A powiedź jest szansa że pierścienie jeszcze się dotrą i będzie lepiej czy raczej cylinder już wytarty owalnie?
Będzie działał, uzwojenia nie są uszkodzone.
Miałem podobny problem z wypadaniem zapłonu tyle, że w siilniku Z16SE (8 - zaworowy). Zaświecił się check, migał przy dodawaniu gazu, auto pracowało na trzech cylindrach. Problemem okazały się popychacze hydrauliczne. Do wymiany poszły one, dźwigienki zaworowe i wałek rozrządu bo trochę już był wytarty. Silnik przed naprawą klekotał jak diesel. Od początku...
Tak , kilkukrotnie ... Musisz wykręcić zespół napędu butli i po otwarciu będziesz miał odpowiedź na swoje pytanie. Wytarty ślimak na silniku i zębatka napędzająca . Dla bezpieczeństwa wymień wszystkie te tryby i dokładnie wyczyść wnętrze tego modułu . Fabrycznie jest tam taki różowy smar ale ja wysmarowałem wszystko olejem silikonowym. Niestety biały...
Jest to silnik SZJd 42a; 1,7 kW; 2880 obr/min; 3,6 A dla napięcia 380 V przy skojarzeniu w gwiazdę. Silnik był pewnie przezwajany lub ktoś tylko sam przewód zasilający dołączył bezpośrednio do uzwojeń.
Jeśli wałek nie wytarty popychacze nowe to po rozgrzaniu silnika musi się uciszyć.Najlepiej pojeździć bo wtedy najszybciej się napełnią.Jak poskładałeś auto to zacznij jeździć.
Sad, but true...:D
Podeślij fotkę tego silnika to zobaczę czt mam taki. Wala się u mnie jakieś 10kg takich silników.
Tylko jaki słupek kupić, w podobnym stanie? U mnie wał też był wytarty i zamontowałem inny plus inny dekiel wałków i silnik działa z ciśnieniem 2 bar na wolnych ale nie wiem jak długo tak będzie.
Tak.. widziałem. Kod silnika mam wytarty zdaje się. I nie mam opcji sprawdzenia jaki to jest silnik w rzeczywistości.
Wymienić w przewodzie osłonę. Pewnie drut się przycina przy wyjściu z lancy, albo przez wytarty przewód ochronny w którym jest prowadzony drut spawalniczy i dlatego silnik pcha i tak się robi. Nie zgrzewa tego drutu do dyszy ?
magicy to są, sforznie da się jakoś zrobić tylko co z wałem? jeśli za mocno wytarty to nowe panewki niewiele dadzą a nadwymiarowych chyba nie produkują
Jeżeli napęd ma już ładnych parę lat , to może być zużyty sam silnik z przekładnią . Może być wytarta przekładnia , lub wytarty komutator . W Hato można dokupić sam silnik w komplecie z przekładnią . Co do łańcucha , to jest normalne że jest luźny raz z jednej , raz z drugiej strony . Lepiej żeby łańcuch nawet momentami dotykał prowadnicy , niż żeby...
Masz luzy na łożyskowaniu wałka rozrządu. Tj. wytarty blok silnika w miejscach gdzie jest osadzony wałek rozrządu. Trzeba tulejować albo nowy blok i wałek rozrządu.
Witam Przyczyną takiego stanu rzeczy może być wytarty synchronizator drugiego giegu. Nie jest w stanie wyhamowć koła przy wysokich bobrotach i bieg nie wchodzi lub słychać zgrzyt. Szkoda robić sobie niepotrzebne koszty. Pozdrawiam
Jeżeli koło zamachowe wprawiłeś w obroty przez inny silnik i masz ciszę, to dalej upieram się, że piski dochodzą z silnika. Wytarte cienkie plastikowe panewki na ośce silnika.
Na początek proponuję podłączyć samochód pod interfejs diagnostyczny np. VAG COM (o ile jest tam złącze OBD1) i sprawdzić czy są "błędy". Moim zdaniem problemem może być zabrudzony silniczek krokowy, wytarty potencjometr przepustnicy, przewody WN, palec rozdzielacza, kopułka lub świece.
moim zdaniem wypada się czepić wału i panewek - panewki nośne też mogą stukać a i któryś czop może być wytarty silnik klepie głośniej jak jest rozgrzany - żadszy olej słabiej tłumi stuki tłoki jeśli mają duży luz w cylindrze klekoczą na zimnym silniku głośniej a na ciepłym zwykle już wcale bo się rozszeżają i lepiej "wypełniają" cylinder jeden tłok...
Po wymianie turbo auto przestało odpalać, niby wytarty wałek rozrządu. Ale czy to możliwe żeby w przeciągu 10km ten wałek tak się wytarł? Silnik odpala ładnie i po 5 sekundach gaśnie. Nie reaguje na pedał gazu. Brak błędów w VAGu
Kwestia silnika, umyty, wytarty odpaliłem chwilę pochodził. W następnym dniu zauważyłem 1 wyciek z dekla od zaworów. Czy jest tam otwór do komory silnika czy tylko same zawory ?Jeszcze trochę niech pochodzi może coś jeszcze wyjdzie zanim zacznę rozbierać.
To nie jest dźwięk rozrządu, takie dudnienie w 1.9TDI to wytarty wałek rozrządu i nie otwierający się do końca np. zawór wydechowy. Dodano po 5 Trzeba sprawdzić kompresje w silniku i jej narastanie w czasie.
Wszyscy zafascynowali się grzałką, a co z silnikiem, bo on tu chyba jest ważniejszy. Trzeba sprawdzić szczotki może już resztki oraz obejrzeć dokładnie komutator czy nie przegrzany, za bardzo wytarty ewentualnie podpalony.
Jeśli nowe to raczej jest OK. Sprawdził bym jeszcze regulację prędkości obrotowej być może potencjometr wytarty i gdy silnik pracuje i robot drży rezystancja faluje. O ile jest to płynna regulacja na potencjometrze. Z tego powodu mógł także uszkodzić się triak w starej elektronice (widać uszkodzenie na załączonych zdjęciach).
No i było kilka lat, u mnie tez silnik do roboty :( , właśnie stanęła. Po demontażu: Nie mam zdjęcia, ale ogólnie silnik marny, komutator wytarty u mnie w stanie prawie agonalnym. Kolega ma mi to przetoczyć, ale nie wiem czy jeszcze coś zostanie. Silnik prawie nie dostępny bo wersja W.E2041L z rozstawem 61mm, a cena .... :(. Czemu tak kombinują i co...
Zdecydowanie tak. I oby cylinder nie był wytarty w jajo ;)
Dmuchawa naprawiona. 2 dni roboty i 110zł. Aby dostać się do dmuchawy należy wymontować nagrzewnicę klimatyzacji. W silniku wytarty był komutator. Szczotki pochodziłyby jeszcze trochę, ale teraz też są nowe. Niby wszystko działa dobrze, ale mam wrażenie, że teraz silnik od dmuchawy kręci się szybciej.
Wytarty wałek rozrządu nie słychać podczas pracy silnika głuchego dzwieku w filtrze powietrza ?? lub wytarty popychacz zaworowy
Ten półokrągły pręt, oś ciężarka musi uchylać zawór wydechowy, tak działa dekompresator. Zobacz czy nie ma luzu w otworze koła zębatego, i sprężyna zaworu nie "chowa go" za krzywkę, oraz czy nie jest wytarty
Padło turbo, panewki pewnie wałek rozrządu wytarty..... Strach dotykac tego silnika: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30...
Powodem tego jest zalewanie świecy, więc albo uszkodzona świeca ( ma przebicie przy wyższej temperaturze ) brak podkładki na sprężynie, wytarty cylinder. Podaj na PW adres to poślę Ci tą podkładkę. Jeszcze przyszło mi do głowy aby sprawdzić odległość cewki od koła ( 0,2-0,3 mm ) Z cewki, oprócz kabla świecy powinny wychodzić dwa cienkie przewody jeden...
Przyznaje się ze to nowy zakup, i jeszcze nie zrobiłem obsługi filtrów i olejów. Najbardziej obawiam się problemów z pompą i sporo osób podpowiada mi jak kolega ze tłoczek może i nowy ale korpus wytarty...
hmm Wytarty wałek rozrządu nie bardzo. (mniejsze krzywki ni powoduj większego otwarcia zaworu tylko przeciwnie i do tego jest regulacja luzu.) Cały silnik był robiony czy tylko głowice? Może źle ustawiony rozrząd o 1 ząbek. :D
Problemem może być: a) nadpalony silnik b) ślimak wytarty c) wina elektroniki .
moduł elektroniczny to ta płytka na dole-czarna puszka u góry z przodu to blokada-pompkę można naprawić przez wymiane uszczelki pod warunkiem że nie jest uszkodzony wirnik silnika (wytarty) proponuję wymienić na nową pompkę z wirnikiem magnetycznym (te pompki nie ciekną)
Witam - proponuję wykręcić łopaty od helikoptera i sprawdzić jeszcze raz reakcję silników na wychylanie manetki skrętu . Możliwe że potencjometr ( 502 45x) jest wytarty i przerywa albo podczas upadku jakaś ścieżka pękła i nie łączy . Dodano po 34 https://obrazki.elektroda.pl/9954829000_...
Podłączyłem go na krótko do akumulatora i działał Niedługo przestanie znowu, wypalony/wytarty komutator w tych silnikach to norma.
Wybite łożyska co widać po wirniku, bez napięcia chodzi lekko gdy podasz napięcie to stojan przyciąga wirnik i zaczyna się ocieranie. Sprawdz jak wygląda stojan i gdy jest wytarty tylko z którejś strony to trochę możesz podpiłować.
Założenie nowych pierścieni, do tego silnika może pomóc, na krótką metę lub jeszcze pogorszyć sprawę. Wszystko zależy od tego jak bardzo cylinder jest wytarty owalnie.
I co jeszcze zauważyłem? Są cztery rolki, po których kręci się bęben. Są pokryte czymś w rodzaju materiału ściernego, coś na zasadzie szczotek do silnika, z tym że jedna jest całkiem wytarta, tzn. wytarty jest właśnie ten materiał ścierny. Może to jest powodem usterki?
Silnik może mieć uszkodzony uszczelniacz trzonka zaworu ssącego. Jest tylko jeden uszczelniacz, na ssącym, wydechowy nie posiada uszczelniacza. Pierścień olejowy lub ogólnie wytarty cylinder to możliwe przyczyny, ewentualnie wytarta prowadnica zaworu wydechowego. Jak doszedłeś do tego ze silnik jest z 97 roku? Mnie się wydaje ze jest dużo młodszy.
Wytarty wałek powodował problemy z mocą, zrobiona góra silnika.
Na takim stukaniu przejechalem jakieś 100km, ale max 90km/h żeby klekot był jak najmniej słyszalny no i z każdym km coraz mniej mocy .... reasumując: 1. Zdejmowany był dekiel olejowy i sprawdzane od dołu - wszystko super (panewki też), żadnych opilkow itp itd. 2. Po odkreceniu góry okazało się, że to dziurawa "szklanka" i wytarty walek rozrzadu w tym...
Silnik dymi podczas pracy? Ubytek oleju wcale nie musi oznaczać jego spania. W jakim stanie jest dolny uszczelniacz wału. Rysy nie zlikwidujesz, co do zużycia cylindra to trzeba zrobić pomiar średnicówką czy nie jest wytarty owalnie. Jeżeli jest owal to nowe pierścienie moa pogorszyć sprawę. Jest wyczuwalny próg na samej górze cylindra, tak około 4...
walek rozrządu nie jest wytarty?
ale wkręty lecą jakie sprzęgła?? ja miałem motorynkę z takim silnikiem, myślę że masz wytarty automat do zmiany biegów lub spręrzyne za mocno naciągniętą i się cofa do luzu też tak miałem ;)
Nie zawsze. Jest coś takiego jak wałek z klinem. Ten sposób sprzężenia niestety ale musi być uszczelniony. Jeżeli w pompie od strony silnika nie ma simeringu lub jest wytarty będzie po wałku lał się olej do silnika. Wymiana lub założenie nowego wchodzi w grę. Podaj nam jaki rodzaj sprzężenia jest u Ciebie (klin czy sprzęgło).
Zależność rozruchu od prądu została przeze mnie stwierdzona poprzez to, że nawet na nowym akumulatorze nie odpalał, ale po podłączeniu mocnego urządzenia rozruchowego odpalił dość szybko. Był to już drugi raz skutecznego użycia tego sposobu na drugim z kolei akumulatorze. Przy wyższym napięciu ,elektromagnes mocniej trzyma widełki i wytarty zazębnik...
Najprościej dać cienką tulejkę na wałek (też trochę będzie wytarty) a otworek powiększyć rozwiertakiem. Tulejka musi być dopasowana do otworu, ma jednak lekko się w nim obracać. Od środka silnika, podkładka na ośce. Jeżeli wałek jest dobry to, tulejka wciśnięta do otworu w korpusie silnika. Staraj się zdjąć regulator z osi bez odkręcania tej śrubki...
wytarty wałek rozrzadu Myślisz że na LPG praca silnika była by prawidłowa? akurat nie doczytałem ze autor tego postu zarzyna silnik gazem sorki wytarty wałek to czesta usterka tego auta. a skoro masz gas to sprawdz wtryski, zobacz czy wkreca sie jak prysniesz mu jakiegos spreja
Układ paliwowy w tym silniku to pomyłka. Miałem u siebie przypadek, gdzie w samochodzie z przebiegiem 190tkm wałek rozrządu na krzywkach które napędzają pompki paliwa był już tak wytarty, że nie działały one prawidłowo. Może u Ciebie też jest taki problem? Diagnostyka dość prosta i tania. Wystarczy zrzucić miskę oleju która fabrycznie złożona jest na...
sprawdź potencjometr przepustnicy może w jednym miejscu jest wytarta ścieżka i dlatego silnik fiksuje
Silnik Minarelli AM6 czy chiński klon CPI? Te silniki nie są takie same, różnią się średnicą i skokiem tłoka, a więc też wałem korbowym i cylindrem. Słabe zdjęcia, nie widać na nich poważnych śladów zatarcia. Tłok wytarty w miejscu średnicy nominalnej. Możliwe że luz montażowy był za mały, przegrzanie silnika (temperatura cieczy), albo silnik zaciągał...
mam luz na wale to jest normalne czy trzeba wymienić łożyska? Ten silnik nie posiada łożysk na wale, jest wytarta tuleja w korpusie silnika i nic na to nie poradzisz.
Dymienie i wyciek oleju z odmy, jest oznaką przedmuchów do komory korbowej. Silnik jest już w stanie agonalnym. Wymiana pierścieni, w tak zużytym silniku jest ryzykowna, w większości przypadków tylko pogarsza sprawę, ponieważ cylinder jest wytarty owalnie. Dymienie z tłumika, to oznaka spalania oleju. Czas chyba rozejrzeć się, za innym silnikiem.
Właśnie o to chodzi. Ale to nie wzmacniacz operacyjny tylko szybki komparator (czas reakcji 200ns). W moim falowniku zabezpieczenie to włączyło się podczas użytkowania co najmniej ze 3 razy. Z różnych przyczyn niezależnych od falownika (zawilgocenie silnika, zwarcie na kablach do silnika, zablokowanie wirnika silnika podczas pracy, itp). Czyli 3 krotnie...
Sześc lat, dla silnika NAC, to sporo. Cylinder będzie wytarty owalnie, wtedy nowe pierścienie tylko pogorszą sprawę. Nie wiadomo czy są luzy na wale i korbowodzie, jeżeli tak to naprawa będzie nieopłacalna. Moim zdaniem, zostaw ten silnik, albo oddaj na złom.
Dziura w szklance lub wytarty wałek rozrządu.
a wiec czytam ten temat... większość to spam.... napiszę konkretnie: Chwilowe klekotanie hydrauliki w poldku na zimnym silniku i po dłuższym postoju jest normalne. Z tego co pamiętam to zawarte jest to w instrukcji. W zimie olej 15w 40 robi sie gęsty wiec chwilkę trwa zanim się napełnią. Jeżeli zaczyna klepać gdy silnik jest gorący to można sprawdzić...
Prawdopodobnie wytarty potencjometr przepustnicy.
Luz osiowy walu 2 mm, to normalna rzecz. Jak mierzyłeś te zamki pierścieni? Aby zmierzyć poprawnie trzeba włożyć sam pierścień do cylindra. Szczeliny zamków są stanowczo za duże, chociaż na zdjęciach pierścienie nie wyglądają na zużyte w aż tak dużym stopniu, chyba że cylinder jest sporo wytarty. Maksymalny luz na zamkach, dla tego silnika, wynosi dla...
Jeżeli silnik ma już trochę lat to ma wytarty cylinder, który zawsze wyciera się w owal. Nowe pierścienie w takim silniku powodują spadek kompresji i to może być powodem takiego stanu. Sprawdź membranę w gaźniku.
Ja strzelam w wytarty potencjometr nastawnika przepustnicy. Silnik przez to przygasa a więc i brakuje napędu alternatora i pompy wspomagania Po wskazaniu tego elementu w tym aucie ostrzeżenie anuluje. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Silnik ten nie posiada łożysk, ani nawet wymiennych panewek. Taki luz oznacza że otwór wału został wytarty. Jeżeli wał aż tak kiwa się na boki, to dolne ułożyskowanie też pewnie do naprawy. Istnieje możliwość naprawy, ale wymaga sporo zachodu. Rozwiercenie otworów, dorobienie panewek, oczywiście z zachowaniem współosiowości górnego i dolnego ułożyskowania...
Wyciągnij wirnik i sprawdź czy nie jest wytarty. Sprawdź również jak pracuja łożyska
Witam W urządzeniu Ricoh MP2014AD niezależnie z którego podajnika dolnego (1, 2) od razu zacina papier na pierwszym zestawie wałków (metalowy pod bębnem oraz szary dociskający z bocznych prawych drzwi). Po puszczeniem np. ksero pobiera papier i po chwili zatrzymuje się, a na przekaźniku na głównej płycie zasilającej słychać cyknięcie. Na ekranie błąd...
na kompie nic nie wykazało bo komp nie widzi błędów mechanicznych. jeśli masz silnik m40 to zapewne wytarty wałek i popychacze zaworów
Uszkodzony silnik napędu taśmy. Wytarte panewki silnika i uszkodzony halotron ( wytarte czoło ) . Silnik AD97-04554A
Nie mogę zrozumieć dlaczego ludzie tak kombinują. Jeżeli producent silnika zaleca SAE30 to leje się taki. Przecież jest tani i ogólnie dostępny. Potem płacz, bo silnik nie działa, a wcześniej nalał zbyt gęstego oleju. Może ktoś poda, jakiś racjonalny, powód, poza takim że zostało mu trochę po wymianie oleju w samochodzie. Zdjąłem przedni dekiel tłoka...
Witam Właśnie byłem u mechanika który zajmuje sie tylko i wyłącznie silnikami i tylko dizlami. I jego zdaniem wytarty jest któryś z wałków rozrządu. Czy mógłby sie ktoś z elektrodowiczów ustisunkować do tej informacji??
Wałek powinien być do silnika o oznaczeniu BLS. Do tego komplet panewek wałka rozrządu.
Daj jakieś zdjęcie starego paska. To jest wyrwany kawałek paska, wytarty? uszkodzenie jest od strony silnika czy od strony osłony. Trzeba obejrzeć wszystkie koła jeżeli uszkodzenie nie polega na wytarciu. Jak się nie mylę to w tym silniku napinaczem jest chyba pompa wody. Może rant koła pompy wody jest uszkodzony i drze pasek ewentualnie tak jak toż...
Nie ma co kombinować tylko rozebrać i zrobić pomiary: stojana i wirnika oraz ewentualnego przebicia. Czarny pył czyli szczotki do wymiany. Sprawdzić komutator jak mocno wytarty, jeżeli mocno to wirnik do wymiany.
Lata temu to było ale podstawowym problemem był wytarty popychacz pompy paliwa.
F43 możliwa przyczyna wytarte szczotki silnika . Koszt 30zł za szczotki . Po zmianie szczotek trzeba zresetować błąd bo będzie cały czas widoczny .
No wytarty wałek rozrządu sie okazał- peszek jeba..... !
Przyczyną był wytarty wałek i szklanki.
Witam jeśli to jest stukot meteliczny to najczęściej w tych silnikach stukają popychacze hydrauliczne przyczyną jest wytarty wałek rozrządu ale przyczyn może być więcej luz na panewce nadmierny luz tłoka w cylindrze, luz sworznia w korbowodzie pozdrawiam
Zużycia to tam nie widać. Luzu miedzy wałkiem a bendixem nie ma, w głowiczce jest łożysko igiełkowe. Szczotki są, komutator nie wytarty.
Zawsze należy lać taki olej jak zaleca producent silnika. Niezależnie od przebiegu, pory roku czy układu planet. Chyba, że producent tak zaleci, wtedy można. bo inny wypuka uszczelniacze na zaworach. Jak będą zużyte to "wypuka" tak czy tak. W starych trupach dieslach popularnym zabiegiem było lanie gęściejszego oleju, żeby silnik miał wystarczającą...
Cały mechanizm do sprawdzenia. Może się przytarł i stawia większy opór dla silnika, a może już sam silnik ma wytarte tuleje i ciężko chodzi.
Typowa usterka mechaniczna ,panewka z półpierscieniami oporowymi wytarta.
To dość stary model. Przyczyny mogą być dwie 1) uszkodzony silnik krokowy programatora (zużyty) 2) Wytarty wychwyt na bębnie krzywkowym programatora.
Nie ma podkładek pod półksiężycem i pewnie wytarty rowek na niego w wirniku, dlatego go tak ciągnie do przodu
Zmierz ciśnienie sprężania , stawiam na wytarty wałek.
Zdejmij pokrywę o obejrzyj wałek oraz hydroregulatory czy tam się nic nie wytarło. Generalnie te silniki 105KM z serii BKC/BXE/BLS miały masę przypadłości i problemów. Równie dobrze może to być sworzeń w główce korbowodu albo w tłoku albo pęknięty wał korbowy.
Moim zdaniem remont jest nieopłacalny. Cylinder jest wytarty owalnie, jeżeli sporo to nowe pierścienie tylko pogorszą sprawę. Uszkodzenie (rysy) cylindra będzie się pogłębiać. Prowadnice zaworów raczej też wytarte, w tych silnikach są niewymienne. Koszty naprawy przewyższą wartość tego silnika.
ok tą stacyjke podrąze bo kluczyk jest już wytarty i można go nawet wyjąc na zapalonym silniku z drugiej strony z pychu tez nie bardzo i zastanawiam się czy nie ma jakiegoś ograniczenia w przekaźniku module itd
Dobrze że już po problemie. Ja w swoim VVT wymieniałem serwomotor i wałek z krzywkami które nie były najgorsze ale zrobiłem to przy okazji wymiany wałka ssącego który był wytarty na 1 cyl. Jaki dokładnie filtr założyłeś? Jest różnica w pracy/dźwięku silnika?
Pasek kevlarowy zmienia postać rzeczy. Kilka osób miało owy problem. Po pierwsze jest on twardszy i sztywniejszy od oryginału. Podejrzewam że gdy przyspieszasz to silnik pracuje na wyższych obrotach niż na oryginalnym pasku. Jeśli tak to można spróbować podratować sytuację dając cięższe rolki o max 1 gram. Mówisz że masz wytarty rowek. Wiec ten pasek...
kurde a może ten tranzystor pali się poprzez uszkodzony kondensator lub szczotki silnika są już za bardzo wytarte? Nie. To pancerny silnik. A szczotki nie są wytarte. A nawet jak są, to nie jest to przyczyną palenia się IGBT. O kondensatorze nie wspomnę, bo taki w tej maszynie nie istnieje (poza elementami na płycie i w filtrze p.z). Tranzystor IGBT...
Mam ten sam problem, szczotkotrzymacz się wytarł. Mógłbyś podać namiar na ten silnik z aukcji?
Zlokalizowałem przyczynę - wytarte szczotki silnika. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Silnik przeszedł kapitalny remont w głowicy był wytarty wałek jest nowy .Wymieniono pierscienie i panewki .Auto przejechało 22 tyś km .I wszystko gra .Głowica była robiona.
A co wszystkie równo sie wytarły ?
Jeżeli kopiłeś nowe pierścienie to zakładaj i nie przejmuj się szczeliną, cylinder i tak jest pewnie trochę wytarty. Cylinder też się rozszerza, przecież.
Problem z otwieraniem tacki wynika ze zużycia paska między silnikiem napędzającym mechanizm otwierania tacki a samym mechanizmem. Z wiekiem staje się bardziej rozciągnięty, wytarty (śliski), a zabrudzone i zatłuszczone rolki też nie pomagają. Wyczyszczenie rolek i wymiana paska na nowy zwykle rozwiązują problem, chociaż lekkie zdystansowanie docisku...
A może najpierw weź takie bardzo skomplikowane narzędzie w łapę, nazywa się - SZMATA i wytrzyj silnik do czysta. Następnie odpal i zlokalizuj miejsce wycieku/chlapania.
Witam. Potrzebuje numer (kod) silnika mojego audi a3 (TDI). Na bloku silnika jest wytarty i go już nie widać, na obudowie rozrządu już nie ma naklejki;/, a na naklejce w bagażniku jest tylko oznaczenie literowe (AGR), a cyferek nie ma;/. Dzwoniłem do serwisu i po VINie podali mi (mieli) tylko oznaczenie literowe. Może ktoś jeszce zan inne sposoby odnalezienia...
Według mnie to klin na kole zamachowym, lub wytarty wałek rozrządu,. Spróbuj ustawić zerowe luzy zaworowe jeśli zapali to już masz przyczynę.
Sprawdż na początek silnik dmuchawy. Może mieć zapiekłe łozyska, wytarty komutator lub spalony. Dokop się do niego odłącz wtyk zasilania i podłącz zasilacz.
wytarty programator wytarty naklejka punto wytarty
pralka blokada polar nagrać dekodera komputer wymiana drzwi pralka bosch
kosiarki spalinowe najlepsze spotter blacharski
Lokalizacja kondensatora w podajniku ślimakowym Brak sygnału z czujnika ABS po wymianie piasty w Peugeocie