Ciśnienie paliwa jest okej sprawdzałem i jeśli by było za małe to auto na wysokich obrotach by przerywało.
sęk w tym ze wczesniej tak nie było takie objawy zaczely sie od jakiegos tyg. na nagrzanym obroty sa w normie, jedynie na zimnym szaleją... i wlasnie to mnie zastanawia bo nawet gdy samochod stoi w garazu i go odpalam to jest cos nie tak. dodam ze garaz mam ogrzewany.
Mitsubishi Carisma 1.8 16V GDI, zgasł podczas jazdy, przy próbie uruchomienia odpala na 1 bądź 2 cylindry i praktycznie nie idzie go wkręcić na obroty. W silniku błąd sondy lambda za katalizatorem, błąd grzałki, kompresja po 14bar, jest iskra na każdym cylindrze, paliwo do pompy WC dochodzi "na oko" pod odpowiednim ciśnieniem. Jak uruchomie silnik i...
pojazd od roku niesprawny. Wymieniona 2 razy pompa wysokiego ciśnienia.,pompa paliwowa, filtry. Naprawiany u 4 mechaników. Pojazd odpala i po jakimś czasie gaśnie lub po przekroczeniu 3000 obrotów. Czy ktoś mi pomoże.
Moim zdaniem opisałeś jak najbardziej prawidłowe działanie silnika. Silnik, pracujący na ssaniu, daje objawy duszenia się jeżeli jest prawidłowo wyregulowany. Dostaje bowiem proporcjonalnie więcej paliwa z powodu zamknięcia przepustnicy powietrza. We współczesnych silnikach ssanie służy praktycznie tylko do rozruchu a nie do jego rozgrzania. Wyjątkiem...
Witam posiadam Mitsubishi Carisma 1,8 16V GLS 1995 r. i mam problem z odpaleniem na zimnym silniku jak jest ciepły z kolei łapie wysokie obroty. Wymieniłem aparat zapłonowy,świece,kable,przepływomierz i nic nie pomogło. Wykręciłem silniczek krokowy z przepustnicy i sprawdziłem, działa jak należy. Po za tym silnik praktycznie wogóle nie chodzi na benzynie,...
Witam!! mam problem z silnikiem kiedy zastartuje silnik właściwie chodzi równo ale kiedy dodam gazu nie wchodzi na obroty i nim trzęsie czasami ma nie równa prace i kiedy próbuje jechać jest bardzo slaby wymieniłem przewody wysokiego napięcia przepływomierz świece i dalej to samo. mówiono mi ze to lewe powietrze albo coś z iskrą ale wydaje mi sie ze...
Mam identyczny problem. Odcina mi paliwo na zagrzanym silniku przy 3tysiacach. Dokładniej pisząc gdy odpalam po nocy jak jest zimny to rozpedzam go normalnie powyzej 3 tyś. Później gdy zagrzeje sie silnik i zgasze a nastepnie odpalę to juz nie wchodzi na obroty powyzej 3 tyś. bez LPG. usterka pojawiła sie po rozladowaniu akumulatora do zera kiedy zapomnialem...
Witam serdecznie . Jak w temacie , auto gaśnie na zimnym silniku , zarówno na benzynie jak i gazie . Za pierwszym razie odpala bez problemu , po kilku kilkunastu sekundach gaśnie i wtedy trzeba kilkanaście sekund odczekać albo trochę pokręcić , żeby odpaliło . Po przejechaniu kilku km problem znika ( sporadycznie gaśnie jak szybko zostanie puszczony...
Witam,może ktoś mi pomoże,rok temu kupiłem to autko,w pewnym momencie na zimnym silniku przestało odpalać,początkowo odpalało za 2 lub 3 razem później już po 8-10 razie w chwili obecnej tragedia,wymieniłem kopułkę,przewody wysokiego ,świece i bez zmian,ciekawe jest to że po odpaleniu zaraz gaśnie albo sprawia wrazenie jakby chodził nie na wszystkich...
Tak jak w temacie. Dzisiaj rano odpaliłem samochód wszystko pięknie, po chwili jednak zapaliła się kontrolka pomarańczowa check engine "chyba tak to się nazywa". Zgasiłem go i znowu odpaliłem kontrolka po chwili znowu się zapaliła, ale do tematu. Postanowiłem jednak pojechać i ku mojemu zdziwieniu samochód tracił moc przy 2200 obrotach, wyżej nie chce...
Cóż problem dość dziwny jest - silnik na niskich działa OK, na wysokich, po chwili się jakby przełącza, kopci jak dziki, a przy minimalnym odpuszczeniu gazu - zdycha. Po holowaniu na biegu odpala i na niskich znów działa dobrze. Podczas jazdy to uczucie jest takie, że w pewnym momencie traci moc i zdycha. Filmik pomocniczy: :) http://www.youtube.com/watch?feature=pla...
Cześć Ręce już mi opadają. Pacjent Mitsubishi Eclipse 2.0 z 92r. 4G63, krew mnie już zalewa. Przed naprawą silnik odpalał i pracował właściwie. Po wymianie uszczelki pod głowicą i złożeniu wszystkiego silnik odpalił, wszedł na wysokie obroty, coś zaterkotowało w silniku i zgasł. Nie chciał już odpalić, dopiero po odpięciu przepływomierza odpalił i kulawo...
Dzien dobry. mam mega problem z ktorym nie potrafie sobie poradzic. Mianowicie, przygotowuje sobie auto do amatorskiego sciagania na torze, jest to Mitsubishi Colt V 1.6 96r. obecnie ~396tys.km przebiegu (~196tys.km na LPG -BRC 24.11, zero problemow). Auto technicznie bardzo zadbane olej zmianiany co 8-10tys na wysokiej klasy syntetyki 5W40. Nie moge...
Witam Parę dni temu kupiłem ładną fokę MKII 2.0 TDCI. Auto miało FAPA, ale został on usunięty przez poprzedniego właściciela w V-Tech w Krakowie. Auto ma dodatkowo niefabryczny IC (pochodzi chyba od Mitsubishi GT) oraz chipa na 160ps. Ford jest mega żwawy, kiluje wiele aut, ale mam już z nim problemy. Dymi mi na czarno przy obrotach tak 3 tys+ podczas...
Witam Mitsubishi Space Gear 1996 rok. Silnik 4G64 2.4l Benzyna 97kW. Problem: Odpalam auto (czasem problem z ruchem rozrusznika, słychać tylko pykanie automatu, ale to szczegół) auto samo w sobie zapala bez problemu, trzymając gaz, jak nie trzymam gazu to obróci silnikiem parę razu wejdzie na 1000 obr pól sek i zgaśnie. Trzymam gaz silnik wariuje, raz...
moze to pomoże niestety nie pomogło Dodano po 48 Uwaga zareagował !! stary komputer, stara puszka bosch, stary kluczyk. - i : po 10 sekundach odpaił ale tylko na chwilke. Nie wiecej jak 2 sekundy. Odpala, gaśnie. Odpala i gaśnie i tak w kółko. Zawsze sie gasi po tym samym czasie, nie da rady go wprowadzic na wyższe obroty
Cześć, Galant 2,5V6 z silnikiem z 2000roku. Alternator 100A Użytkowany codziennie na odcinku 25km. W aucie zainstalowane jest ogrzewanie postojowe użytkowane tak samo codziennie. Przy temp powyżej 0-10C na około 10-15 min, poniżej zera ok 25min. Od jakiegoś czasu z rana coraz gorzej kręcił rozrusznikiem, ale odpalał. Przedwoczraj sterownik webasto wyłączył...
Witam, posiadam dość dziwny problem, który opiszę poniżej. Nie znalazłem żadnych informacji o jego rozwiązaniu w necie, więc będę wdzięczny za każdą wskazówkę czy poradę. Rozpocząłem remont samochodu od wymiany tłumika środkowego i końcowego, piszę o tym dlatego, że model posiada dwie sondy lambdy w tym jedną w tłumiku środkowym. Z tego co wiem, służy...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Witam potrzebuję pomocy mechanika(mieszkam w Kutnie (między Płockiem a Łodzią), który podjąłby się diagnostyki i naprawy Mitsubishi Eclipse 1G rocznik 94 PRODUKCJA 1990–1994 NADWOZIE 3-drzwiowe coupe/targa NAPĘD silnik z przodu, napęd na przód 2.0 L 150KM R4 [4g63] BENZ/GAZ SKRZYNIA BIEGÓW 5-speed manual DŁ 172.8 in (4390 mm) SZER 66.7 in (1695...
wysokie obroty odpalaniu wysokie obroty mitsubishi niskie obroty odpalaniu
akumulator nożyce warsztat pomysły dźwięk jednej słuchawce lenovo
nadajnik iskrowy zasilacz urmet
Licznik motogodzin w wózku Linde 0009460759 nie działa Charczenie dźwięku w telewizorze Manta 50 cali - przyczyny i rozwiązania