Podaj jaki tam masz reduktor. Jest bardzo mozliwe, cisnienie rozprężającego gazu wyrzuci Tobie płyn.
Masz nieszczelność na odcinku zasysania, od zbiornika do pompy najprawdopodobniej. Sprawdzaj w pierwszej kolejności zapoceń olejowych na tych przewodach, dociągnięcie połączeń, opasek. Po unieruchomieniu auta gdy olej jest rozgrzany może minimalnie gdzieś robić się mokre. Pompę wyciągamy w drugiej kolejności, wspomaganie w trzeciej. :)
Może korek zbiorniczka ma uszkodzone zaworki odpowietrzające.
Witam ,kolego zagrzej auto do temperatury roboczej, nastepnie sprawdz weze czy dwa sa tak samo twarde? czy maja podobna temperature? jezeli dolny jest odczuwalnie zimniejszy, i wczesniej sprawdziles termostat -gwarancja ze jest dobry-mozliwie ze twoja chlodnica kwalifikuje sie do wymiany jest zasyfiona w srodku, osobiscie przedmuchal bym ja sprezonym...
Widzę, że kolega ma bardzo roszczeniową postawę :) Pomijam już fakt, że ten wątek dotyczy układu chłodzenia.. Jeżeli węże są twarde, to znaczy, że problem nie został rozwiązany. A jeżeli nie został rozwiązany, to może być przyczyną "cykania". Poprawki po rzekomym mechaniku robisz sam, czy ktoś wykonuje to dla Ciebie? Sprawdź wtryski.
Jeszcze może być urwany wirnik pompy wody.
W korku są zaworki pilnujące ciśnienia, jak jeden go nie upuszcza, to może później wywalać płyn, albo inne głupie rzeczy, jak np jakiś wąż "sam" spadnie, albo się rozerwie. Ten płyn to sam wywala, nie to, że ty odkręcasz korek?
Jesli na zakręconym korku zacznie wywalać płyn to można się martwić, pod warunkiem że korek jest sprawny i poziom płynu jest prawidłowy Dodano po 1 Tak nie powinno wywalać
Witam. Mam pytanko. Posiadam Kia carnival 2003r zaczęło wbijać płyn że zbiornika wyrównawczego. Odkamienilem termostat i korek i wyczyscilem obudowę termostatu z kamienia. Z powrotem poskladalem zalalem płynem. Odpaliłem silnik żeby odpowietrzyc układ tak po 3 min pracy auta zaczęło wbijać płyn do góry czy tak powinno być czy powinno bombelkowac i pynu...
A układ chłodzenia zachowuje się normalnie? Czyli nie wywala płynu lub go dolewasz co jakiś czas. Poza tym zamiast rwać turbinę to wzrokowo pozwolił bym sobie sprawdzić układ dolotowy wypatrując nieszczelności.
Wentylator chodzi?
Sprawdź chłodnicę spalin [img]https://a.allegroimg.com/s1024/0c3a... Tam najczęściej puszczają jakieś uszczelnienia albo zwyczajnie gnije, koroduje, powodując przedostawanie spalin do układu chłodzenia a płynu w wydech (i ubywanie go) dając objawy jak u ciebie. U ciebie akurat wywala płyn zbiorniczkiem ale nieraz płyn...
może zastanów się czemu po osiągnięciu 100 stopni wentylator się nie włączył dopisz jeszcze jakie audi jaki silnik i rok czy gotuje się też podczas jazdy?
czyli dac go do gorącej wody i co ? patrzec czy sie otworzy duzy obieg ? czy dac go do zimnej wody ? a po co termometr ?
ociz normalnie odpala dzisiaj :) ... tylko właśnie zastanawiam się czy to może być termostat czy raczej ta uszczelka ... jeżeli wymienię uszczelkę a to okaże się np termostat albo co innego to nie będę zbyt zadowolony - a ja niestety gówno się znam na samochodach
Jeżeli nie ubywa płynu i nie jest brudny to na pewno uszczelka jest dobra :) gdyby była padnięta uszczelka płynu by co raz brakowało..i byłby brudny po prostu odkręć zbiorniczek wyrównawczy..zagrzej silnik i pozwól żeby płyn się unormalizował..może go wywalać ale gdy przestanie poczekaj kilka minut..zakręć..poczekaj aż ostygnie silnik..przejedź się...
Czy rozwiałeś problem ? Mam taka sama sytuacje auto jezdzi normalnie i co jakis czas wywala płyn około litra .
JJednak jeżeli świeciła się kontrolka za wysokiej temperatury silnika to miał 120 stopni i nie wróżę usterki termostatu jako jedynej przyczyny wywalania płynu. Nie przesadzaj. Jednorazowe podniesienie temperatury raczej od razu uszczelki nie uszkadza. Więcej - efekt może wyjść dopiero za jakiś czas.
Muszę wszystko sprawdzić - jutro . Nadmienię tylko, że problemy zaczęły się po około miesiącu od wymiany rozrządu(z pompa). Temperatura jest ok.
A szpilki wymieniałeś na nowe? Typowy objaw uciekania kompresji z pod uszczelki.
A czy jest możliwość, że uszkodził to mechanik, który wymieniał olej i filtry? Ile może kosztować naprawa? Witaj Nie ma możliwości aby to uszkodzenie miało coś wspólnego z wymianą filtrów i oleju . Często przy tej usterce , jeżeli jest duży przedmuch , przy uruchamianiu po długich postojach , jest ciężko odpalić auto , wygląda to tak jakby jeden z...
Mam pytanie, czy dalej wywala płyn? , czy tylko nie osiąga 90 stopni?
Witam. Mam taki problem z moim samochodem. Dziś próbowałem odpowietrzyć układ chłodzenia bo klimatyzacja raz grzała a raz nie. Dokładniej mówiąc to zapaliłem samochód wiało zimne powietrze a po przejechaniu np. 5km, zgaszeniu i ponownym zapaleniu samochodu, grzało normalnie. Zabrałem się za odpowietrzanie i odkręciłem korek zbiornika wyrównawczego i...
Musiałbyś zmierzyć ciśnienie przy jakim zaczyna wywalać płyn. Jeśli silnik się nie przegrzewa to może wadliwy jest zawór ciśnieniowy w zbiorniczku albo jednak sprężarka pompuje. Przy wadach w głowicy, albo w termostacie, zwykle występują gwałtowne skoki temperatury. Możesz zasymulować jakąś końcówką na zbiorniku powietrza niewielki ubytek, tak by sprężarka...
Wszystko to oznacza, że masz korek zbiorniczka wyrównawczego do wymiany.
Termostat nie puszcza.
Po rozgrzaniu silnika wywala płyn korkiem a po wystygnięciu znika ze zbiorniczka, poza tym notoryczne zapowietrzanie się układu
I chyba znalazłem problem :/ po wymianie termostatu z dobrego na dobry dzis sprawdze jeszcze pompe wody, bo prawdipodobnie ona winna, bo jest brak obiegu. Za termostatem robi sie z 10cm cieple a dalej jest zimny przewod , w srodku ogrzewanie jest bardzo gorace ,,topi tapicerke,, a chlodnica zimna
Cześć, udało się rozwiązać problem? Mam bardzo podobnie jak u Ciebie. Wywala płyn przez korek w zbiorniczku, ale tylko do pewnego poziomu (poniżej minimum) i się stabilizuje. Węże twarde.
Witam. Posiadam Volvo V40 2014 r. 2.0 D 190 KM. Mam taką przypadłość przed wymianą i po wymianie uszczelki pod głowicą, ten sam problem, czyli wywala płyn ze zbiorniczka. Nie gotuje się, ogrzewanie. Jakieś podpowiedzi? Pozdrawiam.
Uszczelka pod głowica się kończy ,miałem tak samo kwestia czasu jak zacznie wywalać płyn.
Rano powinny być miękkie, w trakcie jazdy trochę twardsze ale nie jak skała. Syknie na ciepłym to normalne, ale nie powinno ci wywalać płynu.
A czy przez to przeniesienie reduktora nie stwożyłeś jakis syfon i nie może przebić płyn albo nie dałeś go za wysoko ?
Możliwe że masz pokłute ząbkami kuny węże gumowe i pod ciśnieniem wywala płyn....
Wygląda na to ze ci uszczelkę wydmuchało pod głowicą , a wystarczy mała nieszczelność i spaliny ido w płyn dlatego ci wywala, zapewne przewody od chłodnicy masz twarde. Na znanym portalu aukcyjnym można kupić płyn do sprawdzani obecności dwutlenku węgla w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego
Mercedes Sprinter 2,2 cdi 2012r. Wyciek płynu chłodniczego z góry silnika, nie widać na postoju z czego cieknie. Dawane ciśnienie na układ 1,5 bara i dalej nic nie widać. Wywala płyn w czasie jazdy zawsze tyle samo, brak około 2 litrów.
Witam. Mam taki problem, Na komputerze nic, zadnego bledu a silnik chodzi jak był w trubie awaryjnym, spalanie jak na robote która robi o jakies 2-3 litry za duże, wtryski już trzeci komplet zalozony (po regeneracji) i zadnej roznicy. Chciałbym zrobić pomiar ciśnienia paliwa i ciśnienia sprężania ale nie bardzo wiem ile one powinny wynosic, 5litrow...
no tak zapomniałem o tym że korki zmienialiście. to musisz sprawdzić szczelność z tym lewym powietrzem i z tymi czujnikami. to gdzie ci wywala ten płyn? przy zbiorniczku?
Czyli ogólnie korek był uszkodzony bo przez wyciek z czujnika na pewno nie wywalał płynu górą.
Normalne. Nie ma możliwości zagrzać silnika pond normę bez zagotowania płynu,chyba ze go tam nie ma. Nawet jak przekroczysz normalna temperaturę pracy to jest jeszcze wentylator (Burgman go ma),a jak to nie pomoże z różnych wzglęgów to zacznie wywalać płyn przez zawór nadciśnieniowy. Jeśli masz płyn i nic się nie dzieje to tak ma się grzać.
https://youtube.com/shorts/EzTghzKfwWg?s... Czy ta sytuacja jest normalna? Auto odpalone odpowietrznik 1 2 odkręcony płynu brak... Dlatego jak jeżdżę teraz to jak dostaje temperatury to wywala płyn bo się rozpręża a nie ma obiegu bo skoro tam płyn nie leci to chyba dalej też nie idzie nie jak odpowietrznik jest przed termostatem...
Korek, zbiorniczek nowe. Testu jak pisałem nie jestem w stanie przeprowadzić. Mimo dociskania testera do zbiorniczka, wywala płyn tę śmieszną zakręconą rurką. Z resztą robiłem dwa. Drugi tester UPG z cylindrycznym dwukomorowym przyrządem zachowuje się identycznie. Obecnie płyn pozostaje w układzie przy zamkniętym korku. Po wygaszeniu motoru słychać...
Korek był odkrecony na zimnym silniku, wiem że na gorącym się nie odkręca, Gdyby to kolega zaznaczył na początku to, byłoby mniej gdybania. w instrukcji od 206 z takim samym silnikiem jest napisane że przy odpowietrzaniu układu po wymianie płynu zbiornik ma być otwarty, a tu się tak nie da po prostu, pół minuty i wywala płyn, porażka jakaś i tyle....
Witam, myślę, że należy zacząć od wymiany korka zbiorniczka płynu chłodniczego na oryginalny Opla, ponieważ zamienniki nie trzymają ciśnienia. Bez tego nie ma sensu szukać dalej, bo jeżeli korek nie trzyma ciśnienia to będzie wywalało płyn. Pozdrawiam
Witam miałem podobny problem w mazda 323f 1,8 benzyna też wywalało płyn też była sprawdzana głowica i wymieniana uszczelka a problem tkwił w uszkodzonym korku chłodnicy i samej chłodnicy-uszkodzona przylgnia korka który działa jak zawór zbyt wysokiego ciśnienia otwierał się po lekkim nagrzaniu silnika i wywalał płyn po wymianie korka i chłodnicy wszystko...
Sugerujesz upg? Jeśli ma to znaczenie, posiadam gaz, który jest nieużywany. W poprzednim silniku, po wymianie też miałem taki majonez. Trochę ciśnienia jest, ale to chyba zawsze tak musi być, bo nie wywala płynu.
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
najlepszy jest i tak superb z super koniami , jak ostro depne od zera do 200 płyn sie gotuje i wywala kontrolke płynu :)
Miałem w manie f 2000 problem z płynem tak jak ty i wymieniłem tylny korek ciśnieniowy na górze w zbiorniczku, to pomogło. Miałem też sytuacje że jechałem krótki odcinek bez korka wlewowego to ze zbiorniczka wywaliło mi płyn i się lekko zagrzał i daleko nie zajechałem. Wymieniałem także z dwa razy zbiorniczek bo te manowskie lubią pękać.W volvo f 12...
dany232 to jest właśnie sprawdzenie domowymi sposobami uszczelki pod głowicą skoro ci płyn wywala to znaczy że jest pęknięta i spaliny się przedostają do ukłądu chłodzenia i tu się zaczyna problem a termostat w takiej sytuacji ma niewiele do powiedzenia bo silnik się rozgrzewa do granic możliwości i termostat i tak się otwiera nagrzany nie przez płyn...
Zrób obejście chłodnicy egr. Jak dalej bedzie wywalać płyn dobiłeś glowicę chipem.
termostat wymieniony, wentylator nadal się nie włącza, po wejściu w ustawienia można sprawdzić temperaturę płynu i przy 110 wywala płyn przez zbiornik wyrównawczy,
może gdzieś jest nieszczelność i dlatego wywala płyn.. Płyn mu "wywala" jak odkręci korek na gorącym silniku...
Witam, przewody cienkie sprawdzone wszystko ok , klimatronic również .I nadal nie grzeje i wywala płyn . Ręce opadają
A nie wywala płynu przez zbiorniczek, nie ma spalin w układzie chłodniczym? Bo kolor spalin to nie wszystko.
A to nie jest tak, że ten układ powinien się sam odpowietrzać. Węże nie są twarde, test na CO był robiony i niby nic nie wskazuje, tzn. kolor się nie zmienia. Dodano po 58 Zrobiłem jeszcze jeden test i jeździłem bez termostatu i jest dokładnie tak samo. Wywala płyn ze zbiorniczka.
https://obrazki.elektroda.pl/8722602300_... Wrzuciłem termostat do garnka i zagotowałem. Jeszcze przed wrzeniem wody się otworzył, chyba jest jednak dobry. Wywiercę w nim dziurkę i dam znać co na to Audi. Dodano po 1 Nic ta dziurka nie dała… ręce opadają, grzeje się do 100 stopni, przewody twarde jak skały. Po otwarciu zbiorniczka...
Układ chłodzenia wyczyściłem ogrzewanie wróciło lecz niestety strasznie rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia do tego stopnia że wywala płyn przez zbiornik. Po nowym roku remont silnika będzie.
Wczoraj zaczal dymić na biało (benzyna 1.2) i na zegarze nie osiaga temperatury 90°C. Tyle wiadomo, ze nic nie wiadomo. Uszkodzenie uszczelki niesie ze sobą więcej znamion usterki i raczej nie jest to niedogrzewanie się silnika, prędzej zapowietrzanie się układu chłodzenia, znikanie/wywalanie płynu ze zbiorniczka wyrównawczego i kilka innych objawów
Układ sam się odpowietrza, a mokro jest tylko pod autem. Czy uszczelka może być powodem zwiększonego ciśnienia przez co zbiorniczek wywala płyn przy niedokręconym korku (biorąc pod uwagę brak oleju w zbiorniczku i brak płynu w oleju) ?
Szklanka oleju na 5000 km to jest nic wieckiego bo to stara jednostka, olej zawsze weżmie albo wycieknie jak napisałeś. Może nie pracuje wentylator i silnik się przegrzewa? ale wtedy wywalało by płyn, naprawdę za dużo niewiadomych , żeby coś sensownego doradzić. Pozdrawiam Dodano po 2 Mogą być zawory podparte i mędzie taki sam efekt
Napisałeś że gotuje i wywala płyn a niżej napisałeś że ma ok 90 stopni. To w końcu gotuje czy nie? Ma 90 stopni i wywala płyn? Nie wiem czy w tym aucie jest wężyk pomiędzy chłodnicą a zbiorniczkiem - jeżeli jest to zobacz czy się nie zatkał.
Wymien korek na zbioniczku czasmi padaja i wywala płyn.
Jeżeli przez zbiornik płyn się przelewa ciągłym nie rwany strzykiem to pompa pompuje. A co konkretnego się dzieje. Wywala płyn, łapie temperaturę. Twarde węże?
Czekać na rozwój sytuacji czy wymienić pompę na nową? Jeśli tak to na jaką? A co do wyrzucania płynu to też już doszedłem dlaczego tak się działo. Jak kupiłem traktor to stary użytkownik wypiął ogrzewanie i spiął chłodzenie na małym obiegu. Ja to naprawiłem i wpiąłem prawidłowo i zaczęło wywalać płyn. Płyn wywalało ciśnienie w chłodnicy jak łapał temperaturę...
Wywala płyn od razu, na zimno? Bo jeśli po 10 minutach pracy na gorącym silniku to wentylator do wymiany.
"Strasznie się grzeje" czyli co właściwie robi? Wywala płyn ze zbiorniczka wyrównawczego? Poza tym niewłaściwy dział.
Moja teoria jest taka że układ zapowietrza się i jak w końcu wystarczająco duży bąbel powietrza podejdzie pod wirnik pompy ta przestaje tłoczyć, obieg ustaje i masz wszystkie objawy jak powyżej. Może walić powietrze ze sprężarki, mogą walić spaliny z silnika przez uszczelkę pod głowicą albo jakieś pęknięcie głowicy lub tulei cylindra. Podejrzane jest...
Przecież to układ ciśnieniowy więc czemu Cię dziwi ciśnienie pod korkiem?Wywala płyn przez zakręcony korek?
Witam- jeśli wywala płyn przez zakręcony korek to trzeba z kontrolować termostat czy puszcza po nagrzaniu silnika obieg płynu na chłodnice .--- jeżeli puszcza termostat na chłodnice i wentylator pracuje oraz nagrzewnica grzeje dobrze w środku to pozostanie do wymiany uszczelka pod głowicą (przed rozbieraniem należy stwierdzić zawartość spalin w płynie...
Możesz odkręcić przewód powietrzny od sprężarki. Jeżeli przestanie wywalać płyn to już będziesz wiedział, że sprężarka do wymiany/regeneracji. Raczej tak właśnie będzie
Witam ! Taki efekt kiedyś miałem jak była uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo źle została założona . Jak był taki efekt w samochodzie osobowym to było mikro-pęknięcie w bloku i dopiero jak się silnik nagrzał to wywalało płyn z chłodnicy. Brak termostatu powodowałby dłuższe nagrzewanie się silnika.
Może tak być. Zakamieniona w środku chłodnica i płyn nie nadąża przez chłodnicę przepływać i wywala go tym wężykiem od nadmiaru. Ja w 3-garowym 5211 zaślepiłem ten wężyk bo też ubywało tylko ja na wodzie jeździłem to chłodnica zabita kamieniem była.
Jeśli układ jest sprawny, tzn. dławiki w przewodach odpowietrzających nie są zapchane to układ odpowietrza się po pierwszym przjechaniu się, a raz odpowietrzony nie zapowietzy się sam. Ale jeśli wywala płyn kanałem w zbiorniku to masz ewidentnie nadciśnienie w układzie. Są dwie drogi: uszczelka pod głowicą (lub głowica) albo chłodnica spalin, jeśli...
Węże raczej są dobre zastanawia mnie jeden był wymieniony elastyczne i podają sie. Woda nie gotuję myślę że temperatura podchodzi na 70/80 stopni nie mam wskaźnika stopni ale dochodzi do połowy i już zaczyna wywalać płyn
Witam, Autko jak w temacie po dłuższej jeździe wywala płyn chłodniczy ze zbioriczka. Test na zawarcie spalin w układzie zrobiony i jest ok, korek w zbiorniczku wymieniony, termostat. Podejrzewam chodniczke egr miał ktoś podobny przypadek.
xsantia 1,8 96r wywala płyn chłodniczy z zbiornika wyrównawczego ,czy może być zapowietrzony układ chłodzenia
Kolejny raz widzę na oczy auto TDI VW w którym wiertłem 2-3mm jest zrobiona dziurka w korku zbiornika płynu chłodzącego. Klient twierdzi że to rzekomy patent na sporadyczne wywalanie płynu chłodniczego i przyrost ciśnienia w układzie. Czy to ma jakiś sens ?
Witam mam problem z mazda 3, auto jest moich teściów którzy wiedzą o autach tyle co jak nimi jeździć i to wszystko. Mechanik stwierdził że zatarty silnik. Mowa tu o 1.4 LPG oznaczenie ZJ. Poszła uszczelka pod głowicą, objaw był taki że spaliny wypychały płyn z bloku i objętość płynu w zbiorniczku się zwiększała aż wywalało płyn przelewem. Bardziej się...
gdy będzie kompresja to zapowietrza układ i utrudnia przepływ Jak kompresja pójdzie w płyn to będzie wywalał płyn korkiem.
Powierzchnia bloku była w dobrym stanie. Nie było ubytków. Dzisiaj zauważyłem że gdy wyciągnę termostat to po zalaniu chlodnicy płynem przy odkręconym korku na odpalonym silniku nie wyrzuca płynu a przez przewód powrotny leci płyn. Jeśli jednak ręką ścisnę wąż od termostatu to zaczyna wywalać płyn a przez cienki przewód nie leci już płyn
Myślę ze to będzie uszczelka pod głowica .ale proponuje sprawdzić tez najpierw termostat i pompę wody a temperaturę jaka pokazuje przy wywalaniu płynu .
Płyn wywala bo dostają się do niego spaliny , przez głowicę lub pękniętą tuleję cylindra . Sprawdzanie głowicy na szczelność nigdy nie jest na 100% ponieważ nie można tak do końca stworzyć warunków takich jak w silniku , chodzi o naprężenia wywołane dokręceniem śrub głowicy , to właśnie po dokręceniu śrub pokazuje się nieszczelność . Miałem kilka takich...
Witam. Mam problem z chłodzeniem w Fiacie Punto I 55 1.1 z 97 roku. Auto gotuje płyn w chłodnicy, a po osiągnięciu temperatury momentalnie się zapowietrza i wywala płyn przez korek. Zapowietrza się tylko chłodnica. Po rozgrzaniu silnika ( ostro prze gazowany) temperatura na wskaźniku jest poniżej 1/2 wszystkie węże gorące, chłodnica też, odkręcam odpowietrznik...
Obejrzyj dokładnie pod korkiem jest klips z przewodem zbiorniczka wciskany w chłodnicę, widziałem kilka razy że potrafi się rozpiąć, wtedy jak silnik się nagrzeje, ciśnienie wzrośnie, połączenie traci szczelność i wywala płyn.
Zacznij od wymiany korka na chłodnicy i przepłukaj cały układ bierzącą wodą.Wywal termostat. Ogrzewanie musi być sprawne,układ nie zapowietrzony i sprawne wentylatory chłodnicy. Jeśli nadal wywala płyn to albo uszkodzona pompa wody,albo "nie pali na wszystkie gary"albo ma zatkany układ wydechowy albo niestety pęknięty blok silnika. Przy jakiej temperaturze...
Jeśli by to było tak jak opisujesz że wywala płyn do góry to powinieneś wyczuć nawet nosem zapach spalin, ew. osad na zbiorniku czy bąbelki podczas dodawania gazu.
Jeżeli będzie rosło ciśnienie w układzie chłodzenia , to może być uszkodzona uszczelka pod głowica lub pęknięta głowica , ale jest i druga opcja że wywala płyn przez wydech a ciśnienie w układzie chłodzenia jest w normie , wówczas pęknięcie głowicy pojawia się na wydechu , [ w kolektorze ] poza zaworem wydechowym . Pozdrawiam Zbigniew
Musi skądś zaciągać powietrze, już dawno to które ewentualnie było po montażu powinno wypchnąć. W zbiorniku normalnie nic się nie dzieje. U mnie nawet trudno zauważyć jakiś ruch w cieczy, o wywalaniu płynu już nie mówiąc. Te drgania kierownicy też będą od powietrza w układzie.
Czemu twierdzisz że się przegrzewa? bo podskakuje temp. na liczniku? czy wywala płyn ze zbiorniczka?
Witam, okazało sie, że jednak uszczelka pod głowicą była uszkodzona, i spaliny były pompowane do układu chłodzenia. Robiło sie wysokie ciśnienie w układzie i wywalało płyn przez korek.
Dziś zmieniłem powiem czy pomogło chciałem zrobić test głowicy ale nie ma szans zagrzałem do 90 założyłem to z płynem i czekałem auto się zagotowało i wywaliło ten niebieski płyn przez tą nenzuórkę Dodano po 30 korek nie pomógł wywala płyn zbiorniczkiem już nie wiem co robić nawet tego testu nie da się zrobić.mam pytanie czy jakby było 2 przekaźniki...
Ja w kilku przypadkach miałem podobny problem,a mianowicie pompa wody urwany wirnik i na skutek ciśnienia w układzie wywalało płyn na boczkach chłodnicy.
a co z temperaturom wywala płyn czy coś innego się dzieje na przykład ubywa stopniowo płynu a może ogrzewania niema :?::?::?:
Może początki uszczelki, czy robi się duże ciśnienie w układzie chłodzenia, nie wywala płynu?
Witam. Przy braku wydajności pompki nie będzie dobrego ogrzewania!!! Przy braku wydajności pompki ,te silniki się przegrzewają i wywalają płyn.
Witam. Posiadam Seata Toledo 1.9 tdi 2002 rok. Mam problem z wywalaniem płynu chłodniczego przy większych prędkościach (110 w górę )i większym obciążeniu. Głowica świeżo robiona. Mechanik przesadził pęknięty blok silnika. Co o tym myślicie ? Czy opłaca się robić ?
płyn jest czysty czyli uszczelka odpada A niby dlaczego? Może pcha ci kompresje do układu chłodzenia i wywala płyn. Zrób test na zawartość CO2.
Nie wywala płynu zbiorniczkiem, jeździłem z ręcznikiem papierowym wokół niego, więc termostat i korek też odpadają. Na weekendzie będę wyciągał chłodnicę kolektora, da się ją wyciągnąć bez ściągania kolektora? Czekam jeszcze na tester szczelności uszczelki głowicy... dla pewności jeszcze to sprawdzę.
Ok gazu już nie mam od przedwczoraj tylko tym panie kolego nie da sie jezdzić grzeje sie wywala płyn a nie chce uszkodzić uszczelki pod głowicą o ile to nie jej robota
termostat wywala płyn płyn zbiorniczka wywala odpaleniu żelazko wywala
lanos podciśnienie brzęczenie włączeniu wzmacniacza berlingo schemat klimatyzacja
dobór przekroju kabla układ scalony lm3905n
Piny do sterowania radiem z kierownicy Kia Ceed 2009 Oznaczenia CAN+ i CAN- na radiu samochodowym