emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
A on ci sie na maxa nagrzewa tylko do 70'c stopni? Dodano po 16 I jak wymieniasz jakieś czujniki, lambdy, przepływomierze to dobrze jest zresetować komputer silnika , można odłączyć masę akumulatora ale jak masz zamek centralny na radio albo podczrw. to może zgubić sygnał i trzeba programować kluczyk(dla nie wprawionych upierdliwe zadanie) lepiej by...
Witam !!! Na pompie od strony rozrządu jest dźwignia ze śruba M6 popuść nakrętkę kontrującą i wykręcając zmniejsz obroty do oczekiwanych. Jeśli nie poradzisz zrób foto pompy. POMOGĘ
licznik działa? (prędkościomierz)
Uszkodzona kapsula termiczna biegu jalowego na zimno.
Za ssanie steruje komputer, a on steruje z czujnika temperatury. Są dwa czujniki, jeden do zegarów, drugi do kompa. Oba są obok siebie w bloku za termostatem. Silnik 1.1 w tej budzie, nie ma to mocy, ani nie rozpędzisz się tym. 1.4 ledwo pasuje do tego auta.
Nie szukaj kwadratowych jaj . Wszystko jest w porządku.
Na dzwigni, do ktorej przychodzi linka biegu jalowego na zimno (nie linka gazu) jest sruba regulacji biegu jalowego, ktora koncem opiera sie o dzwignie stopu (jesli odsuniesz te dzwignie od sruby - silnik stanie). Wkrecanie tej sruby powoduje odpychanie dzwigni stopu i zmniejszanie obrotow. Linka elementu termicznego ciagnie dzwignie do oporu gdy silnik...
A może po odpięciu krokowego sterownik uśrednia sobie wszystko i dlatego lepiej chodzi. Najpierw sprawdzić, czy dolot jest szczelny. Sprawdzić, jak będzie chodzić z podpiętym krokowym, a odpiąć mu np. czujnik temperatury. A najlepiej podpiąć kompa.
Witam wszystkich, nie znalazłem podobnego tematu z rozwiązaniem dlatego piszę jeszcze raz. Pacjent Peugeot Partner z 2003 roku 2.0 HDI po odpaleniu na zimnym silniku trzeba trzymać na gazie bo auto by gasło, jak się nagrzeje to obroty idą do góry około 3 tyś i nie schodzą w dół czy na biegu czy na nautralnym, dopiero po naciśnięciu hamulca obroty spadają....
mialem taki przypadek w xara 1.4 wtedy byla to listwa cewek lecz obroty byly mniejsze do 1800
Kolego, u mnie na kręcenie śrubą na dolocie wolne obroty nie reagowały. Nie znam tej instalacji, ale u mnie ta śruba była prawie całkowicie wykręcona. U ciebie chyba tą śrubę masz prawie całkowicie wkręconą i ona dławi przepływ. Nie wiem jak ustawiałeś wstępne położenie (wkręcenie) śruby wolnych obrotów. Ja po zamontowaniu parownika do instalacji i...
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Jakich danych więcej?
Niestety ten model nie posiada wskaźnika obrotów:/Co do obrotów to on nie potrafi po prostu ich utrzymać.po zapaleniu silnika działa poprawnie około 30 sekund i gaśnie.Można go utrzymać na obrotach bardzo wysokich i to tylko przy wciśniętym pedale gazu.
Niestety to nie jest to. Silnik nie dostaje żadnego "lewego powietrza"
W takim razie jakie są objawy (które doprowadzają do tego, że silnik nie wchodzi na obroty)? Jak zachowuje się silnik pracujący bez paska? Równo wkręca się na obroty, nie dusi się (uboga mieszanka) czy nie czwórkuje (bogata mieszanka)? Nie odcina gdzieś na obrotach, czy można na słuch wyczuć przy jakich obrotach następuje rezonans wydechu? Jak zachowuje...
To może być uszkodzony map sensor lub czujnik temperatury powietrza dolotowego na kolektorze ssącym. Map sensor odpowiada za wyprzedzenie zapłonu a czujnik za skład mieszanki
Czy mógłbyś opisać dokładnie sposób regulacji za pomocą woltomierza? Ja na razie znalazłem tylko opisy z użyciem boxa. Box to jest to samo co woltomierz, mierzy napiecia i zamienia na odczyt diodowy (zrobisz na LM3914 i 10 LED). Schemat znajdziesz na autokaciku. Ja uzywam woltomierza analogowego na zakresie 3V (napiecia na DIN5 sa od 0 do ok. 3,5V)....
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Witam. Po rozgrzaniu silnika w Peugocie 1,4 do tem. 60-70 stop. po zdjęciu nogi z gazu, obroty utrzymują się w zakresie 2000-4000 tys. obrotów. Jeżeli ruszę auto porusza się żabimi skokami. W aucie wymieniłem już silniczek krokowy, czujnik temp. silnika, czujnik położenia przepustnicy i objawy są nadal te same. Proszę o pomoc jeżeli ktoś miał już takie...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
W miare wzrostu temperatury zmienia sie "oczekiwana" przedkosc obrowa wiegu jalowego, nie pozycja nastawnika. Nastawnik, po dodaniu gazu (rozlaczeniu stykow biegu jalowego) nie cofa sie lecz przeciwnie, wysuwa sie oczekujac na powrot przepustnicy do pozycji biegu jalowego. Jesli puszczasz pedal gazu, przepustnica opiera sie na wylaczniku nastawnika...
...i test silniczka krokowego.
W blok silnika wkręcone są dwa czujniki temperatury, jeden z nich współpracuje ze wskaźnikiem temperatury, a drugi z modułem sterującym wtryskiem. Przy braku sygnału z tego drugiego miałem objawy tak jak opisujesz.
Peugeot czujnik temp info do kompa przeważnie zielona obudowa. o szarpanie to wygląda na potencjometr przepustnicy. Poza tym to wszystkie te czujniki idzie sprawdzić multimetrem. A no i była jeszcze jakaś sztuka co ją dodatkowa masa przy potencjometrze przepustnicy uzdrowiła.
Dlaczego uważasz ,że różnicy nie będzie? :?:
Tą srubką to się i owszem, reguluje, ale skład mieszanki-pewien wpływ na obroty to ma, ale od wolnych obrotów jest inna śrubka-widoczna na zdjęciu po lewej stronie. Mad Max nie uważam żeby ta śruba była do regulacji składu mieszanki bo ona nie znajduje się w gaźniku tylko jakby wg mnie podnosi i opuszcza przepustnice czyli jakby do regulacji obrotów...
Witam, Jest to jednopunktowy wtrysk Bosch, rok produkcji auta 1995. Komputer resetowałem po przez odłączenie plusowej klemy od akumulatora i dotknięcie do minusowej klemy na około 30 sekund. Przy przewodach podciśnienia nic nie było grzebane, takie objawy zaczęły się dziać odkąd jest zimno, bo w lato było wszystko w porządku. Właśnie mierzyłem czujnik...
Witam wszystkich. Posiadam peugeot 406 2.0 HDI 2002r z klimatyzacją od której zaczął sie problem jak mi sie wydaje z ECU. A mianowicie udalem sie do warsztatu w celu sprawdzenie klimatyzacji bo się nie włączała. Więc pan mechanik zabrał sie do diagnostyki no i zamiast naprawic lub zdiagnozowac problem z klimatyzacją przy okazji uwalił cos innego. Jak...
przepustnica jest ok jeszcze sprawdze czujnik polozenia przepustnicy ale na gazie chodzi dobrze tylko ma wysokie obroty
Zobacz skąd masz powietrze dla tych obrotów.
No tak, ja latam 65 max bo potem to juz czuć ze silnik chce wyskoczyć:) za wysokie obroty niestety
zrobiłem takie coś że jak miał obroty zdjołem przewód od serwa przy kolektorze i nic sie nie zmieniło no moze troche obroty wzrosły ale jak zatkałem otwór w kolektorze to obroty nadal wysokie spadły może o 200
Sprawdź jeszcze uklad serwa
Moj problem polegal na tym,ze czujnik predkosci ktory jest z tylu silnika zrobil zwarcie i spalil czujnik podcisnienia i komputer. wymienilem te czujniki i naprawilem komputer i auto pali normalnie
sprawdz szczelnosc kolektora dolotowego.
:idea: Jaka instalacja gazowa-sekwencja :arrow:
Po prawej ustawiasz powietrze optymalnie powinna być na 1,5 obrotu wykręcona. Środkowa odpowiada za obroty na luzie. Jeśli gaśnie to masz ustawiona przepustnice za nisko. Wtedy trzeba ustawić wyżej przepustnice. Do tego służy środkowa śrubka. Za niskie obroty - wkręcać. Za wysokie - wykręcać.
witam wszystkich, mam taki mały problem z moim peugeotem (306 1,4xr rok 1993 układ wtryskowy Bosh ma 3.0 z gazem) jakiś czas temu na wolnych obrotach gasł silnik, zgodnie z zaleceniami mechaników wyczyściłem przepustnice oraz wymieniłem świece i silnik krokowy - po tych zabiegach autko przestało gasnąć po puszczeniu pedału gazu ale niestety pojawił...
ciśnienie paliwa sprawdzone
dayv Witam, reaktywuję temat, czy problem został rozwiązany? bo mam identyczny problem
tak, ten sam. Też mi się wydaje że powinni naprawić a już na pewno nie popsuć (bo wg mnie obecny objaw jest dużo groźniejszy niż ten, na który został odstawiony samochód) ale zanim zacznę się kłócić, to chce mieć jakieś argumenty. Bo na razie to można przypuszczać iż coś innego niż pompa nie działa. a wiadomo, że serwis moze mi powiedziec iż oni naprawiali...
jest to silnik 1.6 na wielopunkcie rocznik 93
Peugeot Partner Tepee 1.6 HDI 90KM 2008r. od miesiąca boryka się z nietypowym problemem. Często po wejściu na wysokie obroty powyżej 4 tys. nagle rozłącza silnik (gaśnie). Ponowne uruchomienie dopiero po zatrzymaniu i ponownym przekręceniu kluczyka (podczas jazdy nie da rady). Na zegarach błąd silnika a na wyświetlaczu ANTIPOLLUTION FAULT. Kiedy już...
... ponieważ z rury wydechowej lekko śmierdzi ale brak dymu. Mam wrażenie, że teraz z upływem przejechania nim 2 tys km zapach jest coraz mniej wyczuwalny, niemniej jednak zastosuje się do zaleceń. Odczytałem dodatkowo błąd własnym mini komputerkiem, poniżej zamieszczam ramkę zamrożoną: Liczba błędów: P0420 System paliwowy 1: CL, używa HO2S System...
Peugeot 308 sw 2011r 1,6 THP 156KM. Rano na zimnym silniku po uruchomieniu silnika wyskakuje kontrolka awarii silnika (Check). Wentylator chłodnicy wchodzi na wysokie obroty i tak pozostaje. Czyli zachowuje się dokładnie tak jak powinien. Masz problem z silnikiem. Wentylator pracuje żeby go chronić przed uszkodzeniem.
Witam , mam problem z autem jak w temacie a mianowicie auto po odpaleniu czy to na zimnym czy ciepłym silniku utrzymuje wysokie obroty w granicach 2500-3500 obr/min bez falowania tzn. cały czas trzyma sztywno np.3000obr. i po dodaniu i odjęciu gazu wraca do tych samych obrotów. Czasami ale to bardzo rzadko zdarza się że obroty są ok.Co to może być bo...
Odświeżę temat, może komuś pomoże rozwiązanie identycznego problemu u mnie: 307 2004 2.0 Hdi 107 FAP Na zimnym silniku bardzo słabe wchodzenie na obroty (max. 2400), klekot, biały dym z rury, wysokie spalanie. W momencie, gdy auto osiągało temperaturę z połowy drugiego pola (60-70 stopni), wszystkie parametry wracały do normy: przyspieszenie, wchodzenie...
Na wszelki wypadek, przed uruchomieniem silnika (na włączonym zapłonie), wciśnij do oporu i zwolnij pedał gazu. Jeśli to nie pomoże otwórz maskę i zobacz co odłączyłeś/urwałeś przy wyjmowaniu/wkładaniu akumulatora. Jeśli przepustnica jest na linkę to nie ma opcji, żeby silnik wchodził na tak wysokie obroty przy zamkniętej przepustnicy i szczelnym dolocie.
Witam. Auto Peugeot 301 1.6ehdi 2017r. Pierwsza diagnostyka wykazała błąd niskich obrotów zespołu wentylatorów. Odkrecilem opornice i okazała się być przerwana. Gdy włączałem klimę wysokie obroty szły normalnie. Po wymianie opornicy na nową bledy są dwa :Niskie i wysokie obroty... Co może być przyczyną ? Co sprawdzić ?
wysokie obroty peugeot peugeot wysokie obroty wentylatora peugeot wysokie obroty odpaleniu
pikanie radia citroen kamera laptopa telefon monitor uszkodzenie logiki matrycy
identyfikacja elementu prostownik tyrystor
Czy dekoder ma w środku bezpiecznik? Canon MF4150 nie przechodzi w tryb gotowości, wyświetlacz i podświetlenia nieaktywne