Błędy w module centralnej elektyki, napięcie ładowania po odpaleniu (sprzęgło alternatora często się zaciera).
Czyli do sprawdzenia sonda lambda i czujnik temperatury. Auto ma LPG?
Witam wszystkich. Mam problem z wolnymi obrotami w skodzie octavi 1.6 ,75k2000r.a mianowicie po odpaleniu silnika obroty wzrastają do 1800 i wahają się do 2000-cy.Świece i przewody wysokiego napięcia wymienione. Czy ktoś zna może lekarstwo?
Witam.Problem musi tkwić w termostacie,szczelności jego obudowy.Jest cały czas niedomknięta.Silnik nie dogrzany,przez pewien czas po odpaleniu chodzi na wyższych obrotach.
Skoro masz aż 5 tys na "wolnych obrotach" to pewnie masz z jakiegoś powodu bardzo otwartą przepustnicę. Po prostu zmniejsz otwarcie. A co do benzyny - to czy po odpaleniu na gazie jesteś w stanie przełączyć na benzynę?
Po wymianie akumulatora silnik dostaje wysokich obrotów. Po odpaleniu samochodu. Natomiast po uruchomieniu ponownym pracuje już normalnie. Silnik : 1.6 VW Proszę o pomoc. Co to może być?
Witam! Mam problem związany z pracą turbiny w moim samochodzie. Otóż, kiedy silnik zaczyna pracować na dużych obrotach traci momentalnie moc. Kiedy, np. przy wyprzedzaniu jakiegoś auta, redukuje bieg na niższy i daje bardzo wysokie obroty w pewnym momencie czuć, że traci on moc, którą posiada. Wtedy staje się bardzo mułowaty. Mogę go wtedy rozpędzić...
Witam, czy jest tu jakiś spec od gaźników? ;) Skoda favoritka 93, 1.3 benzyna. Dziś złapała focha, jutro czeka mnie grzebanie w gaźniku. Po odpaleniu i zagrzaniu się coś jej odwaliło i nie trzyma biegu jałowego (obroty spadają do 500 lub i niżej i gaśnie). Dodając gazu łapie bez problemu, ale zaraz spada w dół nie trzymając obrotów wysokich. Odpowiednio...
Podłączasz miernik i obserwujesz wskazania: 1- zaraz po odpaleniu(bez dodania gazu) 2- na wysokich obrotach 3- przy włączonych urządzeniach "prądorzernych" - światła drogowe, ogrzewanie tylnej szyby, dmuchawa, wentylator chłodnicy ... i kombinacje powyższych.... wskazania powinny być około 14,4 - zawsze!
Witam, mam skodę octavie II 2011r 1.6tdi 105km cayc przebieg 280 tys km i następujący problem, mianowicie zaczęło się od tego że w tą zimę przy większych mrozach czyli -10 nie mogłem jej odpalić, silnik łapał i gasł, wymieniłem filtr paliwa, nie pomogło, następnie poradzono mi wymianę pompki w zbiorniku paliwa, tutaj nastąpiła poprawa auto odpalało...
Witam, mam taki problem: gdy silnik jest zimny zaraz po odpaleniu obroty są wysokie, jak trochę przygazuje to zatrzymują się i dopiero po jakimś czasie spadają. Po nagrzaniu problem powiedzmy ustępuje. Najlepiej będzie widać na filmie. Przepustnica była czyszczona i adaptowana. Natomiast gdy jest ciepły to obroty potrafią się zawieszać w okolicy 1500...
Witam wszystkich użytkowników forum. To mój pierwszy post na tym forum i niestety pierwszy problem w rozwiązaniu, którego liczę na pomoc innych skodziarzy. Moja Felicia to 1.3 MPI bez instalacji gazowej. Problem jaki ją trapi od jakiegoś czasu to szarpanie, sam nie wiem jak inaczej to ująć. Po odpaleniu i dodaniu lekko gazu czuć takie szarpnięcia, przypomina...
Ale ja jestem zainteresowana rozwiązaniem problemu. Mam podobny problem. Skoda Octavia I silnik 1.6 101KM benz + gaz sekwencyjny rocznik 1999. Gaz założony w 2009roku. Auto posiadam około miesiąca. Prawie wszystkie naprawy przeprowadziłam. Początkowo w aucie falowały obroty (od 700 do 1200 obr/min). Czasami po odpaleniu silnika obroty wskakiwały odrazu...
1. VAG i adaptacja 2. Program "Motordiag Autocomsoft SIMOS Manager 1.51 Free" i użycie ściśle wg. opisu 3. Po odpaleniu zimnego silnika nie dotykac pedału gazu do czasu pełnego zagrzania silnika aż włączy się wentylator chłodnicy. To powinno rozwiązać problem. Gdyby jednak nie, to: 4. Zwalniać na biegu bez puszczania sprzęgła do granicy 1000obr/min...
Napięcie ładowania przy maksymalnych obrotach silnika nie powinno przekraczać 14,4 V - masz więc uszkodzony regulator napięcia, który za moment spowoduje uszkodzenie nowego akumulatora, a wszystkie opisane objawy wskazują, że pierwotną przyczyną problemów jest pompa wspomagania. Wymień regulator napięcia (zwykle w formie kostki z elektroniką na alternatorze)...
Koledzy, internet prześledzony porady wykonane a problem pozostaje. Auto dopala bez problemu, obroty nie falują, jak na swoje lata chodzi dobrze aż do momentu kiedy zgaśnie dzieje się to zawsze w 23 min+/-2min jazdy albo postoju (auto może 23min stać, a i tak zgaśnie). Po tym jak zgaśnie nie można go odpalić przez kolejne 10-15min. Potem jakby nic się...
Witam Mam skodę octavie I z 1998 roku z silnikiem 1.8 20V benzyna 125 KM z LPG i od paru miesięcy coś jest nie tak z mocą silnika. Po odpaleniu i ruszeniu samochód traci moc nie jedzie wciskając pedał gazu samochód nie zbiera się i słychać strzały w przepustnicy (nie chce jechać). Samochód w tedy jest na benzynie po złapaniu temperatury i przełączeniu...
Witam. Borykam się z pewnym problemem w aucie Skoda Octavia II przed lift rocznik 2008. Silnik 1,9 TDI pd 105 koni BXE. Problem polega na tym że silnik szarpie przy małym obciążeniu. Sprawdzałem stan pompek vagiem. Korekty bardzo ładne nie przekraczają 1.0 na wolnych obrotach. Przy obciążeniu 4 cylinder najbardziej idzie w górę z 0,54-0,56 na 1,2. 2...
wróciłem z ASO, moje autko zostało podłączone pod VAG i co wskazało: " zawór odcinający dopływ paliwa N 109".... Czy ktoś wie, gdzie on się znajduje???? Niby powiedzieli mi , że w pompie, ale nie są pewnie tego....pozdrawiam i znowu wychodzi na to, że ograniczyli się w tym sławetnym ASO tylko do odczytania zapisanych przez sterownik błędów :bad-words:...
Witam, Mam problem z moją skodą octavią z 1999r. - silnik 1.6 8v AEE - 75KM. Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika, a objaw był jakby na jeden cylinder nie działał. Wymieniłem przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy, palec i samochód zaczął pracować trochę równiej. Sprawdziłem błędy na komputerze diagnostycznym i wyszło, że jest za małe...
Podczas jazdy to raczej nie póki się nie zerwie. Ewentualnie mocno rozładowany akumulator może powodować że pasek piszczy (ślizga się) chwilę po odpaleniu i wrzucaniu nagle na wyższe obroty - dopóki akumulator się nie podładuje.
Witam. Mam 155kkm przejechane. Ostatnio w aucie wymieniałem pasek rozrządu, świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, akumulator i filtr paliwa. Okazuje się, że nadal mam problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku, z reguły na zimnym. Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, rozrusznik kręci, obrotomierz wchodzi na obroty, ale niskie i nie chce mi...
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie? Problem dotyczy mojego auta Skoda Octavia 1 1.6 AEE. Wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu silnik (zimny) odpalił i od razu ustalił wysokie obroty (3000). Po dodaniu gazu obroty spadły i zaczęły falować w przedziale 1400/1800 obrotów. Problem ten występuje na zimnym i...
Nie wiem jestem początkujący nie wiem czy czujnik steruje obrotami wydaje mi się że tak bo jak dziś odpaliłem to jakoś dziwnie wkręcała się w obroty przerywając co to może być ? nie miałem jeszcze nic takiego
Po co komputer? Za wysokie ciśnienie oleju podwiesza zawory to po pierwsze. Po drugie pewnie zmienna geometria lub sterowanie nią nie działa. silnik gaśnie jak sie go wkreci na bardzo wysokie obroty a pożniej strasznie ciezko go odpalić Po następnej takiej akcji odczekaj z 5min. Gwarantuje że odpali jak zawsze.
Zastanawiamy się, czy nie jest gdzieś zatkany, ponieważ w filtrze były kawałki plastiku czy silikonu. Ja bym jeszcze zdjął miskę olejową i zobaczył czy coś tam nie zalega i nie przytyka smoka. Było patrzone, smok też wymieniony ... Dodano po 3 Kontrolka ciśnienia oleju zaświecą się na wysokich obrotach. Na wysokich czyli od ilu obrotów? Czy ta granica...
Witam mianowicie mam problem z moją skoda octavia 1 z silnikiem 1.6 z gazem wczoraj jechałem do pracy rano i przy zmianie biegów strzelił mi z wydechu i nagle gdy się zatrzymał zaczął mi gasnac na gazie wiece włączyłem benzynę i pojechałem dalej gdy wróciłem do domu okazało się że tak to starsznie telepie i chodzi na 3 cylindrach na gazie odpali ale...
w Feli przyczynami moga być głównie: - świece i gumki o których wspomniał kolega wyżej (przebicia itp.) - kończąca się listwa zapłonowa (wtedy pali na dwa gary, ale można jeszcze odpalaić i przerywa w czasie jazdy także) - czujnik Halla ( nie można odpalić, raz czujnik kończy się gwałtownie, a raz daje w kość i ma ,,swoje zagrania" tzn. raz odpala,...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Witam, Chciałbym podzielić się rozwiązaniem problemu bardzo podobnego co w innym poście http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Felicja 1,3 Lxi (rocznik 1995 :) ) podczas jazdy na wysokich obrotach (powyżej 4000 tak około, bo nie mam obrotomierza), najczęściej podczas przygotowania do wyprzedzania (redukcja). Najpierw było szepnięcie...
wysokie obroty odpaleniu wysokie obroty zaraz odpaleniu astra odpaleniu wysokie obroty
płyta gazowy instrukcja amervox alarm rozruchu nierówno pracuje
sonel sprzedam aktywacja windows
Przepalający się bezpiecznik klimatyzacji BMW E83 3.0d Jak ustawić histerezę w pompie ciepła Nulite NL-BKDX30-95II?