najpierw stan oleju do sprawdzenia (sprawdza się w automacie na zapalonym silniku!) potem register "inhibitor switch" czyli ten przełącznik na skrzyni pod linką wyboru biegu do czyszczenia potem jak to nie pomoże to już jakaś diagnostyka/grubsza naprawa... nie miga kontrolka skrzyni?? bo to jest tryb awaryjny i po prostu skrzynia rusza z 3 albo 4 biegu
panowie dobra biorę to pod uwagę samozapłon,tylko dlaczego nie kopcił na biało czyli spalał ropę a nie olej,jest taka możliwość ze coś innego nawala?może ten potencjometr gazu jest zły co mu tak dawkuje taką ilość ropy,ze wchodzi na tak wysokie obroty??
Witam szanownych kolegów. Wyminiłem silnik w samochodzie Mazda 323F 1,5 16V z roku 1995. Po operacji niby wszystko jest ok, ale nie potrafię ustawić obrotów w samochodzie. Obroty biegu jałowego to 1350 obr/min, czy ktoś potrafi podpowiedzieć co muszę zrobić, żeby samochód miał prawidłowe obroty ?? Pozdrawiam Marcin P.S. Czy zdemontowanie sprężarki klimatyzacji...
Witam, Mam pytanie. Co może być przyczyną za wysokich obrotów silnika. Moja mazda na obrotomierzu pokazuje 2,5 tys obrotów bez dodawania gazu. Proszę pomóżcie mi, bo już nie wiem co robić. :cry::cry::cry::cry:
Jak wciśniesz sprzęgło nawet przy 100km/h powinieneś mieć obroty na poziomie 750 obr/min.
Wine jest obce powietrze w układzie dolotowym. Nieszczelny układ przełączania nawiewu, serwo, rurki podciśnień w silniku itd. Wysokiemu i sondzie daj spokój.
Witam mam problem z mazda 323f 2.0 diesel auto nie odpala po przypięciu elektrozaworu na krotko odpala wskakuje na wysokie obroty i gaśnie
Jesli obroty rosna bez wzrostu prędkosci to może swiadczyc jedynie o układzie przeniesienia napędu
Sprawdzić może, ale przy ubytku płynu wolne obroty by falowały, a pisze że po 3 minutach silnik ładnie trzyma obroty.
nieszczelność dolotu
Chodzi o to, że zimny silnik ma podwyższone obroty biegu jałowego, które powoli spadają do normalnej wartości?
jak rozwiazales ten problem mam tak samo
Gdzie i na którym gubi zapłon? Bo gubi na 100%...
Jeśli obroty rosną, auto jest na biegu i nie przyspiesza to nie ma innej opcji niż uślizg na sprzęgle.
Prawdopodobnie masz dalej uślizg sprzęgła. Nie czuć swądu palonego sprzęgła? Nie czujesz, żeby obroty rosły inaczej niż prędkość przy gwałtownym przyspieszaniu?
Czy nikt nie ma zadnych pomysłów?
Jutro zmierzę kompresję ale mam pytanie gdy dodam lekko gazu silnik wpada odrazu na bardzo wysokie obroty i nie przyspieszając przy tym jednocześnie
witam! Jesli sa problemy z przeprogramowaniem seryjnego komputera to mozna zastosowac zewnetrzny komputer SMT6 sterujacy mapami paliwowymi i zaplonu. A ten brak przyspieszenia moze byc spowodowany tym ze samochod ma ostrzejsze walki rozrzadu! auta z takimi walkami lubia wysokie obroty. Podobnie zachowuja sie wozy ze zmiennymi fazami rozrzadu:] Duzo...
reset ECU (usunąć na 10 sek bezpiecznik 7,5A opisany jako BACK UP w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika. )odpalić silnik i pozwolić mu się rozgrzać do pierwszego włączenia wentylatora chłodnicy. Podczas tej procedury ECU dobierze odpowiednie nastawy dla przepustnicy . nie dodawać gazu !!
Jeśli chodzi o obroty to bym powiedział ze jest to wina silniczka krokowego.co do szarpania przerywania sprawdź kable wysokiego napięcia i świece od tego możesz zacząć jeśli te rzeczy są ok to niestety może to byc wina pompy paliwa.
Ale gdy lekko dodam gazu do 3 tysięcy później silnik sam wchodzi na wysokie obroty pomimo braku naciśnięcia mocniejszego pedału gazu
Zmniejsz mnożnik na wysokich obrotach na gazie bo jest za bogato.
Niedawno robiłem taką mazdę znajomemu tylko tam problemem były za wysokie obroty na biegu jałowym. To co u ciebie jest to może być źle ustawiony zapłon. Obroty biegu jałowego w trybie serwisowym powinny trzymać na ok. 800obr,/min. Trzeba ustawić obroty biegu jałowego. Jeśli nie ma innych usterek, należy ustawić potencjometr położenie przepustnicy (TPS)....
Witam. Wymień filtr paliwa? Mało paliwa dochodzi przy wyższych obrotach.
a uszczelka przypadkiem nie objawia się falowaniem obrotów ? bo na benzynie chodzi stabilnie
Witam piszę tu żeby spytać czy ktos z was nie mualw takiego problemu jak ja a mianowicie, moja mazda Po odpaleniu rano( zdarza sie też że jest tak Też przy nastepnym odpaleniu) ma bardzo wysokie obroty 2000-2500 i wtedy kopci na biało, czemu az tak wysokie obroty i czemu w tym momencie kopci jakieś pomysły? :idea:
ABS nie ma wpływu, czujnik temperatury też raczej nie, bez pożądnej diagnozy nic z tego nie będzie, może pompa przysiada, może filtr paliwa albo coś z EGR.
Układ niskiego ciśnienia może się zapowietrzać delikatnie. Wyjąłeś wtryski więc i układ wysokiego się zapowietrzył. Niech pochodzi trochę na wolnych obrotach.
Wkręcaj śrubę gazu aż przestanie wchodzić na obroty po przegazowaniu i następnie odkręć 1-2 obroty i to wszystko.
Obejrzałem faktycznie jest tam czujnik położenia,a co myślicie o czujniku temperatury, raczej wątpię aby problemem była kompresja. Wydaje mi się że na zimnym też by nie palił ale wiadomo na zimnym sam wchodzi na wyższe obroty
Silnik to 2.0 FS, 115 KM. Ten patent z klemą i jazdą na benzynie próbowałem. Jechać na benzynie da się, ale w miarę jak silnik się nagrzewa, to samochód coraz gorzej jedzie. Nie ma płynnego przejścia na wyższe obroty po wciśnięciu pedału gazu - szarpie i nie chce wejść na wyższe obroty.
Za wysokie i za niskie ciśnienie paliwa.
To chyba najlepszy i jedyny sposób na totalne zwiekszenie osiągow.Załozenie blosa tez niewiele da bo sam blos tez wprowadza zwęzke w dolocie i tym samym spada dynamika.Jedyne przy blosie to bardzo płynne przejscie z niskich na wysokie i dosyc stabilne obroty jednak to nie jest to co wtrysk gazu.Mam do sprzedania blosa z powiekszonym i wypolerowanym...
Sprawdziłem cała instalacje gazowa wymieniłem filtr od gazu, świece są nowe przewody tez ok kopułka i palec tez. Instalacja która posiadam sekwencja. No ale bardzo mnie to zadziwiło ze po od łączeniu przepływomierza nic się nie stało. Powiem jeszcze że obrotomierz pokazuje obroty rożne czasem 1000 obr czasem 750 a czasem nawet 1500. Czym to jest spowodowane.??...
Witam Od 5 lat jestem posiadaczem mazdy 2 1.4 di 2003r. wszystko było ok ale od pewnego czasu po uruchomieniu silnika(zimno,ciepło) obroty sięgają od 1200 do 2000 dopiero po przejechaniu ok 5 km wchodzi na 800 czujnik temp. kłamie dmucha ciepłe powietrze a wskazówka się nie rusza dopiero po jakimś czasie pokazuje temp. właściwą ponadto często wyświetla...
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy więc sorki jeśli ten temat już kiedyś był. To tak, mam problem z moja Mazdą121 z silnikiem Fiesty 1.3KAT Endura, jest na elektronicznym wtrysku, rocznik 1996. Otóż Mazda na zimnym silniku pali bez problemów, ale wchodzi na wysokie obroty ok. 1600 i tak trzyma i nie chce zejść na niższe obroty. Z kolei gdy silnik...
jazda raczej o kropelce - nie szybciej niż 100 km/h i do 3 tysięcy obrotów w aucie mam sekwencyjny gaz
Witam, mam problem z Mazdą 323F BJ 1.6 benzyna/gaz 2001 rok. Na benzynie, leciutko falują obroty, na gazie chodzi na 3 cylindry, gaśnie itp. Wymienione zostały przewody wysokiego napięcia, świece i uszczelka pokrywy zaworów, bo na 1 cylindrze zbierał się olej a problem pozostał. Ktoś miał taką przyczynę i podpowie coś? Wtryski gazu, to Dragon Silver.
Ogólnie to regulator sprawdza napięcie wyjściowe, jak za wysokie, to odcina wzbudzenie, jak za niskie, to odwrotnie. Posprawdzać połączenie żawórką 21W.
No właśnie, to jest dziwnie z tym ciśnieniem bo podczas kręcenia tak rośnie a zapalić nie chce, jak dostanie plak to chodź na ok 1700 obrotów i ciśnienie jest od 30 tyś. A za te wysokie napięcie to dzięki bede szukał przyczyny. Czy też może mieć wpływ że nie odpala zbyt wysokie napięcie?
Tydzień temu podczas jazdy zaczeły mi mrugać wszystkie kontrolki na niskich obrotach, przedwczoraj brakło ładowania. Zmieniłem alternator ładowanie było, ale po wczorajszych 1000 km znowu nie ma kontrolki na desce raz są a raz nie przy zgaszonym silniku!! Po odpaleniu i odłaczeniu aku samochód chodzi na wysokich obrotach na wolnych gaśnie co to może...
Witam, mama problem z moją mazdą otóż za każdym razem po przejechaniu ok 8 km silnik gaśnie w trakcje jazdy i zapalają się kontrolki jak do odpalenia. Po tym silnik bez problemu normalnie odpala i można dalej jechać lecz po przejechaniu tym razem ok 2 km znów gaśnie itd aż dochodzi do tego że nawet po przejechaniu 1 m silnik gaśnie.. Lecz gdy stoi na...
witam mam problem z mazdą 626 12zaworową 89 rok a mianowicie: po odpaleniu rano silnik pracuje przy 1500 obrotach i bardzo nierówno chodzi około piętnastu minut a następnie wchodzi na 2000 obrotów na ssanie po następnych piętnastu minutach pracuje prawidłowo. świece przewody i filtr powietrza wymieniony. czy ktoś może mi na to coś poradzić.dziękuję...
pali mi ok 13l na 100 km teraz jezdze do 110 maks bez gwałtownych przyspieszen jedze po ok 50 km dziennie Dodano po 2 jeszcze jest tak ze po przejechaniu ok 12 km gasnie gdy wrzucam na luz i jak ja odpale faluje na obrotach
cinekk2 ty lepiej zmień gazownika bo ten chyba nie wie co mówi i robi , prawdopodobnie teraz to ty masz coś z rozdzielaczem (o ile tam cos nie opatentowali to tylko brudne szczelinki ) jest jeszcze taka możliwośc ,że z reduktora przez podciśnienie idzie gaz i się po prostu przylewa na wolnych obrotach, sprawdz też przewody podciśnieniowe z reduktora...
Równo pracuje, zauważyłem też, że dzieje się tak jak wyjeżdżam z zakładu, i wjeżdżam w koryto do mycia kół( auto przechyla się do przodu a potem do tyłu) oraz jak szybko na skrzyżowaniu skręcam to ten objaw występuje. W innych przypadkach nie puszcza chmurki nawet na wysokich obrotach, i nie czuć w spalinach nawet krzty przepalonego oleju.
Właśnie chodzi mi o te 0,8 ms Motronica. Poniżej 1,05 ms zawiesza się wtryskiwacz, a startuje 1,15 ms. A ponieważ tam jest wysokie ciśnienie paliwa jak na jednopunkta to chciałem się upewnić.
Postaram się opisać mój problem: Silnik zazwyczaj trzyma ładnie wolne obroty w granicach 750 obr/min lecz kilka razy dziennie obroty jałowe wskakują na 1400 obr/min i wtedy można wyczuć że najprawdopodobniej silnik dostaje zbyt dużą dawkę paliwa , silnik traci moc i ma problemy płynną jazdą, gdy zatrzymam silnik w takim stanie to wtedy nie mam możliwości...
Witam Mój samochód to Mazda Premacy 1,8 100kM 2002r z LPG. Problem dotyczy pracy na benzynie ( na gazie pracuje identycznie). Po odpuszczeniu gazu obroty silnika nie spadają "do końca" tylko zatrzymują się na poziomie 1200-1400obr/min. i dopiero po zatrzymaniu samochodu spadają do 800-900obr/min. Obroty opadają raczej wolno. Poza tym od niskich obrotów...
Logika nakazuje sprawdzenie filtra. No i psychika :) To pewnie mniejsze koszty niż wymiana całej pompy? Nie mogę znaleźć też filtra pod maską. Czy jest takowy? Przepływomierz próbowałem odłączać. Spadają trochę obroty biegu jałowego i nie wchodzi na wysokie. Dławi się w całym zakresie bardziej niż z podłączonym.
Mam taki oto problem, że auto nie wchodzi na wysokie obroty. Na wolnych pracuje normalnie, ale jak wcisnę pedał gazu, to zaczyna się dusić i potrafi strzelić w kolektorze dolotowym (wszystkie te objawy występują na benzynie). Wszystko to dzieje się jak samochód trochę się nagrzeje. Mój samochód to Mazda 626, rocznik 93, silnik 2.0 115 KM. Bardzo będę...
Problem polegał na tym, że w zbiorniku wyrównawczym był płyn a chłodnica była pusta gdyż przewody od zbiornika do chłodnicy były pozapychane - stąd auto łapało wysoką temperaturę i skakały obroty. Wyczyściłem przewody i uzupełniłem chłodnicę płynem i wszystko już jest w porządku.[/GVideo]
Kolego "GAZOWNICY" zawsze zwalają winę na instalację elektryczną od zasilania benzyną, ale jeśli piszesz, że nierówna praca silnika na biegu jałowym występuje również na benzynie, to przyjrzałbym się układowi wysokiego napięcia, a w szczególności wymieniłbym świece zapłonowe i przewody wysokiego napięcia, kopułkę rozdzielacza i palec rozdzielacza.
Jezeli autko ma zrobione więcej niż 100 000 km na tych samych przewodach wysokiego napięcia i tych samych świecach to już są do wymiany bo inaczej będzie przerywać. Przewody w serwisie kosztują 400 zł a świeca jedna 80 zł ale można spokojnie kupić przewody za 190 zł orginalne japońskie.
Popieram to co powiedział kolega Tomek 665 Bardzo prawdopodobne jest uszkodzenie alternatora a w szczególnosci uzwojeń wirnika Przy pewnych obrotach lub temperatórze alternator może zachowywać się poprawnie Wymontój alternator i dokładnie sprawdz poz Pozdrawiam
Mam nadzieje że problem już rozwiązany, otóż od jakiegoś czasu miałem problemy z alternatorem na wysokich obrotach 2k rpm ładowało aż wkońcu się "skończył" jego żywot alternator zmieniłem na nowy ładowanie wporządku i auto zaczeło jeździć normalnie.
Witam Mam problem z prawidłową pracą silnika, szczególnie to widać na niskich obrotach. Silnik odpala prawidłowo lecz po kilku sekundach prawidłowej pracy następuje szarpanie, obroty spadają niemal do zera po czum jak już silnik ma zgasnąć to nagle obroty wzrastają do 1000 obr/min i kilka sekund pracuje prawidłowo. Sytuacja się powtarza cyklicznie....
Zaczęło się od wymiany żarówki, wymieniając ja zrobiłem zwarcie wyrzuciło bezpiecznik od tamtej pory auto ma wysokie obroty, przestał działać tempomat i nawiew, po nienaciśnięciu hamulca obroty w równym tępię skaczą od ok 700 do 2000. Odwiedziłem już kilka warsztatów i wszyscy się poddają, zacytuję co dziś mi powiedział mechanik: "Auto ma zbyt wysokie...
miałem problemy ze nie kwrecal sie na wysokie obroty przy przyspieszaniu, dusił sie i dławił więc, wyminialem filtr paliwa jakies 1 miech temu i albo syf zerwalo i znowu sie zapchal albo cos z pompa poniewaz przy przygazowaniu takdo 4 tys nawet do 5 było czuc won benzyny :(((
Witam niedawno czyściłem całą przepustnice i krokowy w 323f 1,5 ba ponieważ zbyt nisko mi opadały obroty a potem wracały. I właśnie po czyszczeniu od razu musiałem obniżyć obroty bo były za wysokie a do tego na ciepłym już silniku zbyt wolno opadają najpierw tak miedzy 10-15s stają na 1500 póżniej przez chwile1100 a po chwili 800 co może być przyczyną...
a wiec co zrobiłem.. wyczyściłem aparat zapłonowy.. przeczyściłem elektrozawory... obejrzałem lutowanie kabla przy aparacie zapłonowym ( zapewne zbiera info o obrotach silnika) wygląda niby ok.. kalibracje po czyszczeniu i strojenie map po czyszczeniu reduktora oczywiście przeprowadziłem.. ciśnienie robocze mam ustawione na 1.4-1.45 bara i przy pełnym...
Witam. Moja mazda po odpaleniu na zimnym silniku wchodzi na wysokie obroty ok 1500, gdy silnik sie rozgrzewa to spada do normalnej wartosci. Ale to jeszcze nie wszystko. Gdy skręcam kierownicą na postoju na biegu jałowym, obroty zaczynają spadać i podnosic się, po prostu falują, ale żeby tego było mało, to gdy jest jakieś obciążenie np włączę dmuchawę,...
Witam Od dłuższego czasu mam problem z poszarpywaniem auta na gazie. Przed wizytą, wraz z dokładną regulacją u gazownika zostały wymienione przewody na WN sentech i świece denso. Było to ok pół roku temu. Po regulacji było w miarę ok, natomiast po niedługim czasie Mazda znowu szarpie na gazie. Przykładowo jeśli przy niskiej prędkości puszczę gaz na...
Problem jest w Mazda 323 87rok prawdopodobnie 1.5 z gaźnikiem Aisan. Auto na LPG (1 gen) chodzi prawie prawidłowo, jedyna wada to wysokie obroty biegu jałowego 1-1,2tyś. Na benzynie auto odpala bardzo ciężko. Gdy odpali, chodzi chwilkę i gaśnie (nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny a chwila trwa od 30 sekund do 3 minut, raz udało się przejechać...
Na szczęście jeszcze nie muszę wozic teściowej ale u mnie tak właśnie wygląda dynamiczna jazda (pojęcie względne). Bo albo się wlekę (z całym szacunkiem) jak emeryt albo słucham pięknego dźwięku silnika na wysokich obrotach, nawet gdy się to mija z celem. Do VTEC-ów mam sentyment za ich kulturę pracy i dźwięk więc go polecam. :D
Witam wszystkich na forum, zakładam ten post bo mam wielki problem z autem. Mazda 6 2.0 kod RF5C, auto nie odpala, podczas kręcenia tak jakby załapywał ale nie odpala, sprawdziłem instalacje elektryczną, wymieniony moduł wtrysków, pompa wysokiego ciśnienia, zawór scv, wtryski sprawdzone, ciśnienie na szynie między 47000kPa a 53000kPa, po odłączeniu...
Witam, Mam problem ze spalaniem oleju, jest to na prawdę PROBLEM. Na początku grudnia kupiłem swoją wymarzoną Mazdę 6 2.3(benz) 2003r, przed zakupem pojechałem na przegląd przed zakupowy do ASO (Auto Księżyno Ełk), wszystko wyszło b.dobrze. W tamtym tygodniu sprawdziłem poziom oleju i okazało się, że poziom jest bardzo niski. Na drugi dzień pojechałem...
Właśnie wyższe obroty powodują większy przepływ płynu. Znajdź sobie węże od nagrzewniczki wchodzące przez grodź do wnętrza auta i sprawdź, okaże się że na wolnych jeden jest ciepły a drugi zimny. Na wyższych obrotach oba będą ciepłe.
Witam ! Auto Mazda MX-5 NB, auto stało ok. 2 lat bez uruchamiania. Po odpaleniu okazało się że alternator jest lekko zablokowany. Wyciągnięty oczyszczony z nalotów rdzy kręcił się bez problemów. Auto przejechało kilka km po czym pewnego dnia przy próbie odpalenia brak reakcji. Okazało się że uszkodzona jest pompa paliwa. Po wymianie na nową auto odpaliło...
Witam, posiadam mazde 626 z 95roku 1.8silnik. Faluja mi obroty na benzynie, czyscilem już przepustnice i silniczek krokowy ale jest to samo. Czesto nawet gaśnie gdy jest na biegu jałowym. Dodam jeszcze to że na zimnym silniku są wyższe obroty. Co mam jeszcze zrobić?
Czym jest cieplejszy tym jest gorzej. Zimą na przykład lekko przerywał ale dało się jeździć na benzynie - tj wchodził na wysokie obroty puki się nie zagrzał. Jak się zrobiło na dworze ciepło to sprawa wygląda jak wygląda. Mam interfejs diagnostyczny pod OBD 2 - szkoda, że nie pasuje do maździątka, już dawno był sprawdził błędy.
Witam, mam problem z Mazdą 3. Auto jest moich teściów, którzy wiedzą o autach tyle co jak nimi jeździć i to wszystko. Mechanik stwierdził, że zatarł się silnik. Mowa tu o 1.4 LPG oznaczenie ZJ. Poszła uszczelka pod głowicą. Objaw był taki, że spaliny wypychały płyn z bloku i objętość płynu w zbiorniczku się zwiększała, aż wywalało płyn przelewem. Bardziej...
Witam. Mam problem ze swoją mazdą. Założona jest instalacja LPG - na gazie chodzi jak marzenie, nie rwie, obroty wchodzą ładnie, silnik chodzi równo. Problem następuje w momencie gdy chciałbym przełączyć na benzynę. Po dociśnięciu gazu samochód gaśnie, na wolnych obrotach jako tako chodzi. Jeśli depnie się tylko trochę, to z odrobiną cierpliwości można...
Cześć, Pacjent to mazda 2 1.4 HDI (problem z szalejącym ciśnieniem paliwa (raz przy 1200-1500 obr potrafi pokazać 2tys bar i zgasić go... to ewidentnie wskazywałoby na regulator ciśnienia paliwa... Problem z tym że auto przyjeżdża a tutaj objawy dokładnie odwrotne tzn nie chce dochodzić do 1000 bar.... Dodam że wg. tego co pokazuje ECU ciśnienie paliwa...
No właśnie nie mam ani testera, ani oscyloskopu. Jak dotąd multimetr się nie mylił, ale fakt to bardziej intuicja niż pomiar. Świece są OK, przewód i wtyczka oryginał nietykane (masę chyba bierze z wydechu - jeden przewód) filtr powietrza wymieniłem, paliwo raczej też beż problemu bo silnik pracuje beż żadnego zarzutu. Jedynie bardzo dziwny współczynnik...
Witam. Jak w temacie na wolnych obrotach świecą mi wszystkie kontrolki przy wyższych obrotach gasną co może być przyczyną tego?? Ładowanie na swoich obrotach jest ok12,6V co jest przyczyną tak słabego ładowania. Na wyższych obrotach jest 13,6V. Proszę o odpowiedź.
Witam, przepala mi bezpiecznik wentylatora chłodnicy (15A). Dodam, że wentylator załączam ręcznie przyciskiem z kabiny, kable idą do akumulatora stamtąd dwoma przewodami bezpośrednio do wiatraka, wszystkie kable wydają się ok., nie ma żadnych przetarć. Pomyślałem, że wiatrak może być na wykończeniu i go podmieniłem, lecz sytuacja dalej się powtarza....
Witam wszystkich. Otóż mam problem z instalacja gazową którą zakładał bardzo nieudolny gazownik samochód to Mazda MX-3 1.6 16V 65 kW(88KM ) pali 12,5l gazu na 100km wydaje mi się ze jest to dużo za duże spalanie a sama wizyta przy regulacji gazu dala mi wiele do zrozumienia, przy ustawianiu ciśnienia nie mogli zredukować na reduktorze mniejszego niż...
Witam Panów, Kilka dni temu wracając do domu, w trasie pękła mi rura od odmy. Co skutkowało tym, iż zapalała się i gasła kontrolka oleju (stan oleju dobry). No, ale na tym się nie skończyło. - czasami jest wrażenie, że samochód zamula (jakby brak obrotów) - czasami pojawia się dziwne cykanie Te wszystkie objawy są kiedy auto pracuje na niskich bądź...
Patrzyłem dziś na kostki które idą do cewek na dwóch przewodach jest masa a na jednym plus. Sprawdzałem czy podczas próby przerywa napięcie ale na żaden sposób podłączenia nie. Więc mam pytanie co wysteruje żeby w danym momencie iskra była? a drugie pytanie mam, gdy naciśnie się gaz do końca i odcięcie jest to co odcina w tedy żeby wyższych obrotów...
Witam dziękuję za wskazówki związane z czujnikiem. Sprawdziłem wczoraj czujnik jest ok. Przeczyściłem jeszcze raz całą przepustnicę,membranę pod filtrem powietrza. rurki od odmy, zauważyłem że poprzedni właściciel zostawił jakąś nakrętkę we wtrysku nie wiem czy miało to wpływ na pracę silnika. Jednak po skręceniu wszystkich części auto podczas jazdy...
Witam, mam problem z mazdą 6 diesel 2.0 citd 121 konna z 2006 roku, wersja po liftingu. Problem polega na tym, że czasami odpali i chodzi kilka sekund po czym sama zgaśnie, często tylko wkręca się na obroty i nie zapala, a czasami tylko kręci bez żadnej reakcji. Ciśnienie wtrysku "na start" powinno wynosić około 200-300 barów, a ma 1000 do 1300 barów....
Witam. Mam problem z pracą silnika na ciepło, mianowicie gdy silnik jest zimny lub postoi około piętnastu dwudziestu minut to wkręca się bez żadnych problemów na wysokie obroty jak tylko zaczyna się nagrzewać zaczyna się dławić i tracić moc w mazdzince wymieniłem już pompę paliwa cewkę zapłonową i moduł w aparacie zapłonowym przewody zapłonowe i świece,...
Pompa się skończyła albo wtryski . Zazwyczaj wygląda to tak że pompa zużywa się mechanicznie w wyniku czego nie jest na tyle szczelna by moc osiągnąć wymagane ciśnienie podczas rozruchu . Jak silnik odpali i pracuje obroty są na tyle wysokie że pompa utrzymuje już ciśnienie ale przy rozruchu gdy silnik kręci się wolno pompa już nie osiąga wymaganych...
Witam, jak ww temacie kąt zapłonu wynosi ok -7 stopnia a powinien wynosić ok tyle w plusie. Strasznie szarpie autem na wysokich obrotach , obroty falują. Nie mam już pomysłu co to moze byc .. moze ktos miał podobny problem?
Jeśli jedziesz spokojnie, z jednakową prędkością, silnik nie jest mocno obciążony, to sterownik włącza wyższy bieg a wszystko rozbija się o oszczędność paliwa. Depniesz na gaz, to zredukuje bieg (i) i tym samym zwiększą się obroty silnika. Np w maździe CX-3 automat, przy spokojnej jeździe na wysokim biegu, obroty silnika potrafią spaść do ok 1500-1600/min....
Witam, Posiadam Mazde MX-3 1.8 V6 24V 1991r Mam problem z nierówną pracą silnika i dużym zużyciem paliwa ok 12-15 L. Po odpaleniu silnika obroty wahają się od ~600 do 1300 Na forum znalazłem metodę na odczytanie błędów lecz nie znam się za bardzo i tu mam wielką prośbę do kolegów z doświadczeniem o pomoc w ustaleniu co oznaczają te kody: 58 91 13 16...
Witam Moze ktos wie co moze byc Przyczyna wysokiej tepmeratury (max) silnika przy niskich obrotach. i to sie dziej jak stoje na swiatlach albo w korkach a ja przyspieszcze to temp opadnie. Albo potrawi np. na swiatłach wskazówska podnosic sie i po chwili opadac. Termostat byl wymieniany
Mialem wymieniany modul sterowania wtryskiem i zaplonem ECU.Ostatnio przygladalem sie staremu uszkodzonemu i nowemu sprawnemu, ktory obecnie jest wstawiony do samochodu.Roznia sie one tylko jednym ukladem scalonym MP 4684(w starym) i MP 4683(w nowym).Moze ktos wie czy sa to uklady zamienne.Moze ktos posiada jakies dane na temat tych ukladow.Pytam sie...
Witam, niedawno zauważyłem przegrzewanie silnika przy staniu w miejskich korkach. Okazało się, że "strzelił" bezpiecznik oraz przepalił się rezystor wentylatora chłodnicy odpowiadający za działanie 1 biegu wentylatora przy włączonej klimatyzacji. W oczekiwaniu na przesyłkę z rezystorem, wymieniłem bezpiecznik i spięłem wentylator "na krótko" i niby...
Witam mój problem jest nastepujący, Mazda 626 GE rok 94 silnik 1,8 + gaz podczas jazdy na ciepłym silniku nagle gasnie (1-2) sekundy nawet na wysokich obrotach. Objaw taki jakby ktoś nagle wyłączył zapłon, ale sterownik od gazu działa a obrotomierz spada do zera, mimo ze autko jedzie na biegu. na gazie i beznynie jest tak samo. Na zimnym silniku np....
Witam :) Mój problem polega na tym, że po wyrzuceniu biegu podczas jazdy spadają obroty prawie do zera (silnik szarpnie) i powracają do ok. 700. Czasami również zgaśnie. Ten sam efekt występuje podczas gazowania na postoju. Diagnostyka wskazała na problem na wysokim napięciu. Wymieniłem świece. przewody cewki, wyczyściłem przepustnicę i silnik krokowy....
https://obrazki.elektroda.pl/8852771200_... https://obrazki.elektroda.pl/8840826500_... https://obrazki.elektroda.pl/6447442100_... Wykonałem wyskoczył mi błąd z ciśnieniem oleju , po sprawdzeniu ciśnienie na wolnych obrotach jest 1,5 wysokie 3,5 cokolwiek to znaczy ( dostałem taką wiadomość od mechanika...
Witam. Mazda 2 2006 rok. Auto przyjechało ze słabo działająca klimatyzacją(manualna). Sprężarka została zdemontowana i zawieziona do sprawdzenia. Sprężarka okazała się dobra . Został sprawdzony układ czy jest gdzieś przytkany. Przy okazji zmieniono zawór rozprężny który jest usytuowany w przewozie na połączeniu rurek a nie na podszybiu. Zawór rozprężny...
Sprawdziłem rezystancje czujnika temp i jest ok, kupiłem na szrocie kompletną listwę wtryskową (z wtryskami) i chodzi na wysokich obrotach ale reakcja na pedał gazu jest znikoma, w sumie to silnik robi co chce a jak zdejmę nogę z gazu to całkiem gaśnie po chili falowania. Obstawiam przepływomierz, jak go odpiąłem to raz silnik sam złapał obroty jałowe...
te ogrzewania charakteryzuja sie tym ze jezeli ma blad to wentylator dmuchawy chodzi na wysokich obrotach i pompa obiegowa wody tez dziala ... prawidolowo to agregat powinien ruszyc z pompa do 20 sekund na chwile powinien zmiejszyc obroty na bardzo niskie jakby mial sie wylaczyc a za chwile zwiekszac obroty i powinno byc slychac taktowanie pompki paliwa...
Sprawdziłem ten tłumik jest szczelny przy okazji przedmuchałem przepływomierz sonda lambda daje napięcie od 0.4V do 0,6V przy wysokich obrotach silnika, rurkę recyrkulaci spalin chwilowo zaslepiłem ale nie ma poprawy może jedno sprostowanie te spaliny mają raczej kolor niebieski jakby spalał się olej, swiece odkręcałem nie są zakopcone co jeszcze mogę...
przy zapłonie elektronicznym można sprawdzić czy iskra jest w odpowiednim momęcie zakładając świece na fajkę i kręcąc powoli silnikiem iskra się pojawi, nie musi być wysokich obrotów, jest to amatorski sposób ale się da bez strotoskopu, u mnie iskra się pojawia przed gmp, tylko w mojej ocenie jest słaba, powinna wydawać wyraźny dźwięk a u mnie po prostu...
Lekko licząc wyjdzie ok. 13 l/100 LPG w mieście. Nigdy w bajki o spalaniu 2.0 benzyny <9,0 l nie wierzyłem, ale obstawiałem, że w mieście będzie poniżej 11 l PB, a w trasie poniżej 10 l. Przy bardzo lekkiej nodze (do 3.500 rpm) i braku klimy pokazuje 11,4 l/100 km (100% tylko miasto). Przy bardzo ciężkiej nodze (średnio 5.500 rpm) pewnie i będzie...
Witam. Mam taki problem a wiec, nie dawno miałem problem ze stacyjka. Ale udało mi się zakupić i wyminiłem miałem problem z odpaleniem. Ależ ze istnieją mechanicy to mi pomogli ale to pomogło tylko na pare dni teraz mam problem z odpalaniem. Kiedy odpalam tak jak zalecił mechanik to odpala przytrzymuje na wysokich obrotach tak 2.5-3tys i nagle ni stąd...
mazda wysokie obroty obroty mazda wysokie obroty mazda
kosztorysy elektryczne czujnik misce olejowej słuchawki telefonu styki
solar bateria kamera sonoff przekaźnik
Schemat ładowania i balansera dla wkrętarki 7,2 V Schemat balansera dla ogniw Li-Ion 2S: pasywny i aktywny