Zapal auto i po ok.5-ciu minutach śprawdż węże które idą do chłodnicy jeśli się rozgrzewają to termostat do wymiany
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
Zależy od tego jak jeździsz, po czym jeździsz, co wozisz na przykład wielu ludzi na codzień wozi tzw „trumnę” na dachu a to kilkuprocentowy wzrost zużycia, itp, itd. Ponadto sam silnik to nie wszystko, do sprawdzenia także układ jezdny, zbieżność, ciśnienie w oponach, grzanie hamulców
silnik był ustawiony z powrotem, no wiesz, nie robiłem tego w serwisie ale chłopak robi tylko stralisy, fakt faktem że nie ustawiał go na zegar na pewno, ale w komputerze na wolnych obrotach pokazuje kąt wyprzedzenia wtrysku 13.99 stopnia, tak samo jak moje pozostałe 2 stralisy. Mam ciągle 2 błędy w adlbue o przekroczeniu NOX i zastanawiam się czy to...
Zdjąć wtyczkę z czujnika temperatury, ewentualnie zasymilować nagrzany silnik. A po co? Zdjęcie wtyczki napewno nie zasymuluje nagrzanego silnika. Opisz dokładnie co to za instalacja LPG, wtryski, parownik. sterownik. Do czego Ci ta informacja skoro na benzynie pali więcej to i na gazie będzie tak samo. Do autora. Zakręć całkowicie gaz i naprawiaj...
lampka nie jest od wtryskiwacza , oznacza ona wystepowanie usterki w ukladzie elaktronicznym sterowania silnika i bez dokladnej djagnozy nic w tej sprawie nie mozna powiedziec. jesli jezdzisz 5-6 km to bedzie duzo palil bo silnik nie zdazy sie zagrzac
Witam, to jest wrecz 'ksiazkowy' przyklad bardzo poznego zaplonu / przegrzewanie - bardzo dlugie spalanie ladunku, brak wkrecania sie silnika na wysokie obroty - brak mocy, to tak - jakby bylo zastosowane paliwo np. 110 - 120 Oktan / do silnika o stopniu sprezania 9 : 1... Sprawdz ustawienie wyprzedzenia zaplonu i kompresje silnika - czyli cisnienie...
Pewnie silnik jest w większości przejazdów zimny, nie zdąży się rozgrzać, ja bym też nic nie robił, sprawdziłbym tylko dokładnie spalanie. Można się pokusić o analizę spalin, kosztuje grosze a da podstawowe informacje.
I tu masz problem. Silnik nie dogrzany i dlatego trochę spalanie podniesione.
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
.....................
A jaki masz kolego silnik XUD czy DW ?
Witam Usterki które opisałeś ,czyli wysokie obroty i wysokie spalanie raczej są powiązane ze sobą .Proponuję na początku sprawdzenie rzeczywistej temperatury silnika ,czyli termostatu i czujnika temperatury.Następnie sprawdzenie nastawnika biegu jałowego i czujnika położenia przepustnicy. Druga część usterek związana ze światłami to brak masy w tablicy...
Powiem tak między Clip-em , silnikiem Fire jest subtelna różnica w spalaniu ok + 1-2 litry na niekorzyść Clipa, ponieważ silnik jest przestarzały konstrukcyjnie . Silnik jest bliźniakiem silnika z Fiata 124 w produkcji Jugosłowiańskiej zwanym Zastawą.
Podjedź na analizator spalin i sprawdź. Jeżeli ci się nie chce, musisz być pewnym, że silnik nie pracuje "na zimno" w trybie zimnego rozruchu, czyli ze ma prawidłową temperaturę pracy. Spradź, czy jakieś 2-3 minuty po rozruchu nie masz ciepłej chłodnicy. Czy obroty na biegu jałowym są prawidłowe?? Czy spaliny nie śmierdzą??
Odpal zimny i zmacaj węże od chłodnicy. Mają byc zimne. Jedyne co to nieogrzany reduktor bedzie zalewal silnik bo nie masz sterownika lpg - gdyby byl to spalanie by spadlo jeśli problemem jest zimny gaz bo sonda lambda by dawala info do niego o zbyt bogatej mieszance. Co innego na pb tam podlewa wtrysk gdy silnik jest zimny. Tak wiec jesli byl wyregulowany...
Co do ilosci gazu spalanego to......moze ciut wiecej niz potrzeba,ale nie spodziewaj sie super wyniku,bo avensis troche wazy,a silnik 1.6 troche ma malo pary,zeby to jakos rozbujac.Musi wiecej sily wlozyc w rozpedzenie auta.Ja mam kombi w mondeo i 2.0 i spalanie mam na Twoim poziomie:)
Oleju mi bierze z 0,1 litra na 100 km ale może to być spowodowane wyciekiem spod pokrywy zaworów. Czyli 1l na 1000km - jakby to był wyciek, to byś miał kałużę oleju pod samochodem... choć przy takim spalaniu, jeśli paliwo nie wycieka to oleju powinno przybywać, bo ten silnik "nie przepali" 20l/100km. czujnik ciśnienia i temperatury (map sensor) - wymieniłem...
U mnie po wymianie bloku silnik normalnie odpalił ale miał mało mocy, wysokie spalanie i było czuć paliwo z wydechu, więc wyglądało jak zbyt późny zapłon, pomogło przestawienie koła pasowego na klinie o jakieś 5-10 stopni do przodu , dokładnie nie wiem bo robiłem to na szybko, po tym zabiegu osiągi się znacznie polepszyły ale muszę jeszcze się pobawić...
Sondy od razu nie podejrzewaj jeśli taka praca jest na zimnym silniku po odpaleniu z rana. Jej sygnał jest brany pod uwagę przez sterownik dopiero jak silnik wskaże 60 stopni więc troszkę to trwa.Sprawdzałem to w kilku silnikach SC900 i w każdym przypadku jak temperatura silnika wskazała 61 stopni to sygnał sondy lambda wchodził z pętli otwartej w zamkniętą....
witam ile przejechałes kilometrów na tym parowniku , powinien wytrzymac ok 100-150 tyś km , a jak go sprawdzić nie wiem a wymieniłeś świece i przewody , jeśli masz stare to też trochę więcej będzie palił a co do regeneracji parownika to wiem że można wymienić chyba tkz membranę , ale nie wiem ile to kosztuje a może masz zapchany katalizator ? , silnik...
Po pierwsze czy widziś ciśnienie kolektora ssącego? powinno być ok. 340, po drugie czas wtrysku powinien wynosić ok 3,4 a nie 7. po trzecie ciśnienie za małe , stawiam na podparte zawory co jest nagminne w tych silnikach szczególnie przy gazie. ( a tak nawiasem uwielbiasz renault espace). Pozdrawiam
jak sprawdzić lambdę? Można spróbować woltomierzem (wahania do 1V), ale najdokładniej to oscyloskopem. Odepnij minusową klemę na co najmniej 30sekund, podłącz z powrotem i uruchom silnik (najlepiej małą rundkę sobie zrób) i odczytaj kody usterek jeszcze raz. Zobaczymy co wyświetli i dopiero będziemy się zastanawiać.
Jakie wtryski? W tym samochodzie znajduje sie silnik zasilany wtryskiem ale jednopunktowym i znajduje sie on na podtawie ktora niestety podczas montazu instalacji gazowej mogla ulec uszkodzeniu wtedy w ukladzie zasilajacym dostaje sie lewe powietrze i moze tu tkwic problem. Te silniki zuzywaja srednio okolo 8 l benzyny na 100 km tak ze spalanie rzedu...
https://obrazki.elektroda.pl/4191962500_... Wielu z Was zapewne słyszało określenie "dewasto", "webasto", "dwasto", "piec" czy "eber" dotyczące pojazdu czy maszyny np. budowlanej. Celem wyjaśnienia, zwroty te dotyczą tzw. ogrzewania postojowego. Jest to urządzenie mające za zadanie (jak sama nazwa wskazuje) ogrzać wnętrze pojazdu podczas...
Problemem był jednak tylko katalizator
....Ale może pytanie bo ten reduktor ma chyba przeciek przy złączu doprowadzającym płyn chodnicy bo ciągle mi wskazuje po 25 min jazdy skala że nagrzał się już do połowy co jest niepokojące.Pod odkręceniu zakrętki ze zbiorniczka z płynem chłodnicy ma on na oko 50*C. ..... Nie bardzo rozumiem. Czy wskażnik pokazuje Ci że silnik ma zbyt wysoką temperaturę?...
Kodem 42 to się nie sugeruj bo on oznacza że jest brak impusów z aparatu zapłonowego a tak jest przecież jak silnik nie pracuje (jak odczytujesz kody to pewnie masz silnik zgaszony). W C16NZ lecą "jak muchy" moduły zapłonu ale możesz w pierwszej kolejości sprawdzić stan izolacji na cewce w aparacie zapłonowym i jak jest wukruszona dobrze zaizolować...
Kolego ten reduktor to ma sie rozumiec lovato elektronik tak?a mosiezna srubka na srubokret to wkrec sobie ja do konca.Potem reguluj ta plastikowa od boku dotad az uzyskasz prawidłowy bieg jałowy. Napewno bedzie ci sie objawialo w ten sposob ze zacznie ci silnikiem telepac to wyposrodkuj sobie tym pokretłem az sie ustabilizuje.Nastepnie dobrze by było...
To bardzo czeste uszkodzenie TDI. Przyczyna moze byc przytkany intercooler ojejem ,ktory niestety dostaje sie tam z turbiny. A druga przyczyna to kolektor dolotowy na jego sciankach od wewnatr osadza sie wegiel z olejem co zwerza jego srednice i silnik dostaje za malo powietrza , Widzalem wiele TDI z tym przebiegiem i w kazdym kolektor jest do czyszczenia....
Witam. 1. Ustawienie zapłonu i ogólnie kondycja układu zapłonowego, 2. Niedrożny układ wydechowy (katalizator), 3. Czujnik temperatury, 4. Przestawiony rozrząd, 5. Ciśnienie w listwie wtryskowej (regulator), 6. Cieknące wtryski, 7. Przepływomierz (analiza spalin ew. odczyt sygnału lambda.), 8. Zestyk fazy hamowania silnikiem, 9. Zły stan silnika, 10....
Masz właśnie odpowiedź na VAGu gdzie szukać. Lambda steruje dawka paliwa.
MAP przy wyłączonym silniku ma podawać ciśnienie atmosferyczne, na zagrzanym silniku i wolnych obrotach, poniżej 400 (350-370hPa). Pętla zamknięta sygnalizuje czy ECU uwzględnia sygnał z sondy lambda. Korekta sondy lambda to korekta (mnożnik) czasu wtrysku ustalony w oparciu o odczyt sondy lambda, powinien być możliwie bliski wartości 1 i pokrywać się...
Co do cieczy chłodzącej to po wymianie uszczelki pod głowicą nie powinna się dostawać do cylindrów. Poobserwój dokładnie czy nie wycieka na złączkach, podociągaj opaski. A co do spalania, to słyszał ktoś od poprzedniego właściciela, że mu auto duzo pali?? :lol: Zawsze palą kieliszek na setke :sm16: Dopiero jak sam zatankujesz widzisz ile pali w rzeczywistości....
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
Ukaniu rzeczywiście wie co w trawie piszczy ale wątpię szczerze, by pisał o występującym w "kaloszu"(najczęstsza nazwa potoczna) ciśnieniu. Szczerze powiedziawszy to występuje tam coś podobnego acz przewrotnie....odwrotnego, bo zamiast ciśnienia -podciśnienie i bankowo Ukaniu o tym wie. Jest ono skutkiem pragnienia silnika i jego apetytu na mieszankę...
Rezerwa to stan od prawie zera do X litrów. Może było prawie pusto i po dotankowaniu 24litrów i przejechaniu 80km ponowna rezerwa to norma? Zatankuj do pełna, pojeździj, dotankuj, przelicz. Będzie jasność. Może masz dziurawy zbiornik albo nieszczelność układu i błędów nie będzie.
Czy jest jakiś dokładniejszy opis błędu, który oczytałeś po pierwszym porannym świeceniu Checka?. Przykładowo "czujnik map-zbyt wysokie napięcie-ciśnienie". Wszystkie 7pkt-ow napisanych przez Ciebie to normalne reakcje(to samo się dzieje w moim oplu). 8 pkt. to już nie:D. Wartałoby zmierzyć miernikiem napięcie między środkowym kablem mapsensora a masą...
Wszystko wskazuje na nie zamknięty na zimno duży obieg chłodzenia. Nie znam konstrukcji obudowy termostatu vectry, więc trudno mi powiedzieć, czy winien jest tylko nie domykający się wkład termostatu, czy może też wytworzyło się jakieś lewe obejście zaworu (auto ma swoje lata, więc mogą być nietypowe uszkodzenia). W każdym razie do chwili otwarcia termostatu...
Cześć, W Skodzie Yeti 5L 2.0 TDi 81kW (prod. 2013) przy ruszaniu oraz na niskich biegach obserwuje od jakiegoś czasu wysokie chwilowe spalanie dochodzące do 50l/100km (wcześniej to było około max. 30l/100km). Na dłuższych dystansach średnie spalanie wynosiło wcześniej normalnie ok. 6,5 l/100km, a obecnie to około 8 l/100km. Dodatkowo obserwuję podwyższone...
Witam od nie dawna jestem posiadaczem VW Polo z silnikiem 1.2 TSI BMT gdzie podczas spokojnej jazdy auto pożera miedzy 9-12 litrów na 100 km benzyny. Taki wynik wychodzi podczas tankowania. Natomiast jeśli sprawdzając stan według komputera pokładowego auto spala 6.5 litra na 100 km .Taka duża rozbieżność zmusiła mnie do tego by auto oddać do serwisu...
W drodzie z Anglii do Polski spaliła mi bardzo mało tzn. Używałem mieszanki do paliwa ( do czyszczenia ukladu paliwowego + do czyszczenia wtryskiwaczy) I jadąc z Yeovil do Dover równe 200 mil to 320 KM lecąc całą drogę 140 150 km/h spalila mi 25 l czyli 320 km jadąc 140/150 km/h spaliła 25 litrów = 7,81 spalanie I tak paliła do końca podróży że na połowie...
Koledzy,mam problem z daf-em.Od kilku dni zaczął palić nawet do 40,5 l na setke.słyszałem że najczęściej rozszczelniają się oringi na wtryskach i paliwo z powrotu idzie w kolektor ssący.czy macie jakieś inne pomysły gdzie szukać? z góry dziękuje.
Witam, mam problem z VOLVO FH 4 540km rocznik 2014, ciągnik nie ma mocy, wysokie spalanie, silnik nie pracuje tak jak powinien. W aucie zostały wymienione wtryski, cała klawiatura, wałek rozrządu przez około 25tys kilometrów wszystko było ok lecz z dnia na dzień problem znowu się pojawił. I znowu podmieniliśmy wtryski klawiaturę kupiłem drugi wałek...
Witam Posiadam Premium DXI z 2008 roku automat przebieg 660tyś Problem polega na tym że samochód dużo pali i jest dosyć słabe. Filtry zmieniłem 2 razy nic nie pomogło, wymiana pompy paliwa + czyszczenie całego układu paliwowego - dało niewielki efekt ale pomogło, zmieniałem instalacje pompo wtrysków- zero zmian, regulacja zaworów- minimalnie pomogło...
Witam silnik 1.8AGN problem z przepustnicą. Mianowicie przy pełnym otwarciu ECU pokazuje wartość 86% do 100% troszkę jej brakuje. Czy tak powinno być? I gdzie ewentualnie szukać usterki czy do wymiany przepustnicą? Adaptacja robiona i nic to nie dało. Dodam że auto nie ma mocy i dużo pali może być to przyczyna tej wartości?
od jakiegos czasu moj poldek 1.6 GLI pali kosmicznie duzo;/ ok 14-15/ 100 km.. co moze byc tak naglej przyczyny wyskokiego spalania?? czytalem sporo i znalazlem kilka rad zeby sprawzic sonde lambde lub tez sprawdzic bledy w komputerze tylko teraz mam pyatnie czy sonde sprawdze np w punkcie kontroli diagnostycznej tam gdzie robi sie rpzeglady ?? i jaki...
Witam.Mam problem z autem mianowicie wymieniłem silnik w volvo 460 2.0 z 1993r. gdy to zrobiłem pojawiły się problemy a dokładniej silnik w ogole nie schodzi z obrotów które oscylują pomiędzy 3-4 tys.obr\min i bardzo wysokie spalanie obliczyłem ze ok 30l\100km,dodam ze świece przewody kopułka zapłonowa wraz z palcem sa nowe silnik krokowy i przepustnica...
Zakładam temat związany z silnikiem BSU 1.6 MPI. Mam problem z silnikiem po nietypowej awarii. Coś rozbiło osłonę łańcuszka napędzającego pompę olejową. Wiąże się to z wymianą tej osłony czyli zdjęcie koła pasowego jak i tego zębatego. Wymiana zrobiona. Serwis olejowy również. I teraz opiszę problem jaki mam. Ustawiłem na znaki koło zębate w głowicy...
Witam, Mam problem w moim Peugeocie 306 1,6 1998r Auto spala mi ok 12l/100km Wydaje mi się że jest to za dużo jak na taki silnik, a jeżdżę bez szaleństw. Zacznę od tego zrobiłem: nowe świece, przewody, wszystkie filtry, rozrząd, wyczyszczony silnik krokowy i przepustnica, wyregulowane luzy zaworowe. Elektryk sprawdzał na komputerze i nic nie wyłapał...
Witam panstwa miałem ostatnio taką przygode ze swojim silnikies es 15 że po 2h pracy silnik zaczol sam obnizac obroty wyłączyłem go zanim sam by sie wylonczyl , co zauwazylem ze spaliny z wydechu byly bardzo gorace niz zwykle , po ostygniecu silnika odpalił bez problemu ,dodam ze pracowalem w temperaturze ok 25stopni , pierwszy raz takie cos mi sie...
Witam... Mam taki problem. Fela ładnie jeździ, wszystko niby jest ok ładnie pali, równe obroty ale bardzo dużo pali jakieś 10/11L na 100km! Mówmy teraz o silniku 1,3MPi 96r. Mało się znam na mechanice wiec proszę o rady co mógł bym zrobić, od czego zacząć, czego szukac i wymieniać?? Z góry dzięki i proszę o pomoc!!:cry:
Witam. Problemem sa za wysokie obroty na biegu jalowym, oraz wolne schodzenie z obrotow. Dzieje sie tak po wymianie przewodow podcisnienia, wyczyszczeniu przepustnicy oraz zaslepieniu EGR. Gdzie szukac przyczyny? Pozdrawiam.
Logi Dynamiczne (Delphi) https://vaglogs.com/log/002-025-Not-Runn... Już wstępnie się umówiłem ze znajomym mechanikiem. Będziemy rozbierać wydech i zmieniać sondę lambda i zobaczymy co to powie. A ja sam w wolnym czasie dalej będę szukał nieszczelności. Jak coś ustalę podzielę się informacjami niebawem. Przy okazji...
witam moj problem dotyczy szarpania silnika w fordzie mondeo 96r 18. 16v a dokladnie zawsze rano jak ruszam silnik strasznie szarpie jakby sie konczyla benzyna musze jechac na minimalnym gazie jak juz sie troche rozgrzeje szarpie coraz mniej ale na kazdym biegu jak obroty dojda do 4000 silnik slabnie nie ma sily w ogole nie cagnie jak wduszam gaz do...
Witam wszystkich!! Mam problem z autem ford mondeo 1.8 16V rok 1995 około 190 000km przebiegu, Mianowicie podczas jazdy silnik jakoś tak przerywa, szarpie, dzieje się tak mniej więcej do ok. 5000 obrotów jak silnik wkręci sie powyzej tych obrotów to idzie jak rakieta, objawy te dają sie we znaki gdy silnik sie nagrzeje gdy jest zimny to w bardzo małym...
Witam, mam audi a4 z 1998r z silnikiem 1.8 125km Wydawało mi się, że moje audi pali za dużo 10-11l/100km bez rożnicy czy w mieście czy na trasie co też mnie zdziwiło. Na diagnostyce u mechanika wyskoczyły błędy z przepustnicą jak się później okazało zrzucony był węyk od podćiśnienia więc założyłem go z powrotem jednak teraz auto delikatnie faluje na...
Witam jestem "szczęśliwym" posiadaczem samochodu marki Polonez. Samochód mój ma problemy z wchodzeniem na wysokie obroty tak powyżej 4000 potem spada o jakieś 500 do 1000 niżej a czasem nawet strzela choć to nie jest reguła. I wcześniej zapalała sie lampka CHECK ENGINE bo po naprawie silnika to tylko przy dłuższym "gazowaniu". Silnik jest po naprawie...
Witam... czy ktoś z kolegów spotkał sie z takim problemem. Mondeo '94 1.6 16V, podczas jazdy ze stałą predkością na 4-tym lub 5-tym biegu silnik szarpie. Dzieje się to pomiedzy 2000-2500 obr/min. Wymieniłem potencjometr, przepływomierz, regulator ciśnienia paliwa, pompę paliwa, filtr, czujnik temperatury, świece zapł. ,sprawdziłem rozrząd (jest ok)...
przy gwaltownym przyspieszeniu silnik sie dlawi nie ma róznicy czy obroty wysoki czy niskie i czy silnik zimny czy gorący
Jeśli chodzi o DIAGNOSTYKĘ USZCZELEK to jest ona prosta i podpowiedział mi ją znajomy mechanik. A sprawdzić tą usterkę można za pomocą spreju do czyszczenia przepustnic albo spreju do odpalania samochodów na zimno (wspomagający-używają go kierowcy do maluchów) lub jakiegoś spreju na bazie rozpuszczalników. Należy prysnąć takim serajem okolicę przepustnicy...
Hej, nabyłem sejaka 900 z roku 2002, problem jest taki, że samochód nie chce pracować, gdy podepnę podciśnienie z MAP sensora (poniżej ok. 2500 obr./min dławi się i gaśnie), bez niego jeździ całkiem OK, lecz zmierzyłem spalanie, bo złapałem podejrzeń, że za szybko ucieka, i okazało się, że miałem rację, spalił 12 l przy lekkim traktowaniu i jeździe...
Cześć przychodzę z zapytaniem, gdyż od niedawna jestem użytkownikiem nissana quashquaia 2023 1,3 dig t 158 koni z automatem cvt. Dziwi mnie wskazywanie przez komputer pokładowy spalania. Gdy auto stoi na d ze wciśnietym hamulcem spalanie wynosi 25 + litra czy to wgl mozliwe ??. Dzieki za odpowiedź AI: Czy zauważyłeś, że problem ze spalaniem występuje...
Witam, Volvo FH13 2006 r. Euro 3. Pojazd ma wysokie spalanie, solówka 400 km pali około 33 l/100 km na autostradzie, gdzie kiedyś było około 27. Stało się to samo. W aucie 2 razy robiona była regulacja zaworów, wymieniane 2× pompowtryski, nowe turbo itp. Nic nie pomogło. Błędów 0, jedynie obciążenie silnika wynosi 15%, jak się włączy sprężarka, dochodzi...
A jakie dystanse i w jakich warunkach tym jeździsz? Górna granica spalania w zasadzie nie istnieje ;) Jak silnik będzie w pełni rozgrzany (powiedzmy po 10km jazdy, ogrzewanie wyłączone) to jakie spalanie pokazuje ci jadąc dłuższy czas równo np 90 czy 100km/h?
wysokie spalanie wysokie obroty wysokie spalanie citroen wysokie spalanie przyczyny
żaluzja żaluzja depilator philips styki naprawa
nacisnąć membrana dopiero działają napęd drzwi garażowych
Pioneer SX-P720 - brak dźwięku, cichy szum w głośnikach Wymiana płyty głównej w smartfonie Motorola