McCullocha, a okazało się że membrana pompująca nie pasowała. Trzeba było kupić zestaw naprawczy od zupełnie innego gaźnika (membrany pasowały, zaworek iglicowy był większy). Gaźnik na primer powinien mieć dwa zaworki zwrotne:...
Powiem krótko sprzęgło musi być inaczej silnik 2T szybko by się uszkodził. To, że nie działa sprzęgło jak należy to znaczy, że się rozleciało (pewnie spadły sprężyny lub sama obudowa nie jest założona współosiowo i nie rozpina napędu na biegu jałowym). Tajemniczy kwadratowy otwór jest tutaj. https://obrazki.elektroda.pl/7470058900_...
Co może być przyczyną? Przyczyny mogą być tylko dwie, pierwsza - (zakładając że oryginalne sprzęgło) - za wysokie obroty biegu jałowego, druga to uszkodzone sprzęgło, czyli popękane, uszkodzone, rozciągnięte sprężyny.
To jest lista kodów usterek na "Scanii" 113 i 143 - 380/400/500hp Nie wiem skąd wziąłeś swoje opisy do tych usterek, te są na 100% ze Scanii. Czujnik biegu jałowego znajduje się w pedale gazu - jest dla bezpieczeństwa aby w razie złego kontaktu potencjometru gazu silnik nie wszedł w obroty. Max obroty powinne być ok. 2450-2550 jeśli będą większe silnik...
W tych śrubkach nie ma nic dziwnego. L jest od obrotów biegu jałowego H to śrubka od regulacji obrotów roboczych. Jeśli nie masz odpowiedniego klucza to wpisz w google ,, klucz do regulacji gaźnika" i albo kup albo sobie dorób albo poradź jakimiś szczypcami
Gaz i benzyna. Problem był od kilku miesięcy. Różne dziwne rzeczy sie działy z obrotami, za małe, gaśnięcie, za duże, sama wchodziła na wysokie obroty i ciągnęła bez pedału gazu, szarpała, dusiła się. Przeczyściłem solidnie przepustnicę. Problem z obrotami biegu jałowego i ogólnie problemy minęły po jakiś 2000 km ale jeden pozostał. Jak się silnik rozgrzeje...
Witam mam problem ze swoim autkiem jakim jest Opel Astra G 1.6 8v 75km 55KW X16SZR benzyna 1999r 210.000km przebiegu. Zanim opiszę swój dotychczasowy problem chciałbym podzielić się wcześniejszymi dolegliwościami asterixa. Od samego początku od kiedy go kupiłem były problemy z obrotami biegu jałowego tzn spadki w zakresie 20-50 wyczuwalne drgania silnika...
"Paliwo" nie ma nic wspólnego z takimi objawami, gdzieś ci łapie lewe powietrze.
Witam, czy może ktoś powiedzieć jaki należałoby dorobić adapter do tej pompy żeby ją ustawić na te fabryczne 1,00 +- 0,02 ? Ustawiłem rozrząd przed jej demontażem, wał na (O kreska T) wałek widzę że jest na równo z głowicą ale oznaczenie pompy odbiegało od tych cech na korpusie i obudowie (z resztą nie istotne). Pompa u pompiarza (silnik miał wysokie...
Witam użytkowników golfa MK2 benzyna gaz rok 91 pełny wtrysk. Kupiłem go niedawno i mam troche z nim problemów po pierwsze przy zapalaniu , nie zawsze ale wali mi w gaznik , bądz w filter aż zwali taką opaskę gumową póżniej postoi pół godziny i zapali.po drugie rozmawiałem z mechanikiem który twierdzi żę nie możę znaleść kostek do podłączenia pod komputer...
Poszukaj silniczek krokowy, możesz zobaczyć czy jak wypniesz kostkę to coś się zmieni i możesz jeszcze spróbować wypiąć kostkę w przepływomierzu czy będzie jakaś reakcja.
ad1.uszkodzony czujnik,przerwa,brak styku ad2.brak styku biegu jałowego /na przepustnicy/.
Możesz jeszcze sprawdzić czy nie ma czasami nieszczelności w kolektorze za przepustnicą typu jakieś sparciałe oringi pod przepustnicą , luźne wężyki podciśnieniowe do kolektora ssącego , wybita ośka przepustnicy itp. Producent nie podaje wartości obrotów biegu jałowego dla zimnego silnika. Podaje tylko dla rozgrzanego tak jak w załączniku.
Spalanie jeśli chodzi o gaz średnio 8,5 do 9 litrów, a benzyna do 8 litrów:) Kata wywalam bo już druga sonda mi siadła w ciągu 3 miesięcy(grzałka ,napięcie za wysokie i za niskie). W dodatku chyba wkład kata hałasuje.
lanos wysokie obroty biegu jałowego wysokie napięcie biegu jałowego ustawić obroty biegu jałowego
sprawdzić ciągłość obwodu instrukcja tester tranzystorów tryby serwisowe blaupunkt
kalkulator philips kalkulator philips
BK7231N Wi-Fi Dropouts: Power, Antenna, Firmware & Router Settings Troubleshooting Vaillant filtr pompy 160928 – czyszczenie, demontaż, konserwacja, uszczelka EPDM