Nie szukaj kwadratowych jaj . Wszystko jest w porządku.
Witam !!! Na pompie od strony rozrządu jest dźwignia ze śruba M6 popuść nakrętkę kontrującą i wykręcając zmniejsz obroty do oczekiwanych. Jeśli nie poradzisz zrób foto pompy. POMOGĘ
Jakby faktycznie miał taki czas to by dawno cewki popaliło, to już blisko zapętlenia na wysokich obrotach.
A może po odpięciu krokowego sterownik uśrednia sobie wszystko i dlatego lepiej chodzi. Najpierw sprawdzić, czy dolot jest szczelny. Sprawdzić, jak będzie chodzić z podpiętym krokowym, a odpiąć mu np. czujnik temperatury. A najlepiej podpiąć kompa.
licznik działa? (prędkościomierz)
A on ci sie na maxa nagrzewa tylko do 70'c stopni? Dodano po 16 I jak wymieniasz jakieś czujniki, lambdy, przepływomierze to dobrze jest zresetować komputer silnika , można odłączyć masę akumulatora ale jak masz zamek centralny na radio albo podczrw. to może zgubić sygnał i trzeba programować kluczyk(dla nie wprawionych upierdliwe zadanie) lepiej by...
mialem taki przypadek w xara 1.4 wtedy byla to listwa cewek lecz obroty byly mniejsze do 1800
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Skuter przed wymiana cylindra jezdzil normalnie? Wkrecal sie w wysokie obroty?
przepustnica jest ok jeszcze sprawdze czujnik polozenia przepustnicy ale na gazie chodzi dobrze tylko ma wysokie obroty
Uszkodzona kapsula termiczna biegu jalowego na zimno.
Czujnik cieczy do komputera 100% sprawny (podmieniłem na drugi, oba pomierzyłem, mają prawidłową oporność, płyn tam dociera) Na zimnym jeździ się nieprzyjemnie, lubi poszarpywać i zgubić zapłon, gdy się rozgrzeje jeździ się bardzo dobrze. Jeździłeś na tym drugim czujniku, czy tylko pomierzyłeś? Raczej gaśnie niż gubi zapłon. Jak gubi zapłon to do sprawdzenia...
Za ssanie steruje komputer, a on steruje z czujnika temperatury. Są dwa czujniki, jeden do zegarów, drugi do kompa. Oba są obok siebie w bloku za termostatem. Silnik 1.1 w tej budzie, nie ma to mocy, ani nie rozpędzisz się tym. 1.4 ledwo pasuje do tego auta.
Sprawdź napięcie ładowanie jakie masz na niskich jak i na wysokich obrotach.
Kolego, u mnie na kręcenie śrubą na dolocie wolne obroty nie reagowały. Nie znam tej instalacji, ale u mnie ta śruba była prawie całkowicie wykręcona. U ciebie chyba tą śrubę masz prawie całkowicie wkręconą i ona dławi przepływ. Nie wiem jak ustawiałeś wstępne położenie (wkręcenie) śruby wolnych obrotów. Ja po zamontowaniu parownika do instalacji i...
Przewody prawdzone sa ok te duze bezpieczniki tez ok nadmienie jeszcze ze wentylator startuje zaraz po odpaleniu auta zimnego bez wlaczonej klimy odrazu na wysokich obrotach
myślałem z początku że to rolki więc zmieniłem 8,5g na 5,5 g Złóż rolki nie lżejsze tylko cięższe np.9,5g. Lżejsze przy wyzszych obrotach powodują działanie wariatora.
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
...Rozumiem, że skoro L trzeba podłączyć to to wejście nie odpowiada tylko za świecenie kontrolki ale też przez kontrolkę umożliwia zasilenie i wzbudzenie? ... Dobrze rozumiesz. Jak jest sprawny sam wystartuje tylko z głównym plusem Mam watpliwosci. Nie widzialem jeszcze takiego. Moze na bardzo wysokich obrotach...
Na dzwigni, do ktorej przychodzi linka biegu jalowego na zimno (nie linka gazu) jest sruba regulacji biegu jalowego, ktora koncem opiera sie o dzwignie stopu (jesli odsuniesz te dzwignie od sruby - silnik stanie). Wkrecanie tej sruby powoduje odpychanie dzwigni stopu i zmniejszanie obrotow. Linka elementu termicznego ciagnie dzwignie do oporu gdy silnik...
Bo może nie być lądowania na wysokich obrotach, za to odpowiada wirnik Sprawdź ładowanie na wysokich obrotach jakie jest?
Witam , mam problem z autem jak w temacie a mianowicie auto po odpaleniu czy to na zimnym czy ciepłym silniku utrzymuje wysokie obroty w granicach 2500-3500 obr/min bez falowania tzn. cały czas trzyma sztywno np.3000obr. i po dodaniu i odjęciu gazu wraca do tych samych obrotów. Czasami ale to bardzo rzadko zdarza się że obroty są ok.Co to może być bo...
Komputer coś ciekawego mówi? Miałem taki epizod jednorazowo też w 2.0 HDi, z czym u mnie na 99% był to błąd komputera spowodowany inną, nieznaną do tej pory usterką.
Po prawej ustawiasz powietrze optymalnie powinna być na 1,5 obrotu wykręcona. Środkowa odpowiada za obroty na luzie. Jeśli gaśnie to masz ustawiona przepustnice za nisko. Wtedy trzeba ustawić wyżej przepustnice. Do tego służy środkowa śrubka. Za niskie obroty - wkręcać. Za wysokie - wykręcać.
Z tego, co wiem, to sprawdzał ciśnienie i jest podobno w porządku. Wiem jeszcze, że wspominał o jakiejś pompie wysokiego ciśnienia.
Jakich danych więcej?
Niestety ten model nie posiada wskaźnika obrotów:/Co do obrotów to on nie potrafi po prostu ich utrzymać.po zapaleniu silnika działa poprawnie około 30 sekund i gaśnie.Można go utrzymać na obrotach bardzo wysokich i to tylko przy wciśniętym pedale gazu.
test na wyłączonym silniku. otworzyć i zamknąć przepustnice. bo tempomat steruje przepustnicą za pomocą linki, wiec było by widać efekt. np peugeot planet może zasprzęglić sprzegiełko sprężarki klimatyzacji i słychać klikniecie. Wiec trochę szkoda że nie może zasterować "na sucho" tempomatem . Co do pracy tempomatu na 4 i 5 biegu to w tym aucie pod...
Niestety po założeniu nowej części nic się nie zmieniło,dalej to samo, nie zamyka i ciągnie powietrze. Sprawdziles jego dzialanie przez test elementow wykonawczych? Zrobiles adaptacje korekcji dlugoterminowych (inicjalizacje ECU)? Przed chwilą dostałem i założyłem w moim rozumowaniu powinien działać - chyba że się mylę, Sprawdziles jego dzialanie przez...
Sprawdź czy dochodzi napięcie do żarówek, oraz czy jest masa na lampie
Sprawdz jeszcze temostat czy nie jest caly czas otwarty wtedy tez dlugo bedzie chodzil na ssaniu.Moze tez gdzies zasyssac lewe powietrze i mieszanke wzbogacac.Moze byc temistor powietrza itd.Swiece zaplonowe sa czarne?obroty nie sa zwiekszone?
zrobiłem takie coś że jak miał obroty zdjołem przewód od serwa przy kolektorze i nic sie nie zmieniło no moze troche obroty wzrosły ale jak zatkałem otwór w kolektorze to obroty nadal wysokie spadły może o 200
A oto przekaźnik który sie zawieszał podczas załączania wentylatora wysokich obrotów
Przeprasza za tak długa nieobecność. Rozrząd sprawdzony, jest ok. Momentami samochód "zacina sie" tzn. faluja obroty, brak reakcji na pedal gazu. Dopiero wyłączenie i włączenie zapłonu pomaga. Jakieś propozycję?
sprawdź przekaźnik zespolony,zasila EVAP, jeżeli EVAP nie będzie miał prawidłowego zasilania pochłaniacz par paliwa zostaje wyłączony z pracy.a wtedy odczyt sondy będzie zakłócony i sporadycznie będzie wywalał jej błąd
No jak odłaczyłem czujnik temperatury to obroty automatycznie spadły do 1000.
Witam. Auto Peugeot 301 1.6ehdi 2017r. Pierwsza diagnostyka wykazała błąd niskich obrotów zespołu wentylatorów. Odkrecilem opornice i okazała się być przerwana. Gdy włączałem klimę wysokie obroty szły normalnie. Po wymianie opornicy na nową bledy są dwa :Niskie i wysokie obroty... Co może być przyczyną ? Co sprawdzić ?
20 min w trasie na wysokich obrotach powyzej 50 km/h
Niestety to nie jest to. Silnik nie dostaje żadnego "lewego powietrza"
Zobacz skąd masz powietrze dla tych obrotów.
Tak, to zależy od przepustnicy, ale przepustnicą w zakresie wolnych obrotów steruje silnik krokowy.
...i test silniczka krokowego.
wysokie obroty, czyli musi mieć poeietrze Dodano po 3 wysokie obroty, czyli musi mieć powietrze
Sprawdź jeszcze uklad serwa
Coś mój komp nie chciał otworzyć waszych obrazków. Zapodam więc ci dwa przykłady. Śrubka A reguluje obroty, B CO.
Peugeot czujnik temp info do kompa przeważnie zielona obudowa. o szarpanie to wygląda na potencjometr przepustnicy. Poza tym to wszystkie te czujniki idzie sprawdzić multimetrem. A no i była jeszcze jakaś sztuka co ją dodatkowa masa przy potencjometrze przepustnicy uzdrowiła.
Moj problem polegal na tym,ze czujnik predkosci ktory jest z tylu silnika zrobil zwarcie i spalil czujnik podcisnienia i komputer. wymienilem te czujniki i naprawilem komputer i auto pali normalnie
Wolne obroty, średnie, duże? To dosyć istotne. Jeśli wolne to OK.
Dlaczego uważasz ,że różnicy nie będzie? :?:
Na wszelki wypadek, przed uruchomieniem silnika (na włączonym zapłonie), wciśnij do oporu i zwolnij pedał gazu. Jeśli to nie pomoże otwórz maskę i zobacz co odłączyłeś/urwałeś przy wyjmowaniu/wkładaniu akumulatora. Jeśli przepustnica jest na linkę to nie ma opcji, żeby silnik wchodził na tak wysokie obroty przy zamkniętej przepustnicy i szczelnym dolocie.
Nie ma bezpiecznika odpowiedzialnego za prace tych czujników!
sprawdz szczelnosc kolektora dolotowego.
To może być uszkodzony map sensor lub czujnik temperatury powietrza dolotowego na kolektorze ssącym. Map sensor odpowiada za wyprzedzenie zapłonu a czujnik za skład mieszanki
Luzy zaworów ok?
Jak cenowo wyszło?
hej powiem ci że mam to samo a masz na wtrysku go czy gaźnik ? mi odpala jak jechałem to szarpał zwalniał i przyspieszał olej dostaje paliwo też ja mam na wtrysku go i cholera wie co nawaliło czy świeca czy wtrysk że odpala na chwile daje gazu i gaśnie :( jak ktoś wie to prosze o poradę pomoc edytowałem doczytałem dokładnie gaźnik masz ja mam na wrysk...
A gdzie to sprawdzić :?:
ciśnienie paliwa sprawdzone
A dokladnie to gdzie w jasle sie tym zajmuja?
Dzieki za odpowiedz ale chyba nie o to chodzi bo auto ogólnie chodzi normalnie na niskich obrotach pali na szczala, w dolnym zakresie obrotow ma moc, i jak powiedzmy stopniowo daje sie gazu to jest ok nawet na wysokich obrotach i nie zakopci ani troche, problem pojawia sie po gwaltownym wcisnieciu pedalu gazu. Pozdrawiam! Dodano po 29 Ps. Czasami trzyma...
po pierwsze: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... po drugie: http://www.google.pl/ i wszystko będziesz wiedział
Nakieruję cie podaj mase na ten pin drugi od dołu nastawnika i napisz czy pomogło.Przy sterowniku powinno być zielone dwupinowe złącze. jeżeli dobrze czytam schemat elektryczny to te dwa piny od dołu odpowiadają za informacje dla komputera czy nastawnik powinien pracować czy nie - czyli jak się podłączy masę na ten drugi od dołu pin to tak jakby pedał...
Koniec z wróżeniem.
Witam kolegów posiadam P207 1.6HDI 2008r w którym nie działa wentylator chłodnicy nawet po wysterowaniu. Sam wentylator na krótko działa,bezpieczniki ok. Czy przyczyną może być rezystor wentylatora kody błędu P0692,P694 sterowanie wysokich i niskich obrotów wentylatora chłodnicy
Może włącz 3 bieg i przytrzymaj go parę km na wysokich obrotach - oczywiście jak silnik będzie rozgrzany.
Wymontuj filtr powietrza i sprawdz jak wyglada. Po 3 latach to juz moze miec dosc :) Brudny filtr zwieksza opory przeplywu powietrza. Co do swiec to sprawdz co ile km producent zaleca wymiane, ale 30 tys. to juz wlasciwy czas. Trudno powiedziec o ile zwiekszaja zuzycie paliwa, ale zuzyta swieca nie daje tak dobrej iskry, co za tym idzie silnik ma mniejsza...
:idea: Jaka instalacja gazowa-sekwencja :arrow:
Witam. Samochód peugeot 207 przy rozgrzanym silniku 90 stop.na wolnych obrotach (na biegu jałowym ) zapala się kontrolka ciśnienia oleju poniżej 1000 obr. W zeszłym roku wymieniłem olej oraz filtr oleju , samochód stał 3 miesiące . Na zimnym silniku wszystko dobrze. Jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy ? Silnik 1,4 benzyna 16V kod silnika KFU....
Witam Gdzie znajduje się w Peugeocie 308 T9 2015r wentylator nawiewu kabiny i jak (od której strony) do niego dotrzeć? Mój wydaje podejrzane dźwięki na wysokich obrotach
Peugeot 308 sw 2011r 1,6 THP 156KM. Rano na zimnym silniku po uruchomieniu silnika wyskakuje kontrolka awarii silnika (Check). Wentylator chłodnicy wchodzi na wysokie obroty i tak pozostaje. Czyli zachowuje się dokładnie tak jak powinien. Masz problem z silnikiem. Wentylator pracuje żeby go chronić przed uszkodzeniem.
Witam Mam problem z moim Peugeotem 207 1,4 rocznik 2006 benzyna. A mianowicie wczoraj jadąc sobie autkiem chciałem zmniejszyć siłę nawiewu ale po zmniejszeniu na 0, włączył się nadmuch na dość wysokie obroty i teraz nie da się go wyłączyć jak wciskam przycisk żeby zwiększyć obroty wentylatora to one się niby zwiększają bo mocniej wieje ale wydaje mi...
Dziekuje, zajrze.
sprawdź silnik krokowy wolnych obrotów - czy się otwiera. Ewentualnie wymontuj go i wtedy zapal - zamiast zgasnąć powinien wejść na wysokie obroty i to bardzo(nawet do odcięcia zapłonu)
a jak tam filtr powietrza morze zapchany
Pompa jest napewno dobra zalozyłem 3 pompy i jest to samu zanim nie odpalił jechał tylko do 110 i obroty były do 3 tys przyjechalem do domu i zgasiłem i juz nie odpalił
Czy ten serwis pomp montował pompę czy ktoś inny. Oddałaś samochód do naprawy to powinni go naprawić lub nie brać kasy.
PP2000 pokazuje jakie warunki muszą być spełnione by wypalić filtr. Próbowałeś go przegonić na wyższych obrotach?
dayv Witam, reaktywuję temat, czy problem został rozwiązany? bo mam identyczny problem
Jaka pompa? Bosch czy Lucas.Może są za wysokie wolne obroty i regulator nie odpuszcza
Wszystko jest dobrze, nic nie kombinuj. Ten model tak ma, musi gwałtownie ruszać z wysokich obrotów. Przy niższych obrotach wtrysk by działał nieprawidłowo.
Jedynej części której nie podmieniałem to pompa wysokiego ciśnienia.
Wentylator ma załączyć się w momencie włączenia klimy na pierwszym biegu i działać cały czas, jak ciśnienie wzrośnie powyżej 17bar wentylator ma przejść na wysokie obroty. Kiedy u ciebie włącza się wentylator, wraz z uruchomieniem klimy czy później?
Witam;-) ja mam właśnie podobny problem...przy zmnienie biegów na wiekszy, przy niskich obrotach mi szarpie a jak ciagle cisne gas do dechy i trzymam silnik na wysokich obrotach wszystko jest ok...co moge z tym robic, pomozcie;-) mój Peugeot jest z 1995r i ma silnik 1.1.
Witam, Woltomierz na akumulator i sprawdzić czy jest i jakie, czy nie ma tego ładowania i jak to wygląda kiedy się świeci kontrolka, a jak kiedy już zgaśnie. Można jeszcze sprawdzić czy jest wzbudzenie na alternatorze. Może nie ma wzbudzania, dochodzi do samowzbudzenia alternatora i zaczyna ładować dopiero wtedy kiedy silnik wejdzie na wyższe obroty.
wielopunkt jak sprawdzic czujnik temp? filtr i olej wymieniany niedawno reszty nie wiem ma troche dziwny dźwięk, zwłaszcza jak schodzi z obrotów
W takim razie jakie są objawy (które doprowadzają do tego, że silnik nie wchodzi na obroty)? Jak zachowuje się silnik pracujący bez paska? Równo wkręca się na obroty, nie dusi się (uboga mieszanka) czy nie czwórkuje (bogata mieszanka)? Nie odcina gdzieś na obrotach, czy można na słuch wyczuć przy jakich obrotach następuje rezonans wydechu? Jak zachowuje...
Na plaku łapie wysokie obroty i ciężko stwierdzić, ale moim zdaniem plak raczej nie pomaga.
To jest raczej błąd w tłumaczeniu, bo wyżej masz "regulacja wysokiego ciśnienia paliwa" a w ramce masz raptem 118 barów ciśnienia paliwa przy 3k obrotów silnika.
komunikat diesel-filtr reningen Zasyfiony FAP. Spróbuj przegonić auto na wysokich obrotach. Jeśli to nie pomoże, czeka Cię wymiana filtra.
Przewody wysokiego napięcia podłączone prawidłowo?
Moze przytkany regulator wysokiego cisnienia?
, po potraktowaniu plakiem wyskakuje P0191 A czemu to cię dziwi po plaku? Silnik poi się z innego źródła niż magistrala CR, chce miec takie a takie ciśnienie na rampie ( dla tych obrotów), a ma zupełnie inne... Wywali błąd. Dziwne, że nie wywala błedów czujnika pedału gazu, ale pewnie nie wkręcałeś go na wysokie obroty z plaka. Tu problem jest inny.
Peugeot Partner Tepee 1.6 HDI 90KM 2008r. od miesiąca boryka się z nietypowym problemem. Często po wejściu na wysokie obroty powyżej 4 tys. nagle rozłącza silnik (gaśnie). Ponowne uruchomienie dopiero po zatrzymaniu i ponownym przekręceniu kluczyka (podczas jazdy nie da rady). Na zegarach błąd silnika a na wyświetlaczu ANTIPOLLUTION FAULT. Kiedy już...
Jakiego rodzaju jest instalacja? Sekwencja czy starsze generacje? Jeśli starsze, to winny może być właśnie krokowy od gazu. Pozdrawiam
Witam Problem usunięty. W danym modelu znajdują się dwa moduły wentylatorów odpowiedzialne za sterowanie. Mój padł przy prawym nadkolu. Wymiana w serwisie autoryzowanym - problem z używkami - koszt 350 zł. Diagnostyka osobno w innym miejscu. Zabezpieczenie przy usterce takiego modułu powoduje wejście wentylatorów na wysokie obroty przeciw przegrzaniu...
Witam od niedawna jestem właścicielem peugeota 308 1.6 benzyna 2010 . Na każdym biegu ma wysokie obroty. Jadąc na piątym biegu z prędkością 140 km/H obroty dochodzą do 3500 . Czy to normalne?
Witam. Sprawdź jeszcze po nagrzaniu silnika obroty biegu jałowego, czy nie są zbyt wysokie. Kilka razy zetknąłem się z podwyższonym spalaniem z winy termicznego urządzenia rozruchowego (kalorystatu),kiedy nie spuszczał naprężenia linki.
Miałem ten sam problem, okazało się, że przyczyną był uszkodzony elektrozawór podciśnienia vac. Koszt oryginalnego to około 150 zł. Do wymiany wystarczy najechać na wysoki krawężnik 😁. Powodzenia 🙂💪👍
Czy mógłbyś opisać dokładnie sposób regulacji za pomocą woltomierza? Ja na razie znalazłem tylko opisy z użyciem boxa. Box to jest to samo co woltomierz, mierzy napiecia i zamienia na odczyt diodowy (zrobisz na LM3914 i 10 LED). Schemat znajdziesz na autokaciku. Ja uzywam woltomierza analogowego na zakresie 3V (napiecia na DIN5 sa od 0 do ok. 3,5V)....
Jestem posiadaczem identycznego samochodu i z tym samym defektem. Wyczyściłem wentylator - był bardzo brudny ale problem nie ustąpił. Tymczasowo problem rozwiązałem w ten sposób, że zaraz po uruchomieniu samochodu latem, w bardzo wysokich temperaturach ustawiam ręcznie na kilka minut, obroty wentylatora na połowę mocy - pomaga.
peugeot wysokie obroty peugeot wysokie obroty wentylatora peugeot wysokie obroty odpaleniu
szyba wewnętrzna halogenowy transformator komunikaty avast
światłowód vectra światłowód vectra
Memory Address Error - przyczyny i rozwiązania Interfejs i oprogramowanie do Citroen C2 1.6 2004