W bagażniku pod dywanikiem.
w którym miejscu znajdują się czujniki temperatury? bo od wskaznika to wiem ale jest jeszcze jeden odpowiedzialny za sygnał który idzie do komputera... Proszę o wytłumaczenie lub pokazanie na zdjęciu gdzie się znajduje.
Jaki masz czas wtrysku i podcisnienie na wolnych obrotach?
Usterka czujnika nie wkręci silnik na 3tys.
Witam jezdze juz po wprowadzeniu nowych danych do komputera jakiees 2 miesiace.narazie jest ok. Pozdrawiam
Witam. Pacjent SEAT Cordoba I FL z 2002 roku, silnik 1.6 8V 75 km łapie wysokie obroty po rozgrzaniu na luzie. Potrafi dobić do 3tyś ni z gruszki ni z pietruszki podczas postoju. Zdarzenie występuje tylko na rozgrzanym silniku. Wymieniłem przepustnice ze sprawnego VW Polo z tym samym motorem. Problem nie ustąpił. Dodam, iz jak samochód ostygnie po wyłączeniu...
Wiem, że nie ładnie jest zmieniać zdanie, ale ta poprawa była związana z resetem komputera (po wymianie TPSa). Po przejechaniu kilkuset kilometrów jest niestety to samo. Nie mam już pomysłu co może być przyczyną... mogę jeszcze dodać, że na benzynie po uruchomieniu silnika działa on tak jakby mu ktoś dodawał i odejmował gazu (można to porównać z wciskaniem...
prawdopodobnie walnięty czujnik prędkości, słyszałem o takich przypadkach, ale nie zapewniam
Pacjent Seat Cordoba Silnik benzyna 1.4 8V APQ AEX (wielopunktowy wtrysk) Aparat zapłonowy z czujnikiem Halla Cewka zapłonowa Przepustnica z silnikiem krokowym Czujnik temperatury, przepływomierz Załączam filmy z YT [url=https://www.youtube.com/watch?v=5RG... 1 [url=https://www.youtube.com/watch?v=0qb... 2 Filmy przedstawiają pracę...
Witam, Od niedawna jestem posiadaczem Seata Cordoby 1,9 SDI 68 KM Problem polega na tym, że przy prędkości 100 km/h silnik ma około 2700 obr/min i jest dość głośno w aucie. Silnik AQM, skrzynia EAY, opony 185/60 R14, czyli wszystko jak być powinno, sprzęgło nie ślizga się a mimo to w samochodzie jest głośno i wyraźnie słychać że obroty są bardzo wysokie....
Witam wszystkich :) otóż mój problem się rozpoczął niedawno jak go kupiłem jakiś tydzień temu , był troche zalany to tego tak nie ujrzałem .Ostatnio wlałem bo się akurat skończył gaz z 9 litrów za 20zł .Mało dosyć nim jeżdzę do szkoły i z powrotem 35km przejechałem i zabrakło gazu .Choć i tak połowe drogi przejezdzałem praktycznie na benzynie zanim...
Sił już brak. Komputer pokazuje temperature cieczy chłodzącej 90 stopni w vagu, czyli jest dobrze. Samochód po rozgrzaniu łapie wysokie obroty powyżej 3000-4000. Przepustnica się sama otwiera. Próbowałem czyścić potencjometr od niej alkoholem ale nie dało to efektu. Jakieś pomysły??
Koledzy jeszcze jedno.Ja mam zapłon teraz cały czas opóźniony bo kiedy zrobię go normalnie to trzyma mi wysokie obroty .Na 99 przepustnica czy da sie to jakos zregenerowac??
Witam i bardzo proszę o radę. Seat cordoba 2000r 1,6 b ,75KM,kod silnika ALM,bez gazu Od wczoraj mam problem z falowaniem obrotów w swojej cordobie. Falowanie zaczyna się dopiero na ciepłym silniku, na zimnym 1100-1200rpm się utrzymuje więc normalnie tak jak zawsze było, natomiast jak się zagrzeje zaczynają się cyrki, podczas jazdy tj. powyżej 20km/h...
Saly - podłączyłem wedle twoich sugesti , kabel bezpośrednio na cewkę oraz też na pompę - dalej to samo i w tensam sposób gaśnie. CZYLI wprowadzam go np.na biegu 2 na wysokie obroty , zmieniam bieg na 3 i w tym momencie gaśnie. Dodano po 2 Oczywiście kabel+12 V podłączyłem bezpośrednio po zapłonie
Witam!! Tak jak w temacie Seat Cordoba silnik 1,6 kod 1F rok 92 mono wtrysk. Klijet sprowadzil mi to paskudztwo wczoraj i po przemierzeniu auta na piechotke wsio wyglada ok. Objawy sa takie: auto pracuje na wolnych obrotach dobrze, po lekkim dodaniu i tzrymaniu gazu auto jakby zaczyna przerywac tzn zachowuje sie tak jak by mu ktos zalozyl wylacznik...
Dzisiaj kolejny dzień badań załączam screeny z VAGA. Poniżej screen z pracy silnika zapłon ustawiony na 10 stopni. Silnik wyskakuje z ramy wypadają zapłony nie spala paliwa. Lamba zero reakcji: http://obrazki.elektroda.net/100_1255468... Poniżej zapłon wyprzedzony o 28 stopni. Silnik pracuje w miarę równo lambda "żyje" ale za wysokie obroty...
Witam Mój przypadek wygląda następująco: Samochód gaśnie po dodaniu gazu na zimnym silniku, wprowadzę silnik na około 2 tys. obrotów po czym puszczam nogę z gazu i silnik tak jakby się zaduszał obroty spadną poniżej 600, 500 auto przez kilka sekund jeszcze szarpnie i zgaśnie. Jak nie dodam gazu to rożnie czasem pochodzi kilka minut i nie zgaśnie a czasem...
Sprawdź osłonę katalizatora,osłonę kolektora wydechowego i blachę na skrzyni biegów,która zasłania koło zamachowe.
prawdopodobnie uszkodzony czujnik predkosci nie zawsze wyskakuje jako usterka chyba ze jest calkiem uszkodzony
Być może wadliwy akumulator. Takie też się zdarzają. Sprawdź ładowanie na wysokich obrotach - może dostawał za duże napięcie. Nie chce mi się wierzyć, że wszystkie bezpieczniki są całe. Ich wartości na pewno są odpowiednie?
a jeżdżę ostatnio mało. I już masz odpowiedz - silnik nie jest dobrze rozgrzany, pewnie krótkie trasy w cyklu miejskim - zrób dłuższą trasę, porządnie nagrzej silnik, przegon go na wyższych obrotach (coby pozbyć się nagaru i pomoc świecom oczyścić) - wtedy sprawdź czy masz zapach benzyny - gotów jestem się założyć ze będzie OK.
Zamiast usunąć usterkę chcesz dokładać kolejne? Zdejmiesz wężyk z EVAP to po prostu będzie ciągnął lewe powietrze i obroty będą wyższe, dopóki nie zaczną falować.
jaka jest masa tego autka? jaka moc silnika? optymalne obroty dla małych silników są chyba wyższe niż 2000 jakiego koloru są świece zapłonowe? (no ale jak startujesz ze świateł równo z alfami i bmw to nie szukaj usterki
Wymieniony czujnik wysokiego cisnienia od klimatyzacji i po temacie.
Ciśnienie paliwa jakie? W ogóle nie wchodzi na obroty czy wchodzi ale powoli?
Mam informacje od mechanika,że zapłon był przestawiany/ustawiany. Na jednym obroty bardzo niskie na drugim bardzo wysokie... Nie znam sie na tym ale mowił coś o opóźnieniu i wyprzedzeniu...
To jest czujnik ciśnienia w układzie. Wkrecony jest w odwilżacz. Prawdopodobnie jest za mało czynnika chłodniczego i czujnik wyłączył. Udaj się do serwisu. Acha ten drugi styk to czujnik nadciśnienia, jeżeli ciśnienie wzrośnie to wentylatory włączają sie na wyższe obroty żeby bardziej schłodzić.
Nastawnik fizycznie nie jest w stanie tak wysoko podnieść obroty. Masz sporą dziurę w dolocie i tyle.
Głównie zależy mi na jak najlepszym wyciszeniu silnika na obrotach jałowych przy zamkniętym aucie
witam! mam problem z cordobą 2001r. 1.6 (75 km) auto na wolnych obrotach dławi się i gaśnie lub gwałtownie wchodzi na wysokie obroty. byłem u 2 elektroników i w serwisie badania komputerowe nigdzie nic nie wykazały. w serwisie umyto przepustnice i nic nie pomogło dodam że założyłem niedawno gaz sekwencyjny ale problem pojawił się już wcześniej. na gazie...
Sonda na wolnych stoi, po dodaniu gazu, przytrzymaniu na wyższych obrotach pracuje, czas wtrysku spada. Auto też kiepsko odpala.
nie musisz tłumaczyć całości rzuć wędkę powiedz czego szukać Na temat wzbudzania alternatora na wysokich obrotach na tym forum powiedziano już wszystko, więc tylko poszukać.P
witam!mam seata cordobe z silnikiem 2.0 95r.mam te same problemy z obrotami i nie tylko.kod silnika 2E one były instalowane w golfach,pasatach,cordobach i toledo.po przerobieniu na gas psuje sie przepływomierz powietrza,drzwiczki ktore puszczaja powietrze blokuja sie o scianki i dopływ jest za mały badz za duzy wtedy silnik szaleje.najgorsze jest toi...
dobrze,baraka to uświadom mnie w którym seacie jest silniczek krokowy. Ja,jak dotąd nie widziałem,a przerobiłem tych seatów mnóstwo. Jeżeli silnik sostaje lewy luft,to sytuacja jest odnienna-ma za wysokie wolne obroty. Jeżeli na wtrysku wielopunktowym (apropo-co to pełny wtrysk?Są półpełne?) to sytuacja jest prosta-czyszczenie komina+nastawy podstawowe
Wracam do tematu, bo samochód postał i nie udało mi się przeprowadzić adaptacji. Próbowałem VCDS-Lite i VAG-COM, ale oba programy wyrzucają mi info, że ta opcja jest dostępna tylko w wersji płatnej. Może ktoś zna jakiś jeszcze program, którym można by zrobić adaptację? Tymczasem pojawiły mi się info o następujących błędach. Czy możliwe, że to jeden...
Jak dodam to wogole nie zalapie dopiero po chwili kręcenia, a znowu jak juz odpali to jak trochę rusze pedałem gazu to go dlawi, dopiero po chwili pracy można go wkręcić na wyższe obroty, ale rano jak juz odpali to potem już ładnie odpala
A no niby nieoczekuje od niego niewiadomo co ale wczesniej miałem kadeta 1.3 i wchodził lepiej na obroty a tu jest bardzo cieniutko na wysokich obrotach a spalanie wcale niejest małe bo około 10l gazu na 100km w trybie mieszanym
Siema, mam taki problem, kupiłem Cordobę jak w temacie, ciśnienie na garnkach po 12-12,5 czyli książkowo. Ale jest słaby(niedawno miałem Golfa z tym samym silnikiem, zero porównania), zamulony. Kopci na wyższych obrotach czy zimny czy ciepły na niebiesko, śmierdzi olejem spalonym. Czy dobre ciśnienie sprężania może wynikać z nadmiernego spalania oleju...
Dzień dobry, mam samochód seat cordoba 1.6 z roku 1998 b+g kupilem go jakieś 2 miesiące temu na dojazdy do pracy. Wiem ze temat był już wałkowany ale nie znalazłem odpowiedzi stricte na mój przypadek. Samochód często szarpał i falował na niskich jak i wysokich obrotach, kilkukrotnie gasł w trakcie jazdy i aby odpalił trzeba było odczekać dłuższą lub...
Auto jak w temacie: Cordoba SX 1.6 AFT/74kw/96r. Po wymianie starego akumulatora na nowy z ciekawości pomierzyłem napięcie (po tym jak zobaczyłem ze stary jest wyschnięty w środku) i okazało się że napięcie ładowania jest zbyt wysokie. Zaczyna się od 15.4 powoli rośnie i dochodzi do ponad 16 Dzieje się tak samo przy niskich obrotach jak i przy wysokich....
Po przylutowaniu diody wszystko śmiga jak należy. Adaptacja ruszyła. Silnik ładnie trzyma obroty zarówno na benzynie jak i gazie. Problem rozwiązany. Pawel wawa - serdeczne dzięki ! Reasumując - wygląda na to że stara/uszkodzona przepustnica obciążała sterownik a dioda przez którą idzie zasilanie drivera sterującego silniczkiem w przepustnicy na skutek...
Witam, niedawno kupiłem seata cordobę vario 1.6 z 1998 benzyna. Zauważyłem że kiedy się ostrzej jedzie w pewnym momencie ma chwile zastanowienia zanim załapie na wysokich obrotach bądź straci moc i wkręca sie bardzo opornie. Na zimnym to nie występuje jedyne co to trzeba dodać gazu aby odpalić.. Niby jest wiele wątków ale bez konkretnej odpowiedzi,...
witam wymieniłem przepływomierz , elektrozawór EGR , i nic żadnej poprawy ( wszystkie przewody ciśnieniowe i podciśnieniowe szczelne) , nadal zawyżone wartości mierzonego powietrza o 1000 mg/h, na wolnych obrotach i zaniżone o2000-3000 mg/h na wysokich obr. , nie mam więcej pomysłów , jeśli ktoś coś mógłby podpowiedzieć to byłbym wdzięczny .:|
Witam wszystkich Mam problem z zaplonem w moim seacie,a mianowicie,autko w trakcie jazdy stracilo moc i mimo dodania gazu,padlo,po prostu silnik zgasl; i teraz idzie go odpalic ,pracuje przez 2-3 sekundy i gasnie . wymienilem filter powietrza i paliwa ,jednak dalej problem pozostal, moze ktos ma jakis pomysl na rozwiazanie tego problemu?? Dodam jeszcze...
witam, ile km masz przejchane na tym sam, mozliwe ze trzeba by mu zafundować czyszczenie dolotu, jak wyglada doładowanie ? czy mech zrobił dynamiczna diagnoze, wyglada to na przycinajace się łopatki kierownicy turbiny, lub nieszczelnosć po stronie sterowania, sprawdż czy niema nieszczelności po stronie wysokiego cisnienia na dolocie( nawet niewielka...
Witam. Problem polega na tym iż auto powyżej 2500 zaczyna szarpać. Filtry sprawdzone układ drożny, a mocy w dalszym ciągu nie ma. Na benzynie chodzi dobrze. Smarta czyściłem jakieś pół roku temu bo chodził nie równo i to pomogło, reduktor był też jakieś pół roku temu regenerowany. Jeżeli była by to wina reduktora to jaki można zastosować inny reduktor...
mialem taki sam problem w seacie cordoba 1,9 TDi ASV,wyczyscilem turbine i wszystko bylo ok przez 2 miesiace,potem znowu sie wyłanczała,dałem do regeneracji i nie ma problemu,wszystko dziala tak jak ma. na pewno nie jest to problem elektroniki tylko turbiny regeneracja kosztuje ok 700zł
Wszystko ok z obrotami na benzynie,przełaczając na gaz i dodając gazu na 2500 i puszczejąc pedał gazu wskazówka obrotomierza bardzo wolno schodzi z obrotów(na benzynie to zejście jest szybkie)czasami zatrzyma się na chwilę przed 1000 póxniej jest ok(czyli trzyma 850-900 obrotów) oraz podczas jazdy przełaczając na wyższy bieg(wciskam sprzęgło) na chwilę...
Witam panowie.doszedlem ladu z tym szarpaniem podczas jazdy przy wysokich obrotach silnika.To byly winne swiece,Zalozylem nowe i jest wszystko ok.ale falowanie obrotow na cieplym silniku nadal zostalo,obroty skacza od 500-900.a nawet niekiedy gasnie.tak sie dzieje tylko na cieplym silniku,na zimnym siniku chodzi rowno.co to moze byc ze tak sie dzieje...
cordoba wysokie cordoba obroty wysokie spalanie wysokie obroty
lenovo kamera jednostka przetwarzania samsung bridge neostrada
bateria hilti interfejs diagbox
Quad KXD nie odpala po myciu - przyczyny i rozwiązania Jak spuścić płyn chłodniczy z Audi A6 C5 1.8T?