Regulamin 11.
Adaptacja przepustnicy?
a po odlaczeniu czunika temp. na cieplym i na zimnym silniku tez trzyma 3000rpm ? Pozdr. Procekkk
do mojej pompy dochodza trzy wtyczki z kablami Na powyższe, mógłbym prosić foto - bo jakoś nie kojarzę... Co do samego problemu, to stawiam na czujnik temperatury silnika (ten za pompą tandemową)... On szwankuje :D
Witam, na 99% odpowiedzialny za ta sytuację jest silniczek krokowy koszt używanego około 100zł
Często wina leży w TPS czujniku położenia przepustnicy .
Np na pracującym silniku prysnąć delikatnie zmywaczem, czy nie podnosi wtedy obrotów, lub oglądnąć dokładnie wszystkie podciśnienia.
W manualu do samochodu odpowiedzi nie znalazłem Samochód jak w temacie ma dość wysokie obroty na jałowym biegu po uruchomieniu jak jest zimny Objaw normalny. Jak silnik jest zimny, otrzymuje dodatkową dawkę paliwa. Dlatego te podwyższone obroty.
2100 to nie są wysokie obroty. A jakie trzymał silnik np latem kiedy "zimny rozruch" to i tak + 15*C i wyżej ?
Raczej niema nieszczelności,ponieważ obroty nie falują , trzyma równo.
Sprawdzić działanie nastawnika biegu jałowego , czujnik położenia przepustnicy /może być przetarta ścieżka potencjometru/ , lewe powietrze.
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
Witam jestem świeżo po kupnie Suzuki bugmar 125 2004r(gaźnik)chciałbym was zapytać czy po odpaleniu skutera na zimnym silniku lub po 3 godzinach przerwy od jazdy też wchodzi wam na duże obroty przez około minuty max dwie. chwilę przerwy jak obroty są normalne co jakiś czas dodaje sobie gazu silnik.Przy jeździe nie widzę problemu przyspiesza normalnie.Czasami...
Niestety nie mam pojecia na temat automatycznych skrzyn (nigdy nie mialem i nie mam ochoty jezdzic z tym). W a6 c5 multitronic niby jest problematyczny.
Jesli chodzi o sonde to jesli pracuje Ci w zakresie 0,1-0,8 V to jest OK. chodizlo mi o szczelnosc w kolektorze za przepustnica przed cylindrami, moze dostawac lewego powietrza i z tej przyczyny obroty moga falowac. Z tym MAF to mi sie pomylilo - literowka mialo byc MAP MAP - czyjnik bezwzglednego cisnienia w kolektorze ssacym Sprawdz fejsem wartosc...
A co ma być, pewnie megane jedynka na K7M i znana sprawa czemu głupieje na wolnych obrotach.
Witam wszystkich! Od pewnego czasu mam problem z rozruchem na 'zimny silniku' - startuje na wysokich obrotach do 2500, po rozgrzaniu się obroty spadają do normalnych ok 1000. Żadnego falowania, równa praca silnika. Ponowny rozruch gdy jeszcze jest ciepły silnik jest normalny ok 1000. Samochód zawsze startuje na benzynie. Obroty wysokie utrzymują się...
Ostatnio Jimny wylądował na 9 dni gdyż był robiony lift zawieszenie, elektryk czy tam elektronik miał czas na przyjrzenie się bardziej problemowi i również nic nie znalazł stwierdził iż wszystkie czujniki i układ sterowania sprawny, a komputer nie wskazuje nieprawidłowości . Ostatecznie padło inne stwierdzenie że należało by mieć drugiego takiego samego...
Sprawdzane było przez psikanie po ssącym i nie było zmiany obrotów, a za ten przepływomierz się wezmę jak będę u kumpla mechanika to mi Vagiem sprawdzi.
Witam Nie chcąc zakładać nowego tematu chciałem się zapytać co może być przyczyną tego, że po odpaleniu zimnego autka (audi a4 b6 - 2.0 2002r.) w samochodzie falują obroty i strasznie się trześe do chwili aż to automatyczne ssanie się wyłączy i obroty spadną do 900RPM wtedy już jest dobrze i ładnie silnik pracuje.
Przekaznikprze eku lna złączu siada trzeba zobaczyc. Czujnik , w układzie paliwowym A nie zalało Tobie czasem ECuna podszybiu.
Auto poszło do mechanika
Pompa hamulcowa używa podciśnienia silnika - tak mocno ogólnie napisane, mechanikiem nie jestem. Auto dostaje za dużo powietrza/paliwa, auto dostosowuje mieszankę, podnoszą się obroty. Wciśnięcie hamulca zabiera powietrze, komputer kontruje, zmniejszając paliwo. W dieslu gaz steruje przepustnicą - nie wykluczone że się zakleiła od nagaru i podaje za...
sęk w tym ze wczesniej tak nie było takie objawy zaczely sie od jakiegos tyg. na nagrzanym obroty sa w normie, jedynie na zimnym szaleją... i wlasnie to mnie zastanawia bo nawet gdy samochod stoi w garazu i go odpalam to jest cos nie tak. dodam ze garaz mam ogrzewany.
ja bym stawial na czujnik temperatury ktory caly czas mysli ze silnik jest zimny i daje za duzo paliwa Dodano po 56 ja bym stawial na czujnik temperatury ktory caly czas mysli ze silnik jest zimny i daje za duzo paliwa
Gdzie i na którym gubi zapłon? Bo gubi na 100%...
zakładam że tak ponieważ spędził 2 dni w serwisie i że został dokładnie sprawdzony czy takie były bo objawy ?? nie zmieniałem rozrządu czy sama wymiana może pomóc ? na biegu jałowym obroty są 800 tys - po prze-gazówce
Witam Wszystkich. Auto jak w temacie Suzuki Vitara z 1989 roku, 1,6 benzyna (60Kw). Problem jest w tym, że trzyma bardzo duże obroty około 3-3,5 tyś na zimnym silniku. Jak sie porządnie zagrzeje tj. po przejechaniu jakiś 10 km, to spadają do 1000 obr/min. Autem byłem już u wszystkich mechaniorów w okolicy i nikt nie potrafi tego naprawić, więc postanowiłem...
a wysokie obroty ma tylko jak jest zimno czy gdy jest cieplo to tez?
Gaźnik czy wtrysk wielopunktowy?
witam mam pytanie mam golfa 2 silnik 1.3 benzyna jak silnik ma prawidlowa temperature to auto traci obroty i gasnie (na luzie). Zaczelo dziac po wymianie gaznika, stary gaznik mial tak ze jak byl zimny silnik to to nie chcial zapalic cieszko palil a jak sie nagrzal silnik to normalne byly obroty a ten na odwrod
Sterownik silnika na zimnym nie ustawia obrotów na 1400 tylko "dodaje gazu" na powiedzmy 5%. Nie wiem jak w tym, ale w większości samochodów benzynowych którymi jeździłem, trzyma jednak ustawienie obrotów - można zrobić prosty test - na zimnym silniku zaraz po odpaleniu ruszyć i jechać bez gazu, nawet pod lekkie wzniesienie. Jak podniesie do 1400 pod...
Gażnik Aisan to przeklęństwo .ma zbyt dużo elementów regulacyjnych,jeśli jest prawidłowo wyregulowany to nie sprawia żadnych problemów .Za obroty na ssaniu odpowiada śruba z tyłu gażnika- uchyla wstępnie przepustnice ,dostęp od góry przy pomocy płaskiego wkrętaka.Należy ją wkręcić do oporu a następie wykręcić 2.5-3 obroty .
Wysokie tzn.? jeśli ok. 1,5 tys obrotów to jest w normie. Tzn. samochód jest zimny i dlatego ma wyższe obroty...
Witam! Szukam od kilku miesięcy problemu z tymi wysokimi obrotami z rana na zimnym silniku. Samochód kupiłem w marcu i od razu następnego dnia po zakupie problem się pojawił. Było tak codziennie, jednak jak zaczynało się ocieplać to latem problem znikł. Teraz od kilku dni problem znowu zaczyna wracać. Mój samochód to X-trail T30 2.2 dci 114km z 2002...
Kupiłem złącze diagnostyczne ELM-327 i interfejs łączy się z komputerem. Pokazuje obroty itp ale nie pokazuje błędów. Korzystam z programu ScanMaster. Wgle ostatnio przejechałem się astrą siostry 1.6 16v 101km w gazie i w porównaniu do moich 136km rakieta. Może coś źle podłączam do diagnostyki? Coś musi być nie tak że tak zamula i ma te obroty wysokie
Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
Peugeot czujnik temp info do kompa przeważnie zielona obudowa. o szarpanie to wygląda na potencjometr przepustnicy. Poza tym to wszystkie te czujniki idzie sprawdzić multimetrem. A no i była jeszcze jakaś sztuka co ją dodatkowa masa przy potencjometrze przepustnicy uzdrowiła.
Witam. Toyota yaris1.5ts 2005r .obroty po odpaleniu zimnego silnika wynoszą 2100obr/min.Po podłączeniu komputera diagnostycznego żadnych błędów,spalanie na poziomie 7,2l/100km.Obroty nie falują,po rozgrzaniu trzyma 750obr/min.jaka może być przyczyna tak wysokich obrotów na zimnym silniku?
Zdemontuj przepustnicę i sprawdź czy nie jest zalepiona od syfu z gazu.
Witam , w moim golfie mam taki problem , iż przy uruchomieniu od razu wskakuje tak na 2.5 - 3 tysiące obrotów (zależnie od temperatury) i tak chodzi około 5 minut , do czasu gdy się silnik zagrzeje. GOLF 1.6 z gazem , 75 KM :) ! Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem?? Gdzie tego szukać?? Pozdr.
Założyłem w seicento silnik z Punto I 1.2 16v i mam mały problem, tzn. jeśli samochód jest zimny to ma około 2000 obr. na wolnych, jak się rozgrzeje jest ok. Zauważyłem też że czasami jak ma te 2000 obr wystarczy dodać trochę gazu i puścić i spada do 900. W samochodzie nie ma LPG i jest założony filtr stożkowy.
Powinieneś podac jeszcze co to za samochód i jaka instalacja gazowa.:D Czy taka sytuacja zdarza sie równiez na benzynie? Jezeli tak, to powinieneś sprawdzic silnik krokowy.
Motornic masz racje nie pomyślałem że w tym układzie jest nastawnik przepustnicy . Poprostu IRYTUJE mnie to że mechanicy słysząc o nie równych obrotach odrazu krzyczą że do wymiany silniczek krokowy badź nastawnik.
97r ACV 2.5TDI 102KM Dodano po 1 Dziś uruchomiłem go i odczytałem obroty z vaga,było około 820,jak się trochę nagrzał było już 775.Odłączyłem na chwile wtyczke od czujnika(w IC) ciśnienia w kolektorze ssącym(MAP) ale na vagu w grupie 10 nic sie nie zmienia.czy to oznacza że może byc uszkodzony??
Nie odłączaj akumulatora i zrób samodiagnostykę wtrysku, jak sam umiesz - jedź do elektryka samochodowego. Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik temp. silnika. Pozdrawiam.
ja miałem taki problem wina leżała po stronie alternatora,,,,zimny chodził po paru minutach(5-10) silnik gasł,nie wchodził na wysokie obroty sprawdz ładowanie alternatora
gdy rano odpalam obroty 2000 po 5 km jest oki jak sie zagrzeje co padło czujnik jakis temperatury czy połozenia przepustnicy kurde wkurza mnie to bo wzrosło spalanie . w miescie jak stoje na swiatłach to obroty jak przygazuje za wolno schodzaa moze to lambda? czy musze podpiac w aso pod komputer zeby sprawdzili parametry komutera pokładowego.co wy na...
Witam serdecznie. Moje auto tuż po uruchomieniu silnika wchodzi na wysokie obroty ok. 2200 obr/min. Sytuacja ta występuje zawsze na mrozie. Prawdopodobnie jest uszkodzony nastawnik przepustnicy. Auto jest uruchamiane na benzynie, po przełączeniu na gaz obroty nieco spadają. Czy jest to szkodliwe dla silnika?
Witam. Jaka może być przyczyna wysokich obrotów silnika na starcie? Gdy odpalam silnik to dostaje 3000-4000, a gdy silnik się nagrzeje to mam 800-900. Możecie mi jakoś doradzić? Dodano po 2 mechanik mi powiedział, że to gaźnik a ja nie wiem gdzie to regulowac bo on nie podjoł się pracy:/ proszę pomóżcie!
Witam mam problem z wolnymi obrotami a mianowicie przy ZIMNYM silniku obroty wskakuja automatycznie na 2tys obr/min podczas jazdy samochod sam przyspiesza badz utrzymuje predkosc, zalezy na jakim biegu sie jedzie i z jaka predkoscia, dodam takze ze podczas jazdy jak wrzuce na luz to faluja obroty. Wszystkie dolegliwosci mijaja gdy silnik sie nagrzeje....
Witam, w mojej astrze z 97 roku: rano jak uruchomię silnik obroty są gdzieś koło 800-900 ale po jakiejś minucie zaraz wzrastają do jakiś 1100-1200 a nieraz nawet 1400. Domyślam się, że ten silnik dlatego nie pali mi 5 tylko koło 7l. Myślałem, że to może termostat i wymieniłem go niestety nie pomogło w tym. Proszę o rady.
Witam Po przeczytaniu wielu tematów i zastosowaniu się do wielu rad problem w mojej Astrze pozostał dlatego postanowiłem zapytać Szanownych Kolegów. (Astra 1,4 16V (X14XE) z 1997 roku przebieg 110 kkm) Bez LPG. Nie spada do wolnych obrotów ale TYLKO jak jest zimny w miarę wzrastania temperatury silnika całe zjawisko zanika całkowicie. Po zapaleniu silnika...
Parownik jest zamontowany prawidłowo co do jego położenia i wysokości zresztą gaz założony ma koleś już od 2 lat a problem powstał dopiero teraz Dodano po 38 A obroty dostaje wysokie również na paliwie Dodano po 5 Więc parownik odpada zdecydowanie
To auto na wtrysku całkiem przyjemnie jeździ i mało pali, o ile układ jest sprawny
A ile przejechałeś na tych świeczkach wygląda tak jakby się prosiły o wymianę.
a nie zawiesza sie przepustnica ja miałem tosamo w corsie
mój problem polega na tym gdy auto ma zimny silnik np rano jak odpalam ma bardzo wysokie obroty i głosno wyje gdy silnik popracuje z pół minuty obroty wracają do normy i ładnie równo chodzi na ciepłym silniku nie ma takich problemów To normalne masz automatyczne ssanie.
Po uruchomieniu zimnego silnika od razu wpada na obroty ok 2000rpm, po 3-5 sek spadaja do ok 1800rpm i tak juz sie utrzymuja az sie silnik nie zagrzeje. Problemu nie ma przy ponownym uruchamianiu silnika. Przeczyscilem silnik krokowy ale nie wyeliminowalo to problemu (w zamian zniknal problem wolnego spadania obrotow przy redukcji biegow ;-). Czy ktos...
Witam.Wymieniłem filtry ,świece,przewody,olej,zrobiłem test elektryki.Doszła wymiana sondy.poza tym tester nie wykazał błędów.Zmiejszyło się trochę spalanie do ok 10l.Po uruchomieniu silnik nadal wchodzi na ok1600 obr.i obniża je dopiero po nagrzaniu się silnika.Czujnik temperatury jest ok. Sprawdziłem zawór odpowietrzenia silnika i wymieniłem rurkę...
Wiem, że nie ładnie jest zmieniać zdanie, ale ta poprawa była związana z resetem komputera (po wymianie TPSa). Po przejechaniu kilkuset kilometrów jest niestety to samo. Nie mam już pomysłu co może być przyczyną... mogę jeszcze dodać, że na benzynie po uruchomieniu silnika działa on tak jakby mu ktoś dodawał i odejmował gazu (można to porównać z wciskaniem...
A temperaturę pokazuje dobrze?? Ssanie jest uzależnione od temperatury jeśli czujnik jest zwalony to ssanie się nie wyłączy... Pozdrawiam
Nie moglem dodac filmu przez panel elektrody wiec zapodalem go na chomika. http://www.chomikuj.pl/markus-wielki/Go ... V00052.3GP Nagralem zachowanie nastawnika jak silnik ciepły. Dodano po 2 http://chomikuj.pl/markus-wielki/Golf+2/...
Ja napiszę tak. Podobnie było w moim. Cuda z obrotami itp. Zdjąłem pokrywę filtra, popatrzyłem na ten zwariowany silniczek przy załączaniu kluczyka jak i przy uruchamianiu silnika. Szok.... Wariował jak teściu na rauszu. Miałem inny od kumpla i po zmianie wszystko w normie. Na zimnym, ten palec ma prawie cały wyjść i popchnąć przepustnicę ssania i powoli...
Przepustnica jest ładna wszystko się domyka jest ok :)
Silnik 2 l jedno punktowy wtrysk instalacja LPG Voila. Po uruchomieniu rano na bęzynie nieraz zgaśnie po przełączeniu na LPG z początku jest dobrze po przejechaniu ok. 1 km.obroty wzrastają do 2.5 tyś zawsze jak jest zimny. Jak się rozgrzeje jest OK. Co może być przyczyną? Pozdrawiam fgh98
=> slawek87 Jeśli na zimnym silniku, bez ssania nie gaśnie, to obroty są za wysokie! Maluch ma to do siebie, ze nawet w lato ssanie przez chwilę trzeba mieć włączone, wówczas po nagrzaniu przyjemnie wolno pyrka.
Tps-potencjometr przepustnicy. Jeżeli zapala się check,to podaj jakie błedy zapisuje sterownik silnika. Jak je odczytać znajdziesz z łatwością w sieci.
Citroen AX 1.1, Bosch Monojetronic Mam problem z zbyt dużymi obrotami biegu jałowego. Sytuacja przedstawia sie następująco: przy uruchamianiu zimnego silnika (rano) obroty sa "normalne" po chwili jednak znacznie sie zwiększaja (ok. 3000). Po przejechaniu 3-4 km (lub 10 min. postoju) spadają do normalnej wartości ok 800. Jaka może być przyczyna zbyt...
też tak przypuszczałem, lecz po zdjęciu wtyki z czujnika temperatury nie ma żadnej reakcji - czy tak powinno być?
Już wiem o co chodzi chetnie się podzielę może sie komu przyda ! po kilku latach układ sterowaniea iloscią gazu (na podcisnieniu regulacja ) zaczyna warjować i jak jade szybko i nagle zaczynam chamować to zmienia się podciśnienie a za tym nie idzie proporcjonalna zmiana tylko albo za dużo , albo zamało podaje gazu i potrafi zgasnąć to tyle nie pisze...
To chyba normalne że zimny silnik pracuje na ssaniu czyli na wzbogaconej mieszance i podczasz rozgrzewania się obroty maleją nie ma tu żadnej usterki
Witam! Mam problem z silnikiem. Gdy odpalam rano obroty mam na ok 1300 nawet do 1600 to zależy od temp na zewnątrz im niższa temp. tym większe obroty i gdy jeżdżę silnik się rozgrzewa a obroty to samo nie spadają. Gdy zgaszę i zostawię na np. 15 min. jest ok w granicach 900-1000. Co mam zrobić i gdzie zajrzeć??????????? Bym zapomniał silnik JH 1.8 mechaniczny...
Problem rozwiązany okazało się że uszczelka pod głowicą jest uszkodzona
co w temacie mam to samo w audi a3 1.9 tdi czy ktos wie co mu boli
Ja mam podobny problem ale w silniku 1.8 66kw, obroty na gazie na zimnym silniku trzymają się na poziomie powyżej 2000. Ale na benzynie jest w porządku.
U mnie obroty podwieszał uszkodzony VSS.
Witam. Sprawdź czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
Wiatam.Mam Passata 91' 2.0 benzyna + gaz.A problem polega na tym ,że podczas okresu jessienno-zimowego po odpaleniu zimnego auta i to niezależnie czy to na gazie czy benzynie obroty na jałowym biegu wzrastają do 3000 i utrzymują się dopóki silnik się niezagrzeje.A jak już jest ciepły to albo chodzi ładnie albo obroty falują miedzy 1000-2000.
Lewy luft.
Lewe powietrze w układzie dolotowym. Sprawdź szczelność połączeń od filtra powietrza aż do kolektora.
Nie wiem czy znajdzie odpowiedni komputer. Idzie na migi, złącze w okolicy prawego nadkola, i aku.
również się zgodze że nie przeprowadza się adaptacji przepustnicy. Bo nie ma takieg potrzeby, jest tylko potencjometr przepustnicy, który reguluje podawanie paliwa w miare jego obciążenia. Z tąd wniose. Jeżeli silnik ma za wysokie obroty o 1000 obr. to sprawa może leżeć w dawce paliwa. Przesunięty potencjometr, sygnał o większym obcuiązęniu, zbyt duża...
Witam. Ostatni zauważyłem w swojej astrze, że po odpaleniu obroty otrzymują się na poziomie 1400obr/min. Po przejechaniu kilkuset metrów obroty spadają do normalnego poziomu. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czym to może być spowodowane? Autko jeździ na gazie stag-4 i instalacja jest założona przez dobrego fachowca. Pozdrawiam
Mam problem z obrotami gdy silnik się rozgrzeje podczas jazdy na luzie obroty są 2000obr/min dopiero po całkowitym zatrzymaniu spadają na 900obr/min,a gdy silnik jest zimny jest ok.
Witam! Posiadam VW Polo 1.0 na monowtrysku, symbol silnika to AEV, samochód jest z 1996 roku. Samochód kupiłem 2 lata temu z przebiegiem 90tys. km. przez pierwszy rok jazdy samochód spisywał się wyśmienicie, był zrywny mało palił (4,5-5,5l/100km) oraz silnik chodził bardzo cicho. Oczywiście przy odpalaniu na zimnym silniku odrazu wskakiwał na 1100obr/min....
Kiedyś to nazywało się ssanie i uruchamiało się gdy odpalałem auto na zimnym silniku. Teraz steruje tym elektronika, a jak teraz to fachowo się nazywa to nie wiem. Mam Hyundai ix20 i gdy odpalę na zimnym to też ma obroty ok 1200, po rozgrzaniu spadają do normalnych . Jeśli chwilę postoi i nie ostygnie, to odpalam i od razu są niskie, a jeśli ostygnie...
Wymień regulator wolnych obrotów.
A czy panewki nie powinny być słyszalne cały czas ? - od kiedy nagrałem filmik z tymi odgłosami minęło ok. 2 tygodnie. Od tamtej pory odgłosy nie pojawiły się ani razu - a autem jeżdżę codziennie (i nasłuchuję jak pracuje silnik - żadnych dziwnych dźwięków nawet przy zimnym silniku przy wysokich obrotach).
nie widze problemu,jesli sie na cos zdecydujesz to daj znac. Wykluczam lewe powietrze,gdyby je ciagnał to nie gasłby a wrecz odwrotnie obroty od razu byłyby zbyt wysokie,przeciez to jasne...
Dla zimnego silnika to też nie są wysokie obroty. Wysokie obroty w silniku benzynowym to powyżej 5k. I do takich obrotów na zimnym nie polecam kręcić - co też nie znaczy że od razu coś się stanie, po prostu to jest nie zdrowe i tyle.
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie? Problem dotyczy mojego auta Skoda Octavia 1 1.6 AEE. Wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu silnik (zimny) odpalił i od razu ustalił wysokie obroty (3000). Po dodaniu gazu obroty spadły i zaczęły falować w przedziale 1400/1800 obrotów. Problem ten występuje na zimnym i...
Witam. ostatnio bardzo czesto po odpaleniu gdy silnik jest zimny gasnie [zbyt male obroty] a po nagrzaniu zbyt wysokie obroty, gdy silnik jest cieply niema problemu z odpaleniem.auto wyposazone w gaz problem jednak istnieje i na benzynie i na gazie.Nowy czujnik temp nic nie pomogl.pozdrawiam
Mogą być za wysokie obroty na zimnym silniku
przy gwaltownym przyspieszeniu silnik sie dlawi nie ma róznicy czy obroty wysoki czy niskie i czy silnik zimny czy gorący
Przepustnica otwarta gdy odpalam zimny silnik. Silnik rozgrzany zamykam przepustnice. Powinno być dokładnie odwrotnie. Zimny silnik zamknięta, ciepły otwarta.
Jaki to rocznik?Jeśli pełny wtrysk sprawdź czujnik temperatury silnika, sczytaj kody bądź sprawdź za pomocą omomierza.
Cześć ! Miałem podobną sytuację ! Proponuję abyś na początek odpiął kleme minusową od akumulatora na 20 minut , póżniej podłącz i sprawdz jak działa na samej benzynie nie przełączając na gaz , szarpanie powinno ustąpić , sprawdz jak będzie dobrze to napisz powiem Ci co dalej :)
Tak, tam jest zaworek powietrza dodatkoego, ale jego po wymontowaniu sprawdzilem i dziala. Pytanie podstawowe czemu one sie zawieszaja tylko na zimnym silniku ?
wysokie obroty zimny astra zimny silnik wysokie obroty obroty silnika mercedes zimny wysokie
pilota magic blokuje dekoder radio delphi skoda
firmware siemens sl45i philips d8614
Aktualizacja oprogramowania w CHiQ U50H7A przez USB BMW F30 - brak lub uszkodzony pilot zdalnego sterowania