Jestem właścicielem hondy z tym samym silnikiem. ad. 1- Z obrotami na zimnym tak ma być, świadczy to że system podwyższania obrotów na zimnym silniku działa prawidłowo. Co do reszty,skoro te nędzne osiągi w twoim samochodzie oraz zużycie paliwa 6,5 l na 100 km przy spokojnej jeżdzie ci nie odpowiada to niestety musisz poszukać samochodu z większym silnikiem.
Witam! nie chce zakladac nowego tematu wiec chcialbym odkopac stary poniewaz mam ten sam problem. Przeczytalem kilkadziesiat postow i sprawdzilem juz chyba wszystko w mojej hondzie ale dalej nie chodzi jak powinna. Po odpaleniu obroty wzrastaja do ok 2 tys jakby ssanie po czasie spadaja do ok 1,5 tys jakby ssanie sie wylaczylo ale im silnik cieplejszy...
Poprosić osobe która popatrzy na miejscu pod maske samochodu bo jest wiele punktów mających związek a można to ustalić bez wydatków .Powodzenia
problem zakończony ! wystarczyło podregulować obroty na gaźniku i auto śmiga jak nowe ! ;)
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
Witam. Zakladam ten temat gdyz na forum civica odzew byl zerowy wiec moze tutaj ktos cos wie na ten temat. :D Zastanawiam sie nad zakupem civica 8 generacji i chcialbym poznac jakies opinie tutejszej spolecznosci dotyczace najbardziej newralgicznych elementow tego samochodu. Na chwile obecna rozwazania dotycza silnika 1.8 140KM ze skrzynia maniualna....
ωiτΛm nie wiem czy taki temat juz tutaj byl jesli tak wielkie sorr. przegladam cale forum i wyszukuje tematy dotyczace civikow jednak nie znajduje wystarczajacych odpowiedzi. chodzi o to, iz mam zamiar kupic honde civic z 1995 roku ([URL=http://hondacar.free.fr/images/ran... jednak przed tym chcialbym sie dowiedziec...
Witam w sobote 5 dni temu zakupiłem honde civic 1.5 Vtce 114 km,podczas powrotu do domu zauwazyłem taki problem ze ma mało mocy jak na te 114 km(wczesniej mialem 105 km lagune i lepiej sie zbierała,a wazyla 200 kg wiecej)Wracałem jadąc 120-130 i po dodaniu gazu do konca nic sie nie zbierała i max predkosc to 150-155.Dodam ze w polsce wlascicielka byla...
1. Świece, kable i cewka sprawdzone/wymienione? 2. Olej i filtry nie mają z tym nic wspólnego 3. Rozbierz drzwi i zobacz co się w środku dzieje z siłownikiem 4. Antena jest wysterowywana z radioodtwarzacza - sprawdź czy pojawia się 12V na kablu idącym do anteny. Ew. sprawdź czy antena żyje - dostań się do silnika od niej i podaj napięcie na krótko....
Witam mam Hondę Civic VI 1.4 d14a8 wie ktoś jak ustawić zapłon bez lampy.na kole pasowym są 3 kreski i jedna obok jak to ustawić co do pokrywy rozrządu i aparatu Honda odpala ale ma wysokie obroty czy zrobić zworke na kostce diagnostycznej
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
Witam, u mnie również chodzi na ssaniu, ale tylko jak jest zimny silnik, później się nagrzewa i obroty spadają do normalnego stanu, a spalanie mam również wysokie, tylko że u mnie jest przelot zrobiony i stożek więc raczej przez to jest wysokie spalanie, a u Ciebie jak nie ma a dużo Ci spala to możesz spróbować na początku wymienić filtr powietrza oraz...
Auto właśnie nic nie dawało po sobie poznać. Wszystko nagle sie stalo, filtr powietrza sprawdzalem, wlączalem nawet tak bez filtru i nic z tego to samo, tak sie dzieje powyzej 3000 obrotow dusi sie, jak chwile potrzymam to bedzie strzelal do filtru powietrza. Filtr oleju 3 tys temu wymieniany czyli watpie zeby bylo to to. Problemow z uruchomieniem silnika...
Witam Panowie mam nietypowy problem z moją Hondą. Wczoraj został przełożony silnik z Hondy 1.4is 16V (dotychczas miałem 1.6is). Do tego przełożyliśmy komputer. Problem polega na tym, że trochę ciężko wkręca się na obroty. Nie wspomnę o jeździe. Ciężko ruszyć z 1 a jak ruszam z dwójki przy prędkości 30km/h to już tragedia. Gdy wkręcę go na wysokie obroty...
Nie odpowiedziałeś na pytanie kolegi Blicek. Wyje, tzn. ma bardzo wysokie obroty (jakie?), czy coś w nim wyje?
Witam. Potrzebuje schemat zeby podlaczyc te wszystkie wezyki od podcisnienia... wymienialem silnik i niestety cos zle podlaczylem obroty sa za wysokie silnik nie pracuje rowno itp bede bardzo wdzieczny
Witam Mam problem z moim samochodzikiem. Otóż po zakupie okazało się, że samochód spala około 11-12 litrów na 100km. Bez znaczenia czy na trasie czy w mieście. Miałem możliwość podpięcia pod komputer diagnostyczny i okazało się, że uszkodzona była sonda lambda (pokazywała cały czas napięcie 0,2 bez względu na zmianę obrotów) więc wymieniłem sondę. Ale...
Witam. Mam pytanie odnoście procedury wypalania filtra DPF w Hondzie Civic UFO 2,2 i-ctdi za pomocą programu HDS. Czy aktywowanie tej opcji podczas trasy załączy tylko wieksza dawke paliwa czy silnik wchodzi automatycznie na wysokie obroty i załączenie tej opcji podczas jazdy jest nie wskazane. Odnośnie DPF-a to nie mam żadnych problemów poprzez kontrolki...
Witam Zamontowałem gaz w Hondzie civic 1,3 (gaźnik) rocznik 94, instalacja BRC, reduktor Tecno i pali mi to 12-13l/100km i to na trasie przy spokojnej jeździe, w mieście >15l. Przejechałem już około 3tys i nie mam już siły na gazownika. Nawet patrzec już na niego nie moge! Po kilku regulacjach wciąż jest to samo! (no może troche lepiej bo po założeniu...
witam mam nie maly problem z civiciem 93r 15.16v a mianowicie to problem polega na tym ze nie mialem ładowania teraz mam ale auto nie chce pracowac normalnie to znaczy gdy podpinam alternator to spadaja obroty i nie wkreca sie na wysokie obroty tylko poprostu chodzi jak odepne to jest ok wsztstkie masy i kostki czyste pozdrawiam
Kupielm Honde Civic z 90 r i mam problem bo strasznie duzo pali ok. 16 l na 100 km i nie wiem w czym problem pali na dotyk, obroty ma rowne 800 pomocy. Ktos mi powiedzial ze to wina Sondy Labdy jak to sprawdzic ??
Witam mam HONDE CIVIC 99r silnik 1.4(90) i nastepujacy problem: zaraz po odpalaniu na pare sekund obroty spadaja tak nisko ze jak by chcial juz zgasnac ale nie zgasnie po czym wchodzi na swoje obroty. Rzecz dzieje sie tylko na cieplym silniku na zimnym od razu wchodzi na wysokie (nie ma czegos takiego jak by chcial zgasnac). Jezeli ktos sie spotkal...
witam, mam problem z honda civic 1.4 199r, a mianowicie co zaobserwowałem, 1- wzrosło zużycie paliwa, 2- po odpaleniu utrzymują sie wyższe obroty około 1,8-2,2 tyś. 3- silnik delikatnie nie równo pracuje, 4- odzywają sie zawory, po regulacji obroty oscylowały 0,5-1,5tyś na ciepłym silniku, (auto bez gazu, przewody WN świece oraz rozdzielacz nowe, Może...
sądząc po spalaniu benzyny i oleju to albo coś jest nie tak albo kierowca ma dość ciężką nogę. Mam ten silnik tyle że w sedanie (trochę cięższy) i nigdy mi 10 litrów podczas normalnej jazdy nie przekracza, zazwyczaj średnio jest około 9 w mieście i 7 na trasie (przy 110km/h) a raczej nie żałuję sobie wcisnąć gazu, ale bez przesady. Jak się staram jeździć...
Jestem bardzo ciekawy rozwiązania tej sytuacji i znalezienia przyczyny. Nawet jak odpalisz napisz co było, oczywiście posprawdzaj to co Ci podpowiadamy. Ps. lekki (poniżej tony-około 900kg) golf 2 może pojechać no prawie 180- golfy i auta niemieckie maja "długie skrzynie" na trasy. choć katalogowo ma 151km/h widziałem osobiscie polówkę 1.0 cupe 4 biegową...
dokładnie nie nie wiem jakie jest spalanie ale podejrzewam że ok 10l. Zauważyłem jeszcze że jak są wysokie obroty i wtedy przytrzymam go przez kilka sekund na 4-5 tys obrotów to póżniej jest wszystko ok. Dodano po 2 dzisiaj wymontowałem silniczek krokowy i przemyłem go w benzynie ekstrakcyjnej póżniej zresetowałem komputer i odpaliłem silnik aż włączył...
Bardzo proszę o pomoc: Auto: Honda Civic VII benzyna 2001r. Od kilku dni po odpaleniu auta nie gaśnie kontrolka ładowania. Na początku dodam że przeczyściłem klemy, masę silnika oraz styki i kostki na alternatorze. Oto co zaobserwowałem: - Przy przegazówce kontrolka gaśnie, ale po spadku obrotów znowu świeci - należy przegazować do 3tys i utrzymywać...
Witam. Może ktoś z Was będzie w stanie mi pomóc. Mam problem ze swoim autkiem. Od niedawna pojawiły się problemy z wolnymi obrotami, albo sa za wysokie albo tak niskie że gaśnie samochód(odrazu mówie że nie posiadam instalacji gazowej) Silnik gdy zimny pali na ssaniu bez problemu. Czasami obroty skaczą, nie są stabilne. Niew iem co może być przyczyną....
Witam, mam nietypowy problem i już nie wiem gdzie szukać pomocy. Auto na trasie pali katalogowo - 6-7l/100 nawet przy dynamicznej jeździe. Niestety w przypadku jazdy jedynie po mieście [dziennie tak po 15-20km] spalanie notorycznie bez względu na styl jazdy wynosi od 14-15l/100. Testowana jazda ekonomiczna jak "sportowa". - identyczne spalanie jesienią,...
Proszę o radę , obroty w mojej hondzie falują mocno , pali jak smok nie mogę sobie poradzić
Żarówka się nie rozbłyskuje na wyższych obrotach.
Jak jest zimny obroty wchodzą na 4000 obr., po rozgrzaniu spadają na 1000 i samochód sprawuje się normalnie. Jak wyeliminować wysokie obroty na ssaniu.
Zrób proste doświadczenie podłącz wol. do sondy lambda i sprawdz napięcie w funkcji obrotów.Ciekawy jestem czy schodzi w jakiś obrotach poniżej 09V. Pozdrawiam
No własnie ze chyba wszystkie hondy (nie wiem jak z najnowszymi modelami) mają zwykła regulacje na śrubę .Hydrauliki nie stosowano z tego powodu ze nie najlepiej sprawuje sie przy wysokich obrotach do których kręcą się hondowskie motorki. Luz na zaworach ssących 0.18 - 0.22 mm ,na wydechowych 0.22 - 0,27.
Kolego skoro to co zrobiłeś nie przyniosło pożądanego efektu najprawdopodobniej masz uszkodzony moduł ELD znajdujący się pod maską . Z tego co widzę na schemacie działa on jako amperomierz i podnosi napięcie ładowania względem poboru prądu w prawidłowo działającym układzie. Spróbuj odłączyć przewód WHT\GRN (biało-zielony) przy samym alternatorze najlepiej...
Witam. Na wolnych obrotach skacza jej wolne obroty. Wymieniłem swiece i przewody wysokiego napiecia lecz to nic nie pomogło.
Proponował bym Ci znależć dobrego gazownika ,który zna się na systemach BRC .zmiana Justa na Justa juniora ,chyba nie była dobrym pomysłem. Just ma więcej możliwości regulacji. pozycja wyjściowa silnika krokowego w granicach 100 przy 3000 tyś. obrotów jest najbardziej pożądana ,jeżeli na wolnych obrotach masz 50 -60 kroków to masz bardzo bogatą mieszankę....
Jesli dobrze pamietam mi w podobnej sytuacji (przycinanie przy wchodzeniu na wysokie obroty) w silniku d16a9 pomogla regeneracja parownika Pozdrawiam Igor
Po pierwsze ustaw zawory. Hanki niestety lubią klekotać na wolnych obrotach, zwłaszcza te starsze. Może byż przyczyną działania jak "diesel" to ze pasek rozrządu przestawił sie o jeden ząbek, ale za tym idzie spadek osiągów samochodu i faktycznie głośno zwłaszcza przy przyśpieszaniu by chodził. Jak kończą się panewki to będziesz słyszał stukanie (nie...
Albo kupić obrotomierz w którym jest kontrolka (shift light) zaświecająca się przy osiągnięciu progu np. 6k rpm (ten próg jest regulowany) i układ z tego obrotomierza zaadoptować jako dodatkowe podświetlenie tarczy obrotomierza na kolor czerwony. Bardzo proste tylko trzeba trochę pobawić się z licznikiem delikatnie go zmodyfikować. Można też sobie samemu...
Pomiar ciśnienia bym sobie darował jeżeli ma moc na wysokich obrotach od 4k obr. pompa paliwa i filtr ok.
Witam, Podczas przyśpieszania nie dymi ? Przy jakich obrotach traci moc? Sądzę że to może być nieszczelny układ dolotowy, przerabiałem to w swoim aucie "audi a4 b6 1.9tdi" i jak spadła mi rura z turbo to stracił moc i przy niskich prędkościach jechał normalnie przy próbie uzyskania wyższej prędkości co równało się z wyższymi obrotami tracił moc i dymił...
sprawdź czy przewody WN są dobrze pozakładane, tzn czy nie są pomylone cylindry. Objawy na to właśnie wskazują. Pozdrawiam A to ciekawe! Może wyjaśnij jak auto miałoby poprawnie pracować przy pomylonych cylindrach i dlaczego ta usterka miała by się ujawniać dopiero przy wyższych obrotach. Wyjaśnij obowiązkowo!
świece chyba były nigdy nie zmieniane. Sonda lambda na wolnych obrotach 0.8-0,9 V przy wysokich 0.1V . Silnik nadal pali 9,1 - 9.5 L !
zapowietrzony układ chłodzenia moze byc przyczyna ubywania płynu i falowana obrotów? Dodano po 3 moze sie myle ale mysle ze skutkiem zapowietrzenia była by wysoka temperatura silnika a u mnie temperatura jest na stałym poziomie
silnik ten posiada niski skok tłoka...sprzyja to wysokim obrotom. jeśli masz wątpliwości najlepiej zweryfikować obroty z prędkością pojazdy na danym biegu. w tej wersji civica masz bardzo fajną skrzynię biegów :)
wydech na pewno nie bo byś go nie kręcił na wysokie obroty, ja dla mnie przepustnica też odpada bo na wysokich obrotach jest otwarta powinna chodzić dobrze dziwne że na małych biegach się wkręca, a później nie. szlif cylindrów też robiłeś? a zmierz mu ciśnienie na cylindrach jakie ma teraz
Mam pytanie czy ktoś sie spotkał z czymś takim że cieknąca turbina wpływa na nietrzymanie wolnych obrotów i przypadkowe gaśnięcie. Które moim zdaniem powoduje nastawnik szwankujący? Na wysokich jest spoko nic nie kopci, na wolnych tylko puszcza dymy , faluje obrotami i gaśnie czasami.
Wymieniony filtr fazy ciekłej, filtra fazy lotnej nie wymieniałem bo z tego co pamiętam to go nie było, płyn chłodniczy zalany do pełna . Byłem u gazownika i stwierdził ubogą mieszanke na wysokich obrotach ale do komputera nie podłączał bo miał problemy z interfejsem.
Dzień dobry! Mam problem z sekwencyjną instalacją gazową w hondzie civic 97r. 1.4 silnik. W momencie wrzucenia na luz w wysokich obrotach gaśnie silnik, ale także gdy stoi samochód i zwiększę obroty to też zgaśnie. Rok czasu minął od założenia i problem z gazem. Co może być przyczyną? Regulamin pkt 11 popraw temat , zapoznaj się z regulaminem. Michu10...
Co Ty ... napewno nie chodzi o jazde... Hondy lubia wysokie obroty, biegi zmieniam nie wcześniej niż po 3000 obrotów, a jak się rozpędzam gdzieś ze świateł to 4-5 tys. I mi pali niecałe 11l Ktoś w innym poście miał to samo, czyli też mu paliła 17-18l pisali tam coś o uszczelce w mikserze...
Witam, Od dłuższego czasu mam problem z moją hondą D14Z3. Zimny silnik zazwyczaj startuje dopiero przy trzecim zakręceniu rozrusznikiem, przy zagrzanym silniku startuje za pierwszym razem. Oprócz tego w mojej hondzie silnik pracuje nierówno, obroty falują spadając do tak niskich, że silnik prawie gaśnie. Troszkę lepiej z obrotami jest na rozgrzanym...
Posiadam wyżej wymieniąną Hondę. Około dwa lata temu założyłem do niej instalację gazową, po jakimś czasie wystąpiły problemy. Nagrzany silnik nie zawsze chciał odpalać z benzyny. Np. gdy go zgasiłem i wyszedłem na chwile. Wchodził na obroty i gasł. Kilka razy kręcenie silnika nie dawało efektu. Ratowałem się odpalaniem z gazu. Bez problemu, zawsze...
honda civic wysokie obroty civic wysokie obroty wysokie obroty civic
układem chłodniczym fortron jakość makro usuwanie znaku
Kod 1.8.0 na liczniku Iskra w taryfie G11 Nice Spido: Sterowanie bramą jednym naciśnięciem