Witam Ostatnio dostalem w swoje rece ksiazke o konserwacji i naprawie silników elektrycznych. Byly tam procedury testowania silnika. Jedna z nich byla wytrzymalosc silnika na obroty. Nie pamietam dokladnie czy to bylo 150% czy 200% (moge sprawdzic), ale chodzi mi o to ze zwiekszenie obrotów silnika przez zwiekszenie czestotliwosci do "230V/100Hz/150Hz/200Hz...
Nigdy w zyciu diesel nie jest wytrzymalszy. A odczytywanie stanu licznika to juz kompletna bzdura. Zeby rozwazyc ten problem nalezaloby okreslic liczbe obrotow walu korbowego ktore wykonaly oba silniki do zgonu. Wg mnie liczba ta jet zblizona ale przy ekstremalnych obciazeniach jednak lepiej wypadaja benzyniaki. Zreszta sam fakt wykorzystania obu silnikow...
Jak wygląda sytuacja z wytrzymałością silnika? W końcu 60A to zwiększenie prądu o 50%.
Silnik komutatorowy do stołu wibracyjnego?Osobiście nie sądzę aby to był dobry pomysł.Kolego nie wiem czy wiesz jakie obroty osiąga ten silnik,osobną sprawą jest wytrzymałość tego silnika na dłuższą pracę.Połączenie silnika jest stosunkowo proste,cewki stojana połączone są szeregowo z wirnikiem.Ten silnik ma tyle wyprowadzeń bo w urządzeniach w których...
Zależy od tego jaki to metal. Po prostu weź sobie tabelę wytrzymałości POM i metalu, z którego chcesz wykonać lub wykonano zębatki i porównaj. Podstawowa wada POM, to dość niska wytrzymałość temperaturowa, w stosunku do metali. Porównywalna z cyną. Jeżeli przekładnia będzie mieć jakieś tarcie i się nagrzeje - zębatki z POM się po prostu rozpłyną. Pozostałe...
Kupiłem, podłączyłem, działa.
Witam. Tak jak w temacie. Planuję kupić Golfika 4 1.8 t i nie wiem jak z wytrzymałością tych silników. Jak koledzy myślicie opłaca się kupić czy lepiej kupić coś bez turbo np 2.0 16v lub 1.8 125 ps? Interesuje mnie tylko benzyna. Dzieki.
Moje obawy dotyczą wytrzymałości elektroniki, silnika, przewodów itd. Elektronika w każdej wkrętarce musi mieć zapas mocy gdyż w przypadku zablokowania wrzeciona popłynie prąd zwarciowy. Elementy odpowiedzialne za przenoszenie prądu to większe diody i mosfety na PCB. Jak tak bardzo się obawiasz sprawdź ich max prąd w nocie katalogowej.
Powinno być chyba tak ? Chyba to będzie działało. Trzeba mieć na względzie pobory mocy silnika i wytrzymałość tych diód.
Ano niestety takie zabezpieczenie jest na skraju wytrzymałości przy tym silniku. Ale jego wartość nie wzięła się z kosmosu i jest zapewne podyktowana możliwościami instalacji elektrycznej. Przypuszczalnie jest to blok z lat 80-tych, jeszcze aluminiowe przewody o przekroju zapewne 1,5mm² więc 10A to maksymalna wartość zabezpieczenia jaka może w...
możesz kolego spokojnie, akurat te silniczki są pancerne. http://www.racingforum.pl/index.php?show... 1.2 8v 2bary doładowania... bez kutych tłoków i korb...
Przepatrzyłem schemat z ciekawości i nie jest tak chop/siup, silnik ma w sobie sterownik i sterowany jest CANem. Może pomyśl o silniku z wycieraczek, powinien mieć dość mocy tylko obecność koła talerzowego z plastiku stawia pod znakiem zapytania wytrzymałość napędu.
Po wymianie mosfetów na zamienniki infeona, silniki wróciły do życia. Teraz testy na wytrzymałość.
To mało prawdopodobne. Gdyby kolega ograniczył moc do 500W to powinny wytrzymać.
Otwory z gwintem M8. Szpilki wkręcone w korpus 5mm na klej Loctite 638 Żeliwo jest kruche. Tak jak napisał poprzednik, niewielką to będzie miało wytrzymałość.
Muszę przyznać że ktoś zrobił radosną twórczość. Żeliwne koło od pompy wody (chyba SW400) przyspawać do stalowej osi. Zbyt bezpieczne to nie jest bo wytrzymałość spawu jest mała. A silnik- kupić nowszy, używany i tak będzie młodszy jakieś 40-50 lat i bezpieczniejszy.
Waham się między dwiema kosiarkami: 1. Kosiarka spalinowa z koszem Venom 202 cm³ poj. kosza 62 l szer. koszenia 51 cm 2. Kosiarka spalinowa z koszem Oleo-Mac 196 cm³ poj. kosza 70 l szer. koszenia 51 cm Prosiłbym o ogólne oceny, ale też wyjaśnienie kwestii silnika. Ten Hondy ma dużo większą moc, ale moc samej kosiarki około 3,9 Ten od Oleo-Mac ma mniejszą...
Wszystko zależy od sterowania. Ogólnie jest w projektowaniu maszyn jest trend szybsze, tańsze , mniejsze. Co niesie za sobą redukcje zapasów wytrzymałościowych. Generalnie tendencja jest taka że po gwarancji ma się rozpaść. Wszystko to ponad to jest strata bo można było zredukować koszty. Co do niszczenia łożysk przez silniki BLDC. To widzę trzy kwestie...
A ode mnie calkiem prywatnie - po co w VANie czip? VAN ma wozic ludzi a nie startowac na 1/4 mili. Nie, no nie zgodzę się, każdy ma prawo do zwiększenia mocy swego dupowozu, obojętnie czy rower czy ciężarówka, chodzi o satysfakcję często nie okupioną wcale zwiększeniem spalania - ja rozumiem podciąganie tego co się da z silników w ramach pozostawienia...
witam, śruba M8 o wytrzymałaści 8,8 ma wytrzymac siłę scinajacą około 8Mg , siły zginajace można pominąć więc powinno wytrzymać , ponieważ reszte sił dymnamicznych przejmie łozysko, aby zminimalizować siły dynamiczne ścinające to połączenie powinno być pasowane ,czyli śruba w części kielicha pełna i luz suwliwy a gwint pasowany, dokręć je momentem minimum...
Zmniejszyłeś tym samym wytrzymałość łańcucha.
W silnikach TSI praktycznie jest, bo od jakiś 1400 obr/min moment jest już sztucznie ograniczany. Czy to ze względu na wytrzymałość silnika i podzespołów przeniesienia napędu? Czy chodzi o jakąś ekologię?
Nie jestem w stanie stwierdzić co było przyczyną rozwalenia turbo w Twoim silniku gdyż ani nie wiem co Twój kolega tam namłodził ani nawet to czy jego działania miały bezpośredni lub pośredni z tym związek. Całkiem możliwe jest również to, że zabieg kolegi zgrał się niefortunnie w czasie padnięcia Twojej turbosprężarki gdzie nawet biedak nie miał z...
Chyba nie trudno sie domyslec, ze z "dmuchaniem ile wlezie" chodzilo tylko sklad "mieszanki", a nie o wytrzymalosc silnika.
Kolega polo ma rację co do wytrzymałości silnika a co do kosztów to lepiej wstawić inny silnik z turbo.
(at)pkorol , a jak z wytrzymałością silnika na zabrudzenia przy takich warunkach? Mija rok wszystko działa jak nowe, zresztą silniki w okapach śmigają po 10 lat. A ten klasa premium.
Dzień Dobry Zdejmij wtyczkę z termowłącznika (znajduje się w chłodnicy) znajdź w nim styk z napięciem i pomiędzy niego a którykolwiek inny znajdujący się we wtyczce wstaw przełącznik o sporej wytrzymałości na amperaż gdyż silnik termowentylatora bierze troszkę prądu. Powinien zaskoczyć po włączeniu jak dobry diesel na mrozie. Życzę powodzenia.
Ograniczeniem dla tego sinika jest wytrzymałość termiczna uzwojeń, do oszacowania prądu maksymalnego można silnik nagrzać prądem stałym i metodą techniczną zmierzyć przyrost rezystancji po nagrzaniu, z tego wyliczyć średnią temperaturę uzwojenia. Przy pracy przerywanej silnik można przeciążać.
Pokaż ten włącznik. Może jeden obwód wykorzystasz tylko. pozostaje kwestia wytrzymałości prądowej styków. Jaka moc silnika?
Sprawdź wytrzymałość izolacji.
Spróbuj kondensator od silnika pralki (np. polski PS) lub możesz sprawdzić kondensator z oprawy lampy rtęciowej. Napięcie podane na kondensatorze to wytrzymałośc jego izolacji. Zdarza się, że kondensator na 220V zastosowany w silniku zostaje uszkodzony (przebicie izolacji).
Witam ,sam jestem obecnie zainteresowany zakupem takiego boxa , posiadam diesla na pompowtryskach , ale coraz bardziej się obawiam o negatywny wpływ na wytrzymałość silnika :(
Nie rozumiem dlaczego na nim powinno być 400V skoro uzwojenia są połączone międzyfazowo (niezbyt fachowo napisane zapewne), a napięcie międzyfazowe w sieci 400/690 to 690V. Tabliczki znamionowej nie mam, ponieważ rozważam po prostu z czego wynikają te napięcia Napięcie zasilania masz 400V, wytrzymałość uzwojeń w trójkącie masz 400V w gwieździe masz...
Sprawdziłem w tabeli długotrwałej obciążalności prądowej przewodów. Przewody pojedyncze ułożone w kanałach instalacyjnych. Tabela z niemieckiej normy DIN VDE 0298-4. Dla 3 pojedynczych przewodów 6mm2 obciążalność długotrwała wynosi 35A. Jest zapas na wzrost temperatury wewnątrz rozdzielni. Nie może być zastosowany mniejszy przewód, 4mm2, bo dla niego...
Działa więc, co chodzi? Chcesz testować wytrzymałość silników na spalenie? Zrobiłeś to dla siebie, więc, po co ci zabezpieczenia? Chcesz się bawić to wykorzystaj kontrakton z nawiniętym drutem i masz zabezpieczenie za grosze.
Jak mu zapodasz ze 100W w sinusie to zagrzmi. ] Zagrzmi,ale tylko w linii transmisyjnej. Z tymi mocami nie przesadzaj,nie zrobisz z malucha ferrari tylko dlatego że mu wsadzisz mocniejszy silnik,głośnik ma swoją wytrzymałość termiczną i mechaniczną,i ona się kiedyś kończy.
Witam Ja też tak uważam jak pisali wcześniej moi przedmówcy. A do tego to masz troszkę mały silniczek i stracisz na pewno na dynamice jazdy i na wytrzymałości silnika. Pozdrawiam
Czyli ogolnie jest tak ze nie ma roznicy ani zasady ze silnik diesla wiecej wytrzyma ? Czyli smialo moge kupowac 1.6 16v dacie i liczyc przy odpowiedniej eksploatacji na wytrzymalosc silnika na poziomie okolo 400tysiecy km oczywiscie przestrzegajac wszystkich zalecen producenta. Z tym ze silnik benzynowy bedzie troche wiecej palil ale nawet jak wyniknie...
Dobór kabli (przewodów) i zabezpieczeń wykonuje się ze względu na następujące warunki: - obciążalność prądowa długotrwała, - przeciążalność, - warunki zwarciowe, - samoczynne wyłączenie zasilania, - spadek napięcia, - spadek napięcia w czasie rozruchu silnika, - minimalny przekrój ze względu na wytrzymałość mechaniczną, - minimalny przekrój przewodu...
Mała pomyłka przy rozróżnianiu silnika, 2.0 miały te nieszczęsne pompy. Silnik bez problemu powinien najechać 400 tyś. jak regularnie dba się o jego stan.
Rozmiary to jedna sprawa. Wytrzymałość mechaniczna ma ogromne znaczenie. Bo szybko mogą pęknąć od ciągłego przeginania.
witam jedz na szrot i zapytaj się o cenę skrzyni biegów do cc , zobacz ile kosztuje ( wytrzymałość troszkie większa niż przy maluchu ) , i zapytaj się np do golfa ---- zobaczysz jaka jest różnica ( pamiętaj że przy cc 100 000 km i szkrzynia nadaje sie do wymiany ) , nie wspomnę już o wytrzymałości silnika pozdrawiam
Niestety, już wiertarka złożona jestem zadowolony z mocy ale problem z kolami pasowymi kieruję mnie do zrobienia obrotów regulowanych elektronicznie, po drugie same problemy z komutatorem i szczotkami, niższa wytrzymałość, silniki indukcyjne są proste w konstrukcji i wytrzymałe, i tak czytam i najważniejsze jest sprzężenie zwrotne z silnika, standardowe...
Możliwości masz ograniczone jedynie wyobraźnią i budżetem. Myśmy z bratem nawet na silniku CC 900 zrobili SAMa. Efekt jest średni ale pojazd jeździ. https://www.youtube.com/watch?v=mHE0nJQt... Obejrzyj sobie więcej filmików na youtube i na pewno nabierzesz inspiracji. Pamiętaj tylko, że z mocnym silnikiem powinno iść duże dociążenie osi napędowej/napędowych....
Najprostszy sposób na zwiększenie mocy silnika to zwiększenie prędkości obrotowej, dlatego przy danej mocy silnik zaprojektowany do pracy z wyższymi obrotami będzie mniejszy. Moc po stronie mechanicznej to iloczyn momentu i prędkości kątowej, a po elektrycznej prądu i napięcia. Prąd maksymalny jest ograniczony przez budowę uzwojeń i warunki ich chłodzenia,...
Brak egr-u w twoim aucie zaszkodzi tylko środowisku naturalnemu :lol: fakt, EGR-y bardziej szkodzą silnikowi niż pomagają, ale dodatek spalin znacznie obniża temperature spalania w cylindrze co z kolei może przekładać się na wytrzymałość silnika ... .choć go w gruncie rzeczy go poważnie zanieczyszcza. Pozdrawiam Marcin
A czy jest jakaś różnica pod względem wytrzymałości?
Te paski mają do 5 razy wiekszą wytrzymałość od stali .
Wszystko zależy od tego na jakim biegu będzie startował silnik.
Silnik od Jawki (50cm3) ma moc nominalną 1,4 kW przy 4500 obrotów na minutę. Na tej stronie wypisane są parametry standardowych alternatorów http://darmowa-energia.eko.org.pl/pliki/... . Czyli przy tych obrotach można uzyskać bez przekładni wystarczającą moc. Lecz lepiej ją zastosować ze względu na wytrzymałość silnika. Warto również pomyśleć...
Ogólnie interesuje mnie awaryjność czyli co się najczęściej sypie, a co jest solidne. Jak z wytrzymałością tych silników?
Wypowiem się na poziomie Twojego postu: myślimy że są takie, palą olej napędowy, działają nawet. Prosisz o sugestie? Sugeruje Ci zadawać konkretne pytania. Tylko sugerujesz? Dodano po 1 Konkretnie chodzi mi o wytrzymałosć silnika elektryke uklad jezdny itp.Słyszałem ze rozrząd jakiś tu jest dziwny.Rocznie robie tak ok.25000km
Przeglądając i szukając, natknąłem się na silniki z hamulcem f-my ProMotor. Opinii za dużo nie ma... Mam taki silnik przy odciągu, lecz 2.2kW - przezwajany przez znajomego, gdyż spalił się, najprawdopodobniej przy poluzowanej jednej fazie na złączu. Miał może ktoś styczność z tym producentem? Cena silnika 5.5kW z hamulcem dość przystępna. Ale jak z...
Całość jest spięta czysto mechanicznie. Nie mniej jednak mój kolega, który sporo "robi" przy naprawach i modernizacjach replik, poddał w wątpliwość wytrzymałość silnika przy napięciu 20V. Dlatego myślę, że rzeczywiście stabilizator to dobry pomysł. Tylko musiałby być taki, który da odpowiednio duży prąd i się nie zgrzeje, bo silnik mimo wszystko trochę...
A co do skrócenia czasu otwierania bramy, nie da się pogodzić dwóch elementów szybkości otwierania bramy z jej mocą. Coś za coś. Jak to nie da się pogodzić ? Gdy zwiększymy napięcie silnika to oprócz tego że zwiększa się jego prędkość to również zwiększa się jego moc. Problemem jest wytrzymałość cieplna silnika. Czyli jak damy za duże napięcie i silnik...
dziękuję skrzynia żuka radzi sobie dobrze :D
Jak chcesz mieć ładny wgląd i przy tym silniki krokowe - bo właściwie chyba dobrej jakości serwa, a przynajmniej dorównujące wytrzymałością silnikom krokowym będą dużo droższe, a jak kupisz przez allegro, albo dobrze poszukasz, to też znajdziesz "ładne" silniki, a obudowę zrób z jakiegoś wytrzymałego tworzywa - poczytaj z czego są robione te które pokazywałeś....
Tmat do zamkniecia z frontery zrezygnowałem tylko z jednego powodu trafiła sie okazjonalnie vitara za naprawdę śmieszna kase 1,6 16v takze bedziemy to katować jak silnik padnie bedzie 1.8t z vw Pozdrawiam
To zabezpieczenie i silnik też ma pewną wytrzymałość. Tu pewnie były kładzione używki. Nie wiadomo w jakim stanie. O co przyczyną usterki. Spalone uzwojenie, wypalony termik, czy zębatki.
mam butlę ok 40 litrów od star 28 lub 29 na tabliczce znamionowej ciśnienie pomiarów obciążenia to 0,78 MPa czy nadaje się do budowy sprężarki(kompresora). jest trochę pordzewiała i czym zakonserwować środek bo pewnie też jest tam rdza. i jak sprawdzić jej wytrzymałość. Ma uchwyty pod spreżarkę i silnik więc pewnie była zrobiona pod kompresor.
Ej, no panowie. Przekaźnik to taki zwierz, że ma cewkę na 12V, 24V albo inne napięcie. Autor dobiera cewkę do napięcia, którym będzie przekaźnik sterowany. Druga istotna część przekaźnika to styki. Styki są obciążane przede wszystkim prądem i w następnej kolejności napięciem. Trzeba w dokumentacji sprawdzać jakie to maksymalnie napięcie można przyłożyć...
Witam! Bezpiecznik termiczny jako element o działaniu jednorazowym wyłączy silnik przy określonej temperaturze uzwojeń stojana (gdyż tylko tam należało by go zamontować). Potem należy go wymienić. Pozostaje do ustalenia przy jakiej temperaturze ma zadziałać i wytrzymałość prądowa (moc silników odkurzaczy 1000 do 1500W). Lepsze były by termostaty bimetaliczne...
Moc obliczeniowa silnika: P = (Qr * Qo * 2 * f * Bm * r * n * kż * km)/10^6 P - moc obliczeniowa f - częstotliwość Bm - max indukcja r - gęstość prądu n - sprawność kż - współczynnik wypełnienia rdzenia żelazem km - współczynnik wypełnienia miedzią okna Zwiększenie mocy jest możliwe tylko poprzez zwiększenie częstotliwości prądu zasilajacego ten silnik...
Pytam, bo potrzebuję silnika, który ma pracować na głębokości 60m, a ciężko znaleźć w opisach jakie mają wytrzymałości na ciśnienie.
Zmień silnik bo ten po doładowaniu szybko sie skończy.Najszybciej chyba zamontujesz sprężarkę mechaniczną niż turbo ale pozostanie jeszcze wytrzymałośc elementów silnika które bez doładowania same sie łamią.Pomyśl nad sensem takiej roboty.Zrobić sie da ale bedzie to robota dłupiego.Kup jakiś wentylator i spróbuj delikatnie dmuchnąć,patrz co sie dzieje.Miej...
sama przyczepka waży 110kg czyli wychodzi na to ze w moim przypadku na przyczepke o DMC 750kg moge załadować 390kg zeby cały ciężar razem z przyczepka nie był wiekszy niż 500kg dobrze rozumiem? Tak samo myślę.I dotyczy to głownie wytrzymałości samochodu(sprzęgło , może silnik). A może tak podstawa prawna tych wywodów czy też bo jak tak myślę.? I nie...
Cały problem tkwi w tym, żeby oba silniki działały na jednej fazie na standardowym gniazdku 230V 50Hz. Zapomnij! Wynalazek ma mieć nietypowe parametry: moc: 4-5 kW z obu silników (2 silniki po 2-2,5kW). Podziel 5000 przez 230 i wychodzi ok. 21A, a wytrzymałość typowego Gn 1f to 16A
Czy orientuje się ktoś może jaka jest cena tego typu drukarek (do metalu)? Jakie są koszty druku oraz wytrzymałość wydrukowanych elementów?
Silnikiem się nie martwię, bo silniki mają wytrzymałość wysoką. Martwię się raczej całą resztą :-) Ale podoba mi się ta pralka bardzo. W każdym bądź razie dzięki za rady :-)
Dzięki za odpowiedź. Czy ten scalaczek będzie OK? http://ww1.microchip.com/downloads/en/De... Czy jego użycie ogranicza prąd płynący przez cewki silnika? (czy jednym ograniczeniem jest wytrzymałość MOSFETów)
Dobór kabli (przewodów) i zabezpieczeń wykonuje się ze względu na następujące warunki: - obciążalność prądowa długotrwała, - przeciążalność, - warunki zwarciowe, - samoczynne wyłączenie zasilania, - spadek napięcia, - spadek napięcia w czasie rozruchu silnika (jeśli występują silniki), - minimalny przekrój ze względu na wytrzymałość mechaniczną, - minimalny...
Dla poldolota wszystkie obroty są zawysokie . Wytrzymałość silnika to Max 100 000 km. Potem remont wszystko do wymiany. Walenie to tłoki latają na panewkach bo otwory są centrowanie na oko plus minus 4mm na boki masakra motodoktor i ognia radio na max i latac bokami dopuki chmura oleju z rury nie bedzie jak z trabanta ps. Tylny dyfer nie potrzebuje...
8 v ma silnik bezkolizyjny i tansze w wymianie rozrzadu (ale za to słabszy silnik) wytrzymałość obu jest taka sama
O silnik się nie martwię tylko o sprzęgło. Silnik w mojej lodzi to perkins. Takie same są montowane w ciągnikach rolniczych typu Massey Ferguson. Wiec dlatego pytam o wytrzymałość sprzęgła a nie silnika
Nie, jego cewka potrzebuje 12V żeby wytworzyć pole mag. które przyciągnie styk powodując jego rozwarcie z jedym, a zwarcie z drugim. Napięcie maksymalne to, o którym myślisz to jest co innego, jest to wytrzymałość jego styków, jeżeli kupisz przekaźnik na 12V to jego styki zazwyczaj mają wytrzymałośc 250V 10A. I oznacza to, że np. zasilaniem 12V i prądami...
Rozbiegać będzie się każdy silnik szeregowy nieobciążony. Można temu zapobiec stosując dodatkowe rezystancje bocznikujące obwód twornika. Moc będzie zależała od konstrukcji maszyny. Z racji tego że uzwojenia twornika i wzbudzenia są połączone w szereg to znamionowy prąd będzie wynikał z tego uzwojenia które ma mniejszy przekrój.
A czy Jabba się zastanowił - że ten "mikser" - to maszyna której parametry i związaną z tym wytrzymałość producent zaprojektował na takie obroty jak są ???
Witam silnik 2,0tdi AUDI, PASSAT B6 jest OK nawet od 2004roku ja mam Audi a6 z tym silnikiem i jakoś nie ma awarii tylko hamulec piszczy po co piszecie bzdety że jest niedobry Jak nie masz auta z tym silnikiem to nie Oceniaj a turbina może polecieć czy głowica pęknąć w każdej marce miałem volvo bezawaryjne i się silnik zatarł a Audi 2.0tdi chodzi super...
-rura przelotowa, czy tłumik, to co wyżej, ale nic sie nie stanie, tzn. gorsze osiągi, bez konsekwecji w stylu rozwalenia silnika. hehe , zarty sobie robisz , przeciez zapchany katalizator to jest taki zamulacz wydechu ze masakra , srednica potrafi znaczaco spasc i nie wmowisz mi ze to nie ma wplywu na osiagi Nie poto jakiś inżynier sie trudzi, żebyś...
Jestem ciekaw co się w takiej latarce wcześniej zepsuje; 1. Dioda wyżyłowana. 2. Przekładnia niskiej wytrzymałości
Moc silnika to moment x prędkość obrotowa. Teoretycznie silnik powinien stanąć gdy moment hamujący będzie większy/równy momentowi napędowemu silnika dla danej prędkości obrotowej. A to już zależy od mocy silnika. Są też jeszcze takie zjawiska ograniczające Vmax jak wytrzymałość uzwojeń silnika i inne szczegóły budowy. A poza tym pewnie ma na to wpływ...
Tak. Klatka aluminiowa sporo obniża sprawność. Ma też mniejszą wytrzymałość mechaniczną.
co do obciazenia to akurat nie ma roznicy... CO do modow to za wiele nie bede polecal bo nie znam tego silnika i nie wiem co sie kalkuluje, a co nie... Tak jak wpominalem polecam jakies forum Hondy (ale z ludzmi co sie znaja)... lub streetracing... zapewne ktos sie znajdzie dlubiacy w takim silniku. Inna sprawa to warto popytac sie o wytrzymalosc tego...
Czy można motor PSM zastąpić motorem BLDC? Tak, w wielu przypadkach możliwe jest zastąpienie silnika PMSM (Permanent Magnet Synchronous Motor) silnikiem BLDC (Brushless DC Motor). Obie konstrukcje wykorzystują magnesy trwałe w wirniku i nie mają szczotek, ale różnią się głównie sposobem sterowania. Zastąpienie będzie zazwyczaj wymagało przemyślanych...
Drivery silników krokowych sterują ich uzwojeniami pracując jak źródła prądowe. Napięcie zasilające drivera powinno być możliwie duże, oczywiście musi się mieścić w dopuszczalnym zakresie dla drivera i silnika. Dostatecznie wysokie napięcie zasilania umożliwia szybkie zmiany prądu w uzwojeniach. Nominalne napięcie zasilania silnika jest parametrem bez...
Zaczynam temat rekordowego przebiegu passata z silnikiem 1.9 TDI 94r. Ponieważ jestem zainteresowany wytrzymałością i niezawodnością w/w silnika. Mój passat ma przebieg 562 tys. km i nadal odpala w mroźne dni. W silniku niebyły wykonywane żadne naprawy, dotyczy to bloku pompy pompowtrysków oraz głowicy. Silnik na dzień dzisiejszy nie chodzi równo na...
Co oznacza S06 na silniku ? i czy sprzegło 4 tarczowe coś zmieni podczas jazdy ? Dodano po 18 A cylinder żeliwny czym się różni od zwykłego ? i czy ma to wpływ na prace silnika lub wytrzymałość.?
No to wychodzi na to, że albo PWM, albo wytracać na tranzystorach dużej mocy i odpowiedniej wytrzymałości napięciowej.
jasiek1122 mógłbyś coś powiedzieć na temat wytrzymałości c-360
Zablokowany silnik wchodzi w stan zwarcia, a to wyzwala na tyle duże prądy, że praktycznie każdy regulator tego nie wstrzyma. Chyba, ze włożysz tam kość wielkości cegły, z chłodzeniem cieczą, o przepustowości kilkuset amper. ;) Kup dowolny regulator do silnika 3F z hamulcem, jak radził kolega, choć ja sugeruję 25A lub większy. Możesz też kupić regulator...
Chłopie ale po co zawracasz głowe wytrzymałością silnika ??? Co np. mnie interesuje trwałość silnika, ma wymiatać a jak sie skończy to idzie na przemiał i koniec. ludzie samym powietrzem auto nie jedzie Jak byś uważnie czytał to co jest napisane w tym poradniku to zauważysz że jest modyfikowana dawka paliwa na pompie paliwa, a dopiero później ustawiamy...
Witam . Interesuje mnie opinia na temat tego młota udarowego. Najbardziej ciekawi mnie wytrzymałość mechanizmu udarowego czyli od przekładni silnika do lufy (uchwytu roboczego) po jakim czasie pracy od nowości coś się rozsypuje lub wymaga interwencji , remontu? Zdaje sobię sprawę że każdy użytkownik pracuje inaczej urządzeniem.
Jak rozumiem, urządzenie steruje zmianą kierunku obrotów silnika. Jeśli tak, to aby zwiększyć prąd nie trzeba nic więcej oprócz dwóch dodatkowych przekaźników ze stykami odpowiadającymi wymaganiom większego obciążenia oraz odpowiednimi napięciami cewek. Cewkę każdego przekaźnika łączysz z jednej strony do masy układu a z drugiej do jednego z wyjść,...
W jakim aucie silnik ma jeździć? Jak jest z wytrzymałością tych silników? Uturbianie silnika NA to grubsza sprawa - w większości przypadków nieopłacalna ekonomicznie. Silniki turbo mają specyficzne rozwiązania które mogą w NA być problematyczne, np: - wyprowadzenie oleju i płynu chłodniczego do smarowania/chłodzenia sprężarki, - niski stopień sprężania...
Jest na granicy wytrzymałości parametrów, nadaje się do tego silnika, ( jednak nie wróży to trwałości, jest to moje zdanie i napotka się z krytyką )
Ten moduł Sonoff ma w sobie 4 przekaźniki ze stykami przełączanymi NO-COM-NC. Używając dwóch kanałów (np 1 i 2) można sterować silnikiem w dwóch kierunkach. Podłącz +12 V z zasilacza do NO (1) i NO (2). Podłącz -12 V z zasilacza do NC (1) i NC (2). Podłącz silnik do COM (1) i COM (2). 1260832 Jak silnik pobiera mniej niż 10 A to powinno działać, bo...
Tyrystor to dioda sterowana, więc prostowanie nieotrzebne. Można wykonac zasilacz tyrystorowy regulowany. Pytanie tylko o wytrzymałość napięciową uzwojenia silnika. Dodano po 4 Jaki zakres obrotów chcesz wykorzystywać ?
Wytniesz rowek o głębokości 2 - 3 mm, długości 1 cm, na końcówce wału i to wystarczy. Nóż z piastą i tak jest dokręcany śrubą do wału. Jeżeli średnica wału jest taka jak otwór w piaście i wał posiada otwór na śrubę (są wały bez otworu, tylko z gwintem zewnętrznym). Taki rowek nie będzie miał żadnego wpływu, na wytrzymałość ani wyważenie wału.
co do podwozia to radził bym zastosować metalowe rury ( niezbyt lekkie) Co do układu napędu to taki jak w czołgu tzn. koła prawe przednie i tylne połączone ze sobą łańcuchem np rowerowym to samo dotyczy drugiej strony . Gdy jedna strona staje to pojazd skręca. Takie rozwiązanie gwarantuje przyczepność i wytrzymałość.
Jak wiadomo tuning z prawdziwego zdarzenia tak jak proponuje karting wpłynie negatywnie na żywotność silnika ale celem takich przeróbek nie jest żywotność tylko uzyskanie jak najlepszych parametrów (moc, moment) silnika. W końcu opisuje on przeróbki wykorzystywane w wyścigach a tam ważne aby pojechać jaknajszybciej i wygrać więc żywotność silnika nie...
wytrzymalosc mocowa wytrzymalosc powietrza synchronizacja silników
pompa wyżej wymiennik ciepła nagrzewnica drukarka laserowa kolorowa
termometru higrometru termometru higrometru
Audi A4 B6 błąd 18256 P1848 – komunikat ABS/ESP, diagnostyka ECU, typowe usterki Ciężko obracający się bęben w pralce - przyczyny i rozwiązania