W oglądanym schemacie na 555 wejście wyzwalające było połączone z wejściem komparatora 555 przez kondensator? Jest jeszcze potrzebny rezystor podciągający dołączony do wejścia wyzwalającego układu. Wtedy będziesz miał układ różniczkujący na wejściu. Pojawienie się opadającego zbocza na wejściu wyzwalającym układu spowoduje zadziałanie komparatora co...
najlepiej kabelek po którym idzie sygnał wyzwalający wpiąć na stałe do któregoś z zasilań (wyzwalanie masą - do plusa, wyzwalanie 12v - do masy), wyjście wyzwalające zablokować rezystorem w celu uniknięcia sygnalizowania awarii.
czerwony-plus,czarny-masa,biały-wyzwalan... plusem,niebieski-wyzwalanie masą, szary z alarmu łączysz z białym syrenki,temat wałkowany wielokrotnie.
PCP-04/24V firmy Zamel Ten akurat jest przeznaczony na 24VDC i elektronika średnio nadaje się do bagażnika. Lepiej pk do zastosowań automotive. Żarówka od wstecznego pewnie uruchamiana jest masą, więc sterownik musi być też wyzwalany masą (należy sprawdzić). Można zastosować ten + gniazdko: P3SRP30
Brązowy i biały to otwórz/zamknij wyzwalane masą
w bravie masz krańcówki sterowane masą i łaczysz je pod to wejście wyzwalane masą,to drugie reagujące na plusa pomijasz,a przekaznik ma styki 30-87a spoczynkowo zwarte i przez nie puszczasz rozcięty obwód dając na 30 część przeciętego obwodu od strony stacyjki a na 87a drugą jego stronę,86 łączysz z 30,a na 85 dajesz sygnał masy z alarmu.W syrenie niebieski...
Interpretuje że kontrolką byś bardziej rzeczowo sprawdził zasilania na przekazniku pompy.Przekaznik jest wyzwalany masą z ecu.
Panowie mistrzowie - to moduł robiony dla ADT przez ELMDENE - firmę zewnętrzną (w sumie tą obudowę to też dla ADT-a robi ktoś inny). Podstawowe sygnały: H+ - stałe zasilanie 12V H- - 0V R- - wyzwalanie akustyki masą ST- - wyzwalanie optyki masą RTN - Powrót tampera (masa)
1. czarny masa 2. czerwony + 3. biały kierunki 4. biały kierunki 5. brązowy syrena +12 6. pomarańczowy masa załączana 7. szary sterowanie zamka otwarcie 8. różowy sterowanie zamka zamkniecie 9. zółty +po stacyjce 10. fioletowy sterowanie diodą LED 11. niebieski czujniki krańcowe wyzwalanie masą 12. zielony czujniki krańcowe wyzwalanie masą czarny poza...
Jest to wyzwalanie masą o małej obciążalności. Najlepiej wysteruj sobie tym jakiś mały przekaźnik. A z przekaźnikiem to droga wolna, co zrobisz (najprościej go podłączyć równolegle do klawisza otwierania bagażnika)
Zobacz czym steruje alarm czy masą czy plusem. Czarny - masa\ Czerwony plus 12 Niebieski wyzwalanie masą Biały wyzwalanie plusem. Jak podłączyśż do syreny plus i mase (czarny i czerwony) to przekręc kluczyk . Jeśli alarm wystawia plusa to wówczas niebieski zaślepiasz ,jeśli mase itd...
Czerwony to + zasilania syrenki. Czarny to masa syrenki. Biały to wyzwalanie alarmu plusem. Niebieski to wyzwalanie alarmu masą.
Syrenka z własnym zasilaniem ? Odłącz kabel wyzwalania plusem (+) z centralki alarmu. Wykonaj testy. W ten sposób dowiesz się, czy winę za wzbudzanie (jak napisałeś: nawet podczas jazdy) ponosi centralka czy syrenka. ... Może kiepski montaż i nie podłączony przewód wyzwalania masą (-) gdzieś zawilgotniał lub zwiera do masy.
Zamień przewód brązowy z białym. Jeżeli nie pomoże, a w drugich drzwiach masz też siłownik master to spróbuj tam zamienić brązowy z białym. A jeżeli przewody są innego koloru to musisz zamienić te które wyzwalają masą siłowniki.
Na syrence napisane: triger +12V Na instrukcji alarmu stoi: pomarańczowy (wyzwalanie masą) I musisz zrobić tak, by dopasować te sygnały. Czyli zastosować jakiś inwerter stanów. Jak dostanie pobudzenie masą, to na jego wyjściu ma być wtedy zasilanie.
nie bardzo rozumiem o co chodzi, ale w tym roczniku sterowanie masami zamkiem złapiesz w wiązce klawisza zamka na konsoli.
Jest to stary alarm który zwie się Boxer 300. Dwa żółte to blokada zapłonu, czarny z białym paskiem to wyjście masy po uzbrojeniu alarmu, niebieski to drzwi i klapy wyzwalane masą, brązowy to wejście czujników dodatkowych, dwa szare muszą zostać zmostkowane (ich rozwarcie wywołuje alarm) Reszty nie pamiętam. Może jutro coś dopowiem po sprawdzeniu dokumentacji.
Dobrze byłoby wstawić jeszcze diodę żeby nie zapalało się światło w kabinie po otwarciu maski.
Biały - wyzwalanie + Czarny - masa zasilania Czerwony - zasilanie +12V Niebieski - wyzwalanie - http://obrazki.elektroda.pl/1892022300_1...
jest to alarm gepard 2. Przewody: biały-wyjście do sterowania centralnym, otwieranie brązowy- jw. zamykanie żółtozielony- zasilanie czujników dodatkowych lub/i przekaźnika blokady zapłonu(pojawia się masa po uzbrojeniu) czarny- masa fioletowy- wyłączniki krańcowe fioletowy - wejście alarmowe do czujników dodatkowych, wyzwalane masą czerwony-zasilanie...
Witam. Układ CD 4047 wyzwalany zboczem opadającym. Pin 4,8,14 do Udd (+12V) ; pin 5,7,9,12 do Uss (masa) ; wejście wyzwalające pin 6 przez rezystor 10k do Udd ,wyzwalając zwierasz z masą ; wyjście pin 11. Czas impulsu obliczysz z zależności t = 2,48 •R•C Pzdr.
Według mnie nic nie musisz wzmacniać, wejście w centrali alarmowej też jest wyzwalane impulsem masy. Podpinasz i działa, a tymi miliwoltami bym się nie przejmował.
Kolego, wyje bo nie odwróciłeś polaryzacji wyjścia wyzwalającego sygnalizator, któregokolwiek, może być nawet niskoprądowe. Sygnalizator ten jest wyzwalany zanikiem masy lub plusa, w wypadku Perfecty ma być ustawiony na zanik masy -D. To wszystko w temacie sterowania tym sygnalizatorem.
Nic, syreny z akumulatorem mają dwa wejścia wyzwalające, masą albo plusem, praktycznie wszystkie autoalarmy wyzwalają plusem, więc 4 kabel jest nigdzie nie podłączony
Dodatni to jest cały czas , po włączeniu zapłonu , przerywany masą , wyzwalanie modułu zboczem opadającym , z chwilą kręcenia silnika.
Unifony dostępne w markietach są tanie i nie maja generatora, który przy instalacjach 5+1 jest najczęściej potrzebny Kolega to zdaje się pamięta "stare dobre czasy" Prawda jest taka że unifony sprzedawane w marketach jak i te w specjalistycznych sklepach niczym się nie różnią i w tych i w tych próżno zazwyczaj szukać generatora. Różnica jet taka, że...
W polonezach masz trzy sygnały. Plus masę i wyzwalanie z cewki. POZDRAWIAM
Zacisk KE i masy jest odpowiedzialny za wyzwalanie elektrozaczepu. Podając krótki impuls z zacisku masy na KE triak podaje i podtrzymuje ok 5 s zasilanie elektrozaczepu.
Witam, ............Niestety "fachowiec" stwierdził że nie można podłączyć siłownika z bagażnika tak żeby mógłbym go otwierać z pilota. ................................. Może mi ktoś pokazać schemat jak to podłączyć?, chętnie mu udowodnię że się da. (w fordzie wyzwalanie jest masą) i wszystko. ................ ..................... jak ktoś pokaże prosty...
witaj Można by prościej myślę że ten opis będzie pasował masz wszystko czarno na białym jak pomogłem " kliknij pomógł " Masz tu wszystko co potrzebujesz i o co pytasz możesz teraz sprawdzić czy alarm ma wszystkie sygnały itd. co do poboru prądu może pobiera prąd syrena sprawdź odetnij jej zasilanie .Nie znajdziesz uszkodzenia odwiedź elektryka lub kogoś...
Nie, ten czerwony jest po ty oddzielić obwód wysoko prądowy od "nisko prądowego" układu sterowania. Czyli ten kabelek podłączamy do "masy" układu wyzwalania tyrystora.
Nie znam magicara i nie chcę poznawać, ale wydaje mi się że chodzi o wyzwalanie alarmu z wyłączników drzwiowych. Jeden przewód jest do wyzwalania masą, a drugi plusem. W twoim przypadku wykorzystujesz wyzwalanie masą.
T - tamper E - to zdaje się będzie masa tampera A - 0V D - 12V B- Sounder trigger (czyli wyzwalanie syreny plusem albo masą, podłącz "na stole" i sprawdź) [url=http://www.challenger.co.uk/assets/... str.10 i 11
Jeśli z alarmu wychodzi na wyzwalanie syreny +12V, to podłącz tam gdzie jest napisane "wyzwalanie napięciem", jeżeli syrena jest wyzwalana masą to podłącz pod "wyzwalanie masą". Swoją drogą na jednej z pozycji w książce tel. należy wpisać sekwencję cyferek aby urządzenie poprawnie skonfigurować i to dopiero może sprawić tobie kłopoty.
ten dodatkowy czarny kabelek, to nie przycisk serwisowy, tylko antena. Przycisk serwisowy jest tu podłączony do jednego z dwóch kolorowych dwupinowych gniazd. Drugie gniazdo, to dioda. Dalej: górne złącze trzypinowe, to czujniki dodatkowe: zasilanie, masa (jedno z dwojga załączane w czasie czuwania alarmu), wejście wyzwalające alarm wyzwalane stanem...
jaki rodzaj sygnalu jest podawany na wyzwalanie Impuls masy. orientacyjny czas trwania impulsu Podłącz oscyloskop i zmierz. Wystarczająco "długi" aby wysterować wejście wyzwalające centralki alarmu.
Dołóż równolegle do styków SSRa rezystory 1,5-2,2 k, bo z tego co widzę to są wyzwalane "masą".
2 przerywacze na ne555, wyzwalane masą, do awaryjnych przekaźnik spinający strony ze sobą i wyzwolenie dowolnego przerywacza
A zanim zaczniesz wymienieać to sprwadź może najpierw stan napięć na tej syrence: stałe zasilanie, masa, napiecie na przewodzie wyzwalającym. Najpierw poprawnie zdiagnozuj usterkę, dopiero potem wymieniaj. A jak juz bedziesz wymieniał, to podłączasz jedynie trzy przewody: stały plus, masa i wyzwalanie plusem. Wyzwalanie minusem zaizoluj lub obetnij,...
Niebieski w syrenie wyzwalanie masą, warunek j.w kolega rysiu666
Hrabol ma racje niebieski wyzwalanie masą czyli nigdzie nie podłączaj
Stara syrena to prawdopodobnie standardowa syrena z podtrzymaniem, czerwony to stały plus, czarny masa, brązowy wyzwalanie plusem a niebieski wyzwalanie masą, obstawiam że brązowy nie był dalej w wiązce do niczego podpięty ale dla pewności mógłbyś posprawdzac jakie napięcia masz na przewodach podczas wyzwalania syreny. Jak chcesz podpiąć inna syrenę...
Jeśli nie masz dwuparametru, to jest łatwiej. Jako przekaźnik dajesz najzwyklejszy mały przekaźniczek z dwoma parami styków zwiernych. W momencie, gdy czujka nie jest naruszona przekaźnik jest zasilany i jego styki są zwarte. W momencie naruszenia czujki dopływ prądu do cewki ulega przerwaniu i styki rozwierają się. Oczywiście musisz zrobić taki manewr...
Niebieski przewód syrenki to wyzwalanie masą, raczej nieczęsto spotykane.
Temat ciekawy ale trochę niejasny. Masz zamiar tam władować przerywacz? Z czego masz zamiar brać impulsy ? O jakim impulsatorze mówisz ? Jakie masz cewki ? (stary typ-wyzwalane przerwą masy? ,nowy-wyzwalane masą) Więcej szczegółów , jakies foty
Miernik bez podłączenia przewodów powinien wskazywać nieskończoność czyli 1 na wyświetlaczu.Przebicie do masy złom.
... dałem sterowanie z akumulatora, a na żarówki i tranzystor dałem zasilacz ATX, masy ich połączyłem małą żaróweczką 1.2W 12V, przy maksymalnej jasności żarówki delikatnie się świeci żarówka ...i tak nie wiem dlaczego mosfety tak mi padały udzielasz sobie sam odpowiedzi (złe wyzwalanie wskutek rozdzielenia mas o którym już pisałem!!!)
Niebieski od syrenki jest to wyzwalanie masą, natomiast biały od syrenki to wyzwalanie + i ten przewód podłączasz do alarmu.I oczywiście musi być jeszcze podłączony czarny do masy i czerwony do stałego +.
Jeżeli komfort jest na osobnym przewodzie, to jest wyzwalamy masą, a nie plusem.
tak , zasymuluj ręcznie, ale w ten co wyzwala masą , bo jak dasz plusa tam gdzie teraz masz podłaczone to będzie zwarcie.
Napięcie na cewce jest stałe. Wyzwalany jest masą ze sterownika silnika. Stąd mój wniosek, że sterownik jest "uwalony"
Już wszystko działa tylko okazało sie że zamiast białego trzeba było podłączyć niebieski czyli wyzwalanie masą. Czy to jest możliwe w Magicarze???
a jak jest z centralnym zamkiem? jesli masz centralny podpiety pod alarm to tez tam jest wyzwalanie masą
(at)anmedia jak napisałeś: jakies 20 pare lat temu to zmontowalem) i wsadzi do pudelka. A teraz problem. Może czas "żywotności", tego scalaka się skończył ?. Spróbuj "podciągnąć" pin1 tego układu do +Uz (pin4), za pomocą jakiegoś rezystora np: 10kΩ, tak jak: dać jakiś opornik m.in. 10k lub więcej. Scalak jest wyzwalany podaniem masy. Przecież...
spróbuj (jeśli to możliwe) zmienić w sygnalizatorze sposób jego wyzwalania na "podanie masy" i przeprogramuj OUT5,6 w centrali na 0V w czasie aktywnym - wyjścia OUT5 i 6 są wyjściami typu otwarty kolektor, więc uzyskanie stabilnych 12V przy znikomym obciążeniu może być trudne do uzyskania. Sygnalizator musi też przez jakiś czas działać, więc chyba wypadałoby...
Tak. Czarny i czerwony pod zasilanie a wyzwalanie masą to chyba przewód brązowy (na syrenie powinien być opis).
Ok dzieki Wam wszystkim. Już działa. W tym sygnalizatorze alarm jest wyzwalany masą tylko że z lekkim opóźnieniem. Pozdrawiam
Czujnik PIR zwiera z masą. Musisz podłączyć go pod wejście, które też jest wyzwalane masą, albo zastosować inwersję sygnału na przekaźniku.
To co on nie ma wyjścia wyzwalanego masą???A udar jak jest z pre alarmem czy natychmiastowo?jak natychmiastowo to podłącz sie pod udar.
Syrena z własnym zasilaniem zazwyczaj ma 4 wyprowadzenia: czerwony +12V, czarny masa, biały wyzwalanie +12V, niebieski wyzwalanie masa. Właśnie pod niebieski przewód podłącz wyjście podające masę czujnika mikrofalowego. należy wykorzystać wyjście z aktywną masą
Jak wyzwalasz wejście 555, do plusa czy masy? Poczytaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Możesz to spróbować w ten sposób rozwiązać: po włączniku 1,2,3...4 linii - zasilasz bezpośrednio w danej linii: dwie "wewnętrzne" lampy oraz cewkę przekaźnika, którego styki (2 x NO) zasilają oddzielnie żarówki skrajne. Co do drugiego rysunku: będzie taki schemat działał dla zasilania prądem DC rozumiem, że wszystkie żarówki podpięte pod (+) zasilania,...
Jaki to alarm?, w niektórych są dwa wejścia do czujników drzwiowych wyzwalanie masą i wyzwalanie plusem, podłączasz ten odpowiedni do Twojego samochodu (w polonezie ten pierwszy) Co do kierunkowskazów, to wygląda na zwarcie w centralce alarmu, podłącz 2 diody 3A do wyjścia kierunkowskazów i po problemie Pzd
nie bardzo rozumiem co ty wypisujesz? przecież wejście czujnika dodatkowego w seo jest wyzwalane masą a czujnik dodatkowy taką podaje.
No niestety centralka nie powiadomi cie o niesprawnych ultrdzwiękach.Chyba ze uszkodzenie polega na zwarciu wejścia do masy wtedy będzie ciągle wyzwalać alarm:D
Tylko tak jak pisałem, jedna syrena zwykła, a druga z własnym zasilaniem. Tą z własnym zasilaniem podłączamy trochę inaczej, a mianowicie przewody zasilające odpowiednio do +12V i masy, a przewód wyzwalania plusem do wyjścia centralki (do + zwykłej syreny). Czwarty przewód (wyzwalanie masą) pozostaje nie podpięty.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic59... a do centrali podłączasz (najszybciej) do wyjścia, którym sterowany jest sygnalizator: albo do wyjścia, gdzie pojawia się 12v podczas alarmowania (wtedy do wejścia w dialerze - wyzwalanie podaniem 12v)lub masa (wyzwalanie podaniem masy)
W zależności od potrzeb - wyzwalanie sygnałem "masy" lub "+12V"
Z bagażnika ciągniesz kabel od wyzwalania masą lampki w bagażniku.Podpinasz go do tego samego przewodu w alarmie pod który podpięte są krańcówki z drzwi.Możesz wprogramować inny pilot ale tylko z gamy AMT. Masz 7 do wyboru.
Najprostszy sposób.Jeżeli syrenka ma kluczyk to włącz ją kluczykiem. Zostają ci 2 kable. Jeden jest od wyzwalania +, drugi od wyzwalania -. Jak masz podłączone zasilanie z aku i masę z aku to weź teraz jednym z wolnych dotknij masy i potem drugim. przy dotykaniu masy powinna zawyć przy jednym przewodzie . Ten przewód to będzie wyzwalanie masą i jego...
Przebicie na którejś z grzałek do masy, obstawiał bym grzałkę dolną lub termoobiegu. Pomierz w stosunku do masy na pomiarze miernika 20MΩ.
Grzałka ma przebicie na masę około 90 - 100kΩ możliwe...
- Zostaw tylko wyjścia 17 i 18 - wywal 19 i 20 - wyjście 3 i 4 - wyzwalanie z 17 i 18 - wyjście 15 i 16 - wyzwalanie z 17 i 18 pod wyjściem nr 2 ci zewnętrzny nie piknie bo jest pewnie ustawiony na wyzwalanie masą.
Musisz sprawdzić czy podłączyłeś zasilanie po zapłonie do żółtego przewodu. Domyślam się że podłączyłeś przekaźnik dodatkowy do odcięcia. Tylko jak to zrobiłeś?. Jak dla mnie masz coś nie tak z zasilaniem po zapłonie dlatego nie reaguje ani przekaźnik, ani przycisk bo programujesz na włączonym zapłonie;. POZDRAWIAM wyjaśniono na PW Do informacji innych...
znalazłem gościa który przerobił mi kit avt pod moje potrzeby, jestem zadowolony w 100% ma duży wyświetlacz programowalny licznik zasilanie 12v sterowanie oddzielnie 4 kanały wyzwalane masą... bajka Dodano po 6 jakie robić wymiary stołu? jaki powinien być spadek?
Poprawiono wyjście NC na NO Napięcie na zacisku 01 oraz 02 5,6V w spoczynku jak po aktywowaniu alarmu Polaryzacja OK SO+ do 01 SO- do GND między 01 01 Ja już nic nie kumam wydaje mi się że zaciskiem 01 02 musi coś sterować aby pojawiło się w momencie alarmu 12V Może to kwestia ustawienia jamperów j17 j18 teraz sa zamknięte Dodano po 9 Doczytałem się...
tam ida 4 bo dwa sygnalowe prealarm a wczujniku ruchu jeden musza byc opisane sygnal z czujnika ruchu mozesz podlaczyc pod obojetnie jakie wejscie wyzwalane masa
Witam , będę wdzięczy za podpowiedzenie mi gdzie szukać przewodów do podłączenia KD2006: 1) Stacyjka +12 po przekręceniu w pozycje zapłon i rozrusznik 2) zespól włączników drzwiowych wyzwalanie masa 3) cewka zapłonowa 4) rozrusznik 5) wyłącznik zapłonu
Moduły GSM Triskela mogą byc wyzwalane masą lub plusem maja tez duzo innych przydatnych ustawien i np z kanałem zwrotnym kosztuje 69 zł na allegro
Od lewej, wejście odchylania X, wyjście podstawy czasu, masa. Z przodu to wejście zewnętrznego wyzwalania.
Jakiś przerzutnik TTL z wejściami -R, -S może 7472 albo 7474 podejdą, choć są to JK i D zasadniczo. Można też zrobić przerzutnik na 7400 (2 bramki) i wyzwalać masą - zresztą zostaną dwie bramki do ew.negacji.
Witam, Jeśli syrena ma cztery styki to zapewne: +zasilania, masa, wyzwalanie sygnałem dodatnim, wyzwalanie sygnałem masy. Przed wypięciem z instalacji samochodu sprawdź miernikiem gdzie przychodzi zasilanie, a potem po wyzwoleniu alarmu powinien przychodzić dodatkowy + wyzwalający (lub masa). Pozdrawiam.
W takim razie proszę mi wytłumaczyć jak podłączyć expander gsm nv33t żeby działał? Mam takowy właśnie na blacie i jest wyzwalany plusem a skąd w matrix dodam że zmieniłem na matrix6 wziąć plus programowalny skoro wszystkie wyjścia są wyzwalane masą ?
Moduł z polotami za 40 PLN podłączasz zasilanie i koniugujesz jako osobne przewody sygnału zamknij i otwórz. Podłączasz je odpowiednio w pin 2 i drugi w 8 (trzeba jeszcze sprawdzić czy wyzwalanie masą czy +12V i tak skonfigurować wyjścia z modułu dodatkowego). Do pełni szczęścia będzie tylko brakowało podłączenia pod kierunkowskazy. Ostatnio montowałem...
Odłącz grzałkę z jednej strony obwód zasilania jest zamknięty na stałe (możliwe przebicie do masy).
Nie nie obejdzie się bez podłączenia pod mikroswitch. Jeśli piloty zasilane są z 12V, a przyciski są wyzwalane masą to nie będzie nawet potrzebny przekaźnik. Zamiast baterii podajesz zasilanie z centrali, a do mikroswitcha podpinasz wyjście OC centrali od strony "nie masy".
Coś mi tu nie gra. W centrali OUT1 ustawiłeś jako sygnalizację włamania z zatrzaskiem i podłączyłeś jako zasilanie tego wyjca? Zasilanie powinno być permanentne - "non-stop". Czyli OUT1 - 41"zasilanie". Wyjścia OUT5 i 6 są typu OC, czyli w chwili aktywacji podają masę - stąd wniosek, że J9 powinna być ustawiona na NO. Sprawdź syrenę na stole. Zasil...
ja myślałem o wpięciu się przewodami czerwono- białym[wyzwalanie masą] równolegle poprzez diodę zaporowo dla plusa do przewodu siłownika na którym masz masę przy pracy jego silniczka,a przewodem biało-czerwonym[zatrzymywanie masą] też równolegle z diodą zaporowo dla plusa do przewodu silniczka na którym masz impuls masy przy otwieraniu drzwi i to wszystko...
Stara syrenka też była uniwersalna? Zasada jest prosta: w każdej takiej syrence masz - zasilanie stałe, - masę, - wyzwalanie plusem, - wyzwalanie minusem. Czyli w sumie cztery przewody. Zasilanie stałe i masa chyba nie wymagają omówienia, a sposób wyzwalania zasilaniem/masą wykorzystujesz w zależności od posiadanego alarmu. Czyli do pracy syrenki wykorzystujesz...
5 i 6 nie mostkować ! piątka to zasilanie czujnika halla Problem polega na tym, że moduł jest wyzwalany masą z halla, a ten 3 pinowy plusem z ecu, trzeba by dorobić inwerter i dopiero można go użyć
czarny masa,czerwony +12,biały wyzwalanie do alarmu,niebieski pomijasz Dodano po 4 to syrenka z własnym zasilaniem-po podłaczeniu do alarmu przekręć stacyjkę w drugą pozycję a przy odpinaniu aku znowu powrót do pozycji poprzedniej[odcięcie zasilania wzbudza syrene] i nie zapomnij w legendfordzie przeprogramować wersji klakson[fabryczna,przerywany sygnał]...
Źle robisz - sygnalizator pobiera prąd właśnie ze złącza opisanego +12V, które błędnie podłączasz do +EX. Prąd wyzwalający pobierany z wyjść OUT1 i 2 jest rzędu kilku mA. Zasil sygnalizator z odpowiednio oprogramowanego OUT-a 1, wyzwalanie z niskoprądowych, przestaw zworki na wyzwalanie masą i popraw rezystory. Będzie działać
Czy taki układ zadziała w wideodomofonie VDP-40? Sygnał wyzwalania jest zwarciem audio do masy. Jeżeli R1 360k wystarczy- czyli nie będzie wpływać na na audio - to jest ok. (R1 360kΩ czy nie jest to za mała rezystancja) Problemem jest zasilanie - mój domofon zasilany jest z 15V Zamiast z 12V możesz zasilić z 15V.
za duzo czytania ale powiem tak bez czytania po TOPICU :) jak masz 2 lub 3 kanal to jest on wyzwalany masa przewaznie to dajesz przekaznik na niego ,jesli masz sterownik ktory obsluguje tylko drzwi to nic z tym niewymyslisz,musisz dolozyc drugi albo zrobic sterowanie na przekaznikach.
Masz na myśli podciągnięcie wyzwalani do masy na przyklad przez dzielnik napięcia?
Tak, SAB to styki sabotażowe. +13.8 to stały plus, GND to masa. Wyzwalane poprzez podanie najpewniej masy na S i L(choć to może być konfigurowane zworkami dostępnymi na płycie).
Przewód brązowo biały jest do podłączenia krańcówek (drzwi) wyzwalanych plusem, niektóre samochody tak mają. Jeżeli masz krańcówki wyzwalane masą to go w ogóle nie podłączasz. Przewód pomarańczowo czarny ma za zadanie zamknąć centralny zamek w czasie jazdy, po naciśnięciu hamulca. Na przyszłość - takie pytania w dziale początkujący.
Miałem podobny problem z tigrą.... tylko tam nie było pilotów a moduł konfort.... sterowanie imo było z modułu konfortu lub bezpośredniu z zamka drzwi... jak pamiętam wyzwalane masą a po wyzwoleniu pojawiał się "+" ale już dokładnie nie pamiętam, bo było to trochę czasu temu.... może to coś Ci pomoże....
Mam pytanie , będę podłączał immobiliser bezobsługowy kd 2006 do Vito 2 z 2005r cdi , jaki jest kolor kabla + 12v po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon, i kolor kabla wyłączników drzwiowych wyzwalanych masą. Z góry dziękuję. Czy ktoś ma schemat elektryczny do tego autka?
Myślałem nad tym - lampka oświetlenia wnętrza odpada bo jest podpięta pod opóźniacz wyłączania światła w kabinie. Kontrolka otwarcia drzwi też bo działa po włączeniu stacyjki w pozycję ON. Może ktoś wie gdzie są podpięte czujniki krańcowe z drzwi i czy można zrobić wyzwalanie masy do alarmu przekaźnikiem?
zalanie masą wypełnianie masą masą kineskopie
pionier cewki krótkie manta wyświetlacz czujnik ilości fusów
radio globalne odstraszacz gryzoni
Radio Voice Kraft VK nie odtwarza plików MP3 – przyczyny, obsługa USB, FAT32, naprawa 5V Remington 14521HT – jak rozebrać suszarkę, demontaż krok po kroku, narzędzia, śruby, zatrzaski