Zmierz napięcie na pompie , pewnie wytarte panewki i do wymiany pompa.
Możesz wymienić na 3uF, ale myślę że to wina pompy wytarte panewki i ma ciężko.
dużo za niskie wolne obroty biegu jałowego... lub wytarte panewki... lub zajechana pompa oleju
Najprawdopodobniej są wytarte panewki rolki dociskającej do folii grzałki. Papier nie jest dociskany przez co się nie nagrzewa a więc i nie utrwala. Rozwiązanie - wymienić. Koszt to jakieś 15zł (nieoryginalne) do 30zł(oryginalne), dwie rolki tj lewa+prawa. Bez problemu powinieneś dostać je na http://www.uni-tech.pl/. Przy wymianie folii grzałki najlepiej...
Czy ktos ma patent na regenerację silnika w tym modelu bez jego wymiany ? Usterka polega na tym, że wytarte są panewki osi silnika i po czasie najpierw zaczyna warczeć a następnie zwalnia lub robi stop. Smarowanie "molibdenem" na dłóższą metę jest także nieskuteczne.
Jeżeli koło zamachowe wprawiłeś w obroty przez inny silnik i masz ciszę, to dalej upieram się, że piski dochodzą z silnika. Wytarte cienkie plastikowe panewki na ośce silnika.
Niestety tak. Miałem problem ze zmywarką AEG. Też zatrzymywała się z wodą. Kod pozornie wskazywał na pompę odpływową. Przeczytałem, że wyświetlany symbol wskazuje tylko na grupę błędów, a nie na konkretny element. I okazało się faktycznie, że winna była pompa obiegowa, która się zacierała. Wytarte panewki grafitowe. Zastanawia mnie, czy tu nie jest...
przecież kol. kwok napisał już Ci najbardziej prawdopodobną przyczynę - wytarte panewki oporowe na wale. sprawdź luz osiowy wału, może ta panewka była już tak cienka, że wypadła, i teraz wciskając sprzęgło tak dogniatasz wał, że się klinuje np o panewkę główną
Zbyt niska lepkość oleju (czytaj:-zły olej) Wytarte panewki (czytaj:-remont silnika)
Jak masz wytarte panewki i luzy, to wentylator jest do wymiany a nie do naprawy! setki Taka ilość wskazuje na jakiś pożal się boże "serwis" komputerowy i w takim razie współczuję tym, którym w taki sposób "naprawiałeś" sprzęt.
Wytarte panewki, zużyte łożyska kulkowe- wymienia się. Każda inna metoda naprawy jest dosłownie!- skuteczna, ale tylko na chwilę.
Ten docisk raczej jest osadzony na łożyskach ślizgowych (panewki) sprawdź czy nie wytarte.
Zobacz czy ten plastik który jest nad folią od trzymania chorągiewki czujnika nie jest złamany i nie pręży na folie. Przed założeniem dokładnie wyczyść grzałkę, oczywiście jak panewki wytarte wymień. Możesz pobawić też sie z dociskiem folii. Cienki kawałek papieru i sprawdzasz czy z obu stron taki sam docisk. Albo po prostu słaby "chiński" zamiennik...
Uszkodzony silnik napędu taśmy. Wytarte panewki silnika i uszkodzony halotron ( wytarte czoło ) . Silnik AD97-04554A
załącz skan bo równie dobrze mogą być wytarte panewki na wałku gumowym
Witam!! Po rozebraniu fusera wszystko się wyjaśniło - wytarte panewki ale wałka dociskowego. Dzięki za sugestie. Pozdrawiam cichy999
Witam. Spróbuj dobrze wyczyścić a potem przesmarować zarówno prowadnicę głowicy jak i panewki w samej głowicy. Jeśli to nie pomoże, to prawdopodobnie pada silnik krokowy. Przy wytartych panewkach przesunięcie były by różne, a te są identyczne. Pozdrawiam. Dodano po 3 W załączniku wycinek z SM. https://obrazki.elektroda.pl/8708417100_...
Kupiłem taką samą. Po wyczyszczeniu pompy i wymianie łożysk w silniku, nadal występują wibracje, ale tylko na samej pompie. Ewidentnie wytarte panewki porcelanowe pompy. Praca pompy jest na tyle ciężka, że piec pracuje przez chwilę i się wyłącza. Podczas pracy zaczyna występować wibracja wirnika pompy, co znacznie pogarsza jej pracę.
Ja postawiłbym na nieosiowość wirnika (wytarte panewki).Częsty problem w pompach od pralek wtedy wymiana całej pompy.
Witam. Skoro słychać ocieranie to trzeba to zlikwidować. Po 12-stu latach praca termoobiegu to silnik jest do wymiany. Wytarte panewki jak również oś wirnika.
W tych silnikach łatwo dochodziło do zetknięcia wirnika ze stojanem, jeśli panewki są wytarte, albo zza mała siła/luzy na sprężynach trzymających panewki, albo panewki nie są współosiowo względem stojana, to może tak się zdarzyć. Pole magnetyczne w tej sytuacji powoduje przyciąganie między elementami i skuteczne zahamowanie. Mocowania łożysk mają tulejki...
i to jest na 100 % rozwiazanie na krotka mete, jak sa wytarte panewki to niestety dlugo to nie popracuje, radzilbym wymienic na nowy.... pozdrawiam....
Dzięki! Zabezpieczenie termiczne "wysiadło" przy korzystaniu z konfiguracji dwukomorowej. Silniki dwóch wentylatorów są uszkodzone (jeden - przerwane uzwojenie, drugi - wytarte panewki). Piekarnik używany niecałe 3 lata.
witam. jesli nie wyczysciles przelacznika funkcyjnego to radze to zrobic poza tym sprawdz czy nie sa wytarte panewki w capstan motor no i naciag paska klinowego troszke poluznij.
Do skontrolowania oprócz lasera-optyki jest zwieszenie mechanizmu lasera ( oberwane lub postarzałe przeguby gumowe itp. ) Oraz silnik napędu talerzyka ( wytarte panewki itp ). Pozdrawiam.
zobacz panewki wałka dociskowego, wycierają się z jednej strony i pojawia się problem. Popieram ostatnio miałem to samo wytarte panewki wałka dociskowego (a dokładnie jedną panewkę), po rozebraniu fusera widać gołym okiem.
Odkręciłem filtr, jest czyściutki, co może być przyczyną ciężkiej i głośnej pracy pompy podczas wypompowywania wody. Przyczyną mogą być wytarte panewki silnika pompy, silnik należy w tedy wymienić.
Na pewno lewy toner mimo iż w opakowaniu oryginału. Zmień toner ten wydozuj i będzie dobrze. A jeszcze jedno panewki na wałku dociskowym pieca nie wytarte?
bo panewki były wytarte - wymienione
W rocznikach 2010-2016 zdarzają się wytarte PANEWKI lub blokowanie jednego z ZAWORKÓW w POMPIE -ciśnienie może posiadać niższe wartości.. Rozmawiałem z pracownikiem futurum i zaworków w pompie nie naprawiają Polecają montaż NOWYCH ORYGINALNYCH pomp oleju. Zamienniki pomp mają problem z trzymaniem ciśnienia oleju. W autach od 2010r prawdopodobnie zrobili...
Objawy VW T4 1.9TD 1997r migająca kontrolka oleju przy odpaleniu auta, wskazówka obrotomierza natomiast pozostaje w pozycji zero natomiast po mocnym przegazowaniu wskakuje na 900 obrotów i wszystko działa w najlepszym porządku a w czasie jazdy często kontrolka znów miga i włącza się sygnał dźwiękowy to na prawdopodobnie jest przetarty niebieski kabelek...
Zobacz ,czy wszystkie dźwignie poruszają się bez oporu , czasem smar twardnieje i powoduje ,że działają one z opóźnieniem i taśma nie zdązy się schować do kasety.Sprawdzić warto też ,czy nie ma zbyt dużego luzu na łożyskach capstana , wytarte panewki powodują opory w działaniu silnika i to też może powodować problemy z taśmą.
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Witam Problemem okazały się wytarte tulejki (panewki) karetki. Luzy nie pozwalały na prawidłową kalibrację. Dorobiłem nowe z teflonu. Chodzi teraz jak nówka. Dziękuję za wskazówki Pozdrawiam Marcin
A to wszystko dlatego że: Kontrolka od oleju nie świeci się po przełączeniu zapłonu . czyli nie działa w ogóle co znaczy to samo że jechałeś aż się zatrzymał silnik to i teraz klekocze. Możemy sobie pisać dużo domysłów jeszcze dopóki nie powiesz jak się problem zaczął. Jak dla mnie to już nie ma panewek a więc ciśnienia oleju też + porysowane gładzie...
Witam .Moja rada chociaż spóźniona jest taka;niski poziom oleju, przed pierwszą naprawą, świadczył już o jakiejś awarii,więc pierwsza naprawa powinna skończyć się ustaleniem przyczyny.A dodatkowo wycieki oleju po naprawie powinny skutkować zwrotem samochodu do tego samego mechanika.Nadmierne zużycie oleju niestety może świadczyć o poważniejszej awarii...
Niestety wytarte panewki wałka telonowego . Pozostaje wymiana , czasem nawt samego wałka teflonowego jeśli panewka wypiłuje wżery. Pozdrawiam Dodano po 3 przycisk "123" na panelu operatora powie Ci ile ma kopii. Taka usterka potafiła się przydarzyć nawet po kilku tyś. kopii
rozrusznik daje sie wyjac bez kanalu..a raczej bedziesz go musial wyjac.Wyglada na to ze wytarte panewki ...w efekcie wirnik ociera o stojan...znam to z praktyki trzeci poldek..hihipanewki to niewielki koszt jakies trzy czy piec zlociszow.. mozliwe jest tez wykrzywienie osi wirnika lub uszkodzenie uzwojen wirnika(mniej prawdopodobne )w tym wypadku lepiej...
A ja stawiam, że zakupiony silnik jest wzorcem niemieckiej technologii zamieszkałej na tamtejszym szrocie czyli zarżnięty. :-) Choć jest taka opcja, że to pompa bo i one się psuły nie można wykluczyć wytartych panewek przez co ciśnienia nie utrzyma.
Jesli chodzi o wytarte panewki w rolce dociskowej - to cholernie wredna usterka. U mnie drukarka potrafiła wydrukowac nawet ponad 200 kopii bez problemu a losowo zacinał się papier przy wyjściu z fusera... Wracając do tematu - jesli mozesz to wstaw orygnalna rolke i sprawdz co sie dzieje - wtakich przypadkach pmaga jedynia podmiana kolejnych "podejrzanych"...
Dzięki za podpowiedzi. Doszedłem do wniosku że lepiej założyć nową pompkę i mieć spokój na dłuższy czas /taką mam nadzieje/. Wczoraj założyłem tą nową i jak na razie jest wszystko ok. Problemem jest trochę za krótkie "wejście" do tej pompki i małe problemy z założeniem obejmy. Poza tym nie można założyć osłonki zasłaniającej silnik. Natomiast prawdopodobną...
no tak ale wsadziłem nowiutki słupek (w starym były wytarte panewki przez co "talerz" kapsteina tarł o cewki) i dałem nową rolkę z całym jej zawieszeniem.. no ale posprawdzam jeszcze wszystko od nowa. (a widelcem tym nie zajmowałem się bo dość długo szukałem nowych gumek do 2 hamulców pomiędzy rolkami od kasety) acha czy przyczyną usterki może być zmatowiony...
W prawo czyli oddaliła się od napędu ? Jeśli panewki wałka silikonowego są nowe i oryginalne a folia nadal zjeżdża to masz problem z dociskiem . Albo zdeformowany wałek silikonowy albo któraś ze sprężyn jest za słaba . Najczęstszym przypadkiem w tych piecach jest zsunięcie się folii w kierunku napędu. Panewka wałka silikonowego od strony napędu jest...
Panewki wytarte. Ładnie równo, ale wytarte. Wałek rozrządu też już swoje odsłużył. Główne panewki pewnie też zużyte. I masz powód niskiego ciśnienia oleju. Reszta silnika pewnie też już zużyta, więc nic dziwnego, że klepało i mrugało lejem na czerwono.
Nie w skrzyni a w silniku szukaj. Jak wciskasz sprzęgło to przesuwasz wał na wytartych, bocznych panewkach.
Nic nie pomoże czyszczenie i oliwienie. Wymień na nowy. Jak wyczyścisz i naoliwisz to może trochę pomoże i pochodzi krótko , a potem będzie to samo. Wytarte są już panewki i są luzy na nich.
Objawy o których piszesz sugerują raczej uszkodzenie silnika nap.płyty(zanieczyszczony komutator, wytarte szczotki, zatarte panewki).
Jaką masz temperature utrwalania pod serwisem podczas robienia kopii?? To może być za słaby docisk wałka, zużyty wałek lub panewki wytarte.
Witam Patrząc na ilość wydrukowanych stron czas najwyższy wymienić fuser "utrwalanie" do tego modelu polecał bym regenerację fusera: wymianę panewek, wałka dociskowego i folii, a ponieważ zacina według Ciebie w fuserze zwrócił bym też uwagę na czujnik fusera choć prędzej skłonny jestem stwierdzić że to wina wytartych panewek. Jeśli umiesz rozebrać drukarkę...
W "moim" przypadku okazało się że wytarte są główne panewki wału korbowego, wał sobie lata we wszystkie strony jak chce aż czujnik położenia wału nawet wytarło.
Pompa w maluchu ze względu na swój kształt i umiejscowienie, jest właściwie nieregenerowalna. Ale nawet nowa niewiele da jeśli masz wytarte panewki i wał. Wymiana panewek na nowe poprawi sytuację ale Jeśli wał będzie miał wymiar kryryczny, to przy gorącym silniku tez moze się kontrolka zapalać. Panewki oczywiście wymień wszystkie: korbowodowe i główne....
Panewki mają wytartą kompozycję , kwalifikują się do wymiany, zmierz owal wału oraz korbowodów .
Trochę za szybko zabrałeś się za wymianę pompy bo pierw się sprawdza mało kosztowne drobiazgi które są niezbedne do odpalenia ,oprócz wymienionych wcześniej bardziej prawdopodobne jest zużycie styków w przekażnikach obciążonych dużym prądem np.przekażnik świec żarowych,poza tym czasem zdarza sie tak że w rozruszniku wytarte sa panewki i wirnik trze...
Jestem na etapie budowy kompresora. Mam pompę z Liaza ale na jednym korbowodzie jest wytarta panewka. Przeszukałem już wszystkie sklepy oferujące części do Liaza i nie posiadają korbowodów, w związku z tym chciałbym zapytać czy ktoś ma jakieś pomysły rozwiązania takiego problemu? Czy zastosowanie tulejek ślizgowych z teflonu ma jakiś sens? Ewentualnie...
Moim skromnym zdaniem developer w tym złomie sypie się z powodu wytartych uszczelniaczy. Najczęściej od strony napędu wałka magnetycznego. Wytarte są panewki i wałki mieszalnika. Developer potrafi czasami zrobić 200 tys. kopii i się nie wysypuje tak jak w innych kopiarkach. Tak jak drebin pisze jest to złom. W serwis wchodzi się: Naciskamy i trzymamy...
Zobacz czy panewki wałka dociskowego nie są wytarte, a także wałek dociskowy tam gdzie trze o panewki. Z doświadczenia mogę powiedzieć że te drukarki mają problem z idealnym zagrzaniem wydruku.
Nareszcie znalazłem butle lub 90l po lpg , na jutro mają mi ją wyciągnąć na złomie. To teraz jak będe miał najważniejsze części zabieram sie za dogrywanie tego. W kupionej prze zemnie sprężarce hs-21 są wytarte panewki , pierścienie odrazu bym też wymienił na nowe. Znalazłem fajną stronę z tanimi częściami tylko , większość cześć jest do hs31 I moje...
Ja miałem taki problem przy dwóch maszynach i spowodowany był wytarciem się plastikowej panewki wałka dociskowego w zespole utrwalania.
Jak już zamówiłeś to, trzeba wymieniać. Pomierzyłeś chociaż ten stary wał czy jest rzeczywiście owalnie wytarty? Może to tylko panewki w przeciwwadze są wytarte. Przyjąłeś metodę naprawy przez wymianę części w ciemno. Ciekawe co będzie następne? :D
Tak jak wcześniej pisałem niskie ciśnienie.Te czujniki działają przy około 0,5.Przyczyna -panewki główne,korbowodowe wytarte duży ,luz.Rozwiązanie, wymiana panewek a raczej szlif wału,lub spróbować podnieść ciśnienie na pompie olejowej.
Panewki wałka wytarte do "kości" to norma w tych silnikach, ale to nie jest powodem problemów. Mechanik mówiąc o wałku, miał raczej na myśli krzywki wałka, bo to one się wycierają i robią bigos.
sory ....pomyliłem się......a takie male pytanie jak wygladaly panewki na wale korbowym mocno wytarte
Jaki jest stan wałka dociskowego? Może panewki boczne są już wytarte? Sprężyny dociskowe?
jak rozebrałem silnik panewki jak nowe nic nie wytarte a przelatałem 100 tys. na nim. Napisz z jakiego powodu rozebrałeś silnik po 100kkm. Pozdrawiam.
magicy to są, sforznie da się jakoś zrobić tylko co z wałem? jeśli za mocno wytarty to nowe panewki niewiele dadzą a nadwymiarowych chyba nie produkują
Walek wymienili (dostalem stary walek). Nowy z kolei jest oryginalny z VW (tak przynajmniej wynika z faktury). Rzecz, ktora mnie obecnie najbardziej interesuje to jaka jest procedura naprawy po takim uszkodzeniu. Skoro popychacze zaworowe, walek rozrzadu oraz panewki zostaly wytarte, to opilki metalu z nich pochodzace musialy sie gdzies podziac. Czy...
Zobacz czy panewki wałka dociskowego nie są wytarte i wałek nie jest wygięty.
witam kupiłem silnik do ursus c 330 miał być niby niedawno po remoncie okazało się że był ktoś zrobił taki remont że wymienił panewki jedynie na korbowodach a te na czopach głównych były wytarte do brązowego. i tu moja prośba po zdemontowaniu panewki znalazłem numer panewki pierwszy rząd B 1D drugi rząd 50103920N075 i tu moje pytanie po którym szlifie...
Scania 580v8 ciśnienie oleju po uruchomieniu 4atm.nawolnych obrotach,po dodaniu gazu[1500obr.}wolno rośnie do 5atm. i spada do4atm ,panewki nowe.Wygląda na awarię zaworu pompy. Czy dobrze rozumuję?. Proszę o pomoc.Nadmienię ,że stare panewki były wytarte,czjnik ciśnienia wymieniony,problem pozostał nadal.
A czy ten stuk jest rytmiczny i występuje na wszystkich obrotach? Możesz zrobic sobie proste narzędzie ze stetoskopu lekarskiego do osłuchiwania silnika. Od biedy wystarczy nawet kawałek listewki. Przykładasz jeden koniec do silnika, a drugim "słuchasz". To pozwoli zlokalizowac dokładnie miejsce stukania. Dobre panewki mają szary kolor. Wytarte bywają...
Miałem podobną sytuację w takim samym aucie. Też sugerowałem się jazdą na półsprzęgle. Tym bardziej, że autem wcześniej jeździła kobitka w NRD :D . Jak rozebrałem silnik, to w wale powierzchnia czołowa dość solidnie wytarta, dlatego panewka wypadła. Wadą konstrukcyjną tego silnika jest to, że są to faktycznie półpanewki. W innych silnikach /nawet 125P/...
jak panewki plastikowe są wytarte to nic nie pomoże. termistory uszkodzone walą sc 542, 543 więc nie szukaj dziury w całym musi zobaczyć stan dociskowej i panewek jak dasz nowe daj smar odporny na temperaturę.
passat b6 1.9 tdi BXE 105 km Nie chcę być czarnowidzem ale to dość awaryjne silniki. Jaki przebieg na zegarach? Być może panewka korbowodu (oby nie). Jeśli ktoś oszczędzał na wymianie oleju w tym silniku i nie płukał z sadzy to mogą być panewki lub wytarte wałki rozrządu (awaryjne były pompy oleju).
Wyjęcie tłoków łatwiej wykonać przez górę silnika czy przez dół? Gdy wyciągnę wał, tłoki będę mógł wyjąć dołem silnika. Tyle że, by wyciągnąć wał muszę rozpiąć silnik ze skrzynią. Chodzi o czas demontażu elementów. Przy głowicy było tego dość dużo. Czujniki, kolektory, podciśnienia, itd. Pozdrawiam. Jak Ty chcesz naprawiać to auto, skoro nie masz pojęcia...
Ze szczelin między zakończeniami uzwojeń należało wydłubać syf, oraz pytanie czy nie było wytartego rowka po szczotkach. Jak również w jakim stanie były panewki wirnika. Pozdrawiam
Tak jak piszą koledzy sprawdź smar na grzałce musi być dobrej jakości i nie za dużo bo tez są problemy. Sprawdź panewki wałka czy nie wytarte i wałek gumowy czy nie uszkodzony, musi chodzić ;)
Oczywiście że rozleci się po kilkunastu minutach. Żaden mechanizm różnicowy nie ma łożysk tocznych w środku, są tylko panewki ślizgowe. Panewki wytrą się bardzo szybko. Szukaj czegoś tego typu: https://obrazki.elektroda.pl/3975197800_...
Będzie pracował normalnie,ale do czasu aż zatrze się wałek i silnik stanie.Normalnie to są na to procedury,ale w przypadku auta przy którym rozważasz oddanie na złom można się pobawić w druciarnię. Zdejmij miskę ,wyczyść smok,poruszaj korbami (poproś kogoś oblatanego niech zobaczy) jeśli jest duży luz osadzenia na wale to odkręć jedną stopkę i pokaż...
witam , diagnozuje silnik f6l912 , problem jest w braku smarowania w głowicy 2 , i bardzo słabo smaruje głowicę 1 i 3 ,laski popychaczy drożne , zdemontowałem też wałek rozrządu , popychacze lasek też drożne nie mogę znaleźć schematu rozprowadzania oleju w tym silniku ale wydaje mi sie ze kolejność jest taka 1- kanałem przy filtrze oleju 2- do panewki...
Okazała się wytarta panewka na pierwszym cylindrze.
Jestem już po naprawie. Na własna rękę bez niczyjej pomocy i bez kanału wymieniłem panewki korbowodowe. Stare były wytarte chyba do miedzi. Po wymianie jak ręka odjął ! Dzięki.
Mam BXE, ma przejechane ponad 180 tys. km, obsługa w cyklu LL i jeździ... ale nie ryzykowałbym poodnoszenia mocy/momentu. Tyle, że ponoć to już jest poprawiona seria - z końca 2009 roku. Poza wytartymi panewkami podobno potrafią się przetrzeć "szklanki" popychaczy.
_jta w 14 Mar 2009 00:50 napisał: "Ile pracy wykonały magnesy w twoim doświadczeniu? Stalowa kulka o średnicy 1cm waży 4 gramy, praca magnesu w sumie odpowiadała podniesieniu takiej kulki o 25cm, co daje energię 0.01J - akumulatorek AAA (to te mniejsze) o pojemności 1000mAh (pewnie takie są największe, jakieś firmy oferują większe, ale te dane mogą...
Witam. Podepnę się pod temat. Moim strapieniem jest Audi A3 lecz z takowym silnikiem"BLS" i DPF. Problem tak na prawdę pojawił się po przekroczeniu magicznych 200k km, posypał się wałek rozrządu i szklanki. Został założony wałek FEBI, czarne szklanki Ina i oczywiście nowe panewki. Po jakimś czasie odezwała sie turbina która zatarła się opiłkami. Jak...
Może być wytarta panewka na którymś z wałków rejestracji i będzie krzywić przez brak odpowiedniego docisku z tej strony. Miałem identyczny przypadek w Bizhubie 250.
Wracam do tematu po długim czasie ale cały czas trwa walka z silnikiem ale bez efektu. Od tamtej pory wymienione koło faz rozrządu na używane ale bez najmniejszych zmian. Sprawdzone panewki korbowodowe i są idealne. Czytałem gdzieś, że w tych silnikach lubiła się przycierać pierwsza panewka na wale głównym. Z tego miejsca ten dźwięk dobiega. Po wyjęciu...
Rolka napędu wałka dociskowego fusera odsunęła się za daleko od napędu wskutek wytarcia panewek.
Tak zwana" szubienica " z 2 panewkami była kiedyś dostępna jako część zamienna.Potrafiła się przekosić i podcinała uzwojenie cpst.Można to było naprawić samemu.Ja przez kilkadziesiąt lat serwisu nie widziałem mocno wytartych panewek w mechaniźmie GGII.
Ta drukarka ma developer? Może to naświetlony bęben? Albo wytarta panewka przy bębnie? Co za dziwny przypadek
Problem z wyciekiem oleju z mostu napędowego z simmeringa przy półosi W samochodzie mam założną blokade mechanizmu różnicowego ARB. Po pęknięciu półośki i wymiany na nową Pojawił się luz na półośce na tyle duży że wymiana uszczelniacza nic nie daje. Po rozebraniu mostu gołym okiem widać że jest wytarta panewka w mechaniźmie różnicowym przez którą przechodzi...
Witam, silnik może być składany z 2 pod warunkiem, że ktoś wie co z którego załozyć :) Być może panewki już sa wytarte, może pompa oleju nie daje ciśnienia, może smok sie poluzował i ciągnie powietrze :D Ciężko bedzie pomóc na odległość... napisz co było zakładane z innego silnika...
Uchwyty trójszczękowe lub cztero sześcio , planszajba etc . Jak łoże rzeczywiście jest wytarte to będzie dość droga renowacja , tak samo panewki.
najczęściej w tym modelu jednak usterka jest mechaniczna... wytarte ( lub czasami tylko "wyskoczone") panewki walka dociskowego ( dociska papier do glowicy termicznej) 99 przypadków na 100, a ten jeden to problem z nierównym dociskiem spręzyn przy glowicy termicznej... raczej daj spokój elektronice , to sie jeszcze nie zdarzyło ale oczywiście możesz...
Może być kiepskiej jakości folia. Panewki wałka dociskowego były wymieniane? Może są wytarte i jest za słaby docisk. Ile kosztowała folia?
Po dokładnych oględzinach nie ma co naprawiać . Panewki stałe wytarte z dziurami na dwóch obcięte zamki aż dziw że się nie obróciły . Tak więc wymianka silnika . Nie naprawiam bo nie mam kasy . Poza tym naczytałem się że przeważnie po takich naprawach i tak te silniki już nie pracują właściwie . Za silnik goły 900 PLN do negocjacji ponoć najechane 108...
Panewki nie były robione bo nie było potrzeby. układ korbowy jest w dobrym stanie luzy osiowe w normie panewki nie wytarte. Robiona była tylko uszczelka pod głowicą oraz głowica w profesjonalnym zakładzie. Pompa wody nowa termostat olej wymieniany i filtry, elektryka czujnik oleju i temperatury. Teraz silnik suchutki:) jeszcze muszę wymienić filtr powietrza...
Zużycie na panewkach, poważne, widać zatarcia przynajmniej na jednej panewce szklanki też, wytarta przynajmniej jedna i zaczyna się łuszczyć.
Diagnoza była trafna - panewki na korbowodach. Na 1 cylindrze zjechana do 0 i wytarte już nawet mocowanie korbowodu. Na pozostałych widoczne łuszczenie się panewek. Panewki główne wału, co dziwne OK. Szlam z opiłków po panewkach poszedł na górę silnika i dodatkowo zarysowało wałek i panewki wałka... Nie bawiłem się w remonty itd... poszedł SWAP na 1.9...
raz miałem że zamiennik był kiepski i tak robił ale w kyocera Zawsze jak tak miałem to albo nagar albo panewki wałka gumowego z jednej strony wytarte bardziej i skręca kartkę na piecu i gniecie Jak papier suchy to ok w miarę idzie jak trochę wilgotny to częściej
Pompę podłączyć na t/z szelki - kabel z wtyczką zakończony wtykami konektorowymi. Podłączyć kabel do pompy, wtyczkę do gniazda i słuchać jak pracuje pompa pod obciążeniem (woda). Jeśli tylko słychać buczenie - może być zablokowana (usunąć przedmiot blokujący pompę), warczenie, terkotanie pompy - wytarte sprzęgło na pompie lub zatarte panewki - wymiana...
wytarte wałki wytarte gumki wytarte styki
kabel zasilający grubość kabla aplikacja została zatrzymana telefon skrzypi amortyzatory
akumulator samochód zabawka samsung wf70f5e0w2w
Silnik wentylatora pompy ciepła Atlantic 10kW - specyfikacja i problemy Wzmacniacz estradowy Studio Due M800 klasa AB - testy i opinie