Też mi różnica czy motocykl przewróci się na lewą czy prawą stronę... Leży to leży, gasisz, wyłączasz zapłon, czy olewasz temat, wszystko zależy od tego w jakim jesteś stanie. Jak OK, podnosisz motocykl i już, jak jesteś połamany, to bez różnicy czy paliwo leci z gaźnika, z odpowietrznika czy też pękniętego zbiornika. A jak masz takie wizje, to wystarczy...
Może przedstawię moje doświadczenie. Miałem volvo V40 1.8 z instalacją Landi Renzo sekwencyjnym wtryskiem sterowaną przez OBD. Jako że jeździłem często na prawie pustym baku PB, czego nie powinno się robić ale tak to już jest, postanowiłem zainstalować układ wyłączający pompę PB po przejściu na LPG. Rozwiązałem to prostym wyłącznikiem z opóźnieniem...
Wiem, wiem co to jest gaźnik lecz jak nazwiesz to w czym siedzi wtrysk? Podstawką wtrysku? No dobra... Przepustnica... ale darujmy sobie ten temat bo nie o to chodzi. Elektrozawór jest zaraz za pompką paliwa na przewodzie który prowadzi paliwo pod maskę. Przed elektrozaworem jest filtr paliwa. Nie wiem czy ktoś coś mącił w instalacji. Dodam jeszcze...
No tak bo tutaj akurat przekaźnik załącza tylko pompę i nic więcej
Sterownik silnika załącza pompę paliwa poprzez przekaźnik i bezpiecznik. Wyłącznik wstrząsowy który odcina masę na pompę nie jest wybity?
Albo wyłącznik inercyjny (przed słupkiem B, po stronie kierowcy), albo przekaźnik podwójny (pod maską na ścianie grodziowej).
Bo po co tłoczyć paliwo jak silnik nie kręci się. Chodzi raczej o zabezpieczenie przeciwpożarowe kiedy następuje zderzenie nie na tyle mocne aby zadziałał wyłącznik inercyjny pompy. Faktem jest jak napisał kacper7001 że po ok 1.5 sekundy po przekręceniu kluczyka na MAR i kiedy silnika nie odpalimy pompa przestaje być zasilana po plusie To silnik 8V?
stawiam na pompę - w dieslu jak pompa daje paliwo to silnik pali (zakładam że akumlator, rozrusznik, komputer sterujacy wtryskiem sa ok i wał korbowy z tłokami sie obraca) - raczej trudno jest go zepsuc w normalnej eksploatacji choc utalentowani się zdarzaja - w niektórych autach np w punto jest układ odcinajacy paliwo w przypadku zderzenia (puntoII...
Wpierw sprawdzić wyłącznik wstrząsowy, jest wprost pod fotelem kierowcy.
To jest wylacznik uderzeniowy.
miałem w fiacie problem od czujnika wału auto gasło i koniec, problem był w kostce od obudowie paska rozrządu poruszałem i iskra była znowu pomogła wymiana czujnika na używany i sprawną kostkę. Jest to trudne do zdiagnozowania jak auto czasem robi kuku ale jak nie działa to powinno być łatwiej. Jest jeszcze wyłącznik paliwa pod siedzeniem kierowcy nie...
Od rocznika 2008 (MY-2008) nie ma wyłącznika, odcięcie paliwa sterowane jest z centralki AirBag.
Witam. możesz przerwać obwód pompy paliwa albo zasilania modułu zapłonowego. Ja mam tak zrobione w CC, tylko że u mnie pompa jest mechaniczna więc jest wstawiony zawór elektromagnetyczny na przewód paliwowy. Wszstko załączane z ukrytego włącznika dopiero po załączeniu stacyjki.
Aktywuj lub wypnij wtyczkę od wyłącznika "zderzeniowego" to wyłączysz pompę paliwa. A jak zalewa ci kanał obejściowy to pewnie jest dziura w membranie od regulatora ciśnienia paliwa.
Tak, napięcie jest na wtyczce pompy. Bezpiecznik jest OK. A gdzie jest ten wyłącznik wstrząsowy ?
Na mojego nosa jest wybity wyłacznik wstrząsowy.
Poszukam,nadmienię że niektóre punta też miały elektroniczne liczniki.
Ściana grodziowa pod czarnym plastykiem. Przekaźnik podwójny , ale może najpierw sprawdź czy nie wysadziło wyłącznika bezwładnościowego tzw. zderzeniówka
Sam sterownik powinien wystarczyć ale i bez niego powinno Ci się udać go odpalić przez tę procedurę awaryjną: * obrócić kluczyk w wyłączniku zapłonu w pozycję MAR; * włączyć kierunkowskaz prawy; * wyłączyć kierunkowskaz prawy; * włączyć kierunkowskaz lewy; * wyłączyć kierunkowskaz lewy; * włączyć kierunkowskaz prawy; * wyłączyć kierunkowskaz prawy;...
Zanim nie podłączy miernika do wtyczki pompki i nie załączy zapłonu to się nie dowie czy to tylko pompa czy nie, więc na razie nie ma się co śpieszyć z innymi diagnozami. Wiecie może jak to jest w punto z wyłącznikiem wstrząsowym? Wszystkie mają czy tylko wybrane modele?
Wiem ,że w punto jest pod siedzeniem kierowcy ale w uno ?
Taki alarm może przekaźnikiem odcinać zasilanie pompy, tam bym szukał na początku(najlepiej pominąć dołożony przekaźnik), następnie standartowo problem z masą samej pompy czyli układ przewód z masy od bagażnika poprzez wyłącznik uderzeniowy znowu do pompy.
Witam, kupiłem Punciaka- problem polega na tym, że podczas jazdy spadła klema od akumulatora i włączyła się blokada alarmu, którą udało mi się wyłączyć. Mimo to samochód kręci, ale nie odpala. Prąd do pompki paliwa dochodzi iskra, też jest. Czy to wyłącznik wstrząsowy? Gdzie go znajdę? Czy może to coś innego?
No jeszcze prześledziłem podobne auckje tylko innych użytowników i stwierdziłem o zgrozo że można z tego żyć ;) sprzedane 118 szt w ciagu miesiac za 44,90 (118*44,9=5298,2PLN !!) tylko jeszcze odjąć koszta "produkcji" i ściągnięcia z forum opisów. Na sprzedane tyle urządzeń dostał 2 negatywy za oszukanie, ale wedle opisu jest to tester i nikt nie powiedział...
punto wyłącznik wyłącznik paliwo wyłącznik paliwa punto
z18xe wymiana silnika front szuflada zdjąć odzyskanie pamięci xperia
samsung mikrofalówka żarówka samsung mikrofalówka
Gdzie kupić programator do pralki Amica AWG6122SD? Czujniki ruchu wpięte z lampą - jak działają?