Zmierz napięcie na pompie , pewnie wytarte panewki i do wymiany pompa.
Możesz wymienić na 3uF, ale myślę że to wina pompy wytarte panewki i ma ciężko.
Jeżeli koło zamachowe wprawiłeś w obroty przez inny silnik i masz ciszę, to dalej upieram się, że piski dochodzą z silnika. Wytarte cienkie plastikowe panewki na ośce silnika.
Najprawdopodobniej są wytarte panewki rolki dociskającej do folii grzałki. Papier nie jest dociskany przez co się nie nagrzewa a więc i nie utrwala. Rozwiązanie - wymienić. Koszt to jakieś 15zł (nieoryginalne) do 30zł(oryginalne), dwie rolki tj lewa+prawa. Bez problemu powinieneś dostać je na http://www.uni-tech.pl/. Przy wymianie folii grzałki najlepiej...
Zobacz czy ten plastik który jest nad folią od trzymania chorągiewki czujnika nie jest złamany i nie pręży na folie. Przed założeniem dokładnie wyczyść grzałkę, oczywiście jak panewki wytarte wymień. Możesz pobawić też sie z dociskiem folii. Cienki kawałek papieru i sprawdzasz czy z obu stron taki sam docisk. Albo po prostu słaby "chiński" zamiennik...
skoro opiłki są aluminiowe to nie elementy przekładni planetarnej . to co masz wytarte to po prostu zużycie przez przebieg przeważnie tak wygląda to jeżeli jest duże trzeba to się wymienia ale według mnie to jeszcze polata. luz z tyłu na tulei to też jest norma w tych skrzyniach , nowa i nowy pierścień do założenia , tak w sumie to wszystkie panewki...
W rocznikach 2010-2016 zdarzają się wytarte PANEWKI lub blokowanie jednego z ZAWORKÓW w POMPIE -ciśnienie może posiadać niższe wartości.. Rozmawiałem z pracownikiem futurum i zaworków w pompie nie naprawiają Polecają montaż NOWYCH ORYGINALNYCH pomp oleju. Zamienniki pomp mają problem z trzymaniem ciśnienia oleju. W autach od 2010r prawdopodobnie zrobili...
Niestety tak. Miałem problem ze zmywarką AEG. Też zatrzymywała się z wodą. Kod pozornie wskazywał na pompę odpływową. Przeczytałem, że wyświetlany symbol wskazuje tylko na grupę błędów, a nie na konkretny element. I okazało się faktycznie, że winna była pompa obiegowa, która się zacierała. Wytarte panewki grafitowe. Zastanawia mnie, czy tu nie jest...
przecież kol. kwok napisał już Ci najbardziej prawdopodobną przyczynę - wytarte panewki oporowe na wale. sprawdź luz osiowy wału, może ta panewka była już tak cienka, że wypadła, i teraz wciskając sprzęgło tak dogniatasz wał, że się klinuje np o panewkę główną
jak by były panewki to bym wymienił, a tam jest jedna tuleja alu z "gwintem" jak w pistolecie i w to wchodzi oś częśi wirującej z trafem wcz typ głowizny VXP1553
Będzie pracował normalnie,ale do czasu aż zatrze się wałek i silnik stanie.Normalnie to są na to procedury,ale w przypadku auta przy którym rozważasz oddanie na złom można się pobawić w druciarnię. Zdejmij miskę ,wyczyść smok,poruszaj korbami (poproś kogoś oblatanego niech zobaczy) jeśli jest duży luz osadzenia na wale to odkręć jedną stopkę i pokaż...
Jak masz wytarte panewki i luzy, to wentylator jest do wymiany a nie do naprawy! setki Taka ilość wskazuje na jakiś pożal się boże "serwis" komputerowy i w takim razie współczuję tym, którym w taki sposób "naprawiałeś" sprzęt.
Zbyt niska lepkość oleju (czytaj:-zły olej) Wytarte panewki (czytaj:-remont silnika)
Kupiłem taką samą. Po wyczyszczeniu pompy i wymianie łożysk w silniku, nadal występują wibracje, ale tylko na samej pompie. Ewidentnie wytarte panewki porcelanowe pompy. Praca pompy jest na tyle ciężka, że piec pracuje przez chwilę i się wyłącza. Podczas pracy zaczyna występować wibracja wirnika pompy, co znacznie pogarsza jej pracę.
Cześc wszystkim. Mam drukarkę HP LaserJet p1606dn, którą wyszarpałem z odzysku. Pierwotnie wymieniłem jedno koło zębate bo panewki były wytarte i zęby się ślizgały. Po tym wszystkim okazało się, że toner nie jest dobrze utrwalony i rozmazuje się po potarciu palcem. No więc zacząłem wymieniać: folię grzałki, wałek dociskowy i na koniec element grzejny...
Uszkodzony silnik napędu taśmy. Wytarte panewki silnika i uszkodzony halotron ( wytarte czoło ) . Silnik AD97-04554A
passat b6 1.9 tdi BXE 105 km Nie chcę być czarnowidzem ale to dość awaryjne silniki. Jaki przebieg na zegarach? Być może panewka korbowodu (oby nie). Jeśli ktoś oszczędzał na wymianie oleju w tym silniku i nie płukał z sadzy to mogą być panewki lub wytarte wałki rozrządu (awaryjne były pompy oleju). wyciąglem jeszcze raz turbinę i rozebralem do geometri...
zobacz panewki wałka dociskowego, wycierają się z jednej strony i pojawia się problem. Popieram ostatnio miałem to samo wytarte panewki wałka dociskowego (a dokładnie jedną panewkę), po rozebraniu fusera widać gołym okiem.
załącz skan bo równie dobrze mogą być wytarte panewki na wałku gumowym
Witam!! Po rozebraniu fusera wszystko się wyjaśniło - wytarte panewki ale wałka dociskowego. Dzięki za sugestie. Pozdrawiam cichy999
Dzieki za odpowiedz. Gdzie mogę takie coś kupić? Ja kupuję w Olprincie we Wrocławiu - w Tomaszowie masz zdaje się Agawę. Dodano po 24 Jeszce jedna sprawa. Co to jest trzpień docisku? Zwrotny? Wiesz potrafię naprawiać precyzyjne sprzęty ale niestety nie znam tej terminologii. Hmm... Też nie wiem co autor miał na myśli... Może chodzi o wałek dociskowy...
Czy warto trudno powiedzieć. Wyjąć trzeba, ocenić stan panewek, wału. Wał dobrze było by zmierzyć, panewki ocenisz wizualnie. Jeśli nie masz jak zmierzyć wału oceń stan powierzchni współpracującej z panewkami. Zużyta często pod palcem jest "falista". Powiem szczerze że wymiana samych panewek pomaga ale w niewielkim stopniu. Pompę oleju też wyciąg i...
Witam. Skoro słychać ocieranie to trzeba to zlikwidować. Po 12-stu latach praca termoobiegu to silnik jest do wymiany. Wytarte panewki jak również oś wirnika.
Witam. Podepnę się pod temat. Moim strapieniem jest Audi A3 lecz z takowym silnikiem"BLS" i DPF. Problem tak na prawdę pojawił się po przekroczeniu magicznych 200k km, posypał się wałek rozrządu i szklanki. Został założony wałek FEBI, czarne szklanki Ina i oczywiście nowe panewki. Po jakimś czasie odezwała sie turbina która zatarła się opiłkami. Jak...
i to jest na 100 % rozwiazanie na krotka mete, jak sa wytarte panewki to niestety dlugo to nie popracuje, radzilbym wymienic na nowy.... pozdrawiam....
Ja osobiście zalewałem swojego diesla 10w40 GM 2.0 DTH jak rozebrałem silnik panewki jak nowe nic nie wytarte a przelatałem 100 tys. na nim. W większości awarii silników jest nie winien olej a wady konstrukcyjne silników no i przeciąganie interwału
Witam .Moja rada chociaż spóźniona jest taka;niski poziom oleju, przed pierwszą naprawą, świadczył już o jakiejś awarii,więc pierwsza naprawa powinna skończyć się ustaleniem przyczyny.A dodatkowo wycieki oleju po naprawie powinny skutkować zwrotem samochodu do tego samego mechanika.Nadmierne zużycie oleju niestety może świadczyć o poważniejszej awarii...
Do skontrolowania oprócz lasera-optyki jest zwieszenie mechanizmu lasera ( oberwane lub postarzałe przeguby gumowe itp. ) Oraz silnik napędu talerzyka ( wytarte panewki itp ). Pozdrawiam.
witam. jesli nie wyczysciles przelacznika funkcyjnego to radze to zrobic poza tym sprawdz czy nie sa wytarte panewki w capstan motor no i naciag paska klinowego troszke poluznij.
witam kupiłem silnik do ursus c 330 miał być niby niedawno po remoncie okazało się że był ktoś zrobił taki remont że wymienił panewki jedynie na korbowodach a te na czopach głównych były wytarte do brązowego. i tu moja prośba po zdemontowaniu panewki znalazłem numer panewki pierwszy rząd B 1D drugi rząd 50103920N075 i tu moje pytanie po którym szlifie...
Odkręciłem filtr, jest czyściutki, co może być przyczyną ciężkiej i głośnej pracy pompy podczas wypompowywania wody. Przyczyną mogą być wytarte panewki silnika pompy, silnik należy w tedy wymienić.
Niestety wytarte panewki wałka telonowego . Pozostaje wymiana , czasem nawt samego wałka teflonowego jeśli panewka wypiłuje wżery. Pozdrawiam Dodano po 3 przycisk "123" na panelu operatora powie Ci ile ma kopii. Taka usterka potafiła się przydarzyć nawet po kilku tyś. kopii
Nic nie pomoże czyszczenie i oliwienie. Wymień na nowy. Jak wyczyścisz i naoliwisz to może trochę pomoże i pochodzi krótko , a potem będzie to samo. Wytarte są już panewki i są luzy na nich.
Zobacz ,czy wszystkie dźwignie poruszają się bez oporu , czasem smar twardnieje i powoduje ,że działają one z opóźnieniem i taśma nie zdązy się schować do kasety.Sprawdzić warto też ,czy nie ma zbyt dużego luzu na łożyskach capstana , wytarte panewki powodują opory w działaniu silnika i to też może powodować problemy z taśmą.
A to wszystko dlatego że: Kontrolka od oleju nie świeci się po przełączeniu zapłonu . czyli nie działa w ogóle co znaczy to samo że jechałeś aż się zatrzymał silnik to i teraz klekocze. Możemy sobie pisać dużo domysłów jeszcze dopóki nie powiesz jak się problem zaczął. Jak dla mnie to już nie ma panewek a więc ciśnienia oleju też + porysowane gładzie...
rozrusznik daje sie wyjac bez kanalu..a raczej bedziesz go musial wyjac.Wyglada na to ze wytarte panewki ...w efekcie wirnik ociera o stojan...znam to z praktyki trzeci poldek..hihipanewki to niewielki koszt jakies trzy czy piec zlociszow.. mozliwe jest tez wykrzywienie osi wirnika lub uszkodzenie uzwojen wirnika(mniej prawdopodobne )w tym wypadku lepiej...
Jesli chodzi o wytarte panewki w rolce dociskowej - to cholernie wredna usterka. U mnie drukarka potrafiła wydrukowac nawet ponad 200 kopii bez problemu a losowo zacinał się papier przy wyjściu z fusera... Wracając do tematu - jesli mozesz to wstaw orygnalna rolke i sprawdz co sie dzieje - wtakich przypadkach pmaga jedynia podmiana kolejnych "podejrzanych"...
sory ....pomyliłem się......a takie male pytanie jak wygladaly panewki na wale korbowym mocno wytarte
Trochę za szybko zabrałeś się za wymianę pompy bo pierw się sprawdza mało kosztowne drobiazgi które są niezbedne do odpalenia ,oprócz wymienionych wcześniej bardziej prawdopodobne jest zużycie styków w przekażnikach obciążonych dużym prądem np.przekażnik świec żarowych,poza tym czasem zdarza sie tak że w rozruszniku wytarte sa panewki i wirnik trze...
Nareszcie znalazłem butle lub 90l po lpg , na jutro mają mi ją wyciągnąć na złomie. To teraz jak będe miał najważniejsze części zabieram sie za dogrywanie tego. W kupionej prze zemnie sprężarce hs-21 są wytarte panewki , pierścienie odrazu bym też wymienił na nowe. Znalazłem fajną stronę z tanimi częściami tylko , większość cześć jest do hs31 I moje...
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Dzięki za podpowiedzi. Doszedłem do wniosku że lepiej założyć nową pompkę i mieć spokój na dłuższy czas /taką mam nadzieje/. Wczoraj założyłem tą nową i jak na razie jest wszystko ok. Problemem jest trochę za krótkie "wejście" do tej pompki i małe problemy z założeniem obejmy. Poza tym nie można założyć osłonki zasłaniającej silnik. Natomiast prawdopodobną...
W "moim" przypadku okazało się że wytarte są główne panewki wału korbowego, wał sobie lata we wszystkie strony jak chce aż czujnik położenia wału nawet wytarło.
no tak ale wsadziłem nowiutki słupek (w starym były wytarte panewki przez co "talerz" kapsteina tarł o cewki) i dałem nową rolkę z całym jej zawieszeniem.. no ale posprawdzam jeszcze wszystko od nowa. (a widelcem tym nie zajmowałem się bo dość długo szukałem nowych gumek do 2 hamulców pomiędzy rolkami od kasety) acha czy przyczyną usterki może być zmatowiony...
(at)dziarskihank to dokładniej chodzi tłoki tuleje nominał orginalne co były w nim tylko pod wymiar pierścienie bo były mocno zjechane i pęknięte dwa ale to przez poprzedniego właściciela bo silnik był zagotowany i tylko zrobili dół silnika wał panewki jak pisałem też z niego bo były ładne nie wytarte bez luzu rys tylko jeden zestaw tłok pierścienie...
Pompa w maluchu ze względu na swój kształt i umiejscowienie, jest właściwie nieregenerowalna. Ale nawet nowa niewiele da jeśli masz wytarte panewki i wał. Wymiana panewek na nowe poprawi sytuację ale Jeśli wał będzie miał wymiar kryryczny, to przy gorącym silniku tez moze się kontrolka zapalać. Panewki oczywiście wymień wszystkie: korbowodowe i główne....
Tak jak piszą koledzy sprawdź smar na grzałce musi być dobrej jakości i nie za dużo bo tez są problemy. Sprawdź panewki wałka czy nie wytarte i wałek gumowy czy nie uszkodzony, musi chodzić ;)
Moim skromnym zdaniem developer w tym złomie sypie się z powodu wytartych uszczelniaczy. Najczęściej od strony napędu wałka magnetycznego. Wytarte są panewki i wałki mieszalnika. Developer potrafi czasami zrobić 200 tys. kopii i się nie wysypuje tak jak w innych kopiarkach. Tak jak drebin pisze jest to złom. W serwis wchodzi się: Naciskamy i trzymamy...
jak panewki plastikowe są wytarte to nic nie pomoże. termistory uszkodzone walą sc 542, 543 więc nie szukaj dziury w całym musi zobaczyć stan dociskowej i panewek jak dasz nowe daj smar odporny na temperaturę.
A ja stawiam, że zakupiony silnik jest wzorcem niemieckiej technologii zamieszkałej na tamtejszym szrocie czyli zarżnięty. :-) Choć jest taka opcja, że to pompa bo i one się psuły nie można wykluczyć wytartych panewek przez co ciśnienia nie utrzyma.
wytarte wałki wytarte styki wytarte przyciski
zmiana aktywny partycja driwer diody sprawdzanie wyłączników awaryjnych
zabezpieczenie przeciwprzepieciowe przetwornica włancza wyłancza
Szlifierka Parkside PWS 125 G6 - włącza się i wyłącza ESP8266 serwer AP – wyświetlanie obrazków z karty SD, obsługa JPG/PNG, konfiguracja SPI