A opis naprawy anteny kiedyś był zamieszczony na tym forum (może jest w usterkach) na podstawie Seata i był zrobiony bardzo solidnie i przystępnie. A to taka sama antena.
+safe to stały plus.Różni go to w kostce iso w stosunku do vw,że jest w miejscu sterowania anteny/wzmacniacza.
Ori radio VW posyła napięcie dla wzmacniacza poprzez kabel antenowy i jeśli bez podpięcia tego kabelka gra OK to znaczy że wzmacniacz bierze zasilanie właśnie przez kabel antenowy .
Wzmacniacz jest zabudowany w podstawie anteny. Zasilany jest "phantomem" poprzez przewód anteny. Warto sprawdzić czy sam przewód nie jest uszkodzony - przełamany, zwarty czy zawilgocony.
A nie jest to przejściówka, żeby anteny z wbudowanym wzmacniaczem(np. "jamnik" w vw) miały zasilanie po zmianie radia na niefabryczne?
Witam, może ktoś z Was wie jak jest zasilany wzmacniacz (podobno seryjnie montowany) w stopce anteny? Jeżeli po przewodzie antenowym to jakim napięciem?
Czy z radia "wychodzi" sterowanie anteny (napięcie do wzmacniacza antenowego).
Bolączką jest zaśniedziała płytka wzmacniacza antenowego w stopce anteny
To jest antena dachowa RAKU-2 ze wzmacniaczem o dużym wzmocnieniu.
Antena wewnętrzna nigdy nie będzie działała tak jak antena fabryczna czy nawet antena zainstalowana w miejscu anteny fabrycznej. Największym problemem jest jej zacienienie - dobre parametry odbioru występuję tylko ze strefy przedniej ale rzeczywista jakość odbioru w dużym stopniu będzie zależała od natężenia pola elektromagnetycznego nadajników w miejscach,...
A sprawdziłeś, czy masz napięcie na przewodzie zasilającym separator? Sprawdź również przewód pod kątem ciągłości. Czy na wzmacniaczu anteny również jest napięcie? Ja bym wzmacniacza nie usuwał - szkoda przerabiać coś co sprawuje się całkiem dobrze, a te wzmacniacze w VW dużo dają.
Antena w Skodzie ma wzmacniacz, ktory jest podlaczony do 12V gdy masz fabryczne radio, gdy zakladasz inne musisz dostarczyc mu zasilanie, np. z remote radia. -po to właśnie jest separator,on uaktywnia wzmacniacz anteny,a wtym wypadku jezeli nie ma różnicy przy odkręcaniu bata może być pęknięty przewód sygnałowy w przewodzie anteny -często zdarza się...
No na moje oko problem może być po stronie zasilania. Wygląda to na brak separatora po między radiem a anteną. Po zamontowaniu separatora problem zniknie. W mieście przy dość mocnym sygnale pracuje tylko przewód antenowy. Ze względu na fakt iż w antenie jest wzmacniacz, potrzebuje on +12V
Tam jest antena aktywna czyli wzmacniacz w podstawie anteny.
Zamontowalem dodatkowo separator. Teraz dziala zdecydowanie lepiej. Mam podlaczone jednoczesnie i wzmacniacz w stopce anteny i separator.
Stawiam na uszkodzoną antene .A jeśli jest to antena dachowa Opla , VW i reszty tej paczki to raczej napewno jest uszkodzony wzmacniacz antenowy w antenie. Na końcu stawiałbym na kabel ,chociaż i to się zdaża. Jakie to auto?
Antena fabryczna jest wewnętrzna Miałem służbową T5-kę i antena była w lewym lusterku. Przez 9 lat użytkowania odbiór był bardzo dobry. Jedyny przypadek kiedy radio źle odbierało to gdy na zakręcie baran z naprzeciwka ściął zakręt i utrącił mi właśnie lewe lusterko. Wtedy też się dowiedziałem, że tam jest antena. 😁 Czyli w lusterku kierowcy...
Taki jest urok bezmyślnego montowania sprzętu. W VW często były anteny ze wzmacniaczem a ten był zasilany albo osobnym przewodem przyklejonym do kabla antenowego albo tą samą żyłą co idzie sygnał z anteny, analogicznie jak w antenach tv "siatkowych". Myślę że potrzebujesz separatora zasilania anteny. SławeK
Tak ma być. W gnieździe antenowym radia pojawia się ~ +12V po jego włączeniu, lecz gdy układ zasilający nie zostanie właściwie obciążony (zwarcie lub przerwa w obwodzie anteny), to to napięcie zanika. Tak myślałem, czyli jednak wzmacniacz w stopce anteny :/
Problemu nie ma, sprawdzić ciągłość przewodu antenowego, jak jest ok, to sprawdzić zasilanie wzmacniacza w stopce anteny. Ja też jest to uszkodzony sam wzmacniacz, i wtedy się montuje nową antenę, nawet bez wzmacniacza i spokój. Patrzeć tylko czy guma uszczelniająca dobrze leży na płaszczyźnie dachu.
Na początek do oryginalnej anteny warto podłączyć separator bo Gamma 3 nie wystawia zasilania na kablu antenowym.
1. Tak ale tylko przez interface który oszuka radio że jest zmieniarka 2. W VW często jest antena ze wzmacniaczem, albo przewód zgnił przez 16lat albo wzmacniacz nie działa. 3. Typowa usterka tego mechanizmu, wymiana rolek, łożysk i ew kół zamachowych. 4. Nie ma balansu, ma grać równo. SławeK
to wzmacniacz w Passacie b5 2001 jest tu na zjęciu! To jest separator i nie ma go w oryginalnej instalacji, stosuje się go po wymianie fabrycznego radia na uniwersalne, żeby zasilić oryginalny wzmacniacz siedzacy w podstawie anteny.
Miałem ten sam problem w ibizie Fl z 1999r w korpusie anteny powinien być wzmacniacz u mnie wymiana na nowa antenę ze wzmacniaczem rozwiązała problem. Prawdopodobnie korozja zrobiła swoje i dlatego nie działa. No chyba ze przyczyna jest w kablu ale to już trzeba sobie sprawdzić.
Nie wiem , bo nie mam rysunku poglądowego do tego żelaza , ale gdzie jest antena , z przodu przed szybą czy na końcu dachu.? Po drugie , nie możesz zobaczyć , gdzie z anteny /na pewno jest wzmacniacz/ schodzi kabelek na prawą czy ;lewą stronę?
To nie jest to samo. Separator zapobiega podaniu napięcia zasilającego wzmacniacz antenowy do radia. Nie sluży do wzmacniania sygnału. Przeważnie separator jest w pobliżu radia a wzmacniacz w pobliżu anteny.
Witam Kolegów, W moim autku, VW Passat B5 FL w Sedanie...padł wzmacniacz anteny radiowej, przez co, bardzo kiepsko odbiera radio. Jak zobaczyłem, ile trzeba rzeczy demontować żeby wymienić wzmacniacz, to łzy stanęły mi w oczach :) https://vw-clubpolska.pl/index.php?topic... Stąd przystąpiłem do przeglądania "wewnętrznych anten samochodowych" Co...
Wymieniona cała antena razem ze wzmacniaczem . Radio nie było wyciągane.
Napisz jeszcze do jakiej anteny podłączasz to radio. Jeśli do anteny z wzmacniaczem, to musisz ją zasilić. Jeśli to antena oryginalna VW do do środkowego przewodu kabla antenowego podłącz 12V i zobacz czy będzie dobry odbiór. Piszesz, że wyrzuciłeś wzmacniacz antenowy, a może wyrzuciłeś separator a nie wzmacniacz? Jeśli antena jest zasilana a odbiór...
Jeśli Twój samochód jest z grupy VW, to taki separator jest konieczny by doprowadzić zasilanie do wzmacniacza antenowego znajdującego się w podstawie (stopce) anteny.
Przypuszczałem, że wzmacniacz będzie przy stopce anteny, bo skuteczność anteny powinna być wtedy największa. A ten dławik to mniej więcej jaką powinien mieć indukcyjność..?
Jakie Kolega posiada auto bo ten separator nie wzmacnia sygnału tylko przy nie fabrycznym radiu zasila wzmacniacz w autach grupy vw. W celu polepszenia odbioru proponował bym zamontowac lepszą antenę bo pewnie tu jest problem. https://www.car-tronic.pl/anteny-samocho...
Witam mam pytanie odnosnie separatora antenowego do VW a anteny dachowej ze wzmacniaczem czy jesli w antenie wzmacniacz jest popsuty to po podlaczeniu separatora odbiór sie poprawi czy nie?? kupilem taki wlasnie separator podlaczylem do radia pioneer deh 40mp sygnal poprawil sie na stacjach ktore wczesniej juz graly ale nowych stacji nie lapie chce...
Ty lepiej sprawdź okablowanie od anteny do radia....
Jak orginalne przewody to czarny zawsze minus Mógłbyś nie pisać bzdur, skoro nie masz pojęcia o czym piszesz? Ten przewód, to zasilanie wzmacniacza anteny aktywnej plusem pojawiającym się po załączeniu radia. Poza tym w grupie VW i Oplach czarny przewód to plus przeważnie plus po stacyjce, a masa w praktycznie wszystkich niemieckich samochodach to...
separator będzie potrzebny, bo antena ze wzmacniaczem jak sądzę
Proponuję zakupić Separator - służy on do podania zasilania na antenę. Fabryczne radia posiadają takie urządzenie wmontowane w środek radia. Urządzenie to jest potrzebne w przypadku montażu nowego radia (SONY, PIONEER i innych) w miejsce fabrycznego radia w autach grupy VW. Anteny w samochodach mają wzmacniacz w stopce, do którego w fabrycznej instalacji...
Podłącz sygnał z radia - po włączeniu radia plus do wzmacniacza. Pozdrawiam.
Witam. RAST-2
Przenoszę do Car Audio Co Kupić.
Założyłeś separator antenowy za radiem żeby zasilić ten wzmacniacz ze zdjęcia?
Tak,radio orginal,dzisiaj sprawdzalem zasilenie na wzmacniacz w antenie jest,tylko ze ta antena niema wzmacniacza wbudowanego,i tu jest caly problem
dokładnie tak jak mówi kolega krzys09 a na klapie masz przykręcony wzmacniacz antenowy taka puszka metalowa. żeby całość ci działała musisz podłączyć +12v (sterowanie z radia do tego wzmacniacza) kabel zasilający jest połączony razem z kablem antenowym (jak gdyby wychodzi z niego). Pozdrawiam :D
Witam. Jaką antenę zastosowałeś ? W Golfie przeważnie jest antena ze wzmacniaczem, jeśli zastosowałeś bez wzmacniacza, zrobiłeś zwarcie.
Witam Przeciętny radioodbiornik zadowala się sygnałem pochodzącym tylko z anteny. Jeżeli przy Twojej antenie jest puszka wzmacniacza, to wzmacniacz musi być zasilany. Bez zasilania stanowi przeszkodę dla sygnałów pochodzących z anteny.
Najlepiej podstawić na chwilę drugie radio i sprawdzić antenę, zmniejszysz pole poszukiwań, co do anteny ze wzmacniaczem to bywa różnie przede wszystkim dobre połączenia i zasilanie.
Witam. Po zakupie golfa przełożyłem radyjko z polówki Gamma 3 do golfika niestety odbiór w porównaniu z polówka gdzie była antena wewnętrza masakra. Tylko rmf i to jeszcze przerywa. Zgodnie z opisami jakie znalazłem na forum i jakie usłyszałem w pewnym sklepie winnym ma być zepsuty wzmacniacz w antenie. Tak więc zakupilem nową antenę (niby do VW i Seata)...
czesc przypuszczam ze jest cos z antena. czy masz redukcje na antenie. zobacz czy jest podłaczone zasilanie wzmacniacza w samochodach VW Skoda Audi maja dosyc krótkie anteny milej zabawy
Już próbowałem i po odłączeniu radia nawet po tygodniu postoju rozrusznik daje radę zakręcić Teoretycznie powinien wyłącznik rozłączać też antenę. Tam jest chyba antena ze wzmacniaczem. Sprawdził bym to.
Warto jeszcze zwrócić uwagę że VW ma zapewne wzmacniacz w podstawie anteny, a on potrzebuje zasilania, więc samo założenie innej wtyczki problemu nie rozwiąże...
Jeśli wymieniłeś antenę (kompletną) na oryginalną i radio na VW, to usterki szukałbym jedynie w kablu antenowym. Odepnij złączkę kabla przy antenie, włącz radio i sprawdź czy do tej złączki dopływa napięcie 12V, które służy do zasilania wzmacniacza antenowego znajdującego się wewnątrz podstawy anteny. W przypadku stosowania radia spoza grupy VW do zasilania...
anteny muszą prowadzić do takiego wzmacniacza http://obrazki.elektroda.pl/1036616000_1... ew sprawdź tutaj , gdzie są anteny w zależności od wyposażenia auta http://modyfikacje-vw.blogspot.com/2015/...
Możesz kupić antenę ze wzmacniaczem zasilanym tak samo, jak oryginalny VW, a jak nie, to ciągniesz z radia do anteny dodatkowy przewód zasilający do wzmacniacza. Będzie najprościej.
Miernikiem sprawdź czy jest przejście.Mi to wygląda na potrzebę użycia lutownicy.
Żaden model radia jakie poznałem do tej pory nie posiadał wbudowanego wzmacniacza antenowego. Konkretnie w Twoim przypadku radio także wewnątrz go nie posiada. Wzmacniacze antenowe znajdują się albo w podstawie anteny, albo w jej pobliżu. Być może chodziło Ci kolego o napięcie zasilające wzmacniacz wychodzące wtykiem antenowym w nowszych modelach radii...
Jest to ix35 z 2015r, objaw jest taki że praktycznie nie odbiera stacji poza miastem, w mieście też nie jest idealnie. Czy antena wpięta czy nie zero różnicy, tak samo nie ma różnicy po zdjęciu samego zasilania anteny (jest na osobnym przewodzie niż antenowy - nie jak np w VW)
wzmacniasz może nie mieć masy a przewód podpięty jest w radiu do sterowania anteną elektryczną
Antena VW, a właściwie wzmacniacz antenowy umieszczony w jej podstawie, wymaga zasilania. Zastosuj separator antenowy.
OMOMIERZ Jeżeli to "prosta" antena, to sprawdzić ciągłość żyły środkowej i ekranu, oraz czy oba nie są ze sobą zwarte. Jeżeli to antena fabryczna może być ze wzmacniaczem. Wówczas trzeba podać na wzmacniacz zasilanie. Nie wiem jakie anteny montowano w Golfie2. W nowych VW zasilanie podawane jest żyłą środkową ( jak zasilanie wzmacniaczy antenowych...
Witam Mam problem z odbiorem sygnału radiowego w aucie passat b5. Wymienilem antene na nowa oryginalna VW z tzw. zasilaniem po kablu antenowym, czyli taka jak fabrycznie jest montowana(zasilanie do wzmacniacza w antenie idzie kablem antenowym), radio jest fabryczne vw GAMMA V, jest slaby odbior stacji radiowych stojac na granicy miasta np. muzo FM nie...
jeżeli jest na dachu i to fabrycznie to na 100% w stopce anteny jest wzmacniacz który czeba zasilić z radia (pin anteny aut. w kostce iso) W nowszych vw potrzeba zasilacz antenowy(zasilanie kablem antenowym) Pozdrawiam
Anteny wewnętrzne są słabe,ten czarny to zasilanie wzmacniacza ktory jest w antenie.Sprawdź kabel antenowy jak ok to zapewne antena zaśniedziała.
Poprawa znikoma - kabelek nie ekranowany. Czy oryginalna antena jest ze wzmacniaczem?
Obawiam się ze jest jedna pułapka, otóż w niektórych VW wyjście antenowe w radiu ma zasilanie do wzmacniacza w antenie (tak jak z antenami tv siatkowymi) i włożenie pomiędzy to wejście modulatora FM może to przerwać i potrzeba będzie separatora zasilania takiego jak do np.Skody Wszystko sprzedają na Allegro. Pokażę Ci kilka aukcji z zastrzeżeniem że...
Antena ta firmy Fuba po podłączeniu do radioodbiornika nie działa prawidłowo. Stacje radiowe szumią. Pomiar prądu wzmacniacza antenowego na przewodzie zasilającym ten wzmacniacz wykazał brak poboru prądu. Podejrzewam że uszkodzony jest wzmacniacz. W jaki sposób demontuje się tą antenę oraz gdzie umiejscowiony jest wzmacniacz i na czym jest on zbudowany?...
Witam Mam problem ze słabym odbiorem radia w samochodzie golf III. Szumi, gubi sygnał, ogólnie marnie. Radyjko mam JVC. Antena dachowa wraz ze wzmacniaczem. Szukając przyczyny kupiłem najpierw separator- niestety nie pomógł. Następnie zakupiłem ze złomu 2 podstawki anten ze wzmacniaczami z vw polo. Podłączyłem je, poprawy za bardzo nie ma. Wiec do końca...
Jeżeli to auto koncernu VW to masz uszkodzona płytkę wzmacniacza w obudowie anteny na dachu.
Daj wzmacniacz antenowy sprawdź ustawienia radia LX/DX.
Błąd w podłączeniu zasilania odbiornika. Na kostce wpinanej do radia musi być podpięte zasilanie w ten sposób: Pin 8 - Masa (-) kolor czarny Pin 4 - +12V stałe (napięcie obecne bez względu czy kluczyk jest włożony czy nie) kolor żółty ! Pin 7 - +12V po kluczyku (napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka) ! Pin 5 - zasilanie wzmacniacza antenowego,...
Witam serdecznie sprawdziłem na zwykłej antenie bez wzmacniacza i nic, radio nie odbiera, proszę o pomoc, pozdrawiam.
z tyłu w podsufitówce masz moduł sterujący antenami diversity.
O jakim radiu mowa? Czy jest to oryginalne radio dedykowane do VW? Oryginalna antena w VW Golf, w swoim cokole ma wbudowany wzmacniacz antenowy, który jest zasilany napięciem +12V doprowadzanym główną żyłą przewodu antenowego z gniazda antenowego radia z grupy VAG. Dość często zdarza się rozszczelnienie podstawy anteny i uszkodzenie wzmacniacza przez...
Może by się dało podłączyć na upartego ale w WV często jest wzmacniacz antenowy w głowicy bata anteny.
Radio "nie oryginalne" ? PS: jeśli tak to kup sobie "separator" na kabelek (co i jak dokładnie znajdziesz posługując się opcją "szukaj" ) na poczatku było oryginalne i wlasnie tez nie grało, tak twierdzi klient, ale kupił nowe JVC i jest to samo. To ktos zapewne spierniczyl (wywalil itp.) uklad zasilania tej anteny :) zmien na jakas bez wzmacniacza...
Witam. Wymieniłem w aucie antene na zwykłą gdyż stara z wbudowanym wzmacniaczem uległa uszkodzeniu.Zastanawiam sie czy nie uszkodze zwyklej anteny jeśli podłącze do niej radio VW beta V??Jak wiadomo to radio wysyła z gniazda antenowego +12V do zasilenia wzmacniacza. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
https://obrazki.elektroda.pl/1019925100_... https://obrazki.elektroda.pl/1276466200_... https://obrazki.elektroda.pl/8161195800_... Witam chińskie radio 2din nie odbiera kilku stacij radiowych gdzie orginalne radio rcd200 nie miało problemów dodam że radio 2din ma dokupiony separator antena ze wzmacniaczem...
W tym roczniku polo, może być też już potrzebny separator antenowy do uaktywnienia wzmacniacza anteny.
Kup za 25PLN nową antenę ze wzmacniaczem dedykowaną do VW i będzie działać. Bez nerwów, straty czasu, podrapanych rąk, połamanych plastykowych kołków tapicerki...
Coś mi się wydaje, że przyjarały się styki we wkładce stacyjki.
A gdybyś to naprawił i zasilił z wyjścia sterującego anteną automatyczną to jeszcze sliczniej by to zagrało. To separator antenowy, oryginalne radia VW przez wejście antenowe zasilają wzmacniacz w antenie, podobnie jak w antenach tv siatkowych. To urządzenie działa prostro, zasilanie wzacniacza które przychodzi białym kablem podaje do anteny a nie dopusza...
Stawiam po prostu na niskiej jakości wzmacniacz antenowy itd. Podłącz zwykłą antenę i wtedy sprawdź. Spadek 1V to bardzo dużo zważywszy że antena nie bierze wielkiego prądu. Wzmacniacz był oryginalny VW, potem kupiłem nową antenę VW ze wzmacniaczem ale nie było poprawy. Teraz mam antenę z wywalonym wzmacniaczem i gra choć pogorszył się odbiór odległych...
W podstawie anteny wzmacniacz zasilany po kablu antenowym. Większość orginalnych radii VW podaje na wyjście antenowe zasilanie dla wzmacniacza, przy innych potrzebny separator.
jeśli chodzi o antene : "W samochodach z grupy VW zasilanie do wzmacniacza "idzie" przewodem antenowym. Oryginalne radia są tak skonstruowane , że podają napięcie bez dodatkowego przewodu. Gdy zmienia się radio i w samochodzie zostaje zamontowane inne np JVC to żeby działał wzmacniacz trzeba mu również podać +12V montując między radiem a instalacją...
Czy ktoś jak odłącza zasilanie wzmacniacza w swoim radiu samochodowym to jest różnica w odbiorze? Następuje pogorszenie? Oczywiście że jest słyszalna zmiana, najbardziej na falach długich LW. Ustaw radio na 225khz Radiowa Jedynka. Odepnij zasilanie wzmacniacza antenowego, powinna być słyszalna duża różnica w odbiorze gdy wzmacniacz pracuje. Zacznij...
Oryginalna antena na pewno ma wzmacniacz w podstawie. Bez separatora na nieoryginalnym radiu będą właśnie takie objawy.
Jakie autko? Może coś z grupy VW?
Odświeżam temat bo mam taki pomysł proszę o opinie czy ktoś coś takiego robił. MAŁY TEST: Podłączę żarówkę pod masę i jeden z kabli który mi został wolny pod + żarówki. Jeśli w czasie jazdy wraz z prędkością - żarówka zacznie coraz mocniej świecić to pewnie to będzie GALA. Co wy na taki pomysł? Damy radę w taki sposób to sprawdzić? II. sprawa - nikt...
W takim razie popatrz sobie na schemat jakiegokolwiek radia do VW a mamy kilka na forum w odpowiednim dziale i zobaczysz układ zasilania wzmacniacza przez kabel antenowy lub praktycznie zmierz napiecie na gnieżdzie anteny, na włączonym jakimś radiu od VW. SławeK
Uszkodzony wzmacniacz w antenie lub przewód antenowy, odepnij przewód od anteny i podepnij do niego kawałek drutu jak radyjko będzie grało - uszkodzony wzmacniacz
Obawiam się, ze kolejna wewnętrzna antena ze wzmacniaczem też może się nie spisać. Ze względu na dwa hasła: wewnętrzna i wzmacniacz. Czemu tak strasznie boisz się założenia czegoś na dach? VW przecież seryjnie montował anteny na dachu.
Za 15zł kupisz antenę aktywną naklejaną na przednią szybę. Po powinno rozwiązać kłopoty. Jest jeszcze inny aspekt, czy w tym VW jest antena np. na dachu zespolona z fabrycznym wzmacniaczem aktywnym?
a w antenie jest wzmacniacz fal radiowych i pewnie już zakwitł z nadmiaru wilgoci
1.Obstawiam że stare radio ma czulszą głowicę fm i mniej mu przeszkadzał słaby sygnał niż nowe radio. 2.Oryginalnie Sharan czy Alhambra posiada wzmacniacz do anteny który był zasilany z oryginalnego radia przez kabel antenowy. Tutaj masz opisane co i jak http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread... A tak wygląda separator zasilania(fotka z...
mam pytanie. gdzie umiejscowiony jest wzmacniacz antenowy w audi 80 b4 z 94 r.
Kup ten separator (wiele nie kosztuje), to właśnie chodzi o zasilanie fabrycznego wzmacniacza antenowego poprzez kabel antenowy. Ale nie myśl, że podasz wprost na gniazdo anteny w radiu 12v i będzie git, w separatorze jest cewka, dwa kondensatory, nie opłaca się samemu go robić (elementy, wtyk, gniazdo, przewody). Wetknij kawałek przewodu w gniazdo...
wróć do oryginalnej anteny , kup separator antenowy pod grupę vw i wszystko będzie grało, we wszystkich nowszych samochodach grupy vw anteny są aktywne, a zasilanie wzmacniacza podawane jest po kablu antenowym, separator zasilasz z wyjścia na antenę elektryczną w radiu , a ta druga antena , która grała jeszcze gorzej to pewnie jakiś tani badziew , przyzwoita...
ja używam pod grupę vw takich w kształcie rurki z jednej strony z wbudowanym wtykiem do fajeczki anteny auta, a z drugiej strony wychodzi wtyk antenowy na kablu ok.20cm i przewód zasilania separatora.
tak poczytaj o antenach w seat , vw , skoda , audi . Są tamanteny aktywne ze wzmacniaczem przy bacie i zasilane przez przewód antenowy
Witam ,skoro posiadasz orginalne radio -użycie separatora mija się z celem (a nawet pogorsza odbiór )ponieważ wzmacniacz antenowy zasilany jest prosto z radia .Najprawdopodobniej problemem jest sam wzmacniacz który znajduje się w podstawce anteny.
Na niebieskim jest zasilanie elektrycznej anteny/wzmacniacza - tutaj jest dobrze podłączone, pytanie jak jest w przejściówce.
mercedes wzmacniacz anteny wzmacniacz anteny siatkowej wzmacniacz anteny samochodowej
studzienki kanalizacyjne zmiennym kątem wyprzedzenia prąd czynny bierny
vaillant usterki łódki zanetowe
Lokalizacja przewodu masowego tylnych świateł w Fiat Seicento 1.1 Schemat ideowy tunera Pioneer F-504 RDS