Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Pojeździj trochę, ja po czyszczeniu miałem to samo.Po jakiś 1000 km wszystko się ustabilizowało, też byłem w szoku jak po czyszczeniu zobaczyłem obroty.
Może trzeba zmienić bieg na wyższy?:) A tak na poważnie to o co ci chodzi?
To błąd wtórny. Będzie ubogi to sondę pierwszą wywali. Podcisnienie w dolocie na wolnych jakie jest?
no do końca to nie wiadomo czy to przepustnica może być też komputer
Za wysokie obroty
ale przy ruszaniu, czy w czasie jazdy na wysokich obrotach?
Nie Szukaj nieszczelności w kolektorze
Albo zaciął się silniczek krokowy.
Poszukaj silniczek krokowy, możesz zobaczyć czy jak wypniesz kostkę to coś się zmieni i możesz jeszcze spróbować wypiąć kostkę w przepływomierzu czy będzie jakaś reakcja.
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
do jakich obrotów ci dochodzi. Ważne czy nie świeci się kontrolka jakiegoś błędu bo jest tak że w przypadku złapania błędu komputer blokuje wysokie obroty
Ciągnie z serwa albo pomiędzy kolektorem ssącym z wydechowym (uszczelka). Pozdrawiam.
sprawdz wtryski na przelew na kompie nie da sie tego dokładnie sprawdzic i jezeklui dobrze pamietam to trzeba je wkodowac lub sa nie takie jak trzeba
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Wg danych producentach moc maksymalna przy 5500rpm a prędkość maksymalna to 210 km/h więc coś nie tak z 4000 obrotów przy 120km/h.
Mam pytanie w jaki sposób sprawdzasz te czujniki? Czy nie lepiej pojechać do elektronika od Renault? Pamiętaj tylko o tym, że komputer wskaże usterkę tylko gdy będą wysokie obroty
Co zrobiles pewnie wymieniles uszczelki miedzy kolektorami lub pod kolektorem. W tych silmikach czesto padaja uszczelki i silnik ma przez to zbyt wysokie obroty. Pozdrawiam.
Kolego ''Wasylek112233'' dziękuję za zainteresowanie ale kiedyś mierzyłem ten czujnik miernikiem i wychodziły mi opory mniej więcej tak jak ma być w zależności od temperatury. Jeszcze jedno, dawniej jak było wszystko dobrze to po odpaleniu zimnego silnika chodził na 1500 obr/min. następnie obroty po lekkim podgrzaniu spadały na 750 i utrzymywały się,...
Mnie kiedyś w Clio padł czujnik cisnienia oleju, komputer dostawał sygnał o za niskim ciśnieniu i podwyższał obroty silnika żeby "podpompować". Wymiana czujnika i z bani.
Taka sytuacja się dzieje podczas jazdy jak przycisnę bardziej pedał gazu
Zrobic tez przeglad klimy,moze byc za wysokie cisnienie i presostat rzuca sterowaniem
Człowieku całe szczęście że ci w paliwie nie odpala, przecież mógłbyś go spalić i jeszcze tobie krzywda by się stała. Moja rada - wyprowadź go z tego paliwa, umyj, wysusz i dopiero spróbuj odpalać. Tak z ciekawości to do jakiej wysokości zanurzyłeś go w paliwie ?
Czy tylko podświetlania zegarów ? , a co z światłami ?, włączają się wentylatory na chłodnicy? Jakie jest wtedy napięcie? Czas trwania tego zjawiska.
Kolego jestes pewien że to silnik krokowy podnosi ci obroty? A nie lewe powietrze, lub niedomknięta przepustnica.
mam problem Renault Scenic 98 silnik 1.6 , silnik wchodzi na wysokie obroty , wymieniony silnik krokowy , przepustnica, wszystkie wężyki powietrza i jest bez zmian dalej chodzi na wysokich obrotach macie jakieś pomysły ?
witam Kolego jeżeli wentylator się nie włącza to na ciepłym obiegu robi się duże ciśnienie czynika, czujnik ciśnienia wychwytuje małe ,duże ciśnienie i włącza lub wyłąncza sprężarkę. Proponował bym sprawdzić wentylator i oczywiście ciśnienia pracy czynika na wysokich obrotach.
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
Może być wina mycia silnika, sprawdź kostkę komputera wtrysku, a co do tych mas to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Masa silnika jest koło miarki oleju - na wsporniku alternatora. Proszę o poprawienie pisowni, wielkich liter oraz znaków interpunkcyjnych.
Skoro podnosi się stan płynu to jednak sprawdź szczelność głowicy
Jeszcze raz pisze lewe powietrze to wysokie obroty a nie niskie.
http://obrazki.elektroda.pl/5864773700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2542330500_1...
Po wymianie cewek silnik pali na 4, ale po odpaleniu bez dodawania gazu wchodzi na wysokie obroty, proszę o porady czym to może być spowodowane. Mam też pytanie ile powinien mieć trzpień do blokowania wału bo ja ustawiałem na 7,4cm może zła długość i temu wchodzi na wysokie obroty
dodam ze przed naprawa problemu nie bylo Więc sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. :D Należy sprawdzić to co zostało naprawione :| Na pewno masz źle wybrany model silnika podczas diagnostyki . Pytanie czy te błędy które widzimy to na pewno te błędy . :?: Masz wybrany F9Q z EDC15 a w samochodzie masz M9R z EDC16 ( albo 17) :|
Przyucz krokowca
Bardziej przwdopodobye że to czujnik tęperatury silnika uszkodzony dając stałą oporność dla tęperatury ok 40 stopni (brak podwyższonych obrotów dla zimnego, za wysokie obroty na ciepłym)
Podepnij clip Np. wężyk przy dolocie
Dzieki za pomoc i za zainteresowanie sie moim problemem dzisiaj wyciagna turbine i okazalo sie ze nakretka z wirnika turbiny odkrecila sie i polamalo lopatki jak myslicie?czy nakretka byla za malo dokrecona czy przez takie wysokie obroty sie odkrecila?
Witam. Mam problem z wysokimi obrotami w Renault. Zrobiłem i wymieniłem już wszytko co było by możliwe związane z obrotami, włożyłem już któryś z kolei nowy silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy, nowe uszczelki na kolektorze i przepustnicy. Nie mam już pomysłów. W czasie jazdy trzyma 1500 obrotów jak dam na luz a na postoju ponad 1000 obrotów....
Jeśli maci LPG to w nastawniku wolnych obrotów masełko blokuje jego ruch.
Na zimnym silniku to normalne że sonda bedzie źle pracować. Musi się rozgrzać od spalin. Po rozgrzaniu z tego co piszesz jest OK. Jest to sonda z jednym przewodem, bez grzałki więc potrzebuje czasu na rozgrzanie się więc wg. mnie jest wszystko OK. Co innego sonda z grzałką, wtedy zaczyna pracować dużo szybciej.
Witam mam pytanie jak dobrze wyregulować obroty w renault19 1.7 mianowicie na benzynie mam 1300 obrotów a na Lpg mam 1000 i poniżej .Na gazie jest odczuwalne falowanie obrotów (nierówna praca silnika) . Przeczyściłem silniczek krokowy bo na zimnym silniku podczas jazdy ,przy zmianie biegów dostawał wysokich obrotów (powyżej 2000 obrotów) po przeczyszczeniu...
I najprawdopodobniej MAP też ubity bo takiego nadciśnienia raczej nie wytrzymał
Lewe powietrze,otwarta przepustnica lub zacięty zawór powietrzny wolnych obrotów.
Odłącz klemę z akumulatora na kilka minut, potem odpal silnik, niech pochodzi spokojnie na wolnych obrotach .
Nie mogę już bardziej podnieść obrotów, bo będą za wysokie. Jakieś inne rady?
dokładnie nie pamiętam ale chyba amortyzatory były już wymienione a na pewno gumy drążka stabilizatora. Stuki są takie same czy auto jedzie na luzie jak i na wysokich obrotach silnika
PROSZE O POMOC CO MAM ROBIC
gdyby była nieszczelność w dolocie to cały czas by tak chodził? odpaliłem auto po 2 dniach i chodzi normalnie...
Proszę o poradę jak przeczyścić regulator biegu jałowego i jak go rozłożyć , bo wszystko wskazuje na to . Teraz już na zimnym silniku wchodzi na wysokie obroty, na biegu jałowym, tak jakby nie dostawał powietrza. Pozdrawiam.
Nie sprawdzalem
Wiem - sprawdzałem to już kiedys. Malo gazu zaraz po uruchomieniu i szybciej zmienia. Ale ona i tak jak się jedzie na wzniesienie to nie chce trzymać normalnych obrotów tylko wyższe.
wymień przewody W.N. wysokiego napięcia
Rozumiem że po wymianie dokonałeś adaptacji nastawnika biegu jałowego ( silnika krokowego) za pomocą testera . Czy pozostałe elementy przynależne do zespołu przepustnicy są czyste- wolne od mazi często spotykanej jako produkt uboczny działania odmy. Sprawdż działanie map -sensora.
Ja mam zawieszone dwa wtryskiwacze i niestety auto nie ma na tyle siły żeby wyjechać w trasę. Może spróbować wkręcić go na wysokie obroty i przytrzymać?
Jest jakaś szansa na pomoc ?
ale kiedy kopci? na niskich/wysokich obrotach? pod obciążeniem? ciepły zimny?
Witam. mam problem moja renata bierze litr oleju na 200km. Jeżdżę na lotosie 10w/40.. dałem głowice do naprawy, wymieniłem uszczelkę pod głowicą i nic. A jak go odpalę to zostaje czarna plama ale to chyba sadza. Juz nie wiem co mam zrobić.. jak możecie to pomóżcie.. Dodano po 11 a jeszcze dodam ze silnik był przegrzany dlatego wymieniałem uszczelkę...
Sprawdź zawór na listwie
Witam. Mam taki problem otóż wymieniałem silnik bo stary był zatarty i co się okazało po odpaleniu, że są bardzo wysokie obroty. nawet gdy silnik się już nagrzeje to obroty trochę spadają lecz dalej są wysokie. Także jak ściągnę wężyk podciśnieniowy to obroty troszkę spadają Co może być przyczyną. Proszę o odpowiedź.
wyczyściłem dzisiaj przepustnice silniczek krokowy pracuje(z tym ze nie wiem czy się nie zacina)sprawdziłem węże czy nie bierze lewego powietrza wszystko szczelne i doszłem do tego ze jak odepnę wtyczkę od potencjometru położenia przepustnicy to obroty sa ok(jak sprawdzić czy potencjometr jest uszkodzony?)dziękuje za pomoc
W lagunie były co najmniej 3 silniki 3.0 v6. Potrzeba zobaczyć temperature i podciśnienie, oraz czy przepustnica działą prawidłowo.
Sprawdź oringi w przepustnicy, szczególnie ten za nią.
a w jaki sposób i co sprawdzałeś w tej pompie?? mi to wygląda na zatarcie pompy, spotkałem się z dwoma takimi przypadkami, które objawiły się tak jak napisałeś, wejście na wysokie obroty a następnie zgaśnięcie i game over
Problem mam odkąd ja kupiłem. Olej zmieniony jakiś miesiąc temu. Nie mam pomysłu co to może być. Zastanawia mnie tez to ze nie ma żadnej blokady obrotów. Właściwie mógłbym dojść to 6000...
Problem rozwiązany, czujnik temperatury wody
witam jest to wina regulatora napięcia ale swoją drogą zmież ładowanie na wolnych a potem na wysokich obrotach i będzie wiadomo
Jest to silnik 1.8 16 V rocznik 2003 a pogoda nas nie rozpieszcza a ja mogę jedynie to naprawić pod blokiem Zacznę od uszczelek na przepustnicy i sprawdzę ten kolektor
Wracam do tematu, żeby napisać o efektach Przepustnica zamieniona na używaną i 3 tyś. km zrobione. Na chwilę obecną obroty są takie jak powinny.
Skoro byłeś u elektryka i został stwierdzony czujnik temperatury silnika-to trzeba było wymienić-a czy pomoże to inna sprawa.
Błędy skasowałem takim zwykłym testerem (który zawsze wskazuje wypadanie zapłonów na 2 cylindrze) ogólnie używam go tylko do kasowania nie diagnozy.Jutro kolega z Clipem podjedzie i sprawdzę dokładniej.Po kasowaniu zawsze klemę na 30min ściągam. Oringów nie zmieniałem uszczelniam silikonem.Moim zdaniem coś z temperaturą bo dziwnie przelewa płyn do zbiorniczka...
Witam ponownie, już wiem co dolega mojemu autku Otóż popsuł się czujnik ciśnienia kolektora. Część już zamówiona i jest w drodze, i już się cieszę że niedługo moje autko przestanie "kaszleć" Za zdiagnozowanie zapłaciłam 30zł więc opłacało się. Dziękuję wszystkim za pomoc i wskazówki. Pozdrawiam serdecznie, meji
Witam, A masz w tym modelu klimatyzacje ?
Zauważyłem, że problem znacznie się nasila jak temperatura na zewnątrz spada.tzn jak na zewnątrz spada poniżej zera to już nawet zwarcie klemy nie pomaga i obroty wysokie lecą po odpaleniu do 4 tys przez i trzyma parę sekund po czym lekko spadają i falują 2 -3 tysiące
Na wolnych obrotach 4MPa na wysokich 6MPa
Te "kropki" to hamulec wydechowy, u nas znany pod nazwą górski. Kropki powiązane są z przyciskiem do włączania tego hamulca. Mała niebieska - układ załączony Duża niebieska - optymalna praca Czerwona - przekroczenie obrotów, zbyt wysokie obroty
Temat co prawda stary, a jako że mam tak samo, to zapytam czy znaleziono rozwiązanie i co było powodem? Z góry dzięki.Pozdrawiam
Renault Laguna II CDI 2001 rok disel - podczas jazdy zapala się kontrolka STOP-lampka kontroli wtrysków. Samochód traci moc. Na wysokich obrotach osiąga prędkość 20 km/godz. Jaka jest przyczyna ?
Odchodzimy od tematu, próby przelewowej się nie zrobi, to ustaliliśmy. W czym może być jeszcze problem. Silnik chodzi równo, sondy też wydają się być w porządku. Przychodzi mi jeszcze do głowy przepustnica, ale silnik chodzi równo i ma w miarę równe obroty.
W 16V jest juz krokowy. Jesli przy zatkaniu spadaja obroty to ewidentnie masz problem z krokowym,ewentualnie nieszczelnoscia przy nim.
Witam. Posiadam samochód jak w temacie. Moim problemem jest komunikat, którego nie potrafię przetłumaczyć z niemieckiego na język polski. (załącznik). Dodatkowo auto ma wysokie obroty za chwilę pracuje normalnie. Ma też problem z odpalaniem, potrafi zgasnąć, szarpie.
Raczej nie pompa a gaznik , spróbuj go dobrze przedmuchac pamiętajac o dyszy wolnych obrotów sprawdz tez czy elektrozawór i jego podłaczenie działaja prawidłowo . Jeżeli to nie pomoze będziesz go musiał rozebrac i wyczyścic i nie przesadzaj z tak wysokimi obrotami przy przegazówkach.Powodzenia
A co było powodem jego wymiany?
Renault Twingo, 1.2kat, wtrysk ... pali do 12 l/100km, szarpie podczas jazdy, nie wchodzi na obroty itp. Pomocy !!! Mechanika gra,
Czy masz takie zegary? http://obrazki.elektroda.net/39_11758333...
Opisałeś się ,jak na maturze na dowolny temat. Z tego nic nie wynika , w czym można Ci pomóc. Nie piszesz , jak pali na zimnym i ciepłym ,jak pracuje na wolnych obrotach, czy ma przyśpieszenie , ile na tym silniku przejechane kilometrów.
EGR i do sprawdzenia dpf
panowie już wiem uszczelka pod monowtryskiem
Mam problem,samochód podczas jazdy wskoczył na wysokie obroty i tak zostało,czasem wcześniej już się tak zachowywał,ale to przechodziło.Co jest przyczyną?
No lekko za wysokie ale ja bym nie panikował, obrotomierz to nie sprzęt pomiarowy ;) jakkolwiek by to nie brzmiało, trzeba by podpiąć kompa i sprawdzić co widzą czujniki. (temp, obroty, silnik krokowy).
Kiedyś to nazywało się ssanie i uruchamiało się gdy odpalałem auto na zimnym silniku. Teraz steruje tym elektronika, a jak teraz to fachowo się nazywa to nie wiem. Mam Hyundai ix20 i gdy odpalę na zimnym to też ma obroty ok 1200, po rozgrzaniu spadają do normalnych . Jeśli chwilę postoi i nie ostygnie, to odpalam i od razu są niskie, a jeśli ostygnie...
podłączałem i nic nie wykryło
Nieszczelność za przepływomierzem. Ogólnie ciężko wróżyć z fusow.
Mówisz tu o klimatyzacji i teraz pytanie czy masz klimatyzację, klimatronika czy zwykły nawiew, bo sprężarka klimatyzacji załącza się po lekkim dodaniu gazu i to mogło by być przyczyną. Jak chcesz sprawdzić alternator to musisz ściągnąć pasek i sprawdzić luzy.
Sprawdź hamulec bo raczej na pewno jest zapowietrzony. Z obrotami sugeruje również jak kolega wyżej silniczek krokowy.
Niestety nie mam komputerka i przełanczam rencznie przyciskiem.Pozdrawiam.
Sprawdz obydwa przewody od nagrzewnicy czy sa cieple jak tak to zamulona jest nagrzewnica,osatecznie pompa wody morze miec slaba wydajnosc Dodano po 2 Prubowales na wysokich obrotach czy grzeje
Sprawdź jakie jest ciśnienie zasilania paliwa, od niskich obrotów aż do wysokich
Czujnik wszystko ok nawet jak wysterowujesz na kompie niską prędkość i wysoką wentylatora działa tak samo
Uszczelkę pod kolektorem ssącym oraz kopułkę,palec rozdzielacza zapłonu wymieniłemna na nowe.Przewody gumowe sprawdzone.Problem obrotów silnika utrzymuje stan nie zmienny.Podczas jazdy wydaje się być dobrze lecz po zatrzymaniu się obroty silnika albo za wysokie albo za niskie.brak stabilności.
renault wysokie obroty renault wysokie obroty postoju wysokie obroty renault laguna
magnetofon mechanizm budowa latarki grubo drutu nawojowego
klapa oddymiania sterowanie nawiewu
Partner P145107HRB Briggs & Stratton 14,5 HP – gaśnie na małym gazie, czyszczenie gaźnika, filtr paliwa PEUGEOT Partner Tepee – światło STOP na drzwiach nie gaśnie po naciśnięciu hamulca