Dzień dobry, wiem, ze temat stary i pewnie nieaktualny, ale czy udało sie Panu z tymi obrotami? Mam podobny problem tylko ze przedział obrotów jest mniejszy
Emulator sondy powinien być wpięty pomiędzy sondę a sterownik silnika. Często wpina się go we wtyk sondy- szukaj pod podstawą akumulatora. Problemy są też na benzynie bo sterownik silnika pracuje zapewne w trybie awaryjnym, np. za niskie obroty na zimnym i za wysokie na gorącym. Jaki masz sterownik gazu, regulacja śrubką czy silniczkiem krokowym?
Witam. To co jest głównym problemem, za wysokie obroty czy zasada działania silnika krokowego? Moim zdaniem za duże obroty po strzale gazu to wynik tzw. lewego powietrza. Strzał lekko coś rozszczelnił i zasysa gdzieś bokiem i podwyższa obroty. Na jakichś wężach podciśnień, pod jakąś uszczelką. Ja kiedyś bardzo długo nie mogłem zlokalizować lewego powietrza,...
No niestety na to niema lekarstwa, ta sonda może się pojawiać bo termostat może nie dogrzewać silnika(ale nie powiedziane) normalnie trzyma temp. 90stopni? są jakieś jeszcze objawy? falowanie? wysokie wolne obroty, szarpanie? cokolwiek?
A wysokie obroty na jakiej zasadzie szkodzą? Przeciez odcinka jest wolno do niej kręcic?
Całkowity brak napięcia na 4 spowoduje zupełny brak ładowania lub ładowanie około 26V. Inaczej sprawy wyglądają jak na 4 jest np 20V bo gdzieś styku jak trzeba nie ma, albo przewód przegnił. Regulator "myśląc" że to napięcie na bateriach chce za wszelką cenę je podciągnąć i ładuje na max. POWIEDZ KIEROWCY ŻEBY ZAKUPIŁ SPORĄ ILOŚĆ WODY DESTYLOWANEJ I...
mam dice, jestem zarejestrowany jako niezależny zakład volvo :) - co prawda robię to tylko w celach prywatnych.. bo już mnie aso autoryzowane i nieautoryzowane chciały puścić z dymem.. obroty mam 720-730 czasami potrafią się chwiać po nagrzaniu od 720-760 obrotów (odczyt z vidy/cidy) , sterownik nie ingeruje w obroty - według vidy - sterownik zgłasza...
Eloł, Mam taki problemik z wozidełkiem Po uruchomieniu silnik wchodzi na obroty ok. 2000 i potem spada na jałowe, podobnie z wyższych obrotów spada do około 2-2,5 tys a potem przez 3-6 sekund trzyma je na podobnym poziomie a potem spadają do jałowych. Tak samo podczas jazdy, przy redukcji czy zmianie biegu. Tak to wygląda: https://www.youtube.com/watch?v=SWXZd7xJ...
Czy forumowicze mogliby mi podpowiedzieć coś odnośnie skrzyni biegów ? Mam następujący problem, Volvo FM12 380 koni na pompowtryskach, 6x4 wywrotka - auto zostało przerobione z pojazdu do przewozu zwierząt. Został wymieniony cały wózek z mostami - był most bez zwolnic i oś wleczona - jest teraz 2x most pędny na zwolnicach. Auto jest niemiłosiernie wolne,...
hej, mam problem z diagnozą układu klimatyzacji. Klimatyzacja jest dobrze nabita, sprawdzono dwukrotnie szczelność układu i jest wszystko w jak najlepszym porządku. A tutaj niespodzianka i klimatyzacja nie chłodzi, natomiast podczas postoju, kiedy chwilowo wcisnę pedał gazu na obroty 3000 obr/min to zaczyna naprawdę dobrze chłodzić. Według testera diagnostycznego...
Problem polega na tym że silnik utrzymuje około 480 obrotów na biegu jałowym. na wyższych obrotach nie ma żadnych problemów ma moc itp. Przy przegazowaniu gdy silnik już schodzi na wolne obroty potrafi zgasnąć. Podejrzewam silniczek krokowy ale nie wiem jak mogę go sprawdzić (po wymontowaniu wygląda na sprawny ale nie wiem jak sprawdzić czy się wysuwa,...
wykręciłem pół obrotu śrubę 74 i dokręciłem 75 nie widząc żadnych zmian na pracującym silniku. Bo nie zobaczysz. Może zobaczysz , ale na wysokich obrotach. 15 mm na 14 to minimalnie zwiększyłeś wolne obroty. Ssania to nie ma żaden diesel. To są tylko dodatkowe dźwignie wolnych obrotów. A pompę kupisz np tu http://www.dieselcars.pl/343,9100-993-al...
Witam Mam problem z silnikiem 2.5TDI AEL (ten sam co w audi A6 C4, VW T4) tzn. objawia się tym że turbosprężarka nie pompuje równo tzn. przy wciśnięciu do dechy na wyższym biegu gdzie obroty narastają stosunkowo wolno słychać jak turbo pompuje i za chwile przestaje, wydaje mi się że powinno być słychać ciągły świst turbosprężarki. Drugą sprawą są silne...
Witam znawców tematu ładowania :) Mam problem z moim alternatorem w Volvo. Posiadam alternator Bosch 0 120 489 490. Miałem bardzo słabe ładowanie na poziomie 13.4V, wiec standardowo zakupiłem nowy regulator. Ciężko było znaleźć odpowiedni, udało mi się znaleźć informacje, że powinien pasować 1 197 311 028. Taki więc zamówiłem i... nie mam ładowania...
Mozesz napisac wiecej na temat sposoby mierzenia kompresji ktory podales bo jest interesujacy. Mówisz i masz (własny tekst przedrukowuję z innego forum). Pomimo tego, że obecne jednostki napędowe ze stajni HDi i nie tylko pracują na innej zasadzie niż "klasyczne" diesle lub pompowtryskiwacze VW/Audi, to nadal potrzebna jest dostatecznie dobra szczelność...
wysokie wolne obroty wysokie obroty volvo wolne obroty volvo
alarm master podłączyć ciśnienie kompresorze philips hotelowa
bezpiecznik tablicy rejestracyjnej 55pus płyta
Polonez – znaczenie oznaczeń 1 i 16 na cewce zapłonowej, norma DIN 72552, podłączenie Naprawa przełącznika zakresów UM-Z3 – czyszczenie, regeneracja, zamienniki